Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 58
    • 59
    • 40 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    1173
    44719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Youtube Video

      Εδώ ακούγεται ωραία το μοτέρ! Γουργουρίζει! Ωραία αλλάζουν οι ταχύτητες!

      Γενικά φαίνεται καλό!

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by lap

        Youtube Video

        Εδώ το παλικάρι έχει 1,8 μ ύψος και πίσω από τον εαυτό του έχει μια παλάμη απόσταση από το μπροστινό κάθισμα!

        Και σας λέω πως δεν σήκωσε αρκετά ψηλά το κάθισμα του οδηγού! Εάν το σηκώσεις καθώς έχει αρκετό διαθέσιμο χώρο από την οροφή καθώς και μικρό τιμόνι, ο πίσω χώρος θα ήταν ακόμα μεγαλύτερος ίσως 1,5 με 2 παλάμες!!!!

        Τεράστιος χώρος για τόσο μικρό αμάξωμα που θυμίζει Suzuki και kei car

        Με μια Thule πάνω αυξάνει κοντά στα 650 λίτρα τον χώρο αποσκευών για τις μία δυο φορές το έτος ενός οικογενειακού ταξιδιού! Εχει έτοιμες και τις μπάρες!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A d P
          A d P moderator @lap last edited by A d P

          @lap said in Citroen e-C3 2024:

          Πάρα πολλοί, ιδιαίτερα με το χειροκίνητο.

          Για παράδειγμα, θέλεις να προσπεράσεις, η ροπή του κινητήρα είναι σε συγκεκριμένο φάσμα. Ας πούμε 1600- 4500σαλ. Θες να το εκμεταλλευτείς και δεν μπορείς. Δεν ξέρεις πότε να αλλάξεις σχέση στο κιβώτιο.

          Αυτά είναι για τα swift που δεν έχουν ροπή 😁
          Το αυτοκίνητο το νιώθεις... σε αισθάνεται όταν μπαίνεις μέσα του 😁💞😁😁
          Κάθε μέρα πιστεύω και πιο πολύ ότι είσαι AI ....😁😁
          Το T-ROC το έχω χωρίς στροφόμετρο - ταχύμετρο
          Θερμοκρασία λαδιού στο κέντρο και γύρω γύρω άσχετα, πχ σχέση στο κιβώτιο, τραγούδι που παίζει κτλ.
          Και κάτι για το φίλο μου τον @realzeus
          👇👇👇 ωραία τα led πάνω στο τιμόνι, που ανάβουν όταν μπαίνει στα κόκκινα 🔥🔥🔥
          Youtube Video

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lap last edited by lap

            Παιδιά όταν εσείς οδηγούσατε σπίτι δουλειά σπιτι κάποιοι άλλοι ετρεχαν σε πίστες και έφτιαχναν αυτοκίνητα με τα φιλαράκια τους και έδιναν 20 αρικα για κάθε γκαζιά!

            Θα μας πείτε μετά για αίσθηση!!! 😇 😅 😄

            Υ.γ κσι μιας και βρήκα ευκαιρία! Τι θα γίνει με τις τιμές των καυσίμων;;; Ακόμα θα πληρώνουμε την έκπτωση στο diesel????😈😠 😠

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A d P
              A d P moderator @lap last edited by

              @lap said in Citroen e-C3 2024:

              Παιδιά όταν εσείς οδηγούσατε σπίτι δουλειά σπιτι κάποιοι άλλοι ετρεχαν σε πίστες και έφτιαχναν αυτοκίνητα με τα φιλαράκια τους και έδιναν 20 αρικα για κάθε γκαζιά!

              Θα μας πείτε μετά για αίσθηση!!! 😇 😅 😄

              Υ.γ κσι μιας και βρήκα ευκαιρία! Τι θα γίνει με τις τιμές των καυσίμων;;; Ακόμα θα πληρώνουμε την έκπτωση στο diesel????😈😠 😠

              Άσε ρε @lap που χρειάζεται στροφόμετρο στο c3 η adp-αινα που θα το πάρει να πάει στην συγκέντρωση της "νεολαίας" 🔥😁
              ή
              η κα @criuser που θα το πάρει να πάει για μπιρίμπα στις φίλες της στο Π. Ψυχικό 😁😁

              Ο μέσος χρήστης του c3 αδιαφορεί το λιγότερο για το στροφόμετρο, μη σου πω ότι αγνοεί την χρησιμότητα του 😁😁

              R-LINE

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                i-hasu @criuser last edited by

                @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                @i-hasu said in Citroen e-C3 2024:

                @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                @lap said in Citroen e-C3 2024:

                Το στροφόμετρο δηλαδή η έλλειψη του δεν χωνεύεται.

                Έχεις φάει σκάλωμα!!! Τι να το κάνεις το στροφόμετρο?!?! ποιος πιστέυεις ότι ασχολείται με στροφόμετρα το 2025, ειδικά σε ηλεκτρικά και αυτόματα?? Άχρηστο παντελώς το στροφόμετρο στα σύγχρονα αμάξια.

                όταν είναι κρύο το χειμώνα θέλει ένα 20λεπτο να ζεσταθεί το λάδι.
                πως θα τσεκάρω τις σαλ μου να μην το ζορίζω?

                Σιγά μην θέλει ένα 20λεπτο το βενζίνης...

                Ούτε το ντίζελ δεν θέλει τόσο.

                έχω θερμοκρασία λαδιού σε 2 αυτοκίνητα, τώρα το χειμώνα θέλει 20 λεπτα για να φτάσει 90 βαθμούς θερμοκρασία λειτουργίας δηλ.

                Zω από περιέργεια
                να δω τι θα γίνει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                  @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                  @realzeus said in Citroen e-C3 2024:

                  Στην σβέλτη οδήγηση όμως είναι απαράδεκτη, εν έτη 2025!!!

                  Ποια σβέλτη οδήγηση ρε συ σε σιτρονέλ, βάρκα γυαλό!?! Για άνεση ειναι και χαλαρά ταξίδια.

                  @realzeus said in Citroen e-C3 2024:

                  Δεν θα μιλήσω... 🤐

                  Να μιλήσεις, να μιλήσεις!! Δεν είχα και καμια φεράρι, άχρηστο το στροφόμετρο, ειδικά στο 6ύλινδρο το ακούς το μοτέρ.

                  Στο εξακύλινδρο είναι που το χρειάζεσαι παραπάνω, θα εξηγήσω μετά.
                  Το στροφόμετρο το χρειάζεσαι για να ξέρεις που είσαι στις καμπύλες ισχύος και ροπής και αναλόγως με την καμπύλη κάθε αυτοκινήτου να ανεβάσεις ή να κατεβάσεις σχέση. Βέβαια αυτά ισχύουν στην σβέλτη οδήγηση. Και μη μου πεις ότι είναι Citroen και δεν το γκαζώνουμε... Βέβαια νιώθεις που λαχανιάζει το αυτοκίνητο, αλλά το ελέγχεις πολύ καλύτερα με το στροφόμετρο, γνωρίζοντας που βγάζει μέγιστη ισχύ και ροπή. Παράδειγμα: Το Saab έχει μέγιστη ισχύ στις 5000 αλλά ανεβάζει μέχρι τις 6500. Στις πρώτες δυο σχέσεις δεν υπάρχει θέμα, τις βάζει άνετα στον κόφτη. Στην τρίτη όμως αρχίζει και χωλαίνει στις 6000 και προτιμάει ανέβασμα σε 4η για να ξαναμπεί στο ωφέλιμο φάσμα. Σε κάτι δοκιμές (στην Autobahn 😇 ), έσκαγε η 4η στις 6000 στα 210, και το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε άλλο. Αν δεν είχε στροφόμετρο θα έλεγε κάποιος τόσα πιάνει το αυτοκίνητο, καθώς δεν είχε μπει στον κόφτη. Εκεί όμως σκέφτηκα ότι η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 5000, οπότε ανέβασα 5η, οι στροφές έπεσαν στις 4500 και ανέβασε χαρούμενα στα 240, στις 5 παρά...
                  Για το εξακύλινδρο που είπες, το δικό μου με 272 άλογα, είναι τόσο γραμμικό (και με soft limiter) που αν το κυνηγήσεις λίγο θα χτυπάς παντού κόφτη, αν δεν έχεις στροφόμετρο. Πολλές φορές έχω χτυπήσει κόφτη (7000+), επειδή α) βγάζει την μέγιστη ισχύ του κοντά σε αυτόν (στις 6700) και β) διατηρεί την δύναμη του μέχρι το cut off. Δεν το νιώθεις δηλαδή ότι ξεψυχάει για να ανεβάσεις. Για να λες ότι το ακούς κι έτσι αλλάζεις, σημαίνει ότι αφήνεις πολλά άλογα ανεκμετάλλευτα, Φανούλη μου. 😉
                  Για αυτό τα πολύ σοβαρά αυτοκίνητα έχουν το στροφόμετρο στην μέση και όλα τα άλλα όργανα είναι περιφερειακά. Αυτά στα είπα για αυτό που είπες, ότι ποτέ δεν χρησιμοποιείς στροφόμετρο. Δείχνει ασχετοσύνη. 😛 Δεν τα είπα για το C3 συγκεκριμένα. Όμως ρε φίλε, ως αρχή ισχύει για τα πάντα, ακόμα και για τρακτεράκι χορτοκοπτικό (το δικό μου δε έχει πάντως στροφομετρο)!!! Δηλαδή τα άρματα γιατί έχουν στροφόμετρο; Για να κάνουμε κόντρες; (Αν και κάνουμε κόντρες, γιατί η ταχυκινησία είναι ζητούμενο, αλλά κατάλαβες...) 😛
                  Συγκεκριμένα στο C3 μπορείς να κάνεις καλύτερη οικονομία αλλάζοντας ταχύτητες στις 2000+ ΣΑΛ (ή λίγο κάτω από εκεί που βγαίνει η ροπή του τέλος πάντων). Ούτε τα βελάκια αλλαγής βοηθάνε, γιατί δείχνουν "ότι να 'ναι".
                  Βέβαια όλα αυτά προϋποθέτουν οδηγό που καταλαβαίνει τι σημαίνει καμπύλη ισχύος, καμπύλη ροπής, ΣΑΛ, κόφτης κλπ. Θέλω να πιστεύω ότι εσύ καταλαβαίνεις και για αυτό μου έκανε εντύπωση το ότι δεν χρησιμοποιείς στροφόμετρο.
                  Όλα τα παραπάνω ισχύουν για τα χειροκίνητα και για τα αυτόματα σε χειροκίνητη λειτουργία. Σε ηλεκτρικά και σε αυτόματη λειτουργία, δεν σε αφορούν. Εκτός αν ελέγχεις π.χ. πως δουλεύει το αυτόματο. Έχω πάρει τον έλεγχο από αυτόματο γιατί δεν μου άρεσε εκεί που άλλαζε μόνο του.

                  @ilias-a said in Citroen e-C3 2024:

                  @realzeus said in Citroen e-C3 2024:

                  Πολύ ωραίο ερώτημα. Θα έλεγα ότι οι πολλές στροφές είναι χειρότερες γιατί αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ταχύττηα μεταξύ των μετάλλων που ακουμπούν. Το φορτίο επιβαρύνει δομικά τον κινητήρα (μεγαλύτερες πιέσεις), αλλά όχι από άποψη τριβών . Βέβαια το ιδανικό είναι χαμηλό φορτίο και χαμηλές ΣΑΛ.

                  Οχι Δια, μεγαλυτερη ζημια κανει το φορτιο, η μεγαλυτερη πιεση ζοριζει απιστευτα το στροφαλο πανω στα μεταλλα δοκιμαζοντας τα ορια του λιπαντικου, αλλα δημιουργει και πολλαπλασια ταση σκαμπιλισματος του εμβολου στον κυλινδρο.
                  Το ιδανικο βεβαια ειναι χαμηλες στροφες και μικρο φορτιο.

                  Το ακούω αυτό που λες και ως ένα σημείο συμφωνώ. Όμως αυτό ίσχυε για την πίεση που δέχεται ένα ήδη ζεστό μοτέρ. Δηλαδή η διπλάσια ταχύτητα των εμβόλων πάνω στα χιτώνια κάνει μικρότερη ζημιά με κρύο λάδι; Αν και με τα multigrade λάδια τα μοτέρ είναι έτοιμα από την αρχή πλέον για οδήγηση (όχι για κόφτες).

                  @a-d-p said in Citroen e-C3 2024:

                  Και κάτι για το φίλο μου τον @realzeus
                  ωραία τα led πάνω στο τιμόνι, που ανάβουν όταν μπαίνει στα κόκκινα

                  Είπα να μην το τραβήξω ως εκεί. Πολύ θα τα γούσταρα αυτά!!!

                  Βραβείο καλτίλας στην Σιτροέν, που μας γύρισε στο 1985, με ρολόι αντί για στροφόμετρο. Θα κόψουμε την βασιλόπιτά μας στον Βοσκόπουλο, με Πασοκικά λεφτά!!!

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                    @realzeus said in Citroen e-C3 2024:

                    Θέλω να πιστεύω ότι εσύ καταλαβαίνεις και για αυτό μου έκανε εντύπωση το ότι δεν χρησιμοποιείς στροφόμετρο.

                    Eντάξει το χρησιμοποιώ, σε χειροκίνητα κυρίως...και στο φόκους (μκ2) που οδηγώ τελυταία, γιατί έχει και πολύ κοντές σχέσεις. Στην βάρκα ήταν βέβαια πιο χρήσιμο! Αλλά και στα αυτοκίνητα το χρησιμοποιώ (σε αυτόματο λιγότερο), εκτός των υβριδίων που είτε δεν έχουν αλλά και η κορόλα που έχει, δεν έχει σχέση με τα κλασσικά στροφόμετρα, λόγω λειτουργίας του συστήματος.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Α εντάξει τώρα ε;;;;

                      Αφού είσαι μεγάλο τρολλ! Τι έτρωγες όταν μας διάβαζες;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @lap last edited by

                        @lap said in Citroen e-C3 2024:

                        Αφού είσαι μεγάλο τρολλ! Τι έτρωγες όταν μας διάβαζες;

                        Quesadilla με τσιλι κον κάρνε.

                        Αλλά επιμένω στο συγκεκριμένο αμάξι ειναι παντελώς άχρηστο και το 99% των αγοραστών του δεν ξέρουν καν ότι υπάρχει ή δεν υπάρχει και το τι κάνει.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Σε αυτόματο, άντε να το δεχτώ! Αλλά έστω στην χειροκίνητη έκδοση να το προσέφεραν

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @lap last edited by

                            @lap said in Citroen e-C3 2024:

                            Σε αυτόματο, άντε να το δεχτώ! Αλλά έστω στην χειροκίνητη έκδοση να το προσέφεραν

                            Δεν ασχολούνται ρε συ οι αγοραστές αυτών των οχημάτων με τέτοια πράγματα, ειναι άποψη να μην το προφέρουν. Όπως παλιά η Μερτσένετες έβαζε ρολόι (και τεράστιο μάλιστα) αντί για στροφόμετρο. όπως έλεγε και ο αείμνηστο Άρης, αλλάζεις ταχύτητα στις τρεις παρατέταρτο και στις δύ και δέκα....😂

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Θα σκάσω από τα νεύρα μου! Μου αρέσει και δεν μπορώ να χωνέψω την έλλειψη στροφόμετρου!😞

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                                @lap said in Citroen e-C3 2024:

                                Σε αυτόματο, άντε να το δεχτώ! Αλλά έστω στην χειροκίνητη έκδοση να το προσέφεραν

                                Δεν ασχολούνται ρε συ οι αγοραστές αυτών των οχημάτων με τέτοια πράγματα, ειναι άποψη να μην το προφέρουν. Όπως παλιά η Μερτσένετες έβαζε ρολόι (και τεράστιο μάλιστα) αντί για στροφόμετρο. όπως έλεγε και ο αείμνηστο Άρης, αλλάζεις ταχύτητα στις τρεις παρατέταρτο και στις δύ και δέκα....😂

                                Είναι ηλίθιο να μην δίνουν τέτοια δυνατότητα, καθώς είναι τσάμπα σε έναν ηλεκτρονικό πίνακα. Δείχνει σε ποιούς απευθύνονται...

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @lap last edited by alexandros-k

                                  @lap said in Citroen e-C3 2024:

                                  Θα σκάσω από τα νεύρα μου! Μου αρέσει και δεν μπορώ να χωνέψω την έλλειψη στροφόμετρου!😞

                                  Βαζεις ενα εξτρα , δεν ειναι και το τελος του κοσμου

                                  @i-hasu said in Citroen e-C3 2024:

                                  έχω θερμοκρασία λαδιού σε 2 αυτοκίνητα, τώρα το χειμώνα θέλει 20 λεπτα για να φτάσει 90 βαθμούς θερμοκρασία λειτουργίας δηλ.

                                  Και παραπανω , αναλογα το αμαξι, την εξωτερικη και πως θα κινηθεις

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    panormus772 last edited by panormus772

                                    Στο υβριδικό αυτόματο C4, είδα σε βιντεάκι ότι έχει οικονομόμετρο-δυναμόμετρο δηλ. έχει μία γραμμή που χωρίζεται σε 3 τμήματα: Charge, Eco, Power.
                                    Aν υποθέσουμε πως το eco είναι στο εύρος που έχεις καλύτερη απόδοση δηλ. γύρω στις στροφές της μέγιστης ροπής, το power θα είναι από αυτές τις στροφές και πάνω ως τον κόφτη. "Μπακαλίστικος" τρόπος υπολογισμού,αλλά μιλάμε για αυτόματο και υβριδικό (σε όλα τα full hybrid όπως λέει ο Φάνης δεν υπάρχει κλασσικό στροφόμετρο και στο QQ δεν έχω κι εγώ,αλλά είναι μια ζώνη charge και μετά power από το 1 έως το 10 x10=100%).
                                    Για τα χειροκίνητα θα έπρεπε σε όλα να υπάρχει.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in Citroen e-C3 2024:

                                      (σε όλα τα full hybrid όπως λέει ο Φάνης δεν υπάρχει κλασσικό στροφόμετρο

                                      Σε κάποια έχει, όπως το δικό μου, αλλά δεν έχει την χρησιμότητα (και λειτουργία) του κλασσικού στροφομέτρου.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in Citroen e-C3 2024:

                                        @fanis75 said in Citroen e-C3 2024:

                                        @lap said in Citroen e-C3 2024:

                                        Σε αυτόματο, άντε να το δεχτώ! Αλλά έστω στην χειροκίνητη έκδοση να το προσέφεραν

                                        Δεν ασχολούνται ρε συ οι αγοραστές αυτών των οχημάτων με τέτοια πράγματα, ειναι άποψη να μην το προφέρουν. Όπως παλιά η Μερτσένετες έβαζε ρολόι (και τεράστιο μάλιστα) αντί για στροφόμετρο. όπως έλεγε και ο αείμνηστο Άρης, αλλάζεις ταχύτητα στις τρεις παρατέταρτο και στις δύ και δέκα....😂

                                        Είναι ηλίθιο να μην δίνουν τέτοια δυνατότητα, καθώς είναι τσάμπα σε έναν ηλεκτρονικό πίνακα. Δείχνει σε ποιούς απευθύνονται...

                                        Μα προφανώς υπάρχει λόγος, γιατί το αυτοκίνητο δεν έχει ούτε αυτιά, ούτε επιλογή προφίλ οδήγησης, γιατί έχει λογική της άνεσης.

                                        Υπάρχει το τζούνιορ για τους ανήσυχους, το 208, το άμπαρθ.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • katafractos17
                                          katafractos17 last edited by

                                          Έχω αρχίσει και το βλέπω στους δρόμους αρκετά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Και εγώ....

                                            Μπετονιέρες δεν βλέπω καθόλου...

                                            Αυτό είναι για να γράψει κάτι για εργολάβους ο Λαπ..😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 40 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr