-
50 μπαταρία στο σκαρί του Y είναι κακός συνδιασμός.
Θα έχει καλη τιμή αλλά θα είναι αυτοκίνητο με περιορισμένη χρήση.
Με όσα γίνονται με τους Κινέζους θα περίμενα η Τεσλα να επενδύσει σε μεγαλύτερη παραγωγή στην 75 NMC, όπου σταδιακά εαν ισχύσουν αυτά που βλεπουμε θα αντικαταστήσει την LFP σαν εισαγωγικό μοντέλον
Οπότε θα περίμενα μια φτωχή εκδοση (χωρις πανοραμική , διπλά τζαμια και αλλά στα) 42 , και στα 47 την πλούσια έκδοση πάντα με την μεγάλη μπαταρία.
Η 50 θέλει μικρότερο αμάξωμα.
-
Επιτέλους είδα το νέο Y από κοντά στο δρόμο. Μου αρέσει πάρα πολύ
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@bekiaris said in TESLA FORUM:
NEW Tesla Model Y E80 - massive price drop, battery, range and features
θα έρθει αυτή την φορά το μικρό Tesla?αυτο το πιστευω πιο πολυ απο το "model 2". Δηλαδη αυτο που λεμε εμεις "μικρο" και περιμενουμε πως και πως, μαλλον θα ειναι μια φτηνοτερη εκδοση σε ενα ηδη υπαρχον σκαρι.
Νομιζα οτι θα στησουν φτηνοτερο μοντελο πανω στο Μ3, αλλα το MY ειναι πιο λογικο μιας και ειναι πιο εμπορικο form factor. Το θεμα ειναι, για την ελλαδα τουλαχιστον, οτι θα αγοραζεις διαστασεις μαουνας με μικρη μπαταρια, που σημαινει οτι μαλλον θα δυσκολευει τα ταξιδια. Τεσπα, αν η τιμη ειναι καλη, πχ γυρω στο 40αρι, πιστευω οτι θα πουλησει.Ειναι η πιο γρηγορη λυση, μικρο μοντελο θεωρω δν προλαβαινουν μεσα στο 25. Αν η μπαταρια ειναι 50αρα lfp απλα ουσιαστικα θα ειναι ενα αυτοκινητο πολης. 44 δεν εχει το rwd? Θεωρω κ κατω απο 40 μπορει να παει αλλα θα υπαρχει θεμα με διαστασεις , σιγουρα θα εχει καποια επιτυχια κ θα βοηθησει στις πωλησεις αλλα θα ηταν καλυτερα να εβγαζαν ενα μικρο σε διαστασεις μοντελο, δν φαινεται ομως να μπορει αυτη την στιγμη η tesla
60kwh lfp εχουν τα rwd, 77-78 έχουν τα υπόλοιπα
με το 44 αναφερόμουν στην τιμή
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
50 μπαταρία στο σκαρί του Y είναι κακός συνδιασμός.
Θα έχει καλη τιμή αλλά θα είναι αυτοκίνητο με περιορισμένη χρήση.
Με όσα γίνονται με τους Κινέζους θα περίμενα η Τεσλα να επενδύσει σε μεγαλύτερη παραγωγή στην 75 NMC, όπου σταδιακά εαν ισχύσουν αυτά που βλεπουμε θα αντικαταστήσει την LFP σαν εισαγωγικό μοντέλον
πρακτικά είναι το μοναδικό που μπορεί να κάνει η Tesla με ένα φθηνό Υ, ένα καλό αυτοκίνητο με χειρότερο εξοπλισμό σε καλή τιμή, που κάνει καλές πωλήσεις. Ένα νέο μοντέλο προϋποθέτει άλλες γραμμές παραγωγής, χρόνο για να αναπτυχθεί κτλ, αυτή την στιγμή δεν έχουν την πολυτέλεια του χρόνου- εξάλλου χρόνια ακόμα για το tesla 2 κτλ, και μεχρι στιγμής έχει μείνει στα χαρτιά. Θεωρώ σωστή την συγκεκριμένη κίνηση, θα βοηθήσει, αλλά δνε ξέρω σε ποιο βαθμό και αν αυτό μπορεί να την σώσει.
-
@george1977 said in TESLA FORUM:
50 μπαταρία στο σκαρί του Y είναι κακός συνδιασμός.
Θα έχει καλη τιμή αλλά θα είναι αυτοκίνητο με περιορισμένη χρήση.
Με όσα γίνονται με τους Κινέζους θα περίμενα η Τεσλα να επενδύσει σε μεγαλύτερη παραγωγή στην 75 NMC, όπου σταδιακά εαν ισχύσουν αυτά που βλεπουμε θα αντικαταστήσει την LFP σαν εισαγωγικό μοντέλον
Οπότε θα περίμενα μια φτωχή εκδοση (χωρις πανοραμική , διπλά τζαμια και αλλά στα) 42 , και στα 47 την πλούσια έκδοση πάντα με την μεγάλη μπαταρία.
Η 50 θέλει μικρότερο αμάξωμα.
θα εχει και μικροτερους τροχους και λογω μικροτερης μπαταριας, μικροτερο βαρος, επομενως, καπως θα περιοριστει η απωλεια εμβελειας.
Επισης, οπως εχω ξαναπει, δεν μενουν ολοι οι ανθρωποι σε κωλοστενα που αποτελουν το δικο μας κεντρο της πολης. Πολλες πολεις εχουν καλυτερη ρυμοτομια και δεν ειναι περιοριστικος παραγοντας το μεγεθος του οχηματος. -
Λέμε ότι το 2 έχει μείνει πίσω και είναι να απορεί κανείς. Έχουν σταματήσει ή φρενάρει την εξέλιξή του; Ο Σαμπάνης μού είχε αναφέρει ότι έχει δει φωτογραφίες με το πώς θα μοιάζει σχεδιαστικά τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Λέμε ότι το 2 έχει μείνει πίσω και είναι να απορεί κανείς. Έχουν σταματήσει ή φρενάρει την εξέλιξή του; Ο Σαμπάνης μού είχε αναφέρει ότι έχει δει φωτογραφίες με το πώς θα μοιάζει σχεδιαστικά τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν.
και εγω πιστευω οτι το project εχει μεινει πισω παντως. Δεν εχει γινει καμμια αναφορα σε αυτο εδω και πολυ καιρο. Δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος λογος να το παρουσιασουν ξαφνικα. Πιο συνετο θα ηταν να μιλανε για αυτο, αν το ειχαν στο pipeline, ωστε να βοηθουν και την τιμη της μετοχης τους.
Τελευταια φορα που εγινε αναφορα σε νεα οχηματα ηταν νομιζω περισυ το καλοκαιρι (;) που υπηρχαν σε μια παρουσιαση του μασκ σε powerpoint, 2 οχηματα καλυμμενα. Το ενα μαλιστα εμοιαζε περισσοτερο με minivan.Δεν αμφιβητω οτι καπου, υπαρχει καποιο division που ασχολειται με το "2", αλλα δεν πιστευω οτι ειναι αμεσης προτεραιοτητας. Εχουν ξαναγινει τετοια πραγματα, πχ η apple οντως ειχε κοσμο που ασχοληθηκε ενεργα γιακαποια χρονια με το apple car, απλα ποτε δεν περπατησε το project.
-
To βασικο πρόβλημα δεν είναι ο σχεδιασμός. Σχεδιαστικά μπορεί να είναι έτοιμο.
Ολη η τεσλα είναι ένα θαυμα μαζικής παραγωγής, όπου ολοι η διαδικασία έχει γίνει Optimized για χαμηλότερα κόστη, για αυτό και τα μέρη είναι κοινα κτλ.
Το να μπει σε μαζική παραγωγή ένα τελειως καινούργιο μοντέλο είναι δύσκολο με την υπάρχουσα παραγωγική δυνατόττηα της Τεσλα . Ειδικά εαν είναι mass production όπου θα απαιτήσει ένα μοντέλο τύπου 2 στην κατηγορία του yaris cross, lbx etc.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Λέμε ότι το 2 έχει μείνει πίσω και είναι να απορεί κανείς. Έχουν σταματήσει ή φρενάρει την εξέλιξή του; Ο Σαμπάνης μού είχε αναφέρει ότι έχει δει φωτογραφίες με το πώς θα μοιάζει σχεδιαστικά τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν.
ίσως απλά να έχουν φρενάρει, καθώς έχει πολλά ρίσκα στην μαζική παραγωγή, δεν είναι μόνο να παράγεις κάτι, είναι και τι πωλήσεις και με τι κέρδος θα παίζεις, και φυσικά τι έχει αντίστοιχα ο ανταγωνισμός. ίσως τα έβαλαν όλα κάτω, και να είδαν ότι τα ρίσκα είναι περισσότερα από τα οφέλη.
@george1977 said in TESLA FORUM:
Το να μπει σε μαζική παραγωγή ένα τελειως καινούργιο μοντέλο είναι δύσκολο με την υπάρχουσα παραγωγική δυνατόττηα της Τεσλα . Ειδικά εαν είναι mass production όπου θα απαιτήσει ένα μοντέλο τύπου 2 στην κατηγορία του yaris cross, lbx etc.
ακριβώς, ότι και να ισχύει στα χαρτιά και στο σχεδιασμό, πρακτικά είναι δύσκολο να υπάρξει μαζική παραγωγή με τις υφιστάμενες παραγωγικές δυνατότητες.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Λέμε ότι το 2 έχει μείνει πίσω και είναι να απορεί κανείς. Έχουν σταματήσει ή φρενάρει την εξέλιξή του; Ο Σαμπάνης μού είχε αναφέρει ότι έχει δει φωτογραφίες με το πώς θα μοιάζει σχεδιαστικά τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν.
και εγω πιστευω οτι το project εχει μεινει πισω παντως. Δεν εχει γινει καμμια αναφορα σε αυτο εδω και πολυ καιρο. Δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος λογος να το παρουσιασουν ξαφνικα. Πιο συνετο θα ηταν να μιλανε για αυτο, αν το ειχαν στο pipeline, ωστε να βοηθουν και την τιμη της μετοχης τους.
Τελευταια φορα που εγινε αναφορα σε νεα οχηματα ηταν νομιζω περισυ το καλοκαιρι (;) που υπηρχαν σε μια παρουσιαση του μασκ σε powerpoint, 2 οχηματα καλυμμενα. Το ενα μαλιστα εμοιαζε περισσοτερο με minivan.Δεν αμφιβητω οτι καπου, υπαρχει καποιο division που ασχολειται με το "2", αλλα δεν πιστευω οτι ειναι αμεσης προτεραιοτητας. Εχουν ξαναγινει τετοια πραγματα, πχ η apple οντως ειχε κοσμο που ασχοληθηκε ενεργα γιακαποια χρονια με το apple car, απλα ποτε δεν περπατησε το project.
Έχει γίνει κάποια επίσημη αναφορά για το μόντελ 2 ή όλα είναι φρούδες ελπίδες ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Έχει γίνει κάποια επίσημη αναφορά για το μόντελ 2 ή όλα είναι φρούδες ελπίδες ?
επίσημο δεν είναι τίποτα, ούτε ακόμα και το φθηνό Y που συζητάμε, όλα αυτά έχουν βγει και έχουν παγώσει πολλές φορές.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Λέμε ότι το 2 έχει μείνει πίσω και είναι να απορεί κανείς. Έχουν σταματήσει ή φρενάρει την εξέλιξή του; Ο Σαμπάνης μού είχε αναφέρει ότι έχει δει φωτογραφίες με το πώς θα μοιάζει σχεδιαστικά τουλάχιστον 1,5 χρόνο πριν.
και εγω πιστευω οτι το project εχει μεινει πισω παντως. Δεν εχει γινει καμμια αναφορα σε αυτο εδω και πολυ καιρο. Δεν θεωρω οτι υπαρχει καποιος λογος να το παρουσιασουν ξαφνικα. Πιο συνετο θα ηταν να μιλανε για αυτο, αν το ειχαν στο pipeline, ωστε να βοηθουν και την τιμη της μετοχης τους.
Τελευταια φορα που εγινε αναφορα σε νεα οχηματα ηταν νομιζω περισυ το καλοκαιρι (;) που υπηρχαν σε μια παρουσιαση του μασκ σε powerpoint, 2 οχηματα καλυμμενα. Το ενα μαλιστα εμοιαζε περισσοτερο με minivan.Δεν αμφιβητω οτι καπου, υπαρχει καποιο division που ασχολειται με το "2", αλλα δεν πιστευω οτι ειναι αμεσης προτεραιοτητας. Εχουν ξαναγινει τετοια πραγματα, πχ η apple οντως ειχε κοσμο που ασχοληθηκε ενεργα γιακαποια χρονια με το apple car, απλα ποτε δεν περπατησε το project.
Έχει γίνει κάποια επίσημη αναφορά για το μόντελ 2 ή όλα είναι φρούδες ελπίδες ?
ΝΟΜΙΖΩ ότι το μοναδικό που έχει ειπωθεί επίσημα είναι ότι «θα βγει κάποιο μοντέλο φτηνότερο από το Μ3 με τιμή στόχο τα 25k usd”. Εμείς, επειδή μας βολεύει, ονειρευόμαστε μικρό σκαρί, μεγάλη μπαταρία, επιδόσεις Μ3 και τιμή 25k euro προ επιδότησης.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ΝΟΜΙΖΩ ότι το μοναδικό που έχει ειπωθεί επίσημα είναι ότι «θα βγει κάποιο μοντέλο φτηνότερο από το Μ3 με τιμή στόχο τα 25k usd”.
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
-
@ataim said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ΝΟΜΙΖΩ ότι το μοναδικό που έχει ειπωθεί επίσημα είναι ότι «θα βγει κάποιο μοντέλο φτηνότερο από το Μ3 με τιμή στόχο τα 25k usd”.
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
Υπερβολές!
-
@ataim said in TESLA FORUM:
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
Από περιέργεια, για πες μας αν υπάρχει ηλεκτρικό μοντέλο στις διαστάσεις, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του Model 3 RWD στα 25 χιλιάρικα (προ επιδότησης). Ή στα 30. Έστω στα 35 ή στα 40.
Κανένα;
Άρα μήπως δεν το τιμολογεί ακριβά ο Elon; -
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
Από περιέργεια, για πες μας αν υπάρχει ηλεκτρικό μοντέλο στις διαστάσεις, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του Model 3 RWD στα 25 χιλιάρικα (προ επιδότησης). Ή στα 30. Έστω στα 35 ή στα 40.
Κανένα;
Άρα μήπως δεν το τιμολογεί ακριβά ο Elon;Τώρα έρχεται με φόρα το ηλεκτρικό c5 air cross και θα κοπεί ο βήχας
Κλεο -
@dettol said in TESLA FORUM:
@harisma23 said in TESLA FORUM:
@ataim said in TESLA FORUM:
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
Από περιέργεια, για πες μας αν υπάρχει ηλεκτρικό μοντέλο στις διαστάσεις, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του Model 3 RWD στα 25 χιλιάρικα (προ επιδότησης). Ή στα 30. Έστω στα 35 ή στα 40.
Κανένα;
Άρα μήπως δεν το τιμολογεί ακριβά ο Elon;Τώρα έρχεται με φόρα το ηλεκτρικό c5 air cross και θα κοπεί ο βήχας
Κλεο -
@ataim said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
ΝΟΜΙΖΩ ότι το μοναδικό που έχει ειπωθεί επίσημα είναι ότι «θα βγει κάποιο μοντέλο φτηνότερο από το Μ3 με τιμή στόχο τα 25k usd”.
Υπάρχει ήδη το φθηνό Tesla των 25Κ (ονομάζεται Μ3 rwd) αλλά ο Elon το τιμολογεί +15Κ από όσο θα έπρεπε
Ποιος το έχει κοστολογήσει τόσο ;
-
καλημερες!
tesla y rwd ή cupra tavascan?
με το χερι στη καρδια!
-
@tsakmpam24 said in TESLA FORUM:
καλημερες!
tesla y rwd ή cupra tavascan?
με το χερι στη καρδια!
Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τους... Μόνο που το Υ δε βλέπεται. Αν το ανέχεσαι εμφανισιακά, δεν υπάρχει επαφή.
TESLA FORUM