-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ούτε το Τιγκουάν είναι πιο άνετο από το 3008. Παρόμοιο θα έλεγα.
Επίσης άλλο είναι να είσαι 1,90 και 80 κιλά και άλλο να είσαι 1,90 και 130 κιλά.
Οι πρώτοι χωράνε και 5 μέσα. Στους δεύτερους οι πίσω δυσκολεύονται, γιατί οι μπροστά τα πάνε πίσω τα καθίσματα.
Ο Thomas είναι ψηλός και λεπτός είναι αλήθεια. 4 Αμερικάνοι δεν ξέρω αν χωρούν
-
To Kamiq είναι άνετο μέσα. Στο ύψος είναι λιγότερο άνετο από το 3 αιρκρος και το κρόσλαντ, αλλά σε χώρο για τα πόδια των πίσω έχει περισσότερο. Είναι βέβαια και πιο μακρύ σε μήκος.
Στα άλλα 2 Γερμανικά δεν έχω μπεί μέσα.
-
Eίναι όντως. Κάθησα και άπλωσα τα πόδια μου, τα οποία μπήκαν κάτω από το μπροστινό κάθισμα χωρίς εμπόδια.
-
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
-
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου. -
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή. -
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.
-
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.Πως φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η Αθήνα είναι άλλη... αγορά!
-
σε αυτον εχω φτιαξει 2 κλιο
στο δευτερο μου πηρε 300 παλι με δυναμομετρηση και με αποδειξη.
Εδω και 2 χρονια δουλευουν απροβληματιστα. -
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά.
Ήρθε ειδοποίηση από την Avis για τα 2008 που μισθώνουν οι υπάλληλοι της εταιρείας, να πάνε σε εξουσιοδοτημένο να κάνουν έλεγχο, γιατί έχουν αναφερθεί προβλήματα με τρέμουλο κατά το φρενάρισμα με 120-130 χλμ.
Μπορεί να ισχύει και για 208 και 308.Είπα απλά να το αναφέρω.
-
Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Οι δίσκοι τους είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών, στραβώνουν μόνο που τους κοιτάς.
-
Έχοντας αλλάξει 2 φορές τακάκια στο εταιρικό 208 σε 22Κ χιλιόμετρα το επιβεβαιώνω ότι είναι μάπα. Τρέμουλο όχι όμως, μάλλον γιατί το προλάβαινα επειδή σφύριζαν και τους ζητούσα αλλαγή..
-
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Οι δίσκοι τους είναι από ανακυκλωμένα κουτάκια αναψυκτικών, στραβώνουν μόνο που τους κοιτάς.
-
@babisstinson said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Έχοντας αλλάξει 2 φορές τακάκια στο εταιρικό 208 σε 22Κ χιλιόμετρα το επιβεβαιώνω ότι είναι μάπα. Τρέμουλο όχι όμως, μάλλον γιατί το προλάβαινα επειδή σφύριζαν και τους ζητούσα αλλαγή..
Λύνεται εύκολα με aftermarket όλα δεν παύει να είναι χαζομάρα τους….μέχρι τα 75κ άλλαξα δυο φορές, είχαν λιώσει…τώρα έχω 171κ και δεν θέλουν αλλαγή ακόμα.
-
Ε στο leasing δεν θα βάλεις aftermarket. Θα το φτιάχνουν εσαεί.
-
Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό; -
@mike_4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό;Φυσιολογικό δεν είναι απλά σου έκατσε η στραβή. Μήπως το άφηνες συχνά στην ρεζέρβα και δεν λιπαινόταν η αντλία?
-
Όχι, είμαι αρκετά σπαστικός με τη βενζίνη και σπάνια έπεφτε στα 3 νταμάκια, ρεζέρβα δε θυμάμαι να το έχω φτάσει ποτέ
-
@mike_4 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Peugeot 2008, μοντέλο 2020, βλάβη στην αντλία βενζίνης στα 70000 χλμ.
Συνολικό κόστος επισκευής ~350 ευρώ. Βενζίνη 90% των φορών σε BP εταιρικά πρατήρια. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Είναι φυσιολογικό;Οτι δουλευει καποια στιγμη χαλαει.
-
Ναι αλλά παίζει ρόλο και το πότε. Από την άλλη το να πέσεις σε κάτι ελαττωματικό δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το να χαλάσει μια αντλία σε αυτά τα χλμ δεν είναι το σύνηθες -
@panos2171 said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ναι αλλά παίζει ρόλο και το πότε. Από την άλλη το να πέσεις σε κάτι ελαττωματικό δεν είναι καθόλου απίθανο.
Το να χαλάσει μια αντλία σε αυτά τα χλμ δεν είναι το σύνηθεςΑντλια βενζινης, μια φορα να εχει μπει νερο μεσα αρκει, ναι μεν ο φιλος λεει οτι βαζει απο εταιρικα πρατηρια αλλα και σε αυτα οι μαμουνιες γινονται, οπως και απο τους μεταφορεις.
Εχω φιλο ταριφα που στο καλοριφερ βαζει πετρελαιο κινησης μιας και το αγοραζει μαυρο 1 ευρω το λιτρο, αυτος που του το πουλαει απο που το βρισκει αραγε?
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)