-
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
-
Επασχαν όντως από μανία για την μηχανολογική αρτιότητα που οδήγησε σε ένα σωρό φαραωνικές κατασκευές που πήγαν άπατες (π.χ. Bismarck).
Ωστόσο, η αντίληψη αυτή κυριάρχησε αργότερα και στην Δύση, ακόμη και σήμερα πολλά δυτικά όπλα προτάσουν "τεχνολογική υπεροχή" πολλές φορές όμως μόνο και μόνο για να τεκμηριώνουν ψηλότερες τιμές και κέρδη για τους κατασκευαστές τους. Λογικά το ίδιο συνέβαινε και τότε με τους δικούς τους κατασκευαστές.
Μια παρατήρηση μόνο, τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως και τα εν γένη ελαφρά βομβαρδιστικά που είχαν αναπτύξει πήγαιναν παρέα με το δόγμα του blietzkrieg. Δεν αντελήφθηκαν ποτέ την επερχόμενη κατάληξη της μορφής του πολέμου μετά το 41 με "στατική" κατοχή της ευρώπης και ανάγκη για "στρατηγικούς βομβαρδισμούς" του αντιπάλου. -
Επασχαν όντως από μανία για την μηχανολογική αρτιότητα που οδήγησε σε ένα σωρό φαραωνικές κατασκευές που πήγαν άπατες (π.χ. Bismarck).
Ωστόσο, η αντίληψη αυτή κυριάρχησε αργότερα και στην Δύση, ακόμη και σήμερα πολλά δυτικά όπλα προτάσουν "τεχνολογική υπεροχή" πολλές φορές όμως μόνο και μόνο για να τεκμηριώνουν ψηλότερες τιμές και κέρδη για τους κατασκευαστές τους. Λογικά το ίδιο συνέβαινε και τότε με τους δικούς τους κατασκευαστές.
Μια παρατήρηση μόνο, τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως και τα εν γένη ελαφρά βομβαρδιστικά που είχαν αναπτύξει πήγαιναν παρέα με το δόγμα του blietzkrieg. Δεν αντελήφθηκαν ποτέ την επερχόμενη κατάληξη της μορφής του πολέμου μετά το 41 με "στατική" κατοχή της ευρώπης και ανάγκη για "στρατηγικούς βομβαρδισμούς" του αντιπάλου.Υποθέτω ότι σε συνθήκες ειρήνης , είναι προτέρημα η μηχανολογική αρτιότητα. Δε το ξέρω.
Ως κυβέρνηση οι ναζί φρόντιζαν να διαμοιράζουν τα χρήματα πάντα στους κατασκευαστές , έτσι ώστε κανένας να μην είναι παραπονεμένος. Αν ήταν κίνηση για αύξηση των εσόδων δε το ξέρω, πάντως σχεδόν κανένας εξ ' αυτών δεν πέτυχε το ρυθμό παραγωγής που υπόσχονταν.
Το καταλαβαίνω για τα βομβαρδιστικά, αλλά πάλεψαν ανεπιτυχώς για χρόνια να αναπτύξουν κάθετη εφόρμηση και στα μεσσαία βομβαρδιστικά τους . Δεν είναι τυχαίο ότι οι Γερμανοί δεν κατάφεραν να πλησιάσουν καν τους Δυτικούς στα μεσαία και μεγάλα βομβαρδιστικά παρά το ότι το είχαν ανάγκη, καθώς, οι στρατηγικοί βομβαρδισμοί , από τους Γερμανούς ξεκίνησαν και το δόγμα εξάντλησης του αντιπάλου από αέρος , αυτοί το ξεκίνησαν με την Αγγλία ( ανεπιτυχώς) .
Γρήγορα οι Σύμμαχοι , όπου εφάρμοσαν τις ίδιες αρχές στον περιβόητο κεραυνοβόλο πόλεμο και καλύτερα το έκαναν και αεροπλάνα υποστήριξης καλύτερα διέθεταν πλέον.
-
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικό.Αν θυμάμαι καλά προς το τέλος τους πολέμου, άρχισαν να δοκιμάζονται και οι τουρμπίνες στα πολεμικά.
-
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Λάθος είναι αυτά που γράφεις εσύ.
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικόΔε ξέρω από που μαθαίνεις ισρορία, αλλά έγραψα μετά τη μάχη της Κρήτης ( έπεται της Ολλανδίας ) και μετά...
Το ενίγκμα , το οποίο , συνεχώς εξελίσσονταν , πρωτοσπάστηκε από τους Πολωνούς. Οι πολωνοί ήξεραν ακόμα και την ώρα της επίθεσης εναντίον τους. Ακόμα και τα κλειδιά και η ίδια η λειτουργία τους πουλήθηκε από Γερμανό αξιωματικό στους Συμμάχους. Η εξέλιξη του ενίγκμα , έσπασε από τους Άγγλους ( ήδη οι Πολωνοί είχαν μεταφέρει την εργασία τους στους Γάλλους) , σχεδόν από το 41. ο όγκος που διαχειρίζονταν η συσκευή ταλαιπωρούσε πλέον τους Συμμάχους και όχι το σπάσιμο αυτό καθ'αυτό. Ο μύθος με το υποβρύχιο ( που πράγματι βρήκαν οι Αμερικανοί ) , δε ξέρω γιατί έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις.
Τα στούκας ήδη από το τέλος του 42 ήταν κινητά φέρετρα για τους χειριστές τους. Ούτε τα σπιντφάιερς ούτα τα ζέρο ήταν παρόμοια αεροπλάνα. Στη μάχη της Αγγλίας πχ ενάντια στα σπιντ πετούσαν τα μεσσερσμιτ, αν έστελναν στούκας θα έπεφταν σα τις μύγες.
-
Από όλα αυτά κια για να μείνω on topic. Θυμάμαι τη γιαγιά μου να λέει πως άκουγαν τα στούκας να κατεβαίνουν σφυρίζοντας σαν σειρήνα και αυτός ο ηχος για παρα πολλά έτη την ανατριχιαζε και τη αναστάτωνε. Δεν ήξερες που ειναι και τι θα ρίξει. Ψυχικά σε γονάτιζε. Εχει φύγει πλέον από τη ζωή σε μεγάλη ηλικία.. Όταν τον άκουγε στα έργα το άλλαζε. Και επειδή το σπίτι της είχε μια αστική κάπως επίπλωση, τους τα είχαν κατάσχει όλα. Κάποια έπιπλα τα ξαναβρήκε μετά κάπως διαλυμένα, όταν έφυγαν, κάποια αλλά χάθηκαν.
-
Από όλα αυτά κια για να μείνω on topic. Θυμάμαι τη γιαγιά μου να λέει πως άκουγαν τα στούκας να κατεβαίνουν σφυρίζοντας σαν σειρήνα και αυτός ο ηχος για παρα πολλά έτη την ανατριχιαζε και τη αναστάτωνε. Δεν ήξερες που ειναι και τι θα ρίξει. Ψυχικά σε γονάτιζε. Εχει φύγει πλέον από τη ζωή σε μεγάλη ηλικία.. Όταν τον άκουγε στα έργα το άλλαζε. Και επειδή το σπίτι της είχε μια αστική κάπως επίπλωση, τους τα είχαν κατάσχει όλα. Κάποια έπιπλα τα ξαναβρήκε μετά κάπως διαλυμένα, όταν έφυγαν, κάποια αλλά χάθηκαν.
Οποίος έχει ακούσει στούκας να εφορμά δεν νομίζω να μπορεί να το ξεχάσει, και εμένα αυτό μου έχει μεταφέρει η συγχωρεμένη η γιαγιά μου, το σπίτι της οποίας είχε καταληφθεί και απο Γερμανούς και απο Ιταλούς. Δεν χρειάζεται να πούμε ποιοι ήταν οι πιο γυφτοι !
-
Έτσι...άκουγε κατι παρόμοιο σαν ήχο και έτρεμαν τα χέρια της σαν να έχει Πάρκινσον που μετά στα γεράματα οντως ειχε και μετά είχε και υψηλή πίεση. Ήθελε ωρα να συνέλθει. Μετά από παρα πολλές δεκαετίες χαλάρωσε και δεν έδινε σημασία σε παρόμοιους ήχους.
Η αλλη δεν θα πω τι είδε με τα μάτια της, μπροστά της όντας παιδάκι. Ζούσε σε περιοχή της Ελλάδας με πολύ δύσκολες συνθήκες. Άστο καλύτερα. Θα έχουμε παρατράγουδα στο forum
Sorry για το ontopic
-
Από όλα αυτά κια για να μείνω on topic. Θυμάμαι τη γιαγιά μου να λέει πως άκουγαν τα στούκας να κατεβαίνουν σφυρίζοντας σαν σειρήνα και αυτός ο ηχος για παρα πολλά έτη την ανατριχιαζε και τη αναστάτωνε. Δεν ήξερες που ειναι και τι θα ρίξει. Ψυχικά σε γονάτιζε. Εχει φύγει πλέον από τη ζωή σε μεγάλη ηλικία.. Όταν τον άκουγε στα έργα το άλλαζε. Και επειδή το σπίτι της είχε μια αστική κάπως επίπλωση, τους τα είχαν κατάσχει όλα. Κάποια έπιπλα τα ξαναβρήκε μετά κάπως διαλυμένα, όταν έφυγαν, κάποια αλλά χάθηκαν.
ειχαν μια σειρηνα στα φτερα για να τρομοκρατουν τον πληθυσμο, αρα δεν σφυριζαν σαν σειρηνα, ειχαν σειρηνα. το οτι ειχαν σταθερους τροχους εκοβε 100χμω απο την τελικη τους ταχυτητα και τα εκανε παρωχημενα απο την αρχη του πολεμου
-
Α! Δεν το ήξερα. Γενικότερα δεν το κατέχω και πολύ το θέμα. Ότι έχει να κάνει με θανάτους και καταστροφή της ανθρωπότητας .....δεν. Ενώ σαν τεχνολογία έχει ενδιαφέρον.....κάτι με τραβάει στο δεν. Προτιμώ την soft power των οικονομιών.
-
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Λάθος είναι αυτά που γράφεις εσύ.
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικόΔε ξέρω από που μαθαίνεις ισρορία, αλλά έγραψα μετά τη μάχη της Κρήτης ( έπεται της Ολλανδίας ) και μετά...
Το ενίγκμα , το οποίο , συνεχώς εξελίσσονταν , πρωτοσπάστηκε από τους Πολωνούς. Οι πολωνοί ήξεραν ακόμα και την ώρα της επίθεσης εναντίον τους. Ακόμα και τα κλειδιά και η ίδια η λειτουργία τους πουλήθηκε από Γερμανό αξιωματικό στους Συμμάχους. Η εξέλιξη του ενίγκμα , έσπασε από τους Άγγλους ( ήδη οι Πολωνοί είχαν μεταφέρει την εργασία τους στους Γάλλους) , σχεδόν από το 41. ο όγκος που διαχειρίζονταν η συσκευή ταλαιπωρούσε πλέον τους Συμμάχους και όχι το σπάσιμο αυτό καθ'αυτό. Ο μύθος με το υποβρύχιο ( που πράγματι βρήκαν οι Αμερικανοί ) , δε ξέρω γιατί έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις.
Τα στούκας ήδη από το τέλος του 42 ήταν κινητά φέρετρα για τους χειριστές τους. Ούτε τα σπιντφάιερς ούτα τα ζέρο ήταν παρόμοια αεροπλάνα. Στη μάχη της Αγγλίας πχ ενάντια στα σπιντ πετούσαν τα μεσσερσμιτ, αν έστελναν στούκας θα έπεφταν σα τις μύγες.
Το ενίγκμα με την προσθήκη ενός ακόμα άξονα περιστροφής αύξανε εκθετικά τον αριθμό των πιθανών συνδυασμών και όχι, δεν είχε σπάσει νωρίτερα.
Έγραψα πουθενά ότι ζιρού και σπιντφαιτερς ήταν παρόμοια αεροπλάνα ?Οι Πολωνοί, των οποίων τα σύνορα παραβιάστηκαν το Σεπτ του '39 είχαν ήδη σπασμένο το ενιγκα πριν αυτό χρησιμοποιηθεί ? Πριν ξεκινήσει ο πόλεμος ? Θα μας τρελάνετε ?
Μήπως διαβάζεις ιστορία από κανάνα σχολικό εγχειρίδιο και πας να μας κάνεις το άσπρο μαύρο ?Για όποιο έχει χρόνο και όρεξη να καταλάβει την αρχή λειτουργίας της μηχανής
-
Δεν έχει φτιαχτεί πιο όμορφο πολεμικό αεροσκάφος από τα Supermarine SFs
-
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικό.Αν θυμάμαι καλά προς το τέλος τους πολέμου, άρχισαν να δοκιμάζονται και οι τουρμπίνες στα πολεμικά.
Ελεος μιλάς για Ολλανδικό στρατό ?
Σε λίγο θα μας πεις και για την αντίσταση των Δανών.
Στην Γαλλία οι Γάλλοι υπολόγιζαν με λογικές χαρακωμάτων του Α΄ ΠΠ, ότι η Μαζινό θα τους εξασφάλιζε και ότι οι Γερμανοί δεν θα έμπαιναν μέσω Βελγίου.Γενικά οι Γάλλοι δεν ήθελαν να πολεμήσουν, γιατί υπήρχε η λογική του Πουρκουά, αφού μόλις 20 πριν είχε τελειώσει ο πολύνεκρος Α΄ ΠΠ.
Δεν ξέρω πόσο εύκολα θα κατέβαιναν σε εμάς αν η Γραμμή Μεταξά έφτανε στο Καιμακτσαλάν και αν είχαμε και 50000 Εγγλέζους ακόμα, ή αν ίσχυε κάτι ανάλογο στην μάχη της Κρήτης.
Οταν έχασαν το άνθος των αλεξιπτωτιστών από τσουγκράνες χωρικών.
Γενικά είχαν στήσει τα όπλα τους για τους κάμπους της Ευρώπης.
Οσο για την επίθεση στην Ρωσία, στην Ουκρανία πέρασαν ως φιλική χώρα, λόγω της θρησκευτικής διαφοράς των Ουκρανών προς τους Ρώσους.
-
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Λάθος είναι αυτά που γράφεις εσύ.
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικόΔε ξέρω από που μαθαίνεις ισρορία, αλλά έγραψα μετά τη μάχη της Κρήτης ( έπεται της Ολλανδίας ) και μετά...
Το ενίγκμα , το οποίο , συνεχώς εξελίσσονταν , πρωτοσπάστηκε από τους Πολωνούς. Οι πολωνοί ήξεραν ακόμα και την ώρα της επίθεσης εναντίον τους. Ακόμα και τα κλειδιά και η ίδια η λειτουργία τους πουλήθηκε από Γερμανό αξιωματικό στους Συμμάχους. Η εξέλιξη του ενίγκμα , έσπασε από τους Άγγλους ( ήδη οι Πολωνοί είχαν μεταφέρει την εργασία τους στους Γάλλους) , σχεδόν από το 41. ο όγκος που διαχειρίζονταν η συσκευή ταλαιπωρούσε πλέον τους Συμμάχους και όχι το σπάσιμο αυτό καθ'αυτό. Ο μύθος με το υποβρύχιο ( που πράγματι βρήκαν οι Αμερικανοί ) , δε ξέρω γιατί έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις.
Τα στούκας ήδη από το τέλος του 42 ήταν κινητά φέρετρα για τους χειριστές τους. Ούτε τα σπιντφάιερς ούτα τα ζέρο ήταν παρόμοια αεροπλάνα. Στη μάχη της Αγγλίας πχ ενάντια στα σπιντ πετούσαν τα μεσσερσμιτ, αν έστελναν στούκας θα έπεφταν σα τις μύγες.
Το ενίγκμα με την προσθήκη ενός ακόμα άξονα περιστροφής αύξανε εκθετικά τον αριθμό των πιθανών συνδυασμών και όχι, δεν είχε σπάσει νωρίτερα.
Έγραψα πουθενά ότι ζιρού και σπιντφαιτερς ήταν παρόμοια αεροπλάνα ?Οι Πολωνοί, των οποίων τα σύνορα παραβιάστηκαν το Σεπτ του '39 είχαν ήδη σπασμένο το ενιγκα πριν αυτό χρησιμοποιηθεί ? Πριν ξεκινήσει ο πόλεμος ? Θα μας τρελάνετε ?
Μήπως διαβάζεις ιστορία από κανάνα σχολικό εγχειρίδιο και πας να μας κάνεις το άσπρο μαύρο ?Για όποιο έχει χρόνο και όρεξη να καταλάβει την αρχή λειτουργίας της μηχανής
Δεν έχει νόημα , καθώς είμαι και εκτός θέματος, οπότε ως τελική απάντηση , να πώ, χωρίς να θέλω να σε τρελάνω, ότι όλα τα σοβαρά κράτη, διαχρονικά, χρησιμοποιούσαν μηχανισμούς κρυπτογράφησης ακόμα και σε καιρό ειρήνης. Περίεργο να σε προβληματίζει.
Μηχανές ενίγμα είχαν σε χρήση οι Γερμανοί σε όλα τα σώματα στρατού και σε πολλές υπηρεσίες τους , όχι μόνο στο ναυτικό , όπως δείχνουν οι ταινίες. Η πρώτη μηχανή έπεσε στα χέρια τους από το στρατό ξηράς , στη Β. Αφρική , δεν περίμεναν κανένα υποβρύχιο , ήδη το 42.
Οι άγγλοι είχαν σπάσει πλήρως τον κώδικα , https://en.wikipedia.org/wiki/Enigma_machine ήδη από το 1941, ακόμα και της ενιγκμα των μυστικών υπηρεσιών της Γερμανίας .
Το πρόβλημα των Άγγλων ήταν η πολυλογία των Γερμανών καθώς δεν προλάβαιναν να αποκρυπτογραφούν τα σήματα και κυρίως να ξεδιαλέγουν τα σοβαρά. Είχαν κατανοήσει πλήρως τη λειτουργία της και άπαξ και έβρισκαν το κλειδί της ημέρας που συνήθως κρύβονταν σε τυπικούς ναζιστικούς κοινούς χαιρετισμούς , εισάγοντάς το στη δική τους μηχανή αποκρυπτογράφησης , τέλος.
, but in fact the codebreakers were deciphering nearly 4,000 German transmissions daily by 1942 https://books.google.gr/books?id=j1MC2d2LPAcC&redir_esc=y
Επίσης έπρεπε με κάποιο τρόπο , όταν έφτανε μια κρίσιμη πληροφορία στα χέρια τους να την εκμεταλλεύονται έτσι ώστε να μην τους αντιληφθούν οι Γερμανοί. -
Yπαρχουν βιντεο στο ΥΤ που εξηγουν τι εγινε στην Γαλλια, οι Γαλλοι δεν ηθελαν να πολεμησουν αλλοιως θα μπορουσαν να τους νικησουν (γιατι οταν περναγαν τις Αρδεννες ηταν μποτιλιαρισμα χιλιομετρων, ενα πυροβολικο να τους εριχναν θα τους διαλαγαν) αν φυσικα εκαναν τις καταλληλες κινησεις την καταλληλη στιγμη που δεν εκαναν τιποτα τελικα.
-
@antoniokon said in VW FORUM:
Βρε τι μαθαίνει κανείς στο τόπικ VW FORUM
Δεν ειναι Οφφ τοπικ καθως αυτες οι εταιρειες οπως και η Φαου Βε εφτιαχναν τα οπλα των Γερμανων στον ΒΠΠ.
Κλασσικο παραδειγμα η ιδια εταιρία που εφτιαχνε τα αεροπλανα Μεσσερσμιτ οπως το 109 και 262 τωρα φτιαχνει Airbus.
-
@antoniokon said in VW FORUM:
Βρε τι μαθαίνει κανείς στο τόπικ VW FORUM
Δεν ειναι Οφφ τοπικ καθως αυτες οι εταιρειες οπως και η Φαου Βε εφτιαχναν τα οπλα των Γερμανων στον ΒΠΠ.
Κλασσικο παραδειγμα η ιδια εταιρία που εφτιαχνε τα αεροπλανα Μεσσερσμιτ οπως το 109 και 262 τωρα φτιαχνει Airbus.
και η γραμμή Μαζινό και ο κώδικας Enigma...
όλα on topic...
-
@antoniokon said in VW FORUM:
Βρε τι μαθαίνει κανείς στο τόπικ VW FORUM
Enigma είναι τι θα διαβάσεις στο επόμενο post στους 4 τροχους!!!!!
Τουλάχιστον παλιά ηξερες ότι ενα μυνημα από όλα θα ήταν #mono vitara οποτε είχες πιθανότητες να αποκωδικοποιησεις κάτι
τωρα μπορει να είναι το θέμα Turbo vs Ατμόσφαιρα και να διαβάσεις για Speedfight στον πόλεμο μέχρι τι κάνει ο αδερφος της κουλας απέναντι με την νυχού
-
Αχ τι ωραία μας έβαλαν σε άλλο νήμα. Καιρός για on topic
-
@criuser said in Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]:
@red_monster said in VW FORUM:
@red_monster said in VW FORUM:
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Υπερβολές , τα πρώτα πάντσερ δεν ήταν καλύτερα από τα αντίστοιχα Γαλλικά άρματα, ο τρόπος χρήσης τους έκανε τη διαφορά. Τα περιβόητα πάνθερ και τάϊγκερ , έπασχαν σοβαρά από θέματα αξιοπιστίας και τεράστιας μηχανικής πολυπλοκότητας. Όταν δούλευαν καλά ήταν.
Στα υποβρύχια πολύ γρήγορα οι Αμερικανοί τους ξεπέρασαν και ποιοτικά και ποσοτικά. Η τελευταία γενιά υποβρυχίων που ανέπτυξαν ήταν πραγματικά καινοτόμα ,αλλά επιχειρησιακά δεν χρησιμοποιήθηκαν , κατασπαταλώντας πόρους.
Το ενίγκμα το είχαν σπάσει από τις πρώτες μέρες του πολέμου οι Άγγλοι, με καταστροφικές συνέπειες για τους Γερμανούς που δεν αντιλήφθηκαν τίποτα. Μηχανικό επίτευγμα που τους κατέστρεψε στην πράξη.
Οι αλεξιπτωτιστές μετά τη μάχη της Κρήτης και την "αποτυχία" τους δε ξαναχρησιμοποιήθηκαν από τους Γερμανούς, εκτός από λίγες επιχειρήσεις καταδρομών.
Στα αεροπλάνα δε, είχαν εμμονή για πολλά χρόνια με τα βομβαρδιστικά καθέτου εφορμήσεως. Έχασαν τις εξελίξεις και στα βομβαρδιστικά γρήγορα.
Ακόμα και στα οχυρά , οι Γερμανοί επένδυσαν τεράστιους πόρους στο περιβόητο Δυτικό τοίχος που κατέρρευσε σε μία μέρα .
Ανέφερες όλα τα λάθος παραδείγματα , εκτός από το 88αρι που έπρεπε να γράψεις και την πυραυλική τους έρευνα.Ως κλάδος της μηχανικής λοιπόν έπασχε εκείνα τα χρόνια από τα ιδεώδη του ναζισμού καθώς έψαχνε τη μηχανική αρτιότητα ( σε συνθήκες πολέμου ) αγνοώντας τα υπόλοιπα. Πράγμα που φάνηκε και στο αποτέλεσμα.
Ότι γράφεις δεν ισχύει ιστορικά
Με τις αμφεταμίνες και το μπλιτσκρικ μπήκαν τόσο γρήγορα στη Γαλλία.
Οι αλεξιπτωτιστές μπήκαν στο εμπενεμαελ της Ολλανδία.
Το ενιγκμα έσπασε πολύ αργότερα όταν οι σύμμαχοι βγήκαν ένα σε ένα βυθιζόμενο ουμποουτ.
Τα στούκας ήταν πολύ αποδοτικά και μόνο τα σπιντφαιτερς και τα ζιρου ήταν ατον τομέα τους ανώτερα. Τα κάθετου εφορμήσεως ήταν μέρος του πολέμου των κινήσεων αντικαθιστώντας το βαρύ πυροβολικό.Αν θυμάμαι καλά προς το τέλος τους πολέμου, άρχισαν να δοκιμάζονται και οι τουρμπίνες στα πολεμικά.
Ελεος μιλάς για Ολλανδικό στρατό ?
Σε λίγο θα μας πεις και για την αντίσταση των Δανών.
Στην Γαλλία οι Γάλλοι υπολόγιζαν με λογικές χαρακωμάτων του Α΄ ΠΠ, ότι η Μαζινό θα τους εξασφάλιζε και ότι οι Γερμανοί δεν θα έμπαιναν μέσω Βελγίου.Γενικά οι Γάλλοι δεν ήθελαν να πολεμήσουν, γιατί υπήρχε η λογική του Πουρκουά, αφού μόλις 20 πριν είχε τελειώσει ο πολύνεκρος Α΄ ΠΠ.
Δεν ξέρω πόσο εύκολα θα κατέβαιναν σε εμάς αν η Γραμμή Μεταξά έφτανε στο Καιμακτσαλάν και αν είχαμε και 50000 Εγγλέζους ακόμα, ή αν ίσχυε κάτι ανάλογο στην μάχη της Κρήτης.
Οταν έχασαν το άνθος των αλεξιπτωτιστών από τσουγκράνες χωρικών.
Γενικά είχαν στήσει τα όπλα τους για τους κάμπους της Ευρώπης.
Οσο για την επίθεση στην Ρωσία, στην Ουκρανία πέρασαν ως φιλική χώρα, λόγω της θρησκευτικής διαφοράς των Ουκρανών προς τους Ρώσους.
Η γραμμή μαζινο συνοψίζεται σε αυτό ακριβώς. Το πουρκουα του Γάλλου στρατιώτη που είχε βιώσει τη φρίκη των χαρακωμάτων στον WWI. Μια στατική γραμμή άμυνας που δεν έριξε ούτε Τουφεκιά.
Το πρόβλημα των Γάλλων ήταν ότι μπήκαν στην WWII με το ρολόι του πρώτου παγκόσμιου πολέμου, σε αντίθεση με τους Γερμανούς οι οποίοι φαίνεται ότι είχαν διαβάσει το βιβλίο του Ντε Γκολ για τη σημασία των τεθωρακισμένων στο μελλοντικό πόλεμο !
Το εμπενεμαελ ήταν το καλύτερα φυλασσόμενο οχυρό της εποχής. Το οποίο δεν μπορούσε να βάλει προς της ίδιας τους της οροφής ! Δεν υπήρχε τέτοιος μηχανισμός αεράμυνας !
Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]