Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 59
    • 60
    • 49 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    1186
    71692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mcmalam @pstroug last edited by

      @pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
      Εχει κανεις την ιδια εμπειρια;

      Έχω οδηγήσει και τα 2. Δεν οδηγησα σε στριφτερό δρόμο με το Τεσλα 3, μου έκανε πολύ θετική εντύπωση η απόσβεση της ανάρτησης και εννοείται η επιτάγχυνση του ηλεκτρικού κινητήρα.
      Είμαι φρέσκος κάτοχος της 120. Φοβερο τιμόνι και αίσθηση στο δρόμο, τελειώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Η 120 όσο και να την πιέσεις, μου βγάζει μεγάλη ασφάλεια στα στριφτερά κομμάτια, αλλά και στην εθνική, νομίζεις ότι είναι μεγαλύτερο όχημα με τη σταθέροτητα που νιώθεις. Δε ξέρω πως ένα τόσο βαρύ όχημα, οπως το TESLA, θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε αντιστοιχες στριφτερές συνθήκες. Δεν έχω τρελάθεί με την επιτάγχυνση της 120, αν και νομίζω γι αυτό φταίει ότι βίωσα το "ηλεκτροκίνητο τραβηγμα", που δε συγκρίνεται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @pstroug last edited by

        @pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):

        Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο

        Εεε τι συγκρίνεις τώρα? Λέμε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς είναι το σημείο αναφοράς (και άσε τον Δία να λέει καινα ονειρεέυται τα μεγαλεία της Άλφα πριν 50 χρόνια), οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με γήινα οχήματα (δεν λέμε για Πόρσε κλπ.).

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • V
          vigilantius__1985 @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

          @pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):

          Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο

          Εεε τι συγκρίνεις τώρα? Λέμε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς είναι το σημείο αναφοράς (και άσε τον Δία να λέει καινα ονειρεέυται τα μεγαλεία της Άλφα πριν 50 χρόνια), οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με γήινα οχήματα (δεν λέμε για Πόρσε κλπ.).

          Εντάξει, η giulia και η stelvio δεν είναι πριν 50 χρόνια. Πολλώ δε μάλλον η junior που σύμφωνα με όλα τα site θέτει τα όρια της σπορ οδικής συμπεριφοράς στα b- suv. Ωστόσο, παρότι έχω giulietta, θα παραδεχτώ ότι ό αντίστοιχος άσσος του τότε (f20), υπερτερούσε. Κρατάω μία μικρή πισινή επειδή η g Μου είναι diesel και ο άσσος που είχα οδηγήσει ήταν βενζίνη. Ίσως το βάρος του ντιζελοκινητήρα έδινε μεγαλύτερη αδράνεια στο μπροστά μέρος. Κατά τα άλλα, ο άσσος είχε καλύτερα κρατήματα, ενώ η g λίγο καλύτερα φρένα

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Z
            znikosz last edited by

            https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-tin-bmw-120-kai-to-yvridiko-ds4/

            P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pstroug @znikosz last edited by fanis75

              @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

              https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-tin-bmw-120-kai-to-yvridiko-ds4/

              Τi να λεμε τωρα .....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @vigilantius__1985 last edited by realzeus

                @vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                αντίστοιχος άσσος του τότε (f20), υπερτερούσε

                Βάρκα-γυαλός ήταν στον δρόμο η F20 σε σύγκριση με την Giulietta. Μόνο σε παιχνίδι με 1η-2α σε πλατείες, λόγω πίσω κίνησης, είχε κάτι να πει απέναντι στην Alfa. Η 3άρα δεν έχει να πει τίποτα απέναντι στην Giulia. Κι άσε τον Φάνη να λέει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • W
                  wantone last edited by

                  Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @wantone last edited by realzeus

                    @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                    Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                    Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                    W R 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                    • W
                      wantone @realzeus last edited by

                      @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                      Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                      τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @wantone last edited by realzeus

                        @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                        Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                        Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                        τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.

                        Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.

                        Επίσης μάλλον μπερδέυεις την πλατφόρμα της Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone @realzeus last edited by

                          @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                          Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                          Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                          τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.

                          Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.

                          δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.

                          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @wantone last edited by realzeus

                            @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                            Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                            Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                            τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.

                            Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.

                            δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.

                            Μετά μιλάς για στοιχειώδεις γνώσεις. Δεν έχει ίδια πλατφόρμα με την 147, αν και εκείνη έστριβε υπέροχα, και φυσικά οι πλατφόρμες είναι συνήθως εξέλιξη της προηγούμενης. Απορώ που ένιωσες ανασφάλεια.

                            Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform
                            147: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_C-platform

                            Αλλά όντως δεν έχει νόημα...

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              wantone @realzeus last edited by wantone

                              @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                              Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                              Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                              τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.

                              Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.

                              δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.

                              Μετά μιλάς για στοιχειώδεις γνώσεις. Δεν έχει ίδια πλατφόρμα με την 147, αν και εκείνη έστριβε υπέροχα, και φυσικά οι πλατφόρμες είναι συνήθως εξέλιξη της προηγούμενης. Απορώ που ένιωσες ανασφάλεια.

                              Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform
                              147: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_C-platform

                              Αλλά όντως δεν έχει νόημα...

                              δεν εχει νοημα δηλ θα σου εγραφα πραγματα που δεν εχουν γινει; κατεβα στην πελοπονησσο να σου δειξω τις στροφες να δεις αν ειναι ευκολο και ποση διαφορα εχουν το ενα αυτοκινητο απο το αλλο. αν φυγει το 147 ειναι ανεξελεγκτο μεχρι να τελειωσει η υποστροφη, τυχερος θα εισαι αν τελειωσει πριν πεσεις σε κανενα γκρεμο η στο αντιθετο ρευμα αν ερχεται καποιος. δεν ειναι τα ιδια αμαξια απλα το ανεφερα γιατι και τα δυο ειναι μπροστοκινητα. ακομα και το Χ1 το μπροστοκινητο μπορει να παρουσιασει αυτη την συμπεριφορα.

                              ΥΓ στον εναν δρομο γινοντε και αναβασεις, ειναι γνωστο τμημα μετα τους Μυλους και προς την Τριπολη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • Z
                                znikosz last edited by

                                https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-bmw-120-o-assos-sto-maniki-toy-monahoy

                                I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster @realzeus last edited by aea4tf

                                  @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                  @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                  Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                                  Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                                  +1

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • I
                                    iceman7 @znikosz last edited by iceman7

                                    @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                    https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-bmw-120-o-assos-sto-maniki-toy-monahoy

                                    Αν γραφτούν μερικά ακόμα τέτοια άρθρα θα πάει στους 15 μήνες η παραγγελία και θα πάρει και 2-3 χιλιάρικα αύξηση ακόμα.

                                    Ο νέος άσσος είναι μια χαρά αυτοκίνητο αν και πιο άσχημο από το προηγούμενο και φυσικά μέσα με τις οθόνες και χωρίς ροδέλα.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • realzeus
                                      realzeus @red_monster last edited by realzeus

                                      @red_monster said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.

                                      Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.

                                      +1

                                      Ε ναι, θαρρείς κι εδώ δεν έχουμε στροφοδιαδρομές για να το διαπιστώσουμε. Σαν μεθυσμένη πήγαινε η F20 σε σύγκριση με την Giulietta. 😄

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        Αλλη μια φορα το οτι εχει νωθρη ρυθμιση δεν εχει σημασια, το 50-50 εχει. Ειναι χαλαρη γιατι με αυτο τον τροπο ειναι ποιο ανετη σε ταχυτητες αυτοκινητοδρομου. Εσυ νομιζεις οτι σου πουλανε σουπερκαρ με 20 χιλιαρικα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrioskosmas @iceman7 last edited by

                                          @iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          @znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-bmw-120-o-assos-sto-maniki-toy-monahoy

                                          Αν γραφτούν μερικά ακόμα τέτοια άρθρα θα πάει στους 15 μήνες η παραγγελία και θα πάρει και 2-3 χιλιάρικα αύξηση ακόμα.

                                          Ο νέος άσσος είναι μια χαρά αυτοκίνητο αν και πιο άσχημο από το προηγούμενο και φυσικά μέσα με τις οθόνες και χωρίς ροδέλα.

                                          κλεβει εκκλησιες η bmw
                                          αν ξεπερασεις τον χωρο αποσκευων είναι μονοδρομος
                                          για μενα το καινουριο πιο ομορφο μέσα εξω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            και για μενα ποιο ασχημο ειναι. ο κινητηρας ειναι ποιο δυνατος απο αυτον των 140 ιππων?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 49 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr