-
Και ένα review από what car,
https://www.whatcar.com/citroen/c3-aircross/hatchback/review/n17381
Απρόσμενα καλά τα reviews, 7/10 από top gear είναι απροσδόκητα καλό…το euroncap παραμένει γρίφος, ελπίζω να μην επαληθεύσει την παράδοση της μάρκας/ομιλου -
Το προηγούμενο αιρκρος είχε 5 αστέρια.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Το προηγούμενο αιρκρος είχε 5 αστέρια.
Πριν 8 χρόνια όμως. Πλέον βλέπω ότι αρκετά δεν υποβάλλονται ενώ και καινούργια (c4, c4, άντε και c5 aircross standard του 2019) παίρνουν 4 αστέρια.
-
Ναι έχουν γινει πάρα πολύ αυστηρά ΑΛΛΑ είναι υποδεέστερα τα πρότυπα από ότι σε άλλες ηπείρους.
Για παράδειγμα δεν εξετάζει την small overlap σύγκρουση και την πλευρική στους πίσω επιβάτες. -
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
-
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
Δεν γίνονται crash test για 3η σειρά καθισμάτων από όσο θυμάμαι. Ούτε οπίσθιο φίλημα.
Θα έπρεπε, αλλά...Αν πάντως τα κεφάλια είναι κοντά στο πίσω τζάμι, δεν θα ήθελα να ξέρω τι θα γίνει αν έρθει ψηλό suv ή φορτηγό από πίσω.
Προφανώς αφορά όλα τα 7θέσια, όχι μόνο το c3 ε
-
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
Καλημέρα.. εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνανε το C5 7θέσιο που είναι μεγάλο και κάνανε το C3 που είναι μικρό. Για μας τους πολύτεκνους θα ήταν πολύ καλή επιλογή. Αν και κάποιες φορές σκέφτομαι το C3 σαν επιλογή επειδή είναι πιο οικονομικό από τα άλλα τα 7θέσια αλλά λέω που θα χωρέσουμε. Βέβαια με μπακαζιερα από πάνω κάτι σώνετε...
-
@thodoris-0 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
Καλημέρα.. εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνανε το C5 7θέσιο που είναι μεγάλο και κάνανε το C3 που είναι μικρό. Για μας τους πολύτεκνους θα ήταν πολύ καλή επιλογή. Αν και κάποιες φορές σκέφτομαι το C3 σαν επιλογή επειδή είναι πιο οικονομικό από τα άλλα τα 7θέσια αλλά λέω που θα χωρέσουμε. Βέβαια με μπακαζιερα από πάνω κάτι σώνετε...
Έλα ντε.κι.εγω απορω γτ δεν κάνανε το πιο μεγάλο. Σίγουρα η μπαγκαζιερα απαραίτητη ίσως και στην πόλη,.ανάλογα , αν έχεις ας πούμε 4 κατεβάζεις το ένα κι έχεις ελάχιστο χώρο..
-
Γιατί ο αντίπαλος ήταν το ντατσια τζογγερ αλλιώς έχουν μπερλινγκο 5008 και να δούμε και το νέο 5 αιρκρος που θα είναι μεγαλύτερο.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Γιατί ο αντίπαλος ήταν το ντατσια τζογγερ αλλιώς έχουν μπερλινγκο 5008 και να δούμε και το νέο 5 αιρκρος που θα είναι μεγαλύτερο.
Θα είναι 7θεσιο το νέο c5;
Dacia jogger είναι απέναντι από το Berlingo περισσότερο.
Το 7θεσιο C3, θα βολεψει κάποιες οικογένειες με 4 παιδιά, υπό προϋποθέσεις. Πολύ περισσότερο οικογένειες με τρία παιδιά και πεθερά
Δεν είναι για όλους, αλλά καλή κίνηση της Citroen, να το προσφέρει. -
Κυκλοφορεί και σαν Φροντέρα για τους γερμανόφιλους...
-
Ενα συγκριτικό από γαλλικό σάιτ των δύο γαλλικών..
-
8 χρόνια ή 160.000 χλμ στη Γαλλία για το air cross.
-
@kkostask said in Citroen C3 Aircross 2024:
8 χρόνια ή 160.000 χλμ στη Γαλλία για το air cross.
διαβασε τα ψιλα γραμματα
-
@kkostask said in Citroen C3 Aircross 2024:
8 χρόνια ή 160.000 χλμ στη Γαλλία για το air cross.
Για όλα τα νέα Σιτροέν ισχύει αυτό εδώ και λίγες μέρες σε όλη την Κεντρική Ευρώπη.
Να δούμε και εδώ τι θα γίνει.
Ψιλά γράμματα δεν έχουν, απλά πρέπει κάθε χρόνο μετά την 5ετία να κάνεις το ετήσιο σέρβις στο δίκτυο και εκεί θα γίνεται παράταση της εγγύησης.
Τα έχω ανεβάσει πριν λίγες μέρες σαν απάντηση σε λανθασμένα σχόλια του ακατανόμαστου γκαντέμη...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@kkostask said in Citroen C3 Aircross 2024:
8 χρόνια ή 160.000 χλμ στη Γαλλία για το air cross.
Για όλα τα νέα Σιτροέν ισχύει αυτό εδώ και λίγες μέρες σε όλη την Κεντρική Ευρώπη.
Να δούμε και εδώ τι θα γίνει.
Ψιλά γράμματα δεν έχουν, απλά πρέπει κάθε χρόνο μετά την 5ετία να κάνεις το ετήσιο σέρβις στο δίκτυο και εκεί θα γίνεται παράταση της εγγύησης.
Τα έχω ανεβάσει πριν λίγες μέρες σαν απάντηση σε λανθασμένα σχόλια του ακατανόμαστου γκαντέμη...
8 χρόνια εγγύηση?? Δυνατό χαρτί αυτό!
-
@kkostask said in Citroen C3 Aircross 2024:
8 χρόνια ή 160.000 χλμ στη Γαλλία για το air cross.
Aircross, δεν σπάει, δεν χαλάει, λέμε!
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Ενα συγκριτικό από γαλλικό σάιτ των δύο γαλλικών..
νενικήκαμεν @criuser
έστω και με βραχεία κεφαλή
Our choice: Citroën C3 Aircross… under certain conditions
It is rare for a match to be so close: the C3 Aircross and the Dacia Duster each have their arguments to win the confrontation of their hybrid versions. More comfortable in the city and with more advanced technology (but requiring a significant financial outlay), the Duster suffers from its engine struggling on long journeys, which penalizes it in terms of versatility. On the other hand, the C3 Aircross shines less on urban journeys but proves to be more pleasant on the road, more habitable and more comfortable but not more greedy. However, it will have to prove its reliability before being able to challenge the Duster for its place as customer favorite. As for the latter, it is impatiently awaiting the automatic gearbox on the TCe 130 micro-hybrid version for the return match!Citroën C3 Aircross 7 seats: for emergencies!
The C3 Aircross is the other SUV in the category with the Frontera to be available with seven seats (for €850). Only the electric one refuses this because of the extra weight on the rear axle. The intention is laudable and the two additional seats have the merit of existing, but they will be limited to occasional use. For two children, it's still okay, but an adult over 1.70 m will quickly feel like they're traveling with their knees in their chin. And it's difficult to slide your feet under the second row seats, whose space is also reduced. Indeed, the bench seat is moved forward by 6.5 cm here to facilitate access and allow the installation of the rear seats. The observation is also mixed at the level of the trunk which, deprived of a double bottom, drops to 330 l in volume. Not to mention its capacity almost erased in 7-seater configuration: 40 l remains, just enough to squeeze a small bag. To help out, then.Ενδιαφέρον!!!
Στην 7θεσια διαμόρφωση, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μετακινήθηκε 6,5 εκατοστά μπροστά για να χωρέσει η τρίτη σειρά.
Και ο χώρος αποσκευών γίνεται 40 λίτρα (σαράντα)
Για έκτακτες περιπτώσεις δλδπεθερά κτλ
-
Μπράβο, ωραίο searching.
6,5 εκ στον χώρο των γονάτων για τους πίσω είναι σημαντικό
-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
Μπράβο, ωραίο searching.
6,5 εκ στον χώρο των γονάτων για τους πίσω είναι σημαντικό
Έχουν μεγάλα περιθώρια, λόγω μεγάλου μεταξονιου που μας είχε πρήξει ο @criuser
Citroen C3 Aircross 2024