Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 664
    • 665
    • 666
    • 667
    • 668
    • 899
    • 900
    • 666 / 900
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17998
    409088
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      civil357 last edited by

      Τραγική εικόνα στα πόλις παρκ στο Παίδων. Εκεί στις πρώτες πρώτες θέσεις έχει πολλές θέσεις με φορτιστές. Φαίνονται να δουλεύουν , είχαν φωτάκια αναμμένο κάθε μία τους, δε ξέρω κιόλας, και όλες είναι διαγραμμισμενες με ειδική σήμανση.

      Εντάξει δεν έκατσα να κοιτάξω μια προς μια τις θέσεις, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι καμία δεν ήταν κατειλημμένη από ηλεκτρικό, πόσο μάλλον από ηλεκτρικό που φόρτιζε!!!

      Έτσι ΔΕΝ γίνεται δουλειά!!! Μια λύση, να κάνεις τη δουλειά σου σαν κύριος, με σωστό προγραμματισμό, αν έχεις ηλεκτρικό και είσαι επισκέπτης λόγω εργασίας από άλλο νομό όπως εγώ πχ, και πάει χαμένη. Και μη μου πείτε ότι έχει στο τάδε σούπερ μάρκετ, γιατί αυτά δυστυχώς είναι ημίμετρα για εμένα .

      Κρατάω μια επιφύλαξη μήπως είναι θέσεις μονίμων, αλλά όλες;;;; Είναι η δεύτερη φορά που το παρατηρώ, τη δε πρώτη ήταν κατακαλοκαιρο και όλο το υπόλοιπο πάρκιγκ άδειο, και εκεί πάλι θερμικά, όχι ότι έχει σημασία αλλά και σήμερα, μέρα καθημερινή, έβρισκες κανονική θέση, καμία δικαιολογία.

      Απορώ πως και δεν έχει γίνει θέμα σε σελίδες ηλεκτροκίνησης, να χάνω κάτι στο θέμα τόσο πολύ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Εν τω μεταξύ...

        https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2262914/giati-tha-petame-pano-apo-to-30-ths-prasinhs-energ.html

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone @piliourits last edited by

          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @limited_one said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δηλαδή σίγουρα τα κλασσικά ac στα αυτοκίνητα δεν αντιστρεφουν τον κύκλο συμπίεσης για να παράγουν θέρμανση;
          Και σε ένα στατικό υβριδικό με γεμάτη μπαταρία, αν θέλεις θέρμανση δεν θα αντιστρέψει απλά τον κύκλο στο συμπιεστή, αλλά θα εκιννησει το θερμικό μοτέρ για να ζεστάνει τα νερά και να φέρει θέρμανση στη καμπίνα;

          Για να γίνει αυτό, θα έπρεπε να έχει κουμπί όπως τα οικιακά κλιματιστικά όπου επιλέγεις ψύξη ή θέρμανση.
          Στα κλασικά ac αυτοκινήτων ρυθμίζεις χειροκίνητα την θερμοκρασία με το κλαπέτο, αν είναι clima το κάνει αυτόματα ανάλογα με την διαφορά εσωτερικής θερμοκρασίας και εξωτερικής θερμοκρασίας.

          Δεν είμαι ειδικός στον κλιματισμό αυτοκινήτων, ελπίζω να ξέρουν άλλοι περισσότερα, γι αυτό ρωτάω. Κάτι βασικά όμως για τις αρχές λειτουργίας των συστημάτων HVAC έχω ακουστά...
          Μην μπερδεύουμε όμως το τι είναι heat pump και τι είναι economizer.
          Έχω την (ίσως εσφαλμένη?) εντύπωση πως "heat pump" είναι οποιοδήποτε σύστημα κλιματισμού με συμπίεση ψυκτικού μέσου όπως το φρεον ή άλλο.
          Η αντιστροφή του κύκλου συμπίεσης, ώστε να παράγει ψύξη ή θέρμανση προς τον κλιματιζομενο χώρο, είναι σχετικά απλό πράγμα τεχνικά. Χρειάζεται μόνο τριοδες βαλβίδες που θα αντιστρεφουν τη ροή συμπίεσης-εκτονωσης του μέσου.
          Στα αυτοκίνητα τα κλασσικά ac έχουν συμπιεστή με μηχανική συμπλεξη με τον στροφαλοφορο, ώστε μπορούν να λειτουργήσουν μόνο όταν λειτουργεί και το θερμικό μοτέρ.
          Βέβαια όταν λειτουργεί το μοτέρ υπάρχει έτσι κι αλλιώς περίσσεια θερμότητας στο κύκλωμα ψύξης του κινητήρα, ώστε με ένα economizer, ένα απλό εναλλακτη (αυτό που τα μαστορια λένε βαπορετα νομίζω, απ το evaporator) να φέρνουμε ζέστη στην καμπίνα, εξοικονομώντας ενέργεια στο κύκλωμα ψύξης του θερμικου μοτέρ. Μπορούν τα ac παρ όλα αυτά να παράγουν και ψύξη και θέρμανση, τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία, γι αυτό το πρωί και χωρίς να ζεσταθεί ο κινητήρας μπορούμε πολύ πιο γρήγορα να έχουμε θέρμανση, και ξεθάμπωμα, μέσω του ac.
          Η διαφορά στα αυτοκίνητα με μπαταρία & ηλεκτροκίνηση, όπως τα πιο πολλά αμιγώς ηλεΧτρικά και φουλ υβριδικά, είναι ότι ο συμπιεστής ac δεν έχει μηχανική συμπλεξη, αλλά τροφοδοτειται με ρεύμα, ώστε μπορεί να συμπιέζει το μέσον όπως το φρεον, για να παράγει ψύξη ή θέρμανση προς την καμπίνα, ανεξάρτητα από θερμικό μοτέρ, αρκεί να υπάρχει φόρτιση στη μπαταρία.
          Δηλαδή στα φουλ υβριδικά, οταν είναι ζεστό το μοτέρ ναι θα στείλει ζέστη στη καμπίνα μέσω του economizer εναλλακτη, αλλά και κρύο να είναι το μοτέρ βενζίνης, για όσο διαρκεί η μπαταρία μπορεί να θερμάνει/ψύξει τη καμπίνα μόνο το "heat pump". Που στο 90% του χρόνου, έτσι κι αλλιώς θα έχει περίσσεια θερμότητας απ τη βενζίνη στο economizer προς την καμπίνα...
          Στα αμιγώς ηλεΧτρικά που είχαν αρχικα μόνο αντίσταση/αερόθερμο, ίσως γινόταν λόγω αεροψυκτων μπαταριών ή ίσως λόγω αρχικά αδυναμων χωριστων κυκλωμάτων μπαταριών/καμπίνας.
          Τα τεσλα και τα υπόλοιπα "καλά" ηλεΧτρικά, προφανώς έχουν εξελιγμένα economizer που διαχειρίζονται την ψύξη/θέρμανση από/προς παντού, με συνδυασμό μεταξύ μπαταριών/καμπίνας.

          Το δικο μου θερμικο αμαξι κατασκευης 1999, για να ξεθαμπωσεις το παπριζ στα πρωινα, ανοιγεις το a/c (χειροκινητος) και ειτε κρυο (δηλ δεν εχει ανεβασει θερμοκρασια ο κινητηρσς) αερα ειτε ζεστο (ο κινητηρας εχει ζεσταθει και προφανως υπερισχυει του κρυου που βγαζει τo a/c) βγαζει το παπριζ ξεθαμπωνει γιατι το a/c αφαιρει την υγρασια απο τον αερα. Ολα τα αυτοκινητα ετσι δουλευουν. Βασικα πραγματα ειναι αυτα.

          Στα κλιματιστικα του σπιτιου η θερμανση ειναι με αντιστασεις δηλ ειναι αεροθερμα απο οτι ξερω.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by wantone

            400 χμ ταξιδι σε 3 πολεις σημερα και ειδα μονο 1 Τεσλα Υ στα διοδια της Ελευσινας. Ενα id3 σε μια πολη και ενα id4 σε μια αλλη αλλα μεσα στην πολη.

            Μου εκανε εντυπωση οτι πουθενα ηλεκτρικα στον δρομο. Ενω Αθηνα καθε μερα στην γειτονια μου θα δω 10 Τεσλα και πολλα αλλα ηλεκτρικα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Εκτός πόλης παίρνουν το ΚΤΕΛ.

              Ίδια ταχύτητα πάει και σταματάει στο δίωρο μόνο για κατούρημα ένα δεκάλεπτο.

              Άρα φτάνει και πιο γρήγορα στο προορισμό του.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                wantone @criuser last edited by

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                εκανα 400 χμ και γυρισα πισω εχω μισο τεποζιτο ακομα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 @wantone last edited by

                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Στα κλιματιστικα του σπιτιου η θερμανση ειναι με αντιστασεις δηλ ειναι αεροθερμα απο οτι ξερω.

                  Απλά, χονδρικά αντιστρέφει τη λειτουργία του το σύστημα, δεν έχει καμία σχέση με αντιστάσεις και είναι κλάσεις πιο αποδοτικά ενεργειακά από το αεροθερμο

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • W
                    wantone @civil357 last edited by

                    @civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Στα κλιματιστικα του σπιτιου η θερμανση ειναι με αντιστασεις δηλ ειναι αεροθερμα απο οτι ξερω.

                    Απλά, χονδρικά αντιστρέφει τη λειτουργία του το σύστημα, δεν έχει καμία σχέση με αντιστάσεις και είναι κλάσεις πιο αποδοτικά ενεργειακά από το αεροθερμο

                    οκ δεν ξερω λεπτομερειες μαλλον δικιο εχεις λογικο ακουγεται. το ειχα ακουσει καπου το αλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Μερικά συστήματα έχουν και αντιστάσεις για προστασία έναντι παγετού όχι για θέρμανση προφανώς αλλιώς δεν έχεις αντλία θερμότητας αλλά κουμτελ !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Ένα περιεκτικό άρθρο για το Λαικό Αυτοκίνητο, το οποίο όμως συνοψίζει τις παθογένειες όλων των συμβατικών κατασκευαστών ενόψη της ηλεκτροκίνησης και του μετέωρου βήματος του πελαργού που την οδηγεί.
                        Όλα αυτά που γράφει, αρχής γενόμενης από το πετρέλαιογκέιτ, τις πρόωρες επενδύσεις στα ηλεκτρικά, το ανακάτεμα της παγκόζμιας αγοράς λόγω της πανδημίας, την έλλειψη υποδομών για την ηλεκτροκίνηση, το αυξημένο κόστος κατασκευής στο δυτικό κόζμο, την τεχνολογική υστέρηση στις μπαταρίες, την αρχική στραβομάρα μερικών μερικών, έως και χλεύη για τα υβριδικά, το παράλογο της απαγόρευσης του 2035, καθώς και το απότομο 'κάθιζμα' της αγοράς των μπαταριοκίνητων ιχ μετά τον μήνα του μέλιτος, έχουν αναλυθεί μέχρι τελικής πτώσεως στο φόρουμ.
                        Αλλά εδώ τα συγκεντρώνει όλα σε ένα, και μάλιστα από εκεί που δεν το περίμενε κανείς, στο Πρώτο θέμα!
                        Θα το έκανα εύκολα στίκι:

                        https://www.protothema.gr/economy/article/1541331/krisi-sti-volkswagen-apo-pou-hanei-ladia-i-germaniki-mihani/

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus @dstou last edited by

                          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Ένα περιεκτικό άρθρο για το Λαικό Αυτοκίνητο, το οποίο όμως συνοψίζει τις παθογένειες όλων των συμβατικών κατασκευαστών ενόψη της ηλεκτροκίνησης και του μετέωρου βήματος του πελαργού που την οδηγεί.
                          Όλα αυτά που γράφει, αρχής γενόμενης από το πετρέλαιογκέιτ, τις πρόωρες επενδύσεις στα ηλεκτρικά, το ανακάτεμα της παγκόζμιας αγοράς λόγω της πανδημίας, την έλλειψη υποδομών για την ηλεκτροκίνηση, το αυξημένο κόστος κατασκευής στο δυτικό κόζμο, την τεχνολογική υστέρηση στις μπαταρίες, την αρχική στραβομάρα μερικών μερικών, έως και χλεύη για τα υβριδικά, το παράλογο της απαγόρευσης του 2035, καθώς και το απότομο 'κάθιζμα' της αγοράς των μπαταριοκίνητων ιχ μετά τον μήνα του μέλιτος, έχουν αναλυθεί μέχρι τελικής πτώσεως στο φόρουμ.
                          Αλλά εδώ τα συγκεντρώνει όλα σε ένα, και μάλιστα από εκεί που δεν το περίμενε κανείς, στο Πρώτο θέμα!
                          Θα το έκανα εύκολα στίκι:

                          https://www.protothema.gr/economy/article/1541331/krisi-sti-volkswagen-apo-pou-hanei-ladia-i-germaniki-mihani/

                          Ωραίο άρθρο

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Τι ωραίο άρθρο ?

                            Τώρα ανακάλυψε ότι χάνουν λάδια οι γερμανικές μηχανές ?

                            Εδώ και δεκαετίες χάνουν, μην σου πω ότι φτιάχτηκαν έτσι...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @criuser last edited by cirus

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Τι ωραίο άρθρο ?

                              Τώρα ανακάλυψε ότι χάνουν λάδια οι γερμανικές μηχανές ?

                              Εδώ και δεκαετίες χάνουν, μην σου πω ότι φτιάχτηκαν έτσι...

                              Ωραιο αρθρο γιατι εγραψε αναλυτικα τα γεγονοτα να τα καταλάβει και κάποιος που δεν ασχολειται με τα αυτοκίνητα. Το προβλημα οπως καταλαβαινεις δεν αφορα μονο την VW αλλα όλη την Γερμανία

                              οχι γιατι το ανακαλυψε τωρα

                              Cirus the virus

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @criuser last edited by

                                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Τι ωραίο άρθρο ?

                                Τώρα ανακάλυψε ότι χάνουν λάδια οι γερμανικές μηχανές ?

                                Εδώ και δεκαετίες χάνουν, μην σου πω ότι φτιάχτηκαν έτσι...

                                μαλλον δεν το διαβασες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Κι ο,τι αφορά σε ολόκληρη τη Γερμανία, εμείς θα το πληρώσουμε στο τέλος. Οι Γερμανοί είναι σπαγκοραμμένοι.

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Κι ο,τι αφορά σε ολόκληρη τη Γερμανία, εμείς θα το πληρώσουμε στο τέλος. Οι Γερμανοί είναι σπαγκοραμμένοι.

                                    οτι αφορα την Γερμανια προφανως θα έχει αντικτυπο σε ολη την ευρωπαικη ενωση

                                    ολα είναι αλληλενδετα

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • cirus
                                      cirus last edited by

                                      To Dolfin είναι καλύτερο από το Yudo που πήρα αλλα δεν το ζηλεύω και πολύ γιατι το Yudo εχει ότι θελω και χρειαζομαι, ειναι πολύ καλό και ας υπολειπεται σε δυναμη που δεν την χρειαζομαι κιολας αφου εχει αρκετη και το βασικότερο που εχει σημασία είναι μικρότερο σε διαστάσεις

                                      Οπότε ναι μεν καλύτερο το dolfin αλλα δεν μετανιωνω που πήρα το Yudo.

                                      Ομως αυτό αν είναι σε καλή τιμη θα το ζηλέψω!!! HYUNDAI INSTER:

                                      Youtube Video

                                      Φαινεται εξαιρετικο, στις διαστάσεις που μαρεσουν εμενα (μικρα) και με διακοπτες και ADAS που λειπουν στο Yudo. Και είναι και ψηλουλι που και αυτό μαρεσει που δεν έχει το dolfin πχ

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Βγήκε το Ignis ηλεΧτρικό!?

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • C
                                          criuser @cirus last edited by

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Τι ωραίο άρθρο ?

                                          Τώρα ανακάλυψε ότι χάνουν λάδια οι γερμανικές μηχανές ?

                                          Εδώ και δεκαετίες χάνουν, μην σου πω ότι φτιάχτηκαν έτσι...

                                          Ωραιο αρθρο γιατι εγραψε αναλυτικα τα γεγονοτα να τα καταλάβει και κάποιος που δεν ασχολειται με τα αυτοκίνητα. Το προβλημα οπως καταλαβαινεις δεν αφορα μονο την VW αλλα όλη την Γερμανία

                                          οχι γιατι το ανακαλυψε τωρα

                                          Για χαβαλέ το έγραψα...

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Τι ωραίο άρθρο ?

                                          Τώρα ανακάλυψε ότι χάνουν λάδια οι γερμανικές μηχανές ?

                                          Εδώ και δεκαετίες χάνουν, μην σου πω ότι φτιάχτηκαν έτσι...

                                          μαλλον δεν το διαβασες

                                          Οχι δεν πρόλαβα.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @piliourits last edited by cirus

                                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Βγήκε το Ignis ηλεΧτρικό!?

                                            το Hyundai Casper που δεν ερχοταν εδώ το εκαναν ηλεκτρικο και θα το ονομαζουν Inster εδώ καθως η ηλεκτρικη του εκδοχη θα έρθει εν αντιθέση με το βενζινη casper

                                            το ignis είναι της suzuki

                                            Cirus the virus

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 664
                                            • 665
                                            • 666
                                            • 667
                                            • 668
                                            • 899
                                            • 900
                                            • 666 / 900
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr