-
Ένα στραπατσαρισμένο υπήρχε πάνω σε πλατφόρμα, στη διασταύρωση Κηφισίας με Πανόρμου...
Σίγουρα όταν το έβλεπες, ίσως και ασυναίσθητα, έκοβες ταχύτητα...
Δεν ξέρω μετά από λίγο τι γινόταν...
-
@piliourits said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
με διασυνδέσεις
Θα πρεπε να τις λένε τις διασυνδέσεις. Ονόματα. Αν και νομικά δυσκολο να τους τρεξει κανείς ωστόσο να μένει στη συνείδηση των ψηφοφόρων/πελατών ότι είναι συνεργοί σε δολοφονία και συνεργοί στον ξευτελισμό της ζωής τους.
Άλλες σκέψεις σχετικά με το θέμα: μακάρι στο κοντινό μέλλον τα αυτοκίνητα να οδηγούν τον εαυτό τους και να μην υπάρχει καν η επιλογή να οδηγήσει κανείς. Η μόνη σωτηρία για μια χώρα με τόσα πολλά γίδια που παριστάνουν τους ανθρώπους.
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Τις πινακίδες που γράφουνε πίσω ότι ζημιά έχει 2 χρόνια φυλάκιση εννοείς?
Πάντως Αγγλία κατεβάζουν αβέρτα τις κάμερες ελέγχου δακτυλίων. -
Σφοδρο ατυχημα στην Πατρα - Πυργου. Σε ενα δρομο που περνας απο τυχη.
-
@antonakis said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
ΥΓ: Προς επίρρωση της παραπάνω παραγράφου. Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Τις πινακίδες που γράφουνε πίσω ότι ζημιά έχει 2 χρόνια φυλάκιση εννοείς?
Πάντως Αγγλία κατεβάζουν αβέρτα τις κάμερες ελέγχου δακτυλίων.Ναι. Αυτές. Και δεν μιλάω για καμία τελειωμένη περιοχή τύπου Μενίδι.
-
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Ξέρετε εσείς καμία άλλη χώρα όπου πάει ένα γίδι που παριστάνει τον άνθρωπο και κατεβάζει πινακίδες οδικής κυκλοφορίας γιατί έτσι γουστάρει; Εγώ δεν ξέρω.
Νομιζω ότι στην ίδια χώρα κάποιοι βάζουν πινακίδες κυκλφορίας. Για να κάνουν τον δρόμο προέκταη του ιδιωτικού τους χώρου.
-
Σοκάρει ο Πρόεδρος Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σχεδόν δύο χρόνια μετά το δυστύχημα των Τεμπών, η κατάσταση στους σιδηροδρόμους δεν έχει αλλάξει καθόλου, μιας και τα συνεχόμενα περιστατικά-ατυχήματα που καταγράφονται καθημερινά δείχνουν την ένδεια υποδομών, την έλλειψη οργάνωσης, αλλά και τη συνεχή υποχρηματοδότηση από το κράτος.
Και στα δύο περιστατικά από τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα, ενώ ακόμη και η ίδια η Hellenic Train, η οποία πολλές φορές έχει προσπαθήσει να… βγάλει τρελούς τους εργαζόμενους, παραδέχτηκε ότι οι μπάρες δεν κατέβηκαν, όπως θα έπρεπε να γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις.
Βέβαια, αν κρίνουμε με τα όσα δήλωσε στο topontiki.gr, ο Βασίλης Ζαβογιάννης, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από όσο φανταζόμαστε.
Για το περιστατικό της Πάτρας, ανέφερε πως δεν έφταιγε ο ΟΣΕ, μιας και στο σημείο υπάρχουν 3 μπάρες συνεργαζόμενες, δηλαδή ανοίγουν και κλείνουν ταυτόχρονα. Το τρένο από το σημείο περνά μέσα σε 2,5 λεπτά, αλλά επειδή υπήρξε καθυστέρηση υπάρχει χρονοδιακόπτης στις μπάρες, ο οποίος έχει διάρκεια 3,5 λεπτά.
«Ο οδηγός πέρασε κανονικά, οι μπάρες ήταν ανοιχτές. Θα έπρεπε να υπάρχει φύλαξη στο σημείο. Ο σιδηρόδρομος δεν αντέχει άλλα έξοδα, την ασφάλεια πρέπει να την πληρώνει το κράτος», ανέφερε ο κ. Ζαβογιάννης, ενώ τόνισε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις «ο κανονισμός λέει το τρένο να περνάει με χαμηλή ταχύτητα και ο οδηγός πρέπει να κορνάρει συνέχεια, για αυτό και δεν είχαμε θύματα».
Παράλληλα, εστίασε στο γεγονός ότι ο σιδηρόδρομος θα έπρεπε να κλειστός παντού και όχι ανοιχτός όπως είναι τώρα. Όπως δήλωσε «αυτό που έγινε στην Πάτρα έχει συμβεί και σε άλλες περιπτώσεις. Δεν υπάρχει καμία μέριμνα, ο σιδηρόδρομος είναι απαξιωμένος, όταν οι μπάρες δεν είναι φυλασσόμενες, προκύπτουν τέτοια περιστατικά».
Όσον αφορά τη γενικότερη κατάσταση στον σιδηρόδρομο μετά το δυστύχημα των Τεμπών, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζει πως «δεν έχουμε δει καμία αλλαγή στον σιδηρόδρομο, τα πράγματα είναι χειρότερα μετά το δυστύχημα των Τεμπών, υπάρχει τεράστια έλλειψη προσωπικού στις τεχνικές βάσεις, εκεί που φτιάνονται τα τρένα.
Επιπλέον, μίλησε για τρένα τα οποία είναι γερασμένα, μιας και η ηλικία τους ξεπερνά τα 25 έτη, ενώ ακόμη και τα τρένα που πήραμε από την Ιταλία είναι 35 ετών. «Τα πληρώσαμε 50 εκατομμύρια και από τα 5 κυκλοφορεί μόλις το 1. Τα άλλα 4 παρουσιάζουν προβλήματα, είναι χαλασμένα», σημείωσε.
Αποκαλυπτικός και για την κατάσταση που επικρατεί στη Hellenic Train ήταν ο κ. Ζαβογιάννης αφού τόνισε ότι «έχουμε προβλήματα με τα εργοστάσια και τα μηχανοστάσια, τα οποία είναι σε άθλια κατάσταση. Σημειώνονται πολλά εργατικά ατυχήματα στα εργοστάσια, ενώ υπάρχει μεγάλο θέμα και με την εύρεση ανταλλακτικών. Τα υπόλοιπα τρένα τα νοικιάζει από τη ΓΕΟΣΕ, λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών».
Το πιο σοκαριστικό από όσα ανέφερε στο topontiki.gr, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού είναι ότι μέσα στο 2023 σημειώθηκαν 2.300 ακινητοποιήσεις τρένων, ενώ μετά την κακοκαιρία Daniel όπου καταστράφηκε το σιδηροδρομικό δίκτυο της Θεσσαλίας δεν έχει υπάρξει σχεδόν καμία επιδιόρθωση.
Από τα Παλαιοφάρσαλα μέχρι και την Καλαμπάκα δεν έχει αποκατασταθεί η γραμμή, οι ζημιές αγγίζουν τα 3 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ούτε στον Βόλο υπάρχει τρένο.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#