-
Το αιρκρός δεν βλέπει κανένα Β σουβ πλέον εκτός του αδελφού του Φροντέρα.
Μόνο γερμανοκολλημένοι που το λένε και στο όνομα τους, θα έβλεπαν οποιαδήποτε γερμανική αηδία βενζίνης απέναντι στα υβριδικά ή ηλεκτρικά αιρκρος και φροντέρα.
Το 3 το θεωρώ ακριβό. Πρέπει να κατεβάσει 1000 ευρώ τις τιμές του τώρα που έρχεται και το υβριδικό.
Η πλας πάντως έχει ήδη έκπτωση 400 ακόμα οπότε είναι στα 18500.
Να κατέβει κάτω από 18 και η μαξ κάπου στα 19. Οι υβριδικές τους να είναι 21 και 22000.
Το αιρκρος είναι πολύ καλύτερα τιμολογημένο.
Το εσωτερικό του αιρκρος είναι άποψη που πάει μαζί με τα διπλά αμορτισέρ και τα άνετα καθίσματα.
Αλλιώς παίρνεις το φροντέρα που έχει διπλές οθόνες και στην πλούσια έχει και το χειμερινό πακέτο και τα ειδικά καθίσματα, οπότε κάτι Τ-κρος, Τάιγκο και Τ-ροκ είναι επιπέδου γκόλφ 3 με 55 άλογα, μόνο για οπαδούς του Σόλτς.
-
@vagkirk said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν είσαι μέσα σε χαμηλό αυτοκίνητο και τα έχεις μπροστά σου ή δίπλα σου SUVίζουν ξεκάθαρα, αν τα βλέπεις περπατώντας μοιάζουν πιο μικρά και στενά, χάνουν δηλαδή σε σχέση με ένα Τcross ή με ένα Taigo, με το Troc δεν το συγκρίνω είναι ιεροσυλία.
Εγώ προσωπικά πάντως ήμουν σε πραγματικά ψηλό παλαιάς δεκαετίας τετρακίνητο όταν το πέτυχα και ναι , μοιάζει σε ύψος όπως όλα τα Bsuv.
Είναι καλό αυτό; Δε νομίζω , η μάρκα έμεινε χωρίς "καθαρό" εκπρόσωπο στην κατηγορία "πόλης". από την άλλη αδιάφορο τι πιστεύω , ήδη έχω πετύχει αρκετά και προφανώς θα πουλήσει.Την πάτησαν και εδώ όπως και με την Peugeot και με όλες τις υπόλοιπες μάρκες και τα αντίστοιχα μοντέλα του ομίλου που δεν έχουν την παραμικρή ξεχωριστή τοποθέτηση ούτε ποιοτικά, ούτε μηχανολογικά, ούτε τιμολογιακα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Διαφωνώ και συμφωνώ , η peugeot διαβάζω αύξηση πωλήσεων και αύξηση μεριδίου γα το 24 , άρα , πουλάει , από την άλλη , το νέο 3008 έπρεπε να "προσεχθεί" περισσότερο , το άλμα στην εξέλιξη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι αρκετά μικρότερο από ότι των 2 πρώτων γενιών , αλλά είναι κάτι που συνήθιζε η μάρκα και κυρίως και αυτή πουλάει , εγώ δεν "αγοράζω" αλλά αδιάφορο , τους στόχους τους πιάνει (υποθέτω)....
-
H αγορά πουλάει μόνο σουβ.
Επειδή αυτοί βλέπουν ότι το Σαντέρο ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη και προφανώς το stepway που σουβίζει, θεώρησαν ότι με 2 σούβ ένα στην βάση της κατηγορίας και ένα στην κορυφή σε καλές τιμές θα πάνε καλά.
Ακόμα ουσιαστικά τα 2 αυτοκίνητα είναι 2 αμάξια το καθένα.
Το 3 σε πλήρη παραγωγή θα έχει ένα βενζίνης στην βασική που έξω κάνει 15000 και σε αυτό θα βγει και το ηλεκτρικό με την μικρότερη μπαταρία των 200 χλμ αυτονομίας, που θα κάνει κάτω από 20000 χωρίς την επιδότηση, ενώ ο όμιλος θα έχει με τα ίδια χαρακτηριστικά και το Γκράντε Πάντα, αλλά και το Πάντα και μετά τα αυτοκίνητα πόλης θα είναι τα ακριβότερα 208, Κόρσα και Υψιλον.
Μετά θα έχουμε τα υβριδικά που και εκεί το 3 θα ξεκινάει χαμηλότερα και τα ηλεκτρικά και πιστεύω ότι θα καταργήσει την πλούσια έκδοση στην απλή βενζίνης, ενώ πάντα θα υπάρχουν το Πάντα και Κινέζικο.
Οπότε έχοντας αυτοκίνητα στο επίπεδο των 14-22000 με διαφορετικά σχήματα και κινητήρες καλύπτει την Α και Β κατηγορία και μην ξεχνάμε ότι λίγο πιο κάτω έχουμε την τριάδα του Αμί με διάφορες παραλλαγές.
Μετά έχουμε στα Β σουβ διάφορα μεγέθη, όπως Μόκκα, Αβέντζερ, Τζούνιορ, DS3 και 600 στα χαμηλά και 2008, Φροντέρα και 3 Αιρκρος στα μεγαλύτερα.
Ουσιαστικά καλύπτει όλα τα μήκη από 3,70 έως 4,40.
Στο άνω όριο στέκονται τα C hatch και πάνω από τα 4,55 ξεκινάνε τα C suv μέχρι τα 4,70.
Πιο πάνω θα είναι μόνο πολυτελείς μάρκες όπως DS, Αλφα και Τζίπ και ίσως η Λάντσια.
Το αιρκρος σε συνδυασμό με τ
-
Cruiser πρεπει να δεις αυτην την ταινια
Συμπέθεροι από σόι -
Και μια και κοίταγα το θέμα για το Κασκάι βρέθηκα στο κάρ αντ ντράιβερ, όπου είχε την παρουσίαση του νέου μικρού ηλεκτρικού της φόλκς...
Είδαμε και το νέο εσωτερικό...
Επειδή όταν βγήκε το νέο 3 είχαμε σχόλια από τους γερμανόπληκτους για την οθονίτσα του 3 και το περίεργο τιμόνι.
Ετσι είναι τα γερμανά πάντα... Τρέχουν πίσω από τις εξελίξεις...
Χειρότεροι από τους Κινέζους στην αντιγραφή...
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Μετά έχουμε στα Β σουβ διάφορα μεγέθη, όπως Μόκκα, Αβέντζερ, Τζούλια DS3 και 600 στα χαμηλά και 2008, Φροντέρα και 3 Αιρκρος στα μεγαλύτερα.
Ελπίζω απλά να σου ξέφυγε και να μη μας επιφυλάσσεις κάτι τέτοιο στο μέλλον ....
-
@civil357 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Μετά έχουμε στα Β σουβ διάφορα μεγέθη, όπως Μόκκα, Αβέντζερ, Τζούλια DS3 και 600 στα χαμηλά και 2008, Φροντέρα και 3 Αιρκρος στα μεγαλύτερα.
Ελπίζω απλά να σου ξέφυγε και να μη μας επιφυλάσσεις κάτι τέτοιο στο μέλλον ....
Το διόρθωσα...
Σκεφτόμουν την νέα Τζούλια στα μεγαλύτερα και ήθελα να γράψω το Τζούνιορ.
Citroen C3 / e-C3 (2024)