-
@criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
@civil357 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:
Οτιδήποτε έχει "σταθερή" επιστέγαση δεν είναι πέργκολα , είναι υπόστεγο. Κοινώς κεραμίδι, πάνελ και λοιπά είναι στέγαστρα , τεντόπανο , μουσαμάς και λοιπά είναι "πέργκολα". Αναλόγως υλικού , λοιπόν , αν είναι πέργκολα σε καλύπτει η Βεβαίωση, αλλιώς θέλει άδεια έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας. Πρέπει να είναι και ελεύθερο στις όψεις του.
Αν η κατασκευή δεν είναι σε επαφή με το κτίριο (συγκεκριμένα πλάτη και αποστάσεις) , προκειμένου να θεωρηθεί στέγαστρο , πιθανόν να πιάνει και στην κάλυψη , πρέπει να το δεις με το μηχανικό σου. Οκ σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με την τελευταία λεπτομέρεια, απλά λέω αν πέσεις σε "αυστηρή" πολεοδομία.
Για να πάρεις πινακίδα με αριθμό αδείας εισόδου - εξόδου πάρκινγκ από το Δήμο , πρέπει να κάνεις συμβολαιογραφική πράξη σύστασης θέσης στάθμευσης ( κάπως έτσι το λένε ). Με αυτήν ανά χείρας, έχοντας πληρώσει το δημ. φόρο που θα βγεί από το συμβολαιογράφο και τοπογραφικό που δείχνει τη θέση και το υπόλοιπο πρασίνου και ακαλύπτου χώρου ( αναλόγως άδειας ) , ο Δήμος σου δίνει την άδεια εισόδου εξόδου.
Θα μου πεις το κάνει κανένας ; Ε, μάλλον το 90% όχι , απλά γράφω ποια είναι η διαδικασία...
Τεε κανένα 50ευρω το χρόνο .
Περιγραφεις γιατι κανενας δεν φτιαχνει κλειστα γκαραζ στην Ελλαδα, το ειχα απορια. Με τοση γραφειοκρατεια και φορους.
Για να βαλω καποιες πλακες στο εδαφος ή τουβλα οπως κανουν πχ στην Γερμανια θελει και εκει αδεια;
Πιθανον να μην κανω τιποτα και να ριξω χαλικι στα σημεια που θα κινειται το αυτοκινητο. Και μια προχειρη τεντα για τον ηλιο.
Δεν μπορείς να ρίξεις μπετόν χωρίς άδεια.
Γράφει το άρθρο που ανέβασες ακριβώς τι επιτρέπεται.
τα τουβλα σε χωμα τα βαζουν οχι σε μπετον.
-
Στο χώμα σκέτα, χωρίς υπόστρωμα ?
Το υπόστρωμα τι θα είναι ?
Λέει για κατασκευές από φυσικά υλικά, χωρίς κονίαμα..
-
Προς wantone
Ενας φιλος για υποστεγο για τρακτερ μηχανηματα , εκανε σιδεροκατασκευη , τραβερσες απο πανω πηγε στην στραντζα και εκανε ημικυκλια απο κοιλοδοκο , εραψε δε στα μετρα που το ηθελε , εκει που ραβουν για τα φορτηγα μουσαμαδες αυτο το καινουργιο που ειναι αδιαβροχο και παναλαφρο ασημι απο πανω για να αντανακλα και την ζεστη .
Παμφτηνα το εκανε μονος του και απεφυγε αδειες κτλ .Προς κρουζερ
Σε βιομηχανικο δαπεδο και εσωτερικα και εξωτερικα ειδα να κανουν ανα 10μ περιπου χαρακιες με τον τροχο και να το γεμιζουν με καποιο ελαστομερες .
Προφανως γινεται για τις συστοδιαστολες . Ειναι σωστο αυτο ; να κανουμε δηλ μια χαρακια 1 με 2 ποντους βαθεια η θα πρεπει να τερματιζει ολο το μπετον και μετα 1 με 2 ποντους να ξεκιναει αλλο ;
Επειδη με τρωει το τσιμεντο να γινει , εχω σιχαθει το χωμα θαθελανα στρωσω την αυλη με μπετον . Κυβόλιθοι δεν μου καθεται καλα αν και πιο ευκολο μιας και στο τελος παλι θα φυτρωσουν χορτα καποιοι θα βυθιστουν κτλ . Καθε ποσο πρεπει να χαραζεις (αν ειναι σωστο) ωστε να αποφυγεις ρηγματωσεις ; χρειαζεται αδιαβροχοποίηση ; Λογω παγου εχω δει πολλα τσιμεντα να διαλυονται . -
Νομιζω δεν μπορείς όλη την έκταση να την κανεις μπετόν. Άλλαξαν οι κανονισμοί. Οι ειδικοί θα στα πουν.
-
Τα στέγαστρα θέλουν και άδεια και μελέτη
ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ