-
@dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:
Ειδικά να σχολιάσω για το DSG: θεωρώ πως λειτουργεί καλύτερα σε σύγκριση με το 7άρι διπλοσύμπλεκτο της Χ1, ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες κι επιτόπιους ελιγμούς. Συμπτωματικά είχα την προηγούμενη εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης την X2 (προηγούμενο μοντέλο) επίσης με 7άρι διπλοσύμπλεκτο κι επιβεβαιώνω την ανωτερότητα του DSG σε αίσθηση.
Εεε ναι, δεν υπάρχει καλύτερο διπλοσύμπλεκτο από το DSG, αφού το έβγαλαν πρώτοι και το έχουν τελειοποιήσει! Της BMW δεν μου αρέσει, ειναι απότομο (ειδικά στην πόλη, σε ταξίδι ειναι ΟΚ) και μπερδεύεται καμια φορά. Γενικά δεν μου αρέσουν τα διπλοσύμπλεκτα, αλλά εαν έπαιρνα ποτέ μόνο vag.
@dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:
Πάντως το αυτόματο 8άρι της προηγούμενης X1 με μετατροπέα ροπής ήταν το ανώτερο όλων - βελούδινο στην καθημερινή οδήγηση.
Εεε ναι τι να συγκρίνουμε τώρα, τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής ειναι τα σωστά και αληθινά αυτόματα και δεν έχουν αντίπαλο! Ειδικά τα τελευταία ZF & Aisin ειναι απίστευτα κιβώτια, απλά τέλεια!!
-
Μεταξυ 1,5 turbo και 2,0 turbo τα κυβικά κάνουν τη διαφορά
Μεταξυ 1,5 turbo και 2,0 ατμ, το turbo κάνει τη διαφορά
-
Πράγματι, σωστός είσαι.
Πιο πολύ ψάχναμε μια “δικαιολογία” μέσα μας για να διαλέξουμε το Mazda 3, που μας άρεσε περισσότερο, και να παραβλέψουμε τα μειονεκτήματα του δίλιτρου μοτέρ. -
@babisstinson said in VW Tiguan 2024:
Ωραίο συγκριτικό και ευχαριστούμε γι' αυτό!
There is no replacement for displacement, τα λένε οι Aμερικανοί.
Εν τω μεταξύ δεν έχω οδηγήσει το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ της BMW, αλλά πρέπει να έχει πολλή και εύχρηστη ροπή.Ναι, το δίλιτρο ντίζελ της BMW είναι εξαιρετικό - έχει πολλή δύναμη κι άφθονη ροπή που “απλώνεται” σε μεγάλο εύρος στροφών.
Όμως η βοήθεια από το mild hybrid σύστημα (θεωρητικά δίνει τουλάχιστον 13hp) είναι σχεδόν ανύπαρκτη, δεν την καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, ενώ πλέον με το διπλοσύμπλεκτο χάθηκε η γλυκειά αίσθηση που είχε το προηγούμενο 8άρι αυτόματο. -
Πάλι συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Και το 2l Tiguan προφανώς θα είναι εξαιρετικό στον τομέα όπου φυσιολογικά μειονεκτεί το 1,5Tsi. Ιδανικά diesel τετρακίνητο.
Πάντως ο φίλος πήρε κόσμημα. Δεν υπάρχει το 3. Είναι ο μοναδικός διαμορφωτής τον οποίο επισκέπτομαι από τη στιγμή που αγόρασα το Tig. Τι να λέμε...
-
Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!
-
@dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:
Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!
Εμένα μου φαίνεται χρυσή τομή ο 1,5 eTsi MHEV. Αρκετή δύναμη, ταξιδεύει άνετα με 120 - 140, προσπεράσματα άνετα. Και το πιο σημαντικό αποδεκτή κατανάλωση.
Για μένα που είναι ημιdaily driver είναι άψογος. -
Επειδή ο κολλητός μου ως μηχανικός πέρασε από εκπαίδευση για τον κινητήρα μας 1.5 etsi, μου είπε λίγες λεπτομέρειες...
Είναι γενικότερα πολύ καλός, αλλά για να δικαιολογήσουν τόσο πολύ τους χαμηλούς ρύπους έχουν βάλει τόσα ηλεκτρονικά και αισθητήρες που αν χαλάει κάποιος, αναγκαστικά θα αλλαχτεί ολόκληρο κιτ-πλακετα.
Πάντως το διαγνωστικό της bosch με το δικό μου vin λέει ότι η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού γίνεται στις 300.000 χλμ
Δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλιαράκι για αυτό.
Επίσης, για να αλλαχτεί ο ιμάντας θέλει ένα ειδικό εργαλείο που κουμπώνει και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να γίνει ο σωστός χρόνισμος με τον εκκεντροφορο. Χρονιζεται βλέποντας ψηφιακά τα σημεία τους.
Θα μας φτάσουν άραγε τα 4 χρόνια εγγύησης; -
@dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:
Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!
Δεν χρειάζεται να φανταστώ τίποτα. Το δοκίμασα, το επέλεξα μεταξύ άλλων και το απολαμβάνω καθημερινά. Απλά κατανοώ τι αγόρασα και δεν συγκρίνω ανόμοια πράγματα, ήτοι 2l diesel μη επιρρρασμένους από την περιβαλλοντική λαίλαπα με έναν τέρμα φιμωμένο σύνολο βενζίνης 1,5l.
-
Πρόγραμμα και πάει στα 175 -180.
-
Ειδικά για το Tig που συζητάμε, μπορεί να φτάσει μέχρι τα 265ps στο 2lt tsi ή τα 193ps στο 2lt tdi με 40kg ροπή και στα δύο. Και υπάρχει και το plug-in με 177ps.
Δεν έχει νόημα να μιλάμε για αδύνατο κινητήρα όταν υπάρχουν τόσες επιλογές. Αν κάποιος θέλει πιο δυνατό μοτέρ, δεν έχει παρά να βάλει πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη.
Το group vag είναι ίσως το μοναδικό που έχει τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα.
-
Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...
-
Τι επιλογές έχουμε για dash cam;
Τα νέα Skoda έχουν USB-C ρεύμα στον καθρέπτη, άρα δεν υπάρχει λόγος για εγκατάσταση καλωδίων.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...
Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.
Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi
-
@lap said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...
Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.
Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi
Κινητήρες από 1000cc έως τον W16 της Bugatti. Για τα parts στα οποία αναφέρεσαι είσαι σίγουρος; Δεν σε αμφιβάλω απλά απορώ με το εξής. Γνωστών κατασκευαστών κιβώτια όπως της Getrag, όχι και τόσο επιτυχημένα, τα φοράνε Ford Renault κλπ. Τα DSG εφόσον είναι εξωτερικού κατασκευαστή και είναι αδιαμφισβήτητα τα κορυφαία γιατί δεν τα φοράει κάνεις άλλος, ούτε οι premium ομοεθνείς BMW & MB; Επίσης, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ούτε το common rail το θυμάμαι να αναφέρεται σε άλλο κατασκευαστή. Εύλογες απορίες εκφράζω, το επαναλαμβάνω.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...
Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.
Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi
Κινητήρες από 1000cc έως τον W16 της Bugatti. Για τα parts στα οποία αναφέρεσαι είσαι σίγουρος; Δεν σε αμφιβάλω απλά απορώ με το εξής. Γνωστών κατασκευαστών κιβώτια όπως της Getrag, όχι και τόσο επιτυχημένα, τα φοράνε Ford Renault κλπ. Τα DSG εφόσον είναι εξωτερικού κατασκευαστή και είναι αδιαμφισβήτητα τα κορυφαία γιατί δεν τα φοράει κάνεις άλλος, ούτε οι premium ομοεθνείς BMW & MB; Επίσης, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ούτε το common rail το θυμάμαι να αναφέρεται σε άλλο κατασκευαστή. Εύλογες απορίες εκφράζω, το επαναλαμβάνω.
It was designed by BorgWarner and is licensed to the Volkswagen Group, with support by IAV GmbH. By using two independent clutches, a DSG can achieve faster shift times and eliminates the torque converter of a conventional epicyclic automatic transmission
γιατι εχει πληρωσει για αποκλειστικοτητα στα συγκεκριμενα μοντελα. αλλα κιβωτια 2πλου συμπλεκτη φτιαχνουν και αλλοι.
Το γκρουπ εχει πολλους κινητηρες αλλα κινητηρες εχουν και οι ανταγωνιστες. Σαν καταναλωτες θελουμε αξιοπιστια τα αλλα ερχοντε σε 2η μοιρα ετσι και αλλοιως η αποδοση λογω φορολογιας εχει ξεχαστει πια.
-
Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.
Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.
Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.
-
Τεράστιο γκρουπ η vw, καμία αντίρρηση!
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.
Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.
Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.
Kαταρχας μην κοιτας μονο τους κινητηρες που πουλανε στην Ελλαδα εχουν και αλλες αγορες. Επισης ολοι οι κατασκευαστες αγοραζουν ετοιμα εξαρτηματα και τεχνολογια απο προμηθευτες. Μονο οι κινεζοι τα κανουν ολα μονοι τους.
Επισης για τα ηλεκτρικα αμαξια απο ΒΥΔ πηρε βοηθεια η Βαγκ. Λιγο μας ενδιαφερει βεβαια αρκει να ειναι αξιοπιστα τα αμαξια.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.
Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.
Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.
Μα ο ομιλος VAG εδω και 20-25 χρονια εχει 6 εταιρειες στη σκεπη του, ουσιαστικα οι αλλαξοκ@λιες απο την μια εταιρια στην αλλη απο αυτους ξεκινησαν.
VW Tiguan 2024