-
Στο φαναρι hold
Σταθμευση σε ευθεια P
Σταθμευση σε κλιση χειροφρενοΠοτέ στάθμευση χωρίς χειρόφρενο. Το P ενεργοποιεί έναν πείρο στο κιβώτιο ο οποίος επενεργεί πάνω στον άξονα εξόδου. Αν ζοριστεί μπορεί να κάνει ζημιά στον πείρο ή στο κιβώτιο. Το P είναι back up σε περίπτωση που λυθεί το χειρόφρενο (όπως η ταχύτητα στα χειροκίνητα) και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως το κύριο μέσο ακινητοποίησης εν στάση.
Όχι κι εσύ...εν στάσει λοιπόν...
Και με αφορμή αυτό...
Έχουμε όλους τους άλλους που μας έχουν ζαλίσει με το εν έτη και εν έτη...αντί για το σωστό εν έτει...
Αφού δεν το έχετε με την ορθογραφία ....
Τι μπλέκετε με τέτοιες εκφράσεις?
Αντί για εν ετη 2025, γράψτε κατά το έτος 2025 ή φτάσαμε 2025 κλπ...
Για να μην πονάνε τα ματάκια μας...
-
Δηλαδή κάθε φορά που παρκάρεις σε ανηφόρα/κατηφόρα, γυρνάς το χειρόφρενο από αυτόματο σε χειροκίνητο, ώστε να μην ενεργοποιείται αυτόματα μόλις βάλεις P;
Ή το έχεις μόνιμα χειροκίνητο;Tιποτα από τα 2! Απλά βάζω χειρόφρενο χειροκίνητα και μετά επιλέγω "Ρ". Το έχω μόνιμα στο αυτόματο.
Αναλυτικά:
πατάω φρένο-επιλέγω "Ν"-βάζω χειρόφρενο-αφήνω το φρένο (και παίρνει τα μπόσικα)-επιλέγω "Ρ".Τα ειπε ο φανης ολα..ακριβως οτι ειπε..και εγω ακριβως την ιδια διαδικασια κανω..το Parking μου εχει μια πολυ μικρη κλιση..στο lbx στην τελευταια κινηση ακομα και αν δεν επιλεξεις το P μπαινει αυτοματα οταν πατας το button του start/stop..για να κλεισει..
και στο χρεπι, οταν κρατας παρατεταμενα το κουμπι του start/stop να σβησει, πρωτα σηκωνει χειροφρενο, μετα βαζει P αν εισαι σε D ή R και μετα σβηνει
Οκ δεν αντιλεγω..απλα κανω οτι ο φανης χωρις την τελευταια κινηση που την κανει αυτοματα..(σε θεση Ν ειναι εδω οχι σε D η R)
-
@antoniokon said in LEXUS LBX:
Στο φαναρι hold
Σταθμευση σε ευθεια P
Σταθμευση σε κλιση χειροφρενοΠοτέ στάθμευση χωρίς χειρόφρενο. Το P ενεργοποιεί έναν πείρο στο κιβώτιο ο οποίος επενεργεί πάνω στον άξονα εξόδου. Αν ζοριστεί μπορεί να κάνει ζημιά στον πείρο ή στο κιβώτιο. Το P είναι back up σε περίπτωση που λυθεί το χειρόφρενο (όπως η ταχύτητα στα χειροκίνητα) και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως το κύριο μέσο ακινητοποίησης εν στάση.
Όχι κι εσύ...εν στάσει λοιπόν...
Και με αφορμή αυτό...
Έχουμε όλους τους άλλους που μας έχουν ζαλίσει με το εν έτη και εν έτη...αντί για το σωστό εν έτει...
Αφού δεν το έχετε με την ορθογραφία ....
Τι μπλέκετε με τέτοιες εκφράσεις?
Αντί για εν ετη 2025, γράψτε κατά το έτος 2025 ή φτάσαμε 2025 κλπ...
Για να μην πονάνε τα ματάκια μας...
Μα αν είχαμε αμφιβολία για κάτι, θα το ψάχναμε, το θέμα είναι ότι είμαστε σίγουροι ότι έτσι γράφεται
-
Σε ανηφόρα ή κατηφόρα κι εγώ με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτόματο χειρόφρενο, νιώθω ότι είναι καλύτερα πρώτα να βάλω νεκρά, μετά να ενεργοποιήσω χειροκίνητα το χειρόφρενο, να σβήσω και τέλος να βάλω ταχύτητα.
-
Άρα το δουλεύεις χειροκίνητα το χειρόφρενο.
ΟΚ. Όπως βολεύεται ο καθένας...Ναι, όταν σταθμεύω σε ανηφόρα, κάτι σπάνιο. Όλες τις άλλες φορές αυτόματα - αλλά δεν αλλάζω κάποια ρύθμιση. Και δεν ειναι θέμα τι με βολεύει, προφανώς με βολεύει το αυτόματο σύστημα, αλλά τι ειναι σωστό (δες το βίντεο) για το κιβώτιο.
-
@gtsartsal said in LEXUS LBX:
Σε ανηφόρα ή κατηφόρα κι εγώ με χειροκίνητο κιβώτιο και αυτόματο χειρόφρενο, νιώθω ότι είναι καλύτερα πρώτα να βάλω νεκρά, μετά να ενεργοποιήσω χειροκίνητα το χειρόφρενο, να σβήσω και τέλος να βάλω ταχύτητα.
Πολύ σωστά!
-
Άρα το δουλεύεις χειροκίνητα το χειρόφρενο.
ΟΚ. Όπως βολεύεται ο καθένας...Ναι, όταν σταθμεύω σε ανηφόρα, κάτι σπάνιο. Όλες τις άλλες φορές αυτόματα - αλλά δεν αλλάζω κάποια ρύθμιση. Και δεν ειναι θέμα τι με βολεύει, προφανώς με βολεύει το αυτόματο σύστημα, αλλά τι ειναι σωστό (δες το βίντεο) για το κιβώτιο.
Αγαπητέ Φανή, σου είπα ότι έτσι το έκανα κι εγώ στο αυτόματο BMW που ειχα, που δεν είχε αυτόματο χειροφρενο.
Στο Toyota με το αυτόματο χειρόφρενο δεν βρίσκω τον λογο, γιατί δεν αισθάνομαι καμιά καταπόνηση του κιβωτιου όταν εμπλέκεται το αυτόματο χειρόφρενο.
Εν πάση περιπτώσει (το έγραψα καλά;), μάλλον συμφωνούμε ότι διαφωνούμε στο συγκεκριμένο ζήτημα...
-
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
-
-
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
Το βοηθάει πολύ η αύξηση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
Θα δεις ακόμη μεγαλύτερη μείωση κατανάλωσης μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς η χρήση A/C να το επηρεάζει.
Το δικό μου C-HR GR 1.8 ειναι ήδη στα 4 lt/100 km τον Μάιο (και με ενδιάμεσο χαλαρό ταξίδι στο Ναύπλιο με κατανάλωση 3,9 και 4,1 στο πήγαινε-ελα αντίστοιχα). -
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
Για αστικά και περιαστικά τα 4-4,5 είναι πολύ συνηθισμένα. Πραγματικά πολύ οικονομικό. Τις προάλες σε διαδρομή μες την Αθήνα δοκίμασα και το Eco και είδα... 3,3!
Έκανα κι εγώ το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι και με αρκετό γκάζι ήμουν στα 7 (αποκλειστικά εθνική οδό). Αν είσαι στα 110-120 είσαι πολύ χαμηλότερα.Το είχα ρωτήσει και πιο πριν αλλά δεν πήρα απάντηση νομίζω.
Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info; -
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
Το βοηθάει πολύ η αύξηση της θερμοκρασίας περιβάλλοντος.
Θα δεις ακόμη μεγαλύτερη μείωση κατανάλωσης μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς η χρήση A/C να το επηρεάζει.
Το δικό μου C-HR GR 1.8 ειναι ήδη στα 4 lt/100 km τον Μάιο (και με ενδιάμεσο χαλαρό ταξίδι στο Ναύπλιο με κατανάλωση 3,9 και 4,1 στο πήγαινε-ελα αντίστοιχα).Σιγουρα δεν θα κανει και προθερμανση στον θερμικο..και μενα περιπου απ τα 7000 χλμ τα 2000-2500 ειναι σε ταξιδια στο χωριο οπου ειναι στα 1200 υψομετρο..απ τον μ.ο 4,3 για τα 7000, στα 4500-5000 εντος αττικης ο μ.ο ειναι στο 3,6-3,7 περιπου..
-
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
Για αστικά και περιαστικά τα 4-4,5 είναι πολύ συνηθισμένα. Πραγματικά πολύ οικονομικό. Τις προάλες σε διαδρομή μες την Αθήνα δοκίμασα και το Eco και είδα... 3,3!
Έκανα κι εγώ το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι και με αρκετό γκάζι ήμουν στα 7 (αποκλειστικά εθνική οδό). Αν είσαι στα 110-120 είσαι πολύ χαμηλότερα.Το είχα ρωτήσει και πιο πριν αλλά δεν πήρα απάντηση νομίζω.
Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info;Σιγουρα υπαρχει τροπος να μηδενισεις την μεση καταναλωση..και γω δεν το χω ψαξει να την μηδενισω..βλεπω μεσα απ την κεντρικη οθονη η απ την εφαρμογη η οταν κλεινω τ αυτοκινητο ποσο εκαψε την καθε φορα..
Συνηθως περιαστικα με καλες ταχυτητες ειμαι 3,6-3,8..μεσα στη πολη εχει πολλα 2αρια και χαμηλα 3αρια.. -
-
Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info;
Παρόμοια με Toyota θα είναι υποθέτω (κάτοχος YC), υπάρχουν 3 επιλογές να βλέπω στον πίνακα οργάνων
- Μέση κατανάλωση (μετά από επαναφορά)
- Μέση κατανάλωση (μετά την εκκίνηση)
- Μέση κατανάλωση (μετά την ανεφοδιασμό)
Εγώ στον πίνακα οργάνων έχω βάλει να δείχνει το 2ο (μετά την εκκίνηση) και όποτε θέλω να δω τα αλλα πάω στην multimedia οθόνη
Επαναφορά δεν κάνω αφού θέλω να βλέπω τη συνολική κατανάλωση (είναι κάπου στο 4.4)Πάντως, περί κατανάλωσης (φαντάζομαι παρόμοια με YC θα είναι): πέρα από το πως πατάς το γκάζι, παίζει και μεγάλο ρόλο η διαδρομή, αν είναι ανηφορική ή όχι, δεν έχει σχέση η κατανάλωση σε κατηφορική διαδρομή με το ανάποδο.
πχ άλλη η κατανάλωση στο Πειραιάς -> Μαρούσι και άλλη στο Μαρούσι -> Πειραιάς
Τα κάτω το 3 τα βλέπω μόνο στην κάθοδο, στην άνοδο είμαι πάντα πανω από 4 (ως 5), ο μέσον όρος βέβαια είναι που μετράει και σίγουρα αν εκπειδευσεις τα πόδια σου θα υπαρχει (κάποια) βελτίωση.
Για να φύγεις από φανάρι σε (λίγο) ανηφορικό δρόμο χωρίς να ανάψει ο θερμικός πρέπει να φας πολύ βρίσιμο από τους πίσω …Πάντως, δράττομαι της ευκαιρίας, μου φαίνεται απίστευτο η πιο luxury εκδοχή του YC
1- σε χαμηλές εκδόσεις να έχει μικρότερη οθόνη οργάνων 9.8''(σαν το YC δηλαδη) και όχι την πιο μεγάλη σε όλες.
2. και κυρίως: να μην δίνει ασύρματο Android Auto ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ, που το YC το έχει σε όλες τις εκδόσεις.. και οκ μην ακούσω το επιχείρημα του είναι γι αυτούς που έχουν/θέλουν iPhone... -
Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info;
Παρόμοια με Toyota θα είναι υποθέτω (κάτοχος YC), υπάρχουν 3 επιλογές να βλέπω στον πίνακα οργάνων
- Μέση κατανάλωση (μετά από επαναφορά)
- Μέση κατανάλωση (μετά την εκκίνηση)
- Μέση κατανάλωση (μετά την ανεφοδιασμό)
Εγώ στον πίνακα οργάνων έχω βάλει να δείχνει το 2ο (μετά την εκκίνηση) και όποτε θέλω να δω τα αλλα πάω στην multimedia οθόνη
Επαναφορά δεν κάνω αφού θέλω να βλέπω τη συνολική κατανάλωση (είναι κάπου στο 4.4)Πάντως, περί κατανάλωσης (φαντάζομαι παρόμοια με YC θα είναι): πέρα από το πως πατάς το γκάζι, παίζει και μεγάλο ρόλο η διαδρομή, αν είναι ανηφορική ή όχι, δεν έχει σχέση η κατανάλωση σε κατηφορική διαδρομή με το ανάποδο.
πχ άλλη η κατανάλωση στο Πειραιάς -> Μαρούσι και άλλη στο Μαρούσι -> Πειραιάς
Τα κάτω το 3 τα βλέπω μόνο στην κάθοδο, στην άνοδο είμαι πάντα πανω από 4 (ως 5), ο μέσον όρος βέβαια είναι που μετράει και σίγουρα αν εκπειδευσεις τα πόδια σου θα υπαρχει (κάποια) βελτίωση.
Για να φύγεις από φανάρι σε (λίγο) ανηφορικό δρόμο χωρίς να ανάψει ο θερμικός πρέπει να φας πολύ βρίσιμο από τους πίσω …Πάντως, δράττομαι της ευκαιρίας, μου φαίνεται απίστευτο η πιο luxury εκδοχή του YC
1- σε χαμηλές εκδόσεις να έχει μικρότερη οθόνη οργάνων 9.8''(σαν το YC δηλαδη) και όχι την πιο μεγάλη σε όλες.
2. και κυρίως: να μην δίνει ασύρματο Android Auto ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗ, που το YC το έχει σε όλες τις εκδόσεις.. και οκ μην ακούσω το επιχείρημα του είναι γι αυτούς που έχουν/θέλουν iPhone...Καταναλωση στα ιδια κιλα βασει μεγαλυτερης εκμεταλευσιμης μπαταριας εχει καλυτερη το lexus..σκεψουν εμενα ειναι κοντα στα 1400 κιλα τ αμαξι!!..
μια αλλη διαφορα ειναι στο φαναρι καθως επιταχυνεις πιο δυνατα απ το yc χωρις να μπαινει ο θερμικος
-ισχυει για το andoid auto ακομα περιμενουμε την αναβαθμιση..αρχες 25 ελεγαν -
6 μηνες συμβιωσης σημερα και περιπου 7000 χλμ μετα...Απροβληματιστο,οικονομικο και κυριως πανω σε αυτα που εψαχνα πριν την αγορα..ισως πρεπει να γραψω και ενα κειμενο καποια στιγμη
-ενω το δεξι ποδι ολο και ξεθαρευει η καταναλωση συνεχεια πεφτει..4,3 σε 7000χλμ με βουνα-λαγκαδια-πολη αλλα κυριως περιαστικα με ταχυτητες 60-100 χλμ..αντιστοιχως η αυτονομια ολο και μεγαλωνει..κοντεουμε τα 800χλμ
Για αστικά και περιαστικά τα 4-4,5 είναι πολύ συνηθισμένα. Πραγματικά πολύ οικονομικό. Τις προάλες σε διαδρομή μες την Αθήνα δοκίμασα και το Eco και είδα... 3,3!
Έκανα κι εγώ το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι και με αρκετό γκάζι ήμουν στα 7 (αποκλειστικά εθνική οδό). Αν είσαι στα 110-120 είσαι πολύ χαμηλότερα.Το είχα ρωτήσει και πιο πριν αλλά δεν πήρα απάντηση νομίζω.
Υπάρχει τρόπος αυτή η μέση κατανάλωση να μηδενιστεί; Ή έστω να βλέπεις την τρέχουσα μέση κατανάλωση; To ίδιο και για τη μέση ταχύτητα και ώρες στο Drive Info;Σιγουρα υπαρχει τροπος να μηδενισεις την μεση καταναλωση..και γω δεν το χω ψαξει να την μηδενισω..βλεπω μεσα απ την κεντρικη οθονη η απ την εφαρμογη η οταν κλεινω τ αυτοκινητο ποσο εκαψε την καθε φορα..
Συνηθως περιαστικα με καλες ταχυτητες ειμαι 3,6-3,8..μεσα στη πολη εχει πολλα 2αρια και χαμηλα 3αρια..Nαι κι εγώ τη βλέπω στην εφαρμογή μετά ή όταν το "σβήσω" και το βγάλει για λίγο στην κεντρική οθόνη, αλλά δεν έχω βρει άλλη επιλογή.
Τώρα κοίταξα στο manual, μάλλον γίνεται από τη multimedia οθόνη:
Οι πληροφορίες κατανάλωσης καυσί-
μου μπορούν να εμφανιστούν στην
κεντρική οθόνη.
■ Εμφάνιση κατανάλωσης καυσί-
μου/οθόνης ιστορικού στην
κεντρική οθόνη
1 Επιλέξτε το (εικονίδιο αυτοκίνητο) στο κύριο μενού.
2 Επιλέξτε το στοιχείο «Trip
information» (Πληροφορίες ταξι-
διού).
3 Επιλέξτε το στοιχείο «Current»
(Τρέχουσες) ή το «History» (Ιστο-
ρικό).Από εκεί το ρυθμίζεις. Θα το τσεκάρω. Όσο για το Trip Info λέει το εξής:
Οχήματα με οθόνη 12,3 ιντσών
«Average Speed» (Μέση ταχύτητα
κίνησης): Εμφανίζει τη μέση ταχύ-
τητα κίνησης του οχήματος από την
επαναφορά της ένδειξης
«Total Time» (Συνολικός χρόνος):
Εμφανίζει τον χρόνο που παρήλθε
από την επαναφορά της ένδειξηςΗ επαναφορά δεν ξέρω πώς γίνεται βέβαια. Λογικά πάλι μέσα από το multimedia
-
Ερώτηση. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί υπεύθυνα να απαντήσει
Service: μου έχει έρθει ειδοποίηση ότι πλησιάζει η ώρα του (15,000 χλμ ή έτος).
Απο χιλιόμετρα έχω ακόμα περίσσευμα γύρω στα 5,000 αλλά ο ένας χρόνος απο την παραλαβή του είναι τώρα όπου να'ναι.
Ιδανικά θα προτιμούσα να το τρενάρω, θα προτιμούσα να του κάνω σερβις μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Θα έχω όμως κάποιο θέμα με την εγγύηση;
Μη μου πειτε να μιλήσω με αντιπροσωπεία, τι να πει κι αυτή; θα μου πουν έλα τώρα. Ξέρεις κανεις;
-
(λιγο offtopic) Δεν έχω άποψη πάνω στο θέμα, αλλά εγώ όταν πήγα για το δικό μου, μόλις έκλεισε χρόνο, έβγαλα και την κάρτα καυσαερίων. Οπότε αν δεν πας τώρα, απλά θυμήσου να τη βγάλεις,εγώ το είχα ξεχάσει τελείως!
-
(λιγο offtopic) Δεν έχω άποψη πάνω στο θέμα, αλλά εγώ όταν πήγα για το δικό μου, μόλις έκλεισε χρόνο, έβγαλα και την κάρτα καυσαερίων. Οπότε αν δεν πας τώρα, απλά θυμήσου να τη βγάλεις,εγώ το είχα ξεχάσει τελείως!
Ναι, ευχαριστώ,
Προς ενημέρωση και των υπολοίπων, το κόστος ειναι στα 240 ευρώ και περιλαμβάνει την κάρτα καυσαερίων.
LEXUS LBX