Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 889
    • 890
    • 891
    • 892
    • 893
    • 896
    • 897
    • 891 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403752
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Μπορεί να είναι και οίκτος...😁 😀

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        otso @criuser last edited by

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Μπορεί να είναι και οίκτος...😁 😀

        Επειδη δεν εχουν χρηματα για κανονικο αυτοκινητο και περνουν με επιδοματα απ το κρατος ;
        Μην εισαι σκληρος με αναξιοπαθουντες , απλα χτυπηματακια στην πλατη και συμπαθεια .

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          spi_duster last edited by

          Τα ηλεκτρικα ειναι μια κατηγορια οχηματων οπως ολα τα υπολοιπα. Απλά αδιαφορα ακομη για τους πολλους. Θα αποκτησουν σοβαρο κοινο οταν θα ενισχυθουν με σοβαρα οφέλη για τον κοσμο. Λογω αυξημενου κοστους αγορας, μικρης αυτονομιας, χρονου φορτισης και περιορισμενων σημειων φορτισης αλλα και εφαρμογης σε αμαξωματα που δεν εξυπηρετουν την αστικη χρηση, ειναι αδιαφορα ακομη για πολλους. Μισος δε βλεπω στα λεγομενα οσων δε τα προτιμουν .Μια αδιαφορια και απαξιωση ως προς τις αρετες τους ναι. Προσωπικα για δευτερο ισως θα επαιρνα ενα, αν εβγαινε σε αποδεκτη τιμη (ανταγωνιστικη ενος 208, corsa, yaris ), αμαξωμα σουπερ μινι (οπως τα προαναφερθεντα) και αυτονομια 450+. Επισης δεν εχω πισθει για την συνεχεια τους (αν θα ειναι αναλογη της εκκινησης) με δεδομενη την περιορισμενη ποσοτητα καποιων πρωτων υλων σχετικων με την τεχνολογια τους. Διαβαζα σε ενα αρθρο, περυσι νομιζω... πως στην Ιαπωνια μετα μια περιοδο αναπτυξης φορτιστων στο οδικο δικτυο, πως επηλθε ξηλωμα λογω μη αναμενομενου βαθμου χρησης. Τεσπα, ο μεσος καταναλωτης περιμενει τις εξελιξεις που προανεφερα και μεχρι τοτε κινειται στα γνωστα μονοπατια. Χεστηκε δηλαδη αν ενα ηλεκτρικο κανει το 0 - 100 σε 5". Πλακα θα χε να ηταν λογος προτιμησης για τον μεσο οδηγο. Καμια αντιπαλοτητα λοιπον.

          ....

          D bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 2
          • D
            dettol @spi_duster last edited by

            @spi_duster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Τα ηλεκτρικα ειναι μια κατηγορια οχηματων οπως ολα τα υπολοιπα. Απλά αδιαφορα ακομη για τους πολλους. Θα αποκτησουν σοβαρο κοινο οταν θα ενισχυθουν με σοβαρα οφέλη για τον κοσμο. Λογω αυξημενου κοστους αγορας, μικρης αυτονομιας, χρονου φορτισης και περιορισμενων σημειων φορτισης αλλα και εφαρμογης σε αμαξωματα που δεν εξυπηρετουν την αστικη χρηση, ειναι αδιαφορα ακομη για πολλους. Μισος δε βλεπω στα λεγομενα οσων δε τα προτιμουν .Μια αδιαφορια και απαξιωση ως προς τις αρετες τους ναι. Προσωπικα για δευτερο ισως θα επαιρνα ενα, αν εβγαινε σε αποδεκτη τιμη (ανταγωνιστικη ενος 208, corsa, yaris ), αμαξωμα σουπερ μινι (οπως τα προαναφερθεντα) και αυτονομια 450+. Επισης δεν εχω πισθει για την συνεχεια τους (αν θα ειναι αναλογη της εκκινησης) με δεδομενη την περιορισμενη ποσοτητα καποιων πρωτων υλων σχετικων με την τεχνολογια τους. Διαβαζα σε ενα αρθρο, περυσι νομιζω... πως στην Ιαπωνια μετα μια περιοδο αναπτυξης φορτιστων στο οδικο δικτυο, πως επηλθε ξηλωμα λογω μη αναμενομενου βαθμου χρησης. Τεσπα, ο μεσος καταναλωτης περιμενει τις εξελιξεις που προανεφερα και μεχρι τοτε κινειται στα γνωστα μονοπατια. Χεστηκε δηλαδη αν ενα ηλεκτρικο κανει το 0 - 100 σε 5". Πλακα θα χε να ηταν λογος προτιμησης για τον μεσο οδηγο. Καμια αντιπαλοτητα λοιπον.

            Ολα αυτά που θες τα προσφέρουν ήδη τα leap t03, inster, dolphin και έρχονται στην πορεία και άλλα.
            Μοναδικές υποδομές ανεφοδιασμού που έχω ακούσει να ξηλώνονται είναι υδρογόνου και κάποια βενζινάδικα στην σκανδιναβια.
            Συχνά γίνεται το λάθος να σκέφτεται κάποιος «τεσλα» όταν πάει το μυαλό του σε ev. Δεν είναι πλέον έτσι όμως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              To μέλλον σίγουρα θα είναι ηλεκτρικό.

              Αλλά είναι 10 χρόνια τουλάχιστον μπροστά, σε συνδυασμό με στάνταρ αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3, που το αυτοκίνητο θα κλείνει αυτόματα θέση φόρτισης ανάλογα με την προγραμματισμένη διαδρομή.

              Μέχρι τότε εγώ έκανα 1800 χλμ εκ των οποίων τα 1200 σε αυτοκινητόδρομο με μωτ 110+ χαω και τα άλλα 600 σε επαρχιακές ορεινές διαδρομές, φτάνοντας μέχρι 1250 μέτρα υψόμετρο είχα μέση κατανάλωση 5,7 δηλαδή 8 ευρώ στα 100.

              Κολλητός με καινούργιο Αστρα ντίζελ, ήταν 5 μέρες στην βόρεια ακτή του Κορινθιακού, μέχρι την Ναύπακτο, έκανε 600 χλμ τα 400 σε επαρχιακό, είχε βάλει 62 ευρώ πετρέλαιο και είχε μέση κατανάλωση 4,4 λίτρα αφού το Αστρα είναι χαμηλό και έχει καλύτερη αεροδυναμική και του γράφει υπόλοιπο άλλα 500 χλμ.

              Με λιγότερα από 7 ευρώ τα 100 χλμ.

              Για την πόλη μια χαρά τα ηλεκτρικά.

              Για το ταξίδι, όντως τους κοιτάμε με οίκτο για την ταλαιπωρία που τραβάνε.

              Οσο για το 0-100 μόνο στα όνειρα τους το χρησιμοποιούν, αφού πάνε με ταχύτητες ΚΤΕΛ.

              Τα μικρά ηλεκτρικά στα ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, δηλαδή 120-130, ταξιδεύουν 1 ώρα και φορτίζουν μισή.

              Αρα ταξίδια γιοκ.

              Οπότε για δευτερότριτα αμάξια πλουσίων και μόνο.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spi_duster last edited by

                Ετσι ακριβως. Βρηκα στα γρηγορα τις αυτονομιες μονο για τα κουβαδακια αυτα και ειναι απλως για γελια.370 χλμ στην καλυτερη με ουριο ανεμο , πισω απο ΚΤΕΛ. Χασιμο χρονου. 5'.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by monman2

                  f5f5f517-a9f8-4e01-be4e-ee00330d1ed9-εικόνα_Viber_2025-04-24_08-48-44-168.jpg

                  Μικρό ηλεκτρικό που να κάνει το Θεσσαλονίκη Αθήνα με το αντίστοιχο 25 λίτρων πετρελαίου με 120-140 σταθερά ... δύσκολο!
                  Αυτό το Πάσχα το παλιό πιστό yaris diesel ιδανικότερο για τα 700 χλμ που έγραψα ,προστατεύω και την αξία μεταπώλησης του hybrid😊

                  Για την περίπτωση πάντως του παραπάνω σεναρίου κάτοικος Σουηδίας που πήρε σύνταξη και επέστρεψε στα πάτρια εδάφη έφερε μαζί του ενα model S 100 με ισόβια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο της Tesla .
                  Με ταχύτητες που δεν ενεργοποιούν το traffic star πρέπει να βγάζει το Αθήνα -Θεσσαλονίκη μονοκοπανιά με κοστολόγιο ανάξιο αναφοράς.

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Και αυτοί που έχουν εταιρικό αμάξι και τους δίνουν 2-3 χιλιάρικα τον χρόνο για καύσιμα, κάνουν τζάμπα την διαδρομή και έχουν τζάμπα αμάξι...😁

                    Να μην μιλήσουμε για κληρονόμους που τους άφησε ο παππούς μια S class 350 10ετίας μεν, αλλά και 1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.

                    Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.

                    Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...😁 😀

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    D V 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dettol @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Και αυτοί που έχουν εταιρικό αμάξι και τους δίνουν 2-3 χιλιάρικα τον χρόνο για καύσιμα, κάνουν τζάμπα την διαδρομή και έχουν τζάμπα αμάξι...😁

                      Να μην μιλήσουμε για κληρονόμους που τους άφησε ο παππούς μια S class 350 10ετίας μεν, αλλά και 1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.

                      Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.

                      Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...😁 😀

                      Τι είναι πιο αποδεκτό στο ekali club, s class 10ετιας ή το ολοκαίνουριο c5 air cross;

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagkirk @criuser last edited by

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                        Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                        Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                        700 έχει η μία;;;;
                        Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                        Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                        A d P C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • argyn
                          argyn last edited by argyn

                          Γιατί θα πρέπει να αφορά τον εργαζόμενο λαό το 20% των προνομιούχων νοικοκυριών που διαθέτει ιδιωτική θέση στάθμευσης κατά την ΕΛΣΤΑΤ? Οι περισσότερες δε ευρισκόμενες σε μη πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές - εκεί ακριβώς δηλαδή που βάσει του πράσινου αφηγήματος τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο απαραίτητα?

                          67d9437a-1ebd-4f54-8f0a-1b8694d51baa-image.png

                          Άσκηση#1 (για μερακλήδες): Παρκάρετε σε απόσταση 16.5 εκατοστών από διαμήκες σταθερό εμπόδιο της πλευράς του οδηγού ένα Model Y και προσπαθήστε να βγείτε από το αμάξι. Γιατί 16.5 εκατοστά (από την λαμαρίνα του αμαξιού μέχρι το εμπόδιο)? Διότι τόσος είναι ο ελάχιστος χώρος που θα μπορούσε να έχετε διαθέσιμο βάσει των κωδίκων του πολυχρονεμένου μας γκουβέρνου και της πρόβλεψης ελάχιστου πλάτους 2.25μέτρων για θέσεις στάθμευσης.

                          Άσκηση#2 (μπόνους) : Εφόσον ολοκληρωσατε με ευελιξία πιθήκου την προηγούμενη άσκηση, κοιτάξε προσεκτικά τα τουλάχιστον 28 εκατοστά κώλου του Model Y που προεξέχουν από την στανταρισμένη 4.5 μέτρων μήκους θέσης στάθμευσης - απολαύστε το θέαμα και αυτοθαυμαστείτε για το μεγάλο σας κατόρθωμα!

                          Τι μάθαμε σήμερα αγαπητοί τρέντιδες? Ότι ΑΚΟΜΑ και εάν θεωρητικά υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης που να καλύπτουν τον αριθμό των οχημάτων του κάθε νοικοκυριού συχνά αυτές είναι ακατάλληλες ακόμα και για το απλό παρκάρισμα - πόσο μάλλον για την φόρτιση - ενός δημοφιλούς μεγάλου ηλεκτρικού ΑΚΟΜΑ και αν εξαιρεθούν όλες οι υπόλοιπες περιοριστικές παράμετροι (πυροπροστασία, φορτία λόγω αυξημένου βάρους κτλ κτλ).

                          D C R 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • A d P
                            A d P moderator @vagkirk last edited by

                            @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                            Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                            Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                            700 έχει η μία;;;;
                            Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                            Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                            Από 25.000 έως 52.000 λίρες

                            R-LINE

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser @dettol last edited by criuser

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Και αυτοί που έχουν εταιρικό αμάξι και τους δίνουν 2-3 χιλιάρικα τον χρόνο για καύσιμα, κάνουν τζάμπα την διαδρομή και έχουν τζάμπα αμάξι...😁

                              Να μην μιλήσουμε για κληρονόμους που τους άφησε ο παππούς μια S class 350 10ετίας μεν, αλλά και 1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.

                              Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.

                              Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...😁 😀

                              Τι είναι πιο αποδεκτό στο ekali club, s class 10ετιας ή το ολοκαίνουριο c5 air cross;

                              Είναι e-kali club οπότε έχουν eqs...😊

                              Εχουν και 3-4 ακόμα ο καθένας τους βέβαια...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser @vagkirk last edited by

                                @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                                Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                                Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                                700 έχει η μία;;;;
                                Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                                Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                                Δεν τολμώ να το φανταστώ...😳

                                Πάντως αν δεν βαριέσαι να κάνεις τις πράξεις, ο τενεκές είναι περίπου 20 λίτρα όγκο, ο χρυσός είναι στα 3500 η ουγγιά κάνε τις μετατροπές, βρές και το ειδικό βάρος και κάτσε χαλαρά να δείς το νούμερο που θα βγάλει...🤕

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                                  Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                                  Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                                  700 έχει η μία;;;;
                                  Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                                  Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                                  Από 25.000 έως 52.000 λίρες

                                  Πόθεν τέτοια διαφορά ?

                                  Αφού ο όγκος είναι σταθερός όπως και η λίρα ?

                                  Αν βάλουμε 30000 δηλαδή πάμε σε 21000000...

                                  Αυτή είναι κληρονομιά...

                                  Να κάθεσαι να σε βρίζει ο Λαπ με τις ώρες και εσύ ντάνγκα ντούνγκα να ακούς τον ήχο τους στο μαρμάρινο γραφείο σου...🙄 🤒 😬

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @argyn last edited by

                                    @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Γιατί θα πρέπει να αφορά τον εργαζόμενο λαό το 20% των προνομιούχων νοικοκυριών που διαθέτει ιδιωτική θέση στάθμευσης κατά την ΕΛΣΤΑΤ? Οι περισσότερες δε ευρισκόμενες σε μη πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές - εκεί ακριβώς δηλαδή που βάσει του πράσινου αφηγήματος τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο απαραίτητα?

                                    67d9437a-1ebd-4f54-8f0a-1b8694d51baa-image.png

                                    Άσκηση#1 (για μερακλήδες): Παρκάρετε σε απόσταση 16.5 εκατοστών από διαμήκες σταθερό εμπόδιο της πλευράς του οδηγού ένα Model Y και προσπαθήστε να βγείτε από το αμάξι. Γιατί 16.5 εκατοστά (από την λαμαρίνα του αμαξιού μέχρι το εμπόδιο)? Διότι τόσος είναι ο ελάχιστος χώρος που θα μπορούσε να έχετε διαθέσιμο βάσει των κωδίκων του πολυχρονεμένου μας γκουβέρνου και της πρόβλεψης ελάχιστου πλάτους 2.25μέτρων για θέσεις στάθμευσης.

                                    Άσκηση#2 (μπόνους) : Εφόσον ολοκληρωσατε με ευελιξία πιθήκου την προηγούμενη άσκηση, κοιτάξε προσεκτικά τα τουλάχιστον 28 εκατοστά κώλου του Model Y που προεξέχουν από την στανταρισμένη 4.5 μέτρων μήκους θέσης στάθμευσης - απολαύστε το θέαμα και αυτοθαυμαστείτε για το μεγάλο σας κατόρθωμα!

                                    Τι μάθαμε σήμερα αγαπητοί τρέντιδες? Ότι ΑΚΟΜΑ και εάν θεωρητικά υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης που να καλύπτουν τον αριθμό των οχημάτων του κάθε νοικοκυριού συχνά αυτές είναι ακατάλληλες ακόμα και για το απλό παρκάρισμα - πόσο μάλλον για την φόρτιση - ενός δημοφιλούς μεγάλου ηλεκτρικού ΑΚΟΜΑ και αν εξαιρεθούν όλες οι υπόλοιπες περιοριστικές παράμετροι (πυροπροστασία, φορτία λόγω αυξημένου βάρους κτλ κτλ).

                                    Μόνο το model y έχει μήκος > 4.5μ; Ότι τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει δεν χρειάζεται φοβερή σκέψη για να το διαπιστώσει κανείς. ΟΛΕΣ οι κατηγορίες έχουν μεγαλώσει. Τα πόλο από 3.7μ, έχουν ξεπεράσει τα 4. Τα Tiguan μέσα σε 2-3 χρόνια, έχουν μακρύνει κατά 10 πόντους.

                                    argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                                      Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                                      Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                                      700 έχει η μία;;;;
                                      Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                                      Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                                      Από 25.000 έως 52.000 λίρες

                                      Πόθεν τέτοια διαφορά ?

                                      Αφού ο όγκος είναι σταθερός όπως και η λίρα ?

                                      Αν βάλουμε 30000 δηλαδή πάμε σε 21000000...

                                      Αυτή είναι κληρονομιά...

                                      Να κάθεσαι να σε βρίζει ο Λαπ με τις ώρες και εσύ ντάνγκα ντούνγκα να ακούς τον ήχο τους στο μαρμάρινο γραφείο σου...🙄 🤒 😬

                                      Ο μίσος και ο ολόκληρος τενεκές.

                                      R-LINE

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @argyn last edited by

                                        @argyn said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Γιατί θα πρέπει να αφορά τον εργαζόμενο λαό το 20% των προνομιούχων νοικοκυριών που διαθέτει ιδιωτική θέση στάθμευσης κατά την ΕΛΣΤΑΤ? Οι περισσότερες δε ευρισκόμενες σε μη πυκνοκατοικημένες αστικές περιοχές - εκεί ακριβώς δηλαδή που βάσει του πράσινου αφηγήματος τα ηλεκτρικά είναι λιγότερο απαραίτητα?

                                        Άσκηση#1 (για μερακλήδες): Παρκάρετε σε απόσταση 16.5 εκατοστών από διαμήκες σταθερό εμπόδιο της πλευράς του οδηγού ένα Model Y και προσπαθήστε να βγείτε από το αμάξι. Γιατί 16.5 εκατοστά (από την λαμαρίνα του αμαξιού μέχρι το εμπόδιο)? Διότι τόσος είναι ο ελάχιστος χώρος που θα μπορούσε να έχετε διαθέσιμο βάσει των κωδίκων του πολυχρονεμένου μας γκουβέρνου και της πρόβλεψης ελάχιστου πλάτους 2.25μέτρων για θέσεις στάθμευσης.

                                        Άσκηση#2 (μπόνους) : Εφόσον ολοκληρωσατε με ευελιξία πιθήκου την προηγούμενη άσκηση, κοιτάξε προσεκτικά τα τουλάχιστον 28 εκατοστά κώλου του Model Y που προεξέχουν από την στανταρισμένη 4.5 μέτρων μήκους θέσης στάθμευσης - απολαύστε το θέαμα και αυτοθαυμαστείτε για το μεγάλο σας κατόρθωμα!

                                        Τι μάθαμε σήμερα αγαπητοί τρέντιδες? Ότι ΑΚΟΜΑ και εάν θεωρητικά υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης που να καλύπτουν τον αριθμό των οχημάτων του κάθε νοικοκυριού συχνά αυτές είναι ακατάλληλες ακόμα και για το απλό παρκάρισμα - πόσο μάλλον για την φόρτιση - ενός δημοφιλούς μεγάλου ηλεκτρικού ΑΚΟΜΑ και αν εξαιρεθούν όλες οι υπόλοιπες περιοριστικές παράμετροι (πυροπροστασία, φορτία λόγω αυξημένου βάρους κτλ κτλ).

                                        Ο νόμος για τα γκαράζ είναι του 1979 και ο δεύτερος του 1981.

                                        Τότε το ρημαδογκόλφ είχε διαστάσεις 3,71 μήκος 1,61 πλάτος και 1,41 ύψος.

                                        Ενα Πασσάτ μόλις καβάλαγε τα 4,20 μέτρα.

                                        Αρα το 225 Χ 450, ήταν λογικό για την εποχή.

                                        Σήμερα προφανώς θέλουμε πολύ μεγαλύτερο χώρο στις θέσεις στάθμευσης που σε πολλά οικόπεδα απλά δεν μπορούν να υπάρξουν, κυρίως στο κέντρο των μεγάλων πόλεων που τα οικόπεδα είναι μικρά και ο ΣΔ μεγάλος.

                                        Μας βλέπω να πάμε σε γιαπωνέζικα κυβάκια που αρέσουν τόσο στον Λαπ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                                          Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                                          Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                                          700 έχει η μία;;;;
                                          Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                                          Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                                          Από 25.000 έως 52.000 λίρες

                                          Πόθεν τέτοια διαφορά ?

                                          Αφού ο όγκος είναι σταθερός όπως και η λίρα ?

                                          Αν βάλουμε 30000 δηλαδή πάμε σε 21000000...

                                          Αυτή είναι κληρονομιά...

                                          Να κάθεσαι να σε βρίζει ο Λαπ με τις ώρες και εσύ ντάνγκα ντούνγκα να ακούς τον ήχο τους στο μαρμάρινο γραφείο σου...🙄 🤒 😬

                                          Ο μίσος και ο ολόκληρος τενεκές.

                                          Εμ τέτοια πράγματα δεν τα αφήνεις αδιευκρίνιστα...

                                          Πάντως αν χωρέσουν τελικά 52127, εμένα μου αρκούν τα πάνω από τα 52000...🙄

                                          Οπότε με ένα τενεκέ αγοράζεις ένα οικοδομικό τετράγωνο νεόδμητα χαλαρά.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A d P
                                            A d P moderator @criuser last edited by

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @a-d-p said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @vagkirk said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            1000 χρυσές λίρες στο σεντούκι, που έφτασαν 700 ευρώ η μία.
                                            Αυτοί να δεις πόσο υπερτζάμπα τα κάνουν τα ταξίδια.
                                            Και στέλνουν και κάρτ ποστάλ στον Λαπ...

                                            700 έχει η μία;;;;
                                            Άκουσα μια φήμη στο Ναύπλιο το τριήμερο που ήμουν πως εκεί που έφτιαξαν ένα καινούργιο Mymarket και ήταν λέει παλιά πυροβολείο βρήκαν όταν έσκαβαν δύο μεγάλους τενεκέδες με λίρες και ανέλαβε γνωστός πολιτικός που βρίσκεται πίσω από τα σουπερμάρκετ αυτά να τα καθαρίσει...

                                            Όλα δεξιά πάνε στους Νδκρατες, πόσες λίρες άραγε να χωράει ο τενεκές;

                                            Από 25.000 έως 52.000 λίρες

                                            Πόθεν τέτοια διαφορά ?

                                            Αφού ο όγκος είναι σταθερός όπως και η λίρα ?

                                            Αν βάλουμε 30000 δηλαδή πάμε σε 21000000...

                                            Αυτή είναι κληρονομιά...

                                            Να κάθεσαι να σε βρίζει ο Λαπ με τις ώρες και εσύ ντάνγκα ντούνγκα να ακούς τον ήχο τους στο μαρμάρινο γραφείο σου...🙄 🤒 😬

                                            Ο μίσος και ο ολόκληρος τενεκές.

                                            Εμ τέτοια πράγματα δεν τα αφήνεις αδιευκρίνιστα...

                                            Πάντως αν χωρέσουν τελικά 52127, εμένα μου αρκούν τα πάνω από τα 52000...🙄

                                            Οπότε με ένα τενεκέ αγοράζεις ένα οικοδομικό τετράγωνο νεόδμητα χαλαρά.

                                            Ζυγίζουν 416 κιλά, για αυτό χρησιμοποίησαν τον μισό τενεκέ 😁😉

                                            R-LINE

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 889
                                            • 890
                                            • 891
                                            • 892
                                            • 893
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 891 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr