Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 309
    • 310
    • 311
    • 312
    • 313
    • 335
    • 336
    • 311 / 336
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    6715
    187539
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @antonakis last edited by fanis75

      @antonakis said in TOYOTA FORUM:

      Ενδιαφέρουσα η επιλογή της Αμερικής.
      Λογικό βέβαια, έχει μεγάλη αγορά εκεί.

      Εχει 10 (11 τώρα) εργοστάσια στην Αμερική!!

      The plant, worth nearly $14 billion, will be Toyota’s eleventh manufacturing facility in the U.S., creating 5,000 new jobs. Moreover, the new factory aligns with Toyota’s “best in town” approach, which focuses on local investments and contributing to the local community.

      And now, something I find most important, even though it was mentioned at the very end of the official statement. So far, Toyota has invested $49 billion in the U.S. and provides over 280,000 jobs. Why does this matter?

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • monman2
        monman2 last edited by

        MAGAs και η Toyota ...
        Ο γκαζιάρης πρόεδρος είχε τις σωστές πληροφορίες -drill baby drill - γιαυτό δεν τα πόνταρε στα EV ...

        Γεγονός που του επέτρεπε να εχει λογικές τιμές σε ποικιλία προϊόντων -ποιος άλλος βγάζει sedan coupe rally special μαζί με άπειρα suv - με τα κατάλληλα κινητήρια σύνολα άνα περιοχή , Ευρώπη υβριδικά, ΗΠΑ και V6 V8 κλπ

        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • V
          vagkirk last edited by

          Η Toyota αναπτύσσει επίσης έναν κινητήρα μεγάλου κυβισμού για το LFR, ένα supercar που αναμένεται να παίρνει κίνηση από έναν V8 4,0 λίτρων twin-turbo. Το LFR θα βγει στην αγορά με τα σήματα της Lexus, ενώ η αγωνιστική GT3 έκδοση θα φορά τα σήματα της Toyota.

          Όπως και να έχει, σύμφωνα με τον Hanley:

          Το Gazoo Racing θα αφορά τους ήχους, τις μυρωδιές και την αίσθηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tolisk20 last edited by

            https://www.carandmotor.gr/nea/h-toyota-doyleyei-pano-se-mpataries-me-entyposiaki-aytonomia

            ..και στο βαθος ηλεκτρικο coupe

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by dstou

              Δύο νέα ηλεκτρικά SUV παρουσίασε σήμερα Toyota, ενώ παράλληλα ανανέωσε και το bZ4X. Η Lexus με τη σειρά της παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση του RZ.

              Πρόεδρε, μήπως βιάζεστε λίγο? 4 ηλεκτρικά σε μία μέρα? Καλύτερα λάου λάου.

              https://www.autoblog.gr/2025/03/12/i-toyota-parousiase-ta-ilektrika-c-hr-kai-urban-cruiser-to-ananeomeno-bz4x-kai-to-ft-me-concept/

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • babisstinson
                babisstinson last edited by

                Το RZ πολύ ωραίο. Πάρα πολύ ωραίο ❤

                Το FT-Me ενδιαφέρον, ειδικά με τα φωτοβολταϊκά πάνελ που θα του γεμίζουν την μπαταρία 20-30χλμ, πρακτικά θα εξαλείφει την ανάγκη φόρτισης σε μικρές καθημερινές μετακινήσεις, πχ κέντρο, νησιά, επαρχιακές πόλεις.

                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by katafractos17

                  Τα C-HR+, bZ4X και RZ, εμφανισιακά πάντα μιλώντας είναι μια χαρά.
                  Τώρα το Urban Cruiser έχει τα χάλια του. Και πως να μην τα έχει δηλαδή αφού ουσιατικά είναι Suzuki, όποτε μάλλον από αυτούς σχεδιάστηκε.

                  Τώρα μπαταρία των 57,7kWh για αυτοκίνητα όπως τα C-HR+ και bZ4X, δεν καταλαβαίνω τι νόημα μπορεί να έχει αν δεν υπάρχει υπερπλήρες δίκτυο να φορτίσει κανείς κυριολεκτικά οπουδήποτε και ο χρόνος φόρτισης να είναι μειωμένος δραματικά.
                  Τέσπα. Δεν έχω EV οπότε είναι μια άποψη/προβληματισμός, χωρίς να έχω ζήσει με τέτοιο αυτοκίνητο και να γνωρίζω πλήρως.
                  Το PHEV είναι τελείως διαφορετική κατάσταση όσον αφορά τα ταξίδια και τις αυτονομίες.

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tolisk20 @tolisk20 last edited by

                    @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                    https://www.carandmotor.gr/nea/h-toyota-doyleyei-pano-se-mpataries-me-entyposiaki-aytonomia

                    ..και στο βαθος ηλεκτρικο coupe

                    📣 Το Toyota C-HR έγινε και... ηλεκτρικό!

                    • Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Toyota C-HR+ στο Kenshiki
                    • Οικογενειακό, coupe SUV με επιθετική σχεδίαση & αυτονομία 600 χλμ.
                    • Δικίνητο ή τετρακίνητο με ισχύ από 167 έως 343 άλογα
                    • Μοντέρνα καμπίνα με οθόνη 14 ιντσών & 2 ασύρματες θήκες φόρτισης smartphone
                    • Έχει εγγύηση μπαταρίας 1.000.000 χλμ. και έως 11 έτη

                    #Toyota #CHR #kenshikiFB_IMG_1741770220556.jpg FB_IMG_1741770223797.jpg FB_IMG_1741770243963.jpg FB_IMG_1741770227597.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Αυτό δείχνει πιο ωραίο, αν και είναι το ίδιο αυτοκίνητο!

                      Το χρώμα, τα φωτιστικά σώματα πίσω είναι κάπως διαφορετικά με αυτά τα τετραγωνάκια, οι ζάντες και φυσικά το πολύ ωραίο αυτό χρώμα με την μαύρη διχρωμία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol last edited by

                        λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
                        Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
                        Το chr πανεμορφο!

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bill_hsd last edited by bill_hsd

                          Δεν έχει καμία σχέση το ηλεκτρικό C-HR+ με το υβριδικό C-HR.
                          Πατάει σε διαφορετική πλατφόρμα, με διαφορετικό μεταξόνιο και μήκος.
                          Απλά επειδή το όνομα C-HR (δικαίως) σπάει ταμεία, η Toyota προφανώς για εμπορικούς λόγους σκέφτηκε να το βαφτίσει έτσι.
                          Σίγουρα πιο ενδιαφέρον από το 2ης γενιάς C-HR, αλλά τη σχεδιαστική πρωτοτυπία και χαρακτήρα του 1ης γενίας C-HR νομίζω ότι δεν την έχει κανένα.
                          Καλοδεχουμενες, πάντως, οι κρυφές πίσω χειρολαβές, που επαναφέρουν τον coupé χαρακτήρα.
                          Όσο για τις solid state μπαταρίες, δεν είπε κανείς ότι θα εμφανιστούν άμεσα. Έχει ανακοινωθεί εδώ και καιρό το χρονοδιάγραμμα:
                          Screenshot_20250312_153549_Gallery.jpg

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • T
                            tolisk20 @dettol last edited by

                            @dettol said in TOYOTA FORUM:

                            λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
                            Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
                            Το chr πανεμορφο!

                            Συμφωνω λογικη υλοποιηση..απλα το 600 της τογιοτα η ιστορια εχει δειξει οτι ειναι 600..οχι 400..

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dettol @tolisk20 last edited by

                              @tolisk20 said in TOYOTA FORUM:

                              @dettol said in TOYOTA FORUM:

                              λογικες υλοποιησεις και καμμια σχεση με τις χαζομαρες δημοσιευματα που βλεπαμε για το "μπαμ που θα κανει η τογιοτα με solid state μπαταριες".
                              Οσο περισσοτερες επιλογες στα ev, τοσο καλυτερα.
                              Το chr πανεμορφο!

                              Συμφωνω λογικη υλοποιηση..απλα το 600 της τογιοτα η ιστορια εχει δειξει οτι ειναι 600..οχι 400..

                              Αν προσέξεις, γράφει (wltp), ενώ ακόμα και τα αγαπημένα Τογιότα δεν μπορούν να ξεπεράσουν τους νόμους της φυσικής και της αυξημένης αντίστασης του αέρα με άνοδο της ταχύτητας του οχήματος. Επομένως το 500 είναι γύρω στα 350 στον αυτοκινητόδρομο και το 1000 θα είναι (ελπίζουμε) γύρω στα 600

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • D
                                dstou last edited by

                                Τα 500 της Τουότα είναι ότι και τα 500 σε κάποιον άλλον, εφόσον είναι με βάση το ίδιο πρότυπο μέτρησης.
                                Μπαταρίαι στερεάς κατάστασης σε μερικά χρόνια, και αν, και σε πολύ ακριβά μονδέλα για αρχή. Κάτσε Τούρκο να γεμίσω, να καθίσω να σου ρίξω δηλαδή...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lexota last edited by lexota

                                  Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
                                  Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
                                  Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.

                                  ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.

                                  D fanis75 I 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dettol @lexota last edited by

                                    @lexota said in TOYOTA FORUM:

                                    Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
                                    Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
                                    Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.

                                    ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.

                                    Προφανώς και δεν ισχύουν τέτοια αστεία πράγματα σε άλλους κατασκευαστές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      iceman7 last edited by

                                      Η Τογιότα έχει πολύ μεγάλο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών.
                                      Αναγκαστικά θέλει να τους κρατήσει στην ζωή μετερχομενη τέτοιων ανόητων τρικ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @lexota last edited by

                                        @lexota said in TOYOTA FORUM:

                                        Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.

                                        Σιγά τα λεφτά, €100 τίποτα δεν ειναι. Φίλτρο καμπίνας αλλάζουμε ούτως η άλλως κάθε χρόνο, ειδικά μέσα στην Αθήνα. Χρεώνουν 3/4 της ώρας για τις 3 εργασίες, κλάην πάλι. Απλά στο Τέσλα το φίλτρο έχει τα ίδια λεφτά αλλά μπορείς να το αλλάξεις μόνος σου. Σε άλλα ηλεκτρικά έχει ακόμα μεγαλύτερες χρεώσεις. Τα υγρά φρένων ισχύουν για όλους αλλαγή κάθε 2 χρόνια για λόγους ασφαλείας.

                                        Σε κάθε περίπτωση, €100 συντήρηση για ένα αμάξι των €40.000 ειναι αστείο και να το συζητάμε.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • I
                                          ilias-a @lexota last edited by

                                          @lexota said in TOYOTA FORUM:

                                          Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.
                                          Έβαλα τα γέλια. Υποχρεωτική συντήρηση κάθε χρόνο 15000km και τιμές για γέλια. Λένε αφού δεν έχει λάδια ε ας τους υποχρεώσουμε να αλλάζουν φίλτρο καμπίνας κάθε χρόνο, κάτι που πχ στο υβριδικό corolla δεν ισχύει. Ε ας τους χρεώσουμε και σχεδόν μία εργατοώρα για αυτό.
                                          Φυσικά το κόστος ανεβαίνει ακόμα περισσότερο το δεύτερο χρόνο με την αλλαγή υγρού φρένων.

                                          ΥΓ: Δεν έχω δει τί ισχύει στους άλλους κατασκευαστές.

                                          Αυτο το φιλτρο απο μονος σου επρεπε να τους βαζεις να στο αλλαζουν καθε χρονο αν μενεις Αττικη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dettol @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

                                            @lexota said in TOYOTA FORUM:

                                            Με αφορμή την παρουσίαση των νέων ηλεκτρικών μοντέλων και με την εντύπωση που μας έχουν καλλιεργήσει γενικά οι εταιρείες ότι τα ηλεκτρικά έχουν σχεδόν μηδενική συντήρηση, λέω δεν πάω να δω στο website της Toyota το κόστος service του έως τώρα μοναδικού ηλεκτρικού της μάρκας bz4x.

                                            Σιγά τα λεφτά, €100 τίποτα δεν ειναι. Φίλτρο καμπίνας αλλάζουμε ούτως η άλλως κάθε χρόνο, ειδικά μέσα στην Αθήνα. Χρεώνουν 3/4 της ώρας για τις 3 εργασίες, κλάην πάλι. Απλά στο Τέσλα το φίλτρο έχει τα ίδια λεφτά αλλά μπορείς να το αλλάξεις μόνος σου. Σε άλλα ηλεκτρικά έχει ακόμα μεγαλύτερες χρεώσεις. Τα υγρά φρένων ισχύουν για όλους αλλαγή κάθε 2 χρόνια για λόγους ασφαλείας.

                                            Σε κάθε περίπτωση, €100 συντήρηση για ένα αμάξι των €40.000 ειναι αστείο και να το συζητάμε.

                                            Δεν είναι θέμα μόνο χρημάτων αλλά και χρόνου. Τη μέρα του σέρβις πήγαινα τα παιδιά σχολείο, μετά αντιπροσωπεία, μετά ταξί για τη δουλειά μου και τα μεσημέρι τα ίδια με αντίθετη φορά.
                                            Χάνεται μια μέρα στο πήγαινε έλα. Ευχαριστώ, αν μπορώ να το αποφύγω, θα το προτιμούσα.
                                            Στη διετία θα φωνάξω το mobile service να μου αλλάξουν φίλτρο και δεν κουνιέμαι ούτε εκατοστό.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 311 / 336
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr