-
υπομονή 4-5 χρονάκια...
http://www.carscoops.com/2015/02/volvo- ... re-in.html -
υπομονή 4-5 χρονάκια...
http://www.carscoops.com/2015/02/volvo- ... re-in.html -
υπομονή 4-5 χρονάκια...
http://www.carscoops.com/2015/02/volvo- ... re-in.html -
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράν -
@limited_one said in Volvo XC40:
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράνΓια την ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Γκρινιες ακουσα απο εναν κατοχο ενω φορτιζαμε σε ΣΕΑ, οτι δεν κανει ευκολα ταξιδια λογω περιορισμενης εμβελειας. Κοιταξα λιγο τα excel του bjorn και ειδα οτι αμφοτερες οι εκδοσεις (fwd - awd) εχουν καταναλωση στα 120km/h 25-26kwh/100km, που οντως ειναι λιγο τσιμπημενο. Η fwd μαλιστα εχει διαθεσιμες 63kwh μπαταρια, οποτε καταλαβαινω τον λογο που ενιωθε ο οδηγος τον περιορισμο.
-
@dettol said in Volvo XC40:
@limited_one said in Volvo XC40:
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράνΓια την ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Γκρινιες ακουσα απο εναν κατοχο ενω φορτιζαμε σε ΣΕΑ, οτι δεν κανει ευκολα ταξιδια λογω περιορισμενης εμβελειας. Κοιταξα λιγο τα excel του bjorn και ειδα οτι αμφοτερες οι εκδοσεις (fwd - awd) εχουν καταναλωση στα 120km/h 25-26kwh/100km, που οντως ειναι λιγο τσιμπημενο. Η fwd μαλιστα εχει διαθεσιμες 63kwh μπαταρια, οποτε καταλαβαινω τον λογο που ενιωθε ο οδηγος τον περιορισμο.
Να και ένα ακόμα καλό με τα ηλεκτρικά...
Κάνεις κοινωνικές σχέσεις στους φορτιστές...
Μπορείς να βγάλεις και γκόμενα...
Η και γκόμενο, να μην χαλάσουμε την γουώκ ατζέντα που πνέει τα λοίσθια...
Είναι και δικαιολογία...
Που ήσουν και άργησες, φόρτιζα το αυτοκίνητο...
-
@dettol said in Volvo XC40:
@limited_one said in Volvo XC40:
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράνΓια την ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Γκρινιες ακουσα απο εναν κατοχο ενω φορτιζαμε σε ΣΕΑ, οτι δεν κανει ευκολα ταξιδια λογω περιορισμενης εμβελειας. Κοιταξα λιγο τα excel του bjorn και ειδα οτι αμφοτερες οι εκδοσεις (fwd - awd) εχουν καταναλωση στα 120km/h 25-26kwh/100km, που οντως ειναι λιγο τσιμπημενο. Η fwd μαλιστα εχει διαθεσιμες 63kwh μπαταρια, οποτε καταλαβαινω τον λογο που ενιωθε ο οδηγος τον περιορισμο.
Στο 100χλμ βλέπω κατανάλωση 17kw/100km όμως αν ανάψει η θέρμανση ή ο κλιματισμός η εμβέλεια πέφτει τουλάχιστον 10%
-
@limited_one said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@limited_one said in Volvo XC40:
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράνΓια την ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Γκρινιες ακουσα απο εναν κατοχο ενω φορτιζαμε σε ΣΕΑ, οτι δεν κανει ευκολα ταξιδια λογω περιορισμενης εμβελειας. Κοιταξα λιγο τα excel του bjorn και ειδα οτι αμφοτερες οι εκδοσεις (fwd - awd) εχουν καταναλωση στα 120km/h 25-26kwh/100km, που οντως ειναι λιγο τσιμπημενο. Η fwd μαλιστα εχει διαθεσιμες 63kwh μπαταρια, οποτε καταλαβαινω τον λογο που ενιωθε ο οδηγος τον περιορισμο.
Στο 100χλμ βλέπω κατανάλωση 17kw/100km όμως αν ανάψει η θέρμανση ή ο κλιματισμός η εμβέλεια πέφτει τουλάχιστον 10%
Σε τι ταχύτητες όμως; Αν είσαι μέσα στην πόλη είναι αναμενόμενο να έχεις 17. Στα 120-130kmh το θέμα είναι πόσο κατανάλωση έχει.
-
@dettol said in Volvo XC40:
@limited_one said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@limited_one said in Volvo XC40:
Θα έχω για ένα τριήμερο το ηλεκτρικό Xc40.
Αρχικές εντυπώσεις:
Καλή ποιότητα κατασκευής
Καλή ποιότητα κύλισης
Καλή αυτονομία ( πήγα αεροδρόμιο - έκθεση, από την έκθεση στη γλυφάδα, πεταχτήκαμε για φαγητό στα βλάχικα και γυρίσαμε ξενοδοχείο, και το βράδυ πήγαμε κέντρο για ποτό και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο) 82% έχει ακόμη, ίσως το επιστρέψω πίσω χωρίς να φορτίσω!Δεν βρίσκω συνολική κατανάλωση, μόνο την τελευταία διαδρομή.
Δεν παραμετροποιείται το καντράνΓια την ποιοτητα δεν τιθεται θεμα. Γκρινιες ακουσα απο εναν κατοχο ενω φορτιζαμε σε ΣΕΑ, οτι δεν κανει ευκολα ταξιδια λογω περιορισμενης εμβελειας. Κοιταξα λιγο τα excel του bjorn και ειδα οτι αμφοτερες οι εκδοσεις (fwd - awd) εχουν καταναλωση στα 120km/h 25-26kwh/100km, που οντως ειναι λιγο τσιμπημενο. Η fwd μαλιστα εχει διαθεσιμες 63kwh μπαταρια, οποτε καταλαβαινω τον λογο που ενιωθε ο οδηγος τον περιορισμο.
Στο 100χλμ βλέπω κατανάλωση 17kw/100km όμως αν ανάψει η θέρμανση ή ο κλιματισμός η εμβέλεια πέφτει τουλάχιστον 10%
Σε τι ταχύτητες όμως; Αν είσαι μέσα στην πόλη είναι αναμενόμενο να έχεις 17. Στα 120-130kmh το θέμα είναι πόσο κατανάλωση έχει.
Νόμίζω ότι εννοεί 100km/h, oπότε είναι εκτός πόλης.
-
Παρακολουθώ αυτά τα δύο εδώ και κάποιες εβδομάδες.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/338572206-volvo-xc40
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337735255-volvo-xc40
Για την ακρίβεια πήγα την Τετάρτη και τα είδα και από κοντά. Έχω αρκετά χιλιόμετρα με το συγκεκριμένο αμάξι σε διάφορες εκδόσεις και ουδέποτε με ενθουσίασε. Κάθε άλλο, ειδικά το πολύ μέτριο έως κακό plug in.
Γενικά το ηλεκτρικο έχει κακό efficiency σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά για αμιγώς αστική χρήση μάλλον είναι οκ δεδομένης και της τιμής του. Δεδομένου ότι θα αντικαταστήσει τη μιζέρια με ρόδες θεωρώ θα παλεύεται για 2-3 χρόνια μόνο και μόνο επειδή είναι σχετικά προσεγμένο, ίσως και οριακά πριμιουμ. Για την ιστορία και τα δύο αυτοκίνητα είχαν μείωση τιμής 3Κ το Σάββατο και ενώ την Τετάρτη η τιμή τους ήταν σχεδόν μη συζητήσιμη. Ου μπλέξεις με τους κωλομαντράδες.
Επίσης για το Toyota μου έδωσα προσφορά ανταλλαγής 27.000€ και πέθανα στα γέλια. Αναμενόμενη η χαμηλή τιμή αλλά εδώ μιλάμε για κωμωδία.
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
-
Δυστυχώς δεν βρήκα κάπου στιγμιαία κατανάλωση. Μετράει τον Μ/0 από την αρχή της διαδρομής.
Δυστυχώς δεν κοίταξα τον Μ/Ο στην προηγούμενη διαδρομή που έκανα από γλυφάδα μέχρι Αφνιδες όπου κινήθηκα αρκετές φορές πάνω από 120χλμ/ω.
Παντως σήμερα έφαγα 27% μπαταρία με διαδρομές Γλυφάδα αεροδρόμια με επιστροφή και γλυφάδα αφνιδες με στάση στου Ψυρή. -
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
-
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120. -
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
-
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα! -
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα. -
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;
-
@antonmone said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;
αλιβερι ειναι τοσο κοντα που φτανεις και με ami
και μετα την χαλκιδα δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλες ταχυτητες ετσι και αλλιως (εκτος αν εισαι 1.95 γιγαντας και οδηγας γαλλιδες )
Οποτε πας και γυρνας ανετα. Αν ζοριζεσαι φοβερα σταματας για τσιγαρο σε dc στην χαλκιδα (εχει μπολικους απο οτι βλπεω) ή στο σχηματαρι.ΥΓ: μάλλον έχασα το αστείο γιατί είχα μπει σε αρνητικό mood 🥲
-
@dettol said in Volvo XC40:
@antonmone said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@nickthetrib said in Volvo XC40:
@dettol said in Volvo XC40:
@stefan147 said in Volvo XC40:
Σε κάθε περίπτωση αναμένουμε στοιχεία κατανάλωσης ειδικά εάν προκύψουν συνθήκες αυτοκινητόδρομου με 130-140χαω για μεγάλη διάρκεια. Εκεί φαίνεται να καίει πάνω από 30kwh που σημαίνει ότι Αθήνα-Καρδίτσα πχ δε βγάζει χωρίς φόρτιση.
θα σε βγαλει, διοτι δεν θα πηγαινεις με 140 ακατεβατα για ολα τα 290 χλμ. Στην χειροτερη θα σταματησεις για 5' στους σοφαδες και θα σε βγαλει. Ναι, με αλλο ηλεκτρικο θα πηγαινες ανετος χωρις καθολου φορτιση.
Υπάρχουν μεγάλες ευθείες σε αυτή την διαδρομή!!!
Και τα 150-160 είναι απόλυτα εφικτά και ασφαλή!
Οπότε πχ το 10λεπτο με 150 στην ευθεία της Θήβας, θα φέρει πολύ μεγάλη κατανάλωση.
Δεν εξετάζω το αν θα τον βγάλει το συγκεκριμένο όχημα, δεν με νοιάζει!
Αλλά προσωπικά θεωρώ μεγάλο πισωγύρισμα στην αυτοκίνηση τέτοια πτώση της αυτονομίας!!!
Ακόμα και αυτοκίνητα 30 χρονών που καίνε τα άντερά τους έχουν πολύ άνετα αυτονομίες της τάξης των 600χλμ (Θεσσαλονίκη δλδ) με ταχύτητες ταξιδιού τουλάχιστον 110-120.καλα το ειπα οτι επιστρεψαμε στα greatest hits
Τι να κάνουμε, αυτά είναι τα προβλήματα της ηλεκτροκίνησης!!! Και είναι βασικά!
Αυτονομία, τοποθεσίες φόρτισης, χρόνοι φόρτισης
Αν αυτά φτάσουν στο επίπεδο που ήταν η αυτοκίνηση με ΜΕΚ πριν 30 χρόνια, θα επικρατήσει άμεσα!ναι βρε, αλλα τα εχουμε ξαναπει αυτα πολλες φορες, οπως επισης και τον αντιλογο τους.
Η αληθεια ειναι οτι στην ευθεια της θηβας το "παταω" και εγω οποτε βρεθω. Ομως, αν ειμαι σε πορεια εξοδου εχω την αταλαντη μπροστα μου, οποτε το "πατημα" απλα θα μου κοστισει εξτρα 2-3 λεπτα. Αν ειμαι σε φαση επιστροφης, ξερω οτι φτανω σπιτι μου, οποτε παλι δεν υπαρχει προβλημα.Για Αλιβέρι παίζει τίποτα φιλαράκι;
αλιβερι ειναι τοσο κοντα που φτανεις και με ami
και μετα την χαλκιδα δεν μπορεις να αναπτυξεις μεγαλες ταχυτητες ετσι και αλλιως (εκτος αν εισαι 1.95 γιγαντας και οδηγας γαλλιδες )
Οποτε πας και γυρνας ανετα. Αν ζοριζεσαι φοβερα σταματας για τσιγαρο σε dc στην χαλκιδα (εχει μπολικους απο οτι βλπεω) ή στο σχηματαρι.ΥΓ: μάλλον έχασα το αστείο γιατί είχα μπει σε αρνητικό mood 🥲
Χαχαχαχ ξέχασες τα προχθεσινά με την οδική και τον γίγαντα;
-
Volvo XC40