Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 350
    • 351
    • 341 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A d P
      A d P moderator @Green Power last edited by A d P

      @green-power said in AUDI FORUM:

      Σημερινή ερώτηση από φιλαράκι τα βασικά a3/golf έρχονται ακόμα με ημιάκαμπτο ή φόρεσαν πολλαπλούς;

      Ρητορική ερώτηση;

      Από 150 ίππους και πάνω πολλαπλοί..... τουλάχιστον το GOLF....
      Το έχει επιβεβαιώσει ο @andya3 πριν λίγο καιρό, για αυτό έχει 4-5 χιλιάρικα διαφορά το golf 1.5 με τους 116 και 150 ίππους.

      R-LINE

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        Green Power last edited by Green Power

        @a-d-p said in AUDI FORUM:

        Ρητορική ερώτηση;
        Από 150 ίππους και πάνω πολλαπλοί..... τουλάχιστον το GOLF....
        Το έχει επιβεβαιώσει ο @andya3 πριν λίγο καιρό, για αυτό έχει 4-5 χιλιάρικα διαφορά το golf 1.5 με τους 116 και 150 ίππους.

        Mήπως άλλαξε και η ανάρτηση μαζί με τον κινητήρα για αυτό.

        Χαζές διακρίσεις κατ' εμέ έπρεπε όλα να το έχουν στάνταρ. Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

        Άλλα βέβαια τα κριτήρια του τότε με τα σημερινά του tik tok και του iphone.

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @Green Power last edited by realzeus

          @green-power said in AUDI FORUM:

          Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

          Δεν ισχύει. Ημιάκαμπτος άξονας ήταν, με μια διαφοροποίηση και απατεωνίστικο όνομα.

          "First, the Almera's MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension (Nissan's name for its double lateral link twist beam suspension) had been retuned."

          https://www.google.com/search?q=nissan+almera+rear+suspension+type&sca_esv=2c272caab9e83ec0&sxsrf=ADLYWIL1gjeNqPEhgFraaXYZqCS77qy1cA%3A1731295880257&ei=iHoxZ5K0D8aMxc8P07eN-Q8&ved=0ahUKEwiSmMbfq9OJAxVGRvEDHdNbI_8Q4dUDCA8&uact=5&oq=nissan+almera+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIm5pc3NhbiBhbG1lcmEgcmVhciBzdXNwZW5zaW9uIHR5cGUyBRAhGKABSNUNUIEEWI4JcAF4AJABAJgBxAGgAe4GqgEDMC41uAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICCxAAGIAEGLADGMsBwgILEAAYgAQYsAMYogTCAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYCkgcFMS40LjGgB9cP&sclient=gws-wiz-serp

          Το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς ήταν το Focus Mk1.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • W
            wantone @realzeus last edited by

            @realzeus said in AUDI FORUM:

            @green-power said in AUDI FORUM:

            Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

            Δεν ισχύει. Ημιάκαμπτος άξονας ήταν, με μια διαφοροποίηση και απατεωνίστικο όνομα.

            "First, the Almera's MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension (Nissan's name for its double lateral link twist beam suspension) had been retuned."

            https://www.google.com/search?q=nissan+almera+rear+suspension+type&sca_esv=2c272caab9e83ec0&sxsrf=ADLYWIL1gjeNqPEhgFraaXYZqCS77qy1cA%3A1731295880257&ei=iHoxZ5K0D8aMxc8P07eN-Q8&ved=0ahUKEwiSmMbfq9OJAxVGRvEDHdNbI_8Q4dUDCA8&uact=5&oq=nissan+almera+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIm5pc3NhbiBhbG1lcmEgcmVhciBzdXNwZW5zaW9uIHR5cGUyBRAhGKABSNUNUIEEWI4JcAF4AJABAJgBxAGgAe4GqgEDMC41uAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICCxAAGIAEGLADGMsBwgILEAAYgAQYsAMYogTCAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYCkgcFMS40LjGgB9cP&sclient=gws-wiz-serp

            Το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς ήταν το Focus Mk1.

            οριστε? το Λαντσια Δελτα το 1978 ειχε 4 βραχιονες στην πισω αναρτηση, πολλαπλοι δεν ειναι αυτο?

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @wantone last edited by

              @wantone said in AUDI FORUM:

              @realzeus said in AUDI FORUM:

              @green-power said in AUDI FORUM:

              Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

              Δεν ισχύει. Ημιάκαμπτος άξονας ήταν, με μια διαφοροποίηση και απατεωνίστικο όνομα.

              "First, the Almera's MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension (Nissan's name for its double lateral link twist beam suspension) had been retuned."

              https://www.google.com/search?q=nissan+almera+rear+suspension+type&sca_esv=2c272caab9e83ec0&sxsrf=ADLYWIL1gjeNqPEhgFraaXYZqCS77qy1cA%3A1731295880257&ei=iHoxZ5K0D8aMxc8P07eN-Q8&ved=0ahUKEwiSmMbfq9OJAxVGRvEDHdNbI_8Q4dUDCA8&uact=5&oq=nissan+almera+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIm5pc3NhbiBhbG1lcmEgcmVhciBzdXNwZW5zaW9uIHR5cGUyBRAhGKABSNUNUIEEWI4JcAF4AJABAJgBxAGgAe4GqgEDMC41uAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICCxAAGIAEGLADGMsBwgILEAAYgAQYsAMYogTCAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYCkgcFMS40LjGgB9cP&sclient=gws-wiz-serp

              Το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς ήταν το Focus Mk1.

              οριστε? το Λαντσια Δελτα το 1978 ειχε 4 βραχιονες στην πισω αναρτηση, πολλαπλοι δεν ειναι αυτο?

              macpherson strut suspension front and rear.

              https://www.google.com/search?q=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&sca_esv=f126b848cbaf5375&sxsrf=ADLYWIK95NqKrUIilJxYecOkNsfzo0hFkA%3A1731304860634&ei=nJ0xZ6W0JvCExc8Puu3T-QM&ved=0ahUKEwil8tyZzdOJAxVwQvEDHbr2ND8Q4dUDCA8&uact=5&oq=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiJjE5NzkgbGFuY2lhIGRlbHRhIHJlYXIgc3VzcGVuc2lvbiB0eXBlMgUQIRigAUi4FlCsDFiAEnABeAGQAQCYAdEBoAHqBqoBBTAuNC4xuAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICChAAGLADGNYEGEfCAgUQIRifBcICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYHkgcFMS4zLjKgB7IT&sclient=gws-wiz-serp

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @realzeus last edited by

                @realzeus said in AUDI FORUM:

                @wantone said in AUDI FORUM:

                @realzeus said in AUDI FORUM:

                @green-power said in AUDI FORUM:

                Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

                Δεν ισχύει. Ημιάκαμπτος άξονας ήταν, με μια διαφοροποίηση και απατεωνίστικο όνομα.

                "First, the Almera's MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension (Nissan's name for its double lateral link twist beam suspension) had been retuned."

                https://www.google.com/search?q=nissan+almera+rear+suspension+type&sca_esv=2c272caab9e83ec0&sxsrf=ADLYWIL1gjeNqPEhgFraaXYZqCS77qy1cA%3A1731295880257&ei=iHoxZ5K0D8aMxc8P07eN-Q8&ved=0ahUKEwiSmMbfq9OJAxVGRvEDHdNbI_8Q4dUDCA8&uact=5&oq=nissan+almera+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIm5pc3NhbiBhbG1lcmEgcmVhciBzdXNwZW5zaW9uIHR5cGUyBRAhGKABSNUNUIEEWI4JcAF4AJABAJgBxAGgAe4GqgEDMC41uAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICCxAAGIAEGLADGMsBwgILEAAYgAQYsAMYogTCAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYCkgcFMS40LjGgB9cP&sclient=gws-wiz-serp

                Το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς ήταν το Focus Mk1.

                οριστε? το Λαντσια Δελτα το 1978 ειχε 4 βραχιονες στην πισω αναρτηση, πολλαπλοι δεν ειναι αυτο?

                macpherson strut suspension front and rear.

                https://www.google.com/search?q=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&sca_esv=f126b848cbaf5375&sxsrf=ADLYWIK95NqKrUIilJxYecOkNsfzo0hFkA%3A1731304860634&ei=nJ0xZ6W0JvCExc8Puu3T-QM&ved=0ahUKEwil8tyZzdOJAxVwQvEDHbr2ND8Q4dUDCA8&uact=5&oq=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiJjE5NzkgbGFuY2lhIGRlbHRhIHJlYXIgc3VzcGVuc2lvbiB0eXBlMgUQIRigAUi4FlCsDFiAEnABeAGQAQCYAdEBoAHqBqoBBTAuNC4xuAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICChAAGLADGNYEGEfCAgUQIRifBcICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYHkgcFMS4zLjKgB7IT&sclient=gws-wiz-serp

                ρε Δια, ειχα το Πρισμα (δελτα συν ουρα), και ειχε τους βραχιονες, θα εκπλαγω αν το Δελτα ειχε κατι αλλο. Το ιντεγκραλε ειχε και αυτο τους βραχιονες. θα το κοιταξω λιγο καλυτερα και θα σου πω.

                K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by realzeus

                  Έχεις περισσότερες γνώσεις από εμένα, καθότι είσαι μηχανολόγος. Αλλά MacPherson ήξερα ότι είχαν αυτές οι Lancia. Το πρώτο αυτοκίνητο με πολλαπλούς ήταν η Mercedes 190E του 1982.

                  W fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kostis20 last edited by

                    Τη θυμαμαι και εγω την ανάρηση με τους διπλούς βραχίονες στις Lancia.Παρόμοιο setup πίσω είχαν και τα sunny .Δε νομίζω οτι ήταν Mcpherson.Απο την αλλαγή σε Alm;era μπήκε πίσω ο αξονας Scott Russel που ουσιαστικά ήταν ημιακαμπτος με εναν εγκάρσιο συνδεσμο στο κεντρο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Οι διπλοί βραχίονες ήταν μια εκδοχή των ημι-υστερούντων. Άλλο αυτό και άλλο οι πολλαπλοί όμως, όπως και άλλο πράγμα τα διπλά ψαλίδια. Όλα αυτά μαζί με τους MacPherson αποτελούν ανεξάρτητη ανάρτηση, αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone @realzeus last edited by

                        @realzeus said in AUDI FORUM:

                        Έχεις περισσότερες γνώσεις από εμένα, καθότι είσαι μηχανολόγος. Αλλά McPherson ήξερα ότι είχαν αυτές οι Lancia. Το πρώτο αυτοκίνητο με πολλαπλούς ήταν η Mercedes 190E του 1982.

                        το θεμα ειναι τι εννοουν με πολλαπλους. το ΜκΦερσον ειναι σαν τριγωνο πιατο ειναι ευκολο να το δεις. το Πρισμα οπως και το 147 (και το θυμαμαι οταν βγηκε στα περιοδικα ελεγαν οτι το 147 εχει την ακριβη λυση της αναρτησης της Πρισμα) εχει 2 βραχιονες πανω και 2 κατω δηλαδη ενα Π πανω και ενα Π κατω σε καθε τροχο πισω.

                        αν δεν δω φωτογραφια απο ενα απλο Δελτα με σιγουρια δεν μπορω να πω. Παντως οπως σου ειπα σε φωτογραφιες της Ιντεγκραλε ειναι ακριβως οπως στην Πρισμα με τους βραχιονες αλλα η διαφορα ειναι οτι επεκτεινονται περισσοτερο προς τα εξω και εχουν μεγαλυτερη διαδρομη πανω κατω δηλ πιθανον να ειναι μακρυτεροι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Δειτε πως ηταν στα sunny.
                          https://www.amayama.com/en/genuine-catalogs/epc/nissan-japan/sunny/b12/372-e13s/trans/F5402

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 @A d P last edited by

                            @a-d-p said in AUDI FORUM:

                            @green-power said in AUDI FORUM:

                            Σημερινή ερώτηση από φιλαράκι τα βασικά a3/golf έρχονται ακόμα με ημιάκαμπτο ή φόρεσαν πολλαπλούς;

                            Ρητορική ερώτηση;

                            Από 150 ίππους και πάνω πολλαπλοί..... τουλάχιστον το GOLF....
                            Το έχει επιβεβαιώσει ο @andya3 πριν λίγο καιρό, για αυτό έχει 4-5 χιλιάρικα διαφορά το golf 1.5 με τους 116 και 150 ίππους.

                            Ε δε νομίζω να πληρώνεις 4-5k διαφορά μόνο για τους πολλαπλούς. Θα έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα το 1,5 άλλη αντλία υψηλής κλπ.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @andya3 last edited by

                              @andya3 said in AUDI FORUM:

                              @a-d-p said in AUDI FORUM:

                              @green-power said in AUDI FORUM:

                              Σημερινή ερώτηση από φιλαράκι τα βασικά a3/golf έρχονται ακόμα με ημιάκαμπτο ή φόρεσαν πολλαπλούς;

                              Ρητορική ερώτηση;

                              Από 150 ίππους και πάνω πολλαπλοί..... τουλάχιστον το GOLF....
                              Το έχει επιβεβαιώσει ο @andya3 πριν λίγο καιρό, για αυτό έχει 4-5 χιλιάρικα διαφορά το golf 1.5 με τους 116 και 150 ίππους.

                              Ε δε νομίζω να πληρώνεις 4-5k διαφορά μόνο για τους πολλαπλούς. Θα έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα το 1,5 άλλη αντλία υψηλής κλπ.

                              Εννοείται, απλώς μου είχαν φανεί πολλά μόνο για κινητήρα

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                @realzeus said in AUDI FORUM:

                                Το πρώτο αυτοκίνητο με πολλαπλούς ήταν η Mercedes 190E του 1982.

                                Ακριβώς!! Εξαιρετικό αυτοκίνητο, από τις λίγες Mercedes που έστριβαν και η μοναδική με κρεμαγιέρα (όλες είχαν επανκυκλοφορούντα σφαιρίδια ή ατέρμονα).

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @fanis75 last edited by realzeus

                                  @fanis75 said in AUDI FORUM:

                                  @realzeus said in AUDI FORUM:

                                  Το πρώτο αυτοκίνητο με πολλαπλούς ήταν η Mercedes 190E του 1982.

                                  Ακριβώς!! Εξαιρετικό αυτοκίνητο, από τις λίγες Mercedes που έστριβαν και η μοναδική με κρεμαγιέρα (όλες είχαν επανκυκλοφορούντα σφαιρίδια ή ατέρμονα).

                                  Είχε κρεμαγιέρα η 190; Δεν το θυμόμουν αυτό. Όλες οι μετέπειτα έχουν κρεμαγιέρα φυσικά.

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in AUDI FORUM:

                                    Είχε κρεμαγιέρα η 190; Δεν το θυμόμουν αυτό. Όλες οι μετέπειτα έχουν κρεμαγιέρα φυσικά.

                                    Ναι είχε. Όχι όλες! H επόμενη Ε class (W124) του 1985 είναι με ατέρμονα. Δεν ξέρω πότε έβαλαν κρεμαγιέρα σε όλα τα μοντέλα.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vadergr last edited by

                                      Έχει βάλει κανείς συναγερμό Pandora σε πρόσφατο Audi (πχ τριετίας)?
                                      Τίθεται κάποιο θέμα με την εγγύηση του αυτοκινήτου?

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        andya3 @vadergr last edited by

                                        @vadergr said in AUDI FORUM:

                                        Έχει βάλει κανείς συναγερμό Pandora σε πρόσφατο Audi (πχ τριετίας)?
                                        Τίθεται κάποιο θέμα με την εγγύηση του αυτοκινήτου?

                                        Λογικά όχι. Μπορείς να το παραγγείλεις και απευθείας με συναγερμό της αρεσκείας σου από την Karenta.
                                        Καλύτερα όμως να απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία για να έχεις επίσημη απάντηση.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @criuser last edited by

                                          @criuser said in Toyota Corolla Cross:

                                          Αουντι 80, 1,6 ντίζελ με 75 μουλάρια

                                          Κάτι λάθος θυμάσαι.

                                          fanis75 A d P George 0 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                          • K
                                            kostis20 @wantone last edited by

                                            @wantone said in AUDI FORUM:

                                            @realzeus said in AUDI FORUM:

                                            @wantone said in AUDI FORUM:

                                            @realzeus said in AUDI FORUM:

                                            @green-power said in AUDI FORUM:

                                            Εδώ ένα αλμέρα του 96 ερχόταν μόνο με πολλαπλούς.

                                            Δεν ισχύει. Ημιάκαμπτος άξονας ήταν, με μια διαφοροποίηση και απατεωνίστικο όνομα.

                                            "First, the Almera's MacPherson strut front suspension and multi-link rear suspension (Nissan's name for its double lateral link twist beam suspension) had been retuned."

                                            https://www.google.com/search?q=nissan+almera+rear+suspension+type&sca_esv=2c272caab9e83ec0&sxsrf=ADLYWIL1gjeNqPEhgFraaXYZqCS77qy1cA%3A1731295880257&ei=iHoxZ5K0D8aMxc8P07eN-Q8&ved=0ahUKEwiSmMbfq9OJAxVGRvEDHdNbI_8Q4dUDCA8&uact=5&oq=nissan+almera+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIm5pc3NhbiBhbG1lcmEgcmVhciBzdXNwZW5zaW9uIHR5cGUyBRAhGKABSNUNUIEEWI4JcAF4AJABAJgBxAGgAe4GqgEDMC41uAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICCxAAGIAEGLADGMsBwgILEAAYgAQYsAMYogTCAgYQABgWGB7CAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYCkgcFMS40LjGgB9cP&sclient=gws-wiz-serp

                                            Το πρώτο μικρομεσαίο με πολλαπλούς ήταν το Focus Mk1.

                                            οριστε? το Λαντσια Δελτα το 1978 ειχε 4 βραχιονες στην πισω αναρτηση, πολλαπλοι δεν ειναι αυτο?

                                            macpherson strut suspension front and rear.

                                            https://www.google.com/search?q=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&sca_esv=f126b848cbaf5375&sxsrf=ADLYWIK95NqKrUIilJxYecOkNsfzo0hFkA%3A1731304860634&ei=nJ0xZ6W0JvCExc8Puu3T-QM&ved=0ahUKEwil8tyZzdOJAxVwQvEDHbr2ND8Q4dUDCA8&uact=5&oq=1979+lancia+delta+rear+suspension+type&gs_lp=Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiJjE5NzkgbGFuY2lhIGRlbHRhIHJlYXIgc3VzcGVuc2lvbiB0eXBlMgUQIRigAUi4FlCsDFiAEnABeAGQAQCYAdEBoAHqBqoBBTAuNC4xuAEDyAEA-AEBmAIGoAKfB8ICChAAGLADGNYEGEfCAgUQIRifBcICBBAhGBXCAgcQIRigARgKmAMAiAYBkAYHkgcFMS4zLjKgB7IT&sclient=gws-wiz-serp

                                            ρε Δια, ειχα το Πρισμα (δελτα συν ουρα), και ειχε τους βραχιονες, θα εκπλαγω αν το Δελτα ειχε κατι αλλο. Το ιντεγκραλε ειχε και αυτο τους βραχιονες. θα το κοιταξω λιγο καλυτερα και θα σου πω.

                                            465124660_567856482291223_2910411844823631293_n.jpg

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 341 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr