-
Καλημέρα σε όλους. Αφού ολοκλήρωσα τα του οίκου μου ήρθε η ώρα να συνδράμω τον κουνιάδο μου σε μια mini έρευνα αγοράς. Μέχρι την άνοιξη θέλει να αγοράσει ένα από τα δύο αναφερόμενα οχήματα.
Το βασικό του όχημα είναι 2008 f/l Active puretech 100 manual. Φρεσκοπαντρεμένος, παιδιά ακόμα δεν έχουν αλλά λογικά μετά το δεύτερο όχημα λογικά η τεκνοποίηση έχει σειρά. Άρα ουσιαστικά το δεύτερο θα είναι καθαρά όχημα πόλης αλλά και για την εργασία της συζύγου του. Εξού και οι επιλογές hybrid & LPG. Δεν θα κάνει μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια με αυτό, ούτε πολλά χιλιόμετρα ανά έτος οπότε ας μείνει εκτός κουβέντα η όποια αναφορά σε diesel. Άλλωστε πριν 4-5 μήνες πούλησε Corsa diesel του 2016, το οποίο είχε αγοράσει καινούργιο.
Προχθές πέρασε από την Lion εδώ στη Θεσσαλονίκη και αφού του έδειξαν το Clio τον παρέπεμψαν στον "φίλο μου" τον Κατακη καθώς αυτός φαίνεται πως θα πάρει τη Renault μετά το διαζύγιο.....Καλά θα πάει αυτό...
Από τον Κατακη πήρε εξαιρετική προσφορά για ετοιμοπαράδοτο αλλά δεν είναι έτοιμος ακόμα για αγορά και όταν θα είναι σε 3 μήνες περίπου δεν ξέρει αν θα υφίσταται η συγκεκριμένη προωθητική.
Από τον τρόπο που μου μίλησε καταλαβαίνω ότι ενθουσιάστηκε με την τιμή που πήρε (νομίζω 21,5k η πλούσια έκδοση) αλλά τον προσγείωσα στην ωμή πραγματικότητα και του είπα να περιμένει το "πόρισμα" από την επικείμενη έρευνα καθώς με μια πρόχειρη ματιά διάβασα στο νήμα του Clio για διάφορα θέματα. Το νήμα του Yaris hybrid δεν τολμώ να το ανοίξω γιατί με κουράζουν αφάνταστα οι αλγόριθμοι αποστάσεων και δεκαδικών ψηφίων κατανάλωσης.
Έτσι λοιπόν εύχομαι εδώ να ανοίξει άλλη μια "διαφωτιστική" κουβέντα ώστε να του μεταφορά τα οποία συμπεράσματα. Προσωπική άποψη δεν έχω καθόλου από την κατηγορία σε πρακτικό επίπεδο, μόνο σε θεωρητικό. Δεν έχω προδιάθεση για κανένα εκ των δύο. Τα θεωρώ και τα δύο κορυφή αλλά εντελώς διαφορετικά στην ουσία τους. Δεν ξέρω τι θα διάλεγα στη θέση του. Το παιδί σημειωτέον δεν είναι petrolhead, είναι ένας μέσος χρήστης.
Ας αρχίσουν οι χώροι...
-
Έχει παίξει το ίδιο δίλημμα και στο δικό μου το μυαλό σε περίπτωση αλλαγής του 208. Τα υπέρ και τα κατά του κάθε μοντέλου είναι δεδομένα. Εγώ κάνω γύρω στα 25κ χλμ το χρόνο με το ίδιο προφίλ διάδρομων με τον κουνιάδο σου. Συμπέρασμα δεν έβγαλα για την πάρτη μου πάντως. Τα σημαντικά είναι ,με δεδομένη την οικονομία και στα δύο μοντέλα,το αυτόματο στο Yaris αλλά η κάκιστη ποιότητα εσωτερικού ενώ το χειροκίνητο Clio είναι σαφώς ανώτερο ποιοτικά και πολύ πιο όμορφο στα δικά μου μάτια. Σε θέματα αξιοπιστίας δεν έχω διαβάσει κάτι τραγικό για το Clio,άλλωστε έχει 5 (μάλλον) χρόνια η 100κ εγγύηση.
-
Προσωπικά Clio θα έπαιρνα.
-
Και τα δύο σε υβριδικη εκδοχή?
-
Με εντελώς ψυχρή λογική σε Clio θα πήγαινα αν δεν είναι απαραίτητο το αυτόματο. Επικουρεί και η σημαντικά χαμηλότερη τιμή με ίδιο πάνω κάτω εξοπλισμό καθώς για να πάρεις Yaris πλέον φτάνεις τα 25 περίπου.
-
Υπάρχει η επιλογή του ηλεκτρικού; Σαφώς προτιμότερη επιλογή για αυτοκίνητο πόλης.
-
Όχι δεν παίζει ηλεκτρικό
-
Χειροκίνητο μέσα στην πόλη είναι αυτοκτονία. Τώρα κάποιοι συντηρητικοί λένε διάφορα για το ecvt αλλά για ένα οδηγό που θέλει να μετακινηθεί χωρίς πολλά πολλά είναι αρκετό. Το μόνο που δίνω στο κλειο είναι η ψυχολογική χαρά στην αντλία αερίου αλλά και το γιαρις δεν καίει.
Σαλόνια και τα λοιπά στο σπίτι μου θέλω να είναι καλά και άνετα.
-
@george-0 said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Χειροκίνητο μέσα στην πόλη είναι αυτοκτονία. Τώρα κάποιοι συντηρητικοί λένε διάφορα για το ecvt αλλά για ένα οδηγό που θέλει να μετακινηθεί χωρίς πολλά πολλά είναι αρκετό. Το μόνο που δίνω στο κλειο είναι η ψυχολογική χαρά στην αντλία αερίου αλλά και το γιαρις δεν καίει.
Σαλόνια και τα λοιπά στο σπίτι μου θέλω να είναι καλά και άνετα.
Δεν έχω οδηγήσει το Clio αλλά είχα νοικιάρικο Yaris 1,5 αυτόματο. Είχε 6-7 κ χλμ πάνω του και έτριζε, ειδικά η οθόνη. Όλα καλά και ωραία αλλά να ακούς συνέχεια τσικ τσικ δεν είναι και ότι καλύτερο,ειδικά σε καινούργιο αμάξι. Αν είχε λίγο καλύτερη ποιότητα κατασκευής δεν θα υπήρχε δίλημμα. Για κάποιον που περνάει περισσότερες ώρες στο αυτοκίνητο από το σαλόνι του σπιτιού του παίζει κάποιο ρόλο.
-
Γυναίκα οδηγός, αστική χρήση, όχι βενζινοκέφαλη -> θα λατρέψει το αυτόματο ecvt και αυτόν που της το πρότεινε.
Υγραέριο με τόσα λίγα χλμ. ανά έτος δεν φτουράει, δεν θα δει διαφορά άξια λόγου από το υβρίδιο.Kέις κλόζντ.
-
Clio techno lpg και από μένα, γιατί θα κάνει και ταξίδια οικονομικά, το 2008 θα το χρησιμοποιεί μόνο όταν έχει πολλά μπαγκαζια
Αν μπορεί να διαθέσει επιπλέον 2000€
Mitsubishi colt hybrid intense plus, αντίστοιχο εξοπλιστικό επίπεδο με το clio techno. -
Δύσκολη επιλογή! Το 23 που κοιτούσαμε για αυτοκίνητο για την γυναίκα μου,και πριν πάρουμε την 116, είχαμε πάει στην toyota και στην Renault! Το Yaris δεν άρεσε στην γυναίκα,μιας και ίσως προέρχονταν από Mercedes! Επίσης στην πλούσια έκδοση έβγαινε κοντά στα 23000 τότε,με 12 μήνες παράδοση! Το Clio μας φάνηκε πιο δεμένο,σαν αμάξι,με τρεις μήνες παράδοση και κλειδωμένη τιμή,αλλά επίσης στην πλούσια έκδοση δεν ήταν φθηνότερο! Με καθαρά οικονομοτεχνικα κριτήρια,θα πήγαινα στο Yaris!αυτόματο υβριδικό,καλή και ασφαλή οδική συμπεριφορά με μόνο μείον οι χώροι κυρίως για αποσκευές!
-
@a-d-p said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Αν μπορεί να διαθέσει επιπλέον 2000€
Mitsubishi colt hybrid intense plus, αντίστοιχο εξοπλιστικό επίπεδο με το clio techno.Αυτό ακριβώς, μόνο το σηματακι αλλάζει σε σχέση με το clio.
Colt 1.6 Hybrid 143 PS Intense Plus: από 22.950 ευρώ
Colt 1.6 Hybrid 143 PS Instyle: από 24.490 ευρώΣβήνει ουσιαστικά την επιλογή του Yaris στις τιμές αυτές, δεν υπολείπεται σε κάτι από αυτό , αυτόματο και υβριδικό επίσης, άντε να έχει λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση ίσως αμελητέα η διαφορά, αλλά σίγουρα πιο όμορφο και πιο ευρύχωρο από το Yaris.
Το αντίστοιχο Clio βλέπω έχει ακόμη από 28.700€ μέχρι 30.000€ , δεν ξέρω αν έχει διάφορες στον εξοπλισμό σε σχέση με το Mitsubishi αλλά ότι και να του λείπει δεν θα είναι deal breaker για ένα αυτοκίνητο πόλης.
Σίγουρα αυτό που κάνει η Mitsubishi με τις τιμές θα ... προκαλέσει μεγάλη γκρίνια και ίσως να υπάρξουν και αντίστοιχες προσφορές από την Renault εκτός αν πρόκειται μόνο για κάποια φουρνιά Colt και μετά επανέλθουν στις τιμές του Clio.
-
Ας τα οδηγήσει κ τα δυο ειδικά ο οδηγός που θα το έχει κάθε μέρα. Ίσως το αυτόματο να έχει καταλυτικό ρόλο στην απόφαση. Ποιοτικά ίσως ο Γάλλος είναι ένα κλικ πάνω . Σημαντικό ρόλο είναι η έκδοση στο Γιαπωνέζικο..
Θα έχει ταβάνι στο κεφάλαιο για το αυτοκίνητο;Δηλαδή παίζει ένα σενάριο αυτόματο φτωχό εσωτερικά. μέτρια πλαστικά, πλήρες πακέτο σε βοηθήματα ασφάλειας από τη μια, και από την άλλη χειροκίνητο με γαλλικό πλούσιο εσωτερικό με led κλπ.
Σε αξιοπιστία δεν θα με προβλημάτιζε ο Γάλλος. Το έχω συστήσει σε φίλους κ είναι ευχαριστημένοι. Εγώ έχω σχεδόν 70000 χιλιόμετρα σε yaris hybrid (2022) αλλά σε πλούσια έκδοση που μετριάζει λίγο την εσωτερική εικόνα.Σε τριγμούς δεν έχω κάτι φοβερά απογοητευτικό, που να με κάνει να μετανιώσω την επιλογή αυτή. Σε χάλια δρόμους με λακούβες κλπ περνάει θόρυβος αλλά δεν έχω τριγμούς.
Έχω οδηγήσει για πολλές μέρες την τελευταία κ την προηγούμενη έκδοση lpg σε πλούσιο εξοπλισμό κ δεν θα το άλλαζα το yaris με clio. Φυσικά υπολογίζω τα λεφτά που εγώ έχω δώσει κ ήταν πολύ λίγα .
Οδηγικά προτιμώ το στήσιμο του yaris , αλλά είναι πολύ μικρές οι διαφορές.
Συνοψίζω!
Ας οδηγήσει ειδικά το αυτόματο yaris Ή θα το μισήσει, ή θα το λατρέψει (σε σχέση με χειροκίνητο).
Χώροι πίσω σε yaris ειδικά σε σχέση με άνοιγμα πόρτας.( ενδεχόμενο σενάριο με παιδιά κ καλάθια κλπ) δεν είναι φιλικοί κ βολικοί.
Αν εξαιρέσουμε το αισθητικό κομμάτι αυτό μου αρέσει κ θέλω το άλλο δεν μπορώ να το βλέπω / είμαι μέσα. και για περίπου τα ίδια λεφτά το ένα έχει αυτόματο ως πλεονέκτημα κ το άλλο εσωτερικό αίσθηση κ ίσως κάτι παραπάνω σε εξοπλισμό. Όχι όμως σε κάτι που να αφορά ασφάλεια. Εκεί οι Γιαπωνέζοι τα έχουν όλα.
Σε αξιοπιστία κ εγγυήσεις θα έχουν ίσως μικροδιαφορές, όχι όμως τραγικές.
-
Μια και δεν βιάζεται ας περιμένει 2-3 μήνες.
Με 18500 που ανακοινώθηκε στις Βρυξέλλες η τιμή του υβριδικού Γκράντε Πάντα, θα έχουμε εξελίξεις στις τιμές..
-
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Μια και δεν βιάζεται ας περιμένει 2-3 μήνες.
Με 18500 που ανακοινώθηκε στις Βρυξέλλες η τιμή του υβριδικού Γκράντε Πάντα, θα έχουμε εξελίξεις στις τιμές..
Το διαβασα και απο αλλου αυτο με τις τιμες (δεν θυμαμαι που) πως απο φθινοπωρο θα υπαρξουν μεγαλες ανατροπες.
-
@alex-mix said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
@criuser said in Clio LPG vs Yaris hybrid:
Μια και δεν βιάζεται ας περιμένει 2-3 μήνες.
Με 18500 που ανακοινώθηκε στις Βρυξέλλες η τιμή του υβριδικού Γκράντε Πάντα, θα έχουμε εξελίξεις στις τιμές..
Το διαβασα και απο αλλου αυτο με τις τιμες (δεν θυμαμαι που) πως απο φθινοπωρο θα υπαρξουν μεγαλες ανατροπες.
Εννοείς ότι θα πέσουν ή ότι θα ανέβουν?
-
Φιλαρακι μου εμενα θα διαβασεις που εχω προυπηρεσια σε αυτα.Αφου δεν βιαζεται τοσο εγω θα σου προτεινα κατι που κοστολογιο θα εχει καπου στα 200 με 300 ευρω.
Να παει να νοικιασει και τα 2 απο ενα ΣΚ και να παρει αυτο που θελει.
Θεσσαλονικη σιγουρα θα υπαρχουν για ενοικιαση.
Γιατι αν μπει οδηγησει το υβριδικι πχ για 20 λεπτα θα ενθουσιαστει απο καταναλωση τη ροη ενεργειας στην οθονη ,το ποσο αθορυβο ειναι μεσα στην πολη.
Μπορει ομως στην καθημερινοτητα να υπαρξει μεγαλη απογοητευση.
Clio profacelift lpg εχει @antoniokon ρωτα τον οτι θες. -
Yaris hybrid μονο κακο η τιμή πλεον και ισως ο χρόνος παράδοσης. 3.8λτ/100χλμ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ και με κανονικη οδηγηση οχι σαν γιαγια.Για μεσα στη πολη, το ecvt ειναι έρωτας και άμεσο , ειδικα στο 2024 chic που εχω εγω.
Lpg αγαπω, δουλευα σε συνεργείο με τοποθετησεις και ρυθμιση πολλα χρονια .
Diesel μονο για αυτοκινητόδρομο, τα σκοτώνουν εδω μεσα στη πολη και μετα πληρωνουν για dpf , καταργησεις egr και πάει ο καρκίνος γόνα..
Για ποσα χιλιόμετρα μιλάμε? Αν δεν κανεις πολλα χλμ ανα έτος πάντως ειναι θέμα.. Φίλτρα gpf, 12βολτη στα υβριδικα που θα σου ξεφορτίζει αν το αφήσεις μερες κλπ.
-
10k km ανά έτος αλλά το αμάξι θα κινείται καθημερινά
Clio LPG vs Yaris hybrid