-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@billy84 said in Dacia BigSter:
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@billy84 said in Dacia BigSter:
ΠΟΛΥ ωραίο το Bigster και επιτέλους έχει πράγματα που στο Duster έλειπαν όπως η ηλιοροφή και το στανταρ υποβραχιόνιο. Πιο ωραίο το εσωτερικό έτσι όπως το βλέπω.
Αυτό τώρα σε τι κατηγορία παίζει? Σαν το Nissan X-trail είναι?
Tiguan


Στο τέλος του βίντεο κάνει μια αναφορά ο Thomas
Ωραίο! Φαντάζομαι η φουλ έκδοση με 4χ4 θα φεύγει πάνω από 30.000 αλλά και πάλι θα είναι κατά πολύ φθηνότερο από Tiguan Xtrail κλπ σε παρόμοια έκδοση
Αναφέρει αυτό στο βίντεο
Price
Base under 25.000 Euro (6.000 more than Duster)
Hybrid from 30.000 Euro (2.000 more than DusterΠροφανώς μιλάει για τιμές Γερμανίας, εδώ νομίζω ξεκινά από τα 30 το duster full hybrid, ενώ εκεί από 28000€.
Τα τετρακίνητα duster έχουν 27 και 29 νομίζω εδώ, άρα λίγο πάνω λίγο κάτω από τα 30 για το BigSter 4x4.Είπαν να βοηθήσουν λίγο τους χειμαζόμενους Γερμανούς που μπήκαν σε ύφεση….
-
Τα πλαστικά του νέου Duster είναι επιπέδου Jumbo κι είναι ΟΛΑ έτσι. Όχι μόνο τα παράταιρα. Αν το μεγάλο έχει αντίστοιχα, μην αναφέρεις τη λέξη "premium" ούτε για πλάκα.
-
@dimsabas said in Dacia BigSter:
Τα πλαστικά του νέου Duster είναι επιπέδου Jumbo κι είναι ΟΛΑ έτσι. Όχι μόνο τα παράταιρα. Αν το μεγάλο έχει αντίστοιχα, μην αναφέρεις τη λέξη "premium" ούτε για πλάκα.
+1000
Μεγάλη απογοήτευση το εσωτερικό του Duster. Περίμενα κάτι καλύτερο λαμβάνοντας υπόψη την εξωτερική του εμφάνιση.
Το Sandero με την υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, πολύ πιο όμορφο και ας είναι και αυτό φτηνό ως κατασκευή.
-
Νιώθω τυχερός που δεν ασχολούμαι με αυτά και έτσι έχω πολλες διαθέσιμες επιλογές !!!!Α ρε Suzuki μας εκπαίδευσες σωστά!!!
Αν δείτε από τι κατασκευάζεται το μαλακό πλαστικό θα κλαίτε τα λεφτά σας!!!!
Θυμάστε το σφουγγαράκι που είχαμε παλιά που το βρέχαμε και το ακουμπούσαμε για να αλλάζουμε σελίδες;;;; Οκ, μερικοί μπιχλιαρηδες έφτυναν τα δάχτυλα τους
Αυτό ακριβώς το υλικό είναι με ένα βυνίλιο από πάνω που το κολλάνε με κόλλα!
Και εσεις πάτε και δίνετε δεκάδες χιλιάδες ευρώ για μαξιλαράκι με κόλλα!!!
Δεν τα δίνετε σε εμένα λέω 'γώ να πάω να πάρω το DACIA! Θα σας αφήνω να ζουλάτε τα μάγουλα μου!
-
Έχει όμως ωραία σχεδίαση και οδηγόκεντρική θέση οδήγησης με το το μεσαίο τμήμα του ταμπλό και την κεντρική οθόνη στραμμένη προς τον οδηγό, και είναι πολύ ευρύχωρο για τα πόδια.
Δεν ασχολήθηκα με τα πλαστικά καθόλου στο Duster, είναι κάτι που συγχωρείται στις τιμή που πωλείται (στις άλλες χώρες της Ευρώπης όχι εδώ στην μπανανία μας)
Θα μπορούσε να είναι και πολύ χειρότερα τα πράγματα όπως με την σχεδίαση του εσωτερικού του C3 Aircross που έχει επίσης Jumbo πλαστικά και πολύ χειρότερη κεντρική οθόνη.
Ο κινητήρας LPG με τα 140 άλογα πρέπει να μπει και στο Duster, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
-
Αυτός δείχνει κ τους κινητήρες
1,8 Atchison 155+ ίππους το full hybrid με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία γεννήτρια
Youtube Video -
@dimsabas said in Dacia BigSter:
Τα πλαστικά του νέου Duster είναι επιπέδου Jumbo κι είναι ΟΛΑ έτσι. Όχι μόνο τα παράταιρα. Αν το μεγάλο έχει αντίστοιχα, μην αναφέρεις τη λέξη "premium" ούτε για πλάκα.
Σε καμία περίπτωση premium, αλλά αν μιλάμε για κάτω από 30.000€ για 4,57 μέτρα suv, συγχωρούνται τα τάπερ
.Ps, οι Κινέζοι πως κατάφεραν και έχουν τόσο καλή απτή ποιότητα σε χαμηλή τιμή;
Αν και Το MG θα ξεκινά από 31000€ διάβασα
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
1,8 turbo Atchison 155+ ίππους το full hybrid με τρία μοτέρ
Έχει τέτοιο μοτέρ σε κυκλοφορία το group της Renault-Nissan ;
Το έχει βάλει και σε άλλα μοντέλα; -
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/ayto-einai-to-neo-dacia-bigster/
4κύλινδρος θερμικός που αποδίδει 107 ίππους και συνδυάζεται δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 50 ίππων και με μια μίζα γεννήτρια, με μπαταρία 1,4 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, τέσσερις για τον θερμικό κινητήρα και δύο για τους ηλεκτρικούς. Πέρα από την αύξηση της δύναμης, έχει σημειωθεί και βελτίωση κατά 6% στην αποδοτικότητα, με χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Προφανώς καινούριο σύνολο, για να χτυπήσει την Toyota


-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
turbo Atchison
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ο υπερτροφοδοτούμενος Atkinson ονομάζεται Miller. Ο συγκεκριμένος είναι ατμοσφαιρικός.
-
@realzeus said in Dacia BigSter:
@a-d-p said in Dacia BigSter:
turbo Atchison
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ο υπερτροφοδοτούμενος Atkinson ονομάζεται Miller. Ο συγκεκριμένος είναι ατμοσφαιρικός.
Δεν θα διαφωνήσω, έγραψα ότι είπε ο τύπος στο βίντεο (3:25) εκεί που δείχνει τους κινητήρες. Προφανώς μπερδεύτηκε και εγώ δεν έχω ιδέα από κινητήρες


-
Έχω την αίσθηση πως ο τύπος στο βίντεο έχει μπερδευτεί τελείως.
Ο υβριδικός είναι ατμοσφαιρικός και οχι turbo για αυτό και είναι Άτκινσον ενώ ο turbo 140 είναι οντως turbo για αυτό και τον αναφέρει ως miller
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Αυτό το mhev LPG θα σπάσει ταμεία. Είναι και 10% πιο ελαφρύ από τον μέσο όρο του ανταγωνισμού οποτε τα 140 αλογα έρχονται μια χαρά για το αμάξωμα του ενώ στην πολη έχει το πολύ καλο mhev της Renault που οντως κάνει σοβαρή δουλειά.
Σαν σχεδίαση είπαμε, θυμίζει Range Rover ενώ έχει όλα αυτά που δεν έχει το duster. Όπως πίσω αεραγωγούς, ένα ιδιότυπο μεν αλλά υποβραχιόνιο δε, μεγαλύτερη οθόνη στον πίνακα οργάνων, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού ( ίσως πρώτη φορά σε Dacia) και άπειρο χώρο αποσκευών....πραγματικά τεράστιο.
Ηλιοροφή για πρώτη φορά


Αεραγωγούς
Υποβραχιονιο -ποτηροθηκες
️
Πορτμπαγκάζ>600 λίτρα
Lpg
Ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ

-
@lap said in Dacia BigSter:
Έχω την αίσθηση πως ο τύπος στο βίντεο έχει μπερδευτεί τελείως.
Ο υβριδικός είναι ατμοσφαιρικός και οχι turbo για αυτό και είναι Άτκινσον ενώ ο turbo 140 είναι οντως turbo για αυτό και τον αναφέρει ως miller
Ε,ναι συνάδελφος YouTuber είναι...το διόρθωσα, κατόπιν επισήμανσης του Δία

-
@lap said in Dacia BigSter:
Να αναφέρουμε πως έχει και ACC που δεν προσφέρει το duster. Γενικά έχει ότι ακριβώς έλειπε από το duster
Μάλλον θα σβήσει το c3 air cross που δεν έχει mhev με εργοστασιακό LPG μαζί ούτε ACC.
Δηλαδή με το citroen τα ταξίδια θα είναι και πιο κουραστικά για τον οδηγό και πιο ακριβά
Κρίμα διότι το συμπαθώ πολύ το νέο c3
@criuser πάλι κουβά
Το αιρκρος είναι απέναντι στο ντάστερ. Οχι στο μπίγκστερ που θα είναι πολύ ακριβότερο.
-
Ουφ ευτυχως,
-
@criuser said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Να αναφέρουμε πως έχει και ACC που δεν προσφέρει το duster. Γενικά έχει ότι ακριβώς έλειπε από το duster
Μάλλον θα σβήσει το c3 air cross που δεν έχει mhev με εργοστασιακό LPG μαζί ούτε ACC.
Δηλαδή με το citroen τα ταξίδια θα είναι και πιο κουραστικά για τον οδηγό και πιο ακριβά
Κρίμα διότι το συμπαθώ πολύ το νέο c3
@criuser πάλι κουβά
Το αιρκρος είναι απέναντι στο ντάστερ. Οχι στο μπίγκστερ που θα είναι πολύ ακριβότερο.
Σωστά, μιλάμε για 4,57 μήκος......το 5 air cross και το grand land ίσως, αν και θα είναι ακριβότερα και με ποιο καλό εσωτερικό.
Ο μεγαλύτερος εχθρός του bigster είναι ο μικρός αδελφός duster και μάλλον το MG HS. Θα δούμε....Αν ήμουν ακόμα με το baleno, θα έπαιζε δυνατά η υποψηφιότητα bigster, γιατί δεν υπάρχουν πολλές φθηνές επιλογές σε αυτό το μέγεθος. Τώρα όμως μετά από το T-ROC, πιστεύω θα με χαλάσει περισσότερο η αίσθηση της καμπίνας.
ΥΓ. Μέτοχε @criuser , δυστυχώς, από ότι λένε χθεσινές πληροφορίες, αυτό που " φοβόταν " ο @fanis75 συμβαίνει.
Καμιά δεκαριά stellantis 1,2 dct6 136, στη Θεσσαλονίκη , έχουν εμφανίσει πρόβλημα στο ηλεκτρικό μοτέρ στο υβριδικό σύστημα

-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@criuser said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Να αναφέρουμε πως έχει και ACC που δεν προσφέρει το duster. Γενικά έχει ότι ακριβώς έλειπε από το duster
Μάλλον θα σβήσει το c3 air cross που δεν έχει mhev με εργοστασιακό LPG μαζί ούτε ACC.
Δηλαδή με το citroen τα ταξίδια θα είναι και πιο κουραστικά για τον οδηγό και πιο ακριβά
Κρίμα διότι το συμπαθώ πολύ το νέο c3
@criuser πάλι κουβά
Το αιρκρος είναι απέναντι στο ντάστερ. Οχι στο μπίγκστερ που θα είναι πολύ ακριβότερο.
Σωστά, μιλάμε για 4,57 μήκος......το 5 air cross και το grand land ίσως, αν και θα είναι ακριβότερα και με ποιο καλό εσωτερικό.
Ο μεγαλύτερος εχθρός του bigster είναι ο μικρός αδελφός duster και μάλλον το MG HS. Θα δούμε....Αν ήμουν ακόμα με το baleno, θα έπαιζε δυνατά η υποψηφιότητα bigster, γιατί δεν υπάρχουν πολλές φθηνές επιλογές σε αυτό το μέγεθος. Τώρα όμως μετά από το T-ROC, πιστεύω θα με χαλάσει περισσότερο η αίσθηση της καμπίνας.
ΥΓ. Μέτοχε @criuser , δυστυχώς, από ότι λένε χθεσινές πληροφορίες, αυτό που " φοβόταν " ο @fanis συμβαίνει
Για γίνε πιο σαφής, γιατί ο φάνης φοβάται πολλά...

-
Έχει ηλεκτρικά καθίσματα και το BIGSTER
-
@criuser said in Dacia BigSter:
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@criuser said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Να αναφέρουμε πως έχει και ACC που δεν προσφέρει το duster. Γενικά έχει ότι ακριβώς έλειπε από το duster
Μάλλον θα σβήσει το c3 air cross που δεν έχει mhev με εργοστασιακό LPG μαζί ούτε ACC.
Δηλαδή με το citroen τα ταξίδια θα είναι και πιο κουραστικά για τον οδηγό και πιο ακριβά
Κρίμα διότι το συμπαθώ πολύ το νέο c3
@criuser πάλι κουβά
Το αιρκρος είναι απέναντι στο ντάστερ. Οχι στο μπίγκστερ που θα είναι πολύ ακριβότερο.
Σωστά, μιλάμε για 4,57 μήκος......το 5 air cross και το grand land ίσως, αν και θα είναι ακριβότερα και με ποιο καλό εσωτερικό.
Ο μεγαλύτερος εχθρός του bigster είναι ο μικρός αδελφός duster και μάλλον το MG HS. Θα δούμε....Αν ήμουν ακόμα με το baleno, θα έπαιζε δυνατά η υποψηφιότητα bigster, γιατί δεν υπάρχουν πολλές φθηνές επιλογές σε αυτό το μέγεθος. Τώρα όμως μετά από το T-ROC, πιστεύω θα με χαλάσει περισσότερο η αίσθηση της καμπίνας.
ΥΓ. Μέτοχε @criuser , δυστυχώς, από ότι λένε χθεσινές πληροφορίες, αυτό που " φοβόταν " ο @fanis συμβαίνει
Για γίνε πιο σαφής, γιατί ο φάνης φοβάται πολλά...

Καμιά δεκαριά stellantis 1,2 dct6 136, στη Θεσσαλονίκη , έχουν εμφανίσει πρόβλημα στο ηλεκτρικό μοτέρ στο υβριδικό σύστημα.
Οι πληροφορίες είναι ασφαλείς, αλλά όχι διασταυρωμένες
Dacia Bigster