-
@criuser said in CarTalk.gr:
Αυτοκίνητο της χρονιάς βγήκε όμως. Τρίτο το C3.
Δεν λέει κάτι αυτό. Εαν δεις διαχρονικά ποια βγαίνουν COTY, ελάχιστα ειναι αμάξια της προκοπής. Τα κριτήρια που ψηφίζουν είναι ηλίθια και οι επιλογές τελείως υποκειμενικές.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Αυτοκίνητο της χρονιάς βγήκε όμως. Τρίτο το C3.
Δεν λέει κάτι αυτό. Εαν δεις διαχρονικά ποια βγαίνουν COTY, ελάχιστα ειναι αμάξια της προκοπής. Τα κριτήρια που ψηφίζουν είναι ηλίθια και οι επιλογές τελείως υποκειμενικές.
- Δημόσιες σχέσεις
-
Οταν δεν βγαίνουν αυτά που θέλουμε είναι δημόσιες σχέσεις.
Οταν βγαίνουν είναι επειδή το αξίζουν...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Οταν δεν βγαίνουν αυτά που θέλουμε είναι δημόσιες σχέσεις.
Οταν βγαίνουν είναι επειδή το αξίζουν...
Αυτό το λές εσύ. Εγώ λέει κάτι πολύ απλό και αντικειμενικό: εαν δεις τα COTY διαχρονικά, ελάχιστες φορές ειναι καλά αμάξια, συνήθως ειναι μέτρια. Δεν έχουν κανένα κριτήριαο μέσου αγοραστή, αλλά δημοσιογράφου που τα οδηγεί τσάμπα και δεν ασχολείται με κόστη, αξιοπιστία, εμπορικότητα, καθημερινή μετακίνηση, κόστος σέρβις και επισκευών κλπ. Διάβασε να δεις πως επιλέγει ο κάθε δημοσιογράφος του θεσμού και θα καταλάβεις πολλά!
-
Αξιολογούν μια σειρά κριτηρίων με τη μέθοδο του διάσημου καθηγητή Dr. Τουκιθεμπλόμ!
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι, μπας και δούμε καμιά καλή τιμή.
Έβλεπα προχθές τις πωλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα
η Renault 5η στην Ευρώπη και 14η Ελλάδα
Dacia 9η Ευρώπη και 16η Ελλάδα
Αυτό είναι σημάδι κακού αντιπροσώπουνομιζω αυτες τις μερες γινεται πραξη....
Για αυτό δεν έχουν φέρει και αρκετά αυτοκίνητα ακόμη στην Ελλάδα;
Πχ Symbioz.
Περιμένω να δω τιμές, καθώς φαίνεται σχετικά καλή επιλογή, θα έχουμε κάποια θετική έκπληξη; -
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι, μπας και δούμε καμιά καλή τιμή.
Έβλεπα προχθές τις πωλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα
η Renault 5η στην Ευρώπη και 14η Ελλάδα
Dacia 9η Ευρώπη και 16η Ελλάδα
Αυτό είναι σημάδι κακού αντιπροσώπουΜε τις τιμές που έχει μέχρι τώρα τι να πουλήσει εδώ; Ποιος θα αγοράσει Austral ή ηλεκτρικό Megane;
Εκτός τόπου και χρόνου είναι. -
2023 Avenger, 2024 Scenic, 2025 R5. Το λες και ανέκδοτο.
Η ελληνική αντιπροσωπεία περνά σε χέρια ισραηλινού ομίλου.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
2023 Avenger, 2024 Scenic, 2025 R5. Το λες και ανέκδοτο.
Η ελληνική αντιπροσωπεία περνά σε χέρια ισραηλινού ομίλου.
ε ναι, αυτα τους λεω....
απο 1/2 -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
2023 Avenger, 2024 Scenic, 2025 R5. Το λες και ανέκδοτο.
Η ελληνική αντιπροσωπεία περνά σε χέρια ισραηλινού ομίλου.
Να σου δωσω ένα τηλέφωνο από την εβραϊκή συναγωγή να τα οδηγείς πρώτος;
-
Είχε βγει και το νέο Hyundai Kona COTY από έναν φορέα, άρα;
-
Οι σοφοί της αυτοκίνησης ψήφισαν: αυτό είναι το καλύτερο μοντέλο του 2025!
https://cartalk.gr/renault-5-kai-alpine-a290-evropaiko-aftokinito-tis-chronias/
-
Το Škoda Enyaq φρεσκάρεται και φλερτάρει με τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας.
https://cartalk.gr/ananeosi-gia-skoda-enyaq-590-chiliometra-aftonomias/
-
TI ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Η επιδότηση τελείωσε, αλλά ακόμα και χωρίς αυτήν, τέτοιο εξοπλισμό ΔΕΝ βρίσκεις σε αυτά τα χρήματα. -
Γάτος λαμβάνει; Να δω πόσο μεγάλη μπαλαντέζα θα αγοράσεις!
https://cartalk.gr/vitara-suzuki-parousiazei-proto-tis-stis-vrykselles/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Η επιδότηση τελείωσε,
Γιατί στο site έχουν ακόμη τιμές με επιδότηση?
Μας τρολλάρουν? -
@polistas said in CarTalk.gr:
Γιατί στο site έχουν ακόμη τιμές με επιδότηση?
Γιατί είναι πωλησιακό τρικ, δείχνει χαμηλότερες τιμές και επίσης εύχονται/ελπίζουν/γνωρίζουν (διαλέγουμε τι θέλουμε) οτι έρχεται νέα επιδότηση.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Γάτος λαμβάνει; Να δω πόσο μεγάλη μπαλαντέζα θα αγοράσεις!
https://cartalk.gr/vitara-suzuki-parousiazei-proto-tis-stis-vrykselles/
Δηλώνω και επίσημα και υπεύθυνα ότι το e-Vitara μου αρέσει...πολύ!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Γάτος λαμβάνει; Να δω πόσο μεγάλη μπαλαντέζα θα αγοράσεις!
https://cartalk.gr/vitara-suzuki-parousiazei-proto-tis-stis-vrykselles/
τι ακριβως πιστευεις? οτι περιμενα να το δειξουνε? ε?
...να σε ενημερωσουνε οι ηλεκτροκολλημενοι εδω μεσα οτι ηδη προετοιμαζω πριζες
3 θα μου τυλιξουνε σε συσκευασια δωρου να τα παρω.... -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Γάτος λαμβάνει; Να δω πόσο μεγάλη μπαλαντέζα θα αγοράσεις!
https://cartalk.gr/vitara-suzuki-parousiazei-proto-tis-stis-vrykselles/
Έλα ρε δεν είχα ιδέα πως βγάζει ηλεκτροκίνητο η Suzuki και μάλιστα με το βαρύ όνομα Vitara.
Μου αρέσει πολύ έτσι όπως το βλέπω και χωρίς να είδα να γίνεται αναφορά στο άρθρο σου για τεχνικά χαρακτηριστικά, διαστάσεις , χώρους,εικόνες εσωτερικού για κάποιο λόγο είπα για πρώτη φορά που διαβάζω για ηλεκτρικό πως αυτό το αγόραζα χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Κάτι η θετική αύρα που βγάζει το όνομα Vitara, κάτι το ότι σχεδιαστικά είναι τόσο όσο , καθώς δεν ξεφεύγει σε φουτουριστικές ακρότητες, ενώ είναι νέο και διαφορετικό μοντέλο από την υπάρχουσα γκάμα, πατάει στην παραδοσιακή σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας - σε αντίθεση πχ με το VAG που τα ηλεκτρικά της ID μοιάζουν αρκετά ξένα με τα θερμικά αδέρφια τους, ή από την άλλη χωρίς την ίδια ακριβώς σχεδίαση που έχουν τα ηλεκτρικά Stellantis με τα θερμικά αδερφάκια τους - , κάτι ότι φυσικά δεν έχει τις σχεδιαστικές μινιμαλιστικές αθλιότητες των Tesla , ή το καρατσικιαριο των Κινεζικών , κάτι η αναφορά στο γνώριμο Allgrip ως βασικό χαρακτηριστικό, θα έβαζα στοίχημα πως αν έρθει σε καλή σχέση τιμής / χαρακτηριστικών/εξοπλισμού θα σαρώσει σε πωλήσεις στη χώρα μας.
Υπάρχει μεγάλη αγάπη για τα Σουζουκακια στη χώρα μας και κάτι μου λέει πως θα γίνει το Golf της ηλεκτροκινητης εποχής της Ελλάδας!
CarTalk.gr