Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 145
    • 146
    • 57 / 146
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2912
    79684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      Youtube Video

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • cirus
        cirus @dettol last edited by cirus

        @dettol said in BYD forum:

        Youtube Video

        Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

        Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

        Αυτα για τα αρνητικά του

        Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

        Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

        ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

        Cirus the virus

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • V
          v_a @cirus last edited by

          @cirus said in BYD forum:

          @dettol said in BYD forum:

          Youtube Video

          Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

          Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

          Αυτα για τα αρνητικά του

          Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

          Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

          ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

          Ερώτηση.
          Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

          cirus D ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @v_a last edited by

            @v_a said in BYD forum:

            @cirus said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            Youtube Video

            Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

            Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

            Αυτα για τα αρνητικά του

            Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

            Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

            ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

            Ερώτηση.
            Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

            ΟΧΙ, δεν βγάζει νοημα για μένα να πάρει ηλεκτρικο κάποιος χωρίς να μπορει να το φορτίζει σπίτι.

            με μονη εξαιρεση αν εχει στην δουλεια δωρεαν φορτιση και εντελως σταθερη δουλεια!!!

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dettol @v_a last edited by

              @v_a said in BYD forum:

              @cirus said in BYD forum:

              @dettol said in BYD forum:

              Youtube Video

              Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

              Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

              Αυτα για τα αρνητικά του

              Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

              Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

              ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

              Ερώτηση.
              Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

              χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
              Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • cirus
                cirus @dettol last edited by

                @dettol said in BYD forum:

                @v_a said in BYD forum:

                @cirus said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                Youtube Video

                Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

                Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

                Αυτα για τα αρνητικά του

                Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

                Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

                ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

                Ερώτηση.
                Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

                χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
                Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

                Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.

                Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid

                Cirus the virus

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dettol @cirus last edited by dettol

                  @cirus said in BYD forum:

                  @dettol said in BYD forum:

                  @v_a said in BYD forum:

                  @cirus said in BYD forum:

                  @dettol said in BYD forum:

                  Youtube Video

                  Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

                  Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

                  Αυτα για τα αρνητικά του

                  Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

                  Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

                  ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

                  Ερώτηση.
                  Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

                  χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
                  Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

                  Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.

                  Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid

                  υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
                  28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
                  Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο 🙂

                  fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dettol last edited by

                    @dettol said in BYD forum:

                    Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο 🙂

                    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      @cirus said in BYD forum:

                      @dettol said in BYD forum:

                      @v_a said in BYD forum:

                      @cirus said in BYD forum:

                      @dettol said in BYD forum:

                      Youtube Video

                      Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

                      Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

                      Αυτα για τα αρνητικά του

                      Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

                      Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

                      ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

                      Ερώτηση.
                      Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

                      χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
                      Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

                      Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.

                      Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid

                      υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
                      28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
                      Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο 🙂

                      Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.

                      Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ

                      Cirus the virus

                      D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dettol @cirus last edited by

                        @cirus said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        @cirus said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        @v_a said in BYD forum:

                        @cirus said in BYD forum:

                        @dettol said in BYD forum:

                        Youtube Video

                        Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

                        Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

                        Αυτα για τα αρνητικά του

                        Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

                        Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

                        ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

                        Ερώτηση.
                        Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

                        χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
                        Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

                        Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.

                        Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid

                        υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
                        28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
                        Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο 🙂

                        Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.

                        Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ

                        ξερω οτι εχετε συζητησει πολυ αναλυτικα το mg3 🙂 , αν ειναι τοσο καλα εξοπλιστικα και επιτυγχανει τετοιες καταναλωσεις, τοτε παω πασο!

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @dettol last edited by

                          @dettol said in BYD forum:

                          @cirus said in BYD forum:

                          @dettol said in BYD forum:

                          @cirus said in BYD forum:

                          @dettol said in BYD forum:

                          @v_a said in BYD forum:

                          @cirus said in BYD forum:

                          @dettol said in BYD forum:

                          Youtube Video

                          Τι να πει κανένας γιαυτο το όχημα σε αυτη την χαριστική τιμη των 20Κ που ισχύει για 500 οχηματα μονο?

                          Εγώ να πω ότι αν επρεπε να το κρίνω χωρις την τιμή θα έλεγα ότι είναι ενα οχημα που μου είναι εντελώς αδιαφορο σε εμφάνιση μεσα έξω (το έχω δει απειρες φορες από κοντά) που δεν μου αρέσει ότι δεν έχει one pedal driving και δεν μαρέσει οτι τα BYD εχουν τόσο μαλακες αναρτησεις. Επίσης δεν μαρέσει λόγω μήκους καθώς το βρίσκω μεγάλο για 2ο αυτοκίνητο πόλης και δεν μαρέσει που δεν έχει frunk

                          Αυτα για τα αρνητικά του

                          Τωρα τα υπόλοιπα, αυτονομια, δυναμη 200αλογων με 0-100 7 δευτερόλεπτα, εξοπλισμός, καλή LFP μπαταρία με καλή αυτονομια και υδροψυξη, καλή σχετικά ποιοτητα , πολύ καλοι χώροι για τους επιβάτες, μέτρια φορτιση 88KW και ολα τα συστηματα ασφαλείας και 5στερο στα crush test θα το έκαναν μια ενδιαφέρουσα επιλογή στα 25-27 χιλιάρικα

                          Στα 20Κ όμως βαζοντας το δίπλα σε ένα αλλο ηλεκτρικο που θα προσφέρεται σε παρομοια τιμη (λέγε με C3 ή οτι μπορειτε να σκεφτειτε στα 20Κ) είναι πραγματικά εξαιρετικό και δεν υπάρχει ουτε ενα πράγμα που να υπερτερει κάποιο άλλο ηλεκτρικο αυτοκίνητο. Πραγματικά μεγαλη ευκαιρία για οσους δεν έχουν κολλημα που είναι κινέζικο. Οσοι έχουν προβλημα απλά παίρνουν το C3 που είναι ενα καλό αυτοκινητάκι απλά πολύ υποδεεστερο σε όλα αλλα είναι Ευρωπαικο αν είναι το φετιχ σας.

                          ΥΓ τα λέω αυτά εχοντας αγοράσει κινεζικο με 21Κ δηλαδη 1000 ευρώ πιο ακριβό και στα μοναδικά πραγματα που υπερεχει το δικό μου είναι στο υψος καθώς είναι bsuv και στο μήκος (ειναι μικρότερο αρα βολικότερο για μένα). Σε ολα τα αλλα είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ το dolfin και αν ήξερα ότι θα βγάλει προσφορα αυτό θα έπαιρνα αν και είναι αρκετα πράγματα που ανέφερα και δεν μαρέσουν σε αυτό. Με αυτή την τιμή είναι τυχεροι οσοι θα το προλάβουν

                          Ερώτηση.
                          Θα το έπαιρνες χωρίς δυνατότητα φόρτισης σπίτι;

                          χανεις σε μεγαλο ποσοστο την ευκολια αλλα και την οικονομια που σου προσφερει ο ανεφοδιασμος στο σπιτι. Παραμενει οικονομικοτερο σε χρηση σε σχεση με βενζινη, ακομα και αν πληρωνεις 0.40e/kwh. Επισης, δεν θα βρεις τοσο καλα εξοπλισμενο αυτοκινητο αυτου του μεγεθους σε αυτην την τιμη. Τελος, ειναι πολυ πιο ευχαριστη και ευκολη η οδηγηση ενος ηλεκτρικου σε σχεση με ενα οποιοδηποτε θερμικο.
                          Τα ζυγιζεις ολα αυτα και αποφασιζεις, λαμβανοντας υποψιν που εχεις φορτιστες στην περιοχη σου.

                          Πιο φτηνά με μεγαλύτερη οικονομία και με πολύ πιο μεγάλη ευκολία μπορείς να έχεις ένα full hybrid.

                          Αν δεν μπορείς να φορτίσεις σπίτι έστω και με σουκο με αργή φόρτιση δεν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό . Εκεί η λύση για οικονομία είναι τα hybrid

                          υπολογισα με καταναλωση 4l/100km και τιμη λιτρου 1.8 euro/l. Παλι βγαινει φτηνοτεροτο δελφινι στην χρηση, αλλα ειναι μικρη η διαφορα.
                          28.8 ευρω για 400χλμ το υβριδικο vs 24 ευρω για 400 χλμ το δελφινι
                          Βρες μου ομως full hybrid σε αυτην την τιμη, με αυτην την ιπποδυναμη και αυτον τον εξοπλισμο 🙂

                          Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.

                          Μην ξεχνάς την ευκολία του να μην ψάχνεις να πηγαίνεις κάπου για φόρτιση. Άλλο να το κάνεις σπίτι το βράδυ όπως εμείς βάζοντας απλά το βύσμα και το άλλο πρωι να ξεκινάς και άλλο το να ψάχνεις και να είναι στην ρουτίνα σου να περνάς ώρα κάπου να φορτίσεις. Ταλαιπωρία είναι χώρις να φορτίζεις σπίτι . Έτσι το βλέπω εγώ

                          ξερω οτι εχετε συζητησει πολυ αναλυτικα το mg3 🙂 , αν ειναι τοσο καλα εξοπλιστικα και επιτυγχανει τετοιες καταναλωσεις, τοτε παω πασο!

                          Είναι μέτριο σε κατανάλωση γύρω στα 4,5 με 5,5 με 200 άλογα . Καταναλώνει περισσότερο από τα Toyota αλλά έχει και πολύ περισσότερη δύναμη με πολύ περισσότερο εξοπλισμό σε τιμή που το αντίστοιχο Toyota θα άγγιζε τα 28-30

                          Γενικά εγώ δεν συμπαθώ τα hybrid αλλά αν δεν έχεις να φορτίσεις σπίτι για μένα είναι καλύτερα προς το παρόν και για αρκετά χρόνια ακόμα . Στο μέλλον αν πέσουν οι τιμές στην έξω φόρτιση και υπάρχουν παντού φορτιστές το ξανασυζηταμε.

                          Προς το παρόν το βλέπω ταλαιπωρία που δεν αξίζει αν δεν φορτίζεις σπίτι

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • W
                            wantone last edited by wantone

                            για κινηση στην αθηνα μεχρι 500 χμ αυτονομια βλεπει αυτος στο τεστ. δεν βλεπω γιατι να μην φορτιζεις στο Λιντλ ή στο Γκολντεν Χολ περιστασιακα να ειναι δυνατον να το δουλευεις και χωρις φορτιση στο σπιτι.

                            υπαρχει κοσμος που φορτιζει ακομα και στο γυμναστηριο (και οχι στο σπιτι) και εχει εταιρικα ηλεκτρικα.

                            μια γνωστη μου πηρε εταιρικο Ψ4 ηλεκτρικο, ειχε πανικοβληθει οταν το παρελαβε (πρωτες μερες) και ηθελε να φορτισει για 1η φορα επηδη ηταν χαμηλα η μπαταρια, πηγε σε ενα σουπερ μαρκετ με φορτιστη στο παρκινγκ το εβαλε και αυτο ηταν, μολις το εκανε για πρωτη φορα το εμαθε.

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              czio @wantone last edited by czio

                              @wantone said in BYD forum:

                              για κινηση στην αθηνα μεχρι 500 χμ αυτονομια βλεπει αυτος στο τεστ. δεν βλεπω γιατι να μην φορτιζεις στο Λιντλ ή στο Γκολντεν Χολ περιστασιακα να ειναι δυνατον να το δουλευεις και χωρις φορτιση στο σπιτι.

                              υπαρχει κοσμος που φορτιζει ακομα και στο γυμναστηριο (και οχι στο σπιτι) και εχει εταιρικα ηλεκτρικα.

                              μια γνωστη μου πηρε εταιρικο Ψ4 ηλεκτρικο, ειχε πανικοβληθει οταν το παρελαβε (πρωτες μερες) και ηθελε να φορτισει για 1η φορα επηδη ηταν χαμηλα η μπαταρια, πηγε σε ενα σουπερ μαρκετ με φορτιστη στο παρκινγκ το εβαλε και αυτο ηταν, μολις το εκανε για πρωτη φορα το εμαθε.

                              Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!

                              Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • W
                                wantone last edited by

                                για αθηνα λεω παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι οταν πεφτεις σε μποτιλιαρισμα με ηλεκτρικο αυξανει η αυτονομια, δηλ το αντιθετο με το θερμικο που αν πεσεις σε χοντρο μποτιλιαρισμα κλαις με το ποση βενζινη καις για το τιποτα.

                                στα ταξιδια αντιστρεφεται η κατασταση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @czio last edited by

                                  @czio said in BYD forum:

                                  Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!

                                  Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  C cirus I 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @cirus last edited by

                                    @cirus said in BYD forum:

                                    Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.

                                    Πιο ακριβό, πιο αργό (σκατά 200 άλογα έχει), πιο μικρό και με χειρότερο εξοπλισμό. Οπότε για αυτό είπα "δεν υπάρχει" σε αυτό που ρωτάει ο απολυμαντικός. Στο περίπου ναι υπάρχει, αλλά όχι ακριβώς.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      czio @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in BYD forum:

                                      @czio said in BYD forum:

                                      Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!

                                      Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.

                                      Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι για introverts, απαιτεί και social skills 😄

                                      Hyundai Tucson NX4 DISTINCTIVE 1.6T 180hp 6MT 48V 2023

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in BYD forum:

                                        @czio said in BYD forum:

                                        Σκλαβιά σε σύ, δεν μπορώ να διανοηθώ την ζωή μου σε αυτή την διαδικασία, ποσό μάλλον στην Αθήνα που έχει μαζευτεί όλη η Ελλαδα εκει!

                                        Σιγά...πας για καφέ και φορτίζεις για όλη την εβδομάδα. Αυτό περιέγραψα πριν λίγο ότι έκανε ο φίλςο και γείτονας. Ήπιαμε τον καφέ μας (εγω έφαγα βέβαια!), τα είπαμε εμείς, οι γυναίκες μας και τα παιδιά μας και έφυγε με 325χλμ αυτονομία.

                                        Το θέμα είναι ότι κάθε βδομάδα ή 2 φορές την βδομάδα αν χρειαστεί να κάνεις περισσότερα χλμ θα πρέπει να κανονίζεις κάτι τέτοιο. Δεν είναι τόσο απλό.

                                        Πολλές φορές δεν έχουμε καθόλου χρόνο και είμαστε πιεσμένοι. Πόσο μάλλον να πάμε κάπου και να περιμένουμε να φορτίσει. Δεν είναι τόσο απλο παντα. Ίσως μερικές φορές είναι αλλά όχι πάντα

                                        Cirus the virus

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          d0e9c137-13cd-46e1-8561-0fcafcaa75ea-image.png

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @fanis75 last edited by

                                            @fanis75 said in BYD forum:

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            Mg3 σε αυτή την παραπλησια τιμή (full extra 23K) κοντά σε εξοπλισμό αν και μικρότερο σε μέγεθος.

                                            Πιο ακριβό, πιο αργό (σκατά 200 άλογα έχει), πιο μικρό και με χειρότερο εξοπλισμό. Οπότε για αυτό είπα "δεν υπάρχει" σε αυτό που ρωτάει ο απολυμαντικός. Στο περίπου ναι υπάρχει, αλλά όχι ακριβώς.

                                            Στο περίπου είπα και γω . Νταξει άσε τα άλογα που διαφημίζει. Σβέλτο είναι όμως

                                            Χωρίς φορτιστή σπίτι είναι καλύτερη επιλογή από ένα ηλεκτρικό για μένα προσωπικά

                                            Cirus the virus

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 57 / 146
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr