-
Τι πρόβλημα έχει το κιβώτιο;
Έκανα 200 ώρες ψυχανάλυση να δεχτώ την έλλειψη στροφόμετρου και να κοιτώ το αυτόματο.
Τώρα έχει προβλήματα το αυτόματο;
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Τώρα έχει προβλήματα το αυτόματο;
Προφανώς. Τι περίμενες δηλαδή από γαλλικό διπλοσύμπλεκτο με ηλεκτρικό μοτέρ μέσα - 3 στα 3 ειναι τα προβλήματα!!
π.χ.
e-DCS6 service campaign is ongoing
Stellantis is currently conducting a service campaign and is recalling cars that have had the gearbox installed. -
Για δώσε λινκ. Τι έβγαλε δηλαδή;
Πω τι είναι αυτοί ρε συ;
-
Είχε παιδικές ασθένειες, αλλά πλέον σε 2 αμάξια που το οδήγησα και το ένα το είχε φίλος για 10 μέρες, είναι μια χαρά. Καθόλου απότομο και το λένε τώρα και στα τέστ του 3 και του αιρκρος ότι έχουν εξαλειφθεί απότομες αλλαγές και μάλιστα είναι καλύτερο από άλλα ακριβότερα.
Δείτε το τέστ των 4τ του 3008 με την gla.
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Είχε παιδικές ασθένειες, αλλά πλέον σε 2 αμάξια που το οδήγησα και το ένα το είχε φίλος για 10 μέρες, είναι μια χαρά. Καθόλου απότομο και το λένε τώρα και στα τέστ του 3 και του αιρκρος ότι έχουν εξαλειφθεί απότομες αλλαγές και μάλιστα είναι καλύτερο από άλλα ακριβότερα.
Δείτε το τέστ των 4τ του 3008 με την gla.
Δέκα ολόκληρες μέρες;;; Ή με σέρβις ενδιάμεσα;
-
@lap said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Είχε παιδικές ασθένειες, αλλά πλέον σε 2 αμάξια που το οδήγησα και το ένα το είχε φίλος για 10 μέρες, είναι μια χαρά. Καθόλου απότομο και το λένε τώρα και στα τέστ του 3 και του αιρκρος ότι έχουν εξαλειφθεί απότομες αλλαγές και μάλιστα είναι καλύτερο από άλλα ακριβότερα.
Δείτε το τέστ των 4τ του 3008 με την gla.
Δέκα ολόκληρες μέρες;;; Ή με σέρβις ενδιάμεσα;
Εδωσε ανταλλαγή ένα σουβ αυτόματο ντίζελ και πήρε ένα χάτς αυτόματο ντίζελ γιατί του αρέσουν τα χαμηλά και τα ντίζελ.. Μέχρι να γίνει η τράμπα το είχε.
-
@antonmone said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@antonmone said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Ζακέτα να πάρετε και στροφόμετρο!
Ζακέτα είναι για γερμανά και γιαπωνέ...
Τα γαλλικά έχουν εσάρπες...
Α και κάτι τελευταίο.
Ελεγε στο νιουζάουτο ότι τα acc σε αντίθεση με τα άλλα συστήματα ασφαλείας, αυξάνουν τα ατυχήματα, γιατί οι οδηγοί γίνονται απρόσεκτοι...
Για αυτό δεν τα βάζουμε εμείς. Σας προσέχουμε...
Από μλκς άλλο τίποτα το news auto!
Όλο πληρωμένες δημοσιεύσεις κ τα περισσότερα θέματα αλιευμένα από το φόρουμ
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Είναι καινούργιος ο κινητήρας κατά 40 %. Και το κιβώτιο καινούργιο. Αλλά δουλεύει ήδη 2 χρόνια.
Σε ποιο μοντέλο δουλεύει 2 χρόνια;
-
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
-
-
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Είναι καινούργιος ο κινητήρας κατά 40 %. Και το κιβώτιο καινούργιο. Αλλά δουλεύει ήδη 2 χρόνια.
Σε ποιο μοντέλο δουλεύει 2 χρόνια;
Στο παλιό 3008, στο 600, στο αβέντζερ, στο κόρσα, στο 208 και σε άλλα.
Μην κοιτάτε πότε τα έφεραν εδώ. Είναι περίπου 2 χρόνια που δουλεύουν.
-
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
κατι ψαραδες χθες σε γλεντησαν, να μην μιλας για ψαρια....
-
@gatoz said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
κατι ψαραδες χθες σε γλεντησαν, να μην μιλας για ψαρια....
Τωρα να πουμε οτι εχεις αδικο? Δεν εχεις...
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
Δεν τα ξέρεις καλά…στο τμήμα διαιτητών έχουν δύο δωμάτια….στο ένα είναι οι συνεργάσιμοι που οι φανέλες τους είναι ατσαλάκωτες και πεντακάθαρες και στο άλλο των μην συνεργάσιμων, σκισμένες και ματωμένες….
Από τους χομπίστες ψαράδες ρε συ? Ήμαρτον που έλεγε και μια ψυχή… -
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
Εγώ φταίω που σε υποστήριξα, δεν φταίει κανείς άλλος
-
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Το τι συγκρίνει το μυαλό του καθενός είναι παντελώς αδιάφορο.
This goes both ways most of the times
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Από πλευράς χώρων και μεταξονίου το απλό 3 είναι σαν το Γιάρις Κρος και το Βιτάρα.
Αυτό που κάνει την διαφορά στην παραπάνω πρόταση είναι το "σαν"
Διαφωνώ απόλυτα πως το wannabe ΒSUV που είχαν σαν ιδέα οι Γάλλοι στο μυαλό τους μπορεί να μπει σε σύγκριση με το YC και ειδικά με το Vitara.
Δηλαδή δεν μπορώ να δεχτώ πως αυτό το παμφτωχο εσωτερικό του ακόμη και για Supermini μπορεί να ικανοποιήσει κάποιον σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του YC και Vitara. Καλά αν το συγκρίνουμε στον τομέα αυτό με πχ Puma, Capture, κλπ δεν υπάρχει επαφή.
Θες δηλαδή να το βάλουμε και δίπλα στο 2008 ως εναλλακτική;Φοβερή δεν λέω η ιδέα των Γάλλων να ψηλωσουν και να φουσκώσουν το C3 ως Supermini, με την έννοια όμως πως πάνε να κοντραρουν τα χαμηλά supermini και να τα σβήσουν ως επιλογές.
Για ποιο λόγο να μην το προτιμήσει κάποιος σε σχέση με ένα Yaris, clio , swift,fiesta , polo , 208 , fabia , Sandero με το υβριδικό σύνολο και με τιμή από 17.000 μέχρι τα 21.000 ας πούμε αν το έβγαζε με χειροκίνητο - hybrid , και 1000-1500€ παραπάνω για το αυτόματο Hybrid.
Πολύ καλύτερους χώρους έχει σε παρόμοιο μήκος, επαρκεστατα τα 100 αλογάκια, και ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση θα είναι.
Δεν μπορώ να το δω δηλαδή σαν BSUV όπως θες να μας το παρουσιάσεις και δεν νομίζω πως αυτό είχαν οι Γάλλοι στο μυαλό τους.
Αν τώρα κλέβει κάποιες πωλήσεις από ένα Basic Tcross ή ένα Capture είναι άλλο θέμα.
-
@gatoz said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
κατι ψαραδες χθες σε γλεντησαν, να μην μιλας για ψαρια....
Δεν πειράζει. Οταν είμαστε χάλια την πληρώνουμε...
Δεν πληρώνουμε τους διαιτητές όπως εσείς...
-
@kkostask said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
Δεν τα ξέρεις καλά…στο τμήμα διαιτητών έχουν δύο δωμάτια….στο ένα είναι οι συνεργάσιμοι που οι φανέλες τους είναι ατσαλάκωτες και πεντακάθαρες και στο άλλο των μην συνεργάσιμων, σκισμένες και ματωμένες….
Από τους χομπίστες ψαράδες ρε συ? Ήμαρτον που έλεγε και μια ψυχή…Καλά και ο άλλος ο προπονητής του Αστέρα, στον Πειραιά έκανε μαγαζί ?
Αβαβά βέβαια η υπόθεση...
-
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@a-d-p said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@fanis75 said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
@criuser said in Citroen C3 / e-C3 (2024):
Αν στεκόμαστε σε αξιοπιστία λόγω ενός κινητήρα, να πούμε για τον 1,33 της τογιότα και να πούμε ότι όλοι οι κινητήρες της τογιότα είναι αναξιόπιστοι.
Στεκόμαστε σε έναν κινητήρα, γιατί μόνο έναν κινητήρα έχει σήμερα το μαγαζί!! Δεν μιλάω για παρελθόν, μέλλον κλπ. αλλά για σήμερα. Και σήμερα η psa εχει ένα μοτέρ, το άκρως προβληματικό 1.200. Τι γινόταν πριν 30 χρόνια στους TU ειναι αδιάφορο. Σήμερα λοιπόν η Τογιότα (επείδή την αναφέρεις) έχει αλεξίσφαιρα μοτέρα ενώ η psa εχει ένα μοτέρ που διαλύει σε 15 διαφορετικά σημεία και ένα υβριδικό σύνολο άκρως προβληματικό επίσης και αδοκίμαστο.
Αδοκιμαστο ναι, αλλά
το άκρως προβληματικό
είναι υπερβολικό σαν όρος
Άλλωστε ακόμα δεν έχει κλειδώσει στο Πάμε Στοίχημα (1.10 το δίνει νομίζω)
Γελάει ο τογιότα 1,33 άντε ένας είναι, αλλά γελάς εσύ με εφεσαι τιεσαι, ντιεστζι, ντιζελγκέιτ...
Σαν να μιλάει ο γαύρος ότι αδικείται από την διαιτησία, όταν στις μπουτίκ του έχει τμήμα με φανέλλες διαιτητών...
Εγώ φταίω που σε υποστήριξα, δεν φταίει κανείς άλλος
Είναι διορθώσεις πορείας που σου κάνω γιατί έχεις εκπεσμό...
Citroen C3 / e-C3 (2024)