Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    84
    5194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ektoras
      ektoras @mbakurin last edited by

      @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

      Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

      Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

      Έχουμε ένα SPLASH του 2009 με πάνω από 200.000 km.

      Όταν ψάχναμε αυτοκίνητο για την κόρη το 2021, αφού τα είδαμε όλα καταλήξαμε στο JAZZ.

      Αν δεν σου κάνει κόπο πήγαινε να το δεις, είναι 2 κατηγορίες επάνω σε σχέση με το SPLASH σε χώρους και πολλά χρόνια μπροστά σε τεχνολογία και άνεση.

      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

      M 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • cirus
        cirus @mbakurin last edited by

        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        Με βάση αυτά που έγραψες πάντα :

        Mg3 ή Citroen C3 αν θες καινούργιο

        Φτηνά , οικονομικά αμαξάκια που θα κάνουν αυτό που θες

        Σωστά με διάβασες, γιατί προτείνεις πράγματα που έχω σκεφτεί επίσης.

        To μγ το έκανα τεστδριβ πέρσι τέτοια εποχή, όταν πρωτοήρθε τελοσπάντων.

        Πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο και ό,τι πρέπει για την ηλικία μου, όντας και εντός μπάτζετ.

        ΑΛΛΑ:

        1. Τα γκρουπς στο ΦΒ, Έλληνες και ξένοι, λένε ότι άμα σου έρθει βλάβη, την έκατσες. Μήνες αναμονή και το επίσημο σέρβις νίπτει διαρκώς τας χείρας του. Δεν πολυξέρουν ούτε τα σέρβις τους με τι όχημα έχουν να κάνουν. Τι να την κάνεις την (πολύ καλή) εγγύηση, αν μια μεσαίου βεληνεκούς βλάβη μπορεί να σου βγάλει οφφ το όχημα για 1-2 μήνες;
        2. Αμφιβάλλω ΠΑΡΑ πολύ για τη μεταπωλητική του αξία. Θεωρώ ότι σε 5-6 χρόνια θα πωληθεί έναντι 8-9 χιλιάρικων το πολύ, ενώ ένα τογιότα βαστάει.
        3. Αναφορές σε ελληνικά και ξένα γκρουπς ότι το αμάξι συμπεριφέρεται αλλόκοτα και/ή ότι το χρώμα του ξεφλουδίζει υπό τον Γαλλικό ήλιο μέσα σε 1 χρόνο. Στην Ελλάδα, με τον όλεθρο που ζούμε Μάη - Σεπτέμβρη, τι θα κάνει;

        Το C3 το ακούω πολύ πιο εύκολα, αλλά στη χειροκίνητη (και φθηνή) εκδοχή του, πάμε σε κόστος suzuki swift που θα είναι πολύ ευχερέστερο σε πόλη και οικονομικότερο σε καύσιμο. Στην υβριδική του, ανεβαίνουμε σε ποσά οποιουδήποτε άλλου δυνατού υβριδικού. Δεν το απορρίπτω τελείως, απλά δε μπορώ να δω το VFM του.

        Μιλάω για τα υβριδικα. Το χρώμα σε όλα τα καινούργια αυτοκίνητα όπως και το βερνίκι ειναι άθλια είτε στο mg είτε σε οτιδήποτε. Μπορείς να κάνεις κεραμική αν θες για προστασία από τον ήλιο.

        Το c τριο είναι πιο φτηνό από τα αντίστοιχα υβριδικά σε τιμή γενικά και είναι και αρκετά δυνατότερο από το swift.

        Μεταπωλητικη αξία δεν θα έχει μεγάλη το mg αλλά έχει πάρα πολύ χαμηλή τιμή για αυτό που προσφέρει.

        Ναι το Toyota έχει μεταπωλητικη αξία και είναι πιο αξιόπιστο αλλά είναι κονσερβοκουτι και φτηνιαρικο και ακριβο όπως έγραψες.

        Κάπου πρέπει να κάνεις όμως και συ έκπτωση δεν μπορεί να τα θες ΟΛΑ. και φτηνή τιμή και μεταπώληση και αξιόπιστο και καλη εγγύηση και καλό εξειδικευμένο service και οικονομικό και χώρους και να μην είναι φτηνιαρικο και και και

        Βάλε λίγο σε τάξη τις προτεραιότητες σου, όλα δεν μπορείς να τα έχεις κάπου θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις. Το τέλειο αυτοκίνητο δεν υπάρχει ή υπάρχει αν θες αλλά θα το πληρώσεις πολύ ακριβά. Αν θες να μπούμε σε αυτό το μονοπάτι πάρε το Lexus το lbx που σου τα έχει όλα εκτός από χώρους που είναι μέτριοι αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω. Αν όχι βάλε τις προτεραιότητες σου σε μια σειρά όπως σου είπα πριν και διάλεξε τα πιο σημαντικά ώστε να κάνεις εκπτώσεις στα υπολοιπα

        Με σειρά σημασίας:

        1. Να μη σκοτωθώ επειδή αποφάσισε να φρενάρει στην Εθνική/επειδή είναι από τσίγγο/ επειδή πάει με μαξ 120.
        2. Να μην δώσω 21,5κ το 2025 και γίνουν 9κ το 2029.
        3. Να παρκάρω στην Αθήνα χωρίς 35 κύκλους και να κυκλοφορώ στην πόλη χωρίς να θέλω να αυτοκτονήσω από τον συμπλέκτη
        4. Να μην πάω μικρό σέρβις και βγει 250 ευρώ - να μην πάω να αλλάξω λάστιχα και κάνουν 800 - να μην τρέμω στο βενζινάδικο.
        5. Να μπορώ να βάλω τους γονείς μου (1,80 - 1,70) στα πίσω καθίσματα για μια βόλτα χωρίς να πάθουν κρίση πανικού
        6. Να μην οδηγώ κι αισθάνομαι ότι σέρνεται ο πωποδόπουλός μου στο δρόμο / ότι αν αλλάξω απότομα το λεβιέ θα μου μείνει στο χέρι.

        ΔΕΝ με απασχολεί καθόλου:

        1. οθόνες, ηλεκτρικά χειρόφρενα, φορτιστές κινητών και λοιπές κινεζίλες που προσθέτουν περιπλοκότητα και κόστος
        2. μέγεθος και ''μούρη''. Τα έχουμε πληρώσει και τα 2 πανάκριβα ως πολίτες κι ως χώρα.
        3. να γλιτώσω 500/1000/2000 στην αγορά, για να μου βγουν ξινά μετά.

        το πρωτο ειναι βλακεια που γραφεις, σορυ κιολας , συχρονα αμαξια ολα εχουν περασει crash test και ακομα και αυτα που εχουν 3 αστερια θα ειχαν 5 τα προηγουμενα ετη (ειναι δηλαδη πολυ ασφαλη)

        και το 3 πανω κάτω αλλα οκ , απλά πήγαινε σε αυτοματο και εισαι κομπλέ.

        οπως και στο 6 πήγαινε σε αυτοματο και ασε τα manual

        λοιπόν συμφωνα με τα παραπάνω αναθεωρω αυτα που εγραψα για mg3 και C3 και προτεινω (με το που ειδα οτι γραφεις για κινεζιες, τελιωσαν οι κινεζικες μαρκες σε προτασεις αν και θα αναθεωρησεις μονος σου τα επομενα χρονια οταν καταλάβεις ποσο μπροστα ειναι οι κινεζοι σε τεχνολογια):

        yaris cross και c3 hybrid λοιπόν αυτοματα φυσικά και τα 2

        και τα 2 καλή μεταπώληση θα εχουν σχετικά το ενα γιατι ειναι toyota και το αλλο γιατι το μοντελο ΤΩΡΑ βγηκε στην αγορα και δεν θα εχει αλλαξει καν το 2029 που λες οποτε θα εχει σχετικά καλή μεταπώληση (οχι οσο το toyota)

        και τα 2 καλυπτουν αυτα που θες. Εγω θα προτιμουσα το C3 γιατι ειναι ολοκαινουργιο μοντελο, πολύ πολύ πιο ομορφο από το ασχημο yaris cross και εχει μεγαλύτερους χώρους. Θα καταλώνει λιγο περισσότερο ομως από τον πρωταθλητη yaris cross σε αυτο (αλλα και πάλι θα ειναι πολύ οικονομικο) και οσον αφορα αξιοπιστια, ειναι εντελως νεο μοντελο και δεν ξέρουμε

        αλλα φυσικα το yaris θα ειναι πιο οικονομικο και θα έχει καλύτερη αξιοπιστια και καλύτερη μεταπώληση. Στα κακα του ειναι η ασχημια (αυτο ομως ειναι προσωπικη γνωμη), το μικρο ανοιγμα πορτων πίσω αρα ολοκληρη προσπαθεια να μπεις/βγεις, οι μικροι χώροι, η φτηνια μεσα, η ηχομονωση και ο ηχος του ccvt.

        εγω σου προτεινω αυτα τα 2 με τα καλά τους και τα κακά τους και από εκει και πέρα εσυ ξέρεις καλύτερα

        Το 1 δεν είναι βλακεία, δες τα κρας τεστ του σαντέρο πχ. Τρώνε οι επιβάτες την κονσόλα δόξα πατρί οριακά πριν προλάβει να ανοίξει ο αερόσακος. Ειδάλλως, το αυτοκίνητο με ΛΠΓ είναι ο Πατέρας του ΒΦΜ και πιθανότατα θα το είχα πάρει ήδη, αγνοώντας την ανυπαρξία αυτόματου κιβωτίου και την όποια σχεδιαστική σπαρτιατικότητα (μου αρέσει και στη βασική του σε3 αυτό).

        Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

        Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

        Το 6 είναι σοβαρότατο, γιατί πχ η σκληρότατη ανάρτηση του ι20 είναι Ο,ΤΙ χειρότερο για ελληνοδρόμια. Τραγωδία και βασανισμό του κόκκυγα. 😛

        Το 3 το είδα στην έκθεση του Οκτωβρίου - Νοεμβρίου, καλό ήταν! Δυνατή Ευρωπαϊκή αντεπίθεση, αλλά δεν με πείθει για αξιοπιστία η Στελλάντις, ούτε η Σιτροέν προ στελλάντις είχε κάποια τρομερή φήμη. Στα 22κ πάντως της βασικής υβριδικής του έκδοσης, είναι καλά τοποθετημένο.

        Σημαντικό: Όταν λέω ''Κινεζιές'', δεν εννοώ από άποψη ποιότητας. Είμαι συνεπής κινεζόφιλος καταναλωτής από την εφηβεία μου. Είχα το 2015 κινητό leeco και xiaomi όταν όλα τα λυκειόπαιδα είχαν σάμσουνκ-αηφον και με κορόιδευαν ότι θα ανατιναχτώ, θα ψηθώ κλπ κλπ. Όταν έπαιζα pubg με 300fps βέβαια, το βούλωναν. 😛

        Κινεζιά εννοώ το μενταλιτέ του κινέζου. Γκλόσσυ οθόνες, ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια, υπερβολικά φλεξαρίσματα τεχνολογίας και γυαλάδας. Το αυτοκίνητο είναι μέσο μεταφοράς, όχι γκάτζετ. Εκτίθεται σε ήλιους, σκόνες, χώματα κλπ κλπ, ΔΕΝ θέλω να βασίζομαι σε μία hardware - hardwired touchscreen για να έχω κλιματισμό και πλοήγηση στο αυτοκίνητό μου. Ούτε χρειάζομαι ασύρματη φόρτιση και 50 θύρες USB, έχω φορτιστές ποιότητας. Ούτε χειρόφρενο με κουμπί, Δόξα τω Θεώ, το χειροκίνητο μια χαρά το δουλεύω. Υπό αυτή την έννοια, μου αρέσει το ''σκέτο'' ΣΕ3, το βιτάρα, που πολλοί άμπαλοι μπιχλιμπιδάκηδες το κράζουν ως απαρχαιωμένο, και γενικά όποιο αυτοκίνητο δεν υπερ-περιπλοκοποιεί απλά πράγματα. 😉

        Το sandero είναι γενικά ασφαλές αυτοκίνητο. Βλακεία είπα το τσιγκινο που έγραψες και δεν ήταν επιθετικό το βλακείες απλά σχήμα λογου. Προφανώς 5 αστέρια στα κρας τεστ είναι καλύτερο από τα 3 που έχει το sandero αλλά έχουν μπει πλέον και προστασίες πεζών, αριθμός αεροσακων και άλλα πράγματα που δεν υπήρχαν πριν. Τεσπά για το τσιγκινο το είπα.

        Και τα 3 αμάξια που ανέφερα έχουν γενικά μαλακές αναρτησεις και δεν προβληματίζουν.

        Για το κινεζιες οκ έχεις δίκιο κατάλαβα άλλο ότι εννοούσες.

        Σωστά λες ότι η στελαντις δεν είναι τοπ από αξιοπιστία. Αλλά δεν είναι και χάλια. Κάπου στο μέσο όρο είναι. Έγραψα και πριν ότι το Toyota κερδίζει σε αυτό. Έγραψα περιληπτικά που κερδίζει και που χάνει το καθένα. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Καλά αμάξια είναι και τα δύο και θεωρώ ότι καλύπτουν τα θέλω σου. Ότι και να επιλέξεις με το καλό φίλε μου , κανένας μας δεν ξέρει καλύτερα από σένα. Εγώ απλά την γνώμη μου εξέφρασα περιληπτικά πάνω σε αυτά που θες και από εκεί και πέρα εσύ θα αποφασίσεις

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator @mbakurin last edited by

          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

          Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

          Για να καλύπτουν το Νο.1 κριτήριο που έθεσες.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            mbakurin @ektoras last edited by mbakurin

            @ektoras said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

            Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

            Έχουμε ένα SPLASH του 2009 με πάνω από 200.000 km.

            Όταν ψάχναμε αυτοκίνητο για την κόρη το 2021, αφού τα είδαμε όλα καταλήξαμε στο JAZZ.

            Αν δεν σου κάνει κόπο πήγαινε να το δεις, είναι 2 κατηγορίες επάνω σε σχέση με το SPLASH σε χώρους και πολλά χρόνια μπροστά σε τεχνολογία και άνεση.

            To έχω τσεκάρει το Τζαζ, πραγματικά άλλη κλάση ποιότητας, άνεσης κι εργονομίας.

            Αλλά ρε Χόντα, 25 χιλιάρικα; Με άλλα 3 παίρνεις την πιο γυμνή και βασική Μπεμβε ξερωγω. Ή, με 22, κάνεις κάποιες παραχωρήσεις και παίρνεις ένα υβριδικό που ΔΕΝ μοιάζει με παχύσαρκο στεναχωρημένο κοτοπουλάκι.

            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            Το sandero είναι γενικά ασφαλές αυτοκίνητο. Βλακεία είπα το τσιγκινο που έγραψες και δεν ήταν επιθετικό το βλακείες απλά σχήμα λογου. Προφανώς 5 αστέρια στα κρας τεστ είναι καλύτερο από τα 3 που έχει το sandero αλλά έχουν μπει πλέον και προστασίες πεζών, αριθμός αεροσακων και άλλα πράγματα που δεν υπήρχαν πριν. Τεσπά για το τσιγκινο το είπα.

            Και τα 3 αμάξια που ανέφερα έχουν γενικά μαλακές αναρτησεις και δεν προβληματίζουν.

            Για το κινεζιες οκ έχεις δίκιο κατάλαβα άλλο ότι εννοούσες.

            Σωστά λες ότι η στελαντις δεν είναι τοπ από αξιοπιστία. Αλλά δεν είναι και χάλια. Κάπου στο μέσο όρο είναι. Έγραψα και πριν ότι το Toyota κερδίζει σε αυτό. Έγραψα περιληπτικά που κερδίζει και που χάνει το καθένα. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Καλά αμάξια είναι και τα δύο και θεωρώ ότι καλύπτουν τα θέλω σου. Ότι και να επιλέξεις με το καλό φίλε μου , κανένας μας δεν ξέρει καλύτερα από σένα. Εγώ απλά την γνώμη μου εξέφρασα περιληπτικά πάνω σε αυτά που θες και από εκεί και πέρα εσύ θα αποφασίσεις

            Είναι ασφαλές; Γιατί και οι επιμέρους προστασίες του, είναι άσχημες. Δε λέω μόνο για την απουσία σύγχρονων συστημάτων. Οι ίδιες οι προσκρούσεις φαίνονται να προστατεύουν ''οριακά'' - ''marginally'' τους επιβάτες. Ένα clio πχ είναι ΠΟΛΥ πιο μπροστά, παρότι ίδια πλατφόρμα. Ξαναλέω, σε παθητική. Σε ενεργητική νταξ, μέρα με νύκτα.

            Με βοηθήσατε με το τόπικ.

            1. ΔΕΝ θα πάω σε σύντομο λήζινκ, καλύτερα να κρατήσω τα 1.500-2000 για απευθείας αγορά.
            2. Θα κοιτάξω για γιάρις του 19, ώστε να απομένει λίγη εγγύηση. Ελληνικής αντιπροσωπείας, ατρακάριστο, αν γίνεται από ιδιώτη κι όχι μαντρά, έλεγχος από ιδ. ΚΤΕΟ ή προσωπικό μου μηχανικό. Κάτι άλλο που ''καλό είναι'' να κοιτάξω;
            3. Αν δεν βρω κάτι ιδιαίτερο, θα κοιτάξω για clio με lpg. Το χειροκίνητο θα το αντέξω, εφόσον υπάρχει και CC στην υπεραστική οδήγηση. Θα κοιτάξω και το sandero stepway, αν με ενοχλεί η φτήνια του πολύ στο εσωτερικό (ειδικά αν χάσω το 5ετές δωρεάν σέρβις του κλιό).
            4. Αν εκνευριστώ πολύ-πολύ, θα ανεβάσω το μπάτζετ. Στα 25 χιλιάρικα, μπαίνει κάποιο άλλο μοντέλο στο ραντάρ;
            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgekn
              georgekn last edited by georgekn

              @mbakurin μπορείς να ψάξεις και μεταχειρισμένο από την Toyota τα approved used που πωλούνται από τους αντιπροσώπους τα οποία είτε ελληνικά είτε εισαγωγής καλύπτονται από το πρόγραμμα Toyota Relax.

              Οπότε εάν κάνει τα service στο επίσημο δίκτυο μια φορά το χρόνο έχει εγγύηση έως τα 10 χρόνια ή τα 180000 χλμ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                michalis93 last edited by

                Καλησπερα!! Αν πας σε μεταχειρισμενο θα πηγαινα και εγω στα approved της toyota.

                Για καινουριο, εγω εκλεισα το yaris cross με παραλαβη τελος σεπτεμβρη οποτε δεν ξερω αν θα σου εκανε ετσι και αλλιως. Απο οταν δοκιμασα αυτοματο κιβωτιο δεν νομιζω πως υπαρχει περιπτωση να γυρισω στο χειροκινητο εκτος αν αποκτησω σοφερ.

                Επειδη σε κοβω πολυ cost oriented οπως εμενα που με ενοιαζε η τιμη αγορας, μεταπωλησης, χρησης (service/κινηση) δεν νομιζω οτι στην ελλαδα με τα τωρινα δεδομενα υπαρχει αλλη επιλογη απο toyota.

                Για το κοστος χρησης του υβριδικου, σε κινηση εγω με το απλο yaris ειχα το πολυ 3,5-4,0 αναλογα ποσο κρυο ειχε σε ταξιδι με ταχυτητες 130-140 ειχα γυρω στο 5,2-5,5.
                Για Service, μπορεις να δεις ποσο θα σου κοστισει γιατι το εχουν στο Site τους τα Service μεχρι και τα 12 ετη απλα δεν ειναι συγκρισιμο με αλλη μαρκα γιατι δεν δημοσιευουν τιμοκαταλογο.
                Για μεταπωληση θα σου προτεινα να κανεις στο Car.gr δυο συγκρισεις: πρωτον, toyota yaris vs renault clio πχ ιδιας χρονολογιας 2019-2021 πχ, με ιδια χιλιομετρα 60-70 χιλιαδες πχ χωρις ζημια και να δεις τι αποκλισεις εχουν στις τιμες. δευτερον να συγκρινεις toyota yaris βενζινη με toyota yaris υβριδικο με την ιδια λογικη (σε χρονολογια και χιλιομετρα). Ετσι θα μπορεις να εχεις εναν καλο οδηγο ως προς την διαφορα τιμης μεταξυ ενος υβριδικου yaris με ενα clio βενζινης πχ.

                Παντως, επειδη εισαι ελ επαγγελματιας δεν μπορεις να περνας τα κοστη βενζινης στα εξοδα οποτε να μην σε νοιαζει πολυ και να διαλεξεις με μεγαλυτερη ελευθερια ισως πιο πολυ την εμφανιση, την ανεση κλπ κλπ;

                Απο εκει και περα σε αλλες επιλογες και αφηνοντας νεες μαρκες εκτος (BYD, MG που εχει κανει μπασιμο, Lync & Co κλπ κλπ) δεν νομιζω οτι εχεις επιλογες πολλες με βαση αυτα που ιεραρχεις τοσο ψηλα. Δηλαδη, καταναλωση, αξιοπιστια, Service μεταπωληση. Σε ολα η toyota ειναι η καλυτερη ή εχει τη φημη της καλυτερης. Σε εμφανιση εμενα το cross μου αρεσει αλλα δεν ειπα ποτε ουαου (το mokka πχ μου αρεσε φουλ και με εβαλε σε σκεψεις αλλα φοβηθηκα Stellantis και υβριδικο σε μια εταιρια που δεν εχει την τεχνογνωσια της toyota). Ισως εναλλακτικα να κοιτουσα το clio LPG και μετα Cintroen C3. Τα υπολοιπα ειναι ακριβα για εμενα.

                Επειδη ειμαι σε αντιστοιχο επιπεδο αναλυση-παραλυση αν θες βοηθεια στο Overthinking πες μου

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • M
                  mbakurin last edited by

                  Σας ευχαριστώ δια τας προτάσεις.

                  Τα αππρούβντ της τογιότα είναι πανάκριβα. Αν είναι να δώσω 16κ για 6ετίας αμάξι με 100κ.χλμ, δίνω 20 και το παίρνω ολοκαίνουριο από τη Ματσούντα.

                  Δεν είναι τόσο πρόβλημά μου το μπάτζετ, υπό την έννοια ότι ''δεν έχω το απαιτούμενο κεφάλαιο''. Είναι υπό την έννοια του cost effective. Μπορείτε να με πείτε και σπαγγοραμμένο.

                  Το πραγματικό μου μπάτζετ και (υλοποιήσιμο) όνειρο είναι μία κούκλα mazda 3 αυτόματη. Αλλά με 2κ κυβικά μηχανή, θα μπαίνει ο Π/Θ κάθε Δεκέμβρη βαθιά στη γαστρεντερική μου απόληξη , ειδικά αν αναθεωρηθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Αφήστε το απαγορευτικό μήκος για πόλη, το ότι θέλω περισσότερο ''εργάτη'' παρά ''κούρσα'', το ότι είμαστε μαξ 2 άτομα στο νοικοκυριό κλπ κλπ.

                  Οπότε πάμε με καρ.γρ και βλέπουμε.

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @mbakurin last edited by

                    @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                    ειδικά αν αναθεωρηθούν τα τέλη κυκλοφορίας.

                    Τα τέλη υπολογίζονται με τις εκπομπές CO2 και όχι με τα κυβικά.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mbakurin @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                      @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                      ειδικά αν αναθεωρηθούν τα τέλη κυκλοφορίας.

                      Τα τέλη υπολογίζονται με τις εκπομπές CO2 και όχι με τα κυβικά.

                      Aυτό λέω, φοβάμαι ότι θα τα αλλάξουν. Θα αρχισουν να πληρώνουν οι άνω των 100γρ πιστεύω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap @mbakurin last edited by lap

                        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        @ektoras said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

                        Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

                        Έχουμε ένα SPLASH του 2009 με πάνω από 200.000 km.

                        Όταν ψάχναμε αυτοκίνητο για την κόρη το 2021, αφού τα είδαμε όλα καταλήξαμε στο JAZZ.

                        Αν δεν σου κάνει κόπο πήγαινε να το δεις, είναι 2 κατηγορίες επάνω σε σχέση με το SPLASH σε χώρους και πολλά χρόνια μπροστά σε τεχνολογία και άνεση.

                        To έχω τσεκάρει το Τζαζ, πραγματικά άλλη κλάση ποιότητας, άνεσης κι εργονομίας.

                        Αλλά ρε Χόντα, 25 χιλιάρικα; Με άλλα 3 παίρνεις την πιο γυμνή και βασική Μπεμβε ξερωγω. Ή, με 22, κάνεις κάποιες παραχωρήσεις και παίρνεις ένα υβριδικό που ΔΕΝ μοιάζει με παχύσαρκο στεναχωρημένο κοτοπουλάκι.

                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        Το sandero είναι γενικά ασφαλές αυτοκίνητο. Βλακεία είπα το τσιγκινο που έγραψες και δεν ήταν επιθετικό το βλακείες απλά σχήμα λογου. Προφανώς 5 αστέρια στα κρας τεστ είναι καλύτερο από τα 3 που έχει το sandero αλλά έχουν μπει πλέον και προστασίες πεζών, αριθμός αεροσακων και άλλα πράγματα που δεν υπήρχαν πριν. Τεσπά για το τσιγκινο το είπα.

                        Και τα 3 αμάξια που ανέφερα έχουν γενικά μαλακές αναρτησεις και δεν προβληματίζουν.

                        Για το κινεζιες οκ έχεις δίκιο κατάλαβα άλλο ότι εννοούσες.

                        Σωστά λες ότι η στελαντις δεν είναι τοπ από αξιοπιστία. Αλλά δεν είναι και χάλια. Κάπου στο μέσο όρο είναι. Έγραψα και πριν ότι το Toyota κερδίζει σε αυτό. Έγραψα περιληπτικά που κερδίζει και που χάνει το καθένα. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Καλά αμάξια είναι και τα δύο και θεωρώ ότι καλύπτουν τα θέλω σου. Ότι και να επιλέξεις με το καλό φίλε μου , κανένας μας δεν ξέρει καλύτερα από σένα. Εγώ απλά την γνώμη μου εξέφρασα περιληπτικά πάνω σε αυτά που θες και από εκεί και πέρα εσύ θα αποφασίσεις

                        Είναι ασφαλές; Γιατί και οι επιμέρους προστασίες του, είναι άσχημες. Δε λέω μόνο για την απουσία σύγχρονων συστημάτων. Οι ίδιες οι προσκρούσεις φαίνονται να προστατεύουν ''οριακά'' - ''marginally'' τους επιβάτες. Ένα clio πχ είναι ΠΟΛΥ πιο μπροστά, παρότι ίδια πλατφόρμα. Ξαναλέω, σε παθητική. Σε ενεργητική νταξ, μέρα με νύκτα.

                        Με βοηθήσατε με το τόπικ.

                        1. ΔΕΝ θα πάω σε σύντομο λήζινκ, καλύτερα να κρατήσω τα 1.500-2000 για απευθείας αγορά.
                        2. Θα κοιτάξω για γιάρις του 19, ώστε να απομένει λίγη εγγύηση. Ελληνικής αντιπροσωπείας, ατρακάριστο, αν γίνεται από ιδιώτη κι όχι μαντρά, έλεγχος από ιδ. ΚΤΕΟ ή προσωπικό μου μηχανικό. Κάτι άλλο που ''καλό είναι'' να κοιτάξω;
                        3. Αν δεν βρω κάτι ιδιαίτερο, θα κοιτάξω για clio με lpg. Το χειροκίνητο θα το αντέξω, εφόσον υπάρχει και CC στην υπεραστική οδήγηση. Θα κοιτάξω και το sandero stepway, αν με ενοχλεί η φτήνια του πολύ στο εσωτερικό (ειδικά αν χάσω το 5ετές δωρεάν σέρβις του κλιό).
                        4. Αν εκνευριστώ πολύ-πολύ, θα ανεβάσω το μπάτζετ. Στα 25 χιλιάρικα, μπαίνει κάποιο άλλο μοντέλο στο ραντάρ;

                        Μπακουρη, έχεις λάθος αναγνώσεις διότι μάλλον δεν γνωρίζεις

                        Το clio δοκιμάστηκε με τα προηγούμενα πρότυπα αξιολόγησης, δηλαδή το αυτοκίνητο έπεσε σε σταθερό εμπόδιο και διαχειρηστικε τη μάζα του

                        Το sandero δοκιμάστηκε με τα ΝΕΟΤΕΡΑ πρότυπα αξιολόγησης, που σημαίνει πως έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο με μάζα λίγο μεγαλύτερη από το ίδιο και στο μέσο όρο των suv της αγοράς.

                        Για αυτό δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα όταν συγκρίνεις παλαιότερα αυτοκίνητα με τα νεότερα.

                        Για αυτο μπορείς να δεις και έντονες διάφορες στα νεότερα που πιάνουν 3 αστέρια και πριν λίγα έτη παρόμοια μοντέλα να έχουν εύκολα τα 5.

                        Και τα δύο αυτοκίνητα λοιπόν πατάνε στην ίδια πλατφόρμα με το sandero να είναι η λεγόμενο eco. Που σημαίνει πως έχει κάποιες διαφορές στον χάλυβα σε σημεία μη σημαντικά κατα αυτούς.

                        Στην οδήγηση προφανώς, τα δύο αυτοκίνητα, δεν είναι η μέρα και νύχτα!!! Σαφέστατα καλύτερο το clio στο στρίψιμο αλλά πιο άνετο το sandero. Έχουν δηλαδή δύο διαφορετικές κατευθύνσεις.

                        Υ.γ Να σημειωθεί πως στο τελευταίο facelift του sandero αναβαθμίστηκε και η εμπρόσθια και πίσω μπάρα προστασίας με νέες υψηλότερης αντοχής. Το ανέφεραν στο δελτίο τύπου.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mbakurin @lap last edited by

                          @lap said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @ektoras said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          Το 3ο επίσης δεν είναι βλακεία, γιατί τα σύγχρονα οχήματα είναι πάνω από 4 μέτρα και δεινοπαθούν στο πάρκινκ, πού να μπει και το χειροκίνητο στη μέση. Οδηγώ μεν χειροκίνητο σουζούκι σπλας του 13, το οποίο δε, είναι 3,72 μήκος, κι έτσι κάτι χάνεις- κάτι κερδίζεις. Άμα ήταν 4 μέτρα και χειροκίνητο, θα ήταν 2πλό βάσανο.

                          Άσχετο, αλλά στο αμαξάκι αυτό χωράω άψογα εγώ με 1,84 και ο πατέρας μου πίσω με 1,79. Και παρκάρεις όπου θες και χωράς. Γιατί στο γιάρις των 4,05 να μη γίνεται αυτό, ενώ στο κλιό των 4,10 να γίνεται οριακά; Μίκρυναν οι χώροι παρόλο που μεγάλωσαν τα μεγέθη; Γιατί;

                          Έχουμε ένα SPLASH του 2009 με πάνω από 200.000 km.

                          Όταν ψάχναμε αυτοκίνητο για την κόρη το 2021, αφού τα είδαμε όλα καταλήξαμε στο JAZZ.

                          Αν δεν σου κάνει κόπο πήγαινε να το δεις, είναι 2 κατηγορίες επάνω σε σχέση με το SPLASH σε χώρους και πολλά χρόνια μπροστά σε τεχνολογία και άνεση.

                          To έχω τσεκάρει το Τζαζ, πραγματικά άλλη κλάση ποιότητας, άνεσης κι εργονομίας.

                          Αλλά ρε Χόντα, 25 χιλιάρικα; Με άλλα 3 παίρνεις την πιο γυμνή και βασική Μπεμβε ξερωγω. Ή, με 22, κάνεις κάποιες παραχωρήσεις και παίρνεις ένα υβριδικό που ΔΕΝ μοιάζει με παχύσαρκο στεναχωρημένο κοτοπουλάκι.

                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          Το sandero είναι γενικά ασφαλές αυτοκίνητο. Βλακεία είπα το τσιγκινο που έγραψες και δεν ήταν επιθετικό το βλακείες απλά σχήμα λογου. Προφανώς 5 αστέρια στα κρας τεστ είναι καλύτερο από τα 3 που έχει το sandero αλλά έχουν μπει πλέον και προστασίες πεζών, αριθμός αεροσακων και άλλα πράγματα που δεν υπήρχαν πριν. Τεσπά για το τσιγκινο το είπα.

                          Και τα 3 αμάξια που ανέφερα έχουν γενικά μαλακές αναρτησεις και δεν προβληματίζουν.

                          Για το κινεζιες οκ έχεις δίκιο κατάλαβα άλλο ότι εννοούσες.

                          Σωστά λες ότι η στελαντις δεν είναι τοπ από αξιοπιστία. Αλλά δεν είναι και χάλια. Κάπου στο μέσο όρο είναι. Έγραψα και πριν ότι το Toyota κερδίζει σε αυτό. Έγραψα περιληπτικά που κερδίζει και που χάνει το καθένα. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις. Καλά αμάξια είναι και τα δύο και θεωρώ ότι καλύπτουν τα θέλω σου. Ότι και να επιλέξεις με το καλό φίλε μου , κανένας μας δεν ξέρει καλύτερα από σένα. Εγώ απλά την γνώμη μου εξέφρασα περιληπτικά πάνω σε αυτά που θες και από εκεί και πέρα εσύ θα αποφασίσεις

                          Είναι ασφαλές; Γιατί και οι επιμέρους προστασίες του, είναι άσχημες. Δε λέω μόνο για την απουσία σύγχρονων συστημάτων. Οι ίδιες οι προσκρούσεις φαίνονται να προστατεύουν ''οριακά'' - ''marginally'' τους επιβάτες. Ένα clio πχ είναι ΠΟΛΥ πιο μπροστά, παρότι ίδια πλατφόρμα. Ξαναλέω, σε παθητική. Σε ενεργητική νταξ, μέρα με νύκτα.

                          Με βοηθήσατε με το τόπικ.

                          1. ΔΕΝ θα πάω σε σύντομο λήζινκ, καλύτερα να κρατήσω τα 1.500-2000 για απευθείας αγορά.
                          2. Θα κοιτάξω για γιάρις του 19, ώστε να απομένει λίγη εγγύηση. Ελληνικής αντιπροσωπείας, ατρακάριστο, αν γίνεται από ιδιώτη κι όχι μαντρά, έλεγχος από ιδ. ΚΤΕΟ ή προσωπικό μου μηχανικό. Κάτι άλλο που ''καλό είναι'' να κοιτάξω;
                          3. Αν δεν βρω κάτι ιδιαίτερο, θα κοιτάξω για clio με lpg. Το χειροκίνητο θα το αντέξω, εφόσον υπάρχει και CC στην υπεραστική οδήγηση. Θα κοιτάξω και το sandero stepway, αν με ενοχλεί η φτήνια του πολύ στο εσωτερικό (ειδικά αν χάσω το 5ετές δωρεάν σέρβις του κλιό).
                          4. Αν εκνευριστώ πολύ-πολύ, θα ανεβάσω το μπάτζετ. Στα 25 χιλιάρικα, μπαίνει κάποιο άλλο μοντέλο στο ραντάρ;

                          Μπακουρη, έχεις λάθος αναγνώσεις διότι μάλλον δεν γνωρίζεις

                          Το clio δοκιμάστηκε με τα προηγούμενα πρότυπα αξιολόγησης, δηλαδή το αυτοκίνητο έπεσε σε σταθερό εμπόδιο και διαχειρηστικε τη μάζα του

                          Το sandero δοκιμάστηκε με τα ΝΕΟΤΕΡΑ πρότυπα αξιολόγησης, που σημαίνει πως έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο με μάζα λίγο μεγαλύτερη από το ίδιο και στο μέσο όρο των suv της αγοράς.

                          Για αυτό δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα όταν συγκρίνεις παλαιότερα αυτοκίνητα με τα νεότερα.

                          Για αυτο μπορείς να δεις και έντονες διάφορες στα νεότερα που πιάνουν 3 αστέρια και πριν λίγα έτη παρόμοια μοντέλα να έχουν εύκολα τα 5.

                          Και τα δύο αυτοκίνητα λοιπόν πατάνε στην ίδια πλατφόρμα με το sandero να είναι η λεγόμενο eco. Που σημαίνει πως έχει κάποιες διαφορές στον χάλυβα σε σημεία μη σημαντικά κατα αυτούς.

                          Στην οδήγηση προφανώς, τα δύο αυτοκίνητα, δεν είναι η μέρα και νύχτα!!! Σαφέστατα καλύτερο το clio στο στρίψιμο αλλά πιο άνετο το sandero. Έχουν δηλαδή δύο διαφορετικές κατευθύνσεις.

                          Υ.γ Να σημειωθεί πως στο τελευταίο facelift του sandero αναβαθμίστηκε και η εμπρόσθια και πίσω μπάρα προστασίας με νέες υψηλότερης αντοχής. Το ανέφεραν στο δελτίο τύπου.

                          Mάλιστα.

                          Οκ, επειδή η οικονομική διαφορά είναι σοβαρή με το κλιό (4κ, που γίνονται 2.5 αν προλάβω το δωρεάν σέρβις 5ετίας του κλιό), με βλέπω να κλείνω ένα τελευταίο TD το stepway πριν πάω οριστικά για γιάρις του 19. Αν και βλέπω κορόλλες του 19 σε παρόμοια τιμή με το γιάρις και με γλυκαίνουν (πείτε με ανώμαλο αλλά: τις προτιμώ εμφανισιακά + χώροι).

                          Βέβαια το στεπγουεη σαντέρο έχει άλλη γλύκα: Αμάξι που παίρνεις για δούλο - σκλάβο, δε σε πειράζει να γρατζουνιστεί, 20 εκατοστά από το έδαφος, οπότε άνετες διαδρομές στα λιόφυτα της οικογένειας στην επαρχία. Ό,τι πρέπει για αντισυμβατικούς 29χρονους σαν και του λόγου μου. 😎

                          Πάντως καλά έκανα και γράφτηκα και άνοιξα το τόπικ. Από τα 7-8 μοντέλα της αρχικής ερώτησης, έχω πέσει στα 3 (yaris - sandero step - clio ). Άντε 3,5, μέχρι να μου αποκλείσετε την κορόλλα. Είχα πάρει ταξί μία, πολύ ωραία!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • gtsartsal
                            gtsartsal last edited by

                            Με αφορμή προηγούμενα ποστ σου γιατί δεν κοιτάς και κανένα Μάζντα 2 μεταχειρισμένο;

                            M 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • M
                              mbakurin @gtsartsal last edited by

                              @gtsartsal said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              Με αφορμή προηγούμενα ποστ σου γιατί δεν κοιτάς και κανένα Μάζντα 2 μεταχειρισμένο;

                              Το είχα κοιτάξει το 2 όταν ξεκίνησα την έρευνά μου, αλλά το έθαβαν όλες οι κριτικές, οπότε δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Το έλεγαν νωχελικό, μικρό, απαρχαιωμένο κλπ κλπ.

                              Κακώς, γιατί όπως κατάλαβα μετά από φίλο δημοσιογράφο του ''ειδικού'' τύπου, αν δεν στάξει μαρούλι μία μάρκα, τρώει χέητ.

                              Άμα στάξει το μαρούλι (πχ Στελλάντις και κάποιοι Κινέζοι) αρχίζουν τα ''μικρό αλλά πρακτικό πορτμπαγκαζ'' και τα ''κοντές σχέσεις ταχυτήτων, αλλά πρακτικές'' και τα ''χαλάει κάθε πενήντα χιλιόμετρα, αλλά είναι πρακτικό''.

                              Τελοσπάντων, κατηργημένο μοντέλο, σε κατανάλωση αρκετά ψηλότερη του υβριδικού, και με πιο ''παιχνιδιάρικο'' χαρακτήρα από το 3. Δεν μου φαίνεται καλή ιδέα πλέον.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Ρε μανία να κατηγορούν τα Στελλαντις αυτοί που δεν είχαν ποτέ, αλλά έχουν άποψη.

                                Και μάλιστα εδραιωμένη...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Κάτσε μέτοχε γιατί σου έχω πάσα να βάζεις γκολακια αλλά δεν θέλω να στην δώσω διότι θα μας πριζεις. Βρήκα συγκριτικό πίνακα καταναλώσεων και τα mild hybrid κεντάνε. Τελικά το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ πάνω στο κιβώτιο κάνει θαύματα, διότι χρησιμοποιεί τις σχέσεις του κιβωτίου

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Θα το πω αλλά για πάνε δες το c3 ... προσωπικά το βρίσκω εξαιρετικό , έτσι στατικά που το είδα

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mbakurin @criuser last edited by

                                      @criuser said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                      Ρε μανία να κατηγορούν τα Στελλαντις αυτοί που δεν είχαν ποτέ, αλλά έχουν άποψη.

                                      Και μάλιστα εδραιωμένη...

                                      Ξέρω ότι δίνει χρήμα μπόλικο για να γίνεται λιβανιστήρι στα μοντέλα της.

                                      Μου το είπε δημοσιογράφος ειδικού τύπου, μην μπούμε σε παραπάνω λεπτομέρειες.

                                      Για την αξιοπιστία ό,τι έχει ακουστεί από φήμες + το ότι το ΣΕ3 είναι ένα μοντέλο 6 μηνών. Μπορεί να βγει τοπ, μπορεί να βγει μάπα. Θα δούμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Θα τα παίρνει από άλλη εταιρεία αυτός φαίνεται...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by dstou

                                          **Το clio δοκιμάστηκε με τα προηγούμενα πρότυπα αξιολόγησης, δηλαδή το αυτοκίνητο έπεσε σε σταθερό εμπόδιο και διαχειρηστικε τη μάζα του

                                          Το sandero δοκιμάστηκε με τα ΝΕΟΤΕΡΑ πρότυπα αξιολόγησης, που σημαίνει πως έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο με μάζα λίγο μεγαλύτερη από το ίδιο και στο μέσο όρο των suv της αγοράς.

                                          Για αυτό δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα όταν συγκρίνεις παλαιότερα αυτοκίνητα με τα νεότερα.**

                                          Η αβάστακτη ελαφρότητα του Euroncap, σε ένα απλό παράδειγμα που ανέδειξε ο Λαπ. Οχι μόνο δεν μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών μεταξύ τους, π.χ. ένα Μεγκάνε με ένα Κλιό (εδώ γενικά ισχύει το the bigger the better, αλλά δεν γνωρίζεις πόσο ασφαλέστερο είναι) , αλλά ούτε και δύο ιδίων κατηγοριών μεταξύ τους αν στο ενδιάμεσο έχει μεσολαβήσει αλλαγή των κριτηρίων. Και αυτό συμβαίνει συχνότατα, πρακτικά κάθε 2 ή βαριά 3 χρόνια.

                                          Αν και βλέπω κορόλλες του 19 σε παρόμοια τιμή με το γιάρις και με γλυκαίνουν (πείτε με ανώμαλο αλλά: τις προτιμώ εμφανισιακά + χώροι).

                                          Γενικά ισχύει αυτό. Σε αυτές τις κατηγορίες μπορείς να πάρεις το αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο, σε περίπου την ίδια τιμή, με όλα τα πλεονεκτήματα σε χώρους, κρατήματα, άνεση, ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται.

                                          Να ρίξω μια ιδέα τώρα:
                                          Nissan Pulsar 1.5dci, (και μόνο με αυτό τον κινητήρα, ουχί βενζίνα). Άσπαστο, οικονομικότατο, πάμφθηνο, ανετότατο, ασφαλέστερο, πολυτελέστερο, μ'ένα δεκάρικο καθάρισες. Και με τα ρέστα από Γιάρις του '19, πετρέλαια και τέλη κυκλοφορίας μέχρι τελικής πτώσεως. I rest my case.

                                          M 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • M
                                            mbakurin @dstou last edited by

                                            @dstou said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                            **Το clio δοκιμάστηκε με τα προηγούμενα πρότυπα αξιολόγησης, δηλαδή το αυτοκίνητο έπεσε σε σταθερό εμπόδιο και διαχειρηστικε τη μάζα του

                                            Το sandero δοκιμάστηκε με τα ΝΕΟΤΕΡΑ πρότυπα αξιολόγησης, που σημαίνει πως έπεσε πάνω σε αυτοκίνητο με μάζα λίγο μεγαλύτερη από το ίδιο και στο μέσο όρο των suv της αγοράς.

                                            Για αυτό δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα όταν συγκρίνεις παλαιότερα αυτοκίνητα με τα νεότερα.**

                                            Η αβάστακτη ελαφρότητα του Euroncap, σε ένα απλό παράδειγμα που ανέδειξε ο Λαπ. Οχι μόνο δεν μπορείς να συγκρίνεις αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών μεταξύ τους, π.χ. ένα Μεγκάνε με ένα Κλιό (εδώ γενικά ισχύει το the bigger the better, αλλά δεν γνωρίζεις πόσο ασφαλέστερο είναι) , αλλά ούτε και δύο ιδίων κατηγοριών μεταξύ τους αν στο ενδιάμεσο έχει μεσολαβήσει αλλαγή των κριτηρίων. Και αυτό συμβαίνει συχνότατα, πρακτικά κάθε 2 ή βαριά 3 χρόνια.

                                            Αν και βλέπω κορόλλες του 19 σε παρόμοια τιμή με το γιάρις και με γλυκαίνουν (πείτε με ανώμαλο αλλά: τις προτιμώ εμφανισιακά + χώροι).

                                            Γενικά ισχύει αυτό. Σε αυτές τις κατηγορίες μπορείς να πάρεις το αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο, σε περίπου την ίδια τιμή, με όλα τα πλεονεκτήματα σε χώρους, κρατήματα, άνεση, ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται.

                                            Να ρίξω μια ιδέα τώρα:
                                            Nissan Pulsar 1.5dci, (και μόνο με αυτό τον κινητήρα, ουχί βενζίνα). Άσπαστο, οικονομικότατο, πάμφθηνο, ανετότατο, ασφαλέστερο, πολυτελέστερο, μ'ένα δεκάρικο καθάρισες. Και με τα ρέστα από Γιάρις του '19, πετρέλαια και τέλη κυκλοφορίας μέχρι τελικής πτώσεως. I rest my case.

                                            Σε ευχαριστώ για την πρόταση και τις πληροφορίες. Αν δεν είναι κάποιο coping mechanism για τα φτηνά αυτοκίνητα, αυξάνει κατακόρυφα (και) αυτή την αξία του sandero stepway στα μάτια μου.

                                            Όσον αφορά το πάλσαρ, έχω δει στην έρευνά μου πόσο αξιόπιστοι είναι οι dci, αλλά ΔΕΝ θέλω να ανοίξω το κουτάκι του καταργημένου χειροκίνητου αυτοκινήτου 10ετίας με πολλά χιλιόμετρα, για πολλούς λόγους, που δεν υπάρχει λόγος να εκθέσω, γιατί αναγνωρίζω ότι πολλοί έλληνες λόγω αποκλεισμού τους από την οικονομική ζωή του πλανήτη έχουν σοβαρή οικονομική δυσπραγία και θα τους πικράνω με αυτά που θα γράψω.

                                            Εξακολουθώ να κοιτάω καινούρια χειροκίνητα, ή άντε 5ετίας-6ετίας αυτόματα, σύγχρονα αυτοκίνητα με προτίμηση σε οικονομία και ασφάλεια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr