@piliourits said in Peugeot 5008 (SUV):
Θα σου πρότεινα να δεις αμάξια τύπου rifter αντί για suv.
Θα τα ρίξω μια ματιά και αυτά φίλε.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όπως και τον Φάνη από πάνω.
@piliourits said in Peugeot 5008 (SUV):
Θα σου πρότεινα να δεις αμάξια τύπου rifter αντί για suv.
Θα τα ρίξω μια ματιά και αυτά φίλε.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όπως και τον Φάνη από πάνω.
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
Καλημέρα.. εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνανε το C5 7θέσιο που είναι μεγάλο και κάνανε το C3 που είναι μικρό. Για μας τους πολύτεκνους θα ήταν πολύ καλή επιλογή. Αν και κάποιες φορές σκέφτομαι το C3 σαν επιλογή επειδή είναι πιο οικονομικό από τα άλλα τα 7θέσια αλλά λέω που θα χωρέσουμε. Βέβαια με μπακαζιερα από πάνω κάτι σώνετε...
Καλημέρα στην παρέα. Ήθελα να ρωτήσω όσοι έχετε το αμάξι σε 7θεσιο άμα έχει αρκετούς χώρους για 4 παιδιά μικρά έως 8 χρονών. Δηλαδή για μια πολύτεκνη οικογένεια.. Είμαι σε αναζήτηση 7θέσιου και το έχω και αυτό σαν επιλογή.. Ευχαριστώ..
@piliourits said in Peugeot 5008 (SUV):
@thodoris-0 said in Peugeot 5008 (SUV):
Άρα παιδιά εγώ που ψάχνω για 7θέσιο με χώρους γιατί έχω 4 μικρά παιδιά να μην το κοιτάω το 5008;; Το είχα και αυτό στα υπόψιν. Μετά κοιτάω η για xtrail ή για Kodiak μεταχειρισμένα. Γιατί καινούργια έχουν ξεφύγει οι τιμές..
Εσύ κοιτάς πρώτα τις θέσεις και τους χώρους, είναι πιο σημαντικά από τις πιθανότητες βλάβης.
Αν πάρεις με κινητήρα 1.5HDi, κοιτάς να έχει εφαρμοστεί η αλλαγή των εκκεντροφόρων.
Μήπως το νέο 7θεσιο dacia?
Οι κινητήρες ρενω (που ίσως φοράει και το νισσαν) δεν βγαλανε θέματα.
Η αλήθεια είναι ότι το xtrail φοράει Ρενώ κινητήρα 1750 κυβικά και όντως δεν έχω διαβάσει κάπου για προβλήματα σε αυτόν τον κινητήρα. Απλώς έχει λιγότερους χώρους από το 5008. Μπας και γλιτώσουμε την μπακαζιέρα σκέφτομαι. Στην ουσία εγώ χρειάζομαι την μία έξτρα θέση. Τώρα έχω ένα superb και θέλω να το αλλάξω με 7θέσιο γι'αυτό εστιάζω σε χώρους. Θα μου λείψει το πορτμπαγκάζ του.
@parikon said in Forum έχουμε πρόβλημα!:
Καλησπέρα.. Τελικά βάλαμε παραγγελία το ford επιλέξαμε 1 από τα 3 που είχε στο Ευρωπαϊκό απόθεμα για να το παραλάβουμε πιο γρήγορα(ετσι νόμιζα) αν και δεν ξετρελαθηκαμε με το χρώμα(ασημί).Εκεί θεωρούσα πως έχουν έτοιμα αυτοκίνητα αλλά μου έδωσαν 1 έως 4 μήνες παράδοση.
Γνωρίζει κάποιος καλύτερα τι παίζει; Μου είπαν ότι μπορεί να αργήσει και η έγκριση τύπου.
Με ποιο κινητήρα παράγγειλες; πόσο γλίτωσες από τα τέλη ταξινόμησης; Το titanium τελικά πήρες;
@dimsabas said in DFSK Forum:
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που παρήγγειλε πέρσι το e5, τέλος της χρονιάς. Και το παρέλαβε μέσα Φλεβάρη. Το είχα χαζέψει στατικά στην έκθεση το φθινόπωρο και με είχε εντυπωσιάσει. Άλλο τόσο με εντυπωσίασε και σήμερα, ίσως και λίγο παραπάνω. Γιατί σε μια έκθεση παθαίνεις overdose, ενώ τώρα το έβλεπα στο φυσικό του περιβάλλον. Και δίπλα στα κοινότυπα καθημερινά μοντέλα, έμοιαζε θωρηκτό. Τα κοψίματά του μου θύμισαν πολύ Q7 δεύτερης γενιάς, που έχει πολλές ακμές. Στο λίγο πιο χαμηλό.
Φοβεροί χώροι, τρομερή απτή ποιότητα εσωτερικού. Εξοπλισμός που κάνει τα δυτικά μοντέλα να φαίνονται απάτη. Η κοπέλα το κουμαντάρει πολύ άνετα. Με τα πίσω-πίσω καθίσματα πεσμένα, παίζεις μπάλα εκεί μέσα. Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV, πόσω μάλλον θηριώδες 7θέσιο. Δεν έχει μετρήσει ακριβώς πόσα χιλιόμετρα της βγάζει, αλλά το Βουλιαγμένη-Καλλιθέα και πίσω γίνεται λέει πολύ άνετα. Ε σιγά, αυτό έλειπε. Η εταιρεία δηλώνει 70 km, σίγουρα βγάζει και παραπάνω.
Ξενέρωσα λίγο με τα κινέζικα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Δεν το οδήγησα, απλώς με χάλασε ως περικοπή κόστους σε κάτι τόσο σημαντικό. Επίσης, στη σελίδα της εταιρείας βλέπω ότι η βασική έκδοση περιλαμβάνει μόνο τέσσερις αερόσακους. Μήπως τα έχουν κάνει μαντάρα στα στοιχεία; Δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Γιατί βλέπω ότι έχουν κάνει κι άλλα λάθη. Ας πούμε, της φίλης μου έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, ενώ στη σελίδα λέει για μηχανικά.
Εν ολίγοις, τρομερή ευκαιρία τη δεδομένη στιγμή. Ανυπομονώ να το πάρω για δοκιμή. (εν τω μεταξύ, η σελίδα αναφέρει 34,5Κ και στο Car έχει αγγελίες εμπόρων στα 32,5)
Έχει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2000 κάτω το Ε5 γι'αυτό το βλέπεις στο car 32500. Παρατήρησες κάποια άλλη διαφορά σε σχέση με το σάιτ τους; Η καθρέφτες ήταν ηλεκτρικά ανοιγομενοι; Γιατί στο σάιτ λέει όχι. Παράξενο να μην έχει. Ωραίο το άσπρο.. Αν και στο σάιτ γράφει ότι δεν είναι μεταλλικό..
@dimsabas said in DFSK Forum:
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που παρήγγειλε πέρσι το e5, τέλος της χρονιάς. Και το παρέλαβε μέσα Φλεβάρη. Το είχα χαζέψει στατικά στην έκθεση το φθινόπωρο και με είχε εντυπωσιάσει. Άλλο τόσο με εντυπωσίασε και σήμερα, ίσως και λίγο παραπάνω. Γιατί σε μια έκθεση παθαίνεις overdose, ενώ τώρα το έβλεπα στο φυσικό του περιβάλλον. Και δίπλα στα κοινότυπα καθημερινά μοντέλα, έμοιαζε θωρηκτό. Τα κοψίματά του μου θύμισαν πολύ Q7 δεύτερης γενιάς, που έχει πολλές ακμές. Στο λίγο πιο χαμηλό.
Φοβεροί χώροι, τρομερή απτή ποιότητα εσωτερικού. Εξοπλισμός που κάνει τα δυτικά μοντέλα να φαίνονται απάτη. Η κοπέλα το κουμαντάρει πολύ άνετα. Με τα πίσω-πίσω καθίσματα πεσμένα, παίζεις μπάλα εκεί μέσα. Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV, πόσω μάλλον θηριώδες 7θέσιο. Δεν έχει μετρήσει ακριβώς πόσα χιλιόμετρα της βγάζει, αλλά το Βουλιαγμένη-Καλλιθέα και πίσω γίνεται λέει πολύ άνετα. Ε σιγά, αυτό έλειπε. Η εταιρεία δηλώνει 70 km, σίγουρα βγάζει και παραπάνω.
Ξενέρωσα λίγο με τα κινέζικα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Δεν το οδήγησα, απλώς με χάλασε ως περικοπή κόστους σε κάτι τόσο σημαντικό. Επίσης, στη σελίδα της εταιρείας βλέπω ότι η βασική έκδοση περιλαμβάνει μόνο τέσσερις αερόσακους. Μήπως τα έχουν κάνει μαντάρα στα στοιχεία; Δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Γιατί βλέπω ότι έχουν κάνει κι άλλα λάθη. Ας πούμε, της φίλης μου έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, ενώ στη σελίδα λέει για μηχανικά.
Εν ολίγοις, τρομερή ευκαιρία τη δεδομένη στιγμή. Ανυπομονώ να το πάρω για δοκιμή. (εν τω μεταξύ, η σελίδα αναφέρει 34,5Κ και στο Car έχει αγγελίες εμπόρων στα 32,5)
Έχει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2000 κάτω το Ε5 γι'αυτό το βλέπεις στο car 32500. Παρατήρησες κάποια άλλη διαφορά σε σχέση με το σάιτ τους; Η καθρέφτες ήταν ηλεκτρικά ανοιγομενοι; Γιατί στο σάιτ λέει όχι. Παράξενο να μην έχει. Ωραίο το άσπρο.. Αν και στο σάιτ γράφει ότι δεν είναι μεταλλικό..
@savas89 said in Citroen C3 Aircross 2024:
Καλημέρα. Να ρωτήσω υπάρχει σχετική ασφάλεια για την επταθεσια διάταξη για τους πίσω σε περίπτωση στραβης; Γιατί βλέπω δεν μένει και πολύ χώρος .
Καλημέρα.. εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κάνανε το C5 7θέσιο που είναι μεγάλο και κάνανε το C3 που είναι μικρό. Για μας τους πολύτεκνους θα ήταν πολύ καλή επιλογή. Αν και κάποιες φορές σκέφτομαι το C3 σαν επιλογή επειδή είναι πιο οικονομικό από τα άλλα τα 7θέσια αλλά λέω που θα χωρέσουμε. Βέβαια με μπακαζιερα από πάνω κάτι σώνετε...
@parikon said in Forum έχουμε πρόβλημα!:
Καλησπέρα.. Τελικά βάλαμε παραγγελία το ford επιλέξαμε 1 από τα 3 που είχε στο Ευρωπαϊκό απόθεμα για να το παραλάβουμε πιο γρήγορα(ετσι νόμιζα) αν και δεν ξετρελαθηκαμε με το χρώμα(ασημί).Εκεί θεωρούσα πως έχουν έτοιμα αυτοκίνητα αλλά μου έδωσαν 1 έως 4 μήνες παράδοση.
Γνωρίζει κάποιος καλύτερα τι παίζει; Μου είπαν ότι μπορεί να αργήσει και η έγκριση τύπου.
Με ποιο κινητήρα παράγγειλες; πόσο γλίτωσες από τα τέλη ταξινόμησης; Το titanium τελικά πήρες;
@parikon said in Forum έχουμε πρόβλημα!:
Αύριο θα πάω να δω από κοντά το DFSK 600 και να το κάνουμε ένα test drive.
Επίσης πρέπει να έρχεται τέλος χρόνου facelift στο Jogger και θα πάρει το εσωτερικό του Duster μάλλον αλλά πολύς καιρός αναμονής.
Το dfsk 600 φίλε το είδα από κοντά στην Θεσσαλονίκη στην αντιπροσωπεία ωραίο ήταν για κινέζικο,θηρίο θα έλεγα και στην premium έκδοση έχει όλα τα έξτρα.. Απλώς δεν έκατσα να το κάνω test drive. Λένε ότι καίει παρά πολύ. Όταν το οδηγήσεις βάλε να βλέπεις την κατανάλωση.. Είμαι και εγώ στην ίδια θέση με εσένα ψάχνω 7θέσιο γιατί έχω και εγώ 4 παιδιά.. Απλώς εγώ ακόμα δεν το πούλησα το αμάξι που έχω...!!!
@costasbab said in DFSK Forum:
Καλημέρα σας.
Εδώ στη Λάρισα,στην παλιά ηλεκτρονική Αθηνών ,άνοιξε αντιπροσωπεία με DFSK και seres.Εκ Καρδίτσας ορμώμενος ο αντιπρόσωπος στην Λάρισα.
Εφεραν το 500 , δεν τρελάθηκα, ..τα seres όμως ήταν εντυπωσιακά...
Σε αναμονή του E5.
Έχει φέρει και το Ε5 πριν 3 μέρες. Μίλησα μαζί του.. Μου είπε άμα θέλω να πάω για td.
Καλησπέρα... Πήρε κανένας το Ε5 να μας πει εντυπώσεις;;
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
...Πάντως στην έκθεση που πήγε ένας από κοντά να δει το Ε5 είπε ότι έχει έκπτωση 2500
. Τώρα άμα είναι μόνο όσο ήταν η έκθεση δεν το γνωρίζω.
Ισχύει μου το είπαν και απο το τηλ με τα πολλά δλδ κατεβήκαμε στα 30000 για την απλη εκδοση του e5. Αλλα χωρίς αντιπροσωπεία να εχω το κεφαλι μου ήσυχο εδω που είμαι, θέλει χρόνο ακόμη..και φυσικά θα έβλεπα και την κατανάλωση σε ταξίδι ποσο πιανει μην είναι 9λ χαχα
Πολυτεκνική τιμή σου είπε 30000.. και στην ακριβή έκδοση έχει έκπτωση; Κοίτα γύρω στα 80χλμ πάει με την μπαταρία του σε κάνα βιντεάκια που είδα. Το θέμα είναι ότι έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα και δεν ξέρω πόσο θα τραβάει μετά μόλις τελειώσει η μπαταρία και δουλέψει με βενζίνη.
Στην ακριβή θα εχει αλλα είναι πάνω απο το μπάτζετ μου ουτε κάν ρώτησα..το θέμα ειναι αντε στην πόλη ακόμη και εξω να φορτίσω με γιατι μια φορα αντε να μπορώ εξω απο το σπιτι μου, με συμφέρει. Αλλα αυτό ειναι το θέμα των Phev, με.αφορτιστη τί θα κάψει και ειδικά σε ταξίδι ενα τέτοιο κτήνος..
Σου είπε η απλή έκδοση τι εξοπλισμό έχει; Γιατί φίλε 30000 phev , και με 6 χρόνια εγγύηση φαίνεται καλή επιλογή. Βέβαια με το ρίσκο του κινέζικου..
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
...Πάντως στην έκθεση που πήγε ένας από κοντά να δει το Ε5 είπε ότι έχει έκπτωση 2500
. Τώρα άμα είναι μόνο όσο ήταν η έκθεση δεν το γνωρίζω.
Ισχύει μου το είπαν και απο το τηλ με τα πολλά δλδ κατεβήκαμε στα 30000 για την απλη εκδοση του e5. Αλλα χωρίς αντιπροσωπεία να εχω το κεφαλι μου ήσυχο εδω που είμαι, θέλει χρόνο ακόμη..και φυσικά θα έβλεπα και την κατανάλωση σε ταξίδι ποσο πιανει μην είναι 9λ χαχα
Πολυτεκνική τιμή σου είπε 30000.. και στην ακριβή έκδοση έχει έκπτωση; Κοίτα γύρω στα 80χλμ πάει με την μπαταρία του σε κάνα βιντεάκια που είδα. Το θέμα είναι ότι έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα και δεν ξέρω πόσο θα τραβάει μετά μόλις τελειώσει η μπαταρία και δουλέψει με βενζίνη.
@thodoris-0 said in DFSK:
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..
Αλήθεια φίλε μιλησα με Χαλάνδρι αλλα δεν εχει Θεσσαλία αντιπρόσωπο,.ισως Θεσσαλονίκη και αν.. οπότε πού να το δω
...
Πάντως στην έκθεση που πήγε ένας από κοντά να δει το Ε5 είπε ότι έχει έκπτωση 2500 . Τώρα άμα είναι μόνο όσο ήταν η έκθεση δεν το γνωρίζω.
@thodoris-0 said in DFSK:
Πήρε κανένας dfsk να μας πει εντυπώσεις; Θεσσαλονίκη γνωρίζουμε ποιος τα φέρνει;;
Πότε να προλάβει!?!?! χαχαχα!!
Εγώ ρε συ Ιούλιο μήνα το είδα σε αντιπροσωπεία στα Γιάννενα το Ε5. Γι'αυτό ρωτάω, από το καλοκαίρι το έχουν φέρει κάποιοι..