-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Αποζημίωση 21 εκατ. ευρώ στη Νέα Οδό για τη μη λειτουργία διοδίων σε Βαρυμπόμπη, Αγ. Στέφανο και Χαλκίδα ενέκρινε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Η αποζημίωση αφορά την περίοδο από 1/7/23 έως και 30/6/24.
Σημειώνεται ότι, με βάση τη σύμβαση παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου, η Νέα Οδός διαθέτει τη δυνατότητα εγκατάστασης / λειτουργίας πλευρικών διοδίων στις ανωτέρω περιοχές, κάτι το οποίο δεν έχει συντελεστεί, λόγω άρνησης του ελληνικού δημοσίου.
Συμπληρωματικά:
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2410898/diodia-gia-posa-hronia-akoma-den-tha-plironoyme-se-barympompi-kai-agio-stefanoAκομα μια αρνηση των φτωχοπλουσιων να πληρωσουν , αλλα πρεπει ναπληρωσει γι αυτους κα ο τελευταιος κατοικος χωριου με τους κατεστραμμενους δρομους ,
Να θυμισω οτι στην υλικη δεν υπαρχει παραπλευρο οδικο δικτυο και παρ ολα αυτα εβαλαν διοδια , οποτε ολα τα χωρια που πρεπει να πανε θηβα πρεπει να πληρωνουν 5 ε -
Ετσι ως απάντηση σε προηγούμενα σχόλια, για να πειραχτεί λίγο ο τοπικός αριστερός πληθυσμός
"Εγκαταστάθηκαν τα μηχανήματα για την εκβάθυνση του λιμανιού του Βόλου
Στον Βόλο βρίσκονται ήδη πλωτά μηχανήματα, ένα μηχάνημα μέτρησης βαθών και περίπου 10 – 15 εργαζόμενοι που αναμένεται από την ερχόμενη Δευτέρα, να πιάσουν δουλειά για την εκβάθυνση του λιμανιού, τα βάθη του οποίου μειώθηκαν έως και δύο μέτρα μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2023, οπότε και 700.000 κ.μ. φερτών υλών κατέληξαν στον πυθμένα της θάλασσας.
Ο ανάδοχος, που έχει μεγάλη εμπειρία σε λιμενικά έργα, είναι έτοιμος να ξεκινήσει το έργο και μάλιστα από την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων, προκειμένου μέσα στον Μάρτιο να μπορέσουν να προσεγγίσουν και μεγάλα κρουαζιερόπλοια, όμως… Περιμένει αδειοδοτήσεις που ακόμη και σήμερα δεν έχουν εκδοθεί και εκτιμάται ότι θα βγουν έως τέλος της εβδομάδας, στο παρά ένα δηλαδή της προγραμματισμένης έναρξης εργασιών, την ερχόμενη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου. Η μελέτη εφαρμογής που εκκρεμεί στην περιφερειακή υπηρεσίας Θεσσαλίας του ΥΠΕΧΩΔΕ, η άδεια απόρριψης από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου και η άδεια του έργου από το Υπουργείο Ναυτιλίας, είναι τα τρία έγγραφα που περιμένει ο ανάδοχος.
Χθες, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων για τον καλύτερο συντονισμό ενόψει έναρξης των εργασιών βυθοκόρησης την ερχόμενη Δευτέρα.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου και υπηρεσιακοί παράγοντες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε. Παναγιώτης Ψαλτάκος και συνεργάτες του, εκπρόσωποι από τη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (ProjectPreparationFacility – PPF) του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και εκπρόσωποι από την ΕΥΔΕ Θεσσαλίας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε. Παναγιώτης Ψαλτάκος σημείωσε ότι «η εταιρεία έχει μεγάλη εμπειρία σε λιμενικά έργα, εκτελώντας αντίστοιχα έργα στον Πειραιά, στον Αστέρα Βουλιαγμένης, στον Αγ. Κωνσταντίνο, στην Αλεξανδρούπολη. Θα ξεκινήσουμε τα έργα, προκειμένου σε 4,5 – 5 μήνες να το έχουμε έτοιμο. Περιμένουμε κάποιες αδειοδοτήσεις και ξεκινάμε δίνοντας βαρύτητα στον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, για να μπορούμε μέχρι τον Μάρτιο να έχουμε καθαρίσει τα βάθη και να έρθουν κρουαζιερόπλοια». Μάλιστα γνωστοποίησε ότι ήδη έχουν έρθει στον Βόλο 5-6 πλωτά μηχανήματα καθώς κι ένα μηχάνημα μέτρησης βαθών, ενώ θα απασχοληθούν από 10 – 15 άτομα.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Κωνσταντίνος Τζήμος έκανε λόγο για ένα μεγάλο έργο, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα υλοποιηθεί και θα ολοκληρωθεί σύντομα προς όφελος της πόλης και του λιμένος, ενώ και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Σωκράτης Αναγνώστου τόνισε ότι «έγιναν όλες οι διαδικασίες που ήταν δύσκολες. Αναμένουμε κάποιες αδειοδοτήσεις αυτή την εβδομάδα και στις 20 Ιανουαρίου ξεκινά το έργο. Ο ανάδοχος έχει δεσμευτεί να καθαρίσει τον χώρο στον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων κι εμείς θα επικοινωνήσουμε με τις εταιρείες κρουαζιέρας, των οποίων τα πλοία έχουν βάθος μεγαλύτερο από το σήμερα επιτρεπτό, ώστε εάν είναι εφικτό να έχουμε κι αφίξεις αυτών μέσα στο 2025». Πηγή εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.
-
"Αριστερός" πληθυσμός που βγάζει δήμαρχο τον Μπέο, είναι για τον Μπέο ή δεν υφίσταται.
-
@piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
"Αριστερός" πληθυσμός που βγάζει δήμαρχο τον Μπέο, είναι για τον Μπέο ή δεν υφίσταται.
Μην το κουράζεις, μέχρι πριν 10 χρόνια έλεγε αριστερό τον Χρυσοχοΐδη (παρ'ολα τα μέτρα φακελώματος και παρεμπόδισης της δράσης των πολιτών για να διατηρήσουν δικαιώματα που κατέκτησαν με αίμα λίγο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες)!!!
Ακόμα και τώρα δεν πρέπει να είναι από τους αγαπημένους του! -
Οτιδήποτε πιο ριζοσπαστικό από τον Άδωνη είναι «Αριστερό» για τον criuser.
-
Τρεις ατυχείς αριστερές απαντήσεις, που δείχνουν τεράστια ένδεια επιχειρημάτων.
Το άρθρο μπήκε ως απάντηση σε πρόσφατο σχόλιο του ενός αριστερού για το θέμα αυτό, που προφανώς ως αριστερός μη ψηφοφόρος του Μπέου, θέλησε να του κάνει φτηνή αντιπολίτευση προβάλλοντας τα σχόλια κάποιας τουριστικής συνδικαλίστριας, ενώ προφανώς ο Μπέος δεν έχει σχέση με το βάθος του λιμανιού που ανήκει στον ΟΛΒ και στο κράτος.
Από εκεί και μετά τις μεταγγραφές του Κούλη εκατέρωθεν, τις κρίνουμε όλοι.
Δεν νομίζω ποτέ να έχω στηρίξει κάποιον πολιτικό του Κούλη από άποψη, αλλά πάντα μιλάω για το αν συμφωνώ ή διαφωνώ με την άποψη του...
Ξέρω ότι αυτά είναι ιερογλυφικά και γραμμή γραμμική Β, ή και Α για κάποιους που είναι απλά αναγνώστες της γραμμής και το μόνο άγχος τους είναι μην τους πιάσει αδιάβαστους ο κομισάριος...
-
Κρουζερ σοβαρά τώρα, τον Χρυσοχουντίδη ...αριστερό;
-
Δεν είπα εγώ αυτό...
Μάλλον μπλέξατε τις γραμμές σας....
-
ο ειδικός πραγματογνώμονας, Βασίλης Κοκοτσάκης, παρέδωσε το τελικό πόρισμα για το έγκλημα στα Τέμπη
...............................................
Είναι ένα πόρισμα 49 σελίδων
...............................................
τα βασικά στοιχεία λοιπόν είναι:
...............................................- ο χώρος, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, λεηλατήθηκε και δεν προστατεύτηκε για να κάνουν οι πραγματογνώμονες της δουλειά τους, με εκατοντάδες τόνους χώμα να μεταφέρονται(!!!)
............................................... - Έχουμε αποδεδειγμένα, 30 ανθρώπους που σώθηκαν απ τη σύγκρουση και κάηκαν ζωντανοί μετά, στα επόμενα 3 λεπτά, μετά τη σύγκρουση απ τη φωτιά που ακολούθησε
............................................... - Είναι πλέον σίγουρο ότι η αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε με το επιβατικό τρένο,
είχε υδρογονάνθρακες, πάνω από 10 τόνους αρωματικούς υδρογονάνθρακες
τι είναι οι υδρογονάνθρακες ή χημικοί διαλύτες; Μπορεί ξυλόλιο, μπορεί βενζόλιο, μπορεί 1002 τέτοιες ουσίες που χρησιμοποιούνται για νόθευση της βενζίνης
...............................................
4. Βλέπουμε στο βίντεο του ντροουν της πυροσβεστικής που τράβηξε πλάνα τις πρώτες ώρες μετά τη σύγκρουση,κατι τύπους με γιλέκα να ψάχνουν κάτι πάνω στις γραμμές.Αυτό είναι το περίεργο.
Γιατί σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα,
αυτοί ΔΕΝ είναι,
ΟΥΤΕ διασώστες,
ΟΥΤΕ πυροσβέστες,
ΟΥΤΕ αστυνομικοί,
ΟΥΤΕ στρατιώτες,
ΟΥΤΕ άνθρωποι που θα έπρεπε να είναι εκεί
...............................................
και καταλήγει ο εμπειρογνώμονας«Αυτοί οι άνθρωποι δε θα έπρεπε να είναι εκεί.
Είναι όμως.
Δεν πρέπει να βρεθούν και να πουν τι έψαχναν εκεί 4 η ώρα το πρωί με τους φακούς που σίγουρα δεν είναι κάτι πολύ μεγάλο ή κάτι πολύ μικρό;»
...............................................
5. το έλαιο σιλικόνης, που είπαν ότι απ αυτό έγινε η μεγάλη φωτιά, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΖΕΣΤΑΘΗΚΕ όχι να κάνει και την έκρηξη
...............................................
και ερχόμαστε τώρα στη συνέντευξη που έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης,
στην εκπομπή του Alpha «Πρωταγωνιστές», στον δημοσιογράφο Σταύρο Θεοδωράκη,
Σχεδόν ένα μήνα μετά το έγκλημα, στην οποία συνέντευξη
που λέει:«Το γνωρίζουμε αυτό πια με βεβαιότητα.
Γνωρίζουμε ακριβώς τι μετέφερε το εμπορικό τρένο.
Δεν υπήρχε τίποτα εύφλεκτο.
Η σύγκρουση ήταν τόσο βίαιη και τόσο σφοδρή που προκάλεσε, αυτό μας λένε οι ειδικοί,
μία πρώτη ανάφλεξη και προφανώς στη συνέχεια υπήρχαν εύφλεκτα υλικά
-λάδια-
τα οποία πήρανε φωτιά όταν έγινε η σύγκρουση.
Άρα,
σε αυτό θέλω να το απαντήσω κατηγορηματικά γιατί ξέρετε -όχι μόνο στη χώρα μας- πια παντού ευδοκιμούν οι θεωρίες συνωμοσίες.
Δεν υπήρχε τίποτα ύποπτο στην εμπορική αμαξοστοιχία.»
...............................................
Άκου τώρα φίλε εσύ που με διαβάζεις
...............................................
ΑΝ ετούτος ο κωλοτοπος που ζούμε, δεν ήταν η πιο ξεφτιλισμένη χώρα του κόσμου, με τους πιο ξεφτιλισμένους κατοίκους του κόσμου, αυτη τη στιγμή η κυβέρνηση θα είχε πέσει.ο πρωθυπουργός και οι συνυπεύθυνοι υπουργοί θα έψαχναν δικηγόρους να τους υπερασπιστούν στα δικαστήρια και
ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ ΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
ΘΑ
ΑΣΧΟΛΙΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ
...............................................
ΥΓ. Έτσι και ακούσει κάποιος το 3λεπτο συγκλονιστικό ηχητικό απ τους ανθρώπους λίγο πριν καούν ζωντανοί
και
που τα κινητά τους πήραν αυτόματα το 112,
θα φρίξει - ο χώρος, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ, λεηλατήθηκε και δεν προστατεύτηκε για να κάνουν οι πραγματογνώμονες της δουλειά τους, με εκατοντάδες τόνους χώμα να μεταφέρονται(!!!)
-
@i-hasu said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
τι μετέφερε?
Αρωματικούς υδρογονάνθρακες, όπως αναφέρει το πόρισμα του εμεπιρογνώμονα. Ήτοι ουσίες για την παράνομη νοθεία καυσίμων, οι οποίες ειναι και εξαιρετικά εύφλεκτες.
-
Το τι έγινε στα Τέμπη, θέλω να πιστεύω ότι σιγά-σιγά και εν καιρώ θα βγει στο φως. Θα τοποθετηθώ πολιτικά.
Οι πολιτικές ευθύνες των διοικούντων για πράξεις ή παραλείψεις τους, κρίνονται από το λαό στις εκλογές. Τυχόν ποινικές ευθύνες, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι υπάρχει δόλος ή επιχειρείται συγκάλυψη, κρίνονται από τα δικαστήρια.
Έτσι δουλεύει το σύστημα στις δημοκρατικές χώρες και δεν προσαρμόζεται κατά περίπτωση στα γούστα και τις απόψεις του καθενός. Κάτι που αρνούνται μονίμως οι αριστερών πεποιθήσεων, μειώνοντας την αξιοπιστία τους στα μάτια του λαού,
Ο τρόπος που αντιμετωπίζεται και το θέμα των Τεμπών και το θέμα των υποκλοπών από την αριστερά και τους αριστερούς είναι στο πνεύμα των δηλώσεων Τσίπρα, ότι ο Σύριζα δεν είχε την εξουσία όταν κυβέρνησε ή του Πολάκη που ήθελε να αντικαταστήσει όλους τους δικαστικούς της χώρας.
Για την αριστερά οι θεσμοί της χώρας λειτουργούν σαν συμμορία. Βλέπουμε ως τώρα πόσο καλά τους έχει πάει αυτό πολιτικά, ας συνεχίσουν, είναι στο σωστό δρόμο.
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Τυχόν ποινικές ευθύνες, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι υπάρχει δόλος ή επιχειρείται συγκάλυψη, κρίνονται από τα δικαστήρια.
Σωστά, αλλά μόνο εφόσον φτάσουν στα δικαστήρια. Γιατί πολλές φορές, δεν φτάνει τίποτα για γνωστούς λόγους.
-
Andy κανείς άλλη μια φορά επίδειξη του ότι είσαι εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Το τι ψηφίζουν οι ψηφοφόροι είναι τελείως άσχετο για τον σχολιαστή και για το αν πρέπει να έχει άποψη.
Οπως και στις πωλήσεις των αυτοκινήτων.
Για παράδειγμα έχεις δύο μαλακες που επιλέγουν ένα αυτοκίνητο σύμφωνα με τα κριτήρια ενός μαλακα. Οποία και αν είναι αυτά. Η επιλογή τους δεν θα γίνει ορόσημο σε έναν άλλο μη μαλακα. Απλά θα καταγραφεί ως γεγονός.
Αντίστοιχα και στα κόμματα. Για παράδειγμα αναφέρεις το εκλογικό σώμα. Η ΝΔ πήρε τα πρωτεία κυρίως στους ψηφοφόρους τρίτης ηλικίας και δη στην επαρχία.
Έχεις επαφή με την τρίτη ηλικία της επαρχίας; Το γνωρίζεις ότι ένα τεράστιο ποσοστό είναι απόφοιτοι δημοτικού με ότι συνεπάγεται για την ανάπτυξη της κριτικής σκεψης; Οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα από βασικές κοινωνικοπολιτικές γνώσεις. Γνωρίζεις ότι ένα τεράστιο ποσοστό τους πάσχει από ψυχώσεις που εμφανίζονται στην τρίτη ηλικία, φοβίες, σημάδια πρώιμης ανίας κτλ
Και στις πόλεις, μη πάμε μακρυά
Στο λέω τεκμηριωμένα ότι ένα μεγάλο ποσοστό είναι έτσι από άνθρωπο που εργάζεται στον κλάδο της υγείας.
Άρα, το τι ψηφίζει μια κοινωνική ομάδα που είναι πλέον μεγάλη πληθυσμιακά στην Ελλάδα λόγω του δημογραφικού δεν αναιρεί από τον κριτή των γεγονότων την άποψη του.
Από την άλλη θα συμφωνήσω, πως κάποιοι αριστεροί ευκόλως εξάγουν συμπεράσματα σε διάφορα θέματα και βιάζονται.
Αλλού παπά ευαγγέλιο και αυτό
-
@andya3 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3:
Το τι έγινε στα Τέμπη, θέλω να πιστεύω ότι σιγά-σιγά και εν καιρώ θα βγει στο φως. Θα τοποθετηθώ πολιτικά.
Οι πολιτικές ευθύνες των διοικούντων για πράξεις ή παραλείψεις τους, κρίνονται από το λαό στις εκλογές. Τυχόν ποινικές ευθύνες, σε περίπτωση που αποδειχθεί ότι υπάρχει δόλος ή επιχειρείται συγκάλυψη, κρίνονται από τα δικαστήρια.
Έτσι δουλεύει το σύστημα στις δημοκρατικές χώρες και δεν προσαρμόζεται κατά περίπτωση στα γούστα και τις απόψεις του καθενός. Κάτι που αρνούνται μονίμως οι αριστερών πεποιθήσεων, μειώνοντας την αξιοπιστία τους στα μάτια του λαού,
Ο τρόπος που αντιμετωπίζεται και το θέμα των Τεμπών και το θέμα των υποκλοπών από την αριστερά και τους αριστερούς είναι στο πνεύμα των δηλώσεων Τσίπρα, ότι ο Σύριζα δεν είχε την εξουσία όταν κυβέρνησε ή του Πολάκη που ήθελε να αντικαταστήσει όλους τους δικαστικούς της χώρας.
Για την αριστερά οι θεσμοί της χώρας λειτουργούν σαν συμμορία. Βλέπουμε ως τώρα πόσο καλά τους έχει πάει αυτό πολιτικά, ας συνεχίσουν, είναι στο σωστό δρόμο.
Δηλαδή αφού βγήκε ο συνένοχος στη συγκάλυψη Μητσοτάκης και είπε ψέματα σε πρωθυπουργικο διάγγελμα λίγα λεπτά μετά το έγκλημα και τα ψέματα τα εχαψαν οι ψηφοφόροι του και οι μισοί απ αυτούς τον ξαναψηφισαν, άλλος από ευπιστια στο θεσμό, άλλος από φανατισμό, άλλος από άμεσο συμφέρον (διορισμός, ανάθεση κλπ) άλλος από έμμεσο (μέχρι το χρηματιστήριο έκανε κοιλιά), είναι όλοι μαζί πολιτικά αθώοι κι αυτό είναι Δημοκρατία...
Και ο Τασούλας που ήταν διευθυντής στη συγκάλυψη, Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Και τώρα που αποκαλύθφηκαν τα ψέματα;
(Για τα οποία είναι και ποινικά υπολογος οποίος τα λέει, άλλο αν κρύβεται πίσω απ το αξίωμα και τα νομοθετηματα του κωλου).Δεν είναι τυχαίο ότι πήρε 400 χρόνια στους ραγιάδες να σηκώσουν τάχα κεφάλι, κι ότι σκυμμένο θα το χουν μια ζωή και οι απόγονοι τους.
-
Αν κάποιος είναι σχετικός περι χημικων, ας μας το εξηγησει:
Οι πραγματογνωμονες των οικογενειών καταλήγουν σε έκρηξη υδρογονανθρακων που υπολογίζονται και σε περίπου 10 τόνους. Πολύ πιθανή εξήγηση με βάση και την λογική και το τι είδαμε, από την στιγμή που τα (νομίμως υπαρχοντα) υλικά δεν μπορούσαν να πυροδοτήσουν τέτοια έκρηξη.
Ομως 10 τόνοι υδρογοναναθρακων δεν έχουν αφήσει σαφες αποτύπωμα στα πτώματα, τα ρούχα τους, στα βαγόνια κλπ και το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το χώμα από κάτω που ξεμπαζωθηκε/μπαζωθηκε? Πως γίνεται αυτο?
-
Η τιμή χονδρικής του ξυλόλιου είναι κάτω 1000 ευρώ στον τόνο.
Συνεπώς αν ισχύει το σενάριο της νοθείας καυσίμων μιλάμε για ψιλικατζίδικη απάτη μεταφοράς υλικού συνολικής αξίας λίγων χιλιάδων ευρώ εάν πράγματι συζητάμε πχ για 15 τόννους. Εάν κάποιο μεγάλο ψάρι ασχολείται σε μεγάλη κλίμακα με νοθεία καυσίμων τέτοιες ποσότητες υλικών - που θα οδηγούσαν σε τελικά μετά την νοθεία έσοδα λίγων 10δων χιλιάδων ευρώ - είναι αστείες και αναντίστοιχες με την έκταση της υποτιθέμενης διαπλοκής και συγκάληψης.
Το σενάριο της λαθρεμπορίας κολλάει μόνον αν μιλάμε για μικρολαθρεμπορία υπαλλήλων των τραίνων ή εξτραδάκια κολλητών τους αλλά και πάλι δεν εξηγεί πολλά.
Στο ζήτημα τόσο της διερεύνησης όσο και της αποψίλωσης του χώρου έχουν γίνει διαπιστωμένα ΤΕΡΑΤΑ και ΣΗΜΕΙΑ - να μην αναπαράγω εδώ τα σχετικά, ο πρώην 4τροχίτης Λακαφώσης έχει μιλήσει και γράψει διεξοδικά επ αυτού εδώ και μήνες ως προς το τεχνικό μέρος.
Όμως ΚΑΜΙΑ από τις μέχρι τώρα θεωρίες για το τι ακριβώς προκάλεσε την φωτιά και το γιατί έγιναν τα όσα έγιναν ΜΕΤΑ το ατύχημα τόσο επί του πεδίου όσο και σε επίπεδο δικαστικής διερεύνησης και πολιτικής διαχείρισης βγάζει νόημα.
Υπάρχουν κομμάτια στο παζλ που δεν βλέπουμε καν ακόμα.
-
Οι έλληνες πολλές φορές προσπάθησαν να απελευθερωθούν. Απλώς στα 400 χρόνια οι συγκυρίες μας εξυπηρέτησαν καθώς οι Οθωμανοί ήταν αδυνατισμένος διοικητικά και στρατιωτικά και οι μεγάλες δυνάμεις ήθελαν κάποιον νέο, χριστιανό και δικό τους. Ευκαιρία μεγάλη για εμάς και αεραααααα
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα ξεσηκώνονταν κάποιοι αλλά τους έπνιγε ο κατακτητής.
Μόλις 4 έτη από την πτώση της Πόλης εξεγέρθηκαν
Το γεγονός ότι επι 400 έτη και 500 για την υπόλοιπη Ελλάδα προσπαθούσαν να απελευθερωθούν ειναι αξιοθαύμαστο καθώς λίγοι λαοί δεν το βάζουν κάτω για τόσο μεγάλο διάστημα. Μιλάμε για μισή χιλιετηρίδα αγώνων.
Οταν οι άλλοι περνούσαν την αναγέννηση και τον διαφωτισμό εμείς παλεύαμε (μαζί με εμάς και άλλοι λαοί της βαλκανικής ανά περιόδους )
-
Εγω το πρωτο που ειχα ψαξει οταν εγινε το ατυχημα ειναι εαν εχει υπαρξει εκρηξη σε τραινο που ειναι ηλεκτρικο. Βρηκα λοιπον οτι στην Αγγλια μια επιβατικη ηταν να περασει μεσα απο αποβαθρα οπου δεν θα εκανε σταση και γιαυτο περασε γρηγορα αλλα για καποιο λογο επεσε πανω στην γωνια της αποβαθρας και εγινε εκρηξη. Σιγουρα δεν υπηρχε ευφλεκτο υλικο.
Για τα Τεμπη η απαντηση της HT ηταν οτι στα 3 πρωτα βαγονια υπηρχαν πλατιες λαμαρινες.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3