-
@dimsabas said in Hyundai Kona 2023:
Σωστά. Αν και έχει να κάνει και με τις ανάγκες. Το Suzuki παρκάρει πιο εύκολα και καίει λιγότερο. Αλλά είναι σημαντικά πιο τενεκές από τα άλλα. Δύσκολα δίνεις 25Κ για χάρη του. Ενώ το Nissan είναι vfm στα ίδια χρήματα.
Ο αγοραστής καλείται να ζυγίσει τις προτεραιότητές του. Πάντως, για ανοιχτό δρόμο, το Suz είναι τελευταίο.τα άλλα δύο φαίνεται ότι είναι πολύ κοντά σε κατανάλωση, τουλάχιστον από τα στοιχεία που ανακοινώνουν οι εταιρείες για κατανάλωση, αλλά και ρύπους. (141-142 g co2, έναντι 121 του suzuki)
-
τι σχεση εχει το scross με αυτο το συγκεκριμενο μοτερ με τα υπολοιπα?
τα μαλακα τα πλαστικα δεν κανουν το αμαξι, ο κινητηρας, το στησιμο και η αξιοπιστια το κανουν. το κιουκιου ειναι εκτος απο κινητηρα και αξιοπιστια και το χάιουντάι εκτός απο κινητηρα.
αν δεν ηταν ασχημο το scross θα ηταν εξαιρετικη επιλογη. και παει και στριβει και ποτε δεν χαλαει. -
Για το Σ-κρος θα πληρώσει λίγο παραπάνω για την άδεια που θα βγάλει εκεί...
https://www.culture.gov.gr/el/ministry/SitePages/viewyphresia.aspx?iID=1711
-
@criuser said in Hyundai Kona 2023:
Για το Σ-κρος θα πληρώσει λίγο παραπάνω για την άδεια που θα βγάλει εκεί...
https://www.culture.gov.gr/el/ministry/SitePages/viewyphresia.aspx?iID=1711
και αδεια να βγαλει, δεν θα του βγει η ψυχη οπως στα γαλλοχρεπα
-
Άμα το οδηγούσες εσύ θα έφευγε από την αρχαιοτήτων και θα πήγαινε στα επικίνδυνα τό suzuki
-
Αν ήταν το strong hybrid scross θα το πρότεινα, μήπως να το δεις;
Διαφορετικά το νέο κονα μου αρέσει απ έξω, δεν έχω ασχοληθεί με κινητήρα.
Βρε μήπως να δείτε και Σιτροεν χαημπριντ; (Δεν το πιστεύω ότι το γράφω αυτό) -
@piliourits said in Hyundai Kona 2023:
Αν ήταν το strong hybrid scross θα το πρότεινα, μήπως να το δεις;
Διαφορετικά το νέο κονα μου αρέσει απ έξω, δεν έχω ασχοληθεί με κινητήρα.
Βρε μήπως να δείτε και Σιτροεν χαημπριντ; (Δεν το πιστεύω ότι το γράφω αυτό)Το καλοκαίρι θα έρθουν.
Τα ηλεκτρικά μέσα Μαίου...
-
Εκανα test drive και τα δύο.
Καμία σχέση πραγματικά.
Κονα ντρεπόμουν να το οδηγησω σε εισαγωγικά,φοβερο αμαξι με συστηματα που πραγματικα νιωθεις οτι τα εχει το αμαξι.
Το s cross ενιωσα σαν να μπαινω σε αμαξι του 2015 με τεχνολογια υποτιθεται προηγμενη που σε κανει να σκεφτεσαι απο μεσα σου "που ειναι ολη αυτη η τεχνολογια"?
Κονα και βλεπουμε θα μπω σε λιγα χρονια να σας πω.
-
@dimitris-tz said in Hyundai Kona 2023:
Εκανα test drive και τα δύο.
Καμία σχέση πραγματικά.
Κονα ντρεπόμουν να το οδηγησω σε εισαγωγικά,φοβερο αμαξι με συστηματα που πραγματικα νιωθεις οτι τα εχει το αμαξι.
Το s cross ενιωσα σαν να μπαινω σε αμαξι του 2015 με τεχνολογια υποτιθεται προηγμενη που σε κανει να σκεφτεσαι απο μεσα σου "που ειναι ολη αυτη η τεχνολογια"?
Κονα και βλεπουμε θα μπω σε λιγα χρονια να σας πω.
Να πεις, ότι δεν στα λέγαμε κιόλας...
-
Το s-cross δεν το έχω δοκιμάσει, το kona δε μου άρεσε καθόλου (υβριδικό), ανύπαρκτο γκάζι, ποιότητα κύλισης δευτερατζα, lag στην εκκίνηση, ένα αμάξι μη ραφιναρισμένο. Για το QQ μόνο τα καλύτερα μπορώ να πω, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αυτο με τα 158 άλογα μια χαρά γρήγορο είναι, cvt άψογο σε λειτουργία, suv feeling και πολιτισμός όπως πρέπει να είναι.
-
Εγω το 1.6cc 140 αλογα βενζινοκινητο που δοκιμασα στα δικα μου στανταρ μια χαρα μου φάνηκε το γκαζι.
Τωρα ενταξει οτι προτιμαει και ο καθενας
-
Και να φανταστείς ότι ο 1.6 είναι detuned. Είναι αυτός που φορούσε το i20N με τα 204.
Σαν 1.6 πιστεύω θα πηγαίνει καλά, για τον 1.0 100 έχω τις αμφιβολίες μου. -
Έχω το KONA SX2 2023, το 1.6 υβριδικό με τους 141 ίππους (πριν το ρίξουν στους 129). Το έχω ξαναπεί: είναι ίσως το πιο βαρετό αμάξι που υπάρχει – αλλά το αγαπάω. Τα ηλεκτρονικά του και οι βοηθητικές λειτουργίες είναι φοβερά, τουλάχιστον για μένα.Οι χώροι του είναι κορυφαίοι.
Όσο για το γκάζι και την καθυστέρηση που έχει φταίει κυρίως το ECO mode. Αν το βάλεις στο Sport, η διαφορά φαίνεται αμέσως.
Και τώρα που έχουν πέσει και οι τιμές, το θεωρώ πολύ καλή επιλογή
-
@georgemit said in Hyundai Kona 2023:
Και να φανταστείς ότι ο 1.6 είναι detuned. Είναι αυτός που φορούσε το i20N με τα 204.
Σαν 1.6 πιστεύω θα πηγαίνει καλά, για τον 1.0 100 έχω τις αμφιβολίες μου.Tον 1.6 τον βγάζει και με 170hp, αλλά με το αυτόματο dct.
-
@panormus772 said in Hyundai Kona 2023:
@georgemit said in Hyundai Kona 2023:
Και να φανταστείς ότι ο 1.6 είναι detuned. Είναι αυτός που φορούσε το i20N με τα 204.
Σαν 1.6 πιστεύω θα πηγαίνει καλά, για τον 1.0 100 έχω τις αμφιβολίες μου.Tον 1.6 τον βγάζει και με 170hp, αλλά με το αυτόματο dct.
Και σε 4x4 θα προσθέσω... λεφτά να έχεις
-
Καλημέρα σε όλους
Με ενδιαφέρει πολύ το Kona Hybrid (πλέον με 129ps) λόγω χώρων, design εσωτερικού, αυτόματου κιβωτίου και καλού εξοπλισμου για την τιμή του και ήθελα μια γνώμη από κατόχους:- πως τα βγάζει πέρα ο κινητήρας σε παρατεταμένες ανηφόρες σε εθνική ή σε ανάβαση σε βουνό (που το κάνω συχνά;) Είναι βαρύ αμάξι και φαντάζομαι κάποια στιγμή τελειώνει η μπαταρία και μένεις με τους 93 ίππους και (ακόμα χειρότερα) με τη μικρή ροπή του ατμοσφαιρικού. Σας έχει προβληματίσει ή είναι οκ (σημειώνω ότι οδηγώ ήρεμα καθότι η οικογένεια ζαλίζεται και στην εθνική μέγιστο 130...)
- είχε κανείς πρόβλημα με τα φανάρια στις άκρες του αμαξώματος (να τα χτύπησαν/έσπασαν σε παρκάρισμα κλπ;). Μοιάζει να είναι τοποθετημένα σε επικίνδυνο σημείο αλλά μπορεί τελικά να είναι ιδέα μου και να είναι ' μελετημένα' !
Σημειώνω ότι η μόνη εναλλακτική που έχω εντοπίσει σε αυτόματο είναι το Citroen C3 Aircross hybrid (αρκετά οικονομικότερο και turbo) αλλά με προβληματίζει λίγο το θέμα αξιοπιστίας
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
@tr70 said in Hyundai Kona 2023:
Καλημέρα σε όλους
Με ενδιαφέρει πολύ το Kona Hybrid (πλέον με 129ps) λόγω χώρων, design εσωτερικού, αυτόματου κιβωτίου και καλού εξοπλισμου για την τιμή του και ήθελα μια γνώμη από κατόχους:- πως τα βγάζει πέρα ο κινητήρας σε παρατεταμένες ανηφόρες σε εθνική ή σε ανάβαση σε βουνό (που το κάνω συχνά;) Είναι βαρύ αμάξι και φαντάζομαι κάποια στιγμή τελειώνει η μπαταρία και μένεις με τους 93 ίππους και (ακόμα χειρότερα) με τη μικρή ροπή του ατμοσφαιρικού. Σας έχει προβληματίσει ή είναι οκ (σημειώνω ότι οδηγώ ήρεμα καθότι η οικογένεια ζαλίζεται και στην εθνική μέγιστο 130...)
- είχε κανείς πρόβλημα με τα φανάρια στις άκρες του αμαξώματος (να τα χτύπησαν/έσπασαν σε παρκάρισμα κλπ;). Μοιάζει να είναι τοποθετημένα σε επικίνδυνο σημείο αλλά μπορεί τελικά να είναι ιδέα μου και να είναι ' μελετημένα' !
Σημειώνω ότι η μόνη εναλλακτική που έχω εντοπίσει σε αυτόματο είναι το Citroen C3 Aircross hybrid (αρκετά οικονομικότερο και turbo) αλλά με προβληματίζει λίγο το θέμα αξιοπιστίας
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Μη το παρεις εχει πανακριβα ανταλλακτικα.Ενα φαναρι να σου σπασει κατω 5000 ευρω το ενα.Επιβεβαιωμενο αυτο.Επισης χαμηλη ποιοτητα κατασκευης.Παρε καλυτερα το xceed σε hybrid (Αν το φερνουν) αλλιως πηγαινε σε ch-r
-
@tr70 said in Hyundai Kona 2023:
Καλημέρα σε όλους
Με ενδιαφέρει πολύ το Kona Hybrid (πλέον με 129ps) λόγω χώρων, design εσωτερικού, αυτόματου κιβωτίου και καλού εξοπλισμου για την τιμή του και ήθελα μια γνώμη από κατόχους:- πως τα βγάζει πέρα ο κινητήρας σε παρατεταμένες ανηφόρες σε εθνική ή σε ανάβαση σε βουνό (που το κάνω συχνά;) Είναι βαρύ αμάξι και φαντάζομαι κάποια στιγμή τελειώνει η μπαταρία και μένεις με τους 93 ίππους και (ακόμα χειρότερα) με τη μικρή ροπή του ατμοσφαιρικού. Σας έχει προβληματίσει ή είναι οκ (σημειώνω ότι οδηγώ ήρεμα καθότι η οικογένεια ζαλίζεται και στην εθνική μέγιστο 130...)
- είχε κανείς πρόβλημα με τα φανάρια στις άκρες του αμαξώματος (να τα χτύπησαν/έσπασαν σε παρκάρισμα κλπ;). Μοιάζει να είναι τοποθετημένα σε επικίνδυνο σημείο αλλά μπορεί τελικά να είναι ιδέα μου και να είναι ' μελετημένα' !
Σημειώνω ότι η μόνη εναλλακτική που έχω εντοπίσει σε αυτόματο είναι το Citroen C3 Aircross hybrid (αρκετά οικονομικότερο και turbo) αλλά με προβληματίζει λίγο το θέμα αξιοπιστίας
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Πήγαινε δες το αιρκρος.
Ηρθαν τώρα τα βενζίνης, σε 1 μήνα θα έχουν φέρει και τέστ ντράιβ υβριδικού.
Μπορείς να δεις το βενζίνης για τον χώρο που είναι τεράστιος.
Επίσης έγραψα στο θέμα του πως μου φάνηκε το τέστ ντράιβ του θερμικού.
Ακόμα θα έρθει και το Οπελ Φροντέρα που είναι το ίδιο αμάξι με διαφορετικό ταμπλώ και στην πλούσια έκδοση λίγο ακριβότερο.
Η εγγύηση είναι 5 χρόνια που μπορεί να πάει και στα 100000 χλμ, αλλά ήδη στο εξωτερικό δίνει 8 χρόνια ή 160000 χλμ και αναμένουμε και εδώ τον Συγγελίδη να την ανακοινώσει.
-
@criuser said in Hyundai Kona 2023:
@tr70 said in Hyundai Kona 2023:
Καλημέρα σε όλους
Με ενδιαφέρει πολύ το Kona Hybrid (πλέον με 129ps) λόγω χώρων, design εσωτερικού, αυτόματου κιβωτίου και καλού εξοπλισμου για την τιμή του και ήθελα μια γνώμη από κατόχους:- πως τα βγάζει πέρα ο κινητήρας σε παρατεταμένες ανηφόρες σε εθνική ή σε ανάβαση σε βουνό (που το κάνω συχνά;) Είναι βαρύ αμάξι και φαντάζομαι κάποια στιγμή τελειώνει η μπαταρία και μένεις με τους 93 ίππους και (ακόμα χειρότερα) με τη μικρή ροπή του ατμοσφαιρικού. Σας έχει προβληματίσει ή είναι οκ (σημειώνω ότι οδηγώ ήρεμα καθότι η οικογένεια ζαλίζεται και στην εθνική μέγιστο 130...)
- είχε κανείς πρόβλημα με τα φανάρια στις άκρες του αμαξώματος (να τα χτύπησαν/έσπασαν σε παρκάρισμα κλπ;). Μοιάζει να είναι τοποθετημένα σε επικίνδυνο σημείο αλλά μπορεί τελικά να είναι ιδέα μου και να είναι ' μελετημένα' !
Σημειώνω ότι η μόνη εναλλακτική που έχω εντοπίσει σε αυτόματο είναι το Citroen C3 Aircross hybrid (αρκετά οικονομικότερο και turbo) αλλά με προβληματίζει λίγο το θέμα αξιοπιστίας
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Πήγαινε δες το αιρκρος.
Ηρθαν τώρα τα βενζίνης, σε 1 μήνα θα έχουν φέρει και τέστ ντράιβ υβριδικού.
Μπορείς να δεις το βενζίνης για τον χώρο που είναι τεράστιος.
Επίσης έγραψα στο θέμα του πως μου φάνηκε το τέστ ντράιβ του θερμικού.
Ακόμα θα έρθει και το Οπελ Φροντέρα που είναι το ίδιο αμάξι με διαφορετικό ταμπλώ και στην πλούσια έκδοση λίγο ακριβότερο.
Η εγγύηση είναι 5 χρόνια που μπορεί να πάει και στα 100000 χλμ, αλλά ήδη στο εξωτερικό δίνει 8 χρόνια ή 160000 χλμ και αναμένουμε και εδώ τον Συγγελίδη να την ανακοινώσει.
καλα περιμενε στην ελλαδα 8 χρονια εγγυηση για τα γαλλικα.Ουτε καν.Αφου μετα τα δυο βγαζουν θεματα.Κοροιδα ειναι?Αν ειναι να παρεις γαλλικο παρε ενα κινεζικο πιο σιγουρα τα λεφτα σου
-
Πέντε έχουν εδώ και πολλά χρόνια. Τι είναι αυτά για τα δύο που λές ?
Γιατί να μην δώσει οκτώ ? Εδώ και 1,5 μήνα ξεκίνησε σε 10 χώρες της Ευρώπης.
Και σιγά όταν ψάχνει χώρους κάποιος να μην κοιτάξει το αμάξι για πυγμαίους της τογιότα...
Hyundai Kona 2023