Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 288
    • 289
    • 290
    • 291
    • 292
    • 314
    • 315
    • 290 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6298
    156320
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 @andya3 last edited by George 0

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      @ataim said in TOYOTA FORUM:

      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

      Όταν όμως γίνεται προσπάθεια όλα αυτά να ωραιοποιηθούν και να εμφανιστούν σαν τεχνολογική υπεροχή. Εκεί κάπου ξεφεύγει το θέμα και αρχίζει να κάνει αρνητική εντύπωση.

      Ένα από τα καλύτερα drivetrain που έχω οδηγήσει είναι το multitronic του A4. Το cvt εξαφάνιζε το lag της τουρμπίνας και είχες σοβαρό, άμεσο και συνεχόμενο γκάζι. Είναι κρίμα που την παράτησαν την μετάδοση, από τα καλύτερα cvt που κυκλοφορούσαν.

      Πάνε χρόνια που το κατάργησε η audi. Δεν ξέρω το λόγο, αλλά αναίτια δεν θα το έκανε. Το είχε αναπτύξει μόνη της, άρα είχε ρίξει φράγκα που πήγαν χαμένα.

      Εφόσον οι εκπομπές CO2 είναι προτεραιότητα στην Ευρώπη, τα διπλοσύμπλεκτα είναι η προτιμητέα λύση. Έχουν τις χαμηλότερες εκπομπές.

      DSG η CVT το μέλλον ανήκει στα αυτόματα σασμάν. Μου κάνει εντύπωση που κάποιοι δεν βλέπουν την τεχνολογική πρόοδο.

      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • I
        iceman7 @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

        @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

        Πολύ μαντάμ σουσου μας προέκυψες ρε συ φίλε !

        Κλαίω!!!🤣 😸

        Δεν ειναι μαντάμ σουσου, αλλά ζω την ζωή μου χωρίς ocd και βλακείες. Τα σίδερα ειναι για να μας υπηρετούν και να διαλύονται αυτά αντί για εμάς!

        Δεν διαφωνώ φιλοσοφικά και ας είμαι ψυχαναγκαστικος όσο δεν πάει.
        Αλλά ξέρεις ότι καθημερινά δεν οδηγείς. Μετακινείσαι σαν πρόβατο.
        Το μόνο που θες για τη μετακίνηση είναι μικρες διαστασεις, οικονομία, ραδιόφωνο, αιρ κοντινιον και ιδανικά αυτόματο.

        Θα γούσταρα το μασάζ της 5αρας ενός φίλου ή τα ψυχομενα του τεσλα το καλοκαίρι αλλά γαμιεται που γαμιεται η μετακίνηση δεν θέλω επιπλέον άγχη.
        Προτιμώ να τα απόλαυσω σε κάποια βόλτα που θα οδηγήσω

        nickthetrib 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • George 0
          George 0 @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

          @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

          Πολύ μαντάμ σουσου μας προέκυψες ρε συ φίλε !

          Κλαίω!!!🤣 😸

          Δεν ειναι μαντάμ σουσου, αλλά ζω την ζωή μου χωρίς ocd και βλακείες. Τα σίδερα ειναι για να μας υπηρετούν και να διαλύονται αυτά αντί για εμάς!

          Σου βρήκα αμάξι. Είναι και Citroen

          IMG_0062.jpeg

          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • fanis75
            fanis75 moderator @George 0 last edited by fanis75

            @george-0 said in TOYOTA FORUM:

            Σου βρήκα αμάξι. Είναι και Citroen

            To είδα στην Ομάδα στο ΦΒ...Citroen SM, αμαξάρα!! Πολύ θα ήθελα ένα.

            Τα αγαπημένα μου Γαλλικά (και θα ήθελα ένα για κάθε μέρα) είναι CX Gti Turbo, αυτόματη φυσικά και XM αυτόματη (όποια νάναι, ιδανικά την 3λιτρη!).

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • George 0
              George 0 @fanis75 last edited by

              @fanis75 said in TOYOTA FORUM:

              @george-0 said in TOYOTA FORUM:

              Σου βρήκα αμάξι. Είναι και Citroen

              To είδα στην Ομάδα στο ΦΒ...Citroen SM, αμαξάρα!! Πολύ θα ήθελα ένα.

              Τα αγπαημένα μου Γαλλικά (και θα ήθελα ένα για κάθε μέρα) είναι CX Gti Turbo, αυτόματη φυσικά και XM αυτόματη (όποια νάναι, ιδανικά την 3λιτρη!).

              Ναι ρε. Φαντάζομαι να το οδηγάω στη εθνική. Τρένο

              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Μα δεν τα συγκρίνω ως αυτοκίνητα! Συγκρίνω την χρησιμότητα τους

                Ο σκοπός των αυτοκινήτων πόλης είναι να κινούνται στις.... πόλεις!

                Αντίστοιχα δεν θα πάρεις ένα supercar επειδή στρίβει τάπα σε off-roading

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib @iceman7 last edited by

                  @iceman7 said in TOYOTA FORUM:

                  Δεν διαφωνώ φιλοσοφικά και ας είμαι ψυχαναγκαστικος όσο δεν πάει.
                  Αλλά ξέρεις ότι καθημερινά δεν οδηγείς. Μετακινείσαι σαν πρόβατο.

                  Εξαρτάται τις διαδρομές που κανείς!!!
                  Πχ στ Νέα Χαλκηδόνα - Ηλιούπολη που έκανα για την προηγούμενη δουλειά, υπήρχε το κομμάτι Μεσογείων - Λεωφόρου Καρέα, που οδηγούσα με ευχαρίστηση.
                  Ήμουνα και στην πλευρά που δεν είχε κίνηση. Σβέλτες στροφές - καμπές. Μια χαρά ήταν!
                  Τώρα πχ το Νέα Χαλκηδόνα - Μπουρνάζι είναι μεταφορά, αλλά και πάλι έχω αφήσει το αυτοκίνητο και πηγαίνω με το ποδήλατο!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Εεε τι θα ήταν στην κορυφή!?!?

                    https://www.iseecars.com/longest-lasting-cars-study

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ataim
                      ataim last edited by ataim

                      428a9cb3-8291-476c-895f-e088c57fd603-image.png

                      Πως υπάρχει βελτίωση από γενιά σε γενιά, έχουμε φτάσει το CHR να είναι κάτω από τα 5l/100km, οι τιμές είναι από το spritmonitor.

                      B 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Το δίλιτρο σύνολο των toyota είναι το πιο σωστό. Αλλά στην Ελλάδα....

                        Έχω την αίσθηση πως με τι δίλιτρο κατά νου τα σχεδιάζουν. Τα μικρότερα είναι απλά συμβιβασμοί κάθε αγοράς.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • ataim
                          ataim @lap last edited by

                          @lap said in TOYOTA FORUM:

                          Το δίλιτρο σύνολο των toyota είναι το πιο σωστό. Αλλά στην Ελλάδα....

                          Έχω την αίσθηση πως με τι δίλιτρο κατά νου τα σχεδιάζουν. Τα μικρότερα είναι απλά συμβιβασμοί κάθε αγοράς.

                          Ναι είναι το καλύτερο 4cyl με τα 150 άλογα είναι πολύ κοντά στα 180 του 2,5l
                          Θα τα καταργήσουν όμως τώρα και τα δύο με την έλευση του νέου 1,5/1,5t

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Ο οποίος πόσα άλογα θα έχει;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ataim
                              ataim @lap last edited by

                              @lap said in TOYOTA FORUM:

                              Ο οποίος πόσα άλογα θα έχει;

                              100 ατμοσφαιρικά, 180 turbo, (πιθανώς)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Πφφφφ σαν τα MG.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ataim
                                  ataim @lap last edited by

                                  @lap said in TOYOTA FORUM:

                                  Πφφφφ σαν τα MG.

                                  lol, 160 έχει της Nissan, αν βγάλουν 180 στον θερμικό θα είναι πολύ καλά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill_hsd @ataim last edited by bill_hsd

                                    @ataim said in TOYOTA FORUM:

                                    428a9cb3-8291-476c-895f-e088c57fd603-image.png

                                    Πως υπάρχει βελτίωση από γενιά σε γενιά, έχουμε φτάσει το CHR να είναι κάτω από τα 5l/100km, οι τιμές είναι από το spritmonitor.

                                    Ο πίνακας δεν περιλαμβάνει το C-HR 1.8 1ης γενιάς facelift (2019-2024), που φοραει την μπαταρία λιθίου (όπως και το 2ης γενιάς C-HR), με αποτελεσμα το C-HR να βρίσκεται ήδη από το 2019 άνετα κάτω από τα 5lt/100km και ουσιαστικά στα ίδια επίπεδα με το 2ης γενιάς C-HR, αφού φοράνε και τον ίδιο βενζινοκινητήρα.
                                    Το διαπιστώνω καθημερινά στο δικό μου C-HR (2021), που βρίσκομαι άνετα γύρω στα 4,5 lt/100km κατά μέσο όρο (με 19ρες ζάντες).
                                    Εξάλλου παρατηρήστε ότι το Corolla 1.8 (2019) με το 4ης γενιάς υβριδικό με τα 122 άλογα που είχε μπαταρία λιθιου, εχει ελάχιστη διαφορά από το Corolla 1.8 (2023) με το 5ης γενιάς υβριδικό με τα 140 άλογα (5,0 και 4,9 lt/100 km αντίστοιχα), κάτι που επιβεβαιώνει όσα αναφέρω παραπάνω.
                                    Σημειωτέον ότι Corolla 1.8 και C-HR 1.8 1ης και 2ης γενιάς φοράνε όλα τον ίδιο βενζινοκινητήρα (2ZR-FXE), ανεξαρτήτως της συνδυαστικής ιπποδύναμης που ανακοινώνεται (122 ή 140 άλογα).
                                    To C-HR 2.0 1ης γενιάς (2019 παρουσιάστηκε, όταν έγινε το facleift) φορούσε μπαταρία νικελίου, οπότε είναι λογικό το 2ης γενιάς 2.0 C-HR (2024), που πλέον φοράει μπαταρία λιθίου κι αυτό, να εχει μικρότερη κατανάλωση.
                                    Γενικό συμπέρασμα από τον πινακα: Οι καταναλώσεις που ανακοινώνουν η Toyota και η Lexus επιβεβαιώνονται άνετα στην πράξη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • .SPIROS. 0
                                      .SPIROS. 0 last edited by

                                      75.000χλμ με το Corolla.

                                      Γενικα πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκινητο, οχι βεβαια επειδη απλα δεν εχει βγαλει προβληματα εως σημερα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        andya3 last edited by

                                        Χθες συνάντησα τυχαία ένα γνωστό με Chr. Το έχει 2-3 χρόνια με leasing από την εταιρεία που δουλεύει. Το έθαψε το αυτοκίνητο.

                                        Κατ' αρχάς ανέφερε ότι του έβγαλε βλάβη η κρεμαγιέρα. Νομίζω είπε ότι είναι γνωστό το θέμα και υπάρχει ανάκληση απ' την Toyota.

                                        Το εσωτερικό του αυτοκινήτου το χαρακτήρισε κοτέτσι και είπε ότι είναι δράμα. Προσωπικά εξεπλάγην, γιατί όλοι εδώ στο forum εξυμνούν το πόσο ποιοτικό είναι το Chr.

                                        Είπε τα γνωστά για το ecvt, ότι πατινάρει, μουγκρίζει και γενικά δεν αντέχεται.

                                        Το αποκορύφωμα όμως ήρθε όταν η συζήτηση πήγε στην κατανάλωση. Εκεί πραγματικά ήταν θυμωμένος. Πήγαινε λέει στα Γιάννενα και το γκάζωσε το αυτοκίνητο στην Εθνική. Έκαψε τα κέρατά του και δεν έφτασε και η βενζίνη, γέμισε ενδιάμεσα. Έχει μικρό ντεπόζιτο μου είπε, 35 lt.

                                        Τελικά δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που έχουν πρόβλημα αυτονομίας. Και τα υβριδικά έχουν το ίδιο πρόβλημα.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        antonakis A D fanis75 ataim 5 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • antonakis
                                          antonakis @andya3 last edited by

                                          @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                          Τελικά δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που έχουν πρόβλημα αυτονομίας. Και τα υβριδικά έχουν το ίδιο πρόβλημα.

                                          To πρόβλημα το έχουν οι οδηγοί, όχι τα αυτοκίνητα βασικά.

                                          Moments before detonation...

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            Alexandros A.92 @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                            Τελικά δεν είναι μόνο τα ηλεκτρικά που έχουν πρόβλημα αυτονομίας. Και τα υβριδικά έχουν το ίδιο πρόβλημα.

                                            Επικο σχολιο...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 288
                                            • 289
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 290 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr