Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)
    • 1
    • 2
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 269
    • 270
    • 261 / 270
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    5389
    151459
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @criuser last edited by

      @criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

      Ούτε το Τιγκουάν είναι πιο άνετο από το 3008. Παρόμοιο θα έλεγα.

      Επίσης άλλο είναι να είσαι 1,90 και 80 κιλά και άλλο να είσαι 1,90 και 130 κιλά.

      Οι πρώτοι χωράνε και 5 μέσα. Στους δεύτερους οι πίσω δυσκολεύονται, γιατί οι μπροστά τα πάνε πίσω τα καθίσματα.

      Ο Thomas είναι ψηλός και λεπτός είναι αλήθεια. 4 Αμερικάνοι δεν ξέρω αν χωρούν 😁😅

      R-LINE

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        To Kamiq είναι άνετο μέσα. Στο ύψος είναι λιγότερο άνετο από το 3 αιρκρος και το κρόσλαντ, αλλά σε χώρο για τα πόδια των πίσω έχει περισσότερο. Είναι βέβαια και πιο μακρύ σε μήκος.

        Στα άλλα 2 Γερμανικά δεν έχω μπεί μέσα.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Eίναι όντως. Κάθησα και άπλωσα τα πόδια μου, τα οποία μπήκαν κάτω από το μπροστινό κάθισμα χωρίς εμπόδια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hountalas last edited by hountalas

            25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
            Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
            Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
            Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
            Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
            Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.

            Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimclio @hountalas last edited by

              @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

              25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
              Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
              Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
              Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
              Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
              Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.

              Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.

              με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
              Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.

              H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hountalas @dimclio last edited by

                @dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
                Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
                Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
                Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
                Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
                Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.

                Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.

                με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
                Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.

                Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
                Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimclio @hountalas last edited by dimclio

                  @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                  25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
                  Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
                  Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
                  Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
                  Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
                  Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.

                  Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.

                  με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
                  Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.

                  Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
                  Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.

                  alt text
                  alt text

                  https://microchips-tuning.com/

                  H 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    hountalas @dimclio last edited by aea4tf

                    @dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    @hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                    25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
                    Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
                    Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
                    Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
                    Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
                    Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.

                    Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.

                    με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
                    Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.

                    Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
                    Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.

                    Πως φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η Αθήνα είναι άλλη... αγορά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimclio last edited by

                      σε αυτον εχω φτιαξει 2 κλιο
                      στο δευτερο μου πηρε 300 παλι με δυναμομετρηση και με αποδειξη.
                      Εδω και 2 χρονια δουλευουν απροβληματιστα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by

                        Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά.
                        Ήρθε ειδοποίηση από την Avis για τα 2008 που μισθώνουν οι υπάλληλοι της εταιρείας, να πάνε σε εξουσιοδοτημένο να κάνουν έλεγχο, γιατί έχουν αναφερθεί προβλήματα με τρέμουλο κατά το φρενάρισμα με 120-130 χλμ.
                        Μπορεί να ισχύει και για 208 και 308.

                        Είπα απλά να το αναφέρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kkostask last edited by

                          Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Οι δίσκοι τους είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών, στραβώνουν μόνο που τους κοιτάς.

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • babisstinson
                            babisstinson last edited by

                            Έχοντας αλλάξει 2 φορές τακάκια στο εταιρικό 208 σε 22Κ χιλιόμετρα το επιβεβαιώνω ότι είναι μάπα. Τρέμουλο όχι όμως, μάλλον γιατί το προλάβαινα επειδή σφύριζαν και τους ζητούσα αλλαγή..

                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a @kkostask last edited by

                              @kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                              Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Οι δίσκοι τους είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών, στραβώνουν μόνο που τους κοιτάς.

                              Με τετοια ματια σιγουρα.😊
                              https://www.google.com/search?q=χατζηχρηστος+τσακιρικο+ματι&rlz=1C1AVFC_enGR1022GR1022&oq=χατζηχρηστος+τσακιρικο+ματι&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIHCAEQIRigAdIBCTEzODY4ajFqN6gCCLACAQ&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:3044aed9,vid:-z4xZ0_kOyw,st:0

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kkostask @babisstinson last edited by

                                @babisstinson said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                Έχοντας αλλάξει 2 φορές τακάκια στο εταιρικό 208 σε 22Κ χιλιόμετρα το επιβεβαιώνω ότι είναι μάπα. Τρέμουλο όχι όμως, μάλλον γιατί το προλάβαινα επειδή σφύριζαν και τους ζητούσα αλλαγή..

                                Λύνεται εύκολα με aftermarket όλα δεν παύει να είναι χαζομάρα τους….μέχρι τα 75κ άλλαξα δυο φορές, είχαν λιώσει…τώρα έχω 171κ και δεν θέλουν αλλαγή ακόμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by

                                  Ε στο leasing δεν θα βάλεις aftermarket. Θα το φτιάχνουν εσαεί. 😄

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mike_4 last edited by

                                    Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
                                    Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό;

                                    D I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitrioskosmas @mike_4 last edited by

                                      @mike_4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                      Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
                                      Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό;

                                      Φυσιολογικό δεν είναι απλά σου έκατσε η στραβή. Μήπως το άφηνες συχνά στην ρεζέρβα και δεν λιπαινόταν η αντλία?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mike_4 last edited by

                                        Όχι, είμαι αρκετά σπαστικός με τη βενζίνη και σπάνια έπεφτε στα 3 νταμάκια, ρεζέρβα δε θυμάμαι να το έχω φτάσει ποτέ 🙂

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a @mike_4 last edited by

                                          @mike_4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):

                                          Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
                                          Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό;

                                          Οτι δουλευει καποια στιγμη χαλαει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            Ναι αλλά παίζει ρόλο και το πότε. Από την άλλη το να πέσεις σε κάτι ελαττωματικό δεν είναι καθόλου απίθανο.
                                            Το να χαλάσει μια αντλία σε αυτά τα χλμ δεν είναι το σύνηθες

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 269
                                            • 270
                                            • 261 / 270
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr