Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 652
    • 653
    • 654
    • 655
    • 656
    • 661
    • 662
    • 654 / 662
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    13234
    146650
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      να που ηρθε καποτε η στιγμη να λεμε την φαγκ αξιοπιστη

      και να φταινε για αυτο τα γαλλοχρεπα ρημαδια!!!

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in PEUGEOT FORUM:

        Από τα 28 άλογα του ηλεκτροκινητήρα, μόνο τα 9 προσθέτει στον θερμικό, όπως κάνει και η Τογιότα που προσθέτει το 1/3 του ηλεκτρικού στον θερμικό.

        Καμία απολύτως σχέση η λειτουργία των 2 συστημάτων και ο υπολογισμός της συνολικής ισχύος. Από μηχανολογική άποψη τα χωρίζει χάος, δεν ειναι συγκρίσιμα συστήματα.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Βαρέθηκα να λέμε τα ίδια και να απαντούν οι χέητερς με τα βουλωμένα αυτιά...

          Είναι και η ώρα για καφέ...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by

            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

            Βαρέθηκα να λέμε τα ίδια και να απαντούν οι χέητερς με τα βουλωμένα αυτιά...

            Εσύ λες τα ίδια. Εγώ λέω την αλήθεια. Το σύστημα της Στελάντις ειναι μια χαρά, από τα καλύτερα αλλά δεν έχει καμία σχέση με της Τογιότα, απλό ειναι.

            Χέητερ δεν ειμαι, ίσα ίσα που πρότεινα το νέο 3008 πριν λίγες ημέρες στο φόρουμ. Και το ίδιο κάνω σε φίλους και γνωστούς, τα πρώτα αμάξια που προτείνω ειναι Πεζώ και Σιτροέν (αλλά όχι Άλφα).

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              savas89 @criuser last edited by

              @criuser said in PEUGEOT FORUM:

              @savas89 said in PEUGEOT FORUM:

              Καλησπέρα Χριστός Ανέστη. Άσχετα με Toyota και λοιπές κόντρες , έχει κανείς τελικά 3008 hybrid καινούργιο ή 5008 ακόμη καλύτερα να μας πει καμιά εντύπωση;

              Πέρα από το φτηνό χιούμορ των χέητερς, η ουσία είναι ότι τα λήζινγκ έχουν μεγάλο όφελος μόνο ως phev ή bev, ενώ σαν απλά υβριδικά δεν έχουν κανένα, αντίθετα έχουν και φόρο χρήσης.

              Τώρα σαν ιδιωτικές αγορές, τα αυτοκίνητα είναι ακριβά και έχουν επιπλέον βάρος από το νέο πάτωμα που παίρνει και ηλεκτρική έκδοση.

              Αρα τα 145 άλογα για τα 1600 κιλά του 3008, είναι οριακά.

              Ερχονται και μεγάλα Β σουβ, που είναι φτηνότερα και πιο γρήγορα, οπότε δεν είναι τόσο ελκυστικά σε αυτές τις τιμές.

              Ακόμα το 3008 και το 5008 είναι μοντέλα με ξεχωριστό σχεδιασμό κουπέ το ένα, όμορφο 7θέσιο το άλλο, αλλά ακριβά αν θέλεις να πας στα 200 άλογα.

              Βέβαια είδαμε ότι και το Τιγκουάν για παράδειγμα με 5 άλογα παραπάνω και χωρίς να είναι υβριδικό τα 40000 τα έχει για ψωμοτύρι, αλλά όλα είναι θέμα αναγκών.

              Επίσης να πω ότι περιμένω και εδώ να δω τις νέες εγγυήσεις που δίνουν η Πεζώ και η Σιτροέν εδώ και λίγο καιρό στο εξωτερικό, που φτάνουν στα 8 χρόνια και 150000 χλμ.

              Εγώ ενδιαφέρομαι φυσικά για το 5008 λόγω 7 θέσεων όπως είχα πει. Θα το κάνω τεστ να δω πιστεύω θα τραβάει και φορτωμένο λόγω του boost του υβριδικου, θα δείξει. Εσωτερικά έχω μπει ήταν οκ μια χαρά

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                Kagkelarios last edited by

                Χρόνια πολλά σε όλους! Παρακολουθώ όσο μπορώ τις συζητήσεις και βρισκω λιγο χρονο να σας πω την άποψή μου. 3008 phev, 1.5 χρόνο , περίπου 20000χλμ, προβλήματα μηδέν, με οδήγηση στα όρια που σου επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο. Να πω επισης, με ελάχιστο off-road αν μετράει κάπου αυτό. Τα πολλά προβλήματα τα διαβάζω και εγώ αλλά κυρίως για τις πιο απλές εκδόσεις. Οσο αφορά τα υπόλοιπα, προσωπικα δεν μου κολλάει να συζητάω για καταναλώσεις όταν οδηγείς 55Κ αμάξι, αν θέλεις να το χαρείς την μπαταρία την ξοδεύεις στο sport mode. Αντε να δεχτώ ότι μέσα στην πόλη θα πας ηλεκτρικά στην κίνηση της πόλης για να κατεβάσεις τον μ.ο. της κατανάλωσης, αλλα μεχρι εκεί.
                Τώρα για όσα λέγονται για την τιμή του, καλό θα είναι να συγκρίνεται με αντίστοιχων επιδόσεων μοντέλα σε ροπή ιπποδύναμη και 0-100, οπου οι τιμές ξεφεύγουν πολύ πάνω από τα 55 του λέοντα.

                Όσο αφορά το leasing θα διαφωνήσω με τους περισσότερους, συνηθως γινεται μια γενίκευση που αποπροσανατολιζει. Ναι υπάρχει το leasing το κλασικό όπου συνήθως ο χρήστης δε θα σεβαστεί το αμάξι, οπου ομως στην πλειοψηφία μιλάμε για χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα. Τις ακριβότερες εκδόσεις τις προσέχουν και δεν τις οδηγάει ο καθένας. Και υπάρχει πλέον και το leasing ιδιώτη όπως το δικό μου, με τα πολλά καλά του και μόνο μεγαλο αρνητικό το οικονομικό κόστος. Ούτε σε αυτή την τελευταια περίπτωση θα δει κανείς κακοδιατηρημενα αμάξια, το αντίθετο μάλιστα. Θέλω να πω με αυτό το τελευταίο, ότι το leasing ούτε οδηγικη αδιαφορια/αδυναμια υποδηλώνει , αλλά ούτε οικονομική όταν κάποιοι μπορούν να ξοδεύουν 30-40Κ για να αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 4 χρόνια.

                D J 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                • D
                  dimitrioskosmas @Kagkelarios last edited by

                  @kagkelarios said in PEUGEOT FORUM:

                  Χρόνια πολλά σε όλους! Παρακολουθώ όσο μπορώ τις συζητήσεις και βρισκω λιγο χρονο να σας πω την άποψή μου. 3008 phev, 1.5 χρόνο , περίπου 20000χλμ, προβλήματα μηδέν, με οδήγηση στα όρια που σου επιτρέπει το ίδιο το αυτοκίνητο. Να πω επισης, με ελάχιστο off-road αν μετράει κάπου αυτό. Τα πολλά προβλήματα τα διαβάζω και εγώ αλλά κυρίως για τις πιο απλές εκδόσεις. Οσο αφορά τα υπόλοιπα, προσωπικα δεν μου κολλάει να συζητάω για καταναλώσεις όταν οδηγείς 55Κ αμάξι, αν θέλεις να το χαρείς την μπαταρία την ξοδεύεις στο sport mode. Αντε να δεχτώ ότι μέσα στην πόλη θα πας ηλεκτρικά στην κίνηση της πόλης για να κατεβάσεις τον μ.ο. της κατανάλωσης, αλλα μεχρι εκεί.
                  Τώρα για όσα λέγονται για την τιμή του, καλό θα είναι να συγκρίνεται με αντίστοιχων επιδόσεων μοντέλα σε ροπή ιπποδύναμη και 0-100, οπου οι τιμές ξεφεύγουν πολύ πάνω από τα 55 του λέοντα.

                  Όσο αφορά το leasing θα διαφωνήσω με τους περισσότερους, συνηθως γινεται μια γενίκευση που αποπροσανατολιζει. Ναι υπάρχει το leasing το κλασικό όπου συνήθως ο χρήστης δε θα σεβαστεί το αμάξι, οπου ομως στην πλειοψηφία μιλάμε για χαμηλότερης αξίας αυτοκίνητα. Τις ακριβότερες εκδόσεις τις προσέχουν και δεν τις οδηγάει ο καθένας. Και υπάρχει πλέον και το leasing ιδιώτη όπως το δικό μου, με τα πολλά καλά του και μόνο μεγαλο αρνητικό το οικονομικό κόστος. Ούτε σε αυτή την τελευταια περίπτωση θα δει κανείς κακοδιατηρημενα αμάξια, το αντίθετο μάλιστα. Θέλω να πω με αυτό το τελευταίο, ότι το leasing ούτε οδηγικη αδιαφορια/αδυναμια υποδηλώνει , αλλά ούτε οικονομική όταν κάποιοι μπορούν να ξοδεύουν 30-40Κ για να αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 4 χρόνια.

                  Αν είχα leasing από εταιρεία το μόνο που θα πρόσεχα θα ήταν η φανοποια να μη πληρώνω κερατιατικα. Τίποτε αλλο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • J
                    jamesd @Kagkelarios last edited by jamesd

                    @kagkelarios said in PEUGEOT FORUM:

                    Οσο αφορά τα υπόλοιπα, προσωπικα δεν μου κολλάει να συζητάω για καταναλώσεις όταν οδηγείς 55Κ αμάξι, αν θέλεις να το χαρείς την μπαταρία την ξοδεύεις στο sport mode. Αντε να δεχτώ ότι μέσα στην πόλη θα πας ηλεκτρικά στην κίνηση της πόλης για να κατεβάσεις τον μ.ο. της κατανάλωσης, αλλα μεχρι εκεί.

                    Ακριβώς αυτό 👍 , Respect

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • gatoz
                      gatoz last edited by

                      Τελική αποτίμηση

                      Σε λίγες μέρες το γαλλοχρεπο θα ειναι παρελθον, εχει μπει μπροστα η διαδικασια απαλλαγης απο αυτο.
                      Οταν το επιλεξα το 2021 το θεωρησα μια εξαιρετικη προταση αν και με τσιμπημενη τιμη. Ειχα αποφασισει να βαλω πισω μου την ταλαιπωρια που ειχα τραβηξει με το 508 και τα λεφτα που ειχα χασει εξαιτιας του, τα αμαξια τα παιρνω με εξαγορα ωστε να μεινουν ή σε εμένα ή σε κάποιο φιλο, καθως δεν ηθελα να το παρει ουτε εχθρος μου αν και τελικα στον κριου θα το εδινα και τσαμπα να δει τη γλυκα.
                      Σκεφτηκα λοιπον οτι οι γαλλοι θα ειχαν κανει κατι καλυτερο σε αξιοπιστια στο κορυφαιο οχημα του μπραντ.
                      Ετσι το πηρα και αυτο με εξαγορα φυσικα χωνωντας ενα σωρο γιουρα.
                      Και για ακομη μια φορα οι γαλλοι με εξαπατησαν και εχασα τα λεφτα μου.
                      Τελικα αν εξαιρεσω τις πρωτες μερες, πολυ λιγες, που δουλευε κανονικα και εδειχνε εξαιρετικη επιλογη, μετα απο αυτες η ζωη ηταν ολο προβληματα, ολο συνεργεια, ολα χαμενες ωρες στους δρομους και χιλιαδες ευρω σε ταξι.
                      Επειδη ειμαι και ολιγον απο μαλακας μαλιστα καποια στιγμη πηρα μερικα χρεπια απο τους απατεωνες και στην εταιρεια, ντηζελ και βενζινες. Με αποτελεσμα παλι χαμενες εργατοωρες και φουλ του ταξι, δημιουργησα προβλημα στους εργαζομενους μου. Βλεπεις δεν ειμαστε ολοι κληρονομοι να εχουμε χρονο να ασχολιομαστε με τις γαλλικες αστοχιες. Οποιος εχει αμφιβολιες για τα λεγομενα μου, να του δωσω vin να δει λιστα....
                      Τελικα αποδεικνύονται οι χειροτερες κατασκευες που κυκλοφορουν στους δρομους, αυτοκινητα με επωδυνη ιδιοκτησια/χρηση. Ολα.
                      Αν τα χρηματα σας τα βγαζετε δυσκολα εργαζομενοι, μεινετε μακρυα, θα ερθει η ωρα που θα μετανοιωσετε, ειναι μηχανολογικα απατεωνες και πηγες προβληματων, θα σωσετε την ψυχικη σας υγεια και δεν θα ενισχυσετε τους κλεφτες και ψευτες παραγωγους μηχανολογικα αχρηστων οχηματων.

                      Για εμενα εχει τελειωσει η μπραντα και οι παραμπραντες της, οποιος σας τα συστηνει, μονο εκ του πονηρου να τον αντιμετωπιζετε, ειναι ευκολα να μιλας με τα λεφτα αλλων...

                      #milf-a-man

                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 13
                      • L
                        lap last edited by

                        Και τώρα; Τι ;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jamesd @gatoz last edited by jamesd

                          @gatoz said in PEUGEOT FORUM:

                          Τελική αποτίμηση

                          Σε λίγες μέρες το γαλλοχρεπο θα ειναι παρελθον, εχει μπει μπροστα η διαδικασια απαλλαγης απο αυτο.
                          ...
                          Για εμενα εχει τελειωσει η μπραντα και οι παραμπραντες της, οποιος σας τα συστηνει, μονο εκ του πονηρου να τον αντιμετωπιζετε, ειναι ευκολα να μιλας με τα λεφτα αλλων...

                          Mα ο @criuser (aka μέτοχος) είχε ένα κάρο αμάξια του ομίλου και πότε κανένα δεν έκανε κιχ, μάλιστα πίνει νερό στο όνομά τους.

                          Μήπως τα κακομεταχειρίζεστε και σας βγάζουν ζημιές; 😁

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • nickthetrib
                            nickthetrib @criuser last edited by

                            @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                            Το 3008 δεν ήταν υπαλλήλων.

                            Ηταν δικό του για τις βόλτες του.

                            Εσκασε από την παραγωγικότητα....😊

                            Είχαν - έχουν και υπαλλήλοι 3008 (όχι Φεβ , αλλά diesel) και C4 και C3 Aircross
                            Και πέος λόγω καδένας έφαγαν και λόγω adblue.
                            Και χρήση έκαναν την ίδια χρήση με την οποία τα diesel auris δεν έκαναν κιχ.

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Η καδένα και το αντμπλού είναι βλάβη που διορθώνει η εταιρεία δωρεάν. Σε όλους.

                              Τα ορις δεν βλέπονται για να τα βάλουμε σε σύγκριση.

                              Αλλά και η Τογιότα έχει εδώ μέσα θέματα, όπως βλέπουμε.

                              Αυτό όμως που σχολιάζουμε είναι το συγκεκριμένο αμάξι που το σπάει και του το πληρώνουν, επειδή είναι πελάτης και έχει τζίρο.

                              Τι μας νοιάζει εμάς αυτό και γιατί είναι μέτρο σύγκρισης.

                              Και ο Τράκης έχει 30 μέρκ και την βρίζει συνέχεια και του κάνουν τα χατήρια γιατί είναι μεγάλος πελάτης.

                              Αφορούν αυτά τον απλό αγοραστή ?

                              Δεν νομίζω...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • gatoz
                                gatoz @criuser last edited by

                                @criuser said in PEUGEOT FORUM:

                                Η καδένα και το αντμπλού είναι βλάβη που διορθώνει η εταιρεία δωρεάν. Σε όλους.

                                Τα ορις δεν βλέπονται για να τα βάλουμε σε σύγκριση.

                                Αλλά και η Τογιότα έχει εδώ μέσα θέματα, όπως βλέπουμε.

                                Αυτό όμως που σχολιάζουμε είναι το συγκεκριμένο αμάξι που το σπάει και του το πληρώνουν, επειδή είναι πελάτης και έχει τζίρο.

                                Τι μας νοιάζει εμάς αυτό και γιατί είναι μέτρο σύγκρισης.

                                Και ο Τράκης έχει 30 μέρκ και την βρίζει συνέχεια και του κάνουν τα χατήρια γιατί είναι μεγάλος πελάτης.

                                Αφορούν αυτά τον απλό αγοραστή ?

                                Δεν νομίζω...

                                και ο χρονος που χρειαζεται για ολα αυτα ποιος τον πληρωνει? την πτωση της μεταπωλητικης αξιας? τη φαση να βρισκεσαι με κουτσουβελα στην εο με σπασμενο κινητηρα?
                                και ποιος σου ειπε οτι το σπαω? εσυ το λες για να δικαιολογησεις τα απαραδεκτα χρεπια που βγαζει η αγαπημενη σου εταιρεια. οπως σου ειπα προσεχε γιατι καποιος θα πειστει και μετα θα σε πετυχει στο δρομο...

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  Τελική αποτίμηση

                                  Σε λίγες μέρες το γαλλοχρεπο θα ειναι παρελθον, εχει μπει μπροστα η διαδικασια απαλλαγης απο αυτο.
                                  Οταν το επιλεξα το 2021 το θεωρησα μια εξαιρετικη προταση αν και με τσιμπημενη τιμη. Ειχα αποφασισει να βαλω πισω μου την ταλαιπωρια που ειχα τραβηξει με το 508 και τα λεφτα που ειχα χασει εξαιτιας του, τα αμαξια τα παιρνω με εξαγορα ωστε να μεινουν ή σε εμένα ή σε κάποιο φιλο, καθως δεν ηθελα να το παρει ουτε εχθρος μου αν και τελικα στον κριου θα το εδινα και τσαμπα να δει τη γλυκα.
                                  Σκεφτηκα λοιπον οτι οι γαλλοι θα ειχαν κανει κατι καλυτερο σε αξιοπιστια στο κορυφαιο οχημα του μπραντ.
                                  Ετσι το πηρα και αυτο με εξαγορα φυσικα χωνωντας ενα σωρο γιουρα.
                                  Και για ακομη μια φορα οι γαλλοι με εξαπατησαν και εχασα τα λεφτα μου.
                                  Τελικα αν εξαιρεσω τις πρωτες μερες, πολυ λιγες, που δουλευε κανονικα και εδειχνε εξαιρετικη επιλογη, μετα απο αυτες η ζωη ηταν ολο προβληματα, ολο συνεργεια, ολα χαμενες ωρες στους δρομους και χιλιαδες ευρω σε ταξι.
                                  Επειδη ειμαι και ολιγον απο μαλακας μαλιστα καποια στιγμη πηρα μερικα χρεπια απο τους απατεωνες και στην εταιρεια, ντηζελ και βενζινες. Με αποτελεσμα παλι χαμενες εργατοωρες και φουλ του ταξι, δημιουργησα προβλημα στους εργαζομενους μου. Βλεπεις δεν ειμαστε ολοι κληρονομοι να εχουμε χρονο να ασχολιομαστε με τις γαλλικες αστοχιες. Οποιος εχει αμφιβολιες για τα λεγομενα μου, να του δωσω vin να δει λιστα....
                                  Τελικα αποδεικνύονται οι χειροτερες κατασκευες που κυκλοφορουν στους δρομους, αυτοκινητα με επωδυνη ιδιοκτησια/χρηση. Ολα.
                                  Αν τα χρηματα σας τα βγαζετε δυσκολα εργαζομενοι, μεινετε μακρυα, θα ερθει η ωρα που θα μετανοιωσετε, ειναι μηχανολογικα απατεωνες και πηγες προβληματων, θα σωσετε την ψυχικη σας υγεια και δεν θα ενισχυσετε τους κλεφτες και ψευτες παραγωγους μηχανολογικα αχρηστων οχηματων.

                                  Για εμενα εχει τελειωσει η μπραντα και οι παραμπραντες της, οποιος σας τα συστηνει, μονο εκ του πονηρου να τον αντιμετωπιζετε, ειναι ευκολα να μιλας με τα λεφτα αλλων...

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    teo-mak last edited by

                                    Μπήκα και εγω να διαβάσω για κομμενες καδενες και καρφωμένες βαλβίδες και το κάνατε φόρουμ για λογιστες.
                                    😞

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • George 0
                                      George 0 last edited by

                                      Καλύτερα να το συζητήσουμε στο σχετικό θέμα. Γατοζ λυπάμαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος από το 5008.

                                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        Green Power last edited by

                                        Fun fact μιας και είμαστε στο λήμμα αυτό οδηγούσε ο Bernard Arnault. Έχει βέβαια και RR και Bugatti...

                                        https://supercarblondie.com/billionaire-bernard-arnault-denied-entry-in-peugeot-205-gt/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz @George 0 last edited by

                                          @george-0 said in PEUGEOT FORUM:

                                          Καλύτερα να το συζητήσουμε στο σχετικό θέμα. Γατοζ λυπάμαι που δεν έμεινες ευχαριστημένος από το 5008.

                                          μην μπερδευεσαι
                                          3008 ειναι
                                          αλλα δεν ειναι μονο αυτο που πληρωσα με προβλημα
                                          αλλα ολα τα στελαντι, 208D, corsa 1.5d, 2x c4d
                                          ολα χρεπια, ολα προβληματικα, ολα για πεταμα
                                          εμενα ειναι φιλος μου, δεν θα τον βαρεσω, αλλος δεν ξερω τι θα κανει....

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator last edited by A d P

                                            τελειώσατε με τα λήζινγκ;

                                            επειδή θα βάλω σκούπα 🧹😁😁

                                            Τα μετέφερα εδώ
                                            👇👇👇
                                            https://forum.4troxoi.gr/topic/51005/node-51005

                                            R-LINE

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 652
                                            • 653
                                            • 654
                                            • 655
                                            • 656
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 654 / 662
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr