Καλησπέρα,
Είναι το πρώτο μου post εδώ. Έχω διαβάσει το νήμα και ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο. Το έχω οδηγήσει κιόλας σε test drive.
Προσωπικά εξωτερικά μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά και η εσωτερική ποιότητα ήταν καταπληκτική. Ο χώρος πίσω είναι προβληματικός, όχι τόσο τραγικός αν δεν πρέπει να μπει κάποιος πανύψηλος, αλλά σίγουρα όχι άνετος.Έχω κάποιες ερωτήσεις για τους κατόχους (ή όσους έχουν άποψη από κάποιο δικό τους test drive μια που κινήθηκα κυρίως εντός πόλης).
Πώς νιώθετε την ανάρτηση (δεν μιλάω για το 4κίνητο, αλλά για το "κανονικό") και αν "κοπανάει" ή είναι νορμάλ και επίσης αν έχει κανείς εικόνα ανάμεσα στην 17αρα και την 18αρα.
Πώς είναι η συμπεριφορά του σε εθνική οδό και μεγάλες ταχύτητες; Εννοώ σε τιμές τύπου 130-140 Αθήνα-Θεσσαλονίκη πηγαίνει σταθερά και άνετα ή το νιώθεις να ζορίζεται και να ασθμαίνει σαν παλιό σούπερ μίνι; Αν χρειαστεί να κάνεις προσπέραση, πρέπει να το έχεις φανταστεί ώρα πριν; Και πώς είναι η κατανάλωση σε τέτοιες τιμές ταχύτητας.
Είδα αρκετά αυτοκίνητα σε παρεμφερείς τιμές (υβριδικά αλλά όχι plug-in ή ηλεκτρικά γιατί δεν υπάρχει δυνατότητα φόρτισης). Θέλω μια καλή κατανάλωση (εντός πόλης), αλλά να μη νιώθω ότι ασφικτυώ στο ταξίδι και κάνω "εκπτώσεις". Να μην είναι ψόφιο με λίγα λόγια.
Έχω απορρίψει για διάφορους λόγους 2008, Μόκκα, CHR, Juke. Θα ήθελα να δω το Αvenger 4xe (λόγω κινητήρα, όχι τόσο για την ίδια την τετρακίνηση) και το μόνο άλλο που κάπως ικανοποιεί τα παραπάνω είναι το T-Roc, αλλά υβριδικό πάει για 2026.
Μετά απο 7,000 χλμ και 3 ταξίδια που στο συνολο έγραψαν τα 4,000 χλμ απο αυτά, μπορώ να σου πω να μη φοβασαι τιποτα.
Το αυτοκίνητο το έκανα προπαραγγελία στις 4 Νοεμβρίου του 2023. Τότε δε ξέραμε και πολλά πολλά. Μόνο όσα βλέπαμε στα διάφορα (λίγα) άρθρα που έβγαιναν στον ηλεκτρονικό τύπο.
Στη θεωρία, έκανε για τις ανάγκες μας και τη χρήση που το θέλαμε και επίσης πολύ σημαντικό, το σήκωνε η τσέπη μας.
Μέχρι να το οδηγήσω τον Απρίλιο και να το παραλάβω τον Μάιο είχα ιδρώσει και με είχαν ζώσει τα φίδια μηπως έκανα καμιά χοντράδα, επηρεασμένος απο κάποια βίντεο-κριτικές στο youtube.
Τους ίδιους ενδοιασμούς με σένα είχα.
Ενα μπορώ να σου πω: το αμάξι τα σπάει!
Είμαι 1.80 και η θέση οδήγησής μου ΔΕΝ είναι με χαμηλωμένο κάθισμα και τεντωμένα ποδια. Ποτέ δε μπορούσα να οδηγήσω έτσι.
Ο χώρος που υπάρχει για τους πίσω είναι επαρκέστατος. Στη δική μου ρύθμιση , πάω και κάθομαι πίσω απο τη θέση του οδηγού και δεν νιώθω στριμωγμένος.
Είμαστε μια τριμελής οικογένεια με το παιδί στα 11, δεν έχουμε κανένα απολύτως χωροταξικό πρόβλημα.
Θα ήθελα κάποια πράγματα διαφορετικά; Ναι. Συρόμενα τα πίσω καθίσματα θα βόλευε. Μεγαλύτερο άνοιγμα πίσω πορτών; Ναι, θα ήταν φανταστικό. Υποβραχιόνιο για τους πίσω; Αμέ, θα το θέλαμε.
Μπορούμε όμως να ζήσουμε και χωρις αυτά; Σίγουρα!
Ποιότητα κύλισης εκπληκτική, μιλάω για το δικίνητο με 18' ζάντες.
Δύναμη; Έχει, δεν είναι και ψόφιο.
Κατανάλωση στην πόλη αναλόγως της κίνησης. Όσο περισσότερη, τόσο μικρότερη. Η γυναίκα μου όταν πάει στη δουλειά της μια διαδρομή 8 χλμ στον πηγμένο Κηφισό, καίει 2.9-3.2 λτ/100 χλμ. Με ποιο ανοιχτή κυκλοφορία, και άρα μεγαλύτερες ταχύτητες, το πολύ 4.3 λτ/100 χλμ. Αυτά τα βλέπω απο το Lexus Link+ δε στα λεω απο το μυαλό μου.
Το τελευταίο ταξίδι που έκανα το τριήμερο, ανεβήκαμε Καστοριά. Στο ανέβα, με 135-140 χλμ/ωρα κάψαμε 6.4 λτ/100 χλμ, στο κατέβασμα όμως παρόλο που κινηθήκαμε με τις ίδιες ταχύτητες όπου μπορούσαμε, απο τη Λαμία και μετά πέσαμε σε κίνηση και τελικά η μέση κατανάλωση ήταν στα 5.1 λτ/100 χλμ.
Ενδεικτικά θα σου δώσω παραδείγματα. Από Καστοριά για Πρέσπες 65.1 χλμ απόσταση κινηθήκαμε με μέση ωριαία 52 χλμ/ωρα και η κατανάλωση ήταν στα 3.9 λτ/100 χλμ. EV usage 49% δηλαδή κινηθήκαμε ηλεκτρικά για 32 χιλιόμετρα.
Νυμφαίο-Καστοριά με 3.4 λτ/100 χλμ. Απόσταση 64.8 χλμ. EV usage 54% δηλαδή κινηθήκαμε ηλεκτρικά για 35.3 χιλιόμετρα. Αυτά στα γράφω αν τυχόν έχεις περάσει απο αυτά τα μέρη που έχουν και ανωφέρειες και κατωφέρειες, κλασικό ελληνικό μεικτό επαρχιακό δίκτυο
Φίλος με εμπειρία στα αυτοκίνητα γιατί αλλάζει συχνά, μεταχειρισμένα μεν αλλά σημασία έχει οτι δοκιμάζει πολλά, δε βολεύτηκε στη θέση οδήγησής μου γιατί είναι μεγαλόσωμος (και πιο ψηλός και πιο εύσωμος) και δεν ήθελε να μου αλλάξει τη θέση οδήγησης όμως εντυπωσιάστηκε απο την κύληση και την ποιότητα του αυτοκινήτου. Αυτό που θα ήθελε, είναι να ρυθμίζεται πιο ψηλά το τιμόνι, η θέση του. Επίσης στο 40-80 χλμ/ώρα τον εντυπωσίασε η σπιρτάδα. Καμία σχέση με το Mini Countryman που έχει. Το έσκισε με γκάζια φρεναρίσματα κλπ εντός πόλης και η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω απο τα 5 λτ/100 χλμ. Ενδεικτικά, η αντίστοιχη δική μου κατανάλωση στην ίδια διαδρομή πηγαίνοντας ήρεμα και με ροή, ήταν στα 2,7 λτ/100 χλμ
Επειδή οδήγησα και το Honda HRV που στο δικό μου μυαλό ήταν και μια εναλλακτική, να πω οτι και πάλι θα έπαιρνα το Lexus, με κλειστά μάτια. Είναι ανώτερο μακράν.
Τέλος να πω για όσους λένε οτι τα χαμηλά πλαστικά του χαράσσονται κλπ κλπ, αυτό δεν αποτελεί κριτήριο αν ενα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι. Για μένα, δε, δεν είναι καν κριτήριο. Είναι μια μπούρδα και μισή για κάποιον που θέλει να πει κάτι αρνητικό.
Αυτά απο μένα, ελπίζω να βοήθησα.