Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 743
    • 744
    • 745
    • 746
    • 747
    • 898
    • 899
    • 745 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17961
    408438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @dettol last edited by

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      https://getelectric.gr/sto-55-i-aporrofisi-ton-poron-toy-kinoymai-ilektrika-3/?fbclid=IwY2xjawGexzFleHRuA2FlbQIxMQABHe1YMGRDx6KlhDV42DLFVFiUks2i3jp75qDNQswdwmoYFo4KnZ8PyC4E1g_aem_naWKsH8-6ySyjYOGQSWRNQ

      οπως αναφερει και ο συγγραφεας, "με πασα επιφυλαξη". Αρχικα ειχε τρομοκρατηθει ο κοσμος οτι θα εφταναν μεχρι νοεμβριο, βασει υπολογισμων που ειχε κανει ο evans (αν θυμαμαι καλα).
      Αντε, ισως να μεινει και κανενα φραγκο για τα c3 😄

      Επειδή τα C3 είναι πολύ προχωρημένα θα πάνε στο ΚΗ4 που θα γίνει μετά την επιβολή των δασμών του Τραμπ.

      Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

      Το Αττο 3 θα πάει ατα..😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      D bekiaris 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • D
        dettol @criuser last edited by dettol

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        https://getelectric.gr/sto-55-i-aporrofisi-ton-poron-toy-kinoymai-ilektrika-3/?fbclid=IwY2xjawGexzFleHRuA2FlbQIxMQABHe1YMGRDx6KlhDV42DLFVFiUks2i3jp75qDNQswdwmoYFo4KnZ8PyC4E1g_aem_naWKsH8-6ySyjYOGQSWRNQ

        οπως αναφερει και ο συγγραφεας, "με πασα επιφυλαξη". Αρχικα ειχε τρομοκρατηθει ο κοσμος οτι θα εφταναν μεχρι νοεμβριο, βασει υπολογισμων που ειχε κανει ο evans (αν θυμαμαι καλα).
        Αντε, ισως να μεινει και κανενα φραγκο για τα c3 😄

        Επειδή τα C3 είναι πολύ προχωρημένα θα πάνε στο ΚΗ4 που θα γίνει μετά την επιβολή των δασμών του Τραμπ.

        Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

        Το Αττο 3 θα πάει ατα..😊

        τον καημενο... τα πρωτα συμπτωματα γεροντικης ανοιας οπως εκφραζεται με ψευδαισθησεις 🙂
        Oταν αρχισεις να βλεπεις ιπταμενους δρακους, πηγαινε σε νευρολογο!

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • bekiaris
          bekiaris @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

          Επειδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι πλέον σοβαρά το Y, παρόλο που παλαιότερα το είχα αποκλείσει λόγων των γνωστών μειονεκτημάτων της Tesla, με τα Αμερικάνικα τι πιστεύεις οτι θα γίνει? ή με τα Κορεάτικα Kia/Hyundai?

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @bekiaris last edited by

            @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

            Επειδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι πλέον σοβαρά το Y, παρόλο που παλαιότερα το είχα αποκλείσει λόγων των γνωστών μειονεκτημάτων της Tesla, με τα Αμερικάνικα τι πιστεύεις οτι θα γίνει? ή με τα Κορεάτικα Kia/Hyundai?

            ωπα... φτιαχνω ποπ κορν και καθομαι αναπαυτικα στην πολυθρονα του γραφειου μου να δω τι θα πει για το μελλον της ηλεκτροκινησης το oracle του χαλανδριου 😄

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • C
              criuser @dettol last edited by

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              https://getelectric.gr/sto-55-i-aporrofisi-ton-poron-toy-kinoymai-ilektrika-3/?fbclid=IwY2xjawGexzFleHRuA2FlbQIxMQABHe1YMGRDx6KlhDV42DLFVFiUks2i3jp75qDNQswdwmoYFo4KnZ8PyC4E1g_aem_naWKsH8-6ySyjYOGQSWRNQ

              οπως αναφερει και ο συγγραφεας, "με πασα επιφυλαξη". Αρχικα ειχε τρομοκρατηθει ο κοσμος οτι θα εφταναν μεχρι νοεμβριο, βασει υπολογισμων που ειχε κανει ο evans (αν θυμαμαι καλα).
              Αντε, ισως να μεινει και κανενα φραγκο για τα c3 😄

              Επειδή τα C3 είναι πολύ προχωρημένα θα πάνε στο ΚΗ4 που θα γίνει μετά την επιβολή των δασμών του Τραμπ.

              Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

              Το Αττο 3 θα πάει ατα..😊

              τον καημενο... τα πρωτα συμπτωματα γεροντικης ανοιας οπως εκφραζεται με ψευδαισθησεις 🙂
              Oταν αρχισεις να βλεπεις ιπταμενους δρακους, πηγαινε σε νευρολογο!

              Φταίω εγώ που σας δίνω εσωτερική πληροφόρηση και μάλιστα τζάμπα..😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                antonmone @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Εκεί τα 9000 θα πάνε μόνο σε Ευρωπαϊκά και θα είναι 9000 και όχι 30 % οπότε το 3 θα ξεκινάει από 15000 μέχρι 20000.

                Επειδή έχω αρχίσει και σκέφτομαι πλέον σοβαρά το Y, παρόλο που παλαιότερα το είχα αποκλείσει λόγων των γνωστών μειονεκτημάτων της Tesla, με τα Αμερικάνικα τι πιστεύεις οτι θα γίνει? ή με τα Κορεάτικα Kia/Hyundai?

                ωπα... φτιαχνω ποπ κορν και καθομαι αναπαυτικα στην πολυθρονα του γραφειου μου να δω τι θα πει για το μελλον της ηλεκτροκινησης το oracle του χαλανδριου 😄

                Δεν έχει ορκιστεί ακόμα,από τον Ιανουάριο θα μπορεί να μας λέει επισήμως τι θα γίνει.Προς το παρόν αφήνει διαρροές ,από βδομάδα θα μιλάει μέσω κύκλων .

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • polioan
                  polioan @cirus last edited by

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                  Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                  Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                  Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                  Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                  Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                  Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                  Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                  Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                  Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                  Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                  Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                  Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                  Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                  CUPRA LEON 2025
                  1.5cc 150Hp MHV

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @polioan last edited by cirus

                    @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                    Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                    Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                    Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                    Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                    Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                    Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                    Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                    Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                    Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                    Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                    Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                    Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                    Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                    στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                    Οποτε μιλάω για Hardware

                    Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                    Cirus the virus

                    polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • polioan
                      polioan @cirus last edited by

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                      Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                      Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                      Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                      Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                      Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                      Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                      Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                      Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                      Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                      Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                      Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                      Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                      Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                      στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                      Οποτε μιλάω για Hardware

                      Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                      Το ρελέ διαρροής είναι για διαρροή, όπως έχουμε στα σπίτια.
                      Αν χαλάσει ο φούρνος, καμία τοστιέρα ή πιστολάκι λόγω αντιστάσεων κλπ
                      Βλέπει μιλιαμπερ.

                      Ο επιτηρητής έντασης μπαίνει ειδικά σε περίπτωση που δεν αντέχει η γραμμή σου πάνω από 20 αμπέρ και πρέπει να βάλεις τον επιτηρητή στην γενική παροχή για να προστατεύσεις όλα τα συστήματα και τις συσκευές από υπερεντασεις.

                      CUPRA LEON 2025
                      1.5cc 150Hp MHV

                      R cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @polioan last edited by

                        @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                        Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                        Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                        Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                        Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                        Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                        Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                        Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                        Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                        Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                        Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                        Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                        Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                        Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                        στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                        Οποτε μιλάω για Hardware

                        Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                        Το ρελέ διαρροής είναι για διαρροή, όπως έχουμε στα σπίτια.
                        Αν χαλάσει ο φούρνος, καμία τοστιέρα ή πιστολάκι λόγω αντιστάσεων κλπ
                        Βλέπει μιλιαμπερ.

                        Ο επιτηρητής έντασης μπαίνει ειδικά σε περίπτωση που δεν αντέχει η γραμμή σου πάνω από 20 αμπέρ και πρέπει να βάλεις τον επιτηρητή στην γενική παροχή για να προστατεύσεις όλα τα συστήματα και τις συσκευές από υπερεντασεις.

                        Ρε συ, μεταξύ μας τώρα, και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Τι να τον κάνει τον επιτηρητή έντασης ο οικιακός καταναλωτής ? Ο επιτηρητής τάσης είναι 2much για οικιακή χρήση και αν δεν θες να σου σπάσει τα νεύρα τον βάζεις μόνο σε μεγάλους καταναλωτές με ευαίσθητες πλακές (βλ αντλίες θερμότητας κλπ κλπ)

                        polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • polioan
                          polioan @red_monster last edited by

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                          Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                          Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                          Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                          Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                          Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                          Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                          Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                          Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                          Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                          Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                          Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                          Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                          Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                          στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                          Οποτε μιλάω για Hardware

                          Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                          Το ρελέ διαρροής είναι για διαρροή, όπως έχουμε στα σπίτια.
                          Αν χαλάσει ο φούρνος, καμία τοστιέρα ή πιστολάκι λόγω αντιστάσεων κλπ
                          Βλέπει μιλιαμπερ.

                          Ο επιτηρητής έντασης μπαίνει ειδικά σε περίπτωση που δεν αντέχει η γραμμή σου πάνω από 20 αμπέρ και πρέπει να βάλεις τον επιτηρητή στην γενική παροχή για να προστατεύσεις όλα τα συστήματα και τις συσκευές από υπερεντασεις.

                          Ρε συ, μεταξύ μας τώρα, και χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης. Τι να τον κάνει τον επιτηρητή έντασης ο οικιακός καταναλωτής ? Ο επιτηρητής τάσης είναι 2much για οικιακή χρήση και αν δεν θες να σου σπάσει τα νεύρα τον βάζεις μόνο σε μεγάλους καταναλωτές με ευαίσθητες πλακές (βλ αντλίες θερμότητας κλπ κλπ)

                          Ναι, συγνώμη! Έπρεπε να το πω από την αρχή.
                          Όπως λες, μπαίνει κυρίως σε αυτές τις περιπτώσεις λόγω πολλών περίεργων φορτίων, όχι στις απλές εγκαταστάσεις!
                          Αλλά εδώ Θεσσαλονίκη οι περισσότεροι εγκαταστάτες για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο βάζουν επιτηρητές.

                          CUPRA LEON 2025
                          1.5cc 150Hp MHV

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Γενικά το δίκτυο κάνει κάτι περίεργα. Βάλτε τον καλού κακού, απλώς θα σας σπάει τα νευτα που θα πέφτει εάν είναι ευαίσθητος και σκατα η περιοχή σας.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @polioan last edited by

                              @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                              Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                              Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                              Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                              Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                              Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                              Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                              Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                              Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                              Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                              Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                              Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                              Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                              Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                              στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                              Οποτε μιλάω για Hardware

                              Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                              Το ρελέ διαρροής είναι για διαρροή, όπως έχουμε στα σπίτια.
                              Αν χαλάσει ο φούρνος, καμία τοστιέρα ή πιστολάκι λόγω αντιστάσεων κλπ
                              Βλέπει μιλιαμπερ.

                              Ο επιτηρητής έντασης μπαίνει ειδικά σε περίπτωση που δεν αντέχει η γραμμή σου πάνω από 20 αμπέρ και πρέπει να βάλεις τον επιτηρητή στην γενική παροχή για να προστατεύσεις όλα τα συστήματα και τις συσκευές από υπερεντασεις.

                              Όπως είπα και πριν αυτό μου φαίνεται υπερβολή για το σπίτι

                              Cirus the virus

                              polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • polioan
                                polioan @cirus last edited by

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @polioan said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Ο επιτηρητής επιτηρεί τάση όχι ένταση.

                                Ευτυχώς που έχω μπλοκάρει μερικούς αλλιώς θα μου έπεφταν τα μαλλιά με αυτά που διαβάζω, και είναι και όμορφα !

                                Πουλάω και επιτηρητής έντασης και πάνε ή απευθείας με το καλώδιο έως 65 αμπέρ ή με μετασχηματιστή έντασης ως προς 5 αμπέρ ως δευτερεύων.
                                Δεν μιλάω για επιτηρητή τάσης. Υπάρχουν πολλά υλικά που λέγονται επιτηρητές, συνφ, αεργου ισχύος, ποιότητα ρεύματος κλπ
                                Μην διαβάζω τέτοια πράματα και μείνω καραφλός.

                                Εξήγησε μου τι νόημα έχει σε οικιακή χρήση ο επιτήρηση ένταση που βαυκαλίζεσαι

                                Είναι μία επιπλέον προστασία από το αυτοματάκι που αν πάει να ξεπεράσει τα αμπέρ θα αποκόψει την παροχή για να μην κάψει οτιδήποτε.
                                Το ότι είναι βιομηχανικό υλικό δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούνται και στις περιπτώσεις αυτές.
                                Έχω Θεσσαλονίκη εγκαταστάτες που βάζουν ως έξτρα προστασία και τον επιτηρητή έντασης μέσα στο πινακάκι που φτιάχνουν.
                                Στα 3φασικά chargers από 22kw και πάνω βάζουμε αναλυτή ενέργειας που συνδέεται με το σύστημα φόρτισης μέσω πρωτοκόλλου επικοινωνίας για να αυξομειώνει την τάση και τα αμπέρ, οπότε συνολικά τα kw.

                                Δεν θέλω να διαφωνήσω με κανεναν επι τουτου αλλα ψιλο περιττό μου ακούγεται αν έχεις βάλει ρελε και πεφτει σε περιπτωση προβλήματος τι το χρειάζεσαι και αυτό ?

                                Επίσης τα wallbox οπως το δικό μου έχουν wifi και μετρητη, μπορεις να το προγραμματισεις ποσσα Amber να τραβάει, μπορεις να το βάλεις να φορτίζει μονο όταν έχεις παραγωγη από το φωτοβολταικο και άλλα τέτοια χαριτωμένα, γενικα και ο φορτιστής ο ίδιος είναι μια έξυπνη συσκευή που είναι προσβάσιμη από το κινητό σου

                                Συμφωνώ, απλά πάντα φροντίζεται να είναι και hardwarικά προστατευμένα εκτός από τα προγραμμάτα.
                                Το ρελέ που λες τι είναι? Φορτίου? Αν ναι, όταν κόβεται η εντολή στο πηνίο του σταματάει την τροφοδοσία. Αλλά όλα αυτά για να γίνουν παίρνουν από κάπου εντολή.

                                στο ρελέ διαρροης στον πίνακα που πέφτει και στην ασφαλεια στον πίνακα αναφέρομαι. (μιλαώ για τον ξεχωριστο πίνακα που είναι ΜΟΝΟ για τον φορτιστή)

                                Οποτε μιλάω για Hardware

                                Τα υπολοιπα που είπα για τον φορτιστή είναι απλά για να βλέπεις πραγματα που δεν είναι απαραίτητα και ευκολίες

                                Το ρελέ διαρροής είναι για διαρροή, όπως έχουμε στα σπίτια.
                                Αν χαλάσει ο φούρνος, καμία τοστιέρα ή πιστολάκι λόγω αντιστάσεων κλπ
                                Βλέπει μιλιαμπερ.

                                Ο επιτηρητής έντασης μπαίνει ειδικά σε περίπτωση που δεν αντέχει η γραμμή σου πάνω από 20 αμπέρ και πρέπει να βάλεις τον επιτηρητή στην γενική παροχή για να προστατεύσεις όλα τα συστήματα και τις συσκευές από υπερεντασεις.

                                Όπως είπα και πριν αυτό μου φαίνεται υπερβολή για το σπίτι

                                Και για το διαρροής έλεγαν τα πρώτα χρόνια ότι ήταν υπερβολικό.
                                Να που το καθιέρωσαν και οι μηχανικοί δεν περνάνε σχέδια στην ΔΕΗ αν δεν το τοποθετήσουν.
                                Για μένα καθόλου υπερβολικός ο επιτηρητής έντασης.

                                CUPRA LEON 2025
                                1.5cc 150Hp MHV

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • argyn
                                  argyn last edited by

                                  Εάν έχει ξαναδημοσιευτεί, συμπαθάτε με - διαβάζω πλέον σποραδικά το φορουμ.

                                  CATL goes all in for 500 Wh/kg solid-state EV battery mass production
                                  https://www.yahoo.com/news/catl-goes-500-wh-kg-102110685.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kos784 last edited by kos784

                                    Καλημέρα σε όλους,
                                    Νέο μέλος εδώ!
                                    Έχω παραγγείλει ένα Tesla Model 3 και είμαι σε αναμονή για την παραλαβή. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αν γνωρίζει κάποιος αναφορικά με τη φόρτιση στο σπίτι:
                                    Μένω σε πολυκατοικία παλιά με πιλοτή στο ισόγειο όπου έχω δική μου θέση parking. Το ρεύμα μου είναι τριφασικό και σκέφτομαι για τη φόρτιση να βάλω μία βιομηχανική πρίζα που με τα 32Α δίνει 7.4kWh και μου είναι υπεραρκετό. Γνωρίζετε αν η διαδικασία για την τοποθέτηση είναι ίδια με του φορτιστή. Θα πρέπει δηλαδή να το ανακοινώσω ένα μήνα πριν στον διαχειριστή και μετά να κάνω νέα ΥΔΕ;
                                    Οι πιθανότητες είναι 2:

                                    1. Να πάρω απευθείας από το ρολόι που βρίσκεται 8-10 μέτρα από το σημείο που θέλω να μπει η πρίζα.
                                    2. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.

                                    Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.
                                    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                                    Αν το θέμα δεν είναι κατάλληλο για το ερώτημα ενημερώστε με και το μεταφέρω αλλού εννοείται!

                                    bekiaris I ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • bekiaris
                                      bekiaris @kos784 last edited by

                                      @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      1. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.
                                        Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.

                                      Καλορίζικο!!! απευθείας απο το ρολόι δεν γίνεται, θαπρέπει να μπει νέος πίνακας (ο οποίος πρέπει να ειναι σε ιδιωτικό χώρο οπως με ενημέρωσε ενας συμφουρίτης πρόσφατα ), οποτε πιστευω μεγάλο κόστος κτλ. Αν μπορείς να τραβήξεις απευθείας καλώδιο από το σπίτι σου ειναι η καλύτερη λύση, θα χρειαστεί ασφάλεια κτλ. Επίσης, ένα πρόβλημα που θα προκύψει (τουλάχιστον σε μένα στον ΔΕΔΔΗΕ μεταμόρφωσης μου το ζήτησαν) ήταν οτι στην ΥΔΕ έπρεπει να βάλεις το καινουργιο ΕΛΟΤ το οποίο έχει αντικεραυνικά και ένα ακόμα ειδικό ρελέ.

                                      K K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kos784 @bekiaris last edited by

                                        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        1. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.
                                          Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.

                                        Καλορίζικο!!! απευθείας απο το ρολόι δεν γίνεται, θαπρέπει να μπει νέος πίνακας (ο οποίος πρέπει να ειναι σε ιδιωτικό χώρο οπως με ενημέρωσε ενας συμφουρίτης πρόσφατα ), οποτε πιστευω μεγάλο κόστος κτλ. Αν μπορείς να τραβήξεις απευθείας καλώδιο από το σπίτι σου ειναι η καλύτερη λύση, θα χρειαστεί ασφάλεια κτλ. Επίσης, ένα πρόβλημα που θα προκύψει (τουλάχιστον σε μένα στον ΔΕΔΔΗΕ μεταμόρφωσης μου το ζήτησαν) ήταν οτι στην ΥΔΕ έπρεπει να βάλεις το καινουργιο ΕΛΟΤ το οποίο έχει αντικεραυνικά και ένα ακόμα ειδικό ρελέ.

                                        Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση! Από το ρολόι έτσι το σκεφτόμουν με νέο πίνακα δίπλα στο ρολόι από τον οποίο θα φεύγει ένα καλώδιο για την πρίζα και ένα για τον πίνακα του σπιτιού, όπως έχω διαβάσει ότι το έχουν κάνει πολλοί, αλλά αν πλέον δεν επιτρέπετε θα πάω στη λύση του να τραβήξω από το σπίτι. Πάλι όμως αυτό που σκέφτομαι είναι ότι το καλώδιο από κοινόχρηστο χώρο θα περνάει. Με την πολυκατοικία με μια πρώτη κουβέντα δε φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα αλλά με απασχολεί και ο ΔΕΔΔΗΕ τι θα ζητήσει και πως. Εσύ την έχεις κάνει τη διαδικασία ή το ψάχνεις;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @kos784 last edited by

                                          @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Καλημέρα σε όλους,
                                          Νέο μέλος εδώ!
                                          Έχω παραγγείλει ένα Tesla Model 3 και είμαι σε αναμονή για την παραλαβή. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αν γνωρίζει κάποιος αναφορικά με τη φόρτιση στο σπίτι:
                                          Μένω σε πολυκατοικία παλιά με πιλοτή στο ισόγειο όπου έχω δική μου θέση parking. Το ρεύμα μου είναι τριφασικό και σκέφτομαι για τη φόρτιση να βάλω μία βιομηχανική πρίζα που με τα 32Α δίνει 7.4kWh και μου είναι υπεραρκετό. Γνωρίζετε αν η διαδικασία για την τοποθέτηση είναι ίδια με του φορτιστή. Θα πρέπει δηλαδή να το ανακοινώσω ένα μήνα πριν στον διαχειριστή και μετά να κάνω νέα ΥΔΕ;
                                          Οι πιθανότητες είναι 2:

                                          1. Να πάρω απευθείας από το ρολόι που βρίσκεται 8-10 μέτρα από το σημείο που θέλω να μπει η πρίζα.
                                          2. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.

                                          Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.
                                          Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                                          Αν το θέμα δεν είναι κατάλληλο για το ερώτημα ενημερώστε με και το μεταφέρω αλλού εννοείται!

                                          Με το καλό!
                                          Σου εχω στείλει προσωπικό μηνυμα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 last edited by katafractos17

                                            Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
                                            Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.

                                            Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.

                                            Πρίζα φόρτισης οχήματος επίτοιχη 16A πλαστική &ρελ

                                            Πίνακας διανομής Επίτοιχος 1Σ. 3Στ. IP65

                                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 743
                                            • 744
                                            • 745
                                            • 746
                                            • 747
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 745 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr