-
Ένα στραπατσαρισμένο υπήρχε πάνω σε πλατφόρμα, στη διασταύρωση Κηφισίας με Πανόρμου...
Σίγουρα όταν το έβλεπες, ίσως και ασυναίσθητα, έκοβες ταχύτητα...
Δεν ξέρω μετά από λίγο τι γινόταν...
-
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
με διασυνδέσεις
Θα πρεπε να τις λένε τις διασυνδέσεις. Ονόματα. Αν και νομικά δυσκολο να τους τρεξει κανείς ωστόσο να μένει στη συνείδηση των ψηφοφόρων/πελατών ότι είναι συνεργοί σε δολοφονία και συνεργοί στον ξευτελισμό της ζωής τους.
Άλλες σκέψεις σχετικά με το θέμα: μακάρι στο κοντινό μέλλον τα αυτοκίνητα να οδηγούν τον εαυτό τους και να μην υπάρχει καν η επιλογή να οδηγήσει κανείς. Η μόνη σωτηρία για μια χώρα με τόσα πολλά γίδια που παριστάνουν τους ανθρώπους.
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Τις πινακίδες που γράφουνε πίσω ότι ζημιά έχει 2 χρόνια φυλάκιση εννοείς?
Πάντως Αγγλία κατεβάζουν αβέρτα τις κάμερες ελέγχου δακτυλίων. -
Σφοδρο ατυχημα στην Πατρα - Πυργου. Σε ενα δρομο που περνας απο τυχη.
-
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Τις πινακίδες που γράφουνε πίσω ότι ζημιά έχει 2 χρόνια φυλάκιση εννοείς?
Πάντως Αγγλία κατεβάζουν αβέρτα τις κάμερες ελέγχου δακτυλίων.Ναι. Αυτές. Και δεν μιλάω για καμία τελειωμένη περιοχή τύπου Μενίδι.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Νομιζω ότι στην ίδια χώρα κάποιοι βάζουν πινακίδες κυκλφορίας. Για να κάνουν τον δρόμο προέκταη του ιδιωτικού τους χώρου.
-
Σοκάρει ο Πρόεδρος Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σχεδόν δύο χρόνια μετά το δυστύχημα των Τεμπών, η κατάσταση στους σιδηροδρόμους δεν έχει αλλάξει καθόλου, μιας και τα συνεχόμενα περιστατικά-ατυχήματα που καταγράφονται καθημερινά δείχνουν την ένδεια υποδομών, την έλλειψη οργάνωσης, αλλά και τη συνεχή υποχρηματοδότηση από το κράτος.
Και στα δύο περιστατικά από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα, ενώ ακόμη και η ίδια η Hellenic Train, η οποία πολλές φορές έχει προσπαθήσει να… βγάλει τρελούς τους εργαζόμενους, παραδέχτηκε ότι οι μπάρες δεν κατέβηκαν, όπως θα έπρεπε να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Βέβαια, αν κρίνουμε με τα όσα δήλωσε στο topontiki.gr, ο Βασίλης Ζαβογιάννης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από όσο φανταζόμαστε.
Για το περιστατικό της Πάτρας, ανέφερε πως δεν έφταιγε ο ΟΣΕ, μιας και στο σημείο υπάρχουν 3 μπάρες συνεργαζόμενες, δηλαδή ανοίγουν και κλείνουν ταυτόχρονα. Το τρένο από το σημείο περνά μέσα σε 2,5 λεπτά, αλλά επειδή υπήρξε καθυστέρηση υπάρχει χρονοδιακόπτης στις μπάρες, ο οποίος έχει διάρκεια 3,5 λεπτά.
«Ο οδηγός πέρασε κανονικά, οι μπάρες ήταν ανοιχτές. Θα έπρεπε να υπάρχει φύλαξη στο σημείο. Ο σιδηρόδρομος δεν αντέχει άλλα έξοδα, την ασφάλεια πρέπει να την πληρώνει το κράτος», ανέφερε ο κ. Ζαβογιάννης, ενώ τόνισε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις «ο κανονισμός λέει το τρένο να περνάει με χαμηλή ταχύτητα και ο οδηγός πρέπει να κορνάρει συνέχεια, για αυτό και δεν είχαμε θύματα».
Παράλληλα, εστίασε στο γεγονός ότι ο σιδηρόδρομος θα έπρεπε να κλειστός παντού και όχι ανοιχτός όπως είναι τώρα. Όπως δήλωσε «αυτό που έγινε στην Πάτρα έχει συμβεί και σε άλλες περιπτώσεις. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα, ο σιδηρόδρομος είναι απαξιωμένος, όταν οι μπάρες δεν είναι φυλασσόμενες, προκύπτουν τέτοια περιστατικά».
Όσον αφορά τη γενικότερη κατάσταση στον σιδηρόδρομο μετά το δυστύχημα των Τεμπών, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζει πως «δεν έχουμε δει καμία αλλαγή στον σιδηρόδρομο, τα πράγματα είναι χειρότερα μετά το δυστύχημα των Τεμπών, υπάρχει τεράστια έλλειψη προσωπικού στις τεχνικές βάσεις, εκεί που φτιάνονται τα τρένα.
Επιπλέον, μίλησε για τρένα τα οποία είναι γερασμένα, μιας και η ηλικία τους ξεπερνά τα 25 έτη, ενώ ακόμη και τα τρένα που πήραμε από την Ιταλία είναι 35 ετών. «Τα πληρώσαμε 50 εκατομμύρια και από τα 5 κυκλοφορεί μόλις το 1. Τα άλλα 4 παρουσιάζουν προβλήματα, είναι χαλασμένα», σημείωσε.
Αποκαλυπτικός και για την κατάσταση που επικρατεί στη Hellenic Train ήταν ο κ. Ζαβογιάννης αφού τόνισε ότι «έχουμε προβλήματα με τα εργοστάσια και τα μηχανοστάσια, τα οποία είναι σε άθλια κατάσταση. Σημειώνονται πολλά εργατικά ατυχήματα στα εργοστάσια, ενώ υπάρχει μεγάλο θέμα και με την εύρεση ανταλλακτικών. Τα υπόλοιπα τρένα τα νοικιάζει από τη ΓΕΟΣΕ, λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών».
Το πιο σοκαριστικό από όσα ανέφερε στο topontiki.gr, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού είναι ότι μέσα στο 2023 σημειώθηκαν 2.300 ακινητοποιήσεις τρένων, ενώ μετά την κακοκαιρία Daniel όπου καταστράφηκε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας δεν έχει υπάρξει σχεδόν καμία επιδιόρθωση.
Από τα Παλαιοφάρσαλα μέχρι και την Καλαμπάκα δεν έχει αποκατασταθεί η γραμμή, οι ζημιές αγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ούτε στον Βόλο υπάρχει τρένο.
-
Ο σιδηρόδρομος δεν αντέχει άλλα έξοδα, την ασφάλεια πρέπει να την πληρώνει το κράτος
Το ζουμί. -
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Από τα Παλαιοφάρσαλα μέχρι και την Καλαμπάκα δεν έχει αποκατασταθεί η γραμμή, οι ζημιές αγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ούτε στον Βόλο υπάρχει τρένο.
Δεν έχει κανένα λόγο να φτιαχτούν αυτές οι γραμμές. Έτσι κι αλλιώς άδεια πηγαινοέρχονται. Στον Βόλο πιο συχνά γίνονταν με λεωφορείο η ανταπόκριση απ' ότι με τρένο.
-
Κάπου μου πετάχτηκε αυτό. Ισχύει ή είναι fake news?
-
Με τόσους που έχει βαφτήσει το σόι όλα είναι πιθανά.
-
Οπως πάντα οι συνδικαλιστές μισές αλήθειες...
Αρχικά μακάρι να ήταν 3 εκ οι ζημιές...
Είναι πάνω από 300 εκ.
Επίσης στην Πάτρα άναψε λαμπάκι στο τρένο, γερμανικό νομίζω είναι.. , αν και τώρα έχουν ενωθεί οι εταιρείες των τρένων σε μεγαλύτερες για λόγους ανταγωνισμού με τις μη ευρωπαϊκές, ο οδηγός λοιπόν σταμάτησε, η μπάρες είχαν ανοίξει αλλά έχουν χρονοδιακόπτη και όταν περάσουν τα 3,5 λεπτά ανεβαίνουν αυτόματα για να μην μπλοκάρει η κυκλοφορία. Το τρένο όταν ξεκίνησε έπρεπε να πηγαίνει κορνάροντας και με πολύ μικρή ταχύτητα τα λίγα μέτρα που έμεναν μέχρι την διάβαση.
Προφανώς ο οδηγός του αυτοκινήτου, δεν το άκουσε, ΑΑΑΑΑΝ κόρναρε, έτσι και αλλιώς έχει στοπ στην μπάρα, αλλά το βασικό ήταν ότι ο οδηγός που είναι η δουλειά του έπρεπε να έχει τον νου του.
Από τις φωτογραφίες του αυτοκινήτου, δείχνει ότι δεν πήγαινε όσο σιγά έπρεπε, γιατί το αμάξι καταστράφηκε και ο οδηγός τραυματίστηκε.
Προφανώς ο συνδικαλιστής πρέπει να προστατέψει τον ψηφοφόρο του, αλλά έτσι και αλλιώς υπάρχει έρευνα σε βάρος του.
Το κακό είναι ότι παλιότερα οι σιδηροδρομικοί έκαναν δουλειά που τους άρεσε.
Αυτοί που μπήκαν μετά το ξεβλάχεμα, έχουν την κλασσική νοοτροπία του ξύστη. Και που είμαι εδώ πολύ τους είναι...
Φαίνεται και από την άποψη του συνδικαλιστή, ότι πρέπει να υπάρχει φύλακας στις διαβάσεις της Πάτρας, αλλά μάλλον θα έχει συγκινηθεί από τις δηλώσεις του δημάρχου που θέλει τούνελ 9 χλμ κόστους 3 δις για την πόλη του.
Αλλά είπαμε. Αν οι κυβερνήσεις ήταν σοβαρές, θα έλεγαν βεβαίως θέλουμε όμως 5 φορές πάνω ο ΕΝΦΙΑ στους Πατρινούς και όλη η περιουσία του Δήμου στο Υπερταμείο και ας πληρώνει τους υπαλλήλους του από τα λεφτόδεντρα που συντηρεί ο δημαρχούλης...
-
@criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
η του.
Αλλά είπαμε. Αν οι κυβερνήσεις ήταν σοβαρές, θα έλεγαν βεβαίως θέλουμε όμως 5 φορές πάνω ο ΕΝΦΙΑ στους Πατρινούς και όλη η περιουσία του Δήμου στο Υπερταμείο και ας πληρώνει τους υπαλλήλους του από τα λεφτόδεντρα που συντηρεί ο δημαρχούλης...
Εχεις καταλάβει ότι λες ασυναρτησίες, ότι φτάνεις σε επίπεδα που ούτε οι εχθροί μιας χώρας δεν θα ξεστομουσαν επειδή κάποιος είναι αριστερός δήμαρχος;
Τα δημόσια έργα επιμερίζονται στο σύνολο της οικονομίας, διότι Ελλάδα δεν είναι μονάχα όπου πηγαίνεις εσύ αλλά και όπου δεν πηγαίνεις και ούτε έχεις πατήσει ποτέ το πόδι σου.
Εάν η Πάτρα χρειάζεται ένα τεράστιο έργο, κάποτε θα πρέπει να γίνει. Οπως έγινε στην Θεσσαλονίκη. Και το πληρώνει στο σύνολο της η ελληνική οικονομία.
Η τρίτη ηλικία σου αφαιρεί το φρένο και μπαίνεις στο φάσμα του ακαταλόγιστου. Συγκεντρώσου
-
@lap said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
η του.
Αλλά είπαμε. Αν οι κυβερνήσεις ήταν σοβαρές, θα έλεγαν βεβαίως θέλουμε όμως 5 φορές πάνω ο ΕΝΦΙΑ στους Πατρινούς και όλη η περιουσία του Δήμου στο Υπερταμείο και ας πληρώνει τους υπαλλήλους του από τα λεφτόδεντρα που συντηρεί ο δημαρχούλης...
Εχεις καταλάβει ότι λες ασυναρτησίες, ότι φτάνεις σε επίπεδα που ούτε οι εχθροί μιας χώρας δεν θα ξεστομουσαν επειδή κάποιος είναι αριστερός δήμαρχος;
Τα δημόσια έργα επιμερίζονται στο σύνολο της οικονομίας, διότι Ελλάδα δεν είναι μονάχα όπου πηγαίνεις εσύ αλλά και όπου δεν πηγαίνεις ούτε έχεις πατήσει ποτέ το πόδι σου.
Η τρίτη ηλικία σου αφαιρεί το φρένο και μπαίνεις στο φάσμα του ακαταλόγιστου. Συγκεντρώσου
Μαζέψου. 3 δις είναι όσο η γραμμή 4 που εξυπηρετεί 4 εκ ανθρώπους και όχι η Πάτρα των 250000.
Πίσσα και πούπουλα στους λαικιστές βλαχοδήμαρχους.
Δες στο Μόναχο, στο Βερολίνο, στο Παρίσι να δεις ότι οι γραμμές είναι σε πολλά σημεία ορατές και δεν λένε βλακείες εκεί οι ιδεολογικά ανόητοι.
-
Και γιατί να μην τα πάρουν από δύο τρεις κλάδους. Από τους κλέφτες εργολάβους και τους γιατρούς;
Μονάχα οι γιατροί των Αθηνών και δη του κέντρου είχαν φοροδιαφυγή όσο ολόκληρος ο ενφια που επιβλήθηκε στη χώρα κατά τα μνημόνια.
Οπότε ορίστε μια πρακτική λύση. Πίσσα και πούπουλα σε εργολάβους και δέσμευση όλων των περιουσιών τους που δεν δικαιολογούνται. Πώληση των περιουσιών τους σε επενδυτές του εξωτερικού να τα κάνουν βραχεία μίσθωση και βρίσκουμε αρκετά.
Καλό ε;;;;
-
@lap said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Και γιατί να μην τα πάρουν από δύο τρεις κλάδους. Από τους κλέφτες εργολάβους και τους γιατρούς;
Μονάχα οι γιατροί των Αθηνών και δη του κέντρου είχαν φοροδιαφυγή όσο ολόκληρος ο ενφια που επιβλήθηκε στη χώρα κατά τα μνημόνια.
Οπότε ορίστε μια πρακτική λύση. Πίσσα και πούπουλα σε εργολάβους και δέσμευση όλων των περιουσιών τους που δεν δικαιολογούνται.
Και στους πασόκους και στους απογόνους τους...
Σε έσκισα στον λαϊκισμό...
-
@criuser said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@lap said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Και γιατί να μην τα πάρουν από δύο τρεις κλάδους. Από τους κλέφτες εργολάβους και τους γιατρούς;
Μονάχα οι γιατροί των Αθηνών και δη του κέντρου είχαν φοροδιαφυγή όσο ολόκληρος ο ενφια που επιβλήθηκε στη χώρα κατά τα μνημόνια.
Οπότε ορίστε μια πρακτική λύση. Πίσσα και πούπουλα σε εργολάβους και δέσμευση όλων των περιουσιών τους που δεν δικαιολογούνται.
Και στους πασόκους και στους απογόνους τους...
Σε έσκισα στον λαϊκισμό...
Σε όλους. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.
Είπαμε. Βάζεις ένα λογισμικό κάνει αναλύσεις και σύγκριση τιμών σε εκατομμύρια συναλλαγές, βγάζει μια σούμα και αναλογία, βάζεις και έναν συντελεστή ελαστικότητας και ξεκινάς τις δεσμεύσεις ή είσπραξη όσων δεν καταβλήθηκαν τόσα έτη με νόμιμο τόκο υπερημερίας.
Να δεις κάτι έργα στην Πάτρα..... θα τρίβεις τα μάτια σου
-
Στην Θεσσαλονίκη έχω την αίσθηση πως το έργο κόστιζε 3 δις λόγω των αρχαίων, των συστημάτων, των σταθμών, των τραίνων αλλά και μέσα στην τιμή συμπεριλαμβάνουν και τις μελλοντικές επεκτάσεις.
Οπότε η αναλογία που έκανες 9 χλμ σήραγγα = 3 δις μάλλον είναι υπερβολική.
-
@tgd said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Νομιζω ότι στην ίδια χώρα κάποιοι βάζουν πινακίδες κυκλφορίας. Για να κάνουν τον δρόμο προέκταη του ιδιωτικού τους χώρου.
Πινακίδες βάζει η τροχαία ή/και ο δήμος. Γενικότερα οι "αρχές". Που τις έχουνε τα γίδια που αναφέρω γραμένες στα @@ τους. Οι οποίες αρχές αντιπροσωπέυουν το γενικότερο συμφέρον - δηλαδή όλους εμάς γενικα και κανέναν συγκεκριμμένα. Τουλ´χιστο όσο αφορά στον ΚΟΚ.
Τώρα αν αναφέρεσαι σε άλλα γίδια που μέσω "μέσων" στραβώνουν την έννοια του γενικού καλού ώστε να βάλει πχ ο δήμος τις πινακίδες που αυτοί θέλουν τότε πάσο.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@tgd said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Νομιζω ότι στην ίδια χώρα κάποιοι βάζουν πινακίδες κυκλφορίας. Για να κάνουν τον δρόμο προέκταη του ιδιωτικού τους χώρου.
Πινακίδες βάζει η τροχαία ή/και ο δήμος. Γενικότερα οι "αρχές". Που τις έχουνε τα γίδια που αναφέρω γραμένες στα @@ τους. Οι οποίες αρχές αντιπροσωπέυουν το γενικότερο συμφέρον - δηλαδή όλους εμάς γενικα και κανέναν συγκεκριμμένα. Τουλ´χιστο όσο αφορά στον ΚΟΚ.
Τώρα αν αναφέρεσαι σε άλλα γίδια που μέσω "μέσων" στραβώνουν την έννοια του γενικού καλού ώστε να βάλει πχ ο δήμος τις πινακίδες που αυτοί θέλουν τότε πάσο.
Η τροχαία και η αστυνομία γενικότερα δεν βάζει οδική σήμανση, γνωμοδοτεί σε ορισμένες περιπτώσεις ή και όχι, ο δήμος έχει την αρμοδιότητα της σήμανσης των οδών του. Προφανώς εξαιρούνται οι Ε.Ο. , αυτοκινητόδρομοι κτλ.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#