-
Ειμαι συνδρομητης e-pass εδω και 3 χρονια στην Αττικη οδο επειδη μετακινουμαι καθημερινα λογω εργασιας.Κανω περιπου 44 διελευσεις τον μηνα για τα πηγαινε-ελα στην δουλεια οποτε με συμφερε φουλ το προγραμμα bonus με 15 δωρεαν διελευσεις μετα τις 32 οποτε πληρωνα 2.80x32=89.60 τον μηνα.Σημερα διαπιστωσα οτι ολες οι διελευσεις που εκανα μεσα στον μηνα ηταν χρεωσιμες και μετα το αρχικο σοκ,και ενω ημουν σιγουρος οτι εκαναν καποιο λαθος εψαξα και ειδα οτι μετα την μειωση της τιμης στα 2.50 €,τα εκπτωτικα προγραμματα καταργηθηκαν.Αυτο σημαινει οτι πλεον πληρωνω και τις 44 διελευσεις,ενω πριν πληρωνα μονο τις 32,αρα συνολικα 2.50x44= 110 € απο 89.60 που πληρωνα πριν,κατι που μεταφραζεται σε 240 € τον χρονο,διολου ευκαταφρονητο ποσο.Παιζει να ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια αυτο,μετα την υποτιθεμενη μειωση τιμης των διοδιων να καταληγουμε να πληρωνουμε περισσοτερα απ'οσα πληρωναμε πριν.Μεγαλυτερους αλητες και απατεωνες δεν εχω ξαναδει.Μαλλον θελουν να βγαλουν τα σπασμενα απ'τα διχιλιαρα των εγκλωβισμενων του χιονια του '22.Ουστ παλιοτομαρα,ε ρε σηκωμα της μπαρας που τους χρειαζεται
-
Άλλαξε ο ιδιοκτήτης. Έχει πλέον πολλά αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα ο δρόμος οπότε δεν τους ενδιαφέρει να έχουν συνδρομητές.
Και στους απλούς έκοψαν την έκπτωση.
Άμα γίνει η επέκταση της Λ. Κύμης για μειωθεί η κίνηση πολύ θα ξαναβάλουν προσφορές.
-
Η ΑΟ αλλαξε χερια. Πηγε στην αγαπημενη του ....
Η νεα διοικηση /διευθυνση, ο νεος παραχωρησιουχος τελος παντων ακολουθει διαφορετικη πολιτκη για να γεμισει τις τσεπες του.
Στο αμεσο μελλον και χρεωσεις κλιμακωτες αναλογα με τον φορτο του δρομου , την ωρα κλπ
-
Δεν καταλαβαίνω το νόημα του ποστ. Ιδιωτική εταιρία και δρόμος ειναι, ό,τι θέλουν κάνουν. Δεν έχουν κάποια υποχρεώση να διατηρήσουν πακέτα, συνδρομές κλπ. Επίσης, δεν υποχρεώνουν κανεναν να την χρησιμοποιήσει, όποιος δεν θέλει ή δεν τον συμφέρει δεν την χρησιμοποιεί, απλό ειναι.
-
@criuser said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Έχει πλέον πολλά αυτοκίνητα και μποτιλιάρισμα ο δρόμος
Με λίγα λόγια, πληρώνεις διόδια για να ταλαιπωρηθείς.
-
Υπάρχουν και δρόμοι χωρίς διόδια.
Και σε συνθήκες κίνησης στην ΑΟ, είναι ίδια ώρα. -
Και προφανως αφου ειχε/εχει κερδη γιατι να μην την χρησιμοποιει το κρατος?
Γιατι να μην πανε τα λεφτακια στους ιδιωτες? -
@fanis75 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Δεν καταλαβίνω το νόημα του ποστ. Ιδιωτική εταιρία και δρόμος ειναι, ό,τι θέλουν κάνουν. Δεν έχουν κάποια υποχρεώση να διατηρήσουν πακέτα, συνδρομές κλπ. Επίσης, δεν υποχρεώνουν κανεναν να την χρησιμοποιήσει, όποιος δεν θέλει ή δεν τον συμφέρει δεν την χρησιμοποιεί, απλό ειναι.
Εάν την έφτιαχναν μόνοι τους ναι.
Όμως όπως έχουμε πει πολλές φορές στν οικονομία εάν κάποια έργα θεωρούνται συστηματικά για την λειτουργία της οικονομίας τότε δεν θεωρούνται ιδιωτικά με την έννοια που αντιλαμβάνεσαι αλλά συστημικά.
Πέρα από αυτό το έργο αυτό κατά 34% το πληρώσαμε εμείς οι πολίτες, ενώ και τα δάνεια της κοινοπραξίας του ήταν με εγγύηση του δημοσίου, δηλαδή της οικονομίας που εμείς οι πολίτες συνδράμουμε και διαμορφώνουμε με την προστιθέμενη αξία του κόπου μας.
Πολύ πιθανόν εάν στην όλη εξίσωση λόγω του μεγέθους του έργου δεν συμμετείχαν οι Έλληνες ως εγγυητες και χρηματοδότες δεν θα μπορέσουμε κανένας ιδιώτης να το φέρει εις πέρας.
Ε α λοιπόν εσύ έχεις ένα σπίτι που κατά 34% στο πλήρωσα εγώ και το υπόλοιπο με δάνεια το πληρώσεις εσύ με εγγύηση την περιουσία μου, και είναι το μοναδικό σπίτι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για Χ,ψ εργασιες, μάλλον έχω λόγο και εγώ.
Σου έχω πει. Διάβασε βιβλία μακροοικονομικών. Πάσχεις εκεί.
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Σου έχω πει. Διάβασε βιβλία μακροοικονομικών. Πάσχεις εκεί.
αχαχαχα!! Τα βιβλία σου λένε τα παραμύθια, αλλά η πράξη την αλήθεια. Για αυτό τα βιβλία λένε αυτά που γράφεις, αλλά η πραγματικότητα λέει ότι όποιος έχει την ΑΟ κάνει ό,τι θέλει, απλά πράγματα.
ΥΓ: δεν πάσχω πουθενά, έχω διαβάσει 10πλάσια βιβλία από εσένα!
-
@fanis75 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Σου έχω πει. Διάβασε βιβλία μακροοικονομικών. Πάσχεις εκεί.
αχαχαχα!! Τα βιβλία σου λένε τα παραμύθια, αλλά η πράξη την αλήθεια. Για αυτό τα βιβλία λένε αυτά που γράφεις, αλλά η πραγματικότητα λέει ότι όποιος έχει την ΑΟ κάνει ό,τι θέλει, απλά πράγματα.
ΥΓ: δεν πάσχω πουθενά, έχω διαβάσει 10πλάσια βιβλία από εσένα!
Μπορεί αν διάβασε, αλλά γράφεις χαζομάρες. Κομπογιαννίτικα πράγματα. Πράγματα που λέγονται σε καφενεία επαρχίας
Διάβασε τι σημαίνει συστημικό έργο για ένα οικονομικό σύστημα και ποιες οι δικλείδες ασφαλείας για τα έργα αυτά στον δυτικό κόσμο.
Στον δικό σου φανταστικό κόσμο ας ονειρεύεσαι οτιδήποτε. Στην πράξη τα μεγάλα έργα απασχολούν την εύρυθμη λειτουργία μιας οικονομίας. Για αυτό και η φράση too big to fail
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Διάβασε τι σημαίνει συστημικό έργο για ένα οικονομικό σύστημα και ποιες οι δικλείδες ασφαλείας για τα έργα αυτά στον δυτικό κόσμο.
Στον δικό σου φανταστικό κόσμο ας ονειρεύεσαι οτιδήποτε. Στην πράξη τα μεγάλα έργα απασχολούν την εύρυθμη λειτουργία μιας οικονομίας. Για αυτό και η φράση too big to fail
Η πράξη διαψεύδει και εσένα και τις θεωρίες που πιστεύεις. Αη ρεστ μαη κεης...
-
Η πράξη τις περισσότερες φορές είναι συντεχνία και δη στην Ελλάδα.
Εμείς δεν εξετάζουμε την κακή εφαρμογή στην Ελλάδα. Εμείς εξετάζουμε την πίστη σου πως είναι δικαίωμα κάποιου να κάνει ότι θέλει με ένα συστημικό έργο.Οπότε όταν υποστηρίζεις πως ένα τεράστιο έργο που επηρεάζει το ΑΕΠ ολόκληρης της Αττικής και την οικονομική δραστηριότητα εκατομμυρίων ανθρώπων και επαγγελματιών είναι ένα ιδιωτικό μικρο μαγαζακι που αν θέλεις το κλείνεις ή το κάνεις ότι θες, τότε θα σου πω πως στην πράξη αυτό δεν ισχύει... τουλάχιστον στις σοβαρές οικονομίες και χωρες. Πόσο μάλλον εάν το πλήρωσαν και εγγυήθηκαν για τα δάνεια του οι Έλληνες πολίτες
Το επιχείρημα σου στηρίζεται σε νεοφιλελεύθερες πολιτικές με απλοϊκές νοοτροπίες που ιστορικά όπου και αν εφαρμόστηκαν διέλυσαν χώρες και φυσικά καταργήθηκαν. Στην Ελλάδα ακόμα ήμαστε δεκαετίες πίσω.
Θεωρίες του 70 που εφαρμόστηκαν το 80-90 και το 2000 τις απέρριψαν άπαντες στην οικονομική επιστήμη.
Τώρα είμαστε δεκαετία του 2020. -
Εγω ειχα ενα 'απλο΄ προγραμμα και πληρωνα 2.55 πριν την αλλαγη ιδιοκτησιας. Το ειχα κανει μονο και μονο για να παρω e-pass και επειδη η Αττικη οδος εχει σημεια εξυπηρετησης κοντα μου.
Θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι αναλυσεις εκαναν για να παρουν την αποφαση να καταργησουν τα εκπτωτικα προγραμματα αλλα οσο δεν υπαρχουν εναλλακτικες για αεροδρομιο ή ευκολη προσβαση στην Εθνικη ημαστε στο ελεος τους.
-
@dieselhead_93 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Ειμαι συνδρομητης e-pass εδω και 3 χρονια στην Αττικη οδο επειδη μετακινουμαι καθημερινα λογω εργασιας.Κανω περιπου 44 διελευσεις τον μηνα για τα πηγαινε-ελα στην δουλεια οποτε με συμφερε φουλ το προγραμμα bonus με 15 δωρεαν διελευσεις μετα τις 32 οποτε πληρωνα 2.80x32=89.60 τον μηνα.Σημερα διαπιστωσα οτι ολες οι διελευσεις που εκανα μεσα στον μηνα ηταν χρεωσιμες και μετα το αρχικο σοκ,και ενω ημουν σιγουρος οτι εκαναν καποιο λαθος εψαξα και ειδα οτι μετα την μειωση της τιμης στα 2.50 €,τα εκπτωτικα προγραμματα καταργηθηκαν.Αυτο σημαινει οτι πλεον πληρωνω και τις 44 διελευσεις,ενω πριν πληρωνα μονο τις 32,αρα συνολικα 2.50x44= 110 € απο 89.60 που πληρωνα πριν,κατι που μεταφραζεται σε 240 € τον χρονο,διολου ευκαταφρονητο ποσο.Παιζει να ειναι παγκοσμια πρωτοτυπια αυτο,μετα την υποτιθεμενη μειωση τιμης των διοδιων να καταληγουμε να πληρωνουμε περισσοτερα απ'οσα πληρωναμε πριν.Μεγαλυτερους αλητες και απατεωνες δεν εχω ξαναδει.Μαλλον θελουν να βγαλουν τα σπασμενα απ'τα διχιλιαρα των εγκλωβισμενων του χιονια του '22.Ουστ παλιοτομαρα,ε ρε σηκωμα της μπαρας που τους χρειαζεται
Αν είσαι υπάλληλος ζήτα απο τον εργοδότη σου να σου καλύπτει το κοστος των διοδίων. Ολες οι σοβαρές εταιρίες για την μεταβαση στις οποιες ειναι αναγκαια η χρήση αττικης/εθνικης οδου δίνουν στους υπαλλήλους εταιρικό e-pass με τον απαιτούμενο αριθμό διελεύσεων, και κάποιες (οι πολύ καλές) δίνουν και εταιρική καρτα για τον ανεφοδιασμό με καύσιμα.
@antonakis said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Υπάρχουν και δρόμοι χωρίς διόδια.
Και σε συνθήκες κίνησης στην ΑΟ, είναι ίδια ώρα.Συνήθως είναι αρκετά πιο συντομη και σε χρόνο και σε απόσταση η μετάβαση μεσω ΑΟ. Σιγουρα υπαρχουν εναλλακτικές αλλά αν υπολογίσεις τον χαμένο χρόνο, το επιπλέον καύσιμο και τις φθορές στο αυτοκίνητο γιατι πρέπει να περάσεις απο λακουβόδρομους και οχι απο "πιστα" σαν της ΑΟ, είναι πολύ αμβίβολο αν κερδίζεις κάτι.
-
@george-0 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Εγω ειχα ενα 'απλο΄ προγραμμα και πληρωνα 2.55 πριν την αλλαγη ιδιοκτησιας. Το ειχα κανει μονο και μονο για να παρω e-pass και επειδη η Αττικη οδος εχει σημεια εξυπηρετησης κοντα μου.
Θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι αναλυσεις εκαναν για να παρουν την αποφαση να καταργησουν τα εκπτωτικα προγραμματα αλλα οσο δεν υπαρχουν εναλλακτικες για αεροδρομιο ή ευκολη προσβαση στην Εθνικη ημαστε στο ελεος τους.
Και γω σε ενα απλό προγραμμα είμαι 2 χρόνια τώρα και το χρησιμοποιουσα με 2.55 πριν την αλλαγή
τωρα απλά κόπηκαν 5 λεπτα και πήγε στα 2.5 οπως και χωρίς να είσαι συνδρομητης
αναγκη δεν εχουν από συνδρομητες, χ3στηκαν. Η αττική οδος είναι πάντα γεμάτη έτσι και αλλιως γιατι να μας κάνουν εκπτώσεις ενω δεν εχουν όφελος
δυστηχώς τα λέω αυτά. Προφανώς δεν πεταω και από την χαρά μου που πλέον δεν εχω καμία εκπτωση και πληρώνω ολοκληρο το αντιτιμο. Αλλα καταλαβαινω την απόφαση τους αφού η ζήτηση είναι μεγαλη για την ίδια προσφορά, ετσι πάνε αυτά
-
Εάν πάει το 1/4 στις εναλλακτικές θα φρακαρουν και αυτές. Πέραν του γεγονότος πως η οικονομία αναπτύχθηκε με γνώμονα την Αττική οδό. Οπότε ότι ίσχυε πριν από αυτήν δεν είναι ρεαλιστικό.
Τι συζητάμε, ήθελα να ηξερα...τα αυτονόητα.
Απλώς θα τα πάρουν χοντρά.
-
@cirus said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@george-0 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Εγω ειχα ενα 'απλο΄ προγραμμα και πληρωνα 2.55 πριν την αλλαγη ιδιοκτησιας. Το ειχα κανει μονο και μονο για να παρω e-pass και επειδη η Αττικη οδος εχει σημεια εξυπηρετησης κοντα μου.
Θα εχει ενδιαφερον να δουμε τι αναλυσεις εκαναν για να παρουν την αποφαση να καταργησουν τα εκπτωτικα προγραμματα αλλα οσο δεν υπαρχουν εναλλακτικες για αεροδρομιο ή ευκολη προσβαση στην Εθνικη ημαστε στο ελεος τους.
Και γω σε ενα απλό προγραμμα είμαι 2 χρόνια τώρα και το χρησιμοποιουσα με 2.55 πριν την αλλαγή
τωρα απλά κόπηκαν 5 λεπτα και πήγε στα 2.5 οπως και χωρίς να είσαι συνδρομητης
αναγκη δεν εχουν από συνδρομητες, χ3στηκαν. Η αττική οδος είναι πάντα γεμάτη έτσι και αλλιως γιατι να μας κάνουν εκπτώσεις ενω δεν εχουν όφελος
δυστηχώς τα λέω αυτά. Προφανώς δεν πεταω και από την χαρά μου που πλέον δεν εχω καμία εκπτωση και πληρώνω ολοκληρο το αντιτιμο. Αλλα καταλαβαινω την απόφαση τους αφού η ζήτηση είναι μεγαλη για την ίδια προσφορά, ετσι πάνε αυτά
Βγηκαμε κερδισμενοι κατα ΟΛΟΚΛΗΡΑ 5 λεπτα. χαχαχα
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@fanis75 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Δεν καταλαβίνω το νόημα του ποστ. Ιδιωτική εταιρία και δρόμος ειναι, ό,τι θέλουν κάνουν. Δεν έχουν κάποια υποχρεώση να διατηρήσουν πακέτα, συνδρομές κλπ. Επίσης, δεν υποχρεώνουν κανεναν να την χρησιμοποιήσει, όποιος δεν θέλει ή δεν τον συμφέρει δεν την χρησιμοποιεί, απλό ειναι.
Εάν την έφτιαχναν μόνοι τους ναι.
Όμως όπως έχουμε πει πολλές φορές στν οικονομία εάν κάποια έργα θεωρούνται συστηματικά για την λειτουργία της οικονομίας τότε δεν θεωρούνται ιδιωτικά με την έννοια που αντιλαμβάνεσαι αλλά συστημικά.
Πέρα από αυτό το έργο αυτό κατά 34% το πληρώσαμε εμείς οι πολίτες, ενώ και τα δάνεια της κοινοπραξίας του ήταν με εγγύηση του δημοσίου, δηλαδή της οικονομίας που εμείς οι πολίτες συνδράμουμε και διαμορφώνουμε με την προστιθέμενη αξία του κόπου μας.
Πολύ πιθανόν εάν στην όλη εξίσωση λόγω του μεγέθους του έργου δεν συμμετείχαν οι Έλληνες ως εγγυητες και χρηματοδότες δεν θα μπορέσουμε κανένας ιδιώτης να το φέρει εις πέρας.
Ε α λοιπόν εσύ έχεις ένα σπίτι που κατά 34% στο πλήρωσα εγώ και το υπόλοιπο με δάνεια το πληρώσεις εσύ με εγγύηση την περιουσία μου, και είναι το μοναδικό σπίτι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για Χ,ψ εργασιες, μάλλον έχω λόγο και εγώ.
Σου έχω πει. Διάβασε βιβλία μακροοικονομικών. Πάσχεις εκεί.
Εδω θα συμφωνήσω με τον lap. Δεν είναι ιδιοκτήτης του δρόμου ο ανάδοχος, αλλά παραχωρησιούχος. Αυτό σημαίνει οτι το κράτος, ως πραγματικός ιδιοκτήτης της δημοσιας περιουσιας που ειναι το οδικό δικτυο, καθορίζει τους όρους και το πλαίσιο μεσα στα οποιά θα λειτουργεί ο παραχωρησιούχος, και έτσι λειτουργεί το οδικό δικτυο σε ολο τον κόσμο.
-
Προφανώς έτσι.
Το να ανοίξω εγώ ένα κομμωτήριο και να χρεώνω στον Φανή 500 ευρώ το κούρεμα είναι δική μου υπόθεση. Ας μην έρθει κανείς. Είναι στο μικρό περιβάλλον της οικονομίας όπου θα αφήσω ένα κενό που θα το καλύψει κάποιος άλλος
Τα έργα υποδομών είναι συστημικά. Αποτελούν σοβαρούς πυλώνες σε Μάρκο επίπεδο. Οπότε όταν η κυβέρνηση θέλει να εξυπηρετήσει ένα στρατηγικό πλάνο για την οικονομία τότε εντάσσει τα συστημικά έργα σε αυτο και επιδιώκει την βέλτιστη λύση. Δεν είναι μαγαζακι της γειτονιάς αυτά τα έργα να τα κάνει ότι θέλει ο οποιοσδήποτε. Όποιος στην ιστορία επιχείρησε κάτι τέτοιο με αγαθά και υποδομές διέλυσε την εθνική οικονομία και κοινωνική συνενοχή. Τεσπά ξεφύγαμε.
Το έργο ανοίκει στην χώρα.
-
@lap said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
@fanis75 said in Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα:
Δεν καταλαβίνω το νόημα του ποστ. Ιδιωτική εταιρία και δρόμος ειναι, ό,τι θέλουν κάνουν. Δεν έχουν κάποια υποχρεώση να διατηρήσουν πακέτα, συνδρομές κλπ. Επίσης, δεν υποχρεώνουν κανεναν να την χρησιμοποιήσει, όποιος δεν θέλει ή δεν τον συμφέρει δεν την χρησιμοποιεί, απλό ειναι.
Εάν την έφτιαχναν μόνοι τους ναι.
Όμως όπως έχουμε πει πολλές φορές στν οικονομία εάν κάποια έργα θεωρούνται συστηματικά για την λειτουργία της οικονομίας τότε δεν θεωρούνται ιδιωτικά με την έννοια που αντιλαμβάνεσαι αλλά συστημικά.
Πέρα από αυτό το έργο αυτό κατά 34% το πληρώσαμε εμείς οι πολίτες, ενώ και τα δάνεια της κοινοπραξίας του ήταν με εγγύηση του δημοσίου, δηλαδή της οικονομίας που εμείς οι πολίτες συνδράμουμε και διαμορφώνουμε με την προστιθέμενη αξία του κόπου μας.
Πολύ πιθανόν εάν στην όλη εξίσωση λόγω του μεγέθους του έργου δεν συμμετείχαν οι Έλληνες ως εγγυητες και χρηματοδότες δεν θα μπορέσουμε κανένας ιδιώτης να το φέρει εις πέρας.
Ε α λοιπόν εσύ έχεις ένα σπίτι που κατά 34% στο πλήρωσα εγώ και το υπόλοιπο με δάνεια το πληρώσεις εσύ με εγγύηση την περιουσία μου, και είναι το μοναδικό σπίτι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για Χ,ψ εργασιες, μάλλον έχω λόγο και εγώ.
Σου έχω πει. Διάβασε βιβλία μακροοικονομικών. Πάσχεις εκεί.
Καλά ο Μπόμπολας το έφτιαξε...
Ξέρουμε ποιος ήταν....
Εθνος, Μέγκα, πιο πράσινα από το γκαζόν..
Ξέρεις γιατί τα έκανε αυτά το κράτος...
Για να πληρωθούν τα κρυφά κόστη...
Aττική οδός-Αλήτες-Έκοψαν τα εκπτωτικά προγράμματα