-
-
This post is deleted! -
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι; -
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;ΟΧΙ, δεν βγάζει νοημα για μένα να πάρει ηλεκτρικο κάποιος χωρίς να μπορει να το φορτίζει σπίτι.
με μονη εξαιρεση αν εχει στην δουλεια δωρεαν φορτιση και εντελως σταθερη δουλεια!!!
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου. -
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.
Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.
Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid
υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο -
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.
Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid
υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμοMg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.
Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.
Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid
υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμοMg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.
Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ
ξερω οτι εχετε συζητησει πολυ αναλυτικα το mg3 , αν ειναι τοσο καλα εξοπλιστικα και επιτυγχανει τετοιες καταναλωσεις, τοτε παω πασο!
-
Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?
Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk
Αυτα για τα αρνητικά του
Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα
Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.
ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν
Ερώτηση.
Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.
Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid
υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμοMg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.
Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ
ξερω οτι εχετε συζητησει πολυ αναλυτικα το mg3 , αν ειναι τοσο καλα εξοπλιστικα και επιτυγχανει τετοιες καταναλωσεις, τοτε παω πασο!
Είναι μέτριο σε κατανάλωση γύρω στα 4,5 με 5,5 με 200 άλογα . Καταναλώνει περισσότερο από τα Toyota αλλά έχει και πολύ περισσότερη δύναμη με πολύ περισσότερο εξοπλισμό σε τιμή που το αντίστοιχο Toyota θα άγγιζε τα 28-30
Γενικά εγώ δεν συμπαθώ τα hybrid αλλά αν δεν έχεις να φορτίσεις σπίτι για μένα είναι καλύτερα προς το παρόν και για αρκετά χρόνια ακόμα . Στο μέλλον αν πέσουν οι τιμές στην έξω φόρτιση και υπάρχουν παντού φορτιστές το ξανασυζηταμε.
Προς το παρόν το βλέπω ταλαιπωρία που δεν αξίζει αν δεν φορτίζεις σπίτι
-
για κινηση στην αθηνα μεχρι 500 χμ αυτονομια βλεπει αυτος στο τεστ. δεν βλεπω γιατι να μην φορτιζεις στο Λιντλ ή στο Γκολντεν Χολ περιστασιακα να ειναι δυνατον να το δουλευεις και χωρις φορτιση στο σπιτι.
υπαρχει κοσμος που φορτιζει ακομα και στο γυμναστηριο (και οχι στο σπιτι) και εχει εταιρικα ηλεκτρικα.
μια γνωστη μου πηρε εταιρικο Ψ4 ηλεκτρικο, ειχε πανικοβληθει οταν το παρελαβε (πρωτες μερες) και ηθελε να φορτισει για 1η φορα επηδη ηταν χαμηλα η μπαταρια, πηγε σε ενα σουπερ μαρκετ με φορτιστη στο παρκινγκ το εβαλε και αυτο ηταν, μολις το εκανε για πρωτη φορα το εμαθε.
-
για κινηση στην αθηνα μεχρι 500 χμ αυτονομια βλεπει αυτος στο τεστ. δεν βλεπω γιατι να μην φορτιζεις στο Λιντλ ή στο Γκολντεν Χολ περιστασιακα να ειναι δυνατον να το δουλευεις και χωρις φορτιση στο σπιτι.
υπαρχει κοσμος που φορτιζει ακομα και στο γυμναστηριο (και οχι στο σπιτι) και εχει εταιρικα ηλεκτρικα.
μια γνωστη μου πηρε εταιρικο Ψ4 ηλεκτρικο, ειχε πανικοβληθει οταν το παρελαβε (πρωτες μερες) και ηθελε να φορτισει για 1η φορα επηδη ηταν χαμηλα η μπαταρια, πηγε σε ενα σουπερ μαρκετ με φορτιστη στο παρκινγκ το εβαλε και αυτο ηταν, μολις το εκανε για πρωτη φορα το εμαθε.
Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!
-
για αθηνα λεω παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι οταν πεφτεις σε μποτιλιαρισμα με ηλεκτρικο αυξανει η αυτονομια, δηλ το αντιθετο με το θερμικο που αν πεσεις σε χοντρο μποτιλιαρισμα κλαις με το ποση βενζινη καις για το τιποτα.
στα ταξιδια αντιστρεφεται η κατασταση.
-
Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!
Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.
-
Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.
Πιο ακριβό, πιο αργό (σκατά 200 άλογα έχει), πιο μικρό και με χειρότερο εξοπλισμό. Οπότε για αυτό είπα "δεν υπάρχει" σε αυτό που ρωτάει ο απολυμαντικός. Στο περίπου ναι υπάρχει, αλλά όχι ακριβώς.
-
Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!
Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.
Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι για introverts, απαιτεί και social skills
-
Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!
Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.
Το θέμα είναι ότι κάθε βδομάδα ή 2 φορές την βδομάδα αν χρειαστεί να κάνεις περισσότερα χλμ θα πρέπει να κανονίζεις κάτι τέτοιο. Δεν είναι τόσο απλό.
Πολλές φορές δεν έχουμε καθόλου χρόνο και είμαστε πιεσμένοι. Πόσο μάλλον να πάμε κάπου και να περιμένουμε να φορτίσει. Δεν είναι τόσο απλο παντα. Ίσως μερικές φορές είναι αλλά όχι πάντα
-
BYD forum