-
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Φίλε @sabas_thess στα φόρουμ των φολκς που μπαίνεις τι γράφουν τι εικόνα έχεις;
Μιλάς για ποιότητα κύλισης των vag. Αν μιλήσουμε για ποιότητα συγκεκριμένα του τιγκ που ενδιαφέρεσαι όταν εψαχνα εντατικά πριν λίγα χρόνια και είχα οδηγήσει πολλά αμάξια το τιγκ της προηγούμενης γενιάς δεν ήταν ούτε στην 5αδα αυτών με καλύτερη κύλιση...
Πχ το XCeed ήταν μερκ μπροστά στο τιγκουαν σε ποιότητα κυλισης, όπως φυσικά και το κουγκα, το σιβικ, το cc, η οκτάβια και άλλα...
Το τιγκουαν του έβγαζες μόνο το καπέλο σε χώρους και πρακτικότητα εργονομία καμπίνας. Εκεί δίνει ρέστα.
Βγάζω το καπέλο για την άνεση και την ακομπλεξαριστη παρουσίαση των προσωπικών σου που μοιράζεσαι εδώ!Προβλήματα στις σελίδες τους βλέπω αναφορικά με δύο γενιές πίσω. Άρα πιθανότατα αφορούν τον 1.4Tsi, την δίκαια κακή φήμη του οποίου θα πληρώνει για χρόνια ο VAG. Βέβαια ένεκα αυτού ξεκίνησε όλη η αυτοκινητοβιομηχανία να αφήνει τους ατμοσφαιρικούς και να περνάει στο downsizing, με τα κακά του και τα καλά του. Αυτό είναι άλλη κουβέντα . Απλά να πω ότι εξαιτίας αυτού το 60-70% εδώ μέσα δεν κατεβάζει ταχύτητα για να προσπεράσει...
Το προηγούμενο Tig το ειχα οδηγήσει μόνο Life manual. Το R-line, το οποίο αγόραζαν οι περισσότεροι για κάποιο λόγο, έχω διαβάσει και έχω ακούσει ότι ήταν πολύ σκληρό και "ξερό" στις αντιδράσεις του. Το Life ήταν άνετο και είχε πολύ καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και ποιότητα κύλισης από το QQ την βάρκα. Τα civic (respect gen10) & Octavia δεν είναι suv οπότε δεν ζυγίζω αγγούρια με πατάτες. Το CC δίλιτρο ναι έχει εξαιρετική ανάρτηση, λένε. Το 18αρι με τον ημιακαμπτο προφανώς και δεν είναι αντίστοιχα καλό. Βέβαια μπερδεύεις την ποιότητα κύλισης με τον ένα εκ των παραγόντων οι οποίοι συναποτελούν την ποιότητα κύλισης. Ηχομόνωση, θόρυβο κύλισης όλα καλά στα CC; Έλα τώρα.
Για το Kuga τα είπαμε. Αυτό που όλοι έχουν στο μυαλό τούς ΗΤΑΝ η οδηγική απόλαυση του preF/L με τους πολλαπλούς και την σπορ ανάρτηση του St-line. Το ίδιο λένε οι Fordάκηδες και για τα πετσοκομενα Focus, ότι δεν έχασαν καθόλου. Οκ πείθομαι, not! Αν είναι καλά να πάτε να τα πάρετε. Εγώ αμάξι που η συναρμογή του δεν ξεπερνάει τα standard του 2005 Octavia, που πούλησα προσφάτως, δεν το πληρώνω ούτε ευρώ! Ωστόσο, μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, εσύ ο ίδιος στο νήμα του δεν έβγαζες χολή ότι το EAT8 είναι άχρηστο και προβληματικό; Τώρα το θέτεις ως πρότυπο κατηγορίας και ανώτερο του Tig; Για μπες μια βόλτα να δεις τι λένε για τον ecoboom. 5-7k επισκευές κινητήρα "για το γνωστό πρόβλημα"....
Μας αρέσει δεν μας αρέσει το Tig είναι το κορυφαίο all arounder γιατί σε κάθε επιμέρους κατηγορία είναι 07/10+, αντίθετα με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Η (ανά)αξιοπιστία είναι σχεδόν εφάμιλλη στην κατηγορία, με μόνες εξαιρέσεις τα 2λιτρα Γιαπωνέζικα. Τέλος.
ΥΓ: Το Xceed είναι από τις αδυναμίες μου, δεν έχω να του προσαψω κάτι προσωπικά. Στις σελίδες του fb βέβαια φαίνεται ο 1.5T των πρώην 150 νυν 140ps να το καίει το λαδάκι του. Ακούστε κύριοι, καίει λάδια αμάξι και δεν είναι VAG, Ω θεοί!! Βέβαια η αναφορά στο Xceed ήταν επίσης άτοπη γιατί έχει πολύ μικρούς εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων c_suv για τα οποία συζητάμε. Αντιπάλους έχεις τα crossovers Puma, Juke, Caltur κλπ κλπ στα δικά μου κριτήρια...
Καλά το να μιλάς για αλλά αμάξια ότι καίνε λάδια όταν πας να πάρεις vw είναι σαν να μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!
Το εατ8 δεν θυμάμαι πoτε να το έθαβα.Αυτό είπες εσύ σε όλο το κατεβατό που σου έγραψε?
Ο δομημένος και τεκμηριωμένο λόγος του σε αποστομωσε μάλλονΣε αυτό ήθελα να απαντήσω που μου χτύπησε!
Εσύ ως κάτοχος χρόνια vw πόσο λαδάκι σου καίει; έχεις την άνεση να το πεις;...Ε βέβαια στα άλλα δεν υπάρχεις.
Για να σου λύσω απορίες το tdi που έχω δε καίει και το λέω ανεταααΣεβασμός στον savvasthe που σου έγραψε ένα κατεβατό και άσε τη κοροϊδία για το σχοινί
Μαθήματα να κάνεις στα παιδιά σου...
Μεγαλύτερη ομερτα από τους κατοχους vw δεν υπάρχει!
Ανώτερα από χοντα σε αξιοπιστία! 0 προβλήματα...Υπάρχει.
Σε αυτούς των Αουντι...
-
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Φίλε @sabas_thess στα φόρουμ των φολκς που μπαίνεις τι γράφουν τι εικόνα έχεις;
Μιλάς για ποιότητα κύλισης των vag. Αν μιλήσουμε για ποιότητα συγκεκριμένα του τιγκ που ενδιαφέρεσαι όταν εψαχνα εντατικά πριν λίγα χρόνια και είχα οδηγήσει πολλά αμάξια το τιγκ της προηγούμενης γενιάς δεν ήταν ούτε στην 5αδα αυτών με καλύτερη κύλιση...
Πχ το XCeed ήταν μερκ μπροστά στο τιγκουαν σε ποιότητα κυλισης, όπως φυσικά και το κουγκα, το σιβικ, το cc, η οκτάβια και άλλα...
Το τιγκουαν του έβγαζες μόνο το καπέλο σε χώρους και πρακτικότητα εργονομία καμπίνας. Εκεί δίνει ρέστα.
Βγάζω το καπέλο για την άνεση και την ακομπλεξαριστη παρουσίαση των προσωπικών σου που μοιράζεσαι εδώ!Προβλήματα στις σελίδες τους βλέπω αναφορικά με δύο γενιές πίσω. Άρα πιθανότατα αφορούν τον 1.4Tsi, την δίκαια κακή φήμη του οποίου θα πληρώνει για χρόνια ο VAG. Βέβαια ένεκα αυτού ξεκίνησε όλη η αυτοκινητοβιομηχανία να αφήνει τους ατμοσφαιρικούς και να περνάει στο downsizing, με τα κακά του και τα καλά του. Αυτό είναι άλλη κουβέντα . Απλά να πω ότι εξαιτίας αυτού το 60-70% εδώ μέσα δεν κατεβάζει ταχύτητα για να προσπεράσει...
Το προηγούμενο Tig το ειχα οδηγήσει μόνο Life manual. Το R-line, το οποίο αγόραζαν οι περισσότεροι για κάποιο λόγο, έχω διαβάσει και έχω ακούσει ότι ήταν πολύ σκληρό και "ξερό" στις αντιδράσεις του. Το Life ήταν άνετο και είχε πολύ καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και ποιότητα κύλισης από το QQ την βάρκα. Τα civic (respect gen10) & Octavia δεν είναι suv οπότε δεν ζυγίζω αγγούρια με πατάτες. Το CC δίλιτρο ναι έχει εξαιρετική ανάρτηση, λένε. Το 18αρι με τον ημιακαμπτο προφανώς και δεν είναι αντίστοιχα καλό. Βέβαια μπερδεύεις την ποιότητα κύλισης με τον ένα εκ των παραγόντων οι οποίοι συναποτελούν την ποιότητα κύλισης. Ηχομόνωση, θόρυβο κύλισης όλα καλά στα CC; Έλα τώρα.
Για το Kuga τα είπαμε. Αυτό που όλοι έχουν στο μυαλό τούς ΗΤΑΝ η οδηγική απόλαυση του preF/L με τους πολλαπλούς και την σπορ ανάρτηση του St-line. Το ίδιο λένε οι Fordάκηδες και για τα πετσοκομενα Focus, ότι δεν έχασαν καθόλου. Οκ πείθομαι, not! Αν είναι καλά να πάτε να τα πάρετε. Εγώ αμάξι που η συναρμογή του δεν ξεπερνάει τα standard του 2005 Octavia, που πούλησα προσφάτως, δεν το πληρώνω ούτε ευρώ! Ωστόσο, μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, εσύ ο ίδιος στο νήμα του δεν έβγαζες χολή ότι το EAT8 είναι άχρηστο και προβληματικό; Τώρα το θέτεις ως πρότυπο κατηγορίας και ανώτερο του Tig; Για μπες μια βόλτα να δεις τι λένε για τον ecoboom. 5-7k επισκευές κινητήρα "για το γνωστό πρόβλημα"....
Μας αρέσει δεν μας αρέσει το Tig είναι το κορυφαίο all arounder γιατί σε κάθε επιμέρους κατηγορία είναι 07/10+, αντίθετα με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Η (ανά)αξιοπιστία είναι σχεδόν εφάμιλλη στην κατηγορία, με μόνες εξαιρέσεις τα 2λιτρα Γιαπωνέζικα. Τέλος.
ΥΓ: Το Xceed είναι από τις αδυναμίες μου, δεν έχω να του προσαψω κάτι προσωπικά. Στις σελίδες του fb βέβαια φαίνεται ο 1.5T των πρώην 150 νυν 140ps να το καίει το λαδάκι του. Ακούστε κύριοι, καίει λάδια αμάξι και δεν είναι VAG, Ω θεοί!! Βέβαια η αναφορά στο Xceed ήταν επίσης άτοπη γιατί έχει πολύ μικρούς εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων c_suv για τα οποία συζητάμε. Αντιπάλους έχεις τα crossovers Puma, Juke, Caltur κλπ κλπ στα δικά μου κριτήρια...
Καλά το να μιλάς για αλλά αμάξια ότι καίνε λάδια όταν πας να πάρεις vw είναι σαν να μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!
Το εατ8 δεν θυμάμαι πoτε να το έθαβα.Αυτό είπες εσύ σε όλο το κατεβατό που σου έγραψε?
Ο δομημένος και τεκμηριωμένο λόγος του σε αποστομωσε μάλλονΣε αυτό ήθελα να απαντήσω που μου χτύπησε!
Εσύ ως κάτοχος χρόνια vw πόσο λαδάκι σου καίει; έχεις την άνεση να το πεις;...Ε βέβαια στα άλλα δεν υπάρχεις.
Για να σου λύσω απορίες το tdi που έχω δε καίει και το λέω ανεταααΣεβασμός στον savvasthe που σου έγραψε ένα κατεβατό και άσε τη κοροϊδία για το σχοινί
Μαθήματα να κάνεις στα παιδιά σου...
Μεγαλύτερη ομερτα από τους κατοχους vw δεν υπάρχει!
Ανώτερα από χοντα σε αξιοπιστία! 0 προβλήματα...Μαθήματα να κάνω στα παιδιά μου?
Τόσο προσωπικά το πας?
Τα παιδια μου "φιλε" είναι παιδιά χωρισμενων γονιών και ο πατέρας τους δουλεύει σα το σκύλο για να παίρνει αεροπλάνο κάθε μήνα να τα βλέπει.
Αυτό γίνεται εδώ και 7 χρόνια.
Σχεδόν όλος ο μισθός πάει εκεί και αν δε σέβεσαι εμένα ή τους συνομιλητές σου μαθε να σέβεσαι τα παιδια μου.
Αν και για μένα εκφρασου όπως θες.
Εγώ δε σου έθιξα οικογένεια απλά σου έκανα μια παρατήρηση.
Δεν είναι όλα το ίδιο
Δε τη δέχεσαι? Καλώς δεν υπάρχει θεμα -
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@lap said in VW Tiguan 2024:
Μαρούλι;
Με έκτπωση € 47.900.
Εξωφρενικη τιμή... Δλδ μια Χ1 με +170 άλογα με αυτό τον εξοπλισμό άντε μείον ένα δύο κωδικούς, μιας και έχεις σαφώς γρήγοροτερο αμάξι πόσο έβγαινε; άντε να πήγαινε 50Κ....δεν άξιζε την υπέρβαση;
Το κοίταξες καθόλου το Χ1;Κοίταξα, Χ1, GLA, Corolla Cross 2 lt, Qashqai, Hyundai Tucson, Subaru Forester (μου φάνηκε ακριβό), Honda CRV (μου βγήκε ακριβό), τα Stellantis απορρίφθηκαν με τη σκέψη και μόνο, και έμεινε μόνο το Renault το οποίο επίσης απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες.
Η τελικη δυάδα ήταν Tiguan και BMW X1.
Το μόνο καλύτερο που έχει η BMW είναι τα +20 άλογα πλην όμως η ταχύτητα και η επιτάχυνση δεν ήταν το βασικό μου κριτήριο. Τα φώτα, η ομορφιά (υποκειμενικό) και η λειτουργικότητα (π.χ. ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ Ο ΛΕΒΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟ D ΣΕ R ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ)....Επειδή περίμενα και το Tiguan να βγει, καθώς η X1είναι ήδη 2 χρόνια στο δρόμο ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΠΟΛΛΑ, επέλεξα το Tiguan μετά από πολλή ώριμη σκέψη (κατ' εμέ).
-
@nmsm2 said in VW Tiguan 2024:
Πάντως στον διαμορφωτή βγάζει στην έκδοση με τα 150 ps, Κατανάλωση 6,9–6,4 l/100km, οπότε σε αστική χρήση σίγουρο το 10λ (το q3 2024, που το έχει φίλος μου, είναι μονίμως στα 12λ σε αστική χρήση).
Εκπομπές 156–146 g/km, πολύ υψηλές στην εποχή του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων.
Εάν η vw μπορούσε να βγάλει το tiguan στα 47.000Κ με κινητήρα full hybrid θα ήταν εξαιρετική επιλογή, αλλά για κάποιο λόγο που δεν μπορώ πλέον να δικαιολογήσω (ως κάτοχος και golf6) συνεχίζει με θερμικούς και mild hybrid.
Πρέπει να γίνει αντιληπτό στη Γερμανία ότι είναι αδύνατον να συνεχίσoυν προσφέροντας μοτερ με εκπομπές 156g/km σε τιμές και εποχές που αγοράζεις ηλεκτρικό ή full hybrid στα ίδια χρήματα.δικιο σε ολα!
Δεν ασχοληθηκαν ποτε να αναπτυξουν full hybrid συστημα. Το πλανο τους ηταν να πηδηξουν το σταδιο του full hybrid και να πανε κατευθειαν στα ηλεκτρικα. Ξερουμε ποσο καλα πηγε αυτο Αυτο που εχουν κανει τουλαχιστον ειναι να προσφερουν καλα συστηματα phev, αλλα εκει δυστυχως ανεβαινει αρκετα η τιμη του οχηματος (βλεπω 51100 στον διαμορφωτη)Σχετικα με τους ρυπους ομως, κατι πρεπει να εχει αλλαξει στον τροπο που τους μετρανε, διοτι οταν αγορασα εγω το 2019 τον 1.5 tsi δεν ηταν τοσο ψηλα οι μετρησεις του. Αν θυμαμαι καλα ηταν γυρω στο 120. Το θυμαμαι πολυ καλα, διοτι ειχα ψαξει και ειχα δει οτι αλλαζε "σκαλοπατι" το σηματακι της εφοριας στα 150gr co2.
-
@criuser said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Φίλε @sabas_thess στα φόρουμ των φολκς που μπαίνεις τι γράφουν τι εικόνα έχεις;
Μιλάς για ποιότητα κύλισης των vag. Αν μιλήσουμε για ποιότητα συγκεκριμένα του τιγκ που ενδιαφέρεσαι όταν εψαχνα εντατικά πριν λίγα χρόνια και είχα οδηγήσει πολλά αμάξια το τιγκ της προηγούμενης γενιάς δεν ήταν ούτε στην 5αδα αυτών με καλύτερη κύλιση...
Πχ το XCeed ήταν μερκ μπροστά στο τιγκουαν σε ποιότητα κυλισης, όπως φυσικά και το κουγκα, το σιβικ, το cc, η οκτάβια και άλλα...
Το τιγκουαν του έβγαζες μόνο το καπέλο σε χώρους και πρακτικότητα εργονομία καμπίνας. Εκεί δίνει ρέστα.
Βγάζω το καπέλο για την άνεση και την ακομπλεξαριστη παρουσίαση των προσωπικών σου που μοιράζεσαι εδώ!Προβλήματα στις σελίδες τους βλέπω αναφορικά με δύο γενιές πίσω. Άρα πιθανότατα αφορούν τον 1.4Tsi, την δίκαια κακή φήμη του οποίου θα πληρώνει για χρόνια ο VAG. Βέβαια ένεκα αυτού ξεκίνησε όλη η αυτοκινητοβιομηχανία να αφήνει τους ατμοσφαιρικούς και να περνάει στο downsizing, με τα κακά του και τα καλά του. Αυτό είναι άλλη κουβέντα . Απλά να πω ότι εξαιτίας αυτού το 60-70% εδώ μέσα δεν κατεβάζει ταχύτητα για να προσπεράσει...
Το προηγούμενο Tig το ειχα οδηγήσει μόνο Life manual. Το R-line, το οποίο αγόραζαν οι περισσότεροι για κάποιο λόγο, έχω διαβάσει και έχω ακούσει ότι ήταν πολύ σκληρό και "ξερό" στις αντιδράσεις του. Το Life ήταν άνετο και είχε πολύ καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και ποιότητα κύλισης από το QQ την βάρκα. Τα civic (respect gen10) & Octavia δεν είναι suv οπότε δεν ζυγίζω αγγούρια με πατάτες. Το CC δίλιτρο ναι έχει εξαιρετική ανάρτηση, λένε. Το 18αρι με τον ημιακαμπτο προφανώς και δεν είναι αντίστοιχα καλό. Βέβαια μπερδεύεις την ποιότητα κύλισης με τον ένα εκ των παραγόντων οι οποίοι συναποτελούν την ποιότητα κύλισης. Ηχομόνωση, θόρυβο κύλισης όλα καλά στα CC; Έλα τώρα.
Για το Kuga τα είπαμε. Αυτό που όλοι έχουν στο μυαλό τούς ΗΤΑΝ η οδηγική απόλαυση του preF/L με τους πολλαπλούς και την σπορ ανάρτηση του St-line. Το ίδιο λένε οι Fordάκηδες και για τα πετσοκομενα Focus, ότι δεν έχασαν καθόλου. Οκ πείθομαι, not! Αν είναι καλά να πάτε να τα πάρετε. Εγώ αμάξι που η συναρμογή του δεν ξεπερνάει τα standard του 2005 Octavia, που πούλησα προσφάτως, δεν το πληρώνω ούτε ευρώ! Ωστόσο, μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, εσύ ο ίδιος στο νήμα του δεν έβγαζες χολή ότι το EAT8 είναι άχρηστο και προβληματικό; Τώρα το θέτεις ως πρότυπο κατηγορίας και ανώτερο του Tig; Για μπες μια βόλτα να δεις τι λένε για τον ecoboom. 5-7k επισκευές κινητήρα "για το γνωστό πρόβλημα"....
Μας αρέσει δεν μας αρέσει το Tig είναι το κορυφαίο all arounder γιατί σε κάθε επιμέρους κατηγορία είναι 07/10+, αντίθετα με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Η (ανά)αξιοπιστία είναι σχεδόν εφάμιλλη στην κατηγορία, με μόνες εξαιρέσεις τα 2λιτρα Γιαπωνέζικα. Τέλος.
ΥΓ: Το Xceed είναι από τις αδυναμίες μου, δεν έχω να του προσαψω κάτι προσωπικά. Στις σελίδες του fb βέβαια φαίνεται ο 1.5T των πρώην 150 νυν 140ps να το καίει το λαδάκι του. Ακούστε κύριοι, καίει λάδια αμάξι και δεν είναι VAG, Ω θεοί!! Βέβαια η αναφορά στο Xceed ήταν επίσης άτοπη γιατί έχει πολύ μικρούς εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων c_suv για τα οποία συζητάμε. Αντιπάλους έχεις τα crossovers Puma, Juke, Caltur κλπ κλπ στα δικά μου κριτήρια...
Καλά το να μιλάς για αλλά αμάξια ότι καίνε λάδια όταν πας να πάρεις vw είναι σαν να μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!
Το εατ8 δεν θυμάμαι πoτε να το έθαβα.Αυτό είπες εσύ σε όλο το κατεβατό που σου έγραψε?
Ο δομημένος και τεκμηριωμένο λόγος του σε αποστομωσε μάλλονΣε αυτό ήθελα να απαντήσω που μου χτύπησε!
Εσύ ως κάτοχος χρόνια vw πόσο λαδάκι σου καίει; έχεις την άνεση να το πεις;...Ε βέβαια στα άλλα δεν υπάρχεις.
Για να σου λύσω απορίες το tdi που έχω δε καίει και το λέω ανεταααΤο τιντιαι είναι αυτό που κλέβει στους ρύπους ?
Κλέβει σαν Γερμανός που σέβεται τον εαυτό του και θεωρεί σκουπίδια όλους τους άλλους αλλά νομίζω καίει όντως λιγότερο από τα τούρμπο βενζίνη
-
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
6.3 σε σταμάτα ξεκινά στην Αθήνα το τιγκουαν; οκεεει... Κάτι για ως 4 κάτι στην εθνική με 130 εσυ το έγραψες;
Απορώ με τα κορόιδα με τα υβριδικά!
Το mild στο τιγκουαν τα έχει λύσει όλα τα θέματα κατανάλωσης...Ο φίλος με το κιού 3, είναι βέβαια νέο παιδί, στην πόλη το διψήφιο είναι σίγουρο και στο ταξίδι τα 7 λίτρα είναι σε ταχύτητα ΚΤΕΛ, σε κανονική, έχει τα 8,5 λίτρα.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΑπό Κανδήλα Κόρινθο (Κανδήλα --> Λεβίδι --> ΕΟ έξοδο Βυτίνας --> Κόρινθο) με AC διαρκώς ανοικτό και ταχύτητες max 110 η κατανάλωση ήταν 4.9 lt.
Το coasting βέβαια δούλευε συνέχεια.
Βέβαια η διαδρομή είναι κυρίως κατηφορική.... -
@criuser said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
6.3 σε σταμάτα ξεκινά στην Αθήνα το τιγκουαν; οκεεει... Κάτι για ως 4 κάτι στην εθνική με 130 εσυ το έγραψες;
Απορώ με τα κορόιδα με τα υβριδικά!
Το mild στο τιγκουαν τα έχει λύσει όλα τα θέματα κατανάλωσης...Ο φίλος με το κιού 3, είναι βέβαια νέο παιδί, στην πόλη το διψήφιο είναι σίγουρο και στο ταξίδι τα 7 λίτρα είναι σε ταχύτητα ΚΤΕΛ, σε κανονική, έχει τα 8,5 λίτρα.
Αυτά είναι τα πραγματικά νούμερα τα υπόλοιπα είναι είτε παραπλανητικα είτε μηδενιζω το μετρητή μόλις φτάσω στην κορυφή της ανηφόρας και μετά απολαμβάνω 4 άρια στην κατηφόρα ναχαμε να λέγαμε...
-
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΑπό Κανδήλα Κόρινθο (Κανδήλα --> Λεβίδι --> ΕΟ έξοδο Βυτίνας --> Κόρινθο) με AC διαρκώς ανοικτό και ταχύτητες max 110 η κατανάλωση ήταν 4.9 lt.
Το coasting βέβαια δούλευε συνέχεια.
Βέβαια η διαδρομή είναι κυρίως κατηφορική....καις σιγουρα λιγοτερο απο τον κλασσικο 1.5 , αλλα δυστυχως δεν μπορουμε να καταλαβουμε το ποσο Παντως αν γλυτωνεις 10% καυσιμο, μια χαρα! Απο συστημα mild hybrid δεν μπορεις να εχεις μεγαλυτερες απαιτησεις ετσι και αλλιως
-
Επειδή διάβασα για Golf V 1.6 Fsi που δεν είχε προβλήματα,θυμήθηκα μια ιστορία..
2007 καλοκαίρι,έχοντας κάνει ένα μέρος ειδικότητας και σε αναμονή για να ξεκινήσω το επόμενο.Κανονίζουμε με συναδέλφους να πάμε σε γάμο στα Καλάβρυτα ενός άλλου συναδέλφου.Μία μέρα πριν ξεκινήσουμε, με παίρνει τηλ. ο φίλος που είχε ένα τέτοιο VW (στο αρκετά καλοπουλημένο μαύρο χρώμα που ήταν τότε status symbol στις περισσότερες συναδέλφισες και συναδέλφους) για να μου ζητήσει να πάμε με το δικό μου αμάξι λόγω βλάβης στους πολλ/στες του δικού του (εκ των υστέρων έμαθα πως ήταν συχνή βλάβη στα της εποχής Golf).
Το αστείο κι η ειρωνία της τύχης είναι πως το δικό μου ήταν μια AR 147 T.S. (για την οποία γνωστοί μου vagιτες -μεταξύ αυτών κι ο συγκεκριμένος- ήταν κατά το ευγενικότερο επιφυλακτικοί όταν την αγόρασα) και τελικά πήγαμε-ήρθαμε μια χαρά...Φυσικά,έχουν αλλάξει πολλά από τότε,αλλά πολλές φορές δημιουργούνται στερεότυπα σε όλες τις μάρκες για προβλήματα τους (ή και το αντίθετο,για την καλή αξιοπιστία τους) πριν 40-50 έτη που δεν έχουν σχέση με τη σημερινή πραγματικότητα.
Απ'την άλλη ισχύει και το ρητό "καλύτερα να σου βγει το μάτι,παρά τ'όνομα".. -
Ετσι ακριβώς, είχαν θέματα οι εφεσαι, αλλά δεν θυμάμαι ποια.
Αλλωστε μετά από τόσες κακές εμπειρίες με γκόλφ, σιγά μην το ξανακοίταγα.
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@sonath said in VW Tiguan 2024:
1 εβδομάδα με το νέο Tiguan R-line 150 ps.
Από που να αρχίσω...
Αίσθηση οδήγησης: Απλά απίστευτη. ϋψος που σου δίνει ξεκούραστη οδήγηση, οι δε πλευρικοί καθρέφτες του είναι πραγματικά μεγάλοι.
Κατανάλωση: Σταθερά κάτω από 7 lt. Ειδικά δε σε κίνηση στην ΕΟ και με ταχύτητες νορμάλ, ήτοι +- 130 km/h η κατανάλωση παίζει από 4,6 έως 6,8 (max). Ειδικά το στροφόμετρο στο 0 (μηδέν) κατά την κύλιση είναι μια τρέλα (to start stop το έχω απενεργοποιημένο μονίμως)...
Εξοπλισμός: Δεν ήθελα DCC, έβαλα 15αρα οθόνη, extra ηχομονωτικά κρύσταλλα, Led matrix, χρώμα λευκό oryx (πέρλα), και όλο το πακέτο IQ drive.
Led Matrix: (Φιλικη συμβουλή σε υποψήφιους αγοραστές) - η διαμόρφωση ξεκινάει από τα Led Matrix. Τίποτα άλλο να μην είχε το αυτοκίνητο, μόνο τα Led Matrix αρκούν. Η ασφάλεια, η αίσθηση, η οδηγική απόλαυση και η ορατότα, εκτοξεύονται.
Οδηγική αίσθηση: Για τα δικά μου μέτρα σύγκρισης, κορυφαία.
Media: Χρησιμοποιώ usb stick από τη μία πλευρά USB A και από την άλλη πλευρά USB C. Ανάγνωση φανταστική στα folders και φυσικά όταν θέλω να ακούσω κάτι λέω στην IDA να μου το παίξει... (Hello IDA, play ...)
Χώροι: χωρίς σχόλιο. Χωράει πολύ πράγμα.
Χρωματάκια στην καμπίνα, γκατζετακια δε με ενδιαφέρουν - δεν τα πειράζω καν.
Κάμερες 360: Εξαιρετικό εργαλείο και λειτουργία. Ιστορικά έχω πάει από Golf IV, σε Golf V και τώρα Tiguan, έχω γκαραζ που κλείνει με ηλεκτρική πόρτα ακριβώς 5 m. Με τα 4,53 του Tiguan με τις κάμερες και τα καλούδια μπαινογβαίνω άνετα, παρά τα 20 cm αέρα μπροστά και πίσω.Highlights πολλά.
Αν έπρεπε να διαλέξω θα ξεκινούσα από τα Led Matrix και μετά το "σβήσιμο" (0 στροφές) στο άφημα του γκαζιού σε κύλιση ακόμα και μέσα στην πόλη. Με τρελαίνει.Αυτά προς το παρόν, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΕΧΕΙ ΠΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ CONFIGURATION.
Όποιος έχει κάποια ερώτηση ευχαρίστως να πω την εμπειρία μου.
συμφωνω απολυτα για τα led matrix και τις 360.
Επειδη δεν το εχω παρακολουθησει ιδιαιτερα το θεμα των κινητηρων vag, εβαλαν e-tsi και στα τιγκ; Για αυτο και λες οτι σβηνει ο κινητηρας εν κινησει (εγω ειχα μεινει στην απανεργοποιηση των δυο εκ των τεσσαρων κυλινδρων); Αν ισχυει αυτο, καλη φαση, διοτι η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην πολη ηταν απο τα μελανα του σημεια.Το σβήσιμο του κινητήρα εν κινήσει, εμφανίζεται σε διάφορες φάσεις: π.χ. εντός πόλης όταν έχεις ταχύτητα και αφήσεις το γκάζι να κυλίσει σβήνει, στην εθνική εννοείται, επίσης όταν έχεις ACC (Adaptive CC) και κρίνει ότι πρέπει να κόψει, ανάβει μόνο του από το σβησμένο cruising και προσαρμόζει κλπ. Θέλω να πω ότι από μόνο του κρίνει την οδηγική συμπεριφορά και κατάσταση και αναβοσβήνει μόνο του κατά την κίνηση.
Δεν έχω αλλάξει οδηγικό προφιλ (δεν τα έχω μάθει ακόμα τι μου δίνει το καθένα) και πάω μόνο στο normal.
μενεις αθηνα; αν ναι, τι καταναλωσεις βλεπεις οταν κινεισαι σε κινηση σταματα-ξεκινα (πχ κηφισιας, μεσογειων, κηφισος κτλπ);
Κάποιες ημέρε στην ΑΘήνα, κάποιες στην Κόρινθο. Σήμερα που ανέβηκα το πρωί Αθήνα, από Αχιλλέως έως Σταδίου μέσω Θερμοπυλών και Πειραιώς σταμάτα - προχώρα διαρκώς, η κατανάλωση από 6,1 lt μου έφτασε 6.3 lt.
πριν ειχες κανει τη διαδρομη κορινθο - αθηνα, σωστα; Δυστυχως δεν βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ετσι. Αν δεν σου κανει κοπο, την επομενη φορα με το που ερθεις αθηνα μηδενισε το κοντερ καταναλωσης να δουμε τι γραφει μεσα στην πολη.
Οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλη στο ταξιδι, για αυτο δεν εχω μμια αμφιβολια. Στα 120km/h με 4 ατομα, πρεπει να εγραφα 7.5-7.8 με το προηγουμενο 1.5 . Αν γραφεις παντως εως 9.0 σε συνθηκες φουλκινησης (χωρις κλιμα), ειναι σουπερ αποτελεσμα για mild hybridΑπό Κανδήλα Κόρινθο (Κανδήλα --> Λεβίδι --> ΕΟ έξοδο Βυτίνας --> Κόρινθο) με AC διαρκώς ανοικτό και ταχύτητες max 110 η κατανάλωση ήταν 4.9 lt.
Το coasting βέβαια δούλευε συνέχεια.
Βέβαια η διαδρομή είναι κυρίως κατηφορική....καις σιγουρα λιγοτερο απο τον κλασσικο 1.5 , αλλα δυστυχως δεν μπορουμε να καταλαβουμε το ποσο Παντως αν γλυτωνεις 10% καυσιμο, μια χαρα! Απο συστημα mild hybrid δεν μπορεις να εχεις μεγαλυτερες απαιτησεις ετσι και αλλιως
10% οικονομία από το απλό στο Mild είναι πολύ μεγάλη διαφορά πιο μικρή είναι είπαμε τα Mild Hybrid είναι για να γλιτώσουν ρύπους άρα κόστος οι βιομηχανίες όχι ο κάτοχος, που Αντίθετα όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξει αυτήν την μπαταρία η οποία οικονομία σε καύσιμο θα πάει περίπατο με την μια...
-
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
10% οικονομία από το απλό στο Mild είναι πολύ μεγάλη διαφορά πιο μικρή είναι είπαμε τα Mild Hybrid είναι για να γλιτώσουν ρύπους άρα κόστος οι βιομηχανίες όχι ο κάτοχος, που Αντίθετα όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξει αυτήν την μπαταρία η οποία οικονομία σε καύσιμο θα πάει περίπατο με την μια...
ε ας μην την αλλαξει Δεν ειναι BEV για να πρεπει σωνει και καλα να γινει αλλαγη
-
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@nikos-golf said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
Φίλε @sabas_thess στα φόρουμ των φολκς που μπαίνεις τι γράφουν τι εικόνα έχεις;
Μιλάς για ποιότητα κύλισης των vag. Αν μιλήσουμε για ποιότητα συγκεκριμένα του τιγκ που ενδιαφέρεσαι όταν εψαχνα εντατικά πριν λίγα χρόνια και είχα οδηγήσει πολλά αμάξια το τιγκ της προηγούμενης γενιάς δεν ήταν ούτε στην 5αδα αυτών με καλύτερη κύλιση...
Πχ το XCeed ήταν μερκ μπροστά στο τιγκουαν σε ποιότητα κυλισης, όπως φυσικά και το κουγκα, το σιβικ, το cc, η οκτάβια και άλλα...
Το τιγκουαν του έβγαζες μόνο το καπέλο σε χώρους και πρακτικότητα εργονομία καμπίνας. Εκεί δίνει ρέστα.
Βγάζω το καπέλο για την άνεση και την ακομπλεξαριστη παρουσίαση των προσωπικών σου που μοιράζεσαι εδώ!Προβλήματα στις σελίδες τους βλέπω αναφορικά με δύο γενιές πίσω. Άρα πιθανότατα αφορούν τον 1.4Tsi, την δίκαια κακή φήμη του οποίου θα πληρώνει για χρόνια ο VAG. Βέβαια ένεκα αυτού ξεκίνησε όλη η αυτοκινητοβιομηχανία να αφήνει τους ατμοσφαιρικούς και να περνάει στο downsizing, με τα κακά του και τα καλά του. Αυτό είναι άλλη κουβέντα . Απλά να πω ότι εξαιτίας αυτού το 60-70% εδώ μέσα δεν κατεβάζει ταχύτητα για να προσπεράσει...
Το προηγούμενο Tig το ειχα οδηγήσει μόνο Life manual. Το R-line, το οποίο αγόραζαν οι περισσότεροι για κάποιο λόγο, έχω διαβάσει και έχω ακούσει ότι ήταν πολύ σκληρό και "ξερό" στις αντιδράσεις του. Το Life ήταν άνετο και είχε πολύ καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά αλλά και ποιότητα κύλισης από το QQ την βάρκα. Τα civic (respect gen10) & Octavia δεν είναι suv οπότε δεν ζυγίζω αγγούρια με πατάτες. Το CC δίλιτρο ναι έχει εξαιρετική ανάρτηση, λένε. Το 18αρι με τον ημιακαμπτο προφανώς και δεν είναι αντίστοιχα καλό. Βέβαια μπερδεύεις την ποιότητα κύλισης με τον ένα εκ των παραγόντων οι οποίοι συναποτελούν την ποιότητα κύλισης. Ηχομόνωση, θόρυβο κύλισης όλα καλά στα CC; Έλα τώρα.
Για το Kuga τα είπαμε. Αυτό που όλοι έχουν στο μυαλό τούς ΗΤΑΝ η οδηγική απόλαυση του preF/L με τους πολλαπλούς και την σπορ ανάρτηση του St-line. Το ίδιο λένε οι Fordάκηδες και για τα πετσοκομενα Focus, ότι δεν έχασαν καθόλου. Οκ πείθομαι, not! Αν είναι καλά να πάτε να τα πάρετε. Εγώ αμάξι που η συναρμογή του δεν ξεπερνάει τα standard του 2005 Octavia, που πούλησα προσφάτως, δεν το πληρώνω ούτε ευρώ! Ωστόσο, μην το πάρεις σαν προσωπική επίθεση, εσύ ο ίδιος στο νήμα του δεν έβγαζες χολή ότι το EAT8 είναι άχρηστο και προβληματικό; Τώρα το θέτεις ως πρότυπο κατηγορίας και ανώτερο του Tig; Για μπες μια βόλτα να δεις τι λένε για τον ecoboom. 5-7k επισκευές κινητήρα "για το γνωστό πρόβλημα"....
Μας αρέσει δεν μας αρέσει το Tig είναι το κορυφαίο all arounder γιατί σε κάθε επιμέρους κατηγορία είναι 07/10+, αντίθετα με όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό. Η (ανά)αξιοπιστία είναι σχεδόν εφάμιλλη στην κατηγορία, με μόνες εξαιρέσεις τα 2λιτρα Γιαπωνέζικα. Τέλος.
ΥΓ: Το Xceed είναι από τις αδυναμίες μου, δεν έχω να του προσαψω κάτι προσωπικά. Στις σελίδες του fb βέβαια φαίνεται ο 1.5T των πρώην 150 νυν 140ps να το καίει το λαδάκι του. Ακούστε κύριοι, καίει λάδια αμάξι και δεν είναι VAG, Ω θεοί!! Βέβαια η αναφορά στο Xceed ήταν επίσης άτοπη γιατί έχει πολύ μικρούς εσωτερικούς χώρους. Δεν είναι σε καμία των περιπτώσεων c_suv για τα οποία συζητάμε. Αντιπάλους έχεις τα crossovers Puma, Juke, Caltur κλπ κλπ στα δικά μου κριτήρια...
Καλά το να μιλάς για αλλά αμάξια ότι καίνε λάδια όταν πας να πάρεις vw είναι σαν να μιλάς για σκοινί στο σπίτι του κρεμασμένου!
Το εατ8 δεν θυμάμαι πoτε να το έθαβα.Αυτό είπες εσύ σε όλο το κατεβατό που σου έγραψε?
Ο δομημένος και τεκμηριωμένο λόγος του σε αποστομωσε μάλλονΣε αυτό ήθελα να απαντήσω που μου χτύπησε!
Εσύ ως κάτοχος χρόνια vw πόσο λαδάκι σου καίει; έχεις την άνεση να το πεις;...Ε βέβαια στα άλλα δεν υπάρχεις.
Για να σου λύσω απορίες το tdi που έχω δε καίει και το λέω ανεταααΣεβασμός στον savvasthe που σου έγραψε ένα κατεβατό και άσε τη κοροϊδία για το σχοινί
Μαθήματα να κάνεις στα παιδιά σου...
Μεγαλύτερη ομερτα από τους κατοχους vw δεν υπάρχει!
Ανώτερα από χοντα σε αξιοπιστία! 0 προβλήματα...Μαθήματα να κάνω στα παιδιά μου?
Τόσο προσωπικά το πας?
Τα παιδια μου "φιλε" είναι παιδιά χωρισμενων γονιών και ο πατέρας τους δουλεύει σα το σκύλο για να παίρνει αεροπλάνο κάθε μήνα να τα βλέπει.
Αυτό γίνεται εδώ και 7 χρόνια.
Σχεδόν όλος ο μισθός πάει εκεί και αν δε σέβεσαι εμένα ή τους συνομιλητές σου μαθε να σέβεσαι τα παιδια μου.
Αν και για μένα εκφρασου όπως θες.
Εγώ δε σου έθιξα οικογένεια απλά σου έκανα μια παρατήρηση.
Δεν είναι όλα το ίδιο
Δε τη δέχεσαι? Καλώς δεν υπάρχει θεμαΈχεις δίκιο συγνώμη... Δεν υπάρχει λόγος...
-
@dettol said in VW Tiguan 2024:
@tkin73 said in VW Tiguan 2024:
10% οικονομία από το απλό στο Mild είναι πολύ μεγάλη διαφορά πιο μικρή είναι είπαμε τα Mild Hybrid είναι για να γλιτώσουν ρύπους άρα κόστος οι βιομηχανίες όχι ο κάτοχος, που Αντίθετα όταν θα έρθει η ώρα να αλλάξει αυτήν την μπαταρία η οποία οικονομία σε καύσιμο θα πάει περίπατο με την μια...
ε ας μην την αλλαξει Δεν ειναι BEV για να πρεπει σωνει και καλα να γινει αλλαγη
Δεν ξέρω.. Vw ειναι ένα λαμπάκι δεν θα του ανάψει που δεν θα μπορεί να το σβήσει για αυτό;
-
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1537596.html
μικρό δείγμα αλλά ο τρίτος πρέπει να είναι στην κίνηση συνήθως.
-
@gtsartsal said in VW Tiguan 2024:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1537596.html
μικρό δείγμα αλλά ο τρίτος πρέπει να είναι στην κίνηση συνήθως.
Φωτιά όπως αναμενόταν....
-
Αν και τα έχω διαβάσει τόσες φορές, ακόμη σοκάρομαι με το πόσο οπαδικά γράφετε για αυτοκίνητα. Αν έχετε τίποτα μετοχές στην εταιρία ή στην εισαγωγική πείτε μας να ξέρουμε τουλάχιστον. Διαφορετικά απλά σαν ελληνάρες έχουμε τη λογική ότι πρέπει δική μου γνώμη/επιλογή να είναι ανώτερη του άλλου.
Καλορίζικο στον φίλο με το Tiguan! Μακάρι να κάνει απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Και μόνο που πήρε αυτό που του άρεσε και τον κάλυπτε και είχε και τα λεφτά, εμένα μου αρκεί. Αλλά αυτό με τις καταναλώσεις θα ήθελα και εγώ να το δω.
Πάντως 48 σχεδόν χιλιάρικα για tiguan μου χτυπάει κάπως για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους ασχέτως αξιοπιστίας κτλ. -
Το 10% σ'ένα καλό mild hybrid σύστημα με πάνω απο 50% χρήση πόλης πιστεύω πως είναι εφικτό. Μιλάμε π.χ. αντί για 10lt/100km να στο πάει κοντά στα 9.
Δεν φαίνεται κι εντελώς παράλογο.. -
Και μια εμπειρία από τα Led Matrix:
Έδωσα το αυτοκίνητο στον αδερφό μου (εγώ οδηγούσα άλλο) και το οδήγησε σε σκοτεινό επαρχιακό δρόμο (από Χιλιομόδι Κορινθίας προς Κόρινθο) ώστε να καταλάβω πως λειτουργεί στο Light Assist, το τετραγωνάκι που έβλεπα μπροστά σε αυτοκίνητα που έρχονταν από απέναντι ή προπορεύονταν.
Κατ' αρχήν, το Light assist το ενεργοποίησα άπαξ από το infotainment. Αυτό σημαίνει ότι όταν οι συνθήκες είναι κατάλληλες, το light assist αρχίζει και λειτουργεί μόνο του.
Έβλεπα λοιπόν τα απένατι αυτοκίνητα και τα μπροστά μου με αυτό το σκοτεινό τετραγωνάκι και θέλησα να δω τι βλέπουν οι οδηγοί αυτοί.
Η εμπειρία ήταν συγκλονιστική. Ρωτούσα τον αδερφό μου (οδηγούσε το Tiguan) αν ήταν σε φάση ενεργή του Light assist, καθώς από τον καθρέφτη έβλεπα το αυτοκίνητο με κανονικά φώτα χωρίς να με επηρρεάζει καθόλου. Και φυσικά δεξιά και αριστερα μπροστά μου, το Tiguan μου φώτιζε τον δρόμο (!!!).
Έβλεπα δηλαδή τα φώτα του Tiguan μπροστά μου (δεξιά και αριστερά στο αυτοκίνητο που οδηγούσα) και από τον καθρέφτη απλώς ένα αυτοκίνητο πίσω μου σε απόσταση περίπου 50 - 80 μέτρα χωρίς να με ενοχλούν τα φώτα του καθόλου.
VW Tiguan 2024