Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 139
    • 140
    • 119 / 140
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    2782
    97236
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @dimitris.tech last edited by

      @dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:

      Ειδικά να σχολιάσω για το DSG: θεωρώ πως λειτουργεί καλύτερα σε σύγκριση με το 7άρι διπλοσύμπλεκτο της Χ1, ιδίως σε χαμηλές ταχύτητες κι επιτόπιους ελιγμούς. Συμπτωματικά είχα την προηγούμενη εβδομάδα ως αυτοκίνητο αντικατάστασης την X2 (προηγούμενο μοντέλο) επίσης με 7άρι διπλοσύμπλεκτο κι επιβεβαιώνω την ανωτερότητα του DSG σε αίσθηση.

      Εεε ναι, δεν υπάρχει καλύτερο διπλοσύμπλεκτο από το DSG, αφού το έβγαλαν πρώτοι και το έχουν τελειοποιήσει! Της BMW δεν μου αρέσει, ειναι απότομο (ειδικά στην πόλη, σε ταξίδι ειναι ΟΚ) και μπερδεύεται καμια φορά. Γενικά δεν μου αρέσουν τα διπλοσύμπλεκτα, αλλά εαν έπαιρνα ποτέ μόνο vag.

      @dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:

      Πάντως το αυτόματο 8άρι της προηγούμενης X1 με μετατροπέα ροπής ήταν το ανώτερο όλων - βελούδινο στην καθημερινή οδήγηση.

      Εεε ναι τι να συγκρίνουμε τώρα, τα αυτόματα με μετατροπέα ροπής ειναι τα σωστά και αληθινά αυτόματα και δεν έχουν αντίπαλο! Ειδικά τα τελευταία ZF & Aisin ειναι απίστευτα κιβώτια, απλά τέλεια!!

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrioskosmas last edited by

        Μεταξυ 1,5 turbo και 2,0 turbo τα κυβικά κάνουν τη διαφορά

        Μεταξυ 1,5 turbo και 2,0 ατμ, το turbo κάνει τη διαφορά

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dimitris.tech last edited by

          Πράγματι, σωστός είσαι.
          Πιο πολύ ψάχναμε μια “δικαιολογία” μέσα μας για να διαλέξουμε το Mazda 3, που μας άρεσε περισσότερο, και να παραβλέψουμε τα μειονεκτήματα του δίλιτρου μοτέρ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimitris.tech @babisstinson last edited by

            @babisstinson said in VW Tiguan 2024:

            Ωραίο συγκριτικό και ευχαριστούμε γι' αυτό!
            There is no replacement for displacement, τα λένε οι Aμερικανοί. 🙂
            Εν τω μεταξύ δεν έχω οδηγήσει το δίλιτρο ντίζελ μοτέρ της BMW, αλλά πρέπει να έχει πολλή και εύχρηστη ροπή.

            Ναι, το δίλιτρο ντίζελ της BMW είναι εξαιρετικό - έχει πολλή δύναμη κι άφθονη ροπή που “απλώνεται” σε μεγάλο εύρος στροφών.
            Όμως η βοήθεια από το mild hybrid σύστημα (θεωρητικά δίνει τουλάχιστον 13hp) είναι σχεδόν ανύπαρκτη, δεν την καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, ενώ πλέον με το διπλοσύμπλεκτο χάθηκε η γλυκειά αίσθηση που είχε το προηγούμενο 8άρι αυτόματο.

            E 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess last edited by

              Πάλι συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια. Και το 2l Tiguan προφανώς θα είναι εξαιρετικό στον τομέα όπου φυσιολογικά μειονεκτεί το 1,5Tsi. Ιδανικά diesel τετρακίνητο.

              Πάντως ο φίλος πήρε κόσμημα. Δεν υπάρχει το 3. Είναι ο μοναδικός διαμορφωτής τον οποίο επισκέπτομαι από τη στιγμή που αγόρασα το Tig. Τι να λέμε...

              "I am what you made me", D.V.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimitris.tech last edited by

                Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!

                V S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • V
                  VaggOiko @dimitris.tech last edited by VaggOiko

                  @dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:

                  Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!

                  Εμένα μου φαίνεται χρυσή τομή ο 1,5 eTsi MHEV. Αρκετή δύναμη, ταξιδεύει άνετα με 120 - 140, προσπεράσματα άνετα. Και το πιο σημαντικό αποδεκτή κατανάλωση.
                  Για μένα που είναι ημιdaily driver είναι άψογος.

                  Listen to my band: https://linktr.ee/honeybadger_band_official
                  New Single: https://bfan.link/the-green

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • polioan
                    polioan last edited by

                    Επειδή ο κολλητός μου ως μηχανικός πέρασε από εκπαίδευση για τον κινητήρα μας 1.5 etsi, μου είπε λίγες λεπτομέρειες...
                    Είναι γενικότερα πολύ καλός, αλλά για να δικαιολογήσουν τόσο πολύ τους χαμηλούς ρύπους έχουν βάλει τόσα ηλεκτρονικά και αισθητήρες που αν χαλάει κάποιος, αναγκαστικά θα αλλαχτεί ολόκληρο κιτ-πλακετα.
                    Πάντως το διαγνωστικό της bosch με το δικό μου vin λέει ότι η αλλαγή του ιμάντα χρονισμού γίνεται στις 300.000 χλμ 😬😬
                    Δεν έχω διαβάσει ακόμα το βιβλιαράκι για αυτό.
                    Επίσης, για να αλλαχτεί ο ιμάντας θέλει ένα ειδικό εργαλείο που κουμπώνει και στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να γίνει ο σωστός χρόνισμος με τον εκκεντροφορο. Χρονιζεται βλέποντας ψηφιακά τα σημεία τους.
                    Θα μας φτάσουν άραγε τα 4 χρόνια εγγύησης; 😏

                    CUPRA LEON 2025
                    1.5cc 150Hp MHV

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      sabas_thess @dimitris.tech last edited by

                      @dimitris-tech said in VW Tiguan 2024:

                      Μην φανταστείς πάντως πως είναι κάποιο μειονέκτημα ο 1,5TSI, μια χαρά δύναμη έχει και είναι επαρκέστατος. Πιο πολύ θέμα αίσθησης & ψυχολογίας είναι. Σίγουρα θα το ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο!

                      Δεν χρειάζεται να φανταστώ τίποτα. Το δοκίμασα, το επέλεξα μεταξύ άλλων και το απολαμβάνω καθημερινά. Απλά κατανοώ τι αγόρασα και δεν συγκρίνω ανόμοια πράγματα, ήτοι 2l diesel μη επιρρρασμένους από την περιβαλλοντική λαίλαπα με έναν τέρμα φιμωμένο σύνολο βενζίνης 1,5l.

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • georgemit
                        georgemit last edited by

                        Πρόγραμμα και πάει στα 175 -180. 😎

                        i30 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          andya3 last edited by andya3

                          Ειδικά για το Tig που συζητάμε, μπορεί να φτάσει μέχρι τα 265ps στο 2lt tsi ή τα 193ps στο 2lt tdi με 40kg ροπή και στα δύο. Και υπάρχει και το plug-in με 177ps.

                          Δεν έχει νόημα να μιλάμε για αδύνατο κινητήρα όταν υπάρχουν τόσες επιλογές. Αν κάποιος θέλει πιο δυνατό μοτέρ, δεν έχει παρά να βάλει πιο βαθειά το χέρι στην τσέπη.

                          Το group vag είναι ίσως το μοναδικό που έχει τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...

                            "I am what you made me", D.V.

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • tiguanos
                              tiguanos last edited by

                              Τι επιλογές έχουμε για dash cam;

                              Τα νέα Skoda έχουν USB-C ρεύμα στον καθρέπτη, άρα δεν υπάρχει λόγος για εγκατάσταση καλωδίων.

                              2024 Tiger + Iguana

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @sabas_thess last edited by lap

                                @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...

                                Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.

                                Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                S G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sabas_thess @lap last edited by

                                  @lap said in VW Tiguan 2024:

                                  @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                  Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...

                                  Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.

                                  Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi

                                  Κινητήρες από 1000cc έως τον W16 της Bugatti. Για τα parts στα οποία αναφέρεσαι είσαι σίγουρος; Δεν σε αμφιβάλω απλά απορώ με το εξής. Γνωστών κατασκευαστών κιβώτια όπως της Getrag, όχι και τόσο επιτυχημένα, τα φοράνε Ford Renault κλπ. Τα DSG εφόσον είναι εξωτερικού κατασκευαστή και είναι αδιαμφισβήτητα τα κορυφαία γιατί δεν τα φοράει κάνεις άλλος, ούτε οι premium ομοεθνείς BMW & MB; Επίσης, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ούτε το common rail το θυμάμαι να αναφέρεται σε άλλο κατασκευαστή. Εύλογες απορίες εκφράζω, το επαναλαμβάνω.

                                  "I am what you made me", D.V.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    wantone @sabas_thess last edited by wantone

                                    @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                    @lap said in VW Tiguan 2024:

                                    @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                    Και είναι όλοι δικοί του, δεν αγοράζει γενικότερα τεχνολογία. Να τα λέμε αυτά, όχι μόνο χολή...

                                    Το dsg δεν ήταν δικής της έμπνευση. Πλήρωσε για να έχει τα δικαιώματα του.

                                    Ούτε η τεχνολογία common rail στα TDi

                                    Κινητήρες από 1000cc έως τον W16 της Bugatti. Για τα parts στα οποία αναφέρεσαι είσαι σίγουρος; Δεν σε αμφιβάλω απλά απορώ με το εξής. Γνωστών κατασκευαστών κιβώτια όπως της Getrag, όχι και τόσο επιτυχημένα, τα φοράνε Ford Renault κλπ. Τα DSG εφόσον είναι εξωτερικού κατασκευαστή και είναι αδιαμφισβήτητα τα κορυφαία γιατί δεν τα φοράει κάνεις άλλος, ούτε οι premium ομοεθνείς BMW & MB; Επίσης, διόρθωσε με αν κάνω λάθος, ούτε το common rail το θυμάμαι να αναφέρεται σε άλλο κατασκευαστή. Εύλογες απορίες εκφράζω, το επαναλαμβάνω.

                                    It was designed by BorgWarner and is licensed to the Volkswagen Group, with support by IAV GmbH. By using two independent clutches, a DSG can achieve faster shift times and eliminates the torque converter of a conventional epicyclic automatic transmission

                                    γιατι εχει πληρωσει για αποκλειστικοτητα στα συγκεκριμενα μοντελα. αλλα κιβωτια 2πλου συμπλεκτη φτιαχνουν και αλλοι.

                                    Το γκρουπ εχει πολλους κινητηρες αλλα κινητηρες εχουν και οι ανταγωνιστες. Σαν καταναλωτες θελουμε αξιοπιστια τα αλλα ερχοντε σε 2η μοιρα ετσι και αλλοιως η αποδοση λογω φορολογιας εχει ξεχαστει πια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      sabas_thess last edited by sabas_thess

                                      Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.

                                      Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.

                                      Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.

                                      "I am what you made me", D.V.

                                      W I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Τεράστιο γκρουπ η vw, καμία αντίρρηση!

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone @sabas_thess last edited by

                                          @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                          Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.

                                          Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.

                                          Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.

                                          Kαταρχας μην κοιτας μονο τους κινητηρες που πουλανε στην Ελλαδα εχουν και αλλες αγορες. Επισης ολοι οι κατασκευαστες αγοραζουν ετοιμα εξαρτηματα και τεχνολογια απο προμηθευτες. Μονο οι κινεζοι τα κανουν ολα μονοι τους.

                                          Επισης για τα ηλεκτρικα αμαξια απο ΒΥΔ πηρε βοηθεια η Βαγκ. Λιγο μας ενδιαφερει βεβαια αρκει να ειναι αξιοπιστα τα αμαξια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ilias-a @sabas_thess last edited by

                                            @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                            Οι μισοί φοράνε πατώματα και κινητήρες των άλλων μισών. Πολλοί πουλάνε κινητήρες μέχρι 1600cc γιατί πολύ απλά δεν υφίσταται σοβαρός λόγος, ελεω ανταγωνισμού, να αγοράσεις από αυτούς μεγαλύτερο κινητήρα. Οι παθογένειες των κινητήρων VAG ανοίκουν στο παρελθόν με την ψαλίδα να έχει κλείσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να απομένουν οι ιστορίες του παρελθόντος ως βασικός ανασταλτικός παράγοντας.

                                            Όσο για το πληρωμένο σε αποκλειστικότητα κιβώτιο οκ my fault, έχουν αγοράσει και τεχνολογία για 2-3 parts. Όμως είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού (;) αυτοί που έχουν δική τους τεχνολογίας σε τέτοιο συντριπτικό ποσοστό καθώς και τέτοιο εύρος κάλυψης προϊόντων.

                                            Από εκεί και πέρα ο κάθε αγοραστής ζυγίζει και κρίνει τις επιλογές του σύμφωνα με τα θέλω και κυρίως την τσέπη του. Όπως ο φίλος που επέλεξε το 3. Εκεί πχ ο VAG δεν έχει κάτι να επιδείξει σε αυτή τη σχέση μεγέθους, ποιότητας και τιμής.

                                            Μα ο ομιλος VAG εδω και 20-25 χρονια εχει 6 εταιρειες στη σκεπη του, ουσιαστικα οι αλλαξοκ@λιες απο την μια εταιρια στην αλλη απο αυτους ξεκινησαν.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 119 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr