-
https://www.4troxoi.gr/agora/i-kgm-stin-ellada-deite-tis-times-ton-montelon-tis/
Και εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές στην Ισπανία, οι οποίες δεν διαφέρουν πολύ με αυτές στην Ελλάδα, ευτυχώς
https://kgm.com.es/configurador@lap δυστυχώς δεν φέρνει το Tivoli grand ο Θεοχαράκης
Ασχημούλη, αλλά με 720!!!! λίτρα πορτμπαγκάζ κ μόνο 1000€ ακριβότερο από το απλό. -
Κουκλάκι ζωγραφιστό
-
-
Ως σανγιονγκ δεν πούλησε, κυρίως λόγω αισθητικής, αν και δεν ήταν άσχημα αυτοκίνητα.
Τώρα άλλαξε και όνομα...
Ενας που έχει τίβολι σανγιόνγκ και θέλει να το πουλήσει, τι μάρκα θα βάλει στο καρ ?
Και αυτός που θα το κοιτάξει, λέμε τώρα ότι θα βρεθεί ένας, θα του λέει σανγιόνγκ τι είναι αυτό....
Οπότε ο άλλος θα λέει γαμώ το KaGeloMou...
-
Έχουν χάσει οι Ευρωπαίοι τον ύπνο τους.
-
KαιGαMω τα αμάξια
-
H KaiGaMw to kerato mou...
-
Ως σανγιονγκ δεν πούλησε, κυρίως λόγω αισθητικής, αν και δεν ήταν άσχημα αυτοκίνητα.
Τώρα άλλαξε και όνομα...
Ενας που έχει τίβολι σανγιόνγκ και θέλει να το πουλήσει, τι μάρκα θα βάλει στο καρ ?
Και αυτός που θα το κοιτάξει, λέμε τώρα ότι θα βρεθεί ένας, θα του λέει σανγιόνγκ τι είναι αυτό....
Οπότε ο άλλος θα λέει γαμώ το KaGeloMou...
Έλα ρε συ τώρα , αν το βάλει 10000€ θα φύγει σαν ζεστό ψωμάκι, 20000€ να το είχε πάρει καινούργιο το 2016 , μια χαρά τιμή είναι το 50% , μην βλέπεις τις στρεβλώσεις των τελευταίων ετών λόγω μετά covid εποχής που σαν καρτέλ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές προσπάθησαν να βγάλουν σε ένα χρόνο κέρδη πενταετίας για καλυφθούν απέναντι στην αβεβαιότητα της επέλασης των ηλεκτρικών.
Εν τω μεταξύ το έχεις δει το Tivoli του 2016;
Αυτόματο Aisin είχε , και αν το βρεις και 1.6 diesel είναι τρομερή αγορά.
Αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστο, έχει καλούς χώρους και ποιότητα, άνετα μια κλάση ανώτερο και από το καινούργιο C3 να ξέρεις.Ένα eat 6 βενζίνη ή πετρέλαιο C3 που οι κάτοχοι τους θέλουν να το πουλήσουν σήμερα 14-16 κ θα ρίσκαρες εσύ να το αγοράσεις τώρα με όλα αυτά τα προβλήματα σε κινητήρες, adblue κλπ που έχουν βγάλει;
12 χιλιάρικα θα έδινα max και μάλιστα για έκδοση shine για να αναλάβω το ρίσκο.
-
Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, δεν είναι σπίτι @criuser
Όταν αγοράζω κάτι πολύ ακριβό, που σε λίγα χρόνια θα χάσει την μισή αξία του, σκέφτομαι ότι καίω στην αυλή του σπιτιού το ποσό της αγοράς πχ 5-10-20-30000€, αν αυτό δεν με στεναχωρεί ή ακόμα χειρότερα δεν καταστρέφει, τότε μπορώ να προχωρήσω στην αγορά.
Παίρνω ως δεδομένο ότι τα έχω κάψει τα χρήματα και δεν περιμένω επιστροφή.
Αν αρχίσω και σκέφτομαι ποσό θα κάνει σε 4 χρόνια, άστα να πάνε, δεν το θέλω, δεν μου χρειάζεται.
Εγώ δεν ξέρω αν θα ζω αύριο, αν θα κάνω Χριστούγεννα, 1 Πάσχα ή 10 και θα βάλω ένα άγχος παραπάνω....
άστο @criuser....
και μην έχετε αυταπάτες ότι αν αφήσετε ένα διαμέρισμα παραπάνω (γιατί κάπου εκεί έχω κοστολογήσει τις μαλακίες που έχω κάνει σε 2-4 τροχούς) στους κληρονόμους θα ακούσεις μεγαλύτερο ευχαριστώ..... -
Ως σανγιονγκ δεν πούλησε, κυρίως λόγω αισθητικής, αν και δεν ήταν άσχημα αυτοκίνητα.
Τώρα άλλαξε και όνομα...
Ενας που έχει τίβολι σανγιόνγκ και θέλει να το πουλήσει, τι μάρκα θα βάλει στο καρ ?
Και αυτός που θα το κοιτάξει, λέμε τώρα ότι θα βρεθεί ένας, θα του λέει σανγιόνγκ τι είναι αυτό....
Οπότε ο άλλος θα λέει γαμώ το KaGeloMou...
Έλα ρε συ τώρα , αν το βάλει 10000€ θα φύγει σαν ζεστό ψωμάκι, 20000€ να το είχε πάρει καινούργιο το 2016 , μια χαρά τιμή είναι το 50% , μην βλέπεις τις στρεβλώσεις των τελευταίων ετών λόγω μετά covid εποχής που σαν καρτέλ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές προσπάθησαν να βγάλουν σε ένα χρόνο κέρδη πενταετίας για καλυφθούν απέναντι στην αβεβαιότητα της επέλασης των ηλεκτρικών.
Εν τω μεταξύ το έχεις δει το Tivoli του 2016;
Αυτόματο Aisin είχε , και αν το βρεις και 1.6 diesel είναι τρομερή αγορά.
Αποδείχθηκε πολύ αξιόπιστο, έχει καλούς χώρους και ποιότητα, άνετα μια κλάση ανώτερο και από το καινούργιο C3 να ξέρεις.Ένα eat 6 βενζίνη ή πετρέλαιο C3 που οι κάτοχοι τους θέλουν να το πουλήσουν σήμερα 14-16 κ θα ρίσκαρες εσύ να το αγοράσεις τώρα με όλα αυτά τα προβλήματα σε κινητήρες, adblue κλπ που έχουν βγάλει;
12 χιλιάρικα θα έδινα max και μάλιστα για έκδοση shine για να αναλάβω το ρίσκο.
Ασε που όλα είναι καλύτερα. Πλέον με τα 2 αιρκρός έχω κάνει 130000 χλμ. 55000 με το βενζίνης 75000 με το ντίζελ στα 4 τελευταία χρόνια.
Τι να μου πείτε όλοι οι χορηγοί συνεργείων...
Σε σένα δεν θα πουλάγαμε ποτέ Σιτροέν, αν δεν πέρναγες εξαγνισμό από την βαγκελίτιδα που σε έχει κυριεύσει...
-
Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, δεν είναι σπίτι @criuser
Όταν αγοράζω κάτι πολύ ακριβό, που σε λίγα χρόνια θα χάσει την μισή αξία του, σκέφτομαι ότι καίω στην αυλή του σπιτιού το ποσό της αγοράς πχ 5-10-20-30000€, αν αυτό δεν με στεναχωρεί ή ακόμα χειρότερα δεν καταστρέφει, τότε μπορώ να προχωρήσω στην αγορά.
Παίρνω ως δεδομένο ότι τα έχω κάψει τα χρήματα και δεν περιμένω επιστροφή.
Αν αρχίσω και σκέφτομαι ποσό θα κάνει σε 4 χρόνια, άστα να πάνε, δεν το θέλω, δεν μου χρειάζεται.
Εγώ δεν ξέρω αν θα ζω αύριο, αν θα κάνω Χριστούγεννα, 1 Πάσχα ή 10 και θα βάλω ένα άγχος παραπάνω....
άστο @criuser....
και μην έχετε αυταπάτες ότι αν αφήσετε ένα διαμέρισμα παραπάνω (γιατί κάπου εκεί έχω κοστολογήσει τις μαλακίες που έχω κάνει σε 2-4 τροχούς) στους κληρονόμους θα ακούσεις μεγαλύτερο ευχαριστώ.....Δεν σκέφτομαι έτσι.
Αγοράζω πάντα vfm, ακριβώς για να μειώνω την απαξίωση, αλλά την χασούρα την μειώνω με την χρήση, αφού κάνω απόσβεση.
-
Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, δεν είναι σπίτι @criuser
Όταν αγοράζω κάτι πολύ ακριβό, που σε λίγα χρόνια θα χάσει την μισή αξία του, σκέφτομαι ότι καίω στην αυλή του σπιτιού το ποσό της αγοράς πχ 5-10-20-30000€, αν αυτό δεν με στεναχωρεί ή ακόμα χειρότερα δεν καταστρέφει, τότε μπορώ να προχωρήσω στην αγορά.
Παίρνω ως δεδομένο ότι τα έχω κάψει τα χρήματα και δεν περιμένω επιστροφή.
Αν αρχίσω και σκέφτομαι ποσό θα κάνει σε 4 χρόνια, άστα να πάνε, δεν το θέλω, δεν μου χρειάζεται.
Εγώ δεν ξέρω αν θα ζω αύριο, αν θα κάνω Χριστούγεννα, 1 Πάσχα ή 10 και θα βάλω ένα άγχος παραπάνω....
άστο @criuser....
και μην έχετε αυταπάτες ότι αν αφήσετε ένα διαμέρισμα παραπάνω (γιατί κάπου εκεί έχω κοστολογήσει τις μαλακίες που έχω κάνει σε 2-4 τροχούς) στους κληρονόμους θα ακούσεις μεγαλύτερο ευχαριστώ.....Δεν σκέφτομαι έτσι.
Αγοράζω πάντα vfm, ακριβώς για να μειώνω την απαξίωση, αλλά την χασούρα την μειώνω με την χρήση, αφού κάνω απόσβεση.
Το έχω καταλάβει
Παλιά Στα 6 χρόνια θεωρούνταν ότι είχε κάνει απόσβεση (δλδ το πετάς, ότι πιάσει είναι κέρδος), σήμερα με την ταχύτητα που αλλάζουν, μπορεί και συντομότερα. Βλέπω τα ληζινγκ 3-4 χρόνια max (C3 air cross max) -
Η αλήθεια είναι ότι τα αυτοκίνητα που μας αρέσουν είναι χρήματα πεταμένα.
Όπως και άλλα πράγματα στην ζωή που προσφέρουν εμπειρίες.
Όμως έχεις κάτι να θυμάσαι οπότε αν δεν έχεις στερήσει ή στερηθεί κάτι άλλο πρέπει να το κάνεις και αυτό .
Και τα ταξίδια και πολλά όμορφα πράγματα κοστίζουν πολλά άλλα αν δεν τα κάνεις τι νόημα έχει και η ζωη. Είναι μικρή η ζωή καλό είναι να δημιουργείς αναμνήσεις που θέλεις .
-
https://www.4troxoi.gr/agora/i-kgm-stin-ellada-deite-tis-times-ton-montelon-tis/
Και εδώ μπορείτε να δείτε τις τιμές στην Ισπανία, οι οποίες δεν διαφέρουν πολύ με αυτές στην Ελλάδα, ευτυχώς
https://kgm.com.es/configurador@lap δυστυχώς δεν φέρνει το Tivoli grand ο Θεοχαράκης
Ασχημούλη, αλλά με 720!!!! λίτρα πορτμπαγκάζ κ μόνο 1000€ ακριβότερο από το απλό.Έλα ρε !
Ωραίες τιμές!
Tivoli
23 χιλιάρικα η τοπ έκδοση με 163 άλογα!
25 χιλιάρικα η τοπ έκδοση αυτόματο
25500 η τοπ έκδοση μανιουαλ AWD !Και το Korando δεν έχει κακή τιμή.
Δεν τα είδα ρε γμτ στην έκθεση.
Καλά στην Ισπανία τα δίνουν και LPG με 163 άλογα και καλύτερες συνολικά τιμές.
Κάπου είδα το Korando με Lpg 163 άλογα παρακατι 23.000 με κάποια ειδική έκπτωση.Ο Θεοχαράκης έχει την Dacia που την πήγε τιμολογιακα στον Θεό μετά τον COVID;
Δεν θα έγινε ακόμη συμβούλιο στελεχών να τα ανεβάσει 2-3 χιλιάρικα , δεν έπεσε τηλέφωνο από Συγγελίδη να μην χαλάει την πιάτσα ;
Βλέπω γενικά πως ακόμη και στην χώρα μας την ευρωπαϊκή Κολομβία των καρτέλ σε όλες τις αγορές , κάποιες χαραμάδες φιλελεύθερου φωτός από την λειτουργία της ελεύθερης αγοράς αρχίζουν να αχνοφαίνονται.
Τις προάλλες είδα την πολύ στοχευμένη διόρθωση τιμών του Ford Puma, σήμερα κάπου έγραψε ο Andya3 πως η Karenta δίνει 2500 έκπτωση στο Troc,
εδώ και λίγο καιρό έχει βγάλει μια σχετικά συμφέρουσα έκδοση του Golf, οι τιμές των νέων JumboCitroen στις αρχικές λαϊκές εκδόσεις τους δεν είναι τόσο κακές, η MG στην χώρα μας όσο και να θέλει το καρτέλ είναι αρκετά ανταγωνιστική, όλοι έχουν αρχίσει να πιέζονται από την πραγματικότητα σιγά σιγά.Η κλασσική φιλελεύθερη λειτουργία της οικονομίας των αγορών αρχίζει να σπάει το παχύ σκοτάδι του σκληρού Σταλινοκαπιταλισμου του Μητσοτάκη.
Ε ρε και να είχε έρθει 2ος ο Γερουλάνος χθες...
Πόσα ακόμη πράγματα λόγω αισιοδοξίας θα άλλαζαν σιγά σιγά...
Α ρε Κούλη mastermind τι σκάκι έπαιξες με την Αννούλα... γατόνι μεγάλο όπως πάντα και ο γιδοβοσκος στα εκλογικά, άφησε χαλαρά τα γκεμια στους μηχανισμούς και τους δυσαρεστημένους βουλευτές και στελέχη να στηρίξουν φουλ Δούκα για να μήν έχει απέναντι Γερουλάνο, τώρα θα τα σφίξει και θα πάρει άνετα τη νίκη την άλλη Κυριακή.PS: @criuser και @piliourits δώστε τα Playmobil αυτόματα ντιζελοματρακαδες σας άμεσα γιατί αλλιώς θα παρακαλάτε να σας τα πάρουμε με 12-13 χιλιάδες για δεύτερα αυτοκίνητα σε λίγο καιρό.
-
Oι αμερικάνοι λένε ότι η αυτοκίνηση είναι το δεύτερο μεγαλύτερο έξοδο που κάνουν στη ζωή τους μετά τη στέγαση.
Και επειδή στην αμερική έχουν στατιστικές και εξέλ για το οτιδήποτε, τους πιστεύω. -
Oι αμερικάνοι λένε ότι η αυτοκίνηση είναι το δεύτερο μεγαλύτερο έξοδο που κάνουν στη ζωή τους μετά τη στέγαση.
Και επειδή στην αμερική έχουν στατιστικές και εξέλ για το οτιδήποτε, τους πιστεύω.Ναι και έχουν συνήθεια να τα παίρνουν με δόσεις και Αυτήν την περίοδο που έχουν επιτόκια σαν τα δικά μας, άστα να πάνε ....
-
To korando φοράει 6 αρι aisin
https://www.kgm-motors.co.uk/new-cars/korando/performance/ -
Λογικά όλα το ίδιο 6αρι aisin φοράνε
-
Και οι τιμές
-
Πάντως στην Έκθεση, μπήκα μπρος πίσω και μια ματιά πορτμπαγκάζ, σε πάνω από 30 αμάξια...
Το Tivoli πρέπει να είχε το μικρότερο πορτμπαγκάζ από όλα
KGM