-
Ρε παιδιά οδηγός απορριματοφόρου ειναι, τι περιμένετε δηλαδή!;!;
-
Αυτό είναι το youtube, έχει χώρο κυρίως για άσχετους και ελάχιστο για ειδικούς, γιατί έτσι ακριβώς είναι και οι θεατές.
-
@hountalas said in Toyota bZ4X:
@a65 said in Toyota bZ4X:
Με μέση ταχύτητα 120χλμ/ώρα είναι ένας καλός τρόπος να γίνεις most wanted .
Αυτός ο άνθρωπος πως γίνεται σε ότι λέει να κάνει λάθος; ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ
Δεν παίζει να έχει και κανάλι στο youtube και να τον ακουλουθούν και αρκετοί.
Καλά το ότι το παίζει αυτοκινητοφιλος με hybrid δεν μπορώ να το καταλάβωΤο έδωσε το hybrid στη σύζυγο και πλέον οδηγεί yaris non hybrid, καραμπινάτος αμαξοκ@υλος δηλαδή
-
@georgemit said in Toyota bZ4X:
@hountalas said in Toyota bZ4X:
@a65 said in Toyota bZ4X:
Με μέση ταχύτητα 120χλμ/ώρα είναι ένας καλός τρόπος να γίνεις most wanted .
Αυτός ο άνθρωπος πως γίνεται σε ότι λέει να κάνει λάθος; ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ
Δεν παίζει να έχει και κανάλι στο youtube και να τον ακουλουθούν και αρκετοί.
Καλά το ότι το παίζει αυτοκινητοφιλος με hybrid δεν μπορώ να το καταλάβωΤο έδωσε το hybrid στη σύζυγο και πλέον οδηγεί yaris non hybrid, καραμπινάτος αμαξοκ@υλος δηλαδή
Ναι το θυμάμαι αυτό το είχα δει. Μαζόχας και εγώ τον βλέπω για να δω πόσα λάθη κάνει. Κορυφαίες στιγμές όταν είχε έρθει το yaris jumbo cross και μετρούσε απόσταση από το έδαφος... Δεν λέω πόσο το βρήκε να ψάξετε μόνοι!
Θέλει να αλλάζει ταχύτητες λέει γιαυτό έδωσε το hybrid.... επίσης αν δεν κάνω λάθος είχε πει παλιά πως είχε subaru... μάλλον σε αφίσα στο δωμάτιο
-
Τι λάθη κάνει ρε παίδες;
Έχει ενδιαφέρον γιατί ήταν και μηχανικός.
Πως ξοδεύει τόσα λεφτά, όντως δημοτικός υπάλληλος; -
@bassstarlet said in Toyota bZ4X:
Τι λάθη κάνει ρε παίδες;
Έχει ενδιαφέρον γιατί ήταν και μηχανικός.
Πως ξοδεύει τόσα λεφτά, όντως δημοτικός υπάλληλος;Να ξεκινησω λέγοντας οτι να ειναι καλα ο ανθρωπος να κανει το χαβαλε του και να φτιαχνει βιντεακια. Απο εκει και περα ομως, με ψιλοκουφανε με καποια πραγματα. Τα πιανω με τυχαια σειρα οπως μου ερχονται
α. "στο χωριο εχω κοινωνικο τιμολογιο και πληρωνω 0.50ευρω/kwh". λιγουλακι πολυ μου μοιαζει αυτο. Αυτη ειναι τιμη kwh σε ταχυφορτιστη οχι οικιακο, ποσο μαλλον κοινωνικο τιμολογιο.
β. "μου αρεσει να αλλαζω ταχυτητες και να σκαει η εξατμιση". Ουτε το ενα ουτε το αλλο συμβαινει στα υβριδικα, που στο τελος λεει "εγω ειμαι στα υβριδικα".
γ. "τα αυτοκινητα αυτα ειναι δοκιμαστικα". Η τογιοτα πρεπει να ενθουσιαστηκε με αυτην την ατακα που ειπε 3-4 φορες Η εταιρεια το προωθει ως ολοκληρωμενη λυση απεναντι στον ανταγωνισμο και οχι ως beta test
δ. "η τογιοτα ειναι φοβερη στα ηλεκτρονικα". Λυπαμαι, αλλα εδω γελαμε. Τα infotainment της ειναι απο τα χειροτερα που κυκλοφορουν εδω και χρονιαΜου εκανε παντως εντυπωση η εμβελεια του. Ισχυριζεται οτι πηγαινε με 130-140km/h αλλα στα πλανα που εδειχνε στην ΕΟ πηγαινε με 116km/h. Επισης, στα πλανα στο τελος, οταν ηταν στον επαρχιακο δρομο, πηγαινε με 65km/h. Σε καποια στιγμη που εκανε ζουμ στο καντραν, εδειχνε υπολοιπομενη εμβελεια 89km, την μπαταρια στο 22% και καταναλωση (υποθετω μεση ταξιδιου;) 19.4kwh/100km. Αυτα ειναι πραγματικα πολυ καλα νουμερα, αλλα απεχουν αρκετα (ειναι καλυτερα) απο τα νουμερα που θα περιμενα εχοντας δει αλλα range tests του αυτοκινητου.
Συνολικα, θα ελεγα οτι πιο σωστα πραγματα ειπε η συζυγος. -
@bassstarlet said in Toyota bZ4X:
Πως ξοδεύει τόσα λεφτά, όντως δημοτικός υπάλληλος;
Δανεικο το πηρε απο την toyota απο οτι καταλαβα.
-
ξεχασα και το κορυφαιο ισως
ε. "εχει ανακοινωσει η τογιοτα ηλεκτρικα με 1200χλμ αυτονομια". Ναι, ναι, απο στιγμη σε στιγμη τα περιμενουμε στις αντιπροσωπειες
-
Μέση 120 χλμ/ώρα δεν υπάρχει, πρέπει να πηγαίνεις 160 για να τη πιάσεις αν υπολογίσεις τις στάσεις. Και Αθήνα- Καλαμάτα είναι 237 χλμ δε μπορείς να πας σε λιγότερο από 2 ώρες, τουλάχιστον χωρίς να σε πιάσουν για υπερβολική ταχύτητα.
-
@dettol said in Toyota bZ4X:
@bassstarlet said in Toyota bZ4X:
Πως ξοδεύει τόσα λεφτά, όντως δημοτικός υπάλληλος;
Δανεικο το πηρε απο την toyota απο οτι καταλαβα.
Δεν εννοώ αυτό, αλλά συνέχεια αλλάζει ζάντες στο yaris, για να βρει τι πιο ελαφριές, πούλησε το chr, έχει πάρει ένα starlet gt που σίγουρα του έχει φάει πολλά.
Τέλος πάντων, είναι λίγο άχαρη αυτή η κουβέντα που κάνουμε, να κρεμάμε τον άλλο στα τσιγκέλια... -
@bassstarlet said in Toyota bZ4X:
@dettol said in Toyota bZ4X:
@bassstarlet said in Toyota bZ4X:
Πως ξοδεύει τόσα λεφτά, όντως δημοτικός υπάλληλος;
Δανεικο το πηρε απο την toyota απο οτι καταλαβα.
Δεν εννοώ αυτό, αλλά συνέχεια αλλάζει ζάντες στο yaris, για να βρει τι πιο ελαφριές, πούλησε το chr, έχει πάρει ένα starlet gt που σίγουρα του έχει φάει πολλά.
Τέλος πάντων, είναι λίγο άχαρη αυτή η κουβέντα που κάνουμε, να κρεμάμε τον άλλο στα τσιγκέλια...Οκ, κατάλαβα τι εννοείς. Εκτός από αυτό του το βίντεο δεν έχω δει αλλά.
Γνώμη μου, όλοι κάπου τρωμε τα λεφτά μας και όλοι μας έχουμε λεφτά να δαπανήσουμε για κάτι που αγαπάμε. Αυτός επέλεξε εκεί. -
Ακόμα και ο φίλος μας το θάβει. Μεγάλη πατάτα από την Τογιότα που θεωρητικά έχει και μεγάλη εμπειρία από μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ. Epic Fail και να γιατί τα Τέσλα έχουν κυριαρχήσει στις πωλήσεις EVs.
-
@fanis75 said in Toyota bZ4X:
Ακόμα και ο φίλος μας το θάβει. Μεγάλη πατάτα από την Τογιότα που θεωρητικά έχει και μεγάλη εμπειρία από μπαταρίες και ηλεκτρικά μοτέρ. Epic Fail και να γιατί τα Τέσλα έχουν κυριαρχήσει στις πωλήσεις EVs.
Η Toyota στο εγγύς μελλον θα βγάλει EVs με solid state μπαταρίες και πάλι θα γίνει πρωτοπόρος και στα ηλεκτρικά.
-
Το Toyota bZ4X αποτέλεσε την πρώτη απόπειρα των Ιαπώνων στον ηλεκτρικό στίβο. Ο διάδοχός του θα ονομάζεται αλλιώς.
Το Toyota bZ4X ήταν το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο του Ιάπωνα κολοσσού, αλλά η εμπορική του πορεία δεν ήταν η αναμενόμενη. Αρχικά ξεκίνησε την καριέρα του με κάμποσα προβλήματα, όπως τα μπουλόνια που δεν έσφιγγαν. Ή τα προβλήματα φόρτισης σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Στη συνέχεια, το πρόβλημα είναι ότι δεν σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις. Κάπως έτσι, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να το καταργήσουν. Ο διάδοχος του Toyota bZ4X θα ονομάζεται αλλιώς, για να μην υπάρχει σύνδεση με την πρώτη γενιά. Κάτι που θεωρούν ότι θα δημιουργούσε αρνητικούς συνειρμούς, με αντίκτυπο στις πωλήσεις. Η είδηση έρχεται διά στόματος Patrick Ryan, περιφερειακού διευθυντή της καναδικής αντιπροσωπείας.
Το τρέχον όνομα σημαίνει «Beyond Zero», αναφορά δηλαδή στους ρύπους που — δεν — εκπέμπει το EV. Το «4» αντιπροσωπεύει την κλάση μεγέθους του και το «X» αναφέρει ότι είναι crossover. Πέρα από τη λογική με την οποία τον επέλεξαν, ο λογότυπος bZ4X δεν είναι ιδιαίτερα εύηχος και μάλλον μπερδεύει τους αγοραστές.
Ακόμη και το δίδυμο Subaru έχει πραγματικό όνομα κι ονομάζεται Solterra. Έτσι κι αλλιώς, με εξαίρεση το RAV4, όλα τα τρέχοντα μοντέλα στην γκάμα της Toyota έχουν αληθινά ονόματα κι όχι αρκτικόλεξα με αριθμούς και γράμματα που έχουν ανακατευτεί μεταξύ τους.
Ο Ryan δεν ξεκαθάρισε εάν η αλλαγή του ονόματος θα εφαρμοστεί μόνο στην καναδική αγορά ή αν είναι κάτι που η Toyota σχεδιάζει να αλλάξει παγκοσμίως. Το τελευταίο πάντως φαίνεται το πιο λογικό, άλλωστε δεν είναι από τις εταιρείες που μας έχουν συνηθίσει σε διαφορετικές ονομασίες για το ίδιο μοντέλο.
Θυμίζουμε ότι η Toyota δεν ανήκει στις εταιρείες που ενστερνίζονται την άποψη ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η μοναδική οδός για ένα πιο καθαρό μέλλον. Επηρεασμένη κι από τις δηλώσεις του προέδρου της, Akio Toyoda.
-
@katafractos17 said in Toyota bZ4X:
Το Toyota bZ4X αποτέλεσε την πρώτη απόπειρα των Ιαπώνων στον ηλεκτρικό στίβο. Ο διάδοχός του θα ονομάζεται αλλιώς.
Το Toyota bZ4X ήταν το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο του Ιάπωνα κολοσσού, αλλά η εμπορική του πορεία δεν ήταν η αναμενόμενη. Αρχικά ξεκίνησε την καριέρα του με κάμποσα προβλήματα, όπως τα μπουλόνια που δεν έσφιγγαν. Ή τα προβλήματα φόρτισης σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Στη συνέχεια, το πρόβλημα είναι ότι δεν σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις. Κάπως έτσι, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να το καταργήσουν. Ο διάδοχος του Toyota bZ4X θα ονομάζεται αλλιώς, για να μην υπάρχει σύνδεση με την πρώτη γενιά. Κάτι που θεωρούν ότι θα δημιουργούσε αρνητικούς συνειρμούς, με αντίκτυπο στις πωλήσεις. Η είδηση έρχεται διά στόματος Patrick Ryan, περιφερειακού διευθυντή της καναδικής αντιπροσωπείας.
Το τρέχον όνομα σημαίνει «Beyond Zero», αναφορά δηλαδή στους ρύπους που — δεν — εκπέμπει το EV. Το «4» αντιπροσωπεύει την κλάση μεγέθους του και το «X» αναφέρει ότι είναι crossover. Πέρα από τη λογική με την οποία τον επέλεξαν, ο λογότυπος bZ4X δεν είναι ιδιαίτερα εύηχος και μάλλον μπερδεύει τους αγοραστές.
Ακόμη και το δίδυμο Subaru έχει πραγματικό όνομα κι ονομάζεται Solterra. Έτσι κι αλλιώς, με εξαίρεση το RAV4, όλα τα τρέχοντα μοντέλα στην γκάμα της Toyota έχουν αληθινά ονόματα κι όχι αρκτικόλεξα με αριθμούς και γράμματα που έχουν ανακατευτεί μεταξύ τους.
Ο Ryan δεν ξεκαθάρισε εάν η αλλαγή του ονόματος θα εφαρμοστεί μόνο στην καναδική αγορά ή αν είναι κάτι που η Toyota σχεδιάζει να αλλάξει παγκοσμίως. Το τελευταίο πάντως φαίνεται το πιο λογικό, άλλωστε δεν είναι από τις εταιρείες που μας έχουν συνηθίσει σε διαφορετικές ονομασίες για το ίδιο μοντέλο.
Θυμίζουμε ότι η Toyota δεν ανήκει στις εταιρείες που ενστερνίζονται την άποψη ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η μοναδική οδός για ένα πιο καθαρό μέλλον. Επηρεασμένη κι από τις δηλώσεις του προέδρου της, Akio Toyoda.
πρεπει να ειναι απο τα πιο συντομα ανεκδοτα στον χωρος της αυτοκινησης... και απο τα δυσκολοτερο να προφερεις
-
Να τα φέρουν όλα τα απουλητα στην Ελλάδα.
Εδώ θα τα πάρουν χαλαρά οι Τογιοταιοι και θα μας μοστραρουν τους χάρτες με τις μηδενικές καταναλώσεις ενώ ταυτόχρονα η σύζυγος έχει βάλει στην πρίζα του αυτοκινήτου τον αποχυμωτη και φτιάχνει χυμούς στα παιδιά και στην άλλη πρίζα η τοστιέρα θα ψήνει τοστακια.
Έτσι θα πηγαίνουν και ακατουρητοι μεν Αθήνα Θεσσαλονίκη αλλά και φαγωμενοι δε.
Για δε τους παγωμένους αυτού του κόσμου θα μπαίνει στην πρίζα του αυτοκινήτου ισχυρή ηλεκτρική σκούπα και θα καθαρίζει κάθε ψίχουλο από τα τοστακια και κάθε κουκούτσι από τα φρούτα.
-
Ξεστοκάρουν στα 35κ με επιδότηση, έχω δει κανα δυο ταξι από κάποιους τολμηρούς, αν δεν σπρώξουν τα τελευταία κομμάτια σε αυτή την τιμή, τα τελευταία θα τα χαρίσουν μπας και προλάβουν τις τελευταίες επιδοτήσεις. Αφού όλοι στον σφακ πάνε για ev.
-
Μόνο Νορβηγία πούλησε καλά....πουθενά άλλου. Πολύ κακή υλοποίηση και σε ακριβή τιμή. Στα €20.000 θα ξεπούλαγε και εδώ!
-
Δεν έχουν εμφανίσει κάποιο αξιόλογο ηλεκτρικό μέχρι στιγμής οι Ιάπωνες. Πάνω κάτω τα ίδια και στα plug-in. Φαίνεται να είναι τεχνολογικά πίσω απ' όλους.
Η εμμονή τους στα υβριδικά πιθανότατα θα τους γυρίσει μπούμερανγκ στο μέλλον. Όπως έδειξε το πάθημα του vag δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ανταγωνιστικά ηλεκτρικά, όσο καλός και να είσαι στα θερμικά ή στις υβριδικός παραλλαγές τους όπως η Toyota.
-
Η Toyotaέχει τεράστια κεφαλοποιηση, μπορεί να κάνει ότι θέλει!
Οι ευρωπαίοι δεν έχουν τα κεφάλαια να ανταγωνιστούν σε δύο κατηγορίες!
Toyota bZ4X