-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Τα Μάζντα πάντα ήταν στην ουρά των Γιαπωνέζικων
Αυτό δείχνει άγνοια των κατορθωμάτων της Mazda. Θυμίζω απλά ότι ήταν η πρώτη Ιαπωνική που κέρδισε στο Le Mans. Ένα παράδειγμα από τα πολλά.
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι δυνατόν να μην αποτελούν κριτήριο αγοράς οι πωλήσεις..??!!
Φυσικά!!!
Το ποιο άσχετο κριτήριο είναι αυτό.Προφανώς αναφέρεσαι στην εποχή του πρώην ανατολικού μπλοκ και μιλάς για Βάρτμπουργκ ή Τράμπαντ, όπου γραφόσουν σε λίστα αναμονής και περίμενες 5 χρόνια αν ήσουν τυχερός για να πάρεις αυτοκίνητο, ΑΝ βεβαίως ήσουν του κόμματος...!!!
Αυτά εννοείται για Ανατολική Γερμανία που τα παρήγαγε, οι άλλες χώρες με τη συγκοινωνία που ήταν τέλεια, δε χρειαζόσουν ιδιωτικό μέσο για να κινηθείς...!!
Ότι πεις φίλε, ο καθένας έχει την άποψη του......Αναφέρομαι στον Καπιταλισμό, όπου το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο ήταν ο επικίνδυνος Σκαραβαίος! Να ξέρεις γενικά ότι στην ζωή δεν έχουν οι πολλοί δίκαιο, αλλά οι γνώστες. Και φυσικά δεν έχουν όλοι τα ίδια κριτήρια αγοράς.
Είπαμε απόψεις, εφόσον θεωρείς τη Μάζντα ως πιο ιστορική και διάσημη από τη Χόντα που μοιράζει μοτέρ 60 χρόνια στη φόρμουλα ένα , τι να πούμε..??!!
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Σοιχίρο...!!!
Επειδή κέρδισε το Λε Μαν η Μάζντα το 1991, τότε που δέναν
τα σκυλιά με τα λουκάνικα...???!!!
35 χρόνια πέρασαν...!!!
Στο Λε Μαν αφού το ανέφερες, το 2018-19-20 -21 - 2022 νικητής και δεύτερη θέση το 2023 μήπως ξέρεις ποιος ήταν..??!!
Μήπως αυτοί που έβγαλαν αυτό το παλιοκορόλα που δεν στρίβει, δεν φρενάρει κ.λπ...???!!!
Πολύ ωραίο το ρητό που είπες, δεν το αμφισβητώ, αλλά άλλο το δίκαιο και άλλο η αγορά αυτοκινήτου..!!!
Για το 65-70 δεν ήταν και το πιο επικίνδυνο αυτοκίνητο ο σκαραβαίος. Τα Ντάτσουν , τα Χόντα, τα Τογιότα και τα Φίατ της εποχής ήταν κουτιά με λαμαρίνες..!!
Επειδή το 74 είχα δίπλωμα και τα οδηγούσα γιαυτό το λέω...!!!Σε παρακαλώ να μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου. Δεν είπα τίποτα κακό ούτε για την μέγιστη Honda, ούτε για την τεράστια Toyota. Είπα ότι δεν γνωρίζεις τις επιτυχίες της Mazda αν την θεωρείς καταϊδρωμένη σε σχέση με τις άλλες Ιαπωνικές.
Σχετικά με το Le Mans, η Toyota προσπαθούσε για πολλά χρόνια, αλλά η Mazda το κατάφερε. Είδες ο Δαυίδ, που κέρδισε ξανά τον Γολιάθ; Τα τελευταία χρόνια το κέρδιζε η Toyota, χωρίς ανταγωνισμό. Με το που μπήκε η Ferrari, το κέρδισε στην 1η της χρονιά, μετά από 50 χρόνια απουσίας!!!
Αν οδηγούσες λοιπόν το '74, καταλαβαίνεις ότι ήταν επικίνδυνος οδηγικά ο Σκαραβαίος. Έχανε τον κώλο του για την πλάκα στο άσε του γκαζιού στο apex της στροφής και αν χρειαζόταν να φρενάρεις στο βρεγμένο, καλό παράδεισο... Όλα τα υπόλοιπα που ανέφερες ήταν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα, ειδικά τα Fiat τα οποία είχαν εξαιρετική συμπεριφορά (μαζί με τα Renault και Peugeot της εποχής - εντάξει δε μιλάω για τίποτα Alfa, Lancia και Mercedes).
ΥΓ: Το επιχείρημα «οδηγώ 50 χρόνια και άρα ξέρω» δεν μου λέει τίποτα. Κι εγώ 30 χρόνια οδηγώ (νόμιμα με δίπλωμα, άσε τι κάναμε εκείνες τις εποχές πριν, χωρίς δίπλωμα,,,), αλλά δεν ξέρω τι μου γίνεται σε σχέση με έναν 20χρονο οδηγό της Formula 1.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Τα Μάζντα πάντα ήταν στην ουρά των Γιαπωνέζικων
Αυτό δείχνει άγνοια των κατορθωμάτων της Mazda. Θυμίζω απλά ότι ήταν η πρώτη Ιαπωνική που κέρδισε στο Le Mans. Ένα παράδειγμα από τα πολλά.
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Είναι δυνατόν να μην αποτελούν κριτήριο αγοράς οι πωλήσεις..??!!
Φυσικά!!!
Το ποιο άσχετο κριτήριο είναι αυτό.Προφανώς αναφέρεσαι στην εποχή του πρώην ανατολικού μπλοκ και μιλάς για Βάρτμπουργκ ή Τράμπαντ, όπου γραφόσουν σε λίστα αναμονής και περίμενες 5 χρόνια αν ήσουν τυχερός για να πάρεις αυτοκίνητο, ΑΝ βεβαίως ήσουν του κόμματος...!!!
Αυτά εννοείται για Ανατολική Γερμανία που τα παρήγαγε, οι άλλες χώρες με τη συγκοινωνία που ήταν τέλεια, δε χρειαζόσουν ιδιωτικό μέσο για να κινηθείς...!!
Ότι πεις φίλε, ο καθένας έχει την άποψη του......Αναφέρομαι στον Καπιταλισμό, όπου το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο ήταν ο επικίνδυνος Σκαραβαίος! Να ξέρεις γενικά ότι στην ζωή δεν έχουν οι πολλοί δίκαιο, αλλά οι γνώστες. Και φυσικά δεν έχουν όλοι τα ίδια κριτήρια αγοράς.
Είπαμε απόψεις, εφόσον θεωρείς τη Μάζντα ως πιο ιστορική και διάσημη από τη Χόντα που μοιράζει μοτέρ 60 χρόνια στη φόρμουλα ένα , τι να πούμε..??!!
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Σοιχίρο...!!!
Επειδή κέρδισε το Λε Μαν η Μάζντα το 1991, τότε που δέναν
τα σκυλιά με τα λουκάνικα...???!!!
35 χρόνια πέρασαν...!!!
Στο Λε Μαν αφού το ανέφερες, το 2018-19-20 -21 - 2022 νικητής και δεύτερη θέση το 2023 μήπως ξέρεις ποιος ήταν..??!!
Μήπως αυτοί που έβγαλαν αυτό το παλιοκορόλα που δεν στρίβει, δεν φρενάρει κ.λπ...???!!!
Πολύ ωραίο το ρητό που είπες, δεν το αμφισβητώ, αλλά άλλο το δίκαιο και άλλο η αγορά αυτοκινήτου..!!!
Για το 65-70 δεν ήταν και το πιο επικίνδυνο αυτοκίνητο ο σκαραβαίος. Τα Ντάτσουν , τα Χόντα, τα Τογιότα και τα Φίατ της εποχής ήταν κουτιά με λαμαρίνες..!!
Επειδή το 74 είχα δίπλωμα και τα οδηγούσα γιαυτό το λέω...!!!Σε παρακαλώ να μην διαστρεβλώνεις τα λόγια μου. Δεν είπα τίποτα κακό ούτε για την μέγιστη Honda, ούτε για την τεράστια Toyota. Είπα ότι δεν γνωρίζεις τις επιτυχίες της Mazda αν την θεωρείς καταϊδρωμένη σε σχέση με τις άλλες Ιαπωνικές.
Σχετικά με το Le Mans, η Toyota προσπαθούσε για πολλά χρόνια, αλλά η Mazda το κατάφερε. Είδες ο Δαυίδ, που κέρδισε ξανά τον Γολιάθ; Τα τελευταία χρόνια το κέρδιζε η Toyota, χωρίς ανταγωνισμό. Με το που μπήκε η Ferrari, το κέρδισε στην 1η της χρονιά, μετά από 50 χρόνια απουσίας!!!
Αν οδηγούσες λοιπόν το '74, καταλαβαίνεις ότι ήταν επικίνδυνος οδηγικά ο Σκαραβαίος. Έχανε τον κώλο του για την πλάκα στο άσε του γκαζιού στο apex της στροφής και αν χρειαζόταν να φρενάρεις στο βρεγμένο, καλό παράδεισο...
ΥΓ: Το επιχείρημα «οδηγώ 50 χρόνια και άρα ξέρω» δεν μου λέει τίποτα. Κι εγώ 30 χρόνια οδηγώ (νόμιμα με δίπλωμα, άσε τι κάναμε εκείνες τις εποχές πριν, χωρίς δίπλωμα,,,), αλλά δεν ξέρω τι μου γίνεται σε σχέση με έναν 20χρονο οδηγό της Formula 1.
Ήξερα ότι η Μάζντα έχει πάρει το Λε Μαν με αυτοκίνητο με κινητήρα Βάνγκελ, δεν το θεώρησα τόσο σημαντικό μπροστά στα επιτεύγματα της Χόντα..!!
Αν ο τρόπος που γράφω σε κάνει να βλέπεις ότι διαστρεβλώνω τα λεγόμενα σου, τότε τα παίρνω πίσω, δεν είχα αυτή την πρόθεση, απλά θεωρώ τη σύγκριση Μάζντα με Χόντα, Τογιότα Μιτσουμπίσι ως αστεία, διότι μιλάμε για κολοσσούς...!!!
Αυτό ήθελα να τονίσω και όχι να διαστρεβλώσω οτιδήποτε...!!! -
Τώρα για τον σκαραβαίο, ειλικρινά πίστεψε με, δεν ήταν χειρότερη η οδική του συμπεριφορά από τα Γιαπωνέζικα, ούτε από τα Φίατ τα μικρά...!!!
Είχαμε το 1971-72 σκαραβαίο και το έχω οδηγήσει αρκετά.
1300 κυβικά αερόψυκτο...!!! Το μοτέρ πίσω και ο Θεός βοηθός...!!!
Τον καιρό εκείνο τα Τζαπάν ήταν κονσερβοκούτια...!!! -
Δεκτό ότι δεν είχες τέτοια πρόθεση και φυσικά όλα καλά μεταξύ μας.
Το ότι κάποιος είναι κολοσσός όμως δεν τον κάνει απαραίτητα και καλό. Η Pagani μια κουτσουλιά είναι που βγάζει 100 αυτοκίνητο τον χρόνο, αλλά μάλλον κάτι ξέρουν από αυτοκίνητα... Εκεί ήταν η αρχική μου διαφωνία, στο ότι οι πωλήσεις δεν λένε τίποτα για το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο (ή οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο).
Για τον Σκαραβαίο που λες, έχω διαφορετική γνώμη, εμένα με τρόμαξε με το πόσο απότομα αντιδρούσε. Καμία σχέση με ένα αντίστοιχο Fiat 127 που πωλούνταν την ίδια εποχή και έστριβε εξαιρετικά. Ο ιδρυτής του περιοδικού που μας φιλοξενεί έχει γράψει κόλαφους για το Beetle...
-
Όταν κάποιος βγάζει κάποια αυτοκίνητα λίγα εξειδικευμένα και πιθανόν ακριβά, τότε σίγουρα θα είναι καλά, εδώ αναφέρομαι για μαζική παραγωγή όμως, αυτοκίνητα που δεν τα πιάνει χέρι ούτε για βίδωμα...!!!
Εκεί δεν μετράνε οι πωλήσεις ως ένα κριτήριο αγοράς..??!!
Όχι το κύριο βέβαια, θα αγόραζες εσύ ένα αυτοκίνητο κοινό παραγωγής αν πουλούσε 1000 κομμάτια ή κάποιο που θα πούλαγε 10...??!!
Όταν διαβάζεις ότι το ένα πούλησε 1600-1700 κομμάτια και το άλλο 73 δεν προβληματίζεσαι..??!!
Που είναι η παράλογη σκέψη..??!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
Όταν διαβάζεις ότι το ένα πούλησε 1600-1700 κομμάτια και το άλλο 73 δεν προβληματίζεσαι..??!!
Προσωπικά δεν προβληματίζομαι καθόλου. Δεν έχουμε όλοι τα ίδια κριτήρια και σίγουρα ο μέσος οδηγός έχει άλλα κριτήρια σε σχέση με εμένα (με 1ο την οικονομία καυσίμου, που εμένα δεν με απασχολεί ιδιαίτερα). Το μόνο πρόβλημα είναι ότι τα λιγότερο εμπορικά έχουν πιο δυσεύρετα ανταλλακτικά εκτός αντιπροσωπείας.
-
Πουλάει πολύ= τικαρει τα κουτάκια που έχει μεγάλο μέρος του πληθυσμού, άρα θεωρείται καλό
Προφανώς το αυτοκίνητο θα είναι καλό σε αυτά. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι τικαρει τα κουτάκια του καθενός αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό.
Το Toyota είναι άψογο σε ένα κριτήριο κλειδί που είναι η κατανάλωση. Έχει και καλή ποιότητα κύλισης οπότε έχει πολλούς βαθμούς ελευθερίας που το αφήνουν να μην είναι τόσο καλό σε αρκετά άλλα κριτήρια που εδώ που τα λέμε η Toyota μάλλον τα έχει και 4εσμ3να.
-
Από το ηλεκτρονικό manual του 1ης γενιάς C-HR facelift.
-
Προφανώς το 0-16 είναι καλύτερο για λόγους οικονομίας και λόγω της μειωμένης λειτουργίας του κινητήρα που δεν προλαβαίνουν τα λάδια να ανεβάσουν υψηλή θερμοκρασία αφού ανάβει και σβήνει συνέχεια.
Αλλά και τα 0-20 ελάχιστη διαφορά θα κάνουν ειδικά στο δικό μας κλίμα και στην βαριά κίνηση εντός πόλης.
Ίσως το 0-20 να είναι και καλύτερα overall λόγω των υψηλών θερμοκρασιών της χώρας μας το καλοκαίρι ενώ το χειμώνα δεν θα έχουν καμία διαφορά από τα 0-16 σε κρύα εκκίνηση.
-
Θα σχολιάσω τη σελίδα από το μανουάλι του CHR που ανέβηκε, πιθανολογώ ότι η Τουότα θα κάνει το ίδιο και στο ΨΨ. Σταχυολογώ τα κυριότερα σημεία :
α. Η Τουότα καταρχήν εγκρίνει 3 λάδια ως κατάλληλα: 0-16, 0-20, 5-30 και όχι ένα μόνο. Πρώτο προτεινόμενο το 0-16. Μπορούμε να βάζουμε και λάδια από άλλους κατασκευαστές εκτός της Τουότα.
βου. Το αμάξι έρχεται από το εργοστάσιο με 0-16, με το οποίο λάδι πετυχαίνεις τη βέλτιστη οικονομία και την καλύτερη εκκίνηση σε πολύ ψυχρό καιρό.
γου. Το κάτω θερμοκρασιακό όριο λειτουργίας και για τα 3 λάδια που εγκρίνει ( και είναι και για τα 3 κάτω από -18 Κελσίου!) είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας για το 99% της χώρας.
δου. Αν βάλεις 0-20 πρέπει να το αντικαταστήσεις με 0-16 στην επόμενη αλλαγή (μετά από 1 χρόνια δηλαδήΣ, ή μερικές χιλιάδες χλμ, όχι μετά από 1 βδομάδα φυσικά).
ε. Το μάνιουαλ είναι κακογραμμένο σε μερικά σημεία και χρήζει επίσημων διευκρινίσεων. Τι κάνουμε αν δεν υπάρχει 0-16 ή 0-20? Βάζουμε 5-30, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στα προτεινόμενα? Σε αυτή την περίπτωση πότε το αντικαθιστούμε? Θα βγάλουμε 1 χρόνο ή θα πρέπει να αλλαχθεί με την πρώτη ευκαιρία? Ποιά η επίπτωση στον κινητήρα από τη μη τοποθέτηση λαδιού 0-16? όχι μόνο σε κατανάλωση, αλλά σε μακροζωία? Αν δεν βάζω 0-16, τι γίνεται με την εγγύηση? -
Βάλτε τα 0W-16 και αφήστε την θεωρία
Ο λόγος κάποιου που είναι μέλος της SAE και που ανέλυσε τα 0W-8/16 στο corolla της κόρης του μετράει περισσότερο.
Πρώτο βίντεο με επιχειρηματολογία γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια νωρίς σε καινούργιο αυτοκίνητο , του βάζει 0-16 γιατί τότε δεν υπήρχαν 0-8 στις ΗΠΑ!
Ναι το corolla δεν είναι υβριδικό αλλα εχει 0-8 απο το εργοστάσιο.Αν δείτε τις αναλύσεις και βάλετε άλλο λάδι εκτός του 0-8/16 της toyota δεν ξέρω τι να πω
...
-
Μία απορία, αν δεχτούμε ότι ο κατασκευαστής έχει δίκιο, (στην προκειμένη περίπτωση η ΤΟΥΟΤΑ), η επιλογή λαδιού που προτείνει είναι ανάλογα του μοντέλου 0-8 ή 0-16.
Δεχόμαστε ότι ο κατασκευαστής έχει δίκιο και εφαρμόζουμε την επιταγή του.
Όταν όμως ο ίδιος ο κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών στα 15.000 km, γιατί αμφισβητούμε την πρόταση του;
Γιατί εμείς θεωρούμε ότι ξέρουμε κάτι παραπάνω;
Και αν θεωρούμε ότι ξέρουμε αυτό το παραπάνω, γιατί να μην βάλουμε επιπλέον πρόσθετα στα λάδια για καλύτερη προστασία του κινητήρα;Επίσης γιατί να μην βάλουμε το λάδι που αυτός προτείνει (στην προκειμένη περίπτωση το λάδι της ΤΟΥΟΤΑ) και θεωρούμε ότι κάποιο άλλο με τα ίδια χαρακτηριστικά θα είναι εφάμιλλο;
Μήπως δίπλα στο κουτόφραγκοι να προσθέσουμε και το κουτογιαπωνέζοι;
-
Ο κατασκευαστής έχει και μια παράγραφο που λέει αλλαγή στα μισά σε δυσμενείς συνθήκες κίνησης , όποιος μελετήσει θα καταλάβει οτι η κίνηση στις ελληνικές μεγάλες πόλεις είναι στις δυσμενείς!
-
Aυτές είναι πολλές απορίες, όχι μία.
Το βίντεο είναι άσχετο με το θέμα μας. Είναι άλλος κινητήρας, και εξόχως είναι για άλλη αλλαγή. Μιλάει για την πρώτη αλλαγή λαδιού σε ολοκαίνουργιο αμάξι, ή σε αμάξι με άρτι επισκευασμένο κινητήρα.
Λέει λοιπόν ότι την ΠΡΩΤΗ αλλαγή να μην την κάνετε στα π.χ. 15.000 μίλια, αλλά να την κάνετε όπως γινόταν παλιά, μέχρι τα έιτις. Αλλαγή λαδιών στα π.χ. 1.000 χλμ. γιατί την πρώτη περίοδο λειτουργίας του κινητήρα παρουσιάζονται και οι περισσότερες φθορές.
Κάνεις λοιπόν μια αλλαγή στα π.χ. 1.000 χλμ./μίλια ώστε να φύγουν τα πρώτα σωματίδια μετάλλων τα οποία είναι πολλά, 'να φύγουν τα χοντρά' που λέμε εδώ στα μέρη μας. Και με τα δεύτερα λάδια πας στο πρώτο (κατά τον κατασκευαστή) ραντεβού αλλαγής λαδιών, στα 15.000 χλμ/μίλια/κοκ.
ΟΚ, δεκτό.
Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει στο κάθε ΨΨ να βάζουμε μόνιμα λάδια 0-8, επειδή σε ένα μη υβριδικό Κορόλλα στις ΗΠΑ βάζουν λάδι 0-8 και όχι 0-16.ΥΓ. Αν δείτε το βίντεο, στο 17:25 δείχνει το μανουάλι της αμερικάνικης Κορόλλας, όπου λέει ότι αν δεν μπορείτε να βρείτε λάδι 0-8 βάλτε 0-16, αλλά αλλάξτε το στο επόμενο ραντεβού σας. Κάτι μου θυμίζει αυτό...
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως: Στο διάγραμμα που υπάρχει στην ίδια σελίδα η Τουότα συνιστά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ χρήση λαδιού 0-8 σε αυτό τον κινητήρα, δεν δίνει άλλες εναλλακτικές όπως την περίπτωση του μανουαλιού του CHR.
Γενικά, επειδή αφενός το λάδι 0-8 είναι πολύ μικρού εύρους ιξώδους, και αφεδύο εκτός των ορίων ιξώδους του κινητήρα του ευρωπαικού CHR, συνιστώ να είστε πολύ επιφυλακτικοί με την υιοθέτηση τέτοιων ακραίων λύσεων επειδή κάποιος το είπε σε ένα βίντεο για άλλο κινητήρα. -
Να σας θυμίσω ότι εδώ είναι το νήμα του Corolla Cross. Για τα λάδια υπάρχει ξεχωριστό νήμα εδω.
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Θα σχολιάσω τη σελίδα από το μανουάλι του CHR που ανέβηκε, πιθανολογώ ότι η Τουότα θα κάνει το ίδιο και στο ΨΨ. Σταχυολογώ τα κυριότερα σημεία :
α. Η Τουότα καταρχήν εγκρίνει 3 λάδια ως κατάλληλα: 0-16, 0-20, 5-30 και όχι ένα μόνο. Πρώτο προτεινόμενο το 0-16. Μπορούμε να βάζουμε και λάδια από άλλους κατασκευαστές εκτός της Τουότα.
βου. Το αμάξι έρχεται από το εργοστάσιο με 0-16, με το οποίο λάδι πετυχαίνεις τη βέλτιστη οικονομία και την καλύτερη εκκίνηση σε πολύ ψυχρό καιρό.
γου. Το κάτω θερμοκρασιακό όριο λειτουργίας και για τα 3 λάδια που εγκρίνει ( και είναι και για τα 3 κάτω από -18 Κελσίου!) είναι ΕΚΤΟΣ πραγματικότητας για το 99% της χώρας.
δου. Αν βάλεις 0-20 πρέπει να το αντικαταστήσεις με 0-16 στην επόμενη αλλαγή (μετά από 1 χρόνια δηλαδήΣ, ή μερικές χιλιάδες χλμ, όχι μετά από 1 βδομάδα φυσικά).
ε. Το μάνιουαλ είναι κακογραμμένο σε μερικά σημεία και χρήζει επίσημων διευκρινίσεων. Τι κάνουμε αν δεν υπάρχει 0-16 ή 0-20? Βάζουμε 5-30, το οποίο συμπεριλαμβάνεται στα προτεινόμενα? Σε αυτή την περίπτωση πότε το αντικαθιστούμε? Θα βγάλουμε 1 χρόνο ή θα πρέπει να αλλαχθεί με την πρώτη ευκαιρία? Ποιά η επίπτωση στον κινητήρα από τη μη τοποθέτηση λαδιού 0-16? όχι μόνο σε κατανάλωση, αλλά σε μακροζωία? Αν δεν βάζω 0-16, τι γίνεται με την εγγύηση?Ένα είναι σίγουρο, μία αντιπροσωπεία που σου βάζει 0-20 δεν μπορεί να σου πει είσαι εκτός εγγύησης αν δεν βάλεις 0-16...!!!
Μη τρελαθούμε...!!!
Επίσης η αγορά βρωμάει από 0-16, αν έρθει η ώρα του σέρβις ,ένα τηλέφωνο, έχετε 0-16...?? Αν όχι αγόρασε εσύ και πήγαινε το εφόσον θεωρείς αυτό καλύτερο.
Τελευταίο ή Τογιότα εγκρίνειγια μία μόνο φορά 3 λάδια, η Τογιότα Ελλάς εγκρίνει όντως και τα 0-20...!!!
Τώρα το πόσο θα τα κρατήσεις τα άλλα που έβαλες..??!!
Είπαμε παραπάνω ,υπάρχει κι άλλος τρόπος...!!! -
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Βάλτε τα 0W-16 και αφήστε την θεωρία
Ο λόγος κάποιου που είναι μέλος της SAE και που ανέλυσε τα 0W-8/16 στο corolla της κόρης του μετράει περισσότερο.
Πρώτο βίντεο με επιχειρηματολογία γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια νωρίς σε καινούργιο αυτοκίνητο , του βάζει 0-16 γιατί τότε δεν υπήρχαν 0-8 στις ΗΠΑ!
Ναι το corolla δεν είναι υβριδικό αλλα εχει 0-8 απο το εργοστάσιο.Αν δείτε τις αναλύσεις και βάλετε άλλο λάδι εκτός του 0-8/16 της toyota δεν ξέρω τι να πω
...
Εδώ όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε και το υβριδικό.
Δηλαδή ένα υβριδικό κάνει με το θερμικό μοτέρ κάτω από το 50% των χιλιομέτρων που διανύονται συνολικά συνήθως.
Κάθε φορά που κινούμαι βλέπω το ποσοστό να είναι πάνω από το 50% με ηλεκτρισμό...!!!
Οπότε αν πάω για αλλαγή στις 15000 χλμ. πιστεύω πως ούτε 7500 θα έχει κάνει το θερμικό μοτέρ...!!!
Επειδή ο τύπος στο βιντεάκι λέει ότι εγώ δεν περιμένω τα 15000 χλμ, και αλλάζει νωρίτερα τα λάδια...!!
Πιστεύω πως αν δεν είμαστε όλη τη μέρα στην Εθνική οδό, όταν φθάνουμε τα 15000 χλμ., ότι τα πραγματικά στο μοτέρ βενζίνης δεν είναι πάνω από 6-7000 το πολύ..!!
Οπότε μια χαρά είναι...!!! -
@limited_one said in Toyota Corolla Cross:
Να σας θυμίσω ότι εδώ είναι το νήμα του Corolla Cross. Για τα λάδια υπάρχει ξεχωριστό νήμα εδω.
Γνωμη μου είναι ότι από το αναλωνόμαστε σε ανούσιες φανφάρες εμπορικού περιεχομένου για τα Toyota, καλύτερα να μιλάμε και για κανένα ουσιαστικό τεχνικό θέμα, όπως ειναι τα λάδια, και μάλιστα άμεσα συναρτωμενο με το μοντέλο του νήματος.
Η εμπειρία μου, άνω των 100.000 km συνολικά, με τα τρία C-HR 1ης γενιάς facelift που έχω αλλάξει, στα οποία πάντα εβαζα γνήσιο λαδι Toyota 0-16 έχει δείξει ότι δεν χρειάζεται να πειραματιζόμαστε με οποιοδήποτε άλλο λαδι.
Το λάδι πρέπει να ειναι λεπτό, οχι μόνο για οικονομία, αλλά και λόγω του υβριδικού συστήματος, που έχει ως συνέπεια ο θερμικός να αναβοσβήνει άπειρες φορές.
Μια χαρά ειναι οι αλλαγές στα 15.000km. Λόγω της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργιας του μοτέρ για 60-70% του συνολικού χρόνου λειτουργίας του αυτοκινήτου και 50%+ της συνολικής απόστασης που διανύει, στα 15.000km το χρησιμοποιημένο λάδι βγαίνει σχεδόν ξανθό και ασφαλώς δεν καίει σταγόνα. -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Βάλτε τα 0W-16 και αφήστε την θεωρία
Ο λόγος κάποιου που είναι μέλος της SAE και που ανέλυσε τα 0W-8/16 στο corolla της κόρης του μετράει περισσότερο.
Πρώτο βίντεο με επιχειρηματολογία γιατί πρέπει να αλλάζουμε τα λάδια νωρίς σε καινούργιο αυτοκίνητο , του βάζει 0-16 γιατί τότε δεν υπήρχαν 0-8 στις ΗΠΑ!
Ναι το corolla δεν είναι υβριδικό αλλα εχει 0-8 απο το εργοστάσιο.Αν δείτε τις αναλύσεις και βάλετε άλλο λάδι εκτός του 0-8/16 της toyota δεν ξέρω τι να πω
...
Εδώ όμως πρέπει να συνυπολογίσουμε και το υβριδικό.
Δηλαδή ένα υβριδικό κάνει με το θερμικό μοτέρ κάτω από το 50% των χιλιομέτρων που διανύονται συνολικά συνήθως.
Κάθε φορά που κινούμαι βλέπω το ποσοστό να είναι πάνω από το 50% με ηλεκτρισμό...!!!
Οπότε αν πάω για αλλαγή στις 15000 χλμ. πιστεύω πως ούτε 7500 θα έχει κάνει το θερμικό μοτέρ...!!!
Επειδή ο τύπος στο βιντεάκι λέει ότι εγώ δεν περιμένω τα 15000 χλμ, και αλλάζει νωρίτερα τα λάδια...!!
Πιστεύω πως αν δεν είμαστε όλη τη μέρα στην Εθνική οδό, όταν φθάνουμε τα 15000 χλμ., ότι τα πραγματικά στο μοτέρ βενζίνης δεν είναι πάνω από 6-7000 το πολύ..!!
Οπότε μια χαρά είναι...!!!(Σχολιάζω λάδια στο παρόν νήμα συζήτησης καθώς μιλάμε για το συγκεκριμένο μοντέλο & κινητήρα κι όχι γενικά, κι επιπλέον συζητάμε για τις επιλογές της αντιπροσωπείας)
Αυτό με τα λίγα χιλιόμετρα μην το θεωρούμε και τόσο ευεργετικό όσοι γίναμε υβριδικοί.
Τον λιγότερο αυτό χρόνο στον οποίο δουλεύει ο κινητήρας, κάνει ίσως χιλιάδες επιπλέον εκκινήσεις (βέβαια όχι υπό πλήρες φορτίο) και για το μεγαλύτερο διάστημα δεν είναι υπό ιδανικές συνθήκες λειτουργίας.
Προφανώς γι αυτό θέλει ειδικότερα λάδια απ τα συμβατικά βενζινοκίνητα.Εγώ δεν αμφισβητώ πως το ιδανικότερο είναι τα 0W-16 όπως γράφει το μανουαλι.
Προσπαθώ να ερμηνεύσω το γιατί η Τογιότα Χελλάς βάζει τη φθηνότερη επιλογή τα 20αρια (δηλαδή δεν σου παίρνει παραπάνω λεφτά, αλλά λιγότερα) διατηρώντας τα αυτοκίνητα εντός μακροχρόνιας εγγύησης.
Οπότε κατά τη γνώμη μου, συνεισφέρουν σε αυτό οι εξής παράγοντες:-
Όχι η αγορά δεν είναι γεμάτη 16αρια (πόσο μάλλον 8αρια) λάδια, καθώς εκτός των υβριδικών Τογιότα κανένα άλλο όχημα δεν τα χρησιμοποιεί ευρέως ή έστω, πολύ λίγα άλλα αυτοκίνητα.
Όσοι δεν ζούμε Αθήνα, πρέπει να τα ψάχνουμε με το τουφέκι με παραγγελία κι αναμονή και σε σχεδόν διπλάσιες τιμές απ τα 20αρια, που είναι απόδειξη κι αιτία για την πολύ μικρότερη διαθεσιμότητα τους (και με αμφιβολίες για την προέλευση). -
Αντίθετα τα 20αρια λάδια υπάρχουν παντού, τα παράγουν τα ελληνικά διυλιστήρια σε μεγάλες φθηνές συσκευασίες (και βαρελάκι) και τα χρησιμοποιούν κι άλλοι.
(Έχω ρωτήσει, τα ελληνικά 0W-20 βάζουν από βαρέλι οι αντιπροσωπείες) -
Η ελληνική Τογιότα προφανως έχει δεδομένα δεκαετιών χρήσης κι αποτελεσμάτων σε σύγκριση με τα πιο καινούρια λεπτότερα λάδια. Μας ενημερωσατε πως είναι ήδη μια 5ετια που σε κάποια μοτέρ συνιστώνται 16αρια, αλλά δεν ξέρουμε σε πόσα από αυτά έβαζαν τι στις αντιπροσωπείες.
-
Ίσως (προφανως για μένα) ισχύει το σκεπτικό πως αφού στο κρύο είναι το ίδιο αποτελεσματικά, με τα 20αρια έχω καλύψει κι αυτούς που θα πάνε και στο χωράφι, και θα το υπερφορτώσουν να πάνε/έρθουν στο χωριό κλπ. που είναι επίσης παραδοσιακοί αγοραστές Τογιότα.
Επίσης, τα λίγο χοντροτερα λάδια (που δεν φαίνεται να βλάπτουν τη μηχανη, αφού στο κρύο που υποφέρει λειτουργούν παρόμοια με τα 16αρια) ευνοούν το "δεν καίει σταγόνα" και μετά από χρόνια ακόμα και σε κινητήρες που θα ταλαιπωρηθούν.
Οπότε "επιτρέπει" στην Τογιότα να ισχυρίζεται ότι "όλα είναι άψογα" εντός της μακροχρόνιας εγγύησης που δίνει, κι αντισταθμίζοντας τα χρήματα που θα εισεπρατε απ τα ακριβότερα λάδια (για να πληρώσει τους προμηθευτές της). -
Το ουσιαστικότερο για την εταιρεία είναι ότι αγοράζει τεράστιες ποσότητες φθηνά απ τα τοπικά διυλιστήρια κι απαλλάσσεται απ το κόστος των λοτζίστικς (προμήθεια, μεταφορά αποθήκευση, διαχείριση εντός των μονάδων σέρβις) κι έτσι κάνει μεγάλη οικονομία κλίμακας, σε τιμή λογική για τον πελάτη, χωρίς να τον ζημιωνει ουσιαστικά (όπως πχ οι Γάλλοι...)
Ότι το καλύτερο είναι αυτό που γράφει το μανουαλ, το επαναλαμβάνω.
-
-
25000 αυτοκίνητα πούλησε η Toyota στην Ελλάδα το 2024 ,τα 24000 είναι σίγουρα υβριδικά ...
Καιρός να φτιάξουν και τα ελληνικά διαλυστήρια ενα 0-16 με τις προδιαγραφές και τα πρόσθετα που είδε στην ανάλυση του παραπάνω ο Speedlake , υπάρχει αγορά θα το βάζω και εγώ στο YC το καλοκαίρι αν είναι φθηνό
Toyota Corolla Cross