-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Ούτε το Τιγκουάν είναι πιο άνετο από το 3008. Παρόμοιο θα έλεγα.
Επίσης άλλο είναι να είσαι 1,90 και 80 κιλά και άλλο να είσαι 1,90 και 130 κιλά.
Οι πρώτοι χωράνε και 5 μέσα. Στους δεύτερους οι πίσω δυσκολεύονται, γιατί οι μπροστά τα πάνε πίσω τα καθίσματα.
Ο Thomas είναι ψηλός και λεπτός είναι αλήθεια. 4 Αμερικάνοι δεν ξέρω αν χωρούν
-
To Kamiq είναι άνετο μέσα. Στο ύψος είναι λιγότερο άνετο από το 3 αιρκρος και το κρόσλαντ, αλλά σε χώρο για τα πόδια των πίσω έχει περισσότερο. Είναι βέβαια και πιο μακρύ σε μήκος.
Στα άλλα 2 Γερμανικά δεν έχω μπεί μέσα.
-
Eίναι όντως. Κάθησα και άπλωσα τα πόδια μου, τα οποία μπήκαν κάτω από το μπροστινό κάθισμα χωρίς εμπόδια.
-
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
-
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου. -
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή. -
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.
-
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@dimclio said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@hountalas said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
25 μέρες μετά με race chip gts και αρκετά πειράματα (χρήση σε πόλη αλλά και εθνική) σε διάφορα modes που έχει (0= κλειστό, 7=μέγιστο).
Έχω δοκιμάσει τα 0-4-5-7. Ντάξει το 0 κλείνει για να είναι η ομάδα ελέγχου!
Στο 4-5 έχει διαφορά αλλά όχι όση στο 7. Δεν ξέρω αν θα το εξηγήσω σωστά.
Στο 7 ακόμα και η 6 αν πηγαίνεις με 100-110 και πατήσεις ανεβάζει πολύ εύκολα στα 130. Πολύ ευκολότερα μάλλον από ότι στο 4/5. Γενικά στο 7 το νιώθω λες και μόνο ανεβάζει περισσότερο την πίεση από τα άλλο Modes; και είναι έτοιμο σε κάθε πάτημα γκαζιού.
Σε τελική δεν έδωσε πολύ περισσότερο, απλά τα φτάνει πιο άνετα.
Γενικότερα είμαι ευχαριστημένος και έχω μπει σε φαγωμάρα να κάνω μια δυναμομέτρηση γιατί έχω μεγάλη περιέργεια για τα νούμερα! Ίσως στο μέλλον να κάνω πρόγραμμα και να το μετρήσω τότε για να δούμε διαφορές.Στην τιμή που το πήρα (380) και για αυτό που μου περνάει σαν εμπειρία αξίζει. Στα 500 κάτι που έχει χωρίς έκπτωση ΟΧΙ.
με 350 ευρω εκανα προγραμμα πανω σε δυναμομετρο.
Πανακριβο ειναι και στα 380 κατα την γνωμη μου.Που το βρήκες να πάμε και εμείς;
Εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε 500 με 600 ευρώ τιμή.
Πως φαίνεται για άλλη μια φορά ότι η Αθήνα είναι άλλη... αγορά!
-
σε αυτον εχω φτιαξει 2 κλιο
στο δευτερο μου πηρε 300 παλι με δυναμομετρηση και με αποδειξη.
Εδω και 2 χρονια δουλευουν απροβληματιστα.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)