-
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.
Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.Με το καλό να παραλάβεις.
-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.
Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.Με το καλό να παραλάβεις.
Ευχαριστώ πολύ! Ναι ναι το ρολόι της δικής σου παροχής εννοώ. Όχι το κοινόχρηστο. Απλά μου φαίνεται περίεργο πως παίρνει απευθείας από το ρολόι με αυτά που έχω διαβάσει ως τώρα. Ο πίνακας του σπιτιού πως παίρνει ρεύμα;
-
Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....
Ακριβώς αυτό ήταν που είχα διαβάσει και εγώ. Το πρόβλημα πλέον είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος παραπάνω ότι δεν το επιτρέπουν να εγκαταστήσεις τον νέο πίνακα σε κοινόχρηστους χώρους αν ισχύει. Οπότε αν είναι έτσι πας μόνο από τον πίνακα μέσα στο σπίτι και με κάποιον τρόπο βγαίνει έξω το καλώδιο προς την πρίζα.
-
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....
Ακριβώς αυτό ήταν που είχα διαβάσει και εγώ. Το πρόβλημα πλέον είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος παραπάνω ότι δεν το επιτρέπουν να εγκαταστήσεις τον νέο πίνακα σε κοινόχρηστους χώρους αν ισχύει. Οπότε αν είναι έτσι πας μόνο από τον πίνακα μέσα στο σπίτι και με κάποιον τρόπο βγαίνει έξω το καλώδιο προς την πρίζα.
Βάζεις το νέο σωστό πίνακα σε καποια αποθήκη σου κοντά....
Για την απαγόρευση δεν ειμαι σιγουρός τι ισχύει τελικά!
Ο εγκαταστάτης που θα υπογραψει και την νεα ΥΔΕ θα τα ξέρει αυτά! -
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.
Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.Με το καλό να παραλάβεις.
Ευχαριστώ πολύ! Ναι ναι το ρολόι της δικής σου παροχής εννοώ. Όχι το κοινόχρηστο. Απλά μου φαίνεται περίεργο πως παίρνει απευθείας από το ρολόι με αυτά που έχω διαβάσει ως τώρα. Ο πίνακας του σπιτιού πως παίρνει ρεύμα;
Ο πίνακας του σπιτιού φαντάζομαι ότι παίρνει ρεύμα με καλώδιο που φεύγει από το ρολόι και ανεβαίνει στο διαμέρισμα. Πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει;
Πάντως σίγουρα για το πάρκινγκ και την αποθήκη φεύγουν ξεχωριστά καλώδια και πηγαίνουν στο κάθε σημείο όπου εκεί έχουν μπει πινακάκια.
Κανένα έξτρα πινακάκι δεν έχει μπει εκεί που είναι το ρολόι και κανένα καλώδιο δεν τραβήχτηκε προς το διαμέρισμα.
Ο ηλεκτρολόγος που τα έφτιαξε είναι και αυτός που κατασκεύασε την πολυκατοικία. -
Εντάξει, σε καμία 25αρια χρόνια, όταν βγουν μπαταρίες τύπου Iron Man που δεν χρειάζονται φόρτιση, θα αναθεωρήσουν κι οι ελληνικές αρχές τις προδιαγραφές για φόρτιση σε πιλοτι κλπ...
-
@kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλημέρα σε όλους,
Νέο μέλος εδώ!
Έχω παραγγείλει ένα Tesla Model 3 και είμαι σε αναμονή για την παραλαβή. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αν γνωρίζει κάποιος αναφορικά με τη φόρτιση στο σπίτι:
Μένω σε πολυκατοικία παλιά με πιλοτή στο ισόγειο όπου έχω δική μου θέση parking. Το ρεύμα μου είναι τριφασικό και σκέφτομαι για τη φόρτιση να βάλω μία βιομηχανική πρίζα που με τα 32Α δίνει 7.4kWh και μου είναι υπεραρκετό. Γνωρίζετε αν η διαδικασία για την τοποθέτηση είναι ίδια με του φορτιστή. Θα πρέπει δηλαδή να το ανακοινώσω ένα μήνα πριν στον διαχειριστή και μετά να κάνω νέα ΥΔΕ;
Οι πιθανότητες είναι 2:- Να πάρω απευθείας από το ρολόι που βρίσκεται 8-10 μέτρα από το σημείο που θέλω να μπει η πρίζα.
- Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.
Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Αν το θέμα δεν είναι κατάλληλο για το ερώτημα ενημερώστε με και το μεταφέρω αλλού εννοείται!
Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα. -
Κι εγώ σκεφτόμουν ότι επειδή είναι τόσο οικονομικός ο φορτιστής, μάλλον αξίζει.
Μια Βιομηχανική τριφασικη πρίζα, ειδικά αν είναι "σωστή" για δημόσιο χώρο, δηλαδή με στεγανό μεταλλικό περίβλημα να μπορεί να μπει και λουκέτο, θα κοστίζει ήδη αρκετά, χωρίς να παρέχει ίσως τη πρακτικότητα που διαβάζω έχει ο Τέσλα φορτιστής. Στο συνολικό έξοδο θα ναι μικρό τμήμα η διαφορά χρημάτων του φορτιστή. -
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.
οντως δεν ειναι "σμαρτ" με την εννοια οτι προσφερει ελαχιστες λειτουργιες. Αυτο συμβαινει διοτι εχει πολλες εξυπνες λειτουργιες φορτισης το αμαξι.
Οντως δεν περιλαμβανεται στους επιδοτουμενος.
Μπορει ομως, οπως ολα τα wallboxes, να φορτισει ολα τα ηλεκτρικα οχηματα. -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οντως δεν περιλαμβανεται στους επιδοτουμενος.
Μπορει ομως, οπως ολα τα wallboxes, να φορτισει ολα τα ηλεκτρικα οχηματα.Σωστά, αλλά με ένα Tesla, που είναι ήδη smart το αυτοκίνητο και έχει το κατάλληλο λογισμικό διαχείρισης, δεν χρειάζεσαι τις συγκεκριμένες έξυπνες λειτουργίες. Με ένα άλλο αυτοκίνητο όμως, ναι ξεκάθαρα θα μπορείς να φορτίσεις, αλλά δνε θα έχεις την ευελιξία της έξυπνης φόρτισης, ειδικά τώρα που έρχονται και τα πορτοκαλί τιμολόγια και οι διζωνικές χρεώσεις στην Ελλάδα.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.
Συμφωνω
το τεσλα είναι πολύ εξυπνο το λειτουργικο του αυτοκινήτου και δεν χρειάζεται εξυπνος φορτιστής
αλλα σε αλλα πιο χαζα ηλεκτρικα αυτοκίνητα οπως το δικό μου είναι πολύ πιο χρήσιμος ενας εξυπνος φορτιστής
επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή
Εμενα μου έδωσαν δωρεαν αυτόν:
καλός είναι γενικά, εχει πολλές λειτουργίες αλλα δεν τον προτείνω κυριως λόγω του app στο κινητό το οποίο είναι αρκετά laggy και οχι πολύ ευκολόχρηστο. Καλύτερα διαλέξτε κάποιον με καλύτερο application
Ομως φαίνεται καλή κατασκευή και ποιοτικό από ότι μπορώ να καταλάβω πάντα
-
Ολα αυτα εξαρτωνται απο την ευελιξια στις ρυθμισεις φορτισης του αυτοκινητου. Νομιζω οτι πλεον ολα εχουν τη δυνατοτητα schedule. Εκει που χωλαινουν καποια ειναι στην ρυθμιση εντασης/ισχυος φορτισης.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή
βασικά, επειδή το εχω δει πολλές φορές το έργο, έχω μάθει εταιρίες να μην παντρεύομαι. Ναι ειμαι φανατικός applάκιας, αλλά δεν κλείνω τα μάτια στο καπέλο του κόστους και στα μειονεκτήματα. ΤΟ ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο, χωρίς να ε΄χω ομως ερωτα με την Tesla, γιατι΄την έχω κράξει στο παρελθόν, το έψαξα και φαίνεται (καλα να ειμαι πρώτα) οτι τέλος 25 με αρχές 26 θα κάνω παραγγελία Tesla Y AWD Long Range. Δεν θα δεσμευτώ με έναν φορτιστή ομως της συγκεκριμένης εταιρίας εκτός αν τον έδινε τζάμπα, μπορεί στο μέλλον να πάω σε BYD, όλα ανατρέπονται σε αυτή την ζωή. Βέβαια το κόστος του φορτιστή ειναι μικρό αλλά άμα κάποιος πάει για επιδότηση, εκεί αλλάζει το πράγμα. Περιμένω από τις εταιρίες να υιοθετήσουν τα δυναμικά τιμολόγια στην φορτιση οχημάτων, αλλά δεν το βλέπω άμεσα για Ελλαδα.
-
συγνωμη, διορθωση. Και το tesla wallbox επιτρεπει επιλογη αμπερ/ισχυος, απλα δεν ειναι τοσο ευχρηστο οσο αλλα.
@bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή
βασικά, επειδή το εχω δει πολλές φορές το έργο, έχω μάθει εταιρίες να μην παντρεύομαι. Ναι ειμαι φανατικός applάκιας, αλλά δεν κλείνω τα μάτια στο καπέλο του κόστους και στα μειονεκτήματα. ΤΟ ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο, χωρίς να ε΄χω ομως ερωτα με την Tesla, γιατι΄την έχω κράξει στο παρελθόν, το έψαξα και φαίνεται (καλα να ειμαι πρώτα) οτι τέλος 25 με αρχές 26 θα κάνω παραγγελία Tesla Y AWD Long Range. Δεν θα δεσμευτώ με έναν φορτιστή ομως της συγκεκριμένης εταιρίας εκτός αν τον έδινε τζάμπα, μπορεί στο μέλλον να πάω σε BYD, όλα ανατρέπονται σε αυτή την ζωή. Βέβαια το κόστος του φορτιστή ειναι μικρό αλλά άμα κάποιος πάει για επιδότηση, εκεί αλλάζει το πράγμα. Περιμένω από τις εταιρίες να υιοθετήσουν τα δυναμικά τιμολόγια στην φορτιση οχημάτων, αλλά δεν το βλέπω άμεσα για Ελλαδα.
τελος 25 με 26 μπορει να υπάρχουν και αλλες προτάσεις. θα έρθουν και αλλοι κατασκευαστές
Εχε τα ματια σου ανοιχτα για Zeekr αν θες την γνώμη μου, αν ερθει Ελλαδα. Πάρε το τεσλα στο τελος κανενας δεν λέει ότι δεν είναι πολύ καλό αλλα ριξτου μια ματια αν έρθει, αξιζει μια ματια.
και θα έρθουν και άλλες μάρκες
ομως στον φορτιστή αν δεν σου κανουν δώρο πάρε έναν έξυπνο.
για φορτιστη επιδότηση δεν έκανα και εχω ακούσει ότι σου πρήζουν πολύ τα ουμπαλα και θελουν 100 χαρτια οπότε για 500 ευρώ επιδότηση δεν ξερω αν αξιζει. Κοιτα το και πράτεις αναλόγως
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
συγνωμη, διορθωση. Και το tesla wallbox επιτρεπει επιλογη αμπερ/ισχυος, απλα δεν ειναι τοσο ευχρηστο οσο αλλα.
@bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.
ναι και ο δικός μου εχει και rfid (σου δίνει και 2 κάρτες στην συσκευασία) kai nfs για κινητό και ολα αυτά τα feature αλλα ο μ@μημενος είναι δύσχρηστος και laggy από το κινητο πραγμα που φυσικά δεν αναγράφεται πουθενα και δεν μπορεις να το ξέρεις !!!! και έχει και τιμή στο skroutz 800 euro δεν τον λες και φτηνο για να μην εχεις απαιτήσεις. Αν τον είχα πληρώσει και δεν ήταν δωρο θα είχα εκνευριστεί πολύ
τουλάχιστον τον έχω προγραμματησει να είναι Plug & play και να μην ασχολουμαι πολύ από το κινητο
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.
Ναι δεδομένο, απλά πχ το δικό μου, wallbox coper sb έχει συνεργασία με φ/β οπως αναφέρεις αν βάλεις του συνεργαζόμενους μετρητές, έχει φόρτιση με πρόγραμμα, έχει επίσης φόρτιση με χρέωση σε τρίτο, σου δείχνει στατιστικά μήνα μέρας κτλ, και έχει cloud site που βλέπεις και διαχειρίζεσαι ολους τους φορτιστές που έχεις. Το θεωρώ τίμιο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.
Μη μπλεξεις με επιδοτηση για το φορτιστη.
Θελει τρομερη χαρτουρα και διαδικασια, και δεν αξιζει για 500 ευρω.
Επισης οι περισσοτεροι φορτιστες που ειναι επιλεξιμοι προς επιδοτηση, ειναι πανακριβοι.
Θες να δωσεις 1200 ευρω για να παρεις 500 επιδοτηση?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης