-
-
-
@red_monster said in BMW i3:
Οταν κοπούν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών ο “bandito” που κάνει εισαγωγές, θα κάνει χρυσές δουλειές!
ειναι ευκολο να το κανεις ο ιδιος, στο αλλο φορουμ ενας εφερε 3 απο εξωτερικο.
δεν αμφιβαλλω, αλλα θα πρεπει να χασεις μερες απο τη δουλεια, ενω λες στον μπαντιτο "φερε μου αυτο" και στο φερνει. Το κοστος που εχω ακουσει δεν ηταν τραγικο, μου ειχαν αναφερει λιγοτερο απο δυο χιλιαρικα για αμαξι αξια 60 και μαλιστα εχει φοβερα επαγγελματικη συμπεριφορα με μηνυματα που σε ενημερωνει σχετικα με ποιο σταδιο βρισκεται η διαδικασια.
Κάπου στα 2.700 χρεώνει, πολύ πρόσφατη ενημέρωση.
ειναι flat αυτο ή αναλογα με την τιμη του αμαξιου; Επισης ειναι τιμη "με το κλειδι στο χερι"; δεν νομιζω να ειναι τοσα χρηματα μονο η δικη του αμοιβη, θα ειναι και ΟΛΑ τα διαδικαστικα (ελπιζω )
με 2700 παω 5 ταξιδια στην Ευρωπη. κανεις και διακοπες ταυτοχρονα.
Είναι και το κόστος μεταφορές του ΙΧ
το οδηγας κανεις και μια βολτα στην Lake Como.
-
@red_monster said in BMW i3:
Οταν κοπούν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών ο “bandito” που κάνει εισαγωγές, θα κάνει χρυσές δουλειές!
ειναι ευκολο να το κανεις ο ιδιος, στο αλλο φορουμ ενας εφερε 3 απο εξωτερικο.
δεν αμφιβαλλω, αλλα θα πρεπει να χασεις μερες απο τη δουλεια, ενω λες στον μπαντιτο "φερε μου αυτο" και στο φερνει. Το κοστος που εχω ακουσει δεν ηταν τραγικο, μου ειχαν αναφερει λιγοτερο απο δυο χιλιαρικα για αμαξι αξια 60 και μαλιστα εχει φοβερα επαγγελματικη συμπεριφορα με μηνυματα που σε ενημερωνει σχετικα με ποιο σταδιο βρισκεται η διαδικασια.
Κάπου στα 2.700 χρεώνει, πολύ πρόσφατη ενημέρωση.
ειναι flat αυτο ή αναλογα με την τιμη του αμαξιου; Επισης ειναι τιμη "με το κλειδι στο χερι"; δεν νομιζω να ειναι τοσα χρηματα μονο η δικη του αμοιβη, θα ειναι και ΟΛΑ τα διαδικαστικα (ελπιζω )
με 2700 παω 5 ταξιδια στην Ευρωπη. κανεις και διακοπες ταυτοχρονα.
Είναι και το κόστος μεταφορές του ΙΧ
το οδηγας κανεις και μια βολτα στην Lake Como.
Να περάσεις και από stelvio pass να δοκιμάσεις φρένα - τιμόνι - αναρτήσεις
-
@red_monster said in BMW i3:
Οταν κοπούν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών ο “bandito” που κάνει εισαγωγές, θα κάνει χρυσές δουλειές!
ειναι ευκολο να το κανεις ο ιδιος, στο αλλο φορουμ ενας εφερε 3 απο εξωτερικο.
δεν αμφιβαλλω, αλλα θα πρεπει να χασεις μερες απο τη δουλεια, ενω λες στον μπαντιτο "φερε μου αυτο" και στο φερνει. Το κοστος που εχω ακουσει δεν ηταν τραγικο, μου ειχαν αναφερει λιγοτερο απο δυο χιλιαρικα για αμαξι αξια 60 και μαλιστα εχει φοβερα επαγγελματικη συμπεριφορα με μηνυματα που σε ενημερωνει σχετικα με ποιο σταδιο βρισκεται η διαδικασια.
Κάπου στα 2.700 χρεώνει, πολύ πρόσφατη ενημέρωση.
ειναι flat αυτο ή αναλογα με την τιμη του αμαξιου; Επισης ειναι τιμη "με το κλειδι στο χερι"; δεν νομιζω να ειναι τοσα χρηματα μονο η δικη του αμοιβη, θα ειναι και ΟΛΑ τα διαδικαστικα (ελπιζω )
με 2700 παω 5 ταξιδια στην Ευρωπη. κανεις και διακοπες ταυτοχρονα.
Είναι και το κόστος μεταφορές του ΙΧ
το οδηγας κανεις και μια βολτα στην Lake Como.
Να περάσεις και από stelvio pass
με ηλεκτρικο;
-
@red_monster said in BMW i3:
Οταν κοπούν οι επιδοτήσεις των ηλεκτρικών ο “bandito” που κάνει εισαγωγές, θα κάνει χρυσές δουλειές!
ειναι ευκολο να το κανεις ο ιδιος, στο αλλο φορουμ ενας εφερε 3 απο εξωτερικο.
δεν αμφιβαλλω, αλλα θα πρεπει να χασεις μερες απο τη δουλεια, ενω λες στον μπαντιτο "φερε μου αυτο" και στο φερνει. Το κοστος που εχω ακουσει δεν ηταν τραγικο, μου ειχαν αναφερει λιγοτερο απο δυο χιλιαρικα για αμαξι αξια 60 και μαλιστα εχει φοβερα επαγγελματικη συμπεριφορα με μηνυματα που σε ενημερωνει σχετικα με ποιο σταδιο βρισκεται η διαδικασια.
Κάπου στα 2.700 χρεώνει, πολύ πρόσφατη ενημέρωση.
ειναι flat αυτο ή αναλογα με την τιμη του αμαξιου; Επισης ειναι τιμη "με το κλειδι στο χερι"; δεν νομιζω να ειναι τοσα χρηματα μονο η δικη του αμοιβη, θα ειναι και ΟΛΑ τα διαδικαστικα (ελπιζω )
με 2700 παω 5 ταξιδια στην Ευρωπη. κανεις και διακοπες ταυτοχρονα.
Είναι και το κόστος μεταφορές του ΙΧ
το οδηγας κανεις και μια βολτα στην Lake Como.
Να περάσεις και από stelvio pass
με ηλεκτρικο;
-
Χιλιάρικο η αμοιβή του.
300 ο εκτελωνισμός.
1.400 η νταλίκα. -
-
Ναι, πολύ πιθανόν, δεν τα έχω ψάξει. Απλώς ανέφερα τι χρεώνει ο Bandito.
-
-
Ε, το χιλιαρικάκι τσούζει λίγο. Ειδικά από τη στιγμή που θα ανεβαίνει πάνω για πολλά αυτοκίνητα. Δηλαδή θα βγάζει κάνα 10αρικο την εβδομάδα που ανεβαίνει;
-
Ε, το χιλιαρικάκι τσούζει λίγο. Ειδικά από τη στιγμή που θα ανεβαίνει πάνω για πολλά αυτοκίνητα. Δηλαδή θα βγάζει κάνα 10αρικο την εβδομάδα που ανεβαίνει;
ο bandito αν και εφαγε αρκετη κοροϊδια, εγινε γνωστος με τα βιντεακια του (τα οποια ειναι εξαιρετικα απο αποψη PR. Δημιουργησε περσονα που σου εμεινε στη μνημη). Το θεμα για εμενα δεν ειναι ποσα βγαζει, αλλα υπαρχει καποιος αλλος στην πιατσα που να προσφερει αυτην την υπηρεσια με επαγγελματισμο και συνεπεια; Παντως απο ανθρωπο που συνεργαστηκε μαζι του, ακουσα τα καλυτερα.
Απο οτι ξερω, του βρισκεις το αμαξι που θελεις και κανονιζει ολα τα υπολοιπα αυτος, το οποιο ειναι τεραστια υποθεση για καποιον που δεν γνωριζει τις καταστασεις/διαδικασιες -
ο bandito αν και εφαγε αρκετη κοροϊδια, εγινε γνωστος με τα βιντεακια του (τα οποια ειναι εξαιρετικα απο αποψη PR. Δημιουργησε περσονα που σου εμεινε στη μνημη). Το θεμα για εμενα δεν ειναι ποσα βγαζει, αλλα υπαρχει καποιος αλλος στην πιατσα που να προσφερει αυτην την υπηρεσια με επαγγελματισμο και συνεπεια; Παντως απο ανθρωπο που συνεργαστηκε μαζι του, ακουσα τα καλυτερα.
Απο οτι ξερω, του βρισκεις το αμαξι που θελεις και κανονιζει ολα τα υπολοιπα αυτος, το οποιο ειναι τεραστια υποθεση για καποιον που δεν γνωριζει τις καταστασεις/διαδικασιεςΥπάρχουν και άλλοι, αλλά αυτός ειναι ο πιο γνωστός. Για εμένα το βασικότερο είναι το εξής: αναλαμβάνει να ελέγξει το αυτοκίνητο ή απλά αναλαμβάνει μόνο την διαδικασία εισαγωγής? Γιατί η διαδικασία ειναι εύκολη, το θέμα ειναι να έχεις άνθρωπο εκεί να ελέγξει το αμάξι, γιατί ο νόμος για τα μεταχειρισμένα στην Γερμανία δεν ισχύει εαν φύγουν εκτός χώρας και πολλοί έμποροι διώχνουν έτσι τα σαπάκια.
-
ο bandito αν και εφαγε αρκετη κοροϊδια, εγινε γνωστος με τα βιντεακια του (τα οποια ειναι εξαιρετικα απο αποψη PR. Δημιουργησε περσονα που σου εμεινε στη μνημη). Το θεμα για εμενα δεν ειναι ποσα βγαζει, αλλα υπαρχει καποιος αλλος στην πιατσα που να προσφερει αυτην την υπηρεσια με επαγγελματισμο και συνεπεια; Παντως απο ανθρωπο που συνεργαστηκε μαζι του, ακουσα τα καλυτερα.
Απο οτι ξερω, του βρισκεις το αμαξι που θελεις και κανονιζει ολα τα υπολοιπα αυτος, το οποιο ειναι τεραστια υποθεση για καποιον που δεν γνωριζει τις καταστασεις/διαδικασιεςΥπάρχουν και άλλοι, αλλά αυτός ειναι ο πιο γνωστός. Για εμένα το βασικότερο είναι το εξής: αναλαμβάνει να ελέγξει το αυτοκίνητο ή απλά αναλαμβάνει μόνο την διαδικασία εισαγωγής? Γιατί η διαδικασία ειναι εύκολη, το θέμα ειναι να έχεις άνθρωπο εκεί να ελέγξει το αμάξι, γιατί ο νόμος για τα μεταχειρισμένα στην Γερμανία δεν ισχύει εαν φύγουν εκτός χώρας και πολλοί έμποροι διώχνουν έτσι τα σαπάκια.
αυτα ειναι οντως σοβαρα θεματα, τα οποια τα συζηταει καποιος με τον επαγγελματια οταν το εχει αποφασισει οτι θα κανει τετοιου ειδους κινηση.
-
Ε, το χιλιαρικάκι τσούζει λίγο. Ειδικά από τη στιγμή που θα ανεβαίνει πάνω για πολλά αυτοκίνητα. Δηλαδή θα βγάζει κάνα 10αρικο την εβδομάδα που ανεβαίνει;
ο bandito αν και εφαγε αρκετη κοροϊδια, εγινε γνωστος με τα βιντεακια του (τα οποια ειναι εξαιρετικα απο αποψη PR. Δημιουργησε περσονα που σου εμεινε στη μνημη). Το θεμα για εμενα δεν ειναι ποσα βγαζει, αλλα υπαρχει καποιος αλλος στην πιατσα που να προσφερει αυτην την υπηρεσια με επαγγελματισμο και συνεπεια; Παντως απο ανθρωπο που συνεργαστηκε μαζι του, ακουσα τα καλυτερα.
Απο οτι ξερω, του βρισκεις το αμαξι που θελεις και κανονιζει ολα τα υπολοιπα αυτος, το οποιο ειναι τεραστια υποθεση για καποιον που δεν γνωριζει τις καταστασεις/διαδικασιεςΣτο αλλο φορουμ γραφουν αναλυτικα σε μερικα ποστς που γινεται. αυτη η τεραστια υποθεση ειναι ενα ταξιδι στην γερμανια με ασημαντο κοστος (εισητηρια κατω απο 100ε) και να κλεισεις ενα ραντεβου με το γραφειο για να κανεις μεταβιβαση και να παρεις πινακιδες εξαγωγης (παλια πηγαινες οποτε ηθελες τωρα το αλλαξιαν). Ελεγχος στο αμαξι εννοειται. Υπαρχουν και καποιοι που μενουν στην Γερμανια που κανουν αυτη την δουλεια και κανουν ελεγχο με βιντεο.
-
-
Δε ξέρω αν είναι μέσα στη τιμή του 1000αρικου , για τον συγκεκριμένο , αλλά θεωρητικά , έχει έξοδα , όπως τελευταίας στιγμής αεροπορικά. τρένα ( αναλόγως περιοχής) , διανυκτερεύσεις και φαγητό. Αν βγάλεις αυτά , τότε το μεροκάματό του μοιάζει κάπως πιο εύπεπτο. Να πω, εδώ ότι μιλάω κυρίως για ανθρώπους επαρχίας που κάνουν αυτή τη δουλεία και ανεβαίνουν μία φορά το μήνα , ο συγκεκριμένος μπορεί να είναι και "εργοστάσιο" εισαγωγής , να δουλεύει σε άλλη κλίμακα.
Ίσως αν ανεβαίνει για 2-3 ακόμα οχήματα και συχνά , τότε η αμοιβή δεν είναι και μικρή , αλλά δεν μπορείς να κάνεις κάτι, στην πράξη πληρώνεις σε όλους αυτούς την ασφάλεια που σου παρέχουν ότι τα χαρτιά θα είναι σωστά και έτσι η μεταβίβαση θα γίνει ομαλά και δε θα τρέχεις με ανταλλαγές μέηλ μετά την εισαγωγή. Δεν είναι και λίγο....
Φίλοι που το έκαναν λένε ότι δεν είναι τίποτα δύσκολη η διαδικασία, μάλλον θα πλήρωνα όμως και εγώ.
-
To θεμα ειναι να βρεθει καθαρο αμαξι, εκει αν μπορει να βοηθησει ενας μεσαζοντας. Τα αλλα ειναι ευκολα.
-
Στο αλλο φορουμ γραφουν αναλυτικα σε μερικα ποστς που γινεται. αυτη η τεραστια υποθεση ειναι ενα ταξιδι στην γερμανια με ασημαντο κοστος (εισητηρια κατω απο 100ε) και να κλεισεις ενα ραντεβου με το γραφειο για να κανεις μεταβιβαση και να παρεις πινακιδες εξαγωγης (παλια πηγαινες οποτε ηθελες τωρα το αλλαξιαν).
Δεν ειναι τόσο απλό, γιατι τα αυτοκίνητα συνήθως εμφανίζονται ξαφνικά και δεν είναι διαθέσιμα για πολύ καιρό. Οπότε δεν μπορεις να βρεις εύκολα φτηνό εισιτήριο, τις περισσότερες φορές θα βγάλεις εισιτήριο για τις επόμενες 2-10 μέρες, άρα αρκετά ακριβό. Και μετά θες διαμονή, έξοδα εκεί, κλπ (περίπου €500 όλα μαζί). Και μετά έξοδα μεταφοράς ή οδικού ταξιδιού. Όπως θυμάσαι το έκανα το 2020, οπότε το είχα ψάξει πολύ.
To θεμα ειναι να βρεθει καθαρο αμαξι, εκει αν μπορει να βοηθησει ενας μεσαζοντας. Τα αλλα ειναι ευκολα.
Αλήθεια ειναι αυτό, ως ένα βαθμό. Γιατί δεν είναι τόσο εύκολο, υπάρχει τρομερή γραφειοκρατία τόσο στην Γερμανία όσο και στην Ελλάδα. Σκέψου π.χ. ότι δεν μπορείς να οδηγείς νόμιμα στην Ελλάδα με τις προσωρινές πινακίδες (όλοι το κάνουν φυσικά), άρα κάθε διαδρομή (και ειναι πολλές!) πρεπει να γίνει με μεταφορική!
-
Αν ανεβαίνει κάθε 2 μήνες για 10 αυτοκίνητα, είναι σοβαρό μεροκάματο. Αν όμως παρέχει κι έλεγχο για 4-5 αυτοκίνητα, γιατί δεν θα καταλήξεις στο πρώτο υποψήφιο, τότε είναι λογική τιμή. Και στο κάτω-κάτω, αν είναι να σκάσεις 25 χιλιάρικα, χαλάλι άλλο ένα για να γίνει σωστά η δουλειά.
BMW i3