Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 28
    • 29
    • 15 / 29
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    58
    572
    37326
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.

      Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.

      Επιμένω όμως ότι το αμάξι με κινητήρες πλάγκ ιν και ηλεκτρικούς, περνάει στο συντριπτικό του ποσοστό στο λήζινγκ.

      Και μεταξύ μας είναι και λογική η τιμολόγηση του ψηλά, όταν ο ανταγωνισμός του είναι τα πλαγκ ιν και τα ηλεκτρικά, που είναι στις ίδιες τιμές.

      Εχω μπει και στο καινούργιο μέσα, που είναι σχετικά άνετο σε χώρους, αλλά η τακτική της Πεζώ να το φοράς κάπως το αυτοκίνητο, δεν σου δίνει την αίσθηση του μεγάλου χώρου, που δίνει μόνο το Πούμα και το GLB, από αυτή την κατηγορία.

      Δεν έχω μπει στο νέο Τιγκουάν, αλλά το προηγούμενο, όπως και το Κιου 3 είτε ως σουβ, είτε ως σπορτμπακ, δεν ήταν άνετα αυτοκίνητα. Ακόμα δεν έχω μπει στην νέα Χ1.

      Από την άλλη έχουμε την μεγάλη αλλαγή που θα φέρει η δυάδα 3 αιρκρος και φροντέρα, που σύντομα θα γίνει τριάδα με το μούλτιπλα, που με τον κινητήρα που κράζουμε στο 1600 κιλών 3008, στα άλλα που είναι 300+ κιλά λιγότερα, κάνει θαύματα, με 8,8 στο 0-100 και 193 τελική.

      Μάλιστα στο φροντέρα που δεν θα υπάρχει επιλογή απλού θερμικού ο υβριδικός με τα 100 άλογα και τα 11 στο 0-100, παραμένει μία αποδεκτή επιλογή, όταν η τιμή του στην Γερμανία είναι 23900 και 27400 στις δύο εκδόσεις του και του 136 25700 και 29200.
      Για σύγκριση οι τιμές του 3 αιρκρός στην χώρα μας είναι 25000 και 27500.

      Παραθέτω τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, καθώς του κορόλα κρός που πουλάει αρκετά στην κατηγορία.

      https://www.auto-data.net/gr/opel-frontera-2024-1.2-turbo-100hp-mild-hybrid-e-dct-52245

      https://www.auto-data.net/gr/opel-frontera-2024-1.2-turbo-136hp-mild-hybrid-e-dct-52246

      https://www.auto-data.net/gr/peugeot-3008-iii-phase-i-2023-1.2-136hp-mild-hybrid-e-dcs6-51947

      https://www.auto-data.net/gr/toyota-corolla-cross-1.8-140hp-hybrid-e-cvt-47171

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gtsartsal
        gtsartsal @criuser last edited by

        @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

        Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.

        Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.

        Πολύ σωστά το αναφέρεις.
        Η αύξηση τιμής έχει κάνει ενοχλητικό τον κινητήρα 1.2 με 136.
        Σε αυτή την τιμή θα ήθελες κάτι παραπάνω

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • C
          criuser @gtsartsal last edited by criuser

          @gtsartsal said in Peugeot 3008 (2024):

          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

          Αφού διαβάσαμε και κάποιες γνωστές γραφικότητες, η άποψη μου είναι ότι ο 1,2 είναι περίπου ότι ήταν η βασική έκδοση του χειροκίνητου βενζίνης στο προηγούμενο μοντέλο, που συχνά είχε και σημαντικές εκπτώσεις.

          Τώρα επειδή στο δίνει υβριδικό και αυτόματο και σε έκδοση που είναι 1 ή και 2 επίπεδα παραπάνω, η τιμή έχει ανέβει.

          Πολύ σωστά το αναφέρεις.
          Η αύξηση τιμής έχει κάνει ενοχλητικό τον κινητήρα 1.2 με 136.
          Σε αυτή την τιμή θα ήθελες κάτι παραπάνω

          Για αυτό για μένα , μόνο λήζινγκ το νέο 3008.

          Εκεί με τις αποσβέσεις είναι τζάμπα.

          Φήμες λένε ότι ο ακατανόμαστος έχει ήδη παραγγείλει το ντούαλ μότορ με τα 320 άλογα...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            otso @criuser last edited by

            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

            ο ακατανόμαστος

            ποιος ειναι ;

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Ενας είναι...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A d P
                A d P moderator @otso last edited by

                @otso said in Peugeot 3008 (2024):

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                ο ακατανόμαστος

                ποιος ειναι ;

                🐈

                R-LINE

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                  @otso said in Peugeot 3008 (2024):

                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                  ο ακατανόμαστος

                  ποιος ειναι ;

                  🐈

                  Σε μαύρο πάντα χρώμα...😊

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • katafractos17
                    katafractos17 last edited by

                    Ξεπουλάει το νέο SUV της Peugeot – Έφτασε τις 67.000 παραγγελίες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      "Όπως ανέφερε η εταιρεία, η ζήτηση για το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλή, με τις παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο να έχουν ξεπεράσει τις 67.000. Μάλιστα, το 60% αυτών αφορά την εξοπλιστική έκδοση GT, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι οδηγοί δεν διστάζουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, προκειμένου να αποκτήσουν το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού."

                      Τι να λέμε είναι ευκαιρία το αυτοκίνητο.
                      Μια χαρά , από 37000 αυτόματο με 136 άλογα και 1650 κιλά βάρος, δεν θα δεις και διάφορα σε επιδόσεις αν έρχεσαι από 1.4 ατμοσφαιρικό 30 ετιας.

                      babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • babisstinson
                        babisstinson @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in Peugeot 3008 (2024):

                        "Όπως ανέφερε η εταιρεία, η ζήτηση για το μοντέλο είναι ιδιαίτερα υψηλή, με τις παραγγελίες στη Γηραιά Ήπειρο να έχουν ξεπεράσει τις 67.000. Μάλιστα, το 60% αυτών αφορά την εξοπλιστική έκδοση GT, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι οδηγοί δεν διστάζουν να πληρώσουν κάτι παραπάνω, προκειμένου να αποκτήσουν το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού."

                        Τι να λέμε είναι ευκαιρία το αυτοκίνητο.
                        Μια χαρά , από 37000 αυτόματο με 136 άλογα και 1650 κιλά βάρος, δεν θα δεις και διάφορα σε επιδόσεις αν έρχεσαι από 1.4 ατμοσφαιρικό 30 ετιας.

                        Και τι α τις κανς τσ επιδός; Με την βενζίνη 1.7 ευρώ/λίτρο+? Όταν είχες το 1.4 ατμοσφαιρικό 30ετίας η βενζίνη είχε 250 δραχμές το λίτρο. 😄

                        Πέρα από την πλάκα, οι πωλήσεις καλές είναι για ένα ωραίο αυτοκίνητο που καλύπτει πολλά θέλω.

                        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Όντως 12,1 κιλα ανά ίππο. Τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα πόλης στα 1,2 λίτρα έχουν 10 κιλά ανά ίππο.

                          Θα κερνούν τσαγακι και οι φτωχοί

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Ρε χεητερς της κακιάς ώρας λέτε οι ξένοι να παίρνουν το υβριδικό;
                            Το 25% είναι ηλεκτρικό και τα υπόλοιπα θα είναι πλαγκ ιν αφού οι διαφορές τιμών είναι μικρές ειδικά στην τζιτι έκδοση.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • J
                              jamesd last edited by

                              Τιμές Γαλλίας (Ελλάδας) για το gt:
                              mhev 40k (40.9K),
                              phev 45.5K (50.5),
                              ηλεχτρικά 47 ή 51.5Κ. (56k),

                              Έχει λεφτά ο Έλληνας, για να δούμε τι θα πουλήσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • katafractos17
                                katafractos17 last edited by katafractos17

                                Εγώ θεωρώ ότι ο 1,2 είναι πολύ ακριβός για 136 άλογα.
                                Βέβαια για κάποιον που δεν τον νοιάζει καθόλου η δύναμη, ούτε που θα τον πειράξει και πιθανότατα μια χαρά θα το πάρει για να βάλει την οικογένεια μέσα και να πάει τις διακοπές, τις βόλτες του, κτλ.
                                Από την άλλη, δεν είναι το μόνο C-SUV με χαμηλή ιπποδύναμη.
                                Πάντως για 5Κ διαφορά εννοείται ότι καλό είναι όποιος μπορεί να πάει στο PHEV με τα 195 άλογα.
                                Η διαφορά θα είναι τεράστια σε πολλούς τομείς.

                                Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί έκοψε την τετρακίνητη PHEV με τους 300 ίππους.
                                Μάλλον για να σπρώξει τα ηλεκτρικά για όσους θέλουν παραπάνω ιπποδύναμη και τετρακίνηση.
                                Βλακεία.

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Αφού θέλουν μέχρι το τέλος της 10ετιας να έχουν μόνο ηλεκτρικά.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  katafractos17 D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 @criuser last edited by katafractos17

                                    @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                    Αφού θέλουν μέχρι το τέλος της 10ετιας να έχουν μόνο ηλεκτρικά.

                                    Ναι, αλλά γνώμη μου είναι ότι για να ωθήσουν όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές τον κόσμο στα ηλεκτρικά πρέπει να πείσουν και όχι να αναγκάσουν.

                                    Αυτό με τον εξαναγκασμό και τη βιασύνη είδαμε ότι δεν περπατάει όπως το είχαν υπολογίσει.
                                    Ακόμη και η Volvo αναθεωρεί σε κάποιο ποσοστό το πλάνο.
                                    Οι ημερομηνίες στην ΕΕ έχουν αρχίσει και πάνε παραπέρα και απ' ότι καταλαβαίνω χαλαρώνουν και λίγο οι κόκκινες γραμμές.
                                    Όλος ο κόσμος έβλεπε τα θέματα και τα προβλήματα από νωρίς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimitrioskosmas @criuser last edited by

                                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                                      Αφού θέλουν μέχρι το τέλος της 10ετιας να έχουν μόνο ηλεκτρικά.

                                      Αυτό μόνο ο Μητσοτάκης το είχε εξαγγείλει(2030 αντί 2035), καλός παπατζας και αυτος

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                                        Βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί έκοψε την τετρακίνητη PHEV με τους 300 ίππους.

                                        Για να μην το πάρει ο γάτος και μετά γκρινιάζει!! 😹

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Σωστά και τα ηλεκτρικά δεν τα γουστάρει, γιατί που θα φορτίσει στα βουνά...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Χτες το έκανα τέστ ντράιβ, από την Αγία Παρασκευή μέχρι την Παιανία και επιστροφή. Τον 1.2 με τα 136 άλογα.

                                            Ξεκινάει ήπια με τον ηλεκτροκινητήρα, αλλά γρήγορα μπαίνει η βενζίνη, ενώ όταν αφήνεις το γκάζι φορτίζει και φρενάρει σαν να έχεις κατεβάσει ταχύτητα.

                                            Το τέστ ντράιβ είχε κατανάλωση με 35 χαω μωτ στα 8,3 λ/100.

                                            Προφανώς με συνεχή τέστ από διαφορετικούς οδηγούς και όλα σε ημιαστικό περιβάλλον, ίσως και με ανοίγματα, μάλλον θα ήταν η μέγιστη. Θεωρώ ότι ένα λίτρο κάτω, εύκολα θα το πετύχει ένας οδηγός που θα το οδηγεί με κανονικό τρόπο.

                                            Στην αίσθηση δεν το πάτησα πάνω από 60-70, δεν είχε τραγική κίνηση, αλλά δεν ήταν και άδειος ο δρόμος, υπάρχει μία υστέρηση κλασσική των βενζινοκινήτων στις χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το τούρμπο, που την είχα ξεχάσει στο ντίζελ, αλλά για κινήσεις με τα όρια μια χαρά είναι ο κινητήρας.

                                            Τώρα για το αυτοκίνητο. Είχα μπει μέσα άλλη μια φορά στην έκθεση, αλλά τώρα είχα πρόσφατη και την οδήγηση του 3008 οπότε η σύγκριση άμεση.

                                            Το αυτοκίνητο έγινε πιο Σιτροέν από το προηγούμενο και εμένα μου άρεσε πολύ.

                                            Μειώθηκε το πλάτος της κονσόλας ανάμεσα στα καθίσματα, οπότε μπορείς να οδηγείς με ανοικτά γόνατα, το αμάξι μεγάλωσε σε χώρους και σαν αίσθηση και το κάθισμα έγινε πιο ταξιδιάρικο από το προηγούμενο, που ήταν κάπως στενό για μένα.

                                            Η οθόνη ωραία, γενικά ωραία η αίσθηση του.

                                            Τώρα για υφάσματα και σκληρά πλαστικά χαμηλά, δεν τα έψαξα και δεν τα ψάχνω γενικά.

                                            Εμένα μου αρέσει να οδηγώ και κυρίως σε ταξίδι, οπότε θέλω το αμάξι να είναι άνετο και ταξιδιάρικο και αυτό το 3008 είναι πιο ταξιδιάρικο από το προηγούμενο.

                                            Ετσι και αλλιώς το προηγούμενο δεν το είχα επιλέξει εγώ.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 15 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr