-
Πριν δυο χρόνια αφού έψαξα λίγο στους παράδρομους του Καλοχωρίου την είχα βρει , μετα περίμενα γύρω στα 10 - 15 λεπτά γιατί δεν υπήρχε κανένας ,βόλταρα μέσα στην έκθεση πάνω που ήμουν έτοιμος να φύγω κάποιος εμφανίστηκε .
Η γενική εντύπωση ήταν παρόμοια με της chevrolet στην Γιαννιτσών το 2014 , τα σημάδια ήταν εκεί το είχα γράψει και τότε κάτι δεν μου άρεσε.
Μακάρι να μην υπάρχουν προβλήματα με παραγγελίες και κυρίως με προκαταβολές...Σε σύγκριση με παλαιότερα είχε αναβαθμιστεί αρκετά ως προς το θέμα των πωλητών.
Είχε πολύ αξιόλογα άτομα, όπως γνώρισα και εγώ και ευχάριστα και σωστά στην επικοινωνία.
Ως προς τις προκαταβολές, μακάρι να επιστραφούν αμεσότερα και χωρίς κόπο -
Κάθε μέρα περνάω από μπροστά, ναι αν δεν έχει μεταφερθεί άλλου έχει κλείσει. Πριν λίγους μήνες καθυστέρησαν παράδοση αυτοκινήτου δύο βδομάδες περίπου που ήταν εκεί γιατί δεν είχανε ρεύμα για να κόψουν τα τιμολόγια και να γίνει η παραλαβή.
Πάντως και πριν λιγότερο από μήνα υπήρχε νταλίκα που ξεφόρτωνε.
Η κάτω βόλτα είχε ξεκινήσει χρόνια πριν από το τμήμα με τα τρακτέρ όταν κάνανε παραδώσεις ένα με ενάμιση χρόνο μετά.
-
Πριν από 1,5 χρόνο που έψαχνα είχα πάει ένα πρωί. Σκοτάδι παντού, έβλεπα τα ΚΙΑ που είχαν εκεί για 20 λεπτά μόνος μου. Κάποια στιγμή άκουγα ομιλίες κάπου στο βάθος, ακολουθώντας τον ήχο βρήκα σε ένα γραφείο 2 πωλητές που μιλούσαν μεταξύ τους. Ευγενικά τους ρώτησα για το cee’d για να πάρω την απάντηση: έλα σε 6 μήνες που θα έχουμε αυτοκίνητα! Πρέπει να ήταν η χειρότερη αντιμετώπιση από επαγγελματίες που θυμάμαι
-
Πριν από 1,5 χρόνο που έψαχνα είχα πάει ένα πρωί. Σκοτάδι παντού, έβλεπα τα ΚΙΑ που είχαν εκεί για 20 λεπτά μόνος μου. Κάποια στιγμή άκουγα ομιλίες κάπου στο βάθος, ακολουθώντας τον ήχο βρήκα σε ένα γραφείο 2 πωλητές που μιλούσαν μεταξύ τους. Ευγενικά τους ρώτησα για το cee’d για να πάρω την απάντηση: έλα σε 6 μήνες που θα έχουμε αυτοκίνητα! Πρέπει να ήταν η χειρότερη αντιμετώπιση από επαγγελματίες που θυμάμαι
Και τι να κάνουν βρε Μανώλη αν ήταν απλήρωτοι και δεν είχαν καν αυτοκίνητα να δείξουν;
-
Πριν από 1,5 χρόνο που έψαχνα είχα πάει ένα πρωί. Σκοτάδι παντού, έβλεπα τα ΚΙΑ που είχαν εκεί για 20 λεπτά μόνος μου. Κάποια στιγμή άκουγα ομιλίες κάπου στο βάθος, ακολουθώντας τον ήχο βρήκα σε ένα γραφείο 2 πωλητές που μιλούσαν μεταξύ τους. Ευγενικά τους ρώτησα για το cee’d για να πάρω την απάντηση: έλα σε 6 μήνες που θα έχουμε αυτοκίνητα! Πρέπει να ήταν η χειρότερη αντιμετώπιση από επαγγελματίες που θυμάμαι
Και τι να κάνουν βρε Μανώλη αν ήταν απλήρωτοι και δεν είχαν καν αυτοκίνητα να δείξουν;
Τι να κάνουν;; δεν πήγα να πιω καφέ πρωί πρωί!!! ήθελα ενημέρωση, παραγγελίες διαθεσιμότητα, ότι τέλως πάντων κάνουν οι πωλητές αυτοκινήτων. Την επόμενη μέρα στην ίδια μάρκα, ανατολικά, με εξυπηρέτησαν άψογα.
Καμία δικαιολογία, ειδικά για την αγένεια -
Η συμπεριφορά του υπαλλήλου δείχνει απλά την κατάσταση της εταιρείας. Υπάλληλος απλήρωτος που δεν έχει καν προϊόν για να πουλήσει είναι λογικό να είναι αδιάφορος. Γιατί να νοιάζεται;
-
@panos2171 said in KIA Forum:
Κάθε μέρα περνάω από μπροστά, ναι αν δεν έχει μεταφερθεί άλλου έχει κλείσει. Πριν λίγους μήνες καθυστέρησαν παράδοση αυτοκινήτου δύο βδομάδες περίπου που ήταν εκεί γιατί δεν είχανε ρεύμα για να κόψουν τα τιμολόγια και να γίνει η παραλαβή.
Πάντως και πριν λιγότερο από μήνα υπήρχε νταλίκα που ξεφόρτωνε.
Η κάτω βόλτα είχε ξεκινήσει χρόνια πριν από το τμήμα με τα τρακτέρ όταν κάνανε παραδώσεις ένα με ενάμιση χρόνο μετά.
Δεν θα μεταφερθεί! Τελειωτικα και αμετάκλητα έκλεισε...
-
Η συμπεριφορά του υπαλλήλου δείχνει απλά την κατάσταση της εταιρείας. Υπάλληλος απλήρωτος που δεν έχει καν προϊόν για να πουλήσει είναι λογικό να είναι αδιάφορος. Γιατί να νοιάζεται;
Άλλο αδιάφορος και άλλο αγενής όμως. Οφείλει να είναι ευγενικός με τον πελάτη και εφόσον δε μπορεί να τον εξυπηρετήσει λόγω προβλημάτων του εργοδότη να τον διώξει διακριτικά και όχι με αγένεια.
-
Αυτό είναι θέμα ανθρώπου και εξαρτάται τι εννοούμε όταν λέμε ότι ήταν αγενής. Να μας πει ο Μανώλης, αλλά δε νομίζω να τον έβρισαν κιόλας. Απλά θα του είπαν (βαριεστημένα) ότι δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν.
- 3 months later
-
Καλησπέρα παιδιά πήρα πριν 2 εβδομάδες το kia picanto 2018 θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα εάν κάποιος το έχει.
-
Συμπλήρωσα 1.000 χιλιόμετρα με το Picanto (θυμίζω ότι προ μηνός πήρα το νέο Picanto 1.0 Premium Navi) και ο αρχικός ενθουσιασμός έχει μετατραπεί σε θαυμασμό!
Τα 700 περίπου χιλιόμετρα είναι στην πόλη (Μελίσσια – Αμπελόκηποι και γύρω γύρω) και τα υπόλοιπα μικρές βόλτες που έκανα τις πρώτες μέρες μέχρι το Σούνιο, τον Ωρωπό και τη Βαρυμπόμπη. Η μέση κατανάλωση είναι αυτή τη στιγμή στα 5,9 lt/100 χλμ με χαλαρή αλλά σχετικά σβέλτη οδήγηση.
Ο τρικύλινδρος χιλιάρης με τους 67 ίππους θεωρώ ότι επαρκεί για μέσα στη πόλη – έξω από αυτή φαίνεται η έλλειψη δύναμης στις προσπεράσεις αλλά η χρήση του αυτοκινήτου από εμένα δεν είναι αυτή. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι η οδική συμπεριφορά του - το κράτημα και η αίσθηση που σου αφήνει είναι εξαιρετικά! Τα φρένα είναι εντυπωσιακά δυνατά - έχει και πίσω δισκόφρενα άλλωστε κάτι που νομίζω δεν έχει κανένα άλλο στην κατηγορία. Το κιβώτιο είναι γλυκό και ακριβές – μόνο η όπισθεν μια δυο φορές μου έκανε νάζια. Το τιμόνι παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση ενώ η ευελιξία του αυτοκινήτου στη πόλη είναι φανταστική.
Ο εξοπλισμός στην συγκεκριμένη έκδοση είναι εντυπωσιακός – android auto που συνδέθηκε πανεύκολα, εργοστασιακό navi με χάρτες Ευρώπης, κάμερα οπισθοπορείας, hill assist, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες – τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης. Τα (fake) δερμάτινα καθίσματα καίνε στον ήλιο, αλλά μπήκαν μεμβράνες στη Llumar και η κατάσταση είναι υποφερτή. Τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι σκληρά μεν, αλλά η συνολική αίσθηση ποιότητας που αποπνέει το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι εφάμιλλη αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας – και το λέω αυτό ενώ το άλλο μου αυτοκίνητο είναι Volvo. Από τριγμούς, προς το παρόν δεν ακούγεται κιχ – αλλά τα 1.000 χιλιόμετρα είναι μικρό διάστημα για να βγει συμπέρασμα.
Οι χώροι του αυτοκινήτου είναι επαρκέστατοι για δύο ενήλικες και δύο παιδιά – πιστεύω και για τέσσερεις ενήλικες, δεδομένου ότι πίσω κάθομαι άνετα. Ο δε χώρος αποσκευών του, στα 255 λίτρα είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.
Μένει μόνο να αποδειχθεί και αξιόπιστο – σε αυτό κάνουμε το σταυρό μας και εμπιστευόμαστε τα 7 χρόνια εγγύησης της ΚΙΑΔιαβάζω σε κάποια συγκριτικά ότι είναι το καλύτερο μικρό – δεν ξέρω πόσο μετράει η γνώμη μου και πόσο έχω επηρεαστεί από τον ενθουσιασμό μου, αλλά κι εγώ θεωρώ ότι στην κατηγορία Α η KIA έχει την πιο ολοκληρωμένη λύση.
Καλημέρα φίλε μου αν δεις το ποστ μου θα ήθελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματα για το αμάξι.
-
Μπορείς να του στείλεις και προσωπικό μήνυμα...
-
Η Kia βρίσκεται ξεκάθαρα μέσα στις εταιρείες που θαυμάζω περισσότερο, ειδικά σε ότι αφορά την εξέλιξη της στην πάροδο των ετών. Επειδή τα είχα δει από πρώτο χέρι, θυμάμαι το πρώτο Picanto το οποίο παρεμπιπτόντως είχε εκείνο το ωραίο κεραμιδί χρώμα το οποίο μου είχε αρέσει πάρα πολύ και θυμάμαι ότι είχε απορριφθεί τότε από τον πατέρα μου, επειδή τα πλαστικά δεν του είχαν γεμίσει και πολύ το μάτι. Το άλμα όμως σε σχέση με εκείνο το μοντέλο, είναι χαοτικό, πλέον η Kia δεν είναι ο φτωχός συγγενής, πλέον η Kia κοιτάει κατάματα τον ανταγωνισμό, χωρίς να υπολείπεται. Προσωπική εμπειρία με το Shuma του θείου μου το οποίο είχε ταλαιπωρηθεί όσο λίγα οχήματα, είχε γράψει περίπου 500.000 km (ναι, καλά διαβάσατε), μέχρι που το παρόπλισε επειδή πλέον είχε γονατίσει, με τέτοια σκληραγωγια όμως, άντεξε αρκετά.
Άνετα η Kia θα βρίσκεται στις επιλογές μου, όταν τύχει να είμαι στη διαδικασία να αλλάξω αυτοκίνητο, ήδη έχει υπάρξει μια τέτοια φάση και γενικά, θέλω πολύ μελλοντικά να έρθω σε επαφή με κάποιο αυτοκίνητο της, πραγματικά τους βγάζω το καπέλο, προσφέρουν ολοκληρωμένες προτάσεις, ξεχωριστές από πολλές απόψεις, με ενδιαφέροντα σχεδιασμό ο οποίος, έχει ξεσηκώσει και τον ανταγωνισμό και νομίζω ότι το δίπολο Hyundai/Kia, ταράζει τις ισορροπίες στην αγορά αυτοκινήτου και αυτό είναι κάτι καλό, "ζοριζει" και τους άλλους κατασκευαστές για κάτι καλύτερο.
-
Καλή σας μέρα. Η σύζυγος έχει ένα Picanto 1.2 του 2014 και ήρθε πάλι ο καιρός για αλλαγή ελαστικών.
Ο κατασκευαστής προτίνει διαστάσεις 165/60 & 165/55 R14 και αυτή την στιγμή φοράει 165/60
Το θέμα είναι ότι ήθελα να της έβαζα τα Continental All Season Contact αλλά η πιο κοντινή διάσταση στην οποία βγαίνουν είναι 165/65 R14
Πιστεύετε ότι θα έχει πρόβλημα με αυτό το λίγο ψηλότερο προφίλ; Υπάρχει κίνδυνος να χτυπάει το λάστιχο στον θόλο σε μεγάλες λακούβες; -
Στα όρια είσαι. 7,5mm θα ψηλώσει. Τίποτα το ιδιαίτερο.
Βάλε εδώ την διάστασή σου: https://tiresize.com/calculator/ να το δεις και ο ίδιος.
- about a year later
-
https://autogreeknews.gr/nea/nea-montela/neo-kai-ellinika-nisiotiko-kia-syros
Φέρτε το. Τουλάχιστον στην Ελλάδα λόγω ονόματος.
@dettol, μικρό, 425 λίτρα πορτμπαγκάζ, τεράστιοι χωροι, συρόμενα πίσω καθίσματα που ξαπλώνουν, όλα τα νέα συστήματα, χιλιαρακι turbo, 4 μέτρα μήκος (3,99μ), μεγάλη απόσταση από το έδαφος για τις παραλίες το καλοκαίρι και ασχημούλι για το μάτι.
Το υπέρτατο ελληνικό αυτοκίνητο πόλης.
-
https://autogreeknews.gr/nea/nea-montela/neo-kai-ellinika-nisiotiko-kia-syros
Φέρτε το. Τουλάχιστον στην Ελλάδα λόγω ονόματος.
@dettol, μικρό, 425 λίτρα πορτμπαγκάζ, τεράστιοι χωροι, συρόμενα πίσω καθίσματα που ξαπλώνουν, όλα τα νέα συστήματα, χιλιαρακι turbo, 4 μέτρα μήκος (3,99μ), μεγάλη απόσταση από το έδαφος για τις παραλίες το καλοκαίρι και ασχημούλι για το μάτι.
Το υπέρτατο ελληνικό αυτοκίνητο πόλης.
λατρευω, αλλα α. ψωνισα, β. δεν ασχολουμαι αν δεν εχει πριζα
-
Μετά τις Σέρρες θα έρθει και η Σύρος...
Αντε και η Σκιάθος και η Σκόπελος και οι Σάπες...
-
Φαντάσου τώρα αυτά ν κατασκευαζόταν στην Ελλάδα και να είχαν διαφορά ονόματα από ελληνικές πόλεις.
Όνειρα.....πουλιά μου ταξιδιάρικα.
KIA Forum