-
-
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
Η λογική που μου είπε ο Άγης είναι σοβαρή.
Τα ηλεκτρικά είναι βαριά οχήματα.
Και όπως και τα τεσλα μεγάλα.
Το νοιωθεις, το καταλαβαινεις.
Είχα γράψει και για την αδράνεια που νοιωθεις στο σταμάτα - ξεκίνα.
Πολλά τα θετικά αλλά την ευκολία ενός μικρού ελαφριου αμαξιού την εκτιμάς απίστευτα όχι μόνο στην καθημερινότητα. -
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
τα πουλανε για να παρουν C3 βενζινη
Μπα εκεί θα τους δώσουμε Αλφα Ρομέο...
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
Τότε και εγώ είχα το γκράντ τσερόκι και είχαμε κάπου στα 70 λεπτά την βενζίνη, οπότε τα 23 λίτρα στην πόλη και τα 15 - 18 στο ταξίδι, τα άντεχες...
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
Τότε και εγώ είχα το γκράντ τσερόκι και είχαμε κάπου στα 70 λεπτά την βενζίνη, οπότε τα 23 λίτρα στην πόλη και τα 15 - 18 στο ταξίδι, τα άντεχες...
Τι παραπάνω μας δίνει σήμερα το κολτεν χολ ? Τίποτα ! Και έδινα και δωράκια στα παιδιά στο παλαιό ΜΙΝΙΟ, το ΟΡΘΟΔΟΞΟ !
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
Τότε και εγώ είχα το γκράντ τσερόκι και είχαμε κάπου στα 70 λεπτά την βενζίνη, οπότε τα 23 λίτρα στην πόλη και τα 15 - 18 στο ταξίδι, τα άντεχες...
Εποχές ΝΔ,με τα τεράστια ελλείμματα και την θεϊκή φοροδιαφυγή που έσπαγε όλα τα ρεκόρ. Δεν μας πίστευαν στην Ευρώπη ότι είχαμε τόσο φοροδιαφυγή. Υπάρχουν σχετικά δημσοιευματα. Νόμιζαν πως ειναι λάθος. Φάγατε....καλά εκείνη την εποχή. Κατασκευαστικός και μη, αλλά και δημόσιος κλαδος
Εμ για αυτό το χειροκρότημα. Αναπολείς ένδοξες εποχές.
Το αντίστοιχο και για άλλους που έπαιρναν μεταθέσεις, άλλοι προσλαμβάνονταν, άλλοι έδιναν 100 ευρα στους μπέμπηδες γιους τους να βάλουν καύσιμο στα τουρμπο αυτοκίνητα να κάνουν βόλτα σε μπαράκια μπας και .....κτλ κτλ.
Το ξέρω με μισείτε. Δεν πειράζει.
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
Τότε και εγώ είχα το γκράντ τσερόκι και είχαμε κάπου στα 70 λεπτά την βενζίνη, οπότε τα 23 λίτρα στην πόλη και τα 15 - 18 στο ταξίδι, τα άντεχες...
Εποχές ΝΔ,με τα τεράστια ελλείμματα και την θεϊκή φοροδιαφυγή που έσπαγε όλα τα ρεκόρ. Δεν μας πίστευαν στην Ευρώπη ότι είχαμε τόσο φοροδιαφυγή. Υπάρχουν σχετικά δημσοιευματα. Νόμιζαν πως ειναι λάθος. Φάγατε....καλά εκείνη την εποχή. Κατασκευαστικός και μη, αλλά και δημόσιος κλαδος
Εμ για αυτό το χειροκρότημα. Αναπολείς ένδοξες εποχές.
Το αντίστοιχο και για άλλους που έπαιρναν μεταθέσεις, άλλοι προσλαμβάνονταν, άλλοι έδιναν 100 ευρα στους μπέμπηδες γιους τους να βάλουν καύσιμο στα τουρμπο αυτοκίνητα να κάνουν βόλτα σε μπαράκια μπας και .....κτλ κτλ.
Το ξέρω με μισείτε. Δεν πειράζει.
Ο αρχιδιαφθορέας Σημίτης δεν ήταν της ΝΔ, μπερδεύεσαι όπως πάντα….τότε που ακόμα και τα πόμολα στις πόρτες ήθελαν λάδωμα για να ανοίξουν….σκάνδαλο χρηματιστηρίου, σου λέει κάτι ή ακόμα μπουσουλούσες?
-
Να τος. Μη πούμε κάτι για τη ΝΔ. Να και ο δημόσιος υπάλληλος εμφανίζεται
Να σου πω οικογενειακώς είστε δημόσιοι υπάλληλοι;
Η φοροδιαφυγή και το έλλειμμα έχουν μια συγκεκριμένη εποχή που έσπασαν όλα τα ρεκόρ. Όχι ότι το ΠΑΣΟΚ ήταν άγιο. Αλλά από τα πρακτικά μενει ότι ήταν συγκριτικά καλύτερο, τουλάχιστον στους δείκτες που αξιολογούνται οι χώρες.
-
Να τος. Μη πούμε κάτι για τη ΝΔ. Να και ο δημόσιος υπάλληλος
Να σου πω οικογενειακώς είστε δημόσιοι υπάλληλοι;
Εγώ δεν πατούσα όλη μέρα alt tab, οπότε οποιαδήποτε σύγκριση με οποιονδήποτε δημόσιο υπάλληλο είναι τουλάχιστον γελοία εκ προοιμίου. Δεν έχεις καν καταλάβει ότι η πασοκάρα σου δεν είναι πολιτική άποψη αλλά πρότυπο συμπεριφοράς του στυλ κάνω ότι γουστάρω ατιμώρητος, κλέβω όσα θέλω ανενόχλητος κλπ.
Για τη ΝΔ γράψε ότι θέλεις, αρκεί να είναι αλήθεια, χέστηκα…..τα ψέμματα στην κλαδική σας. -
Εμ την αλήθεια γράφω ,βγαίνεις από το πουθενά να αμφισβητήσεις οτιδήποτε θίγει τη ΝΔ.
Σου παραθέτω στοιχεία, τα αμφισβητείς και θέτεις ως αντιπρόταση την άποψη σου.
Στοιχεία της ΤτΕ τα υποβιβάζεις γιατί δεν σου αρέσουν και όσοι οικονομολογοι τα εκδίδουν κατά εσένα πρεπε να τους κλείσουν φυλακή και άλλα τέτοια παρανοϊκά.
Μάλιστα όπως έχεις πει επισήμως ειναι καλο, να παραχαράξεις την ιστορία παρά να ακούγονται απόψεις που δεν εγκρίνεις εσύ.
Μη χαλάμε ομως το νήμα.
Όσο για το ήθος το βλέπουμε. Δεν ανήκω σε κλαδική, δεν έχω πατήσει το πόδι μου σε κανένα κόμμα παρά τις κατηγορίες σου. Το έχω πει ισα με δέκα φορές. Ούτε καν στα φοιτητικά μου έτη δεν ήμουν εγγεγραμμένος σε κάποια κομματική νεολαία. Εσείς είστε δημόσιοι υπάλληλοι; Μη γράφω και ανυπόστατα πράγματα. Για αυτό ρωτώ.
-
Τι φταίμε οι λοιποί να διαβάζουμε και σε αυτό το θέμα τις κομματικές σας κοκορομαχίες ;
-
Σε αυτό έχεις δίκιο!
-
Ευχαριστω τον dimsabas για την βολτα με το Seal 3.8s. Πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο, επιβεβαιωσε αυτα που ακουω τι γινεται στην Αμερικη με τα ηλεκτρικα.
Τι γίνεται στην Αμερική με τα ηλεκτρικά;
Tα δινουν και γυρνανε πισω στα θερμικα χαχα
why??? η Αμερική ειναι και κάπως ιδιαίτερη περίπτωση, η βενζίνη ειναι φθηνή και εχει μεγάλες αποστάσεις
Δεν βλεπω τον λογο για τετοια αυτοκινητα. Για παραδειγμα στις αναλογιες του Σιαλ ειχα οδηγησει ενα Infiniti G35 γυρω στο 2003-2004. Αυτο ηταν απειρως καλυτερο αυτοκινητο απο το Seal. Μην συγκρινεις με τα αμαξια που αγοραζαν στην Ελλαδα, αν εχεις σε ενα τετοιο αμαξωμα εναν V6 3.5 lt δεν εχεις ουτε ελλειψη ροπης ουτε ισχυς, αθορυβα ηταν και τοτε τελειως ανετα και ησυχα. Αρα τι μας δινει παραπανω ενα ηλεκτρικο σενταν? Τιποτα. Και τιμη βενζινης τοτε 50 σεντς Ευρω το λτ στον Καναδα, πολυ φθηνοτερα στην Αμερικη. Γυρω στα 90 σεντς στην Ελλαδα.
Τότε και εγώ είχα το γκράντ τσερόκι και είχαμε κάπου στα 70 λεπτά την βενζίνη, οπότε τα 23 λίτρα στην πόλη και τα 15 - 18 στο ταξίδι, τα άντεχες...
Εποχές ΝΔ,με τα τεράστια ελλείμματα και την θεϊκή φοροδιαφυγή που έσπαγε όλα τα ρεκόρ. Δεν μας πίστευαν στην Ευρώπη ότι είχαμε τόσο φοροδιαφυγή. Υπάρχουν σχετικά δημσοιευματα. Νόμιζαν πως ειναι λάθος. Φάγατε....καλά εκείνη την εποχή. Κατασκευαστικός και μη, αλλά και δημόσιος κλαδος
Εμ για αυτό το χειροκρότημα. Αναπολείς ένδοξες εποχές.
Το αντίστοιχο και για άλλους που έπαιρναν μεταθέσεις, άλλοι προσλαμβάνονταν, άλλοι έδιναν 100 ευρα στους μπέμπηδες γιους τους να βάλουν καύσιμο στα τουρμπο αυτοκίνητα να κάνουν βόλτα σε μπαράκια μπας και .....κτλ κτλ.
Το ξέρω με μισείτε. Δεν πειράζει.
εποχές Σημίτη ήταν τότε. Βλέπαμε που κλέβατε όλοι οι πασόκοι με 10 χέρια και είπαμε να πάρουμε κανένα κοκκαλάκι που εσείς οι μονοφαγάδες τα τρώγατε όλα...
Δεν σε μισούμε.
Σε λυπόμαστε που είσαι πασοκ και κατά δήλωση σου δεν έφαγες...
-
Μάγκες βαρεθήκαμε οι υπόλοιποι να λέτε για πολιτικά
Πηγαίνετε στο πολιτικό νήμα και λυστε το εκεί
Εδώ είναι το νήμα της byd. Και το off topic είναι θεμιτό αλλά έχει και ορια
-
Εμ αυτοί είστε! Νομίζετε οτι όλοι είναι σαν εσάς! Κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια!
Υπάρχουν και άλλοι έλληνες!
-
@red_monster said in BYD forum:
Τι φταίμε οι λοιποί να διαβάζουμε και σε αυτό το θέμα τις κομματικές σας κοκορομαχίες ;
Καθίστε κύριε μη φεύγετε,το κατάστημα διαθέτει και επιδόσεις Πανελληνίων και Φορολογικό Δίκαιο!
Θα παραγγείλετε κάτι; -
BYD forum