-
Η σοβιετικη αεροπορια μπορει και να ηταν η μεγαλυτερη, η ισχυροτερη σιγουρα οχι. Τα νουμερα που γραφεις δεν ισχυουν ουτε για αστειο (2000 συνολικα α/φ, 3/4 καπουτ στο εδαφος) αν και οντως το στοιχειο του αιφνιδιασμου ηταν σημαντικο και οι απωλειες την πρωτη εβδομαδα του πολεμου μεγαλες για τους σοβιετικους. Σε καθε περιπτωση τουλαχιστον στο πρωτο μερος του πολεμου τα γερμανικα αεροπλανα και οι πιλοτοι ηταν καλυτεροι.
Προς το τελος του πολεμου βεβαια οι σοβιετικοι πηραν το πανω χερι, βγαζωντας νεα καλυτερα μοντελα α/φ και εχωντας μια ανεπηρεαστη τεραστια παραγωγη ωστε να εχουν και σαφες αριθμητικό πεονεκτημα.
Τα νούμερα που ανέφερα είναι και μετριοπαθή. Μόνο κοντά στα μέτωπο της πρώτες ημέρες:
The reported losses on these initial attacks vary, but the 1970s Soviet official history states the loss of 800 aircraft destroyed on the ground and a total loss of 1200 aircraft. This basically crippled the Soviet air force stationed near the front lines. These attacks also inflicted significant damage and chaos on the logistical side. Thus, by day three of operation Barbarossa the Luftwaffe was free to focus mainly on supporting the ground troops
http://militaryhistoryvisualized.com/soviet-air-force-world-war-2-defeat-recovery/Από εκεί και πέρα, στο τέλος δεν υπήρχε καν σύγκριση και ποιοτικά και ποσοτικά, υπέρ της ΕΣΣΔ.
-
Aikibill wrote:
Η σοβιετικη αεροπορια μπορει και να ηταν η μεγαλυτερη, η ισχυροτερη σιγουρα οχι. Τα νουμερα που γραφεις δεν ισχυουν ουτε για αστειο (2000 συνολικα α/φ, 3/4 καπουτ στο εδαφος) αν και οντως το στοιχειο του αιφνιδιασμου ηταν σημαντικο και οι απωλειες την πρωτη εβδομαδα του πολεμου μεγαλες για τους σοβιετικους. Σε καθε περιπτωση τουλαχιστον στο πρωτο μερος του πολεμου τα γερμανικα αεροπλανα και οι πιλοτοι ηταν καλυτεροι.
Προς το τελος του πολεμου βεβαια οι σοβιετικοι πηραν το πανω χερι, βγαζωντας νεα καλυτερα μοντελα α/φ και εχωντας μια ανεπηρεαστη τεραστια παραγωγη ωστε να εχουν και σαφες αριθμητικό πεονεκτημα.
Τα νούμερα που ανέφερα είναι και μετριοπαθή. Μόνο κοντά στα μέτωπο της πρώτες ημέρες:
The reported losses on these initial attacks vary, but the 1970s Soviet official history states the loss of 800 aircraft destroyed on the ground and a total loss of 1200 aircraft. This basically crippled the Soviet air force stationed near the front lines. These attacks also inflicted significant damage and chaos on the logistical side. Thus, by day three of operation Barbarossa the Luftwaffe was free to focus mainly on supporting the ground troops
http://militaryhistoryvisualized.com/soviet-air-force-world-war-2-defeat-recovery/Από εκεί και πέρα, στο τέλος δεν υπήρχε καν σύγκριση και ποιοτικά και ποσοτικά, υπέρ της ΕΣΣΔ.
Οκ, με έκανες να ψάχνω.
http://militaryhistoryvisualized.com/soviet-air-force-world-war-2-defeat-recovery/
βαση αυτού η Σοβιετικοί είχαν 7500 α/φ στο μέτωπο με τους Γερμανούς, οι οποίοι είχαν 2800 (άρα σχεδόν τετραπλάσια από αυτά που είπες και για να είχαν καταστραφεί τα 3/4 θα έπρεπε να είχαν χάσει περίπου 5500 πάλι καμία σχέση με την πραγματικότητα).
Ότι μέχρι το τέλος το τέλος του πολέμου ήταν σαφώς ισχυρότεροι των Γερμανών και ποιοτικά και ποσοτικά το γράφω και εγώ, στην αρχή του όμως ήταν για τα πανηγύρια το σκορ μετά την πρώτη εβδομάδα της επιχείρησης Μπαρμπαρόσα βάση Βικιπαίδεια ήταν 4000vs35!!!
-
Και κάτι άλλο ενδιαφέρον μιας και μιλάμε για αεροπορίες του β παγκόσμιου πολέμου.
βαση αυτού το p 39 που ήταν το χειρότερο αμερικανικό μαχητικό, το λάτρεψαν στην Ρωσία. Συνολικά πήρανε 5000 από αυτά και 5/10 πιλότοι του σοβιετικού τοπ 10 το είχαν επιλέξει.
-
but the 1970s Soviet official history
Καλά μιλάμε για τον ορισμό της αντικειμενικότητας , μαζί με την Πράβδα και την Ισβέστια και το ΤΑΣΣ εκείνης της εποχής...
-
REALZEUS wrote:
Aikibill wrote:
Η σοβιετικη αεροπορια μπορει και να ηταν η μεγαλυτερη, η ισχυροτερη σιγουρα οχι. Τα νουμερα που γραφεις δεν ισχυουν ουτε για αστειο (2000 συνολικα α/φ, 3/4 καπουτ στο εδαφος) αν και οντως το στοιχειο του αιφνιδιασμου ηταν σημαντικο και οι απωλειες την πρωτη εβδομαδα του πολεμου μεγαλες για τους σοβιετικους. Σε καθε περιπτωση τουλαχιστον στο πρωτο μερος του πολεμου τα γερμανικα αεροπλανα και οι πιλοτοι ηταν καλυτεροι.
Προς το τελος του πολεμου βεβαια οι σοβιετικοι πηραν το πανω χερι, βγαζωντας νεα καλυτερα μοντελα α/φ και εχωντας μια ανεπηρεαστη τεραστια παραγωγη ωστε να εχουν και σαφες αριθμητικό πεονεκτημα.
Τα νούμερα που ανέφερα είναι και μετριοπαθή. Μόνο κοντά στα μέτωπο της πρώτες ημέρες:
The reported losses on these initial attacks vary, but the 1970s Soviet official history states the loss of 800 aircraft destroyed on the ground and a total loss of 1200 aircraft. This basically crippled the Soviet air force stationed near the front lines. These attacks also inflicted significant damage and chaos on the logistical side. Thus, by day three of operation Barbarossa the Luftwaffe was free to focus mainly on supporting the ground troops
http://militaryhistoryvisualized.com/soviet-air-force-world-war-2-defeat-recovery/Από εκεί και πέρα, στο τέλος δεν υπήρχε καν σύγκριση και ποιοτικά και ποσοτικά, υπέρ της ΕΣΣΔ.
Οκ, με έκανες να ψάχνω.
http://militaryhistoryvisualized.com/soviet-air-force-world-war-2-defeat-recovery/
βαση αυτού η Σοβιετικοί είχαν 7500 α/φ στο μέτωπο με τους Γερμανούς, οι οποίοι είχαν 2800 (άρα σχεδόν τετραπλάσια από αυτά που είπες και για να είχαν καταστραφεί τα 3/4 θα έπρεπε να είχαν χάσει περίπου 5500 πάλι καμία σχέση με την πραγματικότητα).
Ότι μέχρι το τέλος το τέλος του πολέμου ήταν σαφώς ισχυρότεροι των Γερμανών και ποιοτικά και ποσοτικά το γράφω και εγώ, στην αρχή του όμως ήταν για τα πανηγύρια το σκορ μετά την πρώτη εβδομάδα της επιχείρησης Μπαρμπαρόσα βάση Βικιπαίδεια ήταν 4000vs35!!!
Η αρχική μου τοποθέτηση ήταν ότι στις πρώτες μέρες χάθηκαν τα 3/4 που βρίσκονταν στην 1η γραμμή, ήτοι τα 1200 που αναφέρει η πηγή. Προφανώς υπήρχαν και πολλά άλλα στα μετόπισθεν. Συμφωνώ πάντως με αυτά που γράφεις στην 2η παράγραφο.
Και κάτι τελευταίο επ' αυτού:
The Yakovlev Yak-3 (Russian: Яковлев Як-3) was a single-engine, single-seat World War II Soviet front line fighter aircraft. Robust and easy to maintain, it was much liked by pilots and ground crew alike.[2] It was one of the smallest and lightest major combat fighters fielded by any combatant during the war. Its high power-to-weight ratio gave it excellent performance.[3] It proved a formidable dogfighter. Marcel Albert, World War II French ace, who flew the Yak-3 in USSR with the Normandie-Niémen Group, considered it a superior aircraft when compared to the P-51D Mustang and the Supermarine Spitfire.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-3 -
Ivan Kozhedub. Russian-Ukrainian Aviation Marshall Ivan Kozhedub fought 120 air battles in WWII and shot down 62 German planes, making him the highest scoring Allied pilot. Kozhedub served throughout the entire war in the fearsome Lavochkin LA-7 fighter, which had a top speed of over 600 kph.
Δεν υπήρχε ομοιόμορφη καταμέτρηση των 'kills' από όλους στον Πόλεμο, αλλά με ότι στατιστικές υπάρχουν, ο καλύτερος ''Ασσος' των Συμμάχων του Β Παγκοσμίου ήταν Σοβιετικός, με εξίσου εντυπωσιακό αεροπλάνο.
Οι Γερμανοί πιλότοι άφησαν εντυπωσιακά νούμερα στην ιστορία, καθώς πετούσαν ξανά και ξανά μέχρι να πεθάνουν ή να μείνουν χωρίς αεροπλάνο. Και όταν βρίσκεται ένας έμπειρος άσσος επιτιθέμενος σε κόντρα με αρχάριο, ειδικά με την τεχνολογία εκείνης της εποχής που έψαχναν τον ουρανό να δουν καμιά σκιά ή να ακούσουν θόρυβο και καταλάβαιναν ότι δέχονται επίθεση όταν δεχόταν βλήματα, είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα... Εξαίρεση οι Βρετανοί και oi τεχνολογίες ακουστικών και ραντάρ που ανέπτυξαν που τους έδιναν πάντα το προβάδισμα γιατί είχαν το χρόνο να ανιχνεύουν τους επιτιθέμενους πάνω απ' τη Μάγχη.
Είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος και τη δυναμικότητα της Σοβιετικής Ένωσης της εποχής εκείνης, ειδικά αν είναι κανείς αρνητικά προκατειλημμένος προς το καθεστώς που την κυβερνούσε και έχει στο μυαλό του παρακμιακές εικόνες της ΕΣΣΔ δεκαετίες αργότερα. Όμως το ίδιο αυτό καθεστώς (χωρίς να το ωραιοποιούμε) είχε μερικά βασικά 'πλεονεκτήματα' στο να είναι αποτελεσματικό στον Πόλεμο. Παράδειγμα, το ότι ΔΕΝ αποσκοπούσε στο κέρδος η βιομηχανική παραγωγή (αντίθετα με τις Δυτικές χώρες, ακόμη -ή ειδικά- και σε καιρό πολέμου), δεν υπήρχε κανένας παράγοντας 'μάρκετινγκ' κλπ. επιτύγχανε τη μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα. Ακόμη και το έμψυχο δυναμικό (ποσοστά εγγράμματων, μαζική δωρεάν εκπαίδευση κλπ) ήταν άλλης ποιότητας απ' αυτό που φανταζόμαστε, σε σύγκριση με τους Δυτικούς της προπολεμικής εποχής και τα 'κίνητρα' των ανθρώπων ήταν εντελώς διαφορετικά. Δεν είναι τυχαίο, ούτε άσχετο με τον πόλεμο και το ότι προηγήθηκαν σε όλα, εκτός της προσσελήνωσης, στη διαστημική κούρσα αργότερα κλπ. ήταν απόρροια της ίδιας 'φιλοσοφίας' και καθεστώτος που έκανε την ΕΣΣΔ τόσο ισχυρή κατά τον πόλεμο, άσχετα αν γουστάρουμε/προτιμούμε το καθεστώς της ή όχι. Και πολλές απ' τις ενέργειες των ΗΠΑ στα τελευταία στάδια του Πολέμου όπου και ενεπλάκησαν, μπορούμε να τις 'κατανοήσουμε' μέσα απ' αυτό το πρίσμα, να ανακόψουν και ελέγξουν την πανίσχυρη, όπως φαινόταν, ΕΣΣΔ.
-
Και κάτι τελευταίο επ' αυτού:
The Yakovlev Yak-3 (Russian: Яковлев Як-3) was a single-engine, single-seat World War II Soviet front line fighter aircraft. Robust and easy to maintain, it was much liked by pilots and ground crew alike.[2] It was one of the smallest and lightest major combat fighters fielded by any combatant during the war. Its high power-to-weight ratio gave it excellent performance.[3] It proved a formidable dogfighter. Marcel Albert, World War II French ace, who flew the Yak-3 in USSR with the Normandie-Niémen Group, considered it a superior aircraft when compared to the P-51D Mustang and the Supermarine Spitfire.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-3Ισχυει οτι το yak-3 ηταν ανωτερο των γερμανικων αλλα βγηκε τελη του 1943. Οι σοβιετικοι ειχαν αρχισει τον πολεμο με τα κατωτερα των γερμανικων yak-1, τα οποια αναβαθμιστηκαν στην πορεια σε yak-7 και 9 που εκλεισαν την ψαλιδα για να καταληξουν στα yak-3.
-
Ivan Kozhedub. Russian-Ukrainian Aviation Marshall Ivan Kozhedub fought 120 air battles in WWII and shot down 62 German planes, making him the highest scoring Allied pilot. Kozhedub served throughout the entire war in the fearsome Lavochkin LA-7 fighter, which had a top speed of over 600 kph.
Δεν υπήρχε ομοιόμορφη καταμέτρηση των 'kills' από όλους στον Πόλεμο, αλλά με ότι στατιστικές υπάρχουν, ο καλύτερος ''Ασσος' των Συμμάχων του Β Παγκοσμίου ήταν Σοβιετικός, με εξίσου εντυπωσιακό αεροπλάνο.
Οι Γερμανοί πιλότοι άφησαν εντυπωσιακά νούμερα στην ιστορία, καθώς πετούσαν ξανά και ξανά μέχρι να πεθάνουν ή να μείνουν χωρίς αεροπλάνο. Και όταν βρίσκεται ένας έμπειρος άσσος επιτιθέμενος σε κόντρα με αρχάριο, ειδικά με την τεχνολογία εκείνης της εποχής που έψαχναν τον ουρανό να δουν καμιά σκιά ή να ακούσουν θόρυβο και καταλάβαιναν ότι δέχονται επίθεση όταν δεχόταν βλήματα, είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένο το αποτέλεσμα... Εξαίρεση οι Βρετανοί και oi τεχνολογίες ακουστικών και ραντάρ που ανέπτυξαν που τους έδιναν πάντα το προβάδισμα γιατί είχαν το χρόνο να ανιχνεύουν τους επιτιθέμενους πάνω απ' τη Μάγχη.
Είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος και τη δυναμικότητα της Σοβιετικής Ένωσης της εποχής εκείνης, ειδικά αν είναι κανείς αρνητικά προκατειλημμένος προς το καθεστώς που την κυβερνούσε και έχει στο μυαλό του παρακμιακές εικόνες της ΕΣΣΔ δεκαετίες αργότερα. Όμως το ίδιο αυτό καθεστώς (χωρίς να το ωραιοποιούμε) είχε μερικά βασικά 'πλεονεκτήματα' στο να είναι αποτελεσματικό στον Πόλεμο. Παράδειγμα, το ότι ΔΕΝ αποσκοπούσε στο κέρδος η βιομηχανική παραγωγή (αντίθετα με τις Δυτικές χώρες, ακόμη -ή ειδικά- και σε καιρό πολέμου), δεν υπήρχε κανένας παράγοντας 'μάρκετινγκ' κλπ. επιτύγχανε τη μέγιστη απόδοση και αποτελεσματικότητα. Ακόμη και το έμψυχο δυναμικό (ποσοστά εγγράμματων, μαζική δωρεάν εκπαίδευση κλπ) ήταν άλλης ποιότητας απ' αυτό που φανταζόμαστε, σε σύγκριση με τους Δυτικούς της προπολεμικής εποχής και τα 'κίνητρα' των ανθρώπων ήταν εντελώς διαφορετικά. Δεν είναι τυχαίο, ούτε άσχετο με τον πόλεμο και το ότι προηγήθηκαν σε όλα, εκτός της προσσελήνωσης, στη διαστημική κούρσα αργότερα κλπ. ήταν απόρροια της ίδιας 'φιλοσοφίας' και καθεστώτος που έκανε την ΕΣΣΔ τόσο ισχυρή κατά τον πόλεμο, άσχετα αν γουστάρουμε/προτιμούμε το καθεστώς της ή όχι. Και πολλές απ' τις ενέργειες των ΗΠΑ στα τελευταία στάδια του Πολέμου όπου και ενεπλάκησαν, μπορούμε να τις 'κατανοήσουμε' μέσα απ' αυτό το πρίσμα, να ανακόψουν και ελέγξουν την πανίσχυρη, όπως φαινόταν, ΕΣΣΔ.
Αυτό πρέπει να ίσχυσε και είναι πολύ λογικό. Οι Γερμανοί π.χ. (και ίσως και οι σύμμαχοι) έκοψαν καλύτερα όπλα (π.χ, αεροπλάνα) υπέρ υποδεέστερων άλλων μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του ενός ή του άλλου προμηθευτή.
-
Marcel Albert, World War II French ace, who flew the Yak-3 in USSR with the Normandie-Niémen Group, considered it a superior aircraft when compared to the P-51D Mustang and the Supermarine Spitfire.[4]
Για να καταλάβουμε τις αρκουδιά είναι αυτό που είπε ο Μαρσέλ Αλμπέρ :
Το Σπιτ σχεδιάστηκε το 1936, ενώ ήτο επιχειρησιακά έτοιμο από το 1938! Το Μάσταγκ σχεδιάστηκε (κατά τύχη!) εντός 4 μηνών! το 1940, και μπήκε σε υπηρεσία το 1942. Το Γιακ-3 σχεδιάστηκε το 1942 και μπήκε σε υπηρεσία το καλοκαίρι του 1944! Βρήκε απέναντί του το Μέσερσμιτ 109 το οποίο σχεδιάστηκε το 1933-35 και ήταν επιχειρησιακό από το 1939! Αντίστοιχα και το Φόκεβουλφ 190 (λίγο αργότερα).
-
fiverg
Αυτό πρέπει να ίσχυσε και είναι πολύ λογικό. Οι Γερμανοί π.χ. (και ίσως και οι σύμμαχοι) έκοψαν καλύτερα όπλα (π.χ, αεροπλάνα) υπέρ υποδεέστερων άλλων μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα του ενός ή του άλλου προμηθευτή.
Δεν ισχύει ακριβώς όπως το λες, οι ένοπλες δυνάμεις όλων των χωρών προδιαγράφουν τα όπλα που χρειάζονται σύμφωνα με τον δικό τους σχεδιασμό, όταν βρεθεί κάτι που τους κάνει το αγοράζουν.
Οι μεγάλες χώρες που έχουν τη δυνατότητα να παράγουν όπλα, ( καμμία χώρα εκτός την Σοβιετική Ένωση τότε και την Ρωσία σήμερα, την Κίνα, την Βόρεια Κορέα, την Σουηδία, την Ινδία και ίσως κάποιες άλλες που μου διαφεύγουν ) δεν παράγει μόνη της τα όπλα, αυτά τα φτιάχνουν ιδιωτικές εταιρίες που καλούνται να αναλάβουν τις κατασκευές σύμφωνα με τις προδιαγραφές που τους δίνονται, στις ΗΠΑ τους δίνονται οι βασικές προδιαγραφές και παρουσιάζουν τις δικές τους παραλλαγές και οι ένοπλες δυνάμεις επιλέγουν σύμφωνα με αυτό που νομίζουν καταλληλότερο, συνήθως επιλέγεται ένας κατασκευαστής που μοιράζει επί μέρους κατασκευές σε υποκατασκευαστές για να δουλεύουν όλοι γιατί τα projects είναι μεγάλα, οι μικρότερες χώρες αγοράζουν από τα έτοιμα οπλοστάσια των παραγωγών χωρών αυτά που κρίνουν ότι καλύπτουν τις ανάγκες τους.
Δεν εννοώ παραγωγές ελαφρού οπλισμού που και αυτός συνήθως έχει σχεδιαστεί αλλού και υπάρχουν σε διάφορες χώρες παραγωγές μέσω προγραμμάτων κλπ. Αυτό είναι το καθεστώς σε γενικές γραμμές.
και στην Ελλάδα μέχρι 15 χρόνια που δούλευα σε μια εταιρία που αναλάμβανε παραγωγή πολεμικού υλικού, ήξερα ότι εδώ υπήρχαν 105 εταιρίες παραγωγής πολεμικού υλικού σαν υποκατασκευαστές ακόμα και των χωρών που είχαν την σχεδίαση και την παραγωγή του πολεμικού υλικού, πχ ΕΑΒ, ο Κιολεϊδης έφτιαχνε νταλίκες, κλωβούς επικοινωνιών και πλατφόρμες μεταφοράς αρμάτων, και οι υπόλοιπες.
Τις καλωδιώσεις των πυραύλων του ΝΑΤΟ τις έφτιαχνε μια εταιρία στη Γλυφάδα η οποία αργότερα μετακόμισε στα Σπάτα, άλλη εταιρία έφτιαχνε τα φρένα των F16, εμείς και άλλη μια φτιάχναμε ερπύστριες αρμάτων, στον Βόλο άλλη έφτιαχνε τους πύργους κάποιων αρμάτων των ΗΠΑ, στο Κιλκίς μια άλλη έφτιαχνε τους πύργους των Γαλλικών ΑΜΧ 30, στην Βιομηχανία όπλων στο Αίγιο έφτιαχναν πιστόλια και τυφέκια, Γινότανε και έκθεση στον ΟΛΠ στον Πειραιά και είχαμε περίπτερο κάθε χρονιά.
-
REALZEUS wrote:
Και κάτι τελευταίο επ' αυτού:
The Yakovlev Yak-3 (Russian: Яковлев Як-3) was a single-engine, single-seat World War II Soviet front line fighter aircraft. Robust and easy to maintain, it was much liked by pilots and ground crew alike.[2] It was one of the smallest and lightest major combat fighters fielded by any combatant during the war. Its high power-to-weight ratio gave it excellent performance.[3] It proved a formidable dogfighter. Marcel Albert, World War II French ace, who flew the Yak-3 in USSR with the Normandie-Niémen Group, considered it a superior aircraft when compared to the P-51D Mustang and the Supermarine Spitfire.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-3Ισχυει οτι το yak-3 ηταν ανωτερο των γερμανικων αλλα βγηκε τελη του 1943. Οι σοβιετικοι ειχαν αρχισει τον πολεμο με τα κατωτερα των γερμανικων yak-1, τα οποια αναβαθμιστηκαν στην πορεια σε yak-7 και 9 που εκλεισαν την ψαλιδα για να καταληξουν στα yak-3.
Και μην ξεχνάμε τα Lavochkin, τα οποία οι Γερμανοί πιλότοι πολλές φορές αρνούνταν καν να εμπλέξουν.
-
Εντάξει, το κάνετε όλο και χειρότερο οι αντιVagίτες!
Ξαναλέω, λόγω φτώχειας δεν θυμόμουν καν πως υπάρχει το A1 , σπάνιο πουλί, κάτι μεγάλο γιατρούς/γιατρεσες , δικηγόροι κλπ το έχουν για τρίτο.
Αναγκάστηκα πάλι να γκουγκλαρω...
Μπορεί να αποτελέσει το μοναδικό αυτοκίνητο μικρομεσαίας εισοδηματικά οικογένειας και να σπάνε σβέρκοι σε κάθε κοινωνική εκδήλωση που το βλέπουν και να φαντάζονται πως από πίσω υπάρχει και μεγάλο premium SUV για τα ταξίδια.
Σβήνει όλη την B , ΒSUV , C hatch, CSuv κατηγορία σε image και πράξη statement (εξαιρούνται φυσικά τα Premium γερμανικά C και C SUV )
Βάλτε δίπλα σε Tucson, Sportage, 2008 , Puma , Capture, το Audi της παρακάτω φωτό και κόψτε αντιδράσεις.
PS: σε ποιο θέμα είναι βρε παιδιά κάποιος συμφορουμιτης που κοίταζε με την γυναίκα του κάτι Αρκανα και καπτουρ, στείλτε του σας παρακαλώ αν ξέρετε τα παρακάτω λινκ να πάνε αύριο , μεθαύριο να κλείσουν την αμαξαρα αυτή!!!
Νομίζω είναι μέσα στο budget τους.https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41389110-audi-a1
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/41412993-audi-a1
Αυτό στα Γιαννιτσά δηλαδή είναι απίστευτη ευκαιρία!
Ποιός έβαλε την μάσκα της Αουντι στο Φάμπια ?
Χαχαχα , στο σπίτι (Stellantis) του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί!
Στο οικονομικό σκέλος τώρα ως προς το που θα πάνε οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά και οι Ευρωπαϊκές γενικότερα νομίζω πως κάποια πολύ μεγαλύτερα μυαλά από τα δικά μας ξέρουν τι πρόκειται να συμβεί και ξεκινούν κάποιες κινήσεις ώστε να προλάβουν τις εξελίξεις.
Εγώ ποντάρω πως σχηματίζουν πλέον στρατηγικές με κεντρικό γνώμονα τον αναπόφευκτο ΓΠΠ στις αρχές ή στα μέσα του 30.
Ένας νέος "Σκαραβαίος" αντίστοιχα με την έμπνευση του Χίτλερ θα μπορούσε να δώσει πνοή στην Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία και να ανεβάσει το ηθικό τόσο των Γερμανών όσο και των Ευρωπαίων πολιτών.
Έγραψα σε κάποιο προηγούμενο ποστ για τον 2.0 eTDI που θα μπορούσε να κατακλύσει τις Ευρωπαϊκές αγορές μέχρι και τις στέπες της Ρωσίας και τις πετρελαιοπηγές τους όταν θα έχουμε κατακτήσει τους Ρώσους και θα προσπαθούμε να αποκόψουμε τους Κινέζους ενεργειακά ώστε να συνθηκολογήσουν. -
Η Γερμανία ήταν αυτοκρατορία το 1914 πανίσχυρη.
4 χρόνια μετά ήταν κομμάτια.
Ξαναέγινε μετά από 20 χρόνια και μετά από 6 χρόνια ήταν ερείπια που χωρίς τα αμερικανικά κεφάλαια και την ανοχή των αγγλογάλλων, θα ήταν έρημος χώρα.Μια χαρά αλλάζουν τα πράγματα.
-
Η Γερμανία ήταν αυτοκρατορία το 1914 πανίσχυρη.
4 χρόνια μετά ήταν κομμάτια.
Ξαναέγινε μετά από 20 χρόνια και μετά από 6 χρόνια ήταν ερείπια που χωρίς τα αμερικανικά κεφάλαια και την ανοχή των αγγλογάλλων, θα ήταν έρημος χώρα.Μια χαρά αλλάζουν τα πράγματα.
Η Γερμανία ήταν αυτοκρατορία μέχρι το 1918, έγινε κομμάτια γιατί κατάφερε και αιματοκύλισε όλη την Ευρώπη, της επέβαλαν εξοντωτικές επανορθώσεις, τρομερούς περιορισμούς κυρίως στον στρατιωτικό εξοπλισμό, και τι έγινε ; Το ‘39 ξανά έφερε τούμπα όλη την Ευρώπη. Η σοβιετική ένωση, το λαμπρό άστρο της Ανατολής, η Γαλλία και η Βρετανία δεν μπόρεσαν μαζί να την κάνουν καλά και αν δεν είχε μπλεχτεί η Αμερική στον πόλεμο, φοβάμαι τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Και λιγότερο απο 50 χρόνια μετά έγινε πάλι η κινητήριος δύναμη όλης της Ευρώπης. Μιλάμε για ένα έθνος υπεράνθρωπων !
Η σημερινή θέση της Γερμανίας έχει ονοματεπώνυμα. Την ευθύνη την έχει η ανατολογερμανιδα Μερκελ (βάλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα) και ο εμμονικος και άσχετος με μακρο, Σόιμπλε. Εκεί πρέπει να κοιτάξει οποίος κατηγορεί τη Γερμανία για έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
-
Υπερβολές τα περί υπερανθρώπων.
Απλά είναι μεθοδικοί, όπως και οι Ιάπωνες.
Το 1918 δεν ήταν πανίσχυροι, για αυτό έβαλα το 1914.
Το 1939 δεν θα είχε γίνει τίποτα, αν οι Αγγλογάλλοι δεν είχαν μπει σε κατάσταση αδράνειας.
Θα τον είχαν μαζέψει από νωρίς τον Αδόλφο, αλλά είχαν πολλά εσωτερικά προβλήματα, ενώ οι Γερμανοί είχαν μόνο μίσος για την κατάντια τους μετά το 1918.
Για να αποφύγουν επανάληψη του σκηνικού οι Αμερικανοί τους έδωσαν κεφάλαια για να ανέβουν ξανά.
Τους βοήθησε και ο Ψυχρός Πόλεμος, που οι δύο Γερμανίες έπαιζαν τον ρόλο της βιτρίνας του κάθε συστήματος.
Ετσι με την συνθήκη του 1990, που επίσης έγινε σε ειδικές ιστορικές συνθήκες, με την ΕΣΣΔ εξουδετερωμένη και την Αμερική στο μεθύσι της νίκης ως πλανητάρχης, ενώ οι Αγγλο-Γάλλοι δεν ενδιαφέρονταν να δυσκολέψουν κάποια κατάσταση.
Αυτό όμως με Κόλ και Μέρκελ, τους έδωσε πάλι αυτοκρατορική λογική.
Εκμεταλλεύτηκαν όσο δεν πάει τις χώρες του Βίζεγκραντ, που διαχρονικά τις θεωρούν ζωτικό τους χώρο, διέλυσαν την Γιουγκοσλαβία, ώστε να πάρουν και τον νότιο ζωτικό τους χώρο την Σλοβενία και την Κροατία, τα βρήκαν με την ζορισμένη Ρωσία για τους φυσικούς της πόρους, δεν έδιναν ευρώ για την άμυνα, άρα μια χαρά της πήγαν όλα.
Δεν θα ήταν όλα βολικά για πάντα.
-
@red_monster said in VW FORUM:
Η Γερμανία ήταν αυτοκρατορία το 1914 πανίσχυρη.
4 χρόνια μετά ήταν κομμάτια.
Ξαναέγινε μετά από 20 χρόνια και μετά από 6 χρόνια ήταν ερείπια που χωρίς τα αμερικανικά κεφάλαια και την ανοχή των αγγλογάλλων, θα ήταν έρημος χώρα.Μια χαρά αλλάζουν τα πράγματα.
Η Γερμανία ήταν αυτοκρατορία μέχρι το 1918, έγινε κομμάτια γιατί κατάφερε και αιματοκύλισε όλη την Ευρώπη, της επέβαλαν εξοντωτικές επανορθώσεις, τρομερούς περιορισμούς κυρίως στον στρατιωτικό εξοπλισμό, και τι έγινε ; Το ‘39 ξανά έφερε τούμπα όλη την Ευρώπη. Η σοβιετική ένωση, το λαμπρό άστρο της Ανατολής, η Γαλλία και η Βρετανία δεν μπόρεσαν μαζί να την κάνουν καλά και αν δεν είχε μπλεχτεί η Αμερική στον πόλεμο, φοβάμαι τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Και λιγότερο απο 50 χρόνια μετά έγινε πάλι η κινητήριος δύναμη όλης της Ευρώπης. Μιλάμε για ένα έθνος υπεράνθρωπων !
Η σημερινή θέση της Γερμανίας έχει ονοματεπώνυμα. Την ευθύνη την έχει η ανατολογερμανιδα Μερκελ (βάλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα) και ο εμμονικος και άσχετος με μακρο, Σόιμπλε. Εκεί πρέπει να κοιτάξει οποίος κατηγορεί τη Γερμανία για έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
Η Γερμανια μετα το 1860 που ενωθηκε (δεν ειμαι σιγουρος για ημερομηνιες καπου εκει) με τον Μπισμαρκ ηταν η ανερχομενη βιομηχανικη δυναμη της ευρωπης και ειχε ξεπερασει την Αγγλια οπου ως γνωστον ειχε ξεκινησει η βιομηχανικη επανασταση. Ναι μεν ητηθηκε στον ΑΠΠ αλλα η δυναμικη της που αρχισε απο τον Μπισμαρκ συνεχιστηκε και επι Χιτλερ και μετα τον Β πολεμο καθως οι βιομηχανιες παρεμειναν.
Ομως μετα τον ΒΠΠ κουμαντο κανει η Αμερικη στην Δυση και η αναπτυξη της Γερμανιας ειναι οτι της επιτρεπει η Αμερικη. Τωρα η Αμερικη θελει να διαλυσει την Ρωσια οποτε δεν εχει θεμα να θυσιασει την Γερμανια (δεν ενδιαφερθηκε ποτε για αυτη παρα μονο σαν εργαλειο εναντια στην Σοβ Ενωση), δηλ οι Γερμανοι την πατησαν, μεχρι εδω ηταν. Οι βιομηχανοι το ξερουν αυτο οποτε θελουν να μεταφερουν τα εργοστασια στην Αμερικη οπου υπαρχουν τα παντα χωρος και φθηνη ενεργεια.
Πειθαρχημενοι ναι αλλα δεν εχουν flexibility. Υπερανθρωποι δεν ειναι.
Σε καθε περιπτωση παντως η πλειοψηφια των Αμερικανων ειναι Γερμανικης καταγωγης οποτε καλα θα περασουν εκει περα.
-
Η Γερμανία από την εποχή του Μπίσμαρκ και την αυτοκρατορία επιδιώκει λόγω γεωγραφίας τον ζωτικό της χώρο (lebensraum). Για το λόγο αυτό έγιναν και οι δύο παγκόσμιοι πόλεμοι.
Η δημιουργία της ΕΟΚ και μετά ΕΕ έδωσε στους Γερμανούς μετά και την ενοποίηση τα κλειδιά της Ευρώπης καθώς η οικονομική τους ισχύ τους το επέτρεπε μαζί με την αυτοκτονία των Γάλλων να παραδώσουν την πολιτική και οικονομική επιρροή στην ΕΕ με τη δημιουργία του Ευρώ με τους όρους τους Γερμανίας.
Ο πόλεμος όμως στην Ουκρανία και η καταστροφή του Nord Stream με τη συμβολή των ΗΠΑ είναι το τελειωτικό χτύπημα στην ενεργειακή ασφάλεια της Γερμανίας αλλά και των υπόλοιπων χωρών της ΕΕ καθώς θα της παρέχουν ενέργεια όπως κάνει η Ελλάδα με τις ΑΠΕ που το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής πάει εκεί. Η ενεργειακή κρίση χτυπά πρωτίστως τη βαριά βιομηχανία και η Γερμανία εκεί βασίζεται από την οποία εξαρτώνται χιλιάδες εργαζόμενοι. Μόλις το 12% των Γερμανών σπουδάζει οι υπόλοιποι προσλαμβάνονται στα εργοστάσια. Για αυτό και βλέπουμε το AfD να ανεβαίνει και δη στην Ανατολική Γερμανία (τυχαίο;).
Η δε είσοδος των Κινέζων καταστρέφει τελείως την αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης με το συγκριτικό πλεονέκτημα των χαμηλών μισθών που εξασφαλίζει αντίστοιχη παραγωγή σε χαμηλές τιμές αλλά και των φυσικών πόρων σε αντίθεση με την πάμφτωχη σε αυτό τον τομέα Ευρώπη.
Είμαστε ακόμα στην αρχή και ίσως είναι νωρίς αλλά θεωρώ ότι αν δεν τρέξει η Ευρώπη θα δούμε ένα αντίστοιχο σκηνικό για να χρησιμοποιήσω ένα απλό παράδειγμα με την F1 όπου η Renault πίεζε για υβριδικούς κινητήρες με αποτέλεσμα να κυριαρχήσει η Mercedes που ήταν πιο μπροστά από τους υπόλοιπους σε τεχνογνωσία.
-
Υπερβολές τα περί υπερανθρώπων.
Απλά είναι μεθοδικοί, όπως και οι Ιάπωνες.
Το 1918 δεν ήταν πανίσχυροι, για αυτό έβαλα το 1914.
Το 1939 δεν θα είχε γίνει τίποτα, αν οι Αγγλογάλλοι δεν είχαν μπει σε κατάσταση αδράνειας.
Θα τον είχαν μαζέψει από νωρίς τον Αδόλφο, αλλά είχαν πολλά εσωτερικά προβλήματα, ενώ οι Γερμανοί είχαν μόνο μίσος για την κατάντια τους μετά το 1918.
Για να αποφύγουν επανάληψη του σκηνικού οι Αμερικανοί τους έδωσαν κεφάλαια για να ανέβουν ξανά.
Τους βοήθησε και ο Ψυχρός Πόλεμος, που οι δύο Γερμανίες έπαιζαν τον ρόλο της βιτρίνας του κάθε συστήματος.
Ετσι με την συνθήκη του 1990, που επίσης έγινε σε ειδικές ιστορικές συνθήκες, με την ΕΣΣΔ εξουδετερωμένη και την Αμερική στο μεθύσι της νίκης ως πλανητάρχης, ενώ οι Αγγλο-Γάλλοι δεν ενδιαφέρονταν να δυσκολέψουν κάποια κατάσταση.
Αυτό όμως με Κόλ και Μέρκελ, τους έδωσε πάλι αυτοκρατορική λογική.
Εκμεταλλεύτηκαν όσο δεν πάει τις χώρες του Βίζεγκραντ, που διαχρονικά τις θεωρούν ζωτικό τους χώρο, διέλυσαν την Γιουγκοσλαβία, ώστε να πάρουν και τον νότιο ζωτικό τους χώρο την Σλοβενία και την Κροατία, τα βρήκαν με την ζορισμένη Ρωσία για τους φυσικούς της πόρους, δεν έδιναν ευρώ για την άμυνα, άρα μια χαρά της πήγαν όλα.
Δεν θα ήταν όλα βολικά για πάντα.
Μην ξεχνάς σε πόσες μέρες μπήκαν στη Γαλλία απο τις αρδεννες, υπεράνθρωποι αυτοί, ουντερμενσεν οι υπόλοιποι!
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
-
Yπερβολες, εδω τους περασαν οι κινεζοι. Και οι Γαλλοι εχουν κανει πολλα για την τεχνολογια. Οπως και οι Ρωσσοι και αλλοι λαοι.
-
@red_monster said in VW FORUM:
Υπερβολές τα περί υπερανθρώπων.
Απλά είναι μεθοδικοί, όπως και οι Ιάπωνες.
Το 1918 δεν ήταν πανίσχυροι, για αυτό έβαλα το 1914.
Το 1939 δεν θα είχε γίνει τίποτα, αν οι Αγγλογάλλοι δεν είχαν μπει σε κατάσταση αδράνειας.
Θα τον είχαν μαζέψει από νωρίς τον Αδόλφο, αλλά είχαν πολλά εσωτερικά προβλήματα, ενώ οι Γερμανοί είχαν μόνο μίσος για την κατάντια τους μετά το 1918.
Για να αποφύγουν επανάληψη του σκηνικού οι Αμερικανοί τους έδωσαν κεφάλαια για να ανέβουν ξανά.
Τους βοήθησε και ο Ψυχρός Πόλεμος, που οι δύο Γερμανίες έπαιζαν τον ρόλο της βιτρίνας του κάθε συστήματος.
Ετσι με την συνθήκη του 1990, που επίσης έγινε σε ειδικές ιστορικές συνθήκες, με την ΕΣΣΔ εξουδετερωμένη και την Αμερική στο μεθύσι της νίκης ως πλανητάρχης, ενώ οι Αγγλο-Γάλλοι δεν ενδιαφέρονταν να δυσκολέψουν κάποια κατάσταση.
Αυτό όμως με Κόλ και Μέρκελ, τους έδωσε πάλι αυτοκρατορική λογική.
Εκμεταλλεύτηκαν όσο δεν πάει τις χώρες του Βίζεγκραντ, που διαχρονικά τις θεωρούν ζωτικό τους χώρο, διέλυσαν την Γιουγκοσλαβία, ώστε να πάρουν και τον νότιο ζωτικό τους χώρο την Σλοβενία και την Κροατία, τα βρήκαν με την ζορισμένη Ρωσία για τους φυσικούς της πόρους, δεν έδιναν ευρώ για την άμυνα, άρα μια χαρά της πήγαν όλα.
Δεν θα ήταν όλα βολικά για πάντα.
Μην ξεχνάς σε πόσες μέρες μπήκαν στη Γαλλία απο τις αρδεννες, υπεράνθρωποι αυτοί, ουντερμενσεν οι υπόλοιποι!
Οι Γερμανοί είναι διαχρονικά οι καλύτεροι μηχανικοί μαζί με τους Εγγλέζους. Η ηλεκτροχημεία, η ατμομηχανή της πολεμικής Της μηχανής επωάστηκε στις περιοχές της Πρωσίας. Ποια καινοτομια να πρώτο θυμηθούμε ;
Τα πανστερ ;
Τα ουμποουτς
Το σύστημα βραδινής ναυσιπλοΐας κνικαμπαιν;
Το ενιγκμα;
Τις αμφεταμίνες ;
Το μπλιτσκρικ, ερλαντγορ
Τους Αλεξιπτωτιστές ;Οι Γάλλοι μετά τις φρικτές απώλειες του πρώτου παγκόσμιου επένδυσαν σε οχυρά και στατικές γραμμές άμυνας, βλέπε γραμμή μαζινο, δεν είχαν ούτε το σθένος ούτε την εκπαίδευση να αντισταθούν
Οι τελευταίες γραμμές του σχολίου σου έχουν μόνο σημασία για το θέμα του πολέμου.
Αν δεν θες να πολεμήσεις δεν πολεμάς.
Περί Β΄ ΠΠ [Διάσπαση]