4 days ago

Νομίζω ότι τα ηλεκτρικά απαιτούν ιδιοσυγκρασία πιο περιπετειώδη, υπομονή και προγραμματισμό. Για μετακίνηση εντός πόλης είναι εκτός συναγωνισμού εφόσον έχει ο αγοραστής δυνατότητα φόρτισης στο σπίτι του. Αλλά για ταξίδια σε ε.ο. ως κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας μπορεί να αποτελέσει επιλογή πολύ λίγων έως και ελαχίστων στην παρούσα φάση με την μικρή αυτονομία, χρόνο φόρτισης, μικρού δικτύου φορτιστών κλπ.
Ως ηλεκτρική - ηλεκτρονική συσκευή μου θυμίζει το 1983 όταν είχα αγοράσει τον amstrad 6128, αρχικά με κασέτα που απαιτούσε 40 λεπτά για να φορτώσει και τελικά έβγαζε error, και μετά βγήκε με δισκέτα που διάβαζε σε 2 λεπτά και πετούσε και κανένα disc error. Μετά βγήκε η amiga 500 (μετά η 1000 κλπ) με γραφικά και ταχύτητα για την εποχή φοβερή, και όλοι όσοι είχαμε αγοράσει τον amstrad (και spectrum) συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν για πέταμα πλέον (130.000 δρχ. είχε αγοραστεί το 1983, πολλά λεφτά για την εποχή).
Αυτό συμβαίνει με όλα τα προϊόντα τεχνολογίας όπως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σε 5-10 έτη θα μπορούν να αποτελέσουν οικογενειακή επιλογή για κίνηση σε ε.ο, όχι όμως σήμερα για τον μέσο αγοραστή.
Όσοι έχουν αγοράσει θα χαρούν ένα πρώιμο προϊόν με τα ελαττώματα του και την χαρά της διαφοράς με τους λοιπούς, και φυσικά με το ανάλογο κόστος, διότι τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν σήμερα σε 3-5 έτη (εάν επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες των εταιρειών εξέλιξης των μπαταριών) θα απαξιωθούν ως ηλεκτρικές - ηλεκτρονικές συσκευές σε μεγάλο βαθμό.