Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 43
    • 44
    • 28 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    871
    47746
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @criuser last edited by

      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

      @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

      @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

      @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

      Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;

      Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
      Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.

      Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;

      Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.

      Ψέμματα,
      Όλοι βαζουν στα μάιλντ χάιμπριντ μόνο την ισχύ του θερμικού, πχ σουζ 129 μόνο ο θερμικός
      Οι απατεωνες της στελλαντι βρήκανε τρόπο να αυξήσουν τα άλογα αντι για έρευνα και μηχανολογία, με δελτίο τύπου
      Όταν λέμε απατεωνες αυτό εννοούμε...

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • georgemit
        georgemit @criuser last edited by georgemit

        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

        @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

        @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

        Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;

        Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
        Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.

        Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;

        Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.

        Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
        Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.

        i30 1.5 160 N line!

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Άρα και εμένα που έχει 5,5 κιλα ηλεκτρικής ροπής από τις 1500 Σαλ, όπως συχνά λέω, έχω ένα είδος ηλεκτρικού τούρμπο ή booster. Απλώς δεν το αθροίζουν στην επίσημη ροπη που δηλώνουν. Άρα έτσι εξηγείται πως με 5η σχέση και 35χλμ/ώρα δεν ρεταρει και τραβάει.

          Έχω δηλαδή στις 1500 Σαλ 9 κιλά θερμικής ροπής (από τα 14 στο πικ του) +5,5 κιλά ηλεκτρικής ροπής σε 920 κιλά αμάξωμα.

          Χωρίς την πολυπλοκότητα ενός turbo μοτέρ.

          Δηλαδή σε εσάς με 1300-1350 κιλά αμάξωμα θέλετε 21 κιλά ροπής για να έχετε την ίδια αίσθηση ευκινησίας με εμένα. Ενώ το 3008 που είναι το θέμα του νήματος, χρειάζεται 25,5 κιλά ροπής στις 1500 Σαλ για την ίδια αίσθηση ευκινησίας με ένα απλό αυτοκίνητο πόλης.

          Για αυτό σας κερνάω τσαγακι

          Suzuki💪

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            Άλλα αντ άλλων λέτε...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
              Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis 😁

              i30 1.5 160 N line!

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • realzeus
                realzeus @georgemit last edited by realzeus

                @georgemit said in Peugeot 3008 (2024):

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

                @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

                Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;

                Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
                Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.

                Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;

                Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.

                Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
                Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.

                Όχι, βγάζουν 167+ (που και πάλι είναι συζητήσιμο καθώς είναι θέμα βαθμονόμησης του rolling road (όχι dynamometer), τα πραγματικά δυναμόμετρα είναι αυτά του πάγκου (dynos - που έχουν μόνο οι κατασκευαστές) τα οποία μετράνε τον κινητήρα χωρίς μετάδοση), γιατί τόσα βγάζει το θερμικό μοτέρ. Οι ηλεκτροκινητήρες στα mild hybrids βγάζουν την ισxύ τους σε διαφορετικές στροφές από ότι οι ΜΕΚ και έτσι δεν συνεισφέρουν στην μέγιστη ισχύ. Συνεισφέρουν όμως στις επιταχύνσεις από χαμηλές ΣΑΛ.

                Αυτό που έγινε τώρα είναι να μετράτε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του αυτοκινήτου, που όμως είναι πλασματική, καθώς δεν μπορεί να αποδοθεί στην πράξη. Η πραγματική μέγιστη ισχύς είναι αυτή που αποδίδει το σύνολο στις ΣΑΛ μέγιστης ιπποδύναμης του και όχι το άθροισμα των τιμών των διαφορετικών κινητήρων του.

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A d P
                  A d P moderator last edited by A d P

                  Μόνο αυτό κατάφερα να βρω, λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δίνει παντού δύναμη, όχι μόνο στις χαμηλές στροφές

                  The support of the electric motor was always present, but now it is also counted in the official values.

                  https://www.clubalfa.it/en/stellantis-updates-the-puretech-engine-new-power-outputs-for-mild-hybrid-models-17792

                  Και εδώ σε μετάφραση 😁😁

                  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-110-kai-145-aloga-ta-ybridika-ths-Peugeot_272850.asp

                  Επίσης αναφέρει και αυτήν την εκτίμηση
                  This adjustment, probably linked to future homologation obligations, is gradually taking place on all hybrid models of the Stellantis Group. In the future, therefore, this engine will be officially offered only in the 110 and 145 HP versions, although the actual performance of the vehicles remains absolutely identical to before.

                  I EAT MILF AND COOKIES

                  georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Είναι πάνω στο κιβώτιο.

                    Πρέπει να δοκιμάσετε της MG. Της toyota μάλλον είναι το πιο αξιόπιστο, αλλά της MG είναι εθιστικό με τον δυνατό ηλεκτροκινητήρα. Ηλεκτρογκαζο.... Απόλαυση

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • georgemit
                      georgemit @A d P last edited by

                      @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                      Μόνο αυτό κατάφερα να βρω, λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας δίνει παντού δύναμη, όχι μόνο στις χαμηλές στροφές

                      The support of the electric motor was always present, but now it is also counted in the official values.

                      https://www.clubalfa.it/en/stellantis-updates-the-puretech-engine-new-power-outputs-for-mild-hybrid-models-17792

                      Και εδώ σε μετάφραση 😁😁

                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Me-110-kai-145-aloga-ta-ybridika-ths-Peugeot_272850.asp

                      Επίσης αναφέρει και αυτήν την εκτίμηση
                      This adjustment, probably linked to future homologation obligations, is gradually taking place on all hybrid models of the Stellantis Group. In the future, therefore, this engine will be officially offered only in the 110 and 145 HP versions, although the actual performance of the vehicles remains absolutely identical to before.

                      Αν δίνει παντού τότε ορθά αθροιζεται η ισχύς, η μπαταρία όμως θα έχει πάντα ενέργεια να δώσει;

                      i30 1.5 160 N line!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Peugeot 3008 (2024):

                        @georgemit said in Peugeot 3008 (2024):

                        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                        @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

                        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                        @vdx said in Peugeot 3008 (2024):

                        Είδα στο site, ότι πλέον ο 1.2 αποδίδει 145 άλογα. Αναρωτιέμαι αν είναι απλό remap ή έχουν γίνει και άλλες ουσιαστικές αλλαγές στον κινητήρα;

                        Έχει αναφερθεί από τον @criuser αρχικά, αλλά και από άλλους, ότι άλλαξε ο τρόπος υπολογισμού της συνδυαστικής ισχύος, στα υβριδικά που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά ηλεκτρικά.
                        Έτσι τα μοντέλα στελαντις με τον κινητήρα από 136 πηγαίνουν 145, και αυτά με τον υβριδικό των 100 ανεβαίνουν στα 110. Δεν έχει αλλάξει κάτι στον κινητήρα.

                        Οπότε σε layman's terms δεν αλλάζει τίποτα, πχ επιτάχυνση απλά αυξήθηκαν τα άλογα ονοματικά;

                        Οι άλλες εταιρείες, ειδικά οι Ασιατικές, έβαζαν την συνδυασμένη ισχύ, αλλά αυτό στην Ευρώπη έγινε πριν λίγο υποχρεωτικό να είναι έτσι.

                        Δεν ισχύει. Πχ Kia xceed στα 160 με και χωρίς mild.
                        Τα i30 δηλώνουν 160 και στο δυναμόμετρο βγάζουν 167 - 172 γιατι δεν έχει υπολογιστεί η ισχύς του ηλεκτροκινητηρα.

                        Όχι, βγάζουν 167+ (που και πάλι είναι συζητήσιμο καθώς είναι θέμα βαθμονόμησης του rolling road (όχι dynamometer), τα πραγματικά δυναμόμετρα είναι αυτά του πάγκου (dynos - που έχουν μόνο οι κατασκευαστές) τα οποία μετράνε τον κινητήρα χωρίς μετάδοση), γιατί τόσα βγάζει το θερμικό μοτέρ. Οι ηλεκτροκινητήρες στα mild hybrids βγάζουν την ισxύ τους σε διαφορετικές στροφές από ότι οι ΜΕΚ και έτσι δεν συνεισφέρουν στην μέγιστη ισχύ. Συνεισφέρουν όμως στις επιταχύνσεις από χαμηλές ΣΑΛ.

                        Αυτό που έγινε τώρα είναι να μετράτε η συνολική εγκατεστημένη ισχύς του αυτοκινήτου, που όμως είναι πλασματική, καθώς δεν μπορεί να αποδοθεί στην πράξη. Η πραγματική μέγιστη ισχύς είναι αυτή που αποδίδει το σύνολο στις ΣΑΛ μέγιστης ιπποδύναμης του και όχι το άθροισμα των τιμών των διαφορετικών κινητήρων του.

                        Βγάζει 167 γιατί οι κανονισμοί επιτρέπουν ±5 % διαφορά από την ονομαστική ισχύ στους κινητήρες παραγωγής.
                        Που και αυτό δεν είναι μάλλον συγκρίσιμο γιατί δεν μετράει ο κατασκευαστής με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε στα βίντεο στο youtube, εσύ το ξέρεις, οι υπόλοιποι δεν φαίνεται να θέλουν να το καταλάβουν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser @georgemit last edited by

                          @georgemit said in Peugeot 3008 (2024):

                          Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
                          Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis 😁

                          136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.

                          Λένε 145 συνδυασμένα.

                          Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dimitris.tech last edited by dimitris.tech

                            Η BMW πάντως δηλώνει συνδυαστική ισχύ για τα mild hybrid μοντέλα της.
                            Έτσι π.χ. για την X1 xDrive 20d που οδηγώ δίνει:

                            • 150hp από το δίλιτρο τουρμποντίζελ μοτέρ.
                            • 20hp από τον ηλεκτροκινητήρα.
                            • και τελικά συνδυαστική ισχύ 163hp.
                              Στο website φαίνεται έτσι (δείτε τους αστερίσκους κάτω-κάτω στη σελίδα):
                              369255b5-7b08-4493-bc47-62cd758382bc-image.png
                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Αυτό το ξεκίνησαν στην Λεξους εδώ και 25 χρόνια με την συνδυαστική ισχύ.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Στην Ευρώπη οι ηλεκτροκινητήρες για τα αυτοκίνητα έχουν 2 νούμερα ισχύος, το μέγιστο ονομαστικό, αυτό που αναφέρεται γενικά και το μέγιστο συνεχόμενο, που δεν αναφέρεται στα διαφημιστικά και είναι λίγο ως πολύ μικρότερο του ονομαστικού.
                                Μπορεί το συνδυαστικό νούμερο που βλέπουμε να είναι του κινητήρα+το μέγιστο συνεχόμενο του ηλεκτροκινητήρα.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @criuser last edited by katafractos17

                                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                  @georgemit said in Peugeot 3008 (2024):

                                  Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
                                  Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis 😁

                                  136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.

                                  Λένε 145 συνδυασμένα.

                                  Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.

                                  Όπως και στο phev 3008 hybrid4.
                                  Το άθροισμα είναι 400 άλογα αλλά συνδυαστικά η Peugeot αναφέρει 300.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap @super-t last edited by

                                    @super-t said in Peugeot 3008 (2024):

                                    Στην Ευρώπη οι ηλεκτροκινητήρες για τα αυτοκίνητα έχουν 2 νούμερα ισχύος, το μέγιστο ονομαστικό, αυτό που αναφέρεται γενικά και το μέγιστο συνεχόμενο, που δεν αναφέρεται στα διαφημιστικά και είναι λίγο ως πολύ μικρότερο του ονομαστικού.
                                    Μπορεί το συνδυαστικό νούμερο που βλέπουμε να είναι του κινητήρα+το μέγιστο συνεχόμενο του ηλεκτροκινητήρα.

                                    Τι σημαίνει μέγιστο συνεχόμενο;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by

                                      Μέγιστη ισχύ που μπορεί να δώσει για 30 λεπτά συνεχόμενα ο ηλεκτροκινητήρας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Α δηλαδή δεν έχει να κάνει με το SoC της μπαταρίας αλλά με την ικανότητα της θερμικής διαχείρισης του ηλεκτρικού κινητήρα ;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Συνεχή σχόλια χωρίς νόημα, για να σχολιάσουν κάποιοι χέητερς αρνητικά τα τιτανοτεράστια στελλάντις...😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • gatoz
                                            gatoz @katafractos17 last edited by

                                            @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                            @georgemit said in Peugeot 3008 (2024):

                                            Πιστεύω ότι είναι λάθος η άθροιση των ίππων θερμικου και Ηλεκτρικου γιατι δεν αποδίδονται στις ίδιες στροφές.
                                            Γι αυτό πολλοί κατασκευαστές δε το κάνουν εκτός από τους απατεώνες της stellantis 😁

                                            136 θερμικός και 28 ηλεκτρικός έχουν άθροισμα 164.

                                            Λένε 145 συνδυασμένα.

                                            Άρα άλλοι είναι οι απατεώνες.

                                            Όπως και στο phev 3008 hybrid4.
                                            Το άθροισμα είναι 400 άλογα αλλά συνδυαστικά η Peugeot αναφέρει 300.

                                            Γιατί όμως?
                                            Είναι ο μπροστά ηλεκτροκινητηρας στον ίδιο άξονα με τον θερμικό

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 28 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr