Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 468
    • 469
    • 470
    • 471
    • 472
    • 523
    • 524
    • 470 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10462
    542609
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 last edited by Chrisk6

      Ρε σεις μην αναφερετε μοτερ απο μοτο που ειναι μονοκυλινδρα και ειναι τα ζωα μου αργα...πως να χαλασει αυτος ο κινητηρας? 😂
      Να μου πειτε κανα μονοκυλινδρο με 40-50 αλογα (πιεσμενο) να το συζητησουμε ποσο θα αντεξει...

      Τωρα για τα αυτοκινητα τα 3κλ 1000αρακια-1200αρακια εγω δεν τα πιστευω και ουτε θα αγοραζα. Εγω βεβαια. Τα κυβικα τα πολλα με ή χωρις turbo παντα θα ειναι πολυ καλυτερα.
      Τωρα αν νομιζουν μερικοι επειδη φαγαμε την φολα και μας γυρισανε Ευρωπαικα σε κινητηρες του 80 (σε κυβικα) ενω ολη η υπολοιπη υδρογειος κυκλοφορει με 2λτ και πανω ειναι αλλο θεμα.
      Παρτε ο καθενας οτι θελει και ξεκολλατε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • W
        wantone @stefan147 last edited by

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

        σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

        Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

        Μπαρμπαδιστικη λογική.

        Έχουμε ένα εντελως μαζικής παραγωγης 2λτ τούρμπο 4κυλινδρο, πες το ΕΑ888 Gen3. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 290 εως 310 ανάλογα το αμάξι. Δε σπάει δε χαλάει ακόμα και στα 400+ άλογα του stg2. Φτάνει κοντά στα 500 χωρις να ανοιχτεί με αξιοπρεπεστατη αξιοπιστια εάν δεν είσαι σιδεροφαγος.

        Έχουμε ένα ατμοσφαιρικο 3.4 6κυλινδρο, πες το Μ97. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 295 εως 300 άλογα ανάλογα το αμάξι. Προφανως όσο και σκάλισμα να φαει δε θα φτάσει ποτέ πάνω από 320-330 άλογα. Κυλινδροι με επικάλυψη locasil (=εγκλημα) και open deck σχεδίαση (παιδαριωδης αστοχια). Τα υπόλοιπα οποιος θέλει τα ψαχνει στο ίντερνετ.

        Ε μάντεψε με ποιο μοτέρ θεωρείσαι υπερτυχερος εάν φτάσεις 6ψηφιο αριθμό χιλιομέτρων και νομοτελειακα καποια στιγμή θέλει rebuild αξίας 10+ χιλιάδων.

        παρουσιαζεις 2 παραδειγματα απο τις 10δες σχεδιασεις κινητηρων, προφανως ο Ε888 με cast iron block και τουρμπο θα φτασει ψηλα σε ιπποδυναμεις, το αλλο με αλουμινένιο μπλοκ και την ποιο φθηνη λυση lokasil (σε σχεση με alusil) γιατι ειναι το φθηνοτερο μοντελο τους ατμοσφαιρικο προφανως δεν υπαρχει συγκριση στις ιπποδυναμεις που μπορουν να βγαλουν. Ουτε συγκριση υπαρχει στον ηχο που βγαζουν βεβαια.

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone @cirus last edited by wantone

          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

          @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

          @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

          η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

          σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

          Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

          Βγάλε τους κιλυνδρους από την πρόταση σου να συμφωνήσουμε . Τα κυβικά παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία γιατί αν είναι αρκετά δεν ζοριζεται και δεν χρειάζεται και turbo . ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ δεν έχει ομως πόσους κιλυνδρους έχει , έχετε κολλήσει με αυτό

          Ακόμα και έτσι ένας μικρού κυβισμού καλής σχεδίασης κινητήρας πάλι μπορεί να είναι πιο αξιόπιστος από έναν κακής σχεδίασης με περισσότερους κιλυνδρους.

          αυτα που τα ακουσες? οσους περισσοτερους κυλινδρους εχεις ειναι τοσο καλυτερα γιατι εχεις λιγοτερη καταπονηση του κινητηρα επηδη εχεις συχνοτερες εκρηξεις σωστα κατανεμημενες στα μεταλλα του κινητηρα ειδικα με 6κυλινδρους σε σειρα και V12 που ειναι φυσικα ισσοροπημενοι.

          αν εχεις ποδηλατο δοκιμασε το και μονος σου. κανε αραιες πεταλιες σε σχεση με το να σπρωχνεις τα πεταλια συνεχως και θα δεις την διαφορα. ακριβως το ιδιο ειναι σε κινητηρα.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone @cirus last edited by

            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

            @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

            @super-t said in Toyota Corolla Cross:

            @spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:

            @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:Όταν ένα όχημα C segment εχει τον ίδιο κινητήρα με ένα Β και ο κινητήρας ειναι ήδη ζορισμένο, για εμένα ειναι οριακό.

            Ο κυβισμος ενος κινητηρα (σε σχεση με την ισσχυ του) δεν εχει σχεση με το ποσο πιεσμενος ειναι. Τα παλια τα χρονια, στην Φ1 εβγαζαν 1000 αλογα απο 1000 κυβικα.

            Με τον καταλληλο σχεδιασμο και υλικα, μπορεις να παρεις σχεδον "οσα αλογα θες", με αξιοπιστια.

            Δεν ειναι υποχρεωτικο λοιπον ενας 1000αρης τουρμπο να ειναι πιο πιεσμενος απο εναν 1800 ατμοσφαιρα με τα ιδια αλογα.

            Το αν ειναι ομαλος, αν εχει lag, αν καιει πολυ κτλ, ειναι αλλη συζητηση.

            Φαντάζομαι εκείνοι οι κινητήρες της Φ1 δεν βγάζαν πάνω από 1 αγώνα.

            Όπως και να χει, πιεσμένοι από το θέμα της μεγαλύτερης πιέσης σε όλα τα μέρη τους είναι, έτσι είναι ο τρόπος λειτουργίας τους.

            Πιεσμένοι από άποψη μικρότερης αντοχή στα υλικά τους, αν τους σχεδιάσουν σωστά, δεν είναι.

            @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

            Βρε Σπυρο μη συγκρινεις φ1 με αυτοκινητα καθημερινης χρησης, οσο εχει η μια μπιελα του μινου εχει ολο το αυτοκινητο του αλλου.
            Και βεβαια τα περισσοτερα κυβικα και οι περισσοτεροι κυλινδροι στην ιδια υποδυναμη δινουν μεγαλυτερη αξιοπιστια σε συναρτηση με τα χαμηλης ποιοτητας μεταλλα των καθημερινων κινητηρων, παραδειγμα ολοι οι κινητηρες marin δε βγαζουν ουτε το 60% την υποδυναμης που εχουν τα ιδια κυβικα σε αυτοκινητα γιατι στη θαλασσα αναζητανε τη μεγιστη αξιοπιστια.

            Εξαρτάται την ναυτική εφαρμογή.
            Οι μικρο-μεσαίου μεγέθους diesel που βασίζονται στους αντίστοιχους φορτηγήσιους μπορεί να έχουν και 30-40 % περισσότερη ισχύς.

            Όσο καλό και προσεγμένο και να είναι ένα μοτέρ τριών κυλίνδρων των χιλίων κυβικών της παραγωγής, δεν θα μπορούσε ποτέ να είναι τόσο αξιόπιστο όσο ένα 1800άρι τετρακύλινδρο..!!! Μα με τίποτε.

            ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ

            υπαρχουν καλοι και κακοι κινητηρες ανεξαρτητου κυλίνδρων

            Οι μηχανικοι εχουν σχεδιάσει πολυ καλους και πολυ κακους κινητηρες είτε με 3 είτε με 4 είτε με οσους κυλίνδρους

            ενας τρυκίλινδρος καλής σχεδίασης μπορει να είναι 100 φορές πιο αξιοπιστος από έναν κακης σχεδίασης τετρακίλινδρο. Και το αντιθετο φυσικά

            Οπως 2 καλοι κινητήρες 3 ή 4 κιλύνδρων έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους.

            Επισης οι 3κίλυνδροι χρησιμοποιούνται κατα κόρον με turbo ενώ οι περισσότεροι τετρακίλυνδροι οχι αφου είχαν αρκετη δύναμη χωρίς πράγμα που στατιστικα τους κάνει να φαίνονται πιο αξιοπιστοι

            Εδω να πω ότι το 50ρι παλιο μηχανακι της Honda μονοκυλινδρο ήταν και ήταν αθανατο

            Σταματηστε πια αυτη την χαζομαρα. Εχουμε 2024 σε λίγο δεν θα υπάρχουν καν κινητηρες παρα μονο dc motors και ακομα να καταλάβουμε οτι θερμικοί κινητηρες υπηρξαν καλλοι και κακοι ανάλογα την υλοποιηση ΟΧΙ τους κυλίνδρους

            ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΧΑΖΟΙ, πήγαινε εσύ ο λογικός και πάρε 1000 κυβικά τρικύλινδρα που να διαχειρίζονται 1, 5 τόνο και σκάφος με αεροδυναμική ελέφαντα, να είμαστε όλοι καλά κι εσύ καλύτερα..!!
            Σου έθιξα το τρικύλινδρο το αντιλαμβάνομαι....θα μου επιτρέψεις ελπίζω να έχω μία άλλη ,διαφορετική έστω και ΧΑΖΗ άποψη.
            Πες μου εάν κατάλαβες πως κάποια στιγμή σε κάποιες στροφές μεταφέρονται κραδασμοί στο τιμόνι και στο λεβιέ ταχυτήτων σε τρικύλινδρο μοτέρ.
            Ας αφήσουμε το παλιό πενηντάρι της Χόντα εκεί που είναι, είχα την τύχη να έχω ένα στα χεράκια μου ΜΤ-50, αν πας στη Χόντα θα το δεις, μοντέλο περίπου του 78 με 80 αν θυμάμαι καλά, κάτι σαν πρόγονος του on-off ...!!

            Δεν είστε χαζοί , αυτή η άποψη σας η συγκεκριμένη είναι χαζή

            Μπορείς αφού θες να συνεχίσεις να έχεις χαζή άποψη , είναι δικαίωμα σου. Εγώ απλά εξήγησα γιατί είναι χαζή .

            Αν κάποιος θέλει να είναι βαθιά νυχτωμενος και να βγάζει συμπέρασμα για αξιοπιστία βάση αριθμό κυλινδρων του κινητήρα let it be. Τα έγραψα για όσους θέλουν να ξεκολλήσουν .

            Έχω μπει σε τρικυλινδρα που μεταφέρονται κραδασμοί (κακή υλοποίηση) και σε άλλα που δεν μεταφέρεται τίποτα στο τιμόνι ( καλή υλοποίηση ) . Έλα πάρε το δικό μου βόλτα και αν καταλάβεις κραδασμούς στο τιμόνι ή στο λεβιέ ταχυτήτων σε κερνάω ότι θες.

            Δεν είπα ποτέ ότι δεν υπάρχουν κακές υλοποιήσεις. Υπάρχουν. Όπως υπάρχουν και σε τετρακιλυνδρα λαδιερες που είναι εντελώς αναξιόπιστα και καινε λάδια. Θα ήταν χαζο να πω ότι όλοι οι τετρακιλυνδροι είναι μάπα επειδή μερικές υλοποιήσεις τους ήταν πολύ κακες

            Όπως είπες σαν κάτοχος του μονοκιλυνδροι mt-50 θα έπρεπε κάτι να σου λέει. Μονοκύλινδρος αστέρι, 100 χρόνια να περάσουν θα δουλεύει το σημάδι δεν παθαίνει τίποτα!!!!

            για την αξιοπιστια ενος κινητηρα ειναι θεμα σχεδιασης και υλικου σε συναρτηση με κοστολογια προφανως.

            σε καθε περιπτωση οσο περισσοτερους κυλινδρους τοσο καλυτερα.

            το δικο μου αν μεινει στο ρελαντι πανω απο 6-8 λεπτα συντονιζεται ολο το αυτοκινητο ακομα και το καθισμα του οδηγου σε βαθμο που ειναι δυσκολο να μεινεις μεσα στο αμαξι (μια φορα μου ετυχε στην παραδοση οταν μου εξηγουσε ο πωλητης τα ηλεκτρονικα ΒΤ κλπ μετα καταλαβα τι παιζει και το σβηνω οποτε περιμενω). Σε 6κυλινδρα τα ειχαμε ανοιχτα για 20 λεπτα πχ και ηταν μεταξενια δεν καταλαβαινες τιποτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Τα 3 κύλινδρα δεν είναι το ίδιο καλά
              Τα χιλιάρικα δεν είναι το ίδιο ποιοτικά

              Τι προκαταλήψεις είναι αυτές ; Που ζούμε ; Στον μεσαίωνα ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • S
                stefan147 @terryp117 last edited by

                @terryp117 said in Toyota Corolla Cross:

                @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                Μπαρμπαδιστικη λογική.

                Έχουμε ένα εντελως μαζικής παραγωγης 2λτ τούρμπο 4κυλινδρο, πες το ΕΑ888 Gen3. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 290 εως 310 ανάλογα το αμάξι. Δε σπάει δε χαλάει ακόμα και στα 400+ άλογα του stg2. Φτάνει κοντά στα 500 χωρις να ανοιχτεί με αξιοπρεπεστατη αξιοπιστια εάν δεν είσαι σιδεροφαγος.

                Έχουμε ένα ατμοσφαιρικο 3.4 6κυλινδρο, πες το Μ97. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 295 εως 300 άλογα ανάλογα το αμάξι. Προφανως όσο και σκάλισμα να φαει δε θα φτάσει ποτέ πάνω από 320-330 άλογα. Κυλινδροι με επικάλυψη locasil (=εγκλημα) και open deck σχεδίαση (παιδαριωδης αστοχια). Τα υπόλοιπα οποιος θέλει τα ψαχνει στο ίντερνετ.

                Ε μάντεψε με ποιο μοτέρ θεωρείσαι υπερτυχερος εάν φτάσεις 6ψηφιο αριθμό χιλιομέτρων και νομοτελειακα καποια στιγμή θέλει rebuild αξίας 10+ χιλιάδων.

                ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ αυτά που γράφεις, αλλά απασχολούν τους πολύ λίγους, οι οποίοι και δεν ενδιαφέρονται για το πόσο θα κρατήσει το μοτέρ,
                γιατί έχουν λεφτά για ξόδεμα ,αλλά και για πέταμα..!!
                Τους πάρα πολλούς τους ενδιαφέρει το πόσο γρήγορα θα πάνε στο συνεργείο και πόσο θα τους κοστίσει γιατί ζούνε με 1000 ευρώ τον μήνα..!!

                Παντέλως άσχετο και άστοχο όπως η πλειοψηφία των μηνυμάτων.

                Το τι θέλει ο πολύς κόσμος φαίνεται από τις πωλήσεις, δε χρειάζεται να μας το υποδείξει κανείς. Πραγματικά δυσκολεύομαι να αντιληφθώ γιατί είναι τόσο δύσκολο σε κάποιους να παραμένουν στον πυρήνα της κουβέντας και κάνουν τέτοια λογικά άλματα.

                Η συζήτηση είναι στο ότι εξ' ορισμού τα "πιεσμένα" μοτέρ με λιγότερους κύλινδρους είναι πιο αξιόπιστα από τα λιγότερο πιεσμένα με περισσότερους. Πράγμα που φυσικά ΔΕΝ ισχύει. Αυτο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  stefan147 @wantone last edited by

                  @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                  @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                  @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                  η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                  σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                  Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                  Μπαρμπαδιστικη λογική.

                  Έχουμε ένα εντελως μαζικής παραγωγης 2λτ τούρμπο 4κυλινδρο, πες το ΕΑ888 Gen3. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 290 εως 310 ανάλογα το αμάξι. Δε σπάει δε χαλάει ακόμα και στα 400+ άλογα του stg2. Φτάνει κοντά στα 500 χωρις να ανοιχτεί με αξιοπρεπεστατη αξιοπιστια εάν δεν είσαι σιδεροφαγος.

                  Έχουμε ένα ατμοσφαιρικο 3.4 6κυλινδρο, πες το Μ97. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 295 εως 300 άλογα ανάλογα το αμάξι. Προφανως όσο και σκάλισμα να φαει δε θα φτάσει ποτέ πάνω από 320-330 άλογα. Κυλινδροι με επικάλυψη locasil (=εγκλημα) και open deck σχεδίαση (παιδαριωδης αστοχια). Τα υπόλοιπα οποιος θέλει τα ψαχνει στο ίντερνετ.

                  Ε μάντεψε με ποιο μοτέρ θεωρείσαι υπερτυχερος εάν φτάσεις 6ψηφιο αριθμό χιλιομέτρων και νομοτελειακα καποια στιγμή θέλει rebuild αξίας 10+ χιλιάδων.

                  παρουσιαζεις 2 παραδειγματα απο τις 10δες σχεδιασεις κινητηρων, προφανως ο Ε888 με cast iron block και τουρμπο θα φτασει ψηλα σε ιπποδυναμεις, το αλλο με αλουμινένιο μπλοκ και την ποιο φθηνη λυση lokasil (σε σχεση με alusil) γιατι ειναι το φθηνοτερο μοντελο τους ατμοσφαιρικο προφανως δεν υπαρχει συγκριση στις ιπποδυναμεις που μπορουν να βγαλουν. Ουτε συγκριση υπαρχει στον ηχο που βγαζουν βεβαια.

                  Εκτός θέματος κι εσύ. Που κολλάει ο ήχος και ποιος μίλησε για τη δυνατότητα ιπποδυνάμεων? Ενδεικτικά αναφέρθηκε. Την αξιοπιστία εξετάζουμε μεταξύ λιγότερων και περισσότερων κυλίνδρων από μοτέρ με παρόμοιες ιπποδυνάμεις.

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @stefan147 last edited by

                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                    @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                    @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                    @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                    η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                    σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                    Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                    Μπαρμπαδιστικη λογική.

                    Έχουμε ένα εντελως μαζικής παραγωγης 2λτ τούρμπο 4κυλινδρο, πες το ΕΑ888 Gen3. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 290 εως 310 ανάλογα το αμάξι. Δε σπάει δε χαλάει ακόμα και στα 400+ άλογα του stg2. Φτάνει κοντά στα 500 χωρις να ανοιχτεί με αξιοπρεπεστατη αξιοπιστια εάν δεν είσαι σιδεροφαγος.

                    Έχουμε ένα ατμοσφαιρικο 3.4 6κυλινδρο, πες το Μ97. Σε εργοστασιακή μορφή βγάζει από 295 εως 300 άλογα ανάλογα το αμάξι. Προφανως όσο και σκάλισμα να φαει δε θα φτάσει ποτέ πάνω από 320-330 άλογα. Κυλινδροι με επικάλυψη locasil (=εγκλημα) και open deck σχεδίαση (παιδαριωδης αστοχια). Τα υπόλοιπα οποιος θέλει τα ψαχνει στο ίντερνετ.

                    Ε μάντεψε με ποιο μοτέρ θεωρείσαι υπερτυχερος εάν φτάσεις 6ψηφιο αριθμό χιλιομέτρων και νομοτελειακα καποια στιγμή θέλει rebuild αξίας 10+ χιλιάδων.

                    παρουσιαζεις 2 παραδειγματα απο τις 10δες σχεδιασεις κινητηρων, προφανως ο Ε888 με cast iron block και τουρμπο θα φτασει ψηλα σε ιπποδυναμεις, το αλλο με αλουμινένιο μπλοκ και την ποιο φθηνη λυση lokasil (σε σχεση με alusil) γιατι ειναι το φθηνοτερο μοντελο τους ατμοσφαιρικο προφανως δεν υπαρχει συγκριση στις ιπποδυναμεις που μπορουν να βγαλουν. Ουτε συγκριση υπαρχει στον ηχο που βγαζουν βεβαια.

                    Εκτός θέματος κι εσύ. Που κολλάει ο ήχος και ποιος μίλησε για τη δυνατότητα ιπποδυνάμεων? Ενδεικτικά αναφέρθηκε. Την αξιοπιστία εξετάζουμε μεταξύ λιγότερων και περισσότερων κυλίνδρων από μοτέρ με παρόμοιες ιπποδυνάμεις.

                    δεν εχουν μεγαλη σχεση οι κυλινδροι με αξιοπιστια αλλα ισως εχουν μακροχρονια λιγοτερες φυσικες φθορες απο την χρηση. Ενδεικτικα δες Β38 Β48 Β58 που ειναι τα ιδια μοτερ αλλα με διαφορετικους κυλινδρους. Οχι να συγκρινεις τελειως διαφορετικες σχεδιασεις.

                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone last edited by

                      Παντως ο 3κυλινδρος 1.5 ατμοσφαιρα της Κορολλα βγαζει φοβερα χαμηλες καταναλωσεις και φαινεται οτι ειναι απροβληματιστος. Δηλ συνολικα αυτος ο κινητηρας ειναι πολυ καλυτερος απο 4κυλινδρα συνολα προηγουμενων γενιων ειδικα η Τογιοτα ειχε βγαλει μια σειρα κινητηρων με τεραστιο σχεδιαστικο προβλημα πριν 15 χρονια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 @wantone last edited by stefan147

                        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                        ισως εχουν μακροχρονια λιγοτερες φυσικες φθορες απο την χρηση.

                        Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό. Πάμε παρακάτω.

                        Η σύγκριση είναι λίγοι vs πολλοί κύλινδροι. Το τι υλοποίηση θα είναι, εάν θα είναι inline, flat ή V8 είναι αδιάφορο. Ούτως ή άλλως οτιδήποτε έως 5κυλ είναι 90% inline και ότιδήποτε πάνω από 5κυλ είναι κάποια άλλη υλοποίηση.

                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • W
                          wantone @stefan147 last edited by

                          @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                          @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                          ισως εχουν μακροχρονια λιγοτερες φυσικες φθορες απο την χρηση. Ενδεικτικα δες Β38 Β48 Β58 που ειναι τα ιδια μοτερ αλλα με διαφορετικους κυλινδρους. Οχι να συγκρινεις τελειως διαφορετικες σχεδιασεις.

                          Δεν προκύπτει από πουθενά αυτό. Πάμε παρακάτω.

                          Η σύγκριση είναι λίγοι vs πολλοί κύλινδροι. Το τι υλοποίηση θα είναι, εάν θα είναι inline, flat ή V8 είναι αδιάφορο. Ούτως ή άλλως οτιδήποτε έως 5κυλ είναι 90% inline και ότιδήποτε πάνω από 5κυλ είναι κάποια άλλη υλοποίηση.

                          εχει τεραστια διαφορα αν ειναι αλουμινιο σε σχεση με χαλυβα και αλλες επιλογες στην σχεδιαση του καθε κινητηρα. παντως οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο καλυτερα ειναι ο γενικος κανονας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by stefan147

                            Ε αυτό λέμε. Η αξιοπιστία είναι θέμα σχεδιάσης, υλοποίησης και επιλογής υλικών και όχι αριθμού κυλίνδρων ή κυβισμού/υπερτροφοδότησης κτλ.

                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                            παντως οσο περισσοτεροι κυλινδροι τοσο καλυτερα ειναι ο γενικος κανονας.

                            Για άλλους λόγους όμως, όχι για την αξιοπιστία.

                            Άντε πες το αυτό σε κατόχους Cayenne 958 με V8 που κάνανε bore scoring με 100Κ χλμ.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • W
                              wantone @stefan147 last edited by wantone

                              @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                              Ε αυτό λέμε. Η αξιοπιστία είναι θέμα σχεδιάσης, υλοποίησης και επιλογής υλικών και όχι αριθμού κυλίνδρων ή κυβισμού/υπερτροφοδότησης κτλ.

                              αυτο ειπα και εγω. το εγραψα ποιο πανω.

                              αν μιλαμε για αυτοκινητα που ειναι φορολογικες αγορες, ρυποι κλπ κοιτας το σχεδιο και τις εμπηρειες μεχρι τωρα για καθε κινητηρα αν θελεις να αγορασεις.

                              νομιζω ο 1.5 ατμο της Κορολλα εχει και αμεσο και εμεσο ψεκασμο που ειναι ενα συν πχ.

                              γενικα παντως ισχυει και οσο λιγοτερη πολυπλοτητα τοσο καλυτερα καλη σχεδιαση και φθηνα ανταλλακτικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @wantone last edited by cirus

                                @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                                σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                                Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                                Βγάλε τους κιλυνδρους από την πρόταση σου να συμφωνήσουμε . Τα κυβικά παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία γιατί αν είναι αρκετά δεν ζοριζεται και δεν χρειάζεται και turbo . ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ δεν έχει ομως πόσους κιλυνδρους έχει , έχετε κολλήσει με αυτό

                                Ακόμα και έτσι ένας μικρού κυβισμού καλής σχεδίασης κινητήρας πάλι μπορεί να είναι πιο αξιόπιστος από έναν κακής σχεδίασης με περισσότερους κιλυνδρους.

                                αυτα που τα ακουσες? οσους περισσοτερους κυλινδρους εχεις ειναι τοσο καλυτερα γιατι εχεις λιγοτερη καταπονηση του κινητηρα επηδη εχεις συχνοτερες εκρηξεις σωστα κατανεμημενες στα μεταλλα του κινητηρα ειδικα με 6κυλινδρους σε σειρα και V12 που ειναι φυσικα ισσοροπημενοι.

                                αν εχεις ποδηλατο δοκιμασε το και μονος σου. κανε αραιες πεταλιες σε σχεση με το να σπρωχνεις τα πεταλια συνεχως και θα δεις την διαφορα. ακριβως το ιδιο ειναι σε κινητηρα.

                                Αυτά που τα άκουσες?

                                Ο μονοκύλινδρος στο παπί παίζει να αντέξει 150 χρονια χωρις προβλημα. Με μονο 1 κυλινδρο. Δοκιμασε να πάρεις ενα να δεις μονος σου

                                Cirus the virus

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @cirus last edited by wantone

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                  η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                                  σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                                  Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                                  Βγάλε τους κιλυνδρους από την πρόταση σου να συμφωνήσουμε . Τα κυβικά παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία γιατί αν είναι αρκετά δεν ζοριζεται και δεν χρειάζεται και turbo . ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ δεν έχει ομως πόσους κιλυνδρους έχει , έχετε κολλήσει με αυτό

                                  Ακόμα και έτσι ένας μικρού κυβισμού καλής σχεδίασης κινητήρας πάλι μπορεί να είναι πιο αξιόπιστος από έναν κακής σχεδίασης με περισσότερους κιλυνδρους.

                                  αυτα που τα ακουσες? οσους περισσοτερους κυλινδρους εχεις ειναι τοσο καλυτερα γιατι εχεις λιγοτερη καταπονηση του κινητηρα επηδη εχεις συχνοτερες εκρηξεις σωστα κατανεμημενες στα μεταλλα του κινητηρα ειδικα με 6κυλινδρους σε σειρα και V12 που ειναι φυσικα ισσοροπημενοι.

                                  αν εχεις ποδηλατο δοκιμασε το και μονος σου. κανε αραιες πεταλιες σε σχεση με το να σπρωχνεις τα πεταλια συνεχως και θα δεις την διαφορα. ακριβως το ιδιο ειναι σε κινητηρα.

                                  Αυτά που τα άκουσες.

                                  Ο μονοκύλινδρος στο παπί παίζει να αντέξει 150 χρονια χωρις προβλημα. Με μονο 1 κυλινδρο. Δοκιμασε να πάρεις ενα να δεις μονος σου

                                  εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

                                  Ο μονοκυλινδρος ειναι 2χρονος η 4χρονος; ειναι αεροψυκτος η υδροψυκτος. δεν ξερω αν καταλαβαινεις οτι συγκρινεις ανομοια πραγματα.

                                  cirus I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @wantone last edited by cirus

                                    @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                    η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                                    σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                                    Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                                    Βγάλε τους κιλυνδρους από την πρόταση σου να συμφωνήσουμε . Τα κυβικά παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία γιατί αν είναι αρκετά δεν ζοριζεται και δεν χρειάζεται και turbo . ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ δεν έχει ομως πόσους κιλυνδρους έχει , έχετε κολλήσει με αυτό

                                    Ακόμα και έτσι ένας μικρού κυβισμού καλής σχεδίασης κινητήρας πάλι μπορεί να είναι πιο αξιόπιστος από έναν κακής σχεδίασης με περισσότερους κιλυνδρους.

                                    αυτα που τα ακουσες? οσους περισσοτερους κυλινδρους εχεις ειναι τοσο καλυτερα γιατι εχεις λιγοτερη καταπονηση του κινητηρα επηδη εχεις συχνοτερες εκρηξεις σωστα κατανεμημενες στα μεταλλα του κινητηρα ειδικα με 6κυλινδρους σε σειρα και V12 που ειναι φυσικα ισσοροπημενοι.

                                    αν εχεις ποδηλατο δοκιμασε το και μονος σου. κανε αραιες πεταλιες σε σχεση με το να σπρωχνεις τα πεταλια συνεχως και θα δεις την διαφορα. ακριβως το ιδιο ειναι σε κινητηρα.

                                    Αυτά που τα άκουσες.

                                    Ο μονοκύλινδρος στο παπί παίζει να αντέξει 150 χρονια χωρις προβλημα. Με μονο 1 κυλινδρο. Δοκιμασε να πάρεις ενα να δεις μονος σου

                                    εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

                                    Ο μονοκυλινδρος ειναι 2χρονος η 4χρονος; ειναι αεροψυκτος η υδροψυκτος. δεν ξερω αν καταλαβαινεις οτι συγκρινεις ανομοια πραγματα.

                                    εισαι μηχανολόγος και μου λες ότι παιζει ρόλο ποσους κύλινδρους εχει ενας κινητηρας για την αξιοπιστία του?? Να το ακούω αυτό από κάποιον ασχετο οκ αλλα να το λες εσύ? Η υλοποιηση παίζει ρόλο όχι οι κιλυνδροι , ειναι αστειο να λεμε κατι αλλο

                                    4χρονος αεροψυκτος ειναι στο παπι

                                    Cirus the virus

                                    W R 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ilias-a @wantone last edited by

                                      @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                      εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

                                      Ψιλα γραμματα η μηχανολογια για τους "γνωστες" με το παπι, ειδικα οσοι το επισκευαζαν και μονοι τους.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone @cirus last edited by

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                        η στατιστικη λέει αυτό γιατι ολα σχεδον τα 3κυλινδρα είναι λίγων κυβικών με turbo και τα περισσότερα 4κιλυνδρα πολύ περισσότερων κυβικών χωρις turbo

                                        σκεψου το λίγο, δεν έχει να κάνει καθόλου με τους κιλύνδρους

                                        Μα αυτο λεμε απο την αρχη, οτι στην ιδια ιπποδυναμη οταν εχεις εναν κινητηρα με πολλα κυβικα και περισσοτερους κυλινδρους ειναι ανθεκτικοτερος απο εναν χιλιαρι με 3κυλ. και βεβαια για να μπορεσει το 3κυλ. 1000ακι να βγαλει 120, 140, 155 αλογα χρειαζεται ή τουρμπινα-κομπρεσσορα ή να μπορεσει να ανεβασει 30.000 στροφες.

                                        Βγάλε τους κιλυνδρους από την πρόταση σου να συμφωνήσουμε . Τα κυβικά παίζουν ρόλο στην αξιοπιστία γιατί αν είναι αρκετά δεν ζοριζεται και δεν χρειάζεται και turbo . ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ δεν έχει ομως πόσους κιλυνδρους έχει , έχετε κολλήσει με αυτό

                                        Ακόμα και έτσι ένας μικρού κυβισμού καλής σχεδίασης κινητήρας πάλι μπορεί να είναι πιο αξιόπιστος από έναν κακής σχεδίασης με περισσότερους κιλυνδρους.

                                        αυτα που τα ακουσες? οσους περισσοτερους κυλινδρους εχεις ειναι τοσο καλυτερα γιατι εχεις λιγοτερη καταπονηση του κινητηρα επηδη εχεις συχνοτερες εκρηξεις σωστα κατανεμημενες στα μεταλλα του κινητηρα ειδικα με 6κυλινδρους σε σειρα και V12 που ειναι φυσικα ισσοροπημενοι.

                                        αν εχεις ποδηλατο δοκιμασε το και μονος σου. κανε αραιες πεταλιες σε σχεση με το να σπρωχνεις τα πεταλια συνεχως και θα δεις την διαφορα. ακριβως το ιδιο ειναι σε κινητηρα.

                                        Αυτά που τα άκουσες.

                                        Ο μονοκύλινδρος στο παπί παίζει να αντέξει 150 χρονια χωρις προβλημα. Με μονο 1 κυλινδρο. Δοκιμασε να πάρεις ενα να δεις μονος σου

                                        εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

                                        Ο μονοκυλινδρος ειναι 2χρονος η 4χρονος; ειναι αεροψυκτος η υδροψυκτος. δεν ξερω αν καταλαβαινεις οτι συγκρινεις ανομοια πραγματα.

                                        εισαι μηχανολόγος και μου λες ότι παιζει ρόλο ποσους κύλινδρους εχει ενας κινητηρας για την αξιοπιστία του?? Να το ακούω αυτό από κάποιον ασχετο οκ αλλα να το λες εσύ?

                                        4χρονος αεροψυκτος ειναι στο παπι

                                        τα διαβασες ποιο πανω τι εγραψα? η σχεδιαση παιζει ρολο τα υλικα κλπ αλλα σε γενικες γραμμες θα εχεις λιγοτερους κραδασμους απο πολυκυλινδρους κινητηρες. νομιζω το γνωριζεις οτι ολοι οι κινητηρες εχουν σημεια που συντονιζονται και δεν πρεπει να λειτουργουν σε εκεινο το σημειο για πολυ ωρα γιατι θα διαλυθουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Chrisk6
                                          Chrisk6 last edited by

                                          150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                          Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                          Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                          W cirus D 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @ilias-a last edited by

                                            @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                            εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

                                            Ψιλα γραμματα η μηχανολογια για τους "γνωστες" με το παπι, ειδικα οσοι το επισκευαζαν και μονοι τους.

                                            το παπι είναι απλά ενα παραδειγμα για να αντιληφθει ο καθενας οτι ο αριθμος των κυλινδρων δεν παιζει ρόλο για την αξιοπιστία. Και το έφερα σαν παραδειγμα γιατι είναι γνωστο σε όλους ποσο ανθεκτικά ήταν αυτά τα μοτερακια. Τιποτα παραπάνω

                                            Cirus the virus

                                            W Chrisk6 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 468
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 470 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr