-
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
Εχει κανεις την ιδια εμπειρια;Έχω οδηγήσει και τα 2. Δεν οδηγησα σε στριφτερό δρόμο με το Τεσλα 3, μου έκανε πολύ θετική εντύπωση η απόσβεση της ανάρτησης και εννοείται η επιτάγχυνση του ηλεκτρικού κινητήρα.
Είμαι φρέσκος κάτοχος της 120. Φοβερο τιμόνι και αίσθηση στο δρόμο, τελειώς διαφορετικά αυτοκίνητα. Η 120 όσο και να την πιέσεις, μου βγάζει μεγάλη ασφάλεια στα στριφτερά κομμάτια, αλλά και στην εθνική, νομίζεις ότι είναι μεγαλύτερο όχημα με τη σταθέροτητα που νιώθεις. Δε ξέρω πως ένα τόσο βαρύ όχημα, οπως το TESLA, θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε αντιστοιχες στριφτερές συνθήκες. Δεν έχω τρελάθεί με την επιτάγχυνση της 120, αν και νομίζω γι αυτό φταίει ότι βίωσα το "ηλεκτροκίνητο τραβηγμα", που δε συγκρίνεται. -
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
Εεε τι συγκρίνεις τώρα? Λέμε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς είναι το σημείο αναφοράς (και άσε τον Δία να λέει καινα ονειρεέυται τα μεγαλεία της Άλφα πριν 50 χρόνια), οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με γήινα οχήματα (δεν λέμε για Πόρσε κλπ.).
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Καλησπερα, εκανα προσφατα test drive σε BMW120 και TESLA 3.Το BMW μου φανηκε πολυ καλυτερο στο δρομο (καλυτερο τιμονι, επαφη με τον δρομο, αισθηση σε υψηλη ταχυτητα) και πιο μασιφ πλαισιο
Εεε τι συγκρίνεις τώρα? Λέμε η BMW βγάζει τα καλύτερα αυτοκίνητα και ειδικά σε θέμα οδικής συμπεριφοράς είναι το σημείο αναφοράς (και άσε τον Δία να λέει καινα ονειρεέυται τα μεγαλεία της Άλφα πριν 50 χρόνια), οπότε δεν υπάρχει σύγκριση με γήινα οχήματα (δεν λέμε για Πόρσε κλπ.).
Εντάξει, η giulia και η stelvio δεν είναι πριν 50 χρόνια. Πολλώ δε μάλλον η junior που σύμφωνα με όλα τα site θέτει τα όρια της σπορ οδικής συμπεριφοράς στα b- suv. Ωστόσο, παρότι έχω giulietta, θα παραδεχτώ ότι ό αντίστοιχος άσσος του τότε (f20), υπερτερούσε. Κρατάω μία μικρή πισινή επειδή η g Μου είναι diesel και ο άσσος που είχα οδηγήσει ήταν βενζίνη. Ίσως το βάρος του ντιζελοκινητήρα έδινε μεγαλύτερη αδράνεια στο μπροστά μέρος. Κατά τα άλλα, ο άσσος είχε καλύτερα κρατήματα, ενώ η g λίγο καλύτερα φρένα
-
-
@znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):
https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-tin-bmw-120-kai-to-yvridiko-ds4/
Τi να λεμε τωρα .....
-
@vigilantius__1985 said in BMW 1 Series F70 (2024):
αντίστοιχος άσσος του τότε (f20), υπερτερούσε
Βάρκα-γυαλός ήταν στον δρόμο η F20 σε σύγκριση με την Giulietta. Μόνο σε παιχνίδι με 1η-2α σε πλατείες, λόγω πίσω κίνησης, είχε κάτι να πει απέναντι στην Alfa. Η 3άρα δεν έχει να πει τίποτα απέναντι στην Giulia. Κι άσε τον Φάνη να λέει...
-
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.
Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.
Επίσης μάλλον μπερδέυεις την πλατφόρμα της Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.
Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.
δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.
Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.
δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.
Μετά μιλάς για στοιχειώδεις γνώσεις. Δεν έχει ίδια πλατφόρμα με την 147, αν και εκείνη έστριβε υπέροχα, και φυσικά οι πλατφόρμες είναι συνήθως εξέλιξη της προηγούμενης. Απορώ που ένιωσες ανασφάλεια.
Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform
147: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_C-platformΑλλά όντως δεν έχει νόημα...
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 10 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
τα εχω οδηγησει επαναλαμβανεις τα ιδια και τα ιδια και τα εχουμε ξανασυζητησει. το Τζουλιετα ειναι ενα αρχαιο σασσι το Φ20 ηταν καινουριο σασσι στην εποχη του. Η διαφορα ειναι τεραστια. Εσυ βλεπεις μονο το σημα εχεις μεινει στο 1970 οπου η Αλφα μεγαλουργουσε.
Όχι φίλε, βλέπω τις ίδιες γρήγορες καμπές όπου έμπαινα με περισσότερα με την Alfa και αυτή ήταν βράχος και με παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ η BMW έπλεε σαν σκούνα. Δεν έχω επαφή με Alfa των '70s.
δεν εχει νοημα αυτη η συζητηση ειλικρινα, ειδικα σε στροφες το 147 ειναι επικινδυνο ενω το Φ20 ειναι ανετο ακομα και +20 χμ πανω. λογω του 50-50. Σιγα μην το Τζουλιετα να ειναι τοσο διαφορετικο. Ειναι θεμα φυσικης.
Μετά μιλάς για στοιχειώδεις γνώσεις. Δεν έχει ίδια πλατφόρμα με την 147, αν και εκείνη έστριβε υπέροχα, και φυσικά οι πλατφόρμες είναι συνήθως εξέλιξη της προηγούμενης. Απορώ που ένιωσες ανασφάλεια.
Giulietta: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Compact_platform
147: https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_C-platformΑλλά όντως δεν έχει νόημα...
δεν εχει νοημα δηλ θα σου εγραφα πραγματα που δεν εχουν γινει; κατεβα στην πελοπονησσο να σου δειξω τις στροφες να δεις αν ειναι ευκολο και ποση διαφορα εχουν το ενα αυτοκινητο απο το αλλο. αν φυγει το 147 ειναι ανεξελεγκτο μεχρι να τελειωσει η υποστροφη, τυχερος θα εισαι αν τελειωσει πριν πεσεις σε κανενα γκρεμο η στο αντιθετο ρευμα αν ερχεται καποιος. δεν ειναι τα ιδια αμαξια απλα το ανεφερα γιατι και τα δυο ειναι μπροστοκινητα. ακομα και το Χ1 το μπροστοκινητο μπορει να παρουσιασει αυτη την συμπεριφορα.
ΥΓ στον εναν δρομο γινοντε και αναβασεις, ειναι γνωστο τμημα μετα τους Μυλους και προς την Τριπολη.
-
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
+1
-
@znikosz said in BMW 1 Series F70 (2024):
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-bmw-120-o-assos-sto-maniki-toy-monahoy
Αν γραφτούν μερικά ακόμα τέτοια άρθρα θα πάει στους 15 μήνες η παραγγελία και θα πάρει και 2-3 χιλιάρικα αύξηση ακόμα.
Ο νέος άσσος είναι μια χαρά αυτοκίνητο αν και πιο άσχημο από το προηγούμενο και φυσικά μέσα με τις οθόνες και χωρίς ροδέλα.
-
@red_monster said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μην το παρεις τοτε. Παντως Δια να συγκρινεις F20 με το αρχαιο Gullietta φανερωνει ελλειψη γνωσεων και στα βασικα.
Ορίστε; Αν είναι η Giulietta αρχαία, άλλο τόσο είναι και η F20. Ίδια εποχής ήταν, 15 μήνες διαφορά είχαν όταν βγήκαν, Πολύ καλύτερο αυτοκίνητο στον δρόμο η Alfa. Αν τα είχες οδηγήσει back to back θα το διαπίστωνες.
+1
Ε ναι, θαρρείς κι εδώ δεν έχουμε στροφοδιαδρομές για να το διαπιστώσουμε. Σαν μεθυσμένη πήγαινε η F20 σε σύγκριση με την Giulietta.
BMW 1 Series F70 (2024)