-
Βλέπω έχουν και ένα plug in με 35Κ και όλα μέσα. Από δερμάτινα αεριζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα μέχρι τα πάντα όλα.
7 θεσιο θηρίο.
Υγ Ο τύπος λεει πως η ηχομόνωση είναι εντυπωσιακήΤι να πω.... ειτε εμείς πληρώνουμε κοπανιστό αέρα ειτε αυτοί πουλάνε με τεράστια χασούρα
-
-
@lap said in [Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου,
από την αλλη άκρη της γης να κοστίζουν τόσο φθηνά τα αυτοκίνητα
Εχει καταστει σαφες οτι οι κινεζικες αυτοκινητοβιομηχανιες επιδοτουνται απο το κρατος και εχουν ξεκινησει πολεμο τιμης. Γιατι το κανουν στα ηλεκτρικα? Γιατι τα επιδοτουν επιπλεον και τα κρατη που τα εισαγουν.
Οι δασμοι επρεπε να ειχαν μπει εδω και πολυ καιρο.
-
Πρώτα από όλα από όσο γνωρίζω έχουν δασμούς εδώ και έτη μη πω δεκαετίες. 10% ή καπου εκεί.
Στα ηλεκτρικά εάν καταλαβα καλά είναι μια γενια μπροστά από τα δυτικά. Το κόστος ανα μονάδα είναι μικρότερο λόγω της τεράστιας δυναμικης της εσωτερικής τους αγοράς που κάνει απόσβεση στην έρευνα και ανάπτυξη.
Παρολαυτα οντως μπορεί να παίζονται εμπορικά παιχνίδιαΗ Ε.Ε έχει μηχανισμούς να ελέγξει κατά ποσο ένα προϊόν πωλείται στη Ευρώπη σε χαμηλότερη τιμή από την δίκη τους αγορά Οποτε και επιβάλει αντίνταμπινγκ δασμους.
Εφόσον βλέπουμε και τα θερμικά τους σε απίστευτα χαμηλές τιμες, πέρα από τα ηλεκτρικά, σημαίνει ότι είναι πιο φθηνά στην κατασκευή παρα τον δασμό.
Ειτε λοιπόν οντως επιδοτούνται από το κράτος τους, ειτε οντως έχουν εξελίξει μια τεράστια γραμμή παραγωγής που μειώνει κόστος
Ενώ ως θερμικά είναι πολύ πιο δύσκολο να τα επιβαρύνει διότι πολλά μηχανικά μερη προέρχονται από δυτικές εταιρίες. Στα ηλεκτρικά επέβαλαν δασμούς διότι δεν εξήγησαν ακριβώς και με λεπτομερείς τα τεχνικά των μπαταριών τους. H BYD επιβαρύνθηκε λιγοτερο επειδή έδωσε πειστικές εξηγήσεις και παρα όλα αυτά με νομίζω 20% δασμούς είναι φθηνότερη.
Εγώ σκεφτομαι κάτι άλλο. Επειδή δεν έχουμε κανένα στοιχείο για την κοστολόγηση των ευρωπαϊκών παρα μονάχα υποθέσεις μπορούμε να κανουμε, φοβαμαι μήπως ένα τεράστιο μέρος του κόστους τους είναι υπερτιμολογήσεις σε διαφορες βαθμίδες και επενδύσεις των κατασκευαστών σε άυλα χρηματησρητικα προιοντα τελείως άσχετα με την αυτοκινητοβιομηχανία. Δηλαδή, από τότε που μπήκαν στ χρηματιστήρια για άντληση κεφαλαίων μήπως έχει ξεκινήσει ένας αγώνας φουσκώματος των λογιστικών καταστάσεων για την προσέλκυση μετόχων και αύξησης της τιμής τους, την οποία την πληρώνουν εμείς. Δεν γίνεται vw polo να κοστίζει 23Κ στη βασική του έκδοση. Η παγκόσμια οικονομία έχει έρθει κατά 95% μη πω 100% στην προηγούμενη κατάσταση της πριν την πανδημία. Με τις τιμες ενέργειας να είναι ελάχιστα υψηλότερες από τότε.
Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο θα έδινε μια εξήγηση. Εάν όχι, τότε μακάρι οι πολιτικοί να βρουν το πλαίσιο να ρίξουν τις τιμες τους. Όλοι μας θελουμε ευρωπαϊκά αυτοκίνητα αρκεί να μπορούμε να τα αγοράσουμε.
-
@parikon said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Το dfsk 600 το είδε κάποιος στην έκθεση για να μου πει άποψη; Βγαίνει στα 27 χιλ ως πολυτεκνικό σε σχέση με το 5008 που πάει στα 33 χιλ.Απο τιμή είναι αρκετά καλό και πλούσιο εξοπλιστικά.
Και εγώ φίλε σε αναζήτηση 7θέσιου πολυτεκνικό είμαι. Τα κοιτάω και εγώ τα 2 της dfsk το 600 και το Ε5. Είδα και τιμές του 5008 καλές φαίνονται αλλά για τον 1.2 κινητήρα. Για το βάρος του δεν νομίζω να κάνει ο κινητήρας αυτός. Για το dfsk 600 διάβασα ότι καίει πολύ ο κινητήρας. Αλλά αυτό που λες με 27000 τα έχει όλα. Νομίζω το dfsk Ε5 είναι πιο καλή επιλογή λόγω PHEV.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στα ηλεκτρικά επέβαλαν δασμούς διότι δεν εξήγησαν ακριβώς και με λεπτομερείς τα τεχνικά των μπαταριών τους. H BYD επιβαρύνθηκε λιγοτερο επειδή έδωσε πειστικές εξηγήσεις και παρα όλα αυτά με νομίζω 20% δασμούς είναι φθηνότερη.Οι δασμοι μπηκαν αναλογα με το ποσο εχουν ενυσχυθει οικονομικα οι διαφορετικες εταιριες. Το γεγονος οτι στην εκθεση οι τιμες των κινεζικων ειναι χαμηλες αλλα και γιατι ετρεξαν εκει για προβολη και για παραγγελιες θα αλλαξει το επομενο διαστημα οταν αρχισουν οι δασμοι. Το γεγονος οτι η Γερμανια δεν ηθελε την επιβολη δασμων ειναι η αβολη θεση που αντιμετωπιζει με το γεγονος οτι θα χρειαστει και αυτη να επιδοτησει τις δικες της βιομηχανιες.
-
Από όσο διαβάζω οι δασμοί τέθηκαν με την αιτιολογία πως επιχορηγούνται με διάφορους τρόπους η παραγωγή των ev. Χωρίζουν τις επιβαρύνσεις σε 5 επίπεδα. Ένα από αυτά είναι και η τεκμηρίωση και η λεπτομέρεια κατασκευής των μπαταριών των ev τους. Φαντάζομαι θέλουν να μάθουν τους προμηθευτές τους.
Οι δασμοί θα είναι μάλλον μέχρι 2 δις ευρώ.
Αντίστοιχα και η Ευρώπη κάνει ακριβώς το ίδιο, με φορολογικές ελαφρύνσεις, κίνητρα και επιδοτήσεις και στον καταναλωτή αλλά και στον κατασκευαστή.
Δεν αναφέρουν καθόλου στις δασμολογικές επιβαρύνσεις τα εργοστάσια που θα κατασκευαστούν στην Ευρώπη όπως αναφέρουν άρθρα πως ήδη κατασκευάζουν οι MG και BYD, μετά από την TESLA. Οποτε μάλλον αυτό φοβούνται οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Εάν πατήσουν ποδι τα εργοστάσια τους στην Ευρώπη ίσως είναι game over για αυτούς στην κεντρική Ευρώπη.
Σε εμάς εδώ στην Ελλάδα κάποιος να χτίσει κάτι.... κάποιος ευρωπαίος κατασκευαστής;;;;; Όχι όλα στον γείτονα
-
@thodoris-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@parikon said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Το dfsk 600 το είδε κάποιος στην έκθεση για να μου πει άποψη; Βγαίνει στα 27 χιλ ως πολυτεκνικό σε σχέση με το 5008 που πάει στα 33 χιλ.Απο τιμή είναι αρκετά καλό και πλούσιο εξοπλιστικά.
Και εγώ φίλε σε αναζήτηση 7θέσιου πολυτεκνικό είμαι. Τα κοιτάω και εγώ τα 2 της dfsk το 600 και το Ε5. Είδα και τιμές του 5008 καλές φαίνονται αλλά για τον 1.2 κινητήρα. Για το βάρος του δεν νομίζω να κάνει ο κινητήρας αυτός. Για το dfsk 600 διάβασα ότι καίει πολύ ο κινητήρας. Αλλά αυτό που λες με 27000 τα έχει όλα. Νομίζω το dfsk Ε5 είναι πιο καλή επιλογή λόγω PHEV.
Κι εγω παιδες 7θεσιο αναζητώ σε ορίζοντα 1 χρόνου+, σκεφτομαι αυτο το PHEV το 600 θα καιει πολυ βενζίνη, απορώ γιατι δεν έχουν απλό υβριδικό, με το ρίσκο του κινεζικού. Μετα ελπίδα μου το bigster να βγεί επταθέσιο ..
@thodoris-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@parikon said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Το dfsk 600 το είδε κάποιος στην έκθεση για να μου πει άποψη; Βγαίνει στα 27 χιλ ως πολυτεκνικό σε σχέση με το 5008 που πάει στα 33 χιλ.Απο τιμή είναι αρκετά καλό και πλούσιο εξοπλιστικά.
Και εγώ φίλε σε αναζήτηση 7θέσιου πολυτεκνικό είμαι. Τα κοιτάω και εγώ τα 2 της dfsk το 600 και το Ε5. Είδα και τιμές του 5008 καλές φαίνονται αλλά για τον 1.2 κινητήρα. Για το βάρος του δεν νομίζω να κάνει ο κινητήρας αυτός. Για το dfsk 600 διάβασα ότι καίει πολύ ο κινητήρας. Αλλά αυτό που λες με 27000 τα έχει όλα. Νομίζω το dfsk Ε5 είναι πιο καλή επιλογή λόγω PHEV.
-
Πέρασα και εγώ από την έκθεση.
Τα χαμηλά αυτοκίνητα τα ψάχνεις πλέον με το τουφέκι. SUV μαούνες που τα περισσότερα δεν θα τα δούμε καν στους ελληνικούς δρόμους. Γενικά με μερικές εξαιρέσεις έβλεπες απλά τι δεν μπορείς να αγοράσεις αλλά και πόσο έχουν ξεφτιλιστεί οι τιμές. Ήθελα να ξερα ποιος θα είναι ο έξυπνος που θα δώσει τα 20000 για Picanto που είχαν φάτσα κάρτα ενώ δίπλα υπήρχε το Yaris με παρόμοια τιμή.
Εκτός από το νέο άσο, ξεχώρισα το φοβερό civic, και τη giulia, τη μόνικα μπελούτσι της αυτοκίνησης. Το civic πρώτη φορά το είδα από κοντά αρκετά ποιοτικό για κάποιους το εσωτερικό ντεμοντέ αλλά εμένα δεν με χάλασε, αυτοκίνητο όπως ήταν κάποτε χαντακωμένο όμως φουλ από την γελοιότητα του φόρου πολυτελείας όπως τόσα και τόσα μοντέλα και μάρκες.
Aπό εκεί και πέρα suv να φάνε και οι κότες σε όλα τα βαλάντια και τα μεγέθη και αρκετά κινέζικα, τα οποία δεν κοίταξα γτ θέλω να μείνω κολλημένος με όσες μάρκες ξέρω!
Οποιος δεν έχει πάει αξίζει μια βόλτα αν και σίγουρα θα έχει πολλή κίνηση το σκ.
-
Οι επιδοτήσεις των Κινέζων στα αυτοκίνητά τους είναι πολλαπλών τύπων.
Υπάρχει η άμεση επιδότηση του Κινεζικού κράτους, που δεν ξέρει κανείς πως γίνεται. Ούτε η ΕΕ, απλώς με κάποιο τρόπο την εκτίμησαν και υπολόγισαν τους δασμούς για κάθε εταιρεία.
Και υπάρχει και η λεγόμενη πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα. Δηλαδή η Κινεζική κυβέρνηση τους ενθαρύνει (βοηθάει και επιδοτεί ?) να παράγουν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι μπορεί να απορροφήσει η Κινέζικη αγορά. Για να κρατήσουν τα κόστη όσο πιο χαμηλά γίνεται και να υπάρχουν και θέσεις εργασίες. Και τα πλεονάζοντα εξάγονται φτηνά.
Γενικά οι Κινέζοι έχουν καταπατήσει κάθε κανόνα που υπάρχει στα εμπορικά θέματα. Το είχαν κάνει (και ίσως το κάνουν ακόμα) οι Κορεάτες με τα πλοία και "έκλεψαν" όλη την παραγωγή από τα Ευρωπαικά Ναυπηγεία. Είχαν φτάσει στο σημείο να πτωχεύουν εταιρείες, να αναλαμβάνει τα χρέη η Κορεάτικη κυβέρνηση και να ανοίγουν ξανά με άλλη επωνυμία. Για να ανταπεξέλθουν σε κατασκευές πλοίων που πουλούσαν κάτω του κόστους.
Γενικά οι Ευρωπαίοι είναι χάπατα, δεν μπορούν να υπερασπίσουν τα συμφέροντά τους με δυναμικό τρόπο όπως κάνουν π.χ. οι ΗΠΑ. Και με δασμούς μόνο δεν μπορούν να σταματήσουν μακροπρόθεσμα τους Κινέζους. Πρέπει να τους ισοφαρίσουν και σε τεχνολογία και σε κόστος. Σε τεχνολογία μπορεί να τα καταφέρουν, σε κόστος αποκλείεται, γιατί οι Ασιάτες γενικά δεν τηρούν τους κανόνες.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εγώ σκεφτομαι κάτι άλλο...
Προσπαθείς να εξηγήσεις πολιτικά ένα τεχνικό - οικονομικό θέμα
Τα EV θέλουν χωριστή γραμμή παραγωγής
Θέλουν άλλες μεθόδους και τεχνικές για να μείνουν ελαφριά, δες tesla - BMW εποχής i
Θέλουν δεκάδες δις έρευνα και επενδύσειςΑπο που θα βγουν;
- Ακριβαίνουν τα συμβατικά
- Κάνουν χρηματιστηριακά παιχνίδια για να ανεβάσουν την μετοχή και να δανειστούν πιο φθηνά
- Βάζουν στην άκρη τις ακριβές εξωτικές κατσκευές και τα φτιάχνουν σαν θερμικά δες κινέζους BMW εποχής ix
Εμπρός κίνηση με την ακαριαία ροπή του ηλεκτροκινητήρα δεν πάνε ρε φίλε
Αν δεν εχεις θερμική διαχείριση και λογισμικό ΑΑΑ βάζεις μεγάλη μπαταρία για να κρύψεις το πρόβλημα
Μεγάλη Μπαταρία για εμβέλεια + συμβατική κατασκευή = μαστόδοντο, αρα 500 άλογα με τελική 160Κράτα το swift πρόσεξε μην τρακάρεις με μαστόδοντο πιστεύω να είδες τι έγινε στην παραλιακή χθες
-
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πρέπει να τους ισοφαρίσουν και σε τεχνολογία και σε κόστος. Σε τεχνολογία μπορεί να τα καταφέρουν, σε κόστος αποκλείεται, γιατί οι Ασιάτες γενικά δεν τηρούν τους κανόνες.
Πώς να τους ισοφαρίσουν όταν η Ευρώπη από φυσικούς πόρους είναι μηδέν και οι μισθοί πολύ υψηλοί σε σχέση με Κίνα; Τα ηλεκτρικά ήταν μεγάλο αυτογκόλ γιατί το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ευρώπης ήταν η τεχνογνωσία σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αντί να παρατείνουν την περίοδο απόσυρσης των ΜΕΚ ώστε να προλάβουν να εξελίξουν τα υδρογονοκίνητα ή οποιαδήποτε άλλη φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία φάγανε την παπάτζα του Μασκ και τρέχουν και δεν φτάνουν τώρα με τους Κινέζους.
Να θυμίσω για την ιστορία ότι η Tesla ήταν κοντά στην χρεοκοπία μέχρι το Model 3.
-
@green-power said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@andya3 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πρέπει να τους ισοφαρίσουν και σε τεχνολογία και σε κόστος. Σε τεχνολογία μπορεί να τα καταφέρουν, σε κόστος αποκλείεται, γιατί οι Ασιάτες γενικά δεν τηρούν τους κανόνες.
Πώς να τους ισοφαρίσουν όταν η Ευρώπη από φυσικούς πόρους είναι μηδέν και οι μισθοί πολύ υψηλοί σε σχέση με Κίνα; Τα ηλεκτρικά ήταν μεγάλο αυτογκόλ γιατί το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ευρώπης ήταν η τεχνογνωσία σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αντί να παρατείνουν την περίοδο απόσυρσης των ΜΕΚ ώστε να προλάβουν να εξελίξουν τα υδρογονοκίνητα ή οποιαδήποτε άλλη φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία φάγανε την παπάτζα του Μασκ και τρέχουν και δεν φτάνουν τώρα με τους Κινέζους.
Να θυμίσω για την ιστορία ότι η Tesla ήταν κοντά στην χρεοκοπία μέχρι το Model 3.
Ισχύει υποθέτω ότι οι Κινέζοι είναι μπροστά τεχνολογικά στις μπταρίες ίσως και στο software. Το θέμα των μπαταριών από μόνο του δεν είναι πρόσβλημα, ας τις δίνουν οι Κινέζοι. Και οι ΜΕΚ αντίστοιχα θέλουν ορυκτά καύσιμα που δεν έχουν οι Ευρωπαίοι.
Το θέμα είναι ότι οι Κινέζοι ακολουθούν επιθετική εμπορική πολιτική σε όλο το "προιόν" αυτοκίνητο, δεν μένουν μόνο στην τεχνολογική υπεροχή στις μπαταρίες.
-
@savas89 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@thodoris-0 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@parikon said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Το dfsk 600 το είδε κάποιος στην έκθεση για να μου πει άποψη; Βγαίνει στα 27 χιλ ως πολυτεκνικό σε σχέση με το 5008 που πάει στα 33 χιλ.Απο τιμή είναι αρκετά καλό και πλούσιο εξοπλιστικά.
Και εγώ φίλε σε αναζήτηση 7θέσιου πολυτεκνικό είμαι. Τα κοιτάω και εγώ τα 2 της dfsk το 600 και το Ε5. Είδα και τιμές του 5008 καλές φαίνονται αλλά για τον 1.2 κινητήρα. Για το βάρος του δεν νομίζω να κάνει ο κινητήρας αυτός. Για το dfsk 600 διάβασα ότι καίει πολύ ο κινητήρας. Αλλά αυτό που λες με 27000 τα έχει όλα. Νομίζω το dfsk Ε5 είναι πιο καλή επιλογή λόγω PHEV.
Κι εγω παιδες 7θεσιο αναζητώ σε ορίζοντα 1 χρόνου+, σκεφτομαι αυτο το PHEV το 600 θα καιει πολυ βενζίνη, απορώ γιατι δεν έχουν απλό υβριδικό, με το ρίσκο του κινεζικού. Μετα ελπίδα μου το bigster να βγεί επταθέσιο ..
Θα ήταν καλή επιλογή το bigster και με υγραέριο εργοστασιακό αλλά δεν το βγάλανε 7θέσιο. Μάλλον επειδή έχουν το jogger 7θέσιο. -
@monman2 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εγώ σκεφτομαι κάτι άλλο...
Προσπαθείς να εξηγήσεις πολιτικά ένα τεχνικό - οικονομικό θέμα
Τα EV θέλουν χωριστή γραμμή παραγωγής
Θέλουν άλλες μεθόδους και τεχνικές για να μείνουν ελαφριά, δες tesla - BMW εποχής i
Θέλουν δεκάδες δις έρευνα και επενδύσειςΑπο που θα βγουν;
- Ακριβαίνουν τα συμβατικά
- Κάνουν χρηματιστηριακά παιχνίδια για να ανεβάσουν την μετοχή και να δανειστούν πιο φθηνά
- Βάζουν στην άκρη τις ακριβές εξωτικές κατσκευές και τα φτιάχνουν σαν θερμικά δες κινέζους BMW εποχής ix
Εμπρός κίνηση με την ακαριαία ροπή του ηλεκτροκινητήρα δεν πάνε ρε φίλε
Αν δεν εχεις θερμική διαχείριση και λογισμικό ΑΑΑ βάζεις μεγάλη μπαταρία για να κρύψεις το πρόβλημα
Μεγάλη Μπαταρία για εμβέλεια + συμβατική κατασκευή = μαστόδοντο, αρα 500 άλογα με τελική 160Κράτα το swift πρόσεξε μην τρακάρεις με μαστόδοντο πιστεύω να είδες τι έγινε στην παραλιακή χθες
Έτσι, όπως επίσης επιχορηγούνται από το κράτος και την ΕΕ στην έρευνα, δημιουργούνται αναπτυξιακά προγραμματα για την ένταξη σε αυτά διαφόρων κατασκευαστών όπως επίσης και στο τελικό προϊόν επιχορηγούνται οι πελάτες. Από παντού σε πολλά επίπεδα υπάρχει δημόσιο χρήμα προς την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής βιομηχανίας και αυτοί έχουν μείνει πίσω.
Δεν έχουμε πρώτες ύλες όπως σωστά αναφέρουν αλλα επίσης ενώ υπάρχουν τεχνολογίες τα διάφορα λόμπυ οδήγησαν σε μια παρατεταμένη χρήση καυσίμων όταν οι Ασιάτες ανέπτυσσαν υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία.
Όχι δεν είδα.
-
Μιλάς για την εξαιρετική για εμάς bmwi3.
Τι στρατηγικό πλάνο εξυπηρετούσε μια τέτοια επένδυση;;;;; Το σκότος ανάπτυξης και δημιουργίας μιας γραμμής παραγωγής ενός αμαξώματος από ανθρακονήματα τι όφελος είχε;;; Όταν το μηχανικό συνόλο που το φόρτιζε, ως extender, ήταν μάπα;;;;
Σε ποια αγοραστική μάζα απευθυνόταν μια τέτοια σπατάλη πόρων;
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μιλάς για την εξαιρετική για εμάς bmwi3.
Τι στρατηγικό πλάνο εξυπηρετούσε μια τέτοια επένδυση;;;;; Το σκότος ανάπτυξης και δημιουργίας μιας γραμμής παραγωγής ενός αμαξώματος από ανθρακονήματα τι όφελος είχε;;; Όταν το μηχανικό συνόλο που το φόρτιζε, ως extender, ήταν μάπα;;;;
Σε ποια αγοραστική μάζα απευθυνόταν μια τέτοια σπατάλη πόρων;
Έτσι έπρεπε όμως να είναι ανθρακονήματα -αλουμίνιο- πλαστικό -gigacasting -μπαταρίες που να είναι μέρος του σασί για να είναι ελαφριά
50 κιλά λιγότερο στο σασί σημαίνει
ελαφρύτερη ανάρτηση -φρένα- τροχοί
και το σημαντικότερο, πιο μικρή ελαφριά μπαταρία για να έχεις την ίδια εμβέλεια
τα 50 κιλά θα γίνουν 200 μείον στο τελικό προϊόν .Να εφαρμόσουν αυτά που είναι γνωστά στην αεροπορική βιομηχανία απο δεκαετίες
https://www.icao.int/Meetings/EnvironmentalWorkshops/Documents/ICAO-TransportCanada-2006/Viscotchi.pdf
να από που πήραν την ιδέα και καταργούν τους υαλοκαθαριστήρεςΓια να το κάνουμε και λίγο πολιτικό , με τέτοια υλικά τα αυτοκίνητα θα ζούσαν δεκαετίες και θα άλλαζε το καταναλωτικό σπάταλο μοντέλο , με αλλαγή νοοτροπίας και αθάνατα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει σπατάλη αλλά οικονομία .
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καλά εσείς δεν λέτε ότι τα γαλλικά είναι χρεπια;
Τότε πως τα κρατάνε 30+ χρόνια;
Μήπως γιατί τα χρεπια είναι στο ζηλιαρικο μυαλό σας και στην καρδιά σας για τα χρεπια που οδηγείτε;Τα γαλλικά χαλάνε με μεγαλύτερη συχνότητα, τι να κάνουμε τώρα ? Εξου και οι τιμές τους ως μεταχειρισμένα. Έχουν όμως φινέτσα και πληθώρα οικονομικών ανταλλακτικών.
-
@monman2 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Μιλάς για την εξαιρετική για εμάς bmwi3.
Τι στρατηγικό πλάνο εξυπηρετούσε μια τέτοια επένδυση;;;;; Το σκότος ανάπτυξης και δημιουργίας μιας γραμμής παραγωγής ενός αμαξώματος από ανθρακονήματα τι όφελος είχε;;; Όταν το μηχανικό συνόλο που το φόρτιζε, ως extender, ήταν μάπα;;;;
Σε ποια αγοραστική μάζα απευθυνόταν μια τέτοια σπατάλη πόρων;
Έτσι έπρεπε όμως να είναι ανθρακονήματα -αλουμίνιο- πλαστικό -gigacasting -μπαταρίες που να είναι μέρος του σασί για να είναι ελαφριά
50 κιλά λιγότερο στο σασί σημαίνει
ελαφρύτερη ανάρτηση -φρένα- τροχοί
και το σημαντικότερο, πιο μικρή ελαφριά μπαταρία για να έχεις την ίδια εμβέλεια
τα 50 κιλά θα γίνουν 200 μείον στο τελικό προϊόν .Να εφαρμόσουν αυτά που είναι γνωστά στην αεροπορική βιομηχανία απο δεκαετίες
https://www.icao.int/Meetings/EnvironmentalWorkshops/Documents/ICAO-TransportCanada-2006/Viscotchi.pdf
να από που πήραν την ιδέα και καταργούν τους υαλοκαθαριστήρεςΓια να το κάνουμε και λίγο πολιτικό , με τέτοια υλικά τα αυτοκίνητα θα ζούσαν δεκαετίες και θα άλλαζε το καταναλωτικό σπάταλο μοντέλο , με αλλαγή νοοτροπίας και αθάνατα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχει σπατάλη αλλά οικονομία .
Δεν κατάλαβες τι εννοώ! Οικονομοτεχνικά ήταν μια ηλίθια απόφαση! Δεν κατέστησε ανταγωνιστικότερη την bmw! Σήμερα κλαίει η bmw που δεν μπορεί να ακολουθήσει την Tesla
-
@red_monster said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καλά εσείς δεν λέτε ότι τα γαλλικά είναι χρεπια;
Τότε πως τα κρατάνε 30+ χρόνια;
Μήπως γιατί τα χρεπια είναι στο ζηλιαρικο μυαλό σας και στην καρδιά σας για τα χρεπια που οδηγείτε;Τα γαλλικά χαλάνε με μεγαλύτερη συχνότητα, τι να κάνουμε τώρα ? Εξου και οι τιμές τους ως μεταχειρισμένα. Έχουν όμως φινέτσα και πληθώρα οικονομικών ανταλλακτικών.
Τα γαλλικά χαλάνε με μεγαλύτερη συχνότητα στα χέρια ορισμένων γιατί εδώ μέσα έχουμε αρκετούς με γαλλικά που δεν έχουνε πάθει τίποτα.
Όσο για τη μεταπώληση στην ελλάδα αυτά ήτανε πάντα κάποιοι μύθοι πάντως το yaris diesel που πουλιόταν πουλήθηκε στον ένα μήνα και με μείωση 20% από την τιμή που είχε υπολογίσει. Ουσιαστικά μόλις 1.000€ πάνω από την τιμή που το έπαιρνε ο έμπορος.
Και μιλάμε για ελληνικό πρώτο χέρι με λιγότερες από 90.000 χιλιόμετρα.
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα