Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 210
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 224
    • 225
    • 212 / 225
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    153
    4481
    237108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t @ilias-a last edited by

      @ilias-a said in Mazda CX-30:

      @super-t said in Mazda CX-30:

      Άρα αφού θα μπει περισσότερος αέρας και καύσιμο θα έχουμε περισσότερη ενέργεια - ισχυς. Άρα για να κρατήσουμε σταθερή ταχύτητα κτλ θα κόψουμε λίγο; Άρα θα μειώσουμε τον αέρα;
      Αν και μπορούμε να πούμε ότι έχουμε μεγαλύτερες τριβές οπότε ξοδεύεται εκεί η παραπάνω ενέργεια.

      Αν και είναι συνδιασμός με μεγαλύτερες απώλειες θερμότητας, χρόνου για να ζεσταθούν στα διάφορα συστήματα.

      Η σταθερη ταχυτητα εχει να κανει με τις στροφες του κινητηρα, παραδειγμα αν με 4000 στροφες και 5η εχεις 120 χιλιομετρα, αυτο παραμενει σταθερο, σε ευθεια ή κατηφορα και 50 αλογα ακομα να παρεις το ιδιο θα καις. Η διαφορα ειναι στις ανηφοριες, εκει με μικροτερο φορτιο στον κινητηρα θα διατηρησεις την ταχυτητα σου.

      Οι στροφές θα είναι ίδιες, η ταχύτητα θα είναι ίδια, η ισχύς που παράγει ο κινητήρας για να κρατήσει αυτή την ταχύτητα δεν είναι ίδια μεταξύ της ευθείας, της ανηφόρας και της κατηφόρας.
      Αυτή η έστω ελάχιστη αύξηση στην ισχύ λόγο του πιο κρύου αέρα κάπου πρέπει να πάει. Οπότε θεωρητικά πατάς λιγότερο το γκάζι για να κρατήσεις την ίδια ταχύτητα.

      Η διαφορά στην πυκνότητα του αέρα μεταξύ 5 και 20 °C είναι περίπου 5,4 %, δεν το λες και λίγο.

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • billy84
        billy84 @ilias-a last edited by

        @ilias-a said in Mazda CX-30:

        @billy84 said in Mazda CX-30:

        Ναι αλλά πως εξηγείται το Ντήζελ να μην επηρεάζεται, ή τουλάχιστον να επηρεάζεται ελάχιστα συγκριτικά με τη βενζίνη?

        Λογο μεγαλης ροπης απο τις χαμηλες στροφες δεν γινετε αντιληπτη η διαφορα. Αν μπορουσες να μετρησεις την καταναλωση με ακριβεια δευτερου δεκαδικου θα εβλεπες αλλα νουμερα.

        Φανταζόμουν κάτι σχετικά με την καύση που κάνει το diesel ότι ίσως να μην επηρεάζεται από το κρύο με κάποιο τρόπο. Μεγάλη ροπή από χαμηλά έχουν και βενζινοκίνητα πολλών κυβικών όπως και μοτοσυκλέτες που είχα και είχαν ροπή από πολύ χαμηλά. Πάντα έβλεπα αισθητή αύξηση κατανάλωσης το χειμώνα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a @super-t last edited by ilias-a

          @super-t said in Mazda CX-30:

          Οι στροφές θα είναι ίδιες, η ταχύτητα θα είναι ίδια, η ισχύς που παράγει ο κινητήρας για να κρατήσει αυτή την ταχύτητα δεν είναι ίδια μεταξύ της ευθείας, της ανηφόρας και της κατηφόρας.
          Αυτή η έστω ελάχιστη αύξηση στην ισχύ λόγο του πιο κρύου αέρα κάπου πρέπει να πάει. Οπότε θεωρητικά πατάς λιγότερο το γκάζι για να κρατήσεις την ίδια ταχύτητα.

          Η διαφορά στην πυκνότητα του αέρα μεταξύ 5 και 20 °C είναι περίπου 5,4 %, δεν το λες και λίγο.

          Το φορτιο κινητηρα ουσιαστικα το ποσο πατας το γκαζι ειναι + μερικα ηλεκτρικα φορτια, σε ζεστο κινητηρα ο εισερχομενος αερας εχει αρκετα μεγαλυτερη θερμοκρασια απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος.

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in Mazda CX-30:

            @super-t said in Mazda CX-30:

            Οι στροφές θα είναι ίδιες, η ταχύτητα θα είναι ίδια, η ισχύς που παράγει ο κινητήρας για να κρατήσει αυτή την ταχύτητα δεν είναι ίδια μεταξύ της ευθείας, της ανηφόρας και της κατηφόρας.
            Αυτή η έστω ελάχιστη αύξηση στην ισχύ λόγο του πιο κρύου αέρα κάπου πρέπει να πάει. Οπότε θεωρητικά πατάς λιγότερο το γκάζι για να κρατήσεις την ίδια ταχύτητα.

            Η διαφορά στην πυκνότητα του αέρα μεταξύ 5 και 20 °C είναι περίπου 5,4 %, δεν το λες και λίγο.

            Το φορτιο κινητηρα ουσιαστικα το ποσο πατας το γκαζι ειναι + μερικα ηλεκτρικα φορτια, σε ζεστο κινητηρα ο εισερχομενος αερας εχει αρκετα μεγαλυτερη θερμοκρασια απο τη θερμοκρασια περιβαλλοντος.

            Η οποία θα είναι μικρότερη από την αντίστοιχη θερμοκρασία το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο, νομίζω είναι αυτονόητο.

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @super-t last edited by

              @super-t said in Mazda CX-30:

              Η οποία θα είναι μικρότερη από την αντίστοιχη θερμοκρασία το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο, νομίζω είναι αυτονόητο.

              Διαφορα εχει και παλι, απλα δε θυμαμαι αν η διαφορα πυκνοτητας του αερα απο τους 50 στους 65 βαθμους ας πουμε ειναι η ιδια 5,4 % οπως ειπες απο τους 5 στους 20.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kostis20 last edited by

                Τα δικά μας έχουν και το κομπρεσσορα βεβαια ο οποίος εξασφαλίζει πάντα επαρκή αέρα ειδικά οταν δουλευει σε SPCCI.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus @billy84 last edited by

                  @billy84 said in Mazda CX-30:

                  @realzeus said in Mazda CX-30:

                  @billy84 said in Mazda CX-30:

                  @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                  Διάφορα κατανάλωσης με κρύο χειμωνιάτικο καιρό σε σχέση με το καλοκαίρι στην ίδια διαδρομή.

                  Φουλ φόρτωμα βέβαια. Νερό να έχυνες στο πορτ μπαγκαζ δεν έβρισκε δάπεδο. 😂

                  Κλασσικά αυξημένη κατανάλωση το χειμώνα όπως και στις μηχανές. Και άδειος να ήσουν το 0,5 λίτρο+ πάνω είναι ο κανόνας. Το παράξενο είναι πως με το diesel δε βλέπω διαφορά συγκριτικά με το καλοκαίρι ή αν υπάρχει είναι δυσδιάκριτη!

                  Στοιχειομετρικός όγκος. Όταν ο αέρας είναι πιο κρύος, περιέχει περισσότερα μόρια ανά μονάδα όγκου (άρα και οξυγόνο) και έτσι χρειάζεται μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου για την καύση.

                  Ναι αλλά πως εξηγείται το Ντήζελ να μην επηρεάζεται, ή τουλάχιστον να επηρεάζεται ελάχιστα συγκριτικά με τη βενζίνη?

                  Φυσικά και επηρεάζεται, απλά είναι αναλογική η διαφορά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t last edited by

                    Fuel Economy in Cold Weather

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Επιστροφή από Ιωάννινα…
                      Κλασικά γεμάτος μέχρι τα αυτιά. Εταζέρα κάτω από τον διπλό πάτο και γέμισμα μέχρι τέρμα πάνω. Πολύ πράγμα πήρε.

                      IMG_3113.jpeg
                      Στην ουσία ο χρόνος ταξιδιού ήταν πόρτα χωριου με ΣΕΑ Ακράτας 2:05. Απλά το έβαλα νωρίς μπροστά να βάλω παιδιά μέσα, κλείδωμα σπιτιού κλπ κλπ. Μας χαλάει το ΜΟ όταν μετράει από το άναμμα. 😂
                      Μετά από Ακράτα - Γουδι για 170χλμ (φλατ) σε 1:27 με κατανάλωση 6.7.(Δεν πρόλαβα φωτό… τα μικρά πίσω ήταν σε beast mode μετά από 4 ώρες). Τι σου κάνουν τα υψομετρικά στο σύνολο όμως…
                      Όλα αυτά με 98αρα.

                      Μπομπα το CX. Πάνω από τα 145 αρχίζει να καίει περισσότερο αν δεν είναι σχετικά ισαδι. 😬

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • T
                        tylip1984 last edited by tylip1984

                        Γύρισα κ εγώ από το πρώτο μου ταξίδι και μεγαλύτερο έως τώρα με αμάξι.
                        3.300 χιλιόμετρα σε 9 μέρες από Αθήνα έφτασα μέχρι Τρανσυλβανία Ρουμανία Sighisoara κ Brasov. Συνολική μέση κατανάλωση 6.8( trip computer άρα λογικά κοντά στα 7.2 πραγματική) με 100αρες καθώς εκεί ήταν φτηνή κοντά στο 1.55 κ έβαζα αυτή για ψυχολογικούς λόγους κ επειδή είχε πάρα πολύ κρύο ως κ -8.

                        Να πω πως σαν διαδρομή είναι φοβερή κ πιστεύω κ άνοιξη προς Πάσχα θα είναι ακόμα καλύτερη π θα είναι όλα καταπράσινα. Η πλευρά της Τρανσυλβανίας πραγματικά θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτός έχει φοβερές εναλλαγές με ομίχλες χιόνια ήλιο κ πολλές φορές όλα μαζί συνδυαστικά.

                        Για τα λάστιχα που ρωτήσατε εξαιρετικά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες κ τόσο σε πάγο όσο και σε χιόνι. Δεν θέλεις απολύτως τίποτα περισσότερο. Σαν χιονολαστιχα. Πήγαινα εντελώς άνετα εκτός δρόμου σε δρόμους καλυμμένους με χιόνι κ πάγο. Η τετρακινηση του Mazda όπως έχω πει πολλές φορές πολύ καλή. Λίγο περισσότερο ελευθερία θα ήθελα γιατί νιώθω πως δεν με αφήνει να παίξω πολύ ακόμα κ με το TRC off κάπως σαν να θέλει να έχει τον έλεγχο.

                        Στην φώτο που φαίνεται παρακατω έκανα ανάβαση σε δασικό κ σε εκείνο το σημείο ακριβώς έκανα επιτόπου για να επιστρέψω χωρίς σχεδόν καθόλου σπινιαρισμα.

                        Χρόνια πολλά σε όλους με υγεία.

                        PXL_20241228_143144938~2.jpg

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 20
                        • T
                          tylip1984 last edited by tylip1984

                          Έχετε δει μετρήσιμες διαφορές στην κατανάλωση υπέρ της 95αρας σε σύγκριση με 98 κ 100? Δεν έχω βρει πουθενά κάποιο τεστ παρά μόνο ότι στην θεωρία το μοτέρ δουλεύει καλύτερα με 95αρες στον τομέα της καταλανωσης. Γιατί ποιοτικά σίγουρα δουλεύει καλύτερα πιο ήσυχα κ είναι πιο γρήγορο ειδικά στις 4+ στροφές με την 98 κ 100. Λέω να κάνω μια δοκιμή με 95 άρα κ να μετρήσω να δω διάφορες.

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @tylip1984 last edited by Chrisk6

                            @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                            Έχετε δει μετρήσιμες διαφορές στην κατανάλωση υπέρ της 95αρας σε σύγκριση με 98 κ 100? Δεν έχω βρει πουθενά κάποιο τεστ παρά μόνο ότι στην θεωρία το μοτέρ δουλεύει καλύτερα με 95αρες στον τομέα της καταλανωσης. Γιατί ποιοτικά σίγουρα δουλεύει καλύτερα πιο ήσυχα κ είναι πιο γρήγορο ειδικά στις 4+ στροφές με την 98 κ 100. Λέω να κάνω μια δοκιμή με 95 άρα κ να μετρήσω να δω διάφορες.

                            Εγώ δούλεψα 3 ντεπόζιτα με 95αρα και δεν μπορώ να πω ότι είδα κάτι ιδιαίτερο. Ίσα ίσα στο τελευταίο 1.5 ντεπόζιτο δούλεψα 98αρα και μου φάνηκε καλύτερη κατανάλωση.
                            Σίγουρα όταν δεν δουλεύει σε SPPCI κατάσταση τα υψηλότερα οκτάνια είναι καλύτερα ειδικά σε κίνητηρα με 15:1 συμπίεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              ss_76 @tylip1984 last edited by

                              @tylip1984 said in Mazda CX-30:

                              Να πω πως σαν διαδρομή είναι φοβερή κ πιστεύω κ άνοιξη προς Πάσχα θα είναι ακόμα καλύτερη π θα είναι όλα καταπράσινα. Η πλευρά της Τρανσυλβανίας πραγματικά θα ανεβάσω κάποια στιγμή φωτός έχει φοβερές εναλλαγές με ομίχλες χιόνια ήλιο κ πολλές φορές όλα μαζί συνδυαστικά.

                              Πράγματι, με μαλακό καιρό η περιοχή είναι καταπληκτική. Μάλιστα όταν βρεθήκαμε τρανσυλβανία σε roadtrip, επιλέξαμε την μαγική διαδρομή transalpinatransalpina1.jpg

                              1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • T
                                tylip1984 last edited by

                                Μπας κ έχει ρωτήσει κανείς αν θα πάρουμε κ εμείς το update με την Alexa σε κάποια μελλοντική συντήρηση η έχει κ άλλο hardware κ δεν υποστηρίζεται από εμάς?

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vigilantius__1985 last edited by

                                  Παίδες, έχετε εικόνα για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλης/ταξίδια?
                                  Επίσης μία ερώτηση. Τα μοντέλα που έχουμε στην Ελλάδα, κατασκευάζονται Ιαπωνία ή Μεξικό?

                                  Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Chrisk6
                                    Chrisk6 @vigilantius__1985 last edited by

                                    @vigilantius__1985 said in Mazda CX-30:

                                    Παίδες, έχετε εικόνα για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλης/ταξίδια?
                                    Επίσης μία ερώτηση. Τα μοντέλα που έχουμε στην Ελλάδα, κατασκευάζονται Ιαπωνία ή Μεξικό?

                                    Αναλόγως την πόλη. Το χειρότερο σενάριο που είναι Αθήνα με σταματά /ξεκινά και όχι περιαστικά θα δεις σίγουρα από 7-8 και πάνω. Αν ρολάρει πέφτει σημαντικά.
                                    Στο ταξίδι αναλόγως πόσο βαρύ πόδι έχεις. Δεν υπάρχει κάτι στάνταρ. Αν πας με 130 θα είσαι στο 6-6.5. Για παραπάνω μέχρι 145 στο ~7.5. Αν ρίξεις διάβασμα προηγούμενες σελίδες θα καταλάβεις.
                                    Το αυτοκίνητο εδώ είναι made in Japan.

                                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • V
                                      vigilantius__1985 @Chrisk6 last edited by

                                      @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                      @vigilantius__1985 said in Mazda CX-30:

                                      Παίδες, έχετε εικόνα για την κατανάλωση εντός και εκτός πόλης/ταξίδια?
                                      Επίσης μία ερώτηση. Τα μοντέλα που έχουμε στην Ελλάδα, κατασκευάζονται Ιαπωνία ή Μεξικό?

                                      Αναλόγως την πόλη. Το χειρότερο σενάριο που είναι Αθήνα με σταματά /ξεκινά και όχι περιαστικά θα δεις σίγουρα από 7-8 και πάνω. Αν ρολάρει πέφτει σημαντικά.
                                      Στο ταξίδι αναλόγως πόσο βαρύ πόδι έχεις. Δεν υπάρχει κάτι στάνταρ. Αν πας με 130 θα είσαι στο 6-6.5. Για παραπάνω μέχρι 145 στο ~7.5. Αν ρίξεις διάβασμα προηγούμενες σελίδες θα καταλάβεις.
                                      Το αυτοκίνητο εδώ είναι made in Japan.

                                      Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Είναι από τα suv που έχω στη shortlist μου μαζί με το Lbx της Lexus

                                      bathan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bathan
                                        bathan @vigilantius__1985 last edited by

                                        @vigilantius__1985 said in Mazda CX-30:

                                        Είναι από τα suv που έχω στη shortlist μου μαζί με το Lbx της Lexus

                                        Και εγώ αυτά τα 2 είχα κυκλώσει !

                                        Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          ss_76 last edited by

                                          https://www.carandmotor.gr/dokimes/dokimazoyme-mazda-cx-30-e-skyactiv-x-awd-me-186-ippoys

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostis20 last edited by

                                            Χθες ανέβηκα Ελικώνα μεχρι Ευαγγελίστρια .Πολύ χιονι .Με εντυπωσιάσαν τα Pirelli .Η τετρακίνηση αψογη αλλά το κυριοτερο ήταν το φρενάρισμα που μου θύμισαν χειμερινά...20250114_162009.jpg

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 210
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 212 / 225
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr