-
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;
Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;
Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.
Ψέμματα,
Όλοι βαζουν στα μάιλντ χάιμπριντ μόνο την ισχύ του θερμικού, πχ σουζ 129 μόνο ο θερμικός
Οι απατεωνες της στελλαντι βρήκανε τρόπο να αυξήσουν τα άλογα αντι για έρευνα και μηχανολογία, με δελτίο τύπου
Όταν λέμε απατεωνες αυτό εννοούμε... -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;
Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;
Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.
Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα. -
Άρα και εμένα που έχει 5,5 κιλα ηλεκτρικής ροπής από τις 1500 Σαλ, όπως συχνά λέω, έχω ένα είδος ηλεκτρικού τούρμπο ή booster. Απλώς δεν το αθροίζουν στην επίσημη ροπη που δηλώνουν. Άρα έτσι εξηγείται πως με 5η σχέση και 35χλμ/ώρα δεν ρεταρει και τραβάει.
Έχω δηλαδή στις 1500 Σαλ 9 κιλά θερμικής ροπής (από τα 14 στο πικ του) +5,5 κιλά ηλεκτρικής ροπής σε 920 κιλά αμάξωμα.
Χωρίς την πολυπλοκότητα ενός turbo μοτέρ.
Δηλαδή σε εσάς με 1300-1350 κιλά αμάξωμα θέλετε 21 κιλά ροπής για να έχετε την ίδια αίσθηση ευκινησίας με εμένα. Ενώ το 3008 που είναι το θέμα του νήματος, χρειάζεται 25,5 κιλά ροπής στις 1500 Σαλ για την ίδια αίσθηση ευκινησίας με ένα απλό αυτοκίνητο πόλης.
Για αυτό σας κερνάω τσαγακι
Suzuki
-
Άλλα αντ άλλων λέτε...
-
Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis -
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;
Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;
Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.
Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.Όχι, βγάζουν 167+ (που και πάλι είναι συζητήσιμο καθώς είναι θέμα βαθμονόμησης του rolling road (όχι dynamometer), τα πραγματικά δυναμόμετρα είναι αυτά του πάγκου (dynos - που έχουν μόνο οι κατασκευαστές) τα οποία μετράνε τον κινητήρα χωρίς μετάδοση), γιατί τόσα βγάζει το θερμικό μοτέρ. Οι ηλεκτροκινητήρες στα mild hybrids βγάζουν την ισxύ τους σε διαφορετικές στροφές από ότι οι ΜΕΚ και έτσι δεν συνεισφέρουν στην μέγιστη ισχύ. Συνεισφέρουν όμως στις επιταχύνσεις από χαμηλές ΣΑΛ.
Αυτό που έγινε τώρα είναι να μετράτε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του αυτοκινήτου, που όμως είναι πλασματική, καθώς δεν μπορεί να αποδοθεί στην πράξη. Η πραγματική μέγιστη ισχύς είναι αυτή που αποδίδει το σύνολο στις ΣΑΛ μέγιστης ιπποδύναμης του και όχι το άθροισμα των τιμών των διαφορετικών κινητήρων του.
-
Μόνο αυτό κατάφερα να βρω, λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δίνει παντού δύναμη, όχι μόνο στις χαμηλές στροφές
The support of the electric motor was always present, but now it is also counted in the official values.
Και εδώ σε μετάφραση
Επίσης αναφέρει και αυτήν την εκτίμηση
This adjustment, probably linked to future homologation obligations, is gradually taking place on all hybrid models of the Stellantis Group. In the future, therefore, this engine will be officially offered only in the 110 and 145 HP versions, although the actual performance of the vehicles remains absolutely identical to before. -
Είναι πάνω στο κιβώτιο.
Πρέπει να δοκιμάσετε της MG. Της toyota μάλλον είναι το πιο αξιόπιστο, αλλά της MG είναι εθιστικό με τον δυνατό ηλεκτροκινητήρα. Ηλεκτρογκαζο.... Απόλαυση
-
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
Μόνο αυτό κατάφερα να βρω, λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δίνει παντού δύναμη, όχι μόνο στις χαμηλές στροφές
The support of the electric motor was always present, but now it is also counted in the official values.
Και εδώ σε μετάφραση
Επίσης αναφέρει και αυτήν την εκτίμηση
This adjustment, probably linked to future homologation obligations, is gradually taking place on all hybrid models of the Stellantis Group. In the future, therefore, this engine will be officially offered only in the 110 and 145 HP versions, although the actual performance of the vehicles remains absolutely identical to before.Αν δίνει παντού τότε ορθά αθροιζεται η ισχύς, η μπαταρία όμως θα έχει πάντα ενέργεια να δώσει;
-
@realzeus said in Peugeot 3008 (2024):
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
@a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):
@vdx said in Peugeot 3008 (2024):
Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;
Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;
Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.
Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.Όχι, βγάζουν 167+ (που και πάλι είναι συζητήσιμο καθώς είναι θέμα βαθμονόμησης του rolling road (όχι dynamometer), τα πραγματικά δυναμόμετρα είναι αυτά του πάγκου (dynos - που έχουν μόνο οι κατασκευαστές) τα οποία μετράνε τον κινητήρα χωρίς μετάδοση), γιατί τόσα βγάζει το θερμικό μοτέρ. Οι ηλεκτροκινητήρες στα mild hybrids βγάζουν την ισxύ τους σε διαφορετικές στροφές από ότι οι ΜΕΚ και έτσι δεν συνεισφέρουν στην μέγιστη ισχύ. Συνεισφέρουν όμως στις επιταχύνσεις από χαμηλές ΣΑΛ.
Αυτό που έγινε τώρα είναι να μετράτε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του αυτοκινήτου, που όμως είναι πλασματική, καθώς δεν μπορεί να αποδοθεί στην πράξη. Η πραγματική μέγιστη ισχύς είναι αυτή που αποδίδει το σύνολο στις ΣΑΛ μέγιστης ιπποδύναμης του και όχι το άθροισμα των τιμών των διαφορετικών κινητήρων του.
Βγάζει 167 γιατί οι κανονισμοί επιτρέπουν ±5 % διαφορά από την ονομαστική ισχύ στους κινητήρες παραγωγής.
Που και αυτό δεν είναι μάλλον συγκρίσιμο γιατί δεν μετράει ο κατασκευαστής με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε στα βίντεο στο youtube, εσύ το ξέρεις, οι υπόλοιποι δεν φαίνεται να θέλουν να το καταλάβουν. -
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.
Λένε 145 συνδυασμένα.
Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.
-
Η BMW πάντως δηλώνει συνδυαστική ισχύ για τα mild hybrid μοντέλα της.
Έτσι π.χ. για την X1 xDrive 20d που οδηγώ δίνει:- 150hp από το δίλιτρο τουρμποντίζελ μοτέρ.
- 20hp από τον ηλεκτροκινητήρα.
- και τελικά συνδυαστική ισχύ 163hp.
Στο website φαίνεται έτσι (δείτε τους αστερίσκους κάτω-κάτω στη σελίδα):
-
Αυτό το ξεκίνησαν στην Λεξους εδώ και 25 χρόνια με την συνδυαστική ισχύ.
-
Στην Ευρώπη οι ηλεκτροκινητήρες για τα αυτοκίνητα έχουν 2 νούμερα ισχύος, το μέγιστο ονομαστικό, αυτό που αναφέρεται γενικά και το μέγιστο συνεχόμενο, που δεν αναφέρεται στα διαφημιστικά και είναι λίγο ως πολύ μικρότερο του ονομαστικού.
Μπορεί το συνδυαστικό νούμερο που βλέπουμε να είναι του κινητήρα+το μέγιστο συνεχόμενο του ηλεκτροκινητήρα. -
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.
Λένε 145 συνδυασμένα.
Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.
Όπως και στο phev 3008 hybrid4.
Το άθροισμα είναι 400 άλογα αλλά συνδυαστικά η Peugeot αναφέρει 300. -
@super-t said in Peugeot 3008 (2024):
Στην Ευρώπη οι ηλεκτροκινητήρες για τα αυτοκίνητα έχουν 2 νούμερα ισχύος, το μέγιστο ονομαστικό, αυτό που αναφέρεται γενικά και το μέγιστο συνεχόμενο, που δεν αναφέρεται στα διαφημιστικά και είναι λίγο ως πολύ μικρότερο του ονομαστικού.
Μπορεί το συνδυαστικό νούμερο που βλέπουμε να είναι του κινητήρα+το μέγιστο συνεχόμενο του ηλεκτροκινητήρα.Τι σημαίνει μέγιστο συνεχόμενο;
-
Μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει για 30 λεπτά συνεχόμενα ο ηλεκτροκινητήρας.
-
Α δηλαδή δεν έχει να κάνει με το SoC της μπαταρίας αλλά με την ικανότητα της θερμικής διαχείρισης του ηλεκτρικού κινητήρα ;
-
Συνεχή σχόλια χωρίς νόημα, για να σχολιάσουν κάποιοι χέητερς αρνητικά τα τιτανοτεράστια στελλάντις...
-
@katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):
@criuser said in Peugeot 3008 (2024):
@georgemit said in Peugeot 3008 (2024):
Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.
Λένε 145 συνδυασμένα.
Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.
Όπως και στο phev 3008 hybrid4.
Το άθροισμα είναι 400 άλογα αλλά συνδυαστικά η Peugeot αναφέρει 300.Γιατί όμως?
Είναι ο μπροστά ηλεκτροκινητηρας στον ίδιο άξονα με τον θερμικό
Peugeot 3008 (2024)